NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فؤاد ورغي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
5 فبراير 2022
المشاركات
19
مستوى التفاعل
292
العمر
23
الإقامة
تونس
نقاط
74
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
Tunisie
توجه جنسي
عدم الإفصاح
المهم رجعت البيت بعد الصدمة اتعشيت وروحت غرفتي بقى وأنا ايه تايه مش مصدوم بس ولكن ابدتيت أفكر بقى ازاي حوقع الشرموطة امينة بقى لازم اليومين دول اوقعها عشان بجد بقيت هائج اوي خاصة اليوم ...حتعمل ايه بقى.. مش عارف اروح اخبرها اني عرفت كل حاجة ... هي شرموطة مش حيفرق معها بس ممكن تعملك مشكلة ...اتقرب منها شوية لعل تسيبلي نفسها... بس هي بتتناك بفلوس وانت مفلس ... اهدد جعفر اني افضحو بقى... ده عجوز وملوش حد حيخاف من الفضيحة ليه ...طيب ايه الحل... مش عارف مش عارف ابدا وأنا كده زي كل ليلة فرس نهر بيفتح الباب
فيحاء:دكر العيلة وحشتني
أنا:وختمها مسك مع غلازتك بقى
فيحاء:طبعا هههه اوعى كده (نامت عندي) هاا فينك من الصبح بقى
أنا:بس رحت اتفسح وبس
فيحاء:هههه بايخة يلا بقى قلي رحت فين
أنا:ولا لمكان هههه
فيحاء:يلى بقى كفاية بياخة .. هاا في ست جديدة والا ايه
أنا:لا ست قديمة بس تجربة جديدة
فيحاء:ازااي
أنا: الصبح صحيت بدري رحت تفسحت شوية وبعديت مريت على مريم
فيحاء:ايوة يا وسخ رجعت لمريم كنت عارفة ان الست دي هتخليك عبد عندها
أنا:المشكلة انو لقيت خالي هناك
فيحاء: هههههه الحمد****
أنا:دخلت بقى قعدت معاهم شوية ولو تشوفي مرات خالك كانت لابسة ايه
فيحاء: لابسة ايه
أنا:لابسة روب الي بيلزق عالجسم بس مفيش أي حاجة تحتو
فيحاء: أي حاجة خالص خالص
أنا:ايوة خالص ولا حتى ملابس داخلية دي حتى بززها كانت باينة مفصلة
فيحاء:يخربتها الوسخة.. أكيد عملت كده عشان تهيجك
أنا:طبعا .. وأنا اخوك قلبي رهيف ووصلت للي عيزاه بقيت نار
فيحاء:طيب عملت ايه
أنا:ولا حاجة رحت الحمام...(القصة في الجزء الرابع).. وسبتها تخرج وده الي حصل
فيحاء:اولا انت وسخ وهي شرموطة مش قادرين تمسكو حالكو شوية
ثانيا جدع يا ولى مش عايزاها تتحكم فيك الشرموطة دي
ثالثا شفت ده الي كنت خايفة منو يا فارس لو قفشكم خالي كانت حتبقى مصيبة
أنا: وأنا مالي ان كان هو متجوز شرموطة وكمان أنا وقتها احكي كل حاجة واطلع منها سلمات وتلبسها وحدها
فيحاء:لا يا فارس بلاش تعمل كده عشان خطري
أنا:بس دي متعة بجد أحسن من الي فاتو واللهي
فيحاء:يوووه يا فارس لكن خطر عليك يا عمري
أنا:ماشي ماشي مش حعمل كده تاني
فيحاء: ايوة كده يا دكر العيلة وبعدين أنا امبارحة نبهتك ايه
أنا:ايه .....اااااوع اي بطني (ضربتني بكوعها جامد على بطني)
فيحاء:القرف الي فضهري
أنا:هو أنا اتحكم فيه ماهو لا ارادي يا حيوانة
فيحاء:طيب داريه او ارجع ورى شوية
أنا:ارجع فين أنا اصلا لو رجعت شوية حقع.
سكت ومقالتش حاجة وعم الهدوء فجأة
أنا:انت عارفة انك وحدة انانية أوي
فيحاء:ازاي هههه
أنا: أنا كل يوم بحكيلك كل حاجة تصير معيا وانت مقلتليش ولا حاجة
فيحاء:حقلك ايه مانا طول اليوم في البيت
أنا:مش عارف مثلا اليوم رحت عند امينة عملتو ايه وحكيتو ايه
فيحاء:معملناش حاجة اتكلمنا فمواضيع بنات وبس
أنا:مواضيع بنات مممم طيب
فيحاء:يوووه يا فارس هو انت حتفهم فالعادة الشهرية وازالة الشعر من الجسم
أنا:ومالو ههههه
فيحاء:كفاية بياخة بقى
أنا:بقلك ايه امينة دي بت جدعة اوي وحلوة
فيحاء:مممم بجد
أنا:ايوة بس لو كانو دول (وروحت ماسك بزاز فيحاء) كبار شوية حتكون حاجة تانية خالص
فيحاء:هههه بجد
أنا:طبعا
فيحاء:طب مين أحلى أنا والا هي
أنا:لا بقى انت حمارة خالص بما انك قارنتي نفسك بوحدة زيها انت يقارنوك بأنجلينا جولي يا بت
فيحاء:يا دي النيلة على المجاملات بقى
أنا:واللهي العضيم بجد انت قمر قمر وجسمك حلو أوي نار خصوصي دول (ايدي لسى على بزها مرفعتهاش ورحت فعصت فيها)
فيحاء:هههه طيب صدقت، شيل ايدك بقى يا وسخ.
طبعا تجاهلتها وبقيت حاطت ايدي على بزها وزبي كان واقف عل اخرو وراشق في ضهرها
أنا:بقلك ايه أنا سامع أن امينة شمال وكده
فيحاء: بجد؟!
أنا:مانا بسألك اهو
فيحاء: وأنا شعرفني
أنا:هههه لا بجد انت انانية أوي
فيحاء: وأنا هعرف منين موضوع زي ده
أنا:يعني هي صديقتك وكمان بنت عمك وكمان انت لما تقعدي مع حدى حتعرفي كل حاجة من تعاملاته ومسمعتيش عنها حاجة... لا كثير عليا ده عشان اصدقو
فيحاء:هههه طيب من الآخر انت عايز ايه
أنا:عيزها
فيحاء:مش حتقدر
أنا:ليه ؟
فيحاء:مش حتقدر وبس
أنا:عشان هي شغالة بفلوس
فيحاء:هههه مهو الي حكالك جابلك عنها كل حاجة اهو
أنا:يعني كنتي تعرفي ومخبرتنيش
فيحاء:اخبرك ايه اقلك أن بنت عمنا شرموطة
أنا:مانا خبرتك انت خالتي شرموطة خبرتك انت مرات خالي وابنها متناكين خبرتك عن ابويا عادي انما انت تحكيلي عن الوسخة دي مينفعش
فيحاء:طيب طيب أنا آسفة .
رحت رافع ايدي من على بزها وتجاهلتها ولفيت الجهة التانية خالص
فيحاء:لا بقى متعملش كده قلتلك أنا آسفة
أنا: أنا ممكن اسامحك بس بشرط
فيحاء:لا لا أنا عارفة شرطك ومقدرش طبعا .
لفيت أنا نحيتها تاني
أنا:طب ليه مهي صديقتك بقى
فيحاء:اه صديقتي بس كل حاجة فمكنها اخبرها أيه اخويا عايز ينيكك
أنا: معرفش أنا ...فكري فموضوع كده
فيحاء:مش عارفة،،، أفكر وبكرة اديك خبر.
وراحت مسكت ايدي وحطتها على بزها تاني وقعدنا ساكتين مدة طويلة لحد مخلاص كانت حتنام باستني من خدي وخرجت هي وأنا كمان نمت وزبي منمش ولا لحضة لدلوقتي.
تاني يوم الصبح اجت فيحاء زي العادة تصحيني
فيحاء:صباح النور
أنا:صباح العسل
فيحاء:يلا قوم اليوم راح
أنا:قمت اهو
فيحاء:هههه وكمان متشوف حل لقرفك ده والا ايه(بتشاور على زبي)
أنا:مليش حل غير بنت عمك يعني انت الي حتشوفيلي حل.
ابتسمت كده وطلعت. طلعت غسلت وشي ورحت المطبخ أكلت
زي العادة وروحت مع بابا الأرض اشتغلنا لحد الضهر وكان كل شيء تمام رجعت المنزل بقى فطرت اخذت قسط راحة وكنت عاوز اروح لرباب او خالتي بس امي مسكت فيا أروح ارعى الغنم فأخذت الغنمات وأنا خارج قلت اعدي على وائل اخذو معيا يونسني ويحكيلي أكثر على امينة بس للأسف مكنش هناك المهم رحت رعيت الغنم ومع المغرب رجعت البيت وأنا زهقان اوي وهايج ومش لاقي حل خالص المهم تعشيت ودخلت الاوضة شوية واجت فيحاء رغينا شوية وراحت غرفتها نامت وأنا كمان نمت وصحبت الصبح الفجر قلت اخرج اتمشى قبل ميصحو في البيت وفعلا طلعت وبقيت بلف والف هناك رحت الواد فضلت شوية هناك وتقريبا العاشرة صباح قلت ارجع البيت بقى . رجعت البيت ناديت مفيش حدة رحت المطبخ وكان فاضي رحت غرفة البنات ادور على فيحاء واول مفتحت باب الاوضة شفت عفاف(اختى الوسطانية 19 سنة) وهدى (اختى الصغيرة 17 سنة ) كانو نايمين بس ايه شبه عرايا الحقيقة المنضر شدني اوي وخاصة جسم عفاف الي كانت لابسة شورط قصير جدا جدا وبراا جميل وجمال جسمها الابيض زي الحليب وفخذها الناعمة كان منضر لا يوصف وطبعا مننساش فخاذ وطيز هدى جمبها طبعا أن سرحت مع اجساهم النار وبقيت اتخيل اني نايم وسطهم وخلاص زبي كان حجر وبقى بنقط عسل دقايق كده وكنت خلاص حخرج زبي وابدى اضرب عشرة عليهم بس فيحاء كلمتني من ورى
فيحاء: فارس بتعمل ايه هنا ؟
طبعا أنا اتلخبط خالص ومعرفتش أقول ايه وتماسكت في آخر لحضة
أنا: أنت هنا يا فيحاء أنا كنت بدور عليكي
فيحاء:كنت بأكل الغنمات جوة
أنا:طيب أنا جوعان عايز آكل أنا كمان
فيحاء:طيب اسبقني المطبخ اغتسل واجي على طول .
رحت المطبخ وكنت مش على بعضي وكنت عارف أن فيحاء شكت في حاجة من طريقة كلامها الباردة وكده المهم دخلت فيحاء حطت الاكل وابتديت آكل
فيحاء:انت بجد كنت بدور عليا في غرفة البنات مش أكثر
أنا: اه طبعا ... قصدك ايه ب "مش أكثر"
فيحاء:مش عارفة يعني
أنا:لا لا اتكلمي من الاخر عايزة تقولي ايه
فيحاء: نضرتك لاخواتك وخاصة عفاف مش عجباني يعني
أنا:اديك قلتيها اختي يا وسخة
فيحاء: لا بجد مش بهزر يا فارس كفاية قرف خالتك ومرات خالك
أنا: بجد طيب يا فيحاء ماشي.
وروحت زقيت الاكل من قدامي وطلعت من هناك وأنا زعلان جامد مش عارف ليه لأن فيحاء بتقولي كلام صح والا من طريقة كلامها الي كان فيها نوع من العتاب وكانت بتنادي عليا بس أنا اتجهلتها وطلعت من هناك اروح فين اروح فين قلت أروح أزور تيتة بقى واول مأنا خارج مالبيت وكنت النار بتاكل جسمي لمحت ابن عمي مش عارف كان فين وراجع البيت فرحت من دون أي مقدمات مسكت من كوعو وبكلمو
أنا: تعال معيا عايزك في موضوع
وائل: فارس ،مالك مش على بعضك كده
أنا: لا مفيش تعال معيا بس
وائل: بس أنا وريا مش....
أنا: تعال معيا وأنت مقفل بقك بقى أنا مش ناقص رغيك.
ورحت شديتو من ايدو واسحبو وريا وهو كان باين انو مرعوب عالاخر ومقلش ولا كلمة . رحت الوادي عندنا ودخلت بين الأشجار لحد متوارينا عن الانضار وزقيتو قدامي بقى
وائل: فارس في ايه، أنت جايبني هنا ليه.
أنا كنت زعلان عالاخر ومش سامعو حتى بيقول ايه كل تفكيري في فيحاء وكلامها وطريقة كلامها ومن غير أي مقدمات رحت نزلت سروالي ونط زبري قدامي وهنا وائل اتخض بجد
وائل: أنت.. انت بتعمل ايه يا فارس أنت عايز ايه
أنا:بص أنا دلوقتي زعلان عالاخر ومليش خلق اتكلم خالص حتنزل ترضع زبري لحد مجيبهم فبقك ومش عاوز أسمع اي كلام يا كس امك
وائل: بس يا فار.... .
رحت مديه قلم قوي جدا لدجة انو اترمى عالارض ورحت ماسكو من دماغو ومنزلو على ركبو
أنا: إفتح بقك والا عارف حيصير فيك ايه .
راح هو فاتح بقو وكانو عينو كلها دموع رحت أنا حشرت زبري جوه بقي وابتديت انيك في بقوة بكل قوتي وأنا مش حاسس باي متعة اصلا مش عارف بعمل كده ليه اصلا وفضلت كده بنيك بقو وهو وشو قلب أحمر وبقو اتملى تفاف وكانت الدموع مالية وشو . دقيقتين مش أكثر ورحت ناطر كل لبني جوة بقو
وامرتو يبلعلهم وفعلا بلعهم نزلت أنا دماغي في الأرض وزبري لسى واقف وهو مسح وشو ولف كده عشان يمشي وهنا الشطان وسوسلي بقى فرحت زقيتو لحط مسقط على بطنو ونزل بنطلونو لحد آخر طيزو ونزلت فوقو وهو طول الوقت عمال يترجاني اوقف
وائل: لا ابوس ايدك يا فارس أنا ابن عمك ارحمني مش هقدر ابوس رجلك متعملش كده معيا أنت زي اخويا....
فأنا رحت ماسك زبري وحشرتو في طزو ودخلتو مرة وحدة جواه وكان دخل بس بصعوبة حبتين كده
وائل: ياماااا، لا لا لا ابوس ايدك يا وائل ارحمني يا إبن عمي أنا مش قا.... .
رحت كاتم بقو بايدي وهو يحاول يتهرب من تحتي بس أنا كنت اقوى منو وثبتو تحتي وابتديت انيك فيه بكل قوتي وهو عمال يعيط ويصبح اوي بس أنا كاتم بقو جامد. فضلت انيك فيه بس ايه جسم بس مع وائل روحي ودماغي لسى على طرابيزة المطبخ مع فيحاء مش عارف كم عدى وقت حتى وأنا بنيك في ابن عمي لكن كبيت في طزو تقريبا 3 مرات وبعدين قمت من عليه وهو كان مش قادر يتحرك خالص ووشو بجد يقسم القلب كان أحمر اوي وكلو دموع وباين عليه الألم وراح كده قلي بصوت تقريبا مش مسموع
وائل: حرام عليك
أنا: بص أنا سبتك اهو دلوقتي بكرة لما اشوفك تكون لقيت حل عشان انيك اختك والا حعمل فيك كده تاني وأكثر من كده .
سبت زي الميت هناك ولبست هدومي وطلعت اتمشى واتمشى لحد معتمت الدنيا ورجعت البيت لقيتهم لسى حيتعشو قعدت معاهم على الطربيزة وكانو بيهبدو في أي بس أنا زي ميكون وذاني مقفولة ببص بطرف عيني على فيحاء كده الاقيها سارحة وبس أكلت لقمتين ورحت غرفتي قررت أنام بقى كفاية تفكير بس للأسف مجانيش نوم ، دقايق كثر وأنا اتقلب يمين اتقلب شمال ومش نافع، كنت مدي وشي للباب لحد مسمعتو فتح بالراحة خالص وسمعت صوتها بكل هدوء ونعومة
فيحاء: أنت لسى صاحي يا فارس.
لفيت وشي الناحية التانية بتجاهلها وكده فدخلت وقربت عندي
فيحاء: فارس يا نور عيني، أنا آسفة مش بقصد أي حاجة بكلامي قبل كده.
أنا كنت متجاهلها قعدت تتأسف وتتأسف وهي تجي من هنا وأنا الف الناحية التانية ،دقايق كده وراحت وقفت وتكلمت بنبرة صوت حادة
فيحاء: بص يا فارس وربنا يا فارس لو مبصيتلي دلوقتي واتكلمت معيا أنا حصوت بأعلى صوت والم عليك كل الدوار، أنا ححسب ل ثلاثة وربنا وربنا لو مش حتعمل كده حصوت ، ١ ، ٢ ، ٢ونص...
أنا:اطلعي برى
فيحاء: مش حعتب الباب لحد متكلمني
أنا: اكلمك في ايه عايزة ايه مانا وسخ بقى
فيحاء: لا يا حبيبي مش عايزاك تزعل من كلامي
انا: بس أنا زعلت يا فيحاء أنا حموت من زعلي وقهرتي
فيحاء: لا بعيدة الشر عليك يا نور عيني
أنا: أنت عندك فكرة أنا زعلان ليه
فيحاء: عشان كلامي الي قلته يقطع لساني ده كان اي هبد يا فا....
أنا:ايوة أنا زعلت من كلامك ، بس مش عشان هو هبد لا عشان كلامك كان صح يا فيحاء أنا هجت على اخواتي يا فيحاء أنا بقيت مشتهي اخواتي ، بقيت خنزير بقيت زي الحيوان يا فيحاء.
ومش عارف ازاي نزلت الدمعة من عيني لأني بجد حسيت بالذنب وببص لقيت فيحاء كمان عندها انهار دموع في عينها وراحت نطت عليا ومسكت دماغي تربت عليه بالراحة
فيحاء:لا يا حبيبي ، لا يا نور عيني اوعي تقول كده تاني أنت اجدع راجل في المنطقة كلها، مالعيب في اخواتك طول اليوم معرين نفسهم مإنت لحم ودم وراجل بقى
أنا: أنا آسف يا فيحاء مش عارف ازاي اجتني الأفكار دي
فيحاء: ولا يهمك يا ولى ماهو بسبب الهيجان وبس وزي مخبرتك اخواتك السبب أنت ملكش دعوة
أنا:مش عارف حتى أقول إيه
فيحاء: لا يا روحي متقلش حاجة أنت ملكش دعوة أنا كنت عارفة حيحصل كده من الأول مده سن المراهقة بردو عندك وممكن أن حجات زي كده تصير، بس أنا معاك اهو وحساعدك
أنا: متشكر اوي مش عارف اقلك ايه أنا خجلان من نفسي ومنك اوي
فيحاء: أنا حساعدك في كل حاجة بس في عندي شرط لو شفت دمعة وحدة تنزل من عينك تاني او عينك دي فيها حزن تنسى أن عندك اخت اسمها فيحاء
أنا: تحت أمرك يا ست الكل
فيحاء: ايوة كده بقى افردها واضحك ده الحزن مش لابق عليك، تعال هنا اديني بوسات كده .
وراحت مسكت دماغي وبداءت تبوس في كل وشي من جبهتي لعيوني وخدي ووداني وانفي وباستني من بقى كده وراحت بصتلي فعيني وباستني ثالث ورابع وخامس من بقي وراحت ضمت دماغي على صدرها
فيحاء: بموت فيك يا نور عيني ومقدرش اشوفك زعلان خالص.
فصلت ساكت مصدوم من الي عملتو.
وحطيت راسي على صدرها ومش عارف ازاي غلبني النوم على صدرها لحد مإجت الصبح تصحيني بقى، قمت فطرت رحت الأرض الصبح ومع الضهر رجعت البيت تغذينا ودخلت اريح قبل ماخذ الغنم ارعها واجت فيحاء لعندي
فيحاء: بقلك ايه أنا عايزاك في موضوع مهم بعد ساعة تقريبا
أنا: حروح ارعى الغنم
فيحاء: مش حتروح لمكان خبرتك أني عايزاك
أنا: بس في اي...
فيحاء:مش هتروح ومتصدعنيش بقى.
وراحت قفلت الباب ومشيت رحت أنا لابويا خبرتو أني عايز ارتاح وبس المساء ومش عايز ارعي ويكلم امي عشان متصدعنيش . أخذ امي وطلع و امرنا ننتبه عالغنم ونأكلهم ونشربهم طبعا رحت أنا علمت الازم معاهم واخذت شاور خفيف ولبست هدومي وانا لسى حريح اجت لعندي فيحاء
فيحاء: عايزك تتعطر وتلحقني بسرعة
أنا: فيه ايه
فيحاء: بلاش تسأل كثير ويلا بقى .
عملت زي مقالتلي ورحت ورها لحد موصلنا بيت عمي وفتحت الباب وخشت على طول
أنا: خدي تعالي، مالك خشيت على طول كده في ايه وجايبني لبيت عمي ليه
فيحاء: سؤالتك مقرفة أوي، خلي عندي ثقة فأختك وسيب نفسك بقى.
وراحت مشيت وفتحت غرفة هنا بقى اتصدمت وفرحت وخفت وحسيت بكل الاحاسيس مع بعض، ببص لأمينة الاقيها لابسة نصف سروال واصل لحد ركبتها لونو اخضر فاتح اوي ولابسة تيشرت واسع من فوق بس واصل لنص بطنها بس وكانت حاطة ميكب سكسي اوي بجد كانت مثيرة
أمينة: اهلين بولاد عمي ازيكم ،اهلين يا فارس ازيك .
ببص لفيحاء بنضرة ايه ده وكمان فرحان في نفس الوقت وأنا احاوب أمينة
أنا: تمام ازيك أنت
أمينة: تمام، ايه سمعت كلام كثير عنك يا شقي
أنا: كلام ايه، مين قلك الكلام ده
فيحاء: اس اس اخرسو كده..... ده صوت امي بتنادي علي آسفة حروح بسرعة اشوفها وارجع.
خرجت تجري وقفلت الباب وراها طبعا أنا فهمت كل حاجة فيحاء عزاني ابقى لوحدي مع أمينة اصل امي طلعت مع ابويا حتناديها ازاي
أمنية: ها يا فارس ايه سمعت انك كبرت وبقيت راجل
أنا: أنا راجل من الأول يا بنت عمي
أمينة: العصفورة خبرتني أنك بقيت فحل شاطر والا ايه
أنا: ايوة العصفورة بتعتك بتقلك الكلام صح
أمينة: طب تعال هنا بقى مش عايزة أضيع وقت أكثر.
راحت مسكتني من ايدي ورمتني على السرير وبدأت تنزلي البنطلون فرحت وقفتها
أنا: أنت تجننتي ممكن طنط ناهد أو أمين او عمي يدخل في أي لحضة
أمينة: أمي راحت بيت اهلها مع امين وبابا في الشغل يرجع متأخر ، سيبلي نفسك بقى يا خول
أنا: أنا خول ؟
أمينة: مإحنا حنتأكد اهو .
وراحت نزلت سروالي لحد ركبي
أمينة: مبدأيا أنت مش خول اصل زبرك حلو اوي بس نشوف الاداء بقى.
وراحت خلعتلي البنطلون خالص ومسكت زبري تحركه بايدها بالراحة كدة وايدها الثانية تلعب ببيضاني بصتلي كده وضحكت وتفت على زبي وفضلت تلعب بيع شوية لحد ممسكتها من شعرها ورحت مقرب زبري من بقها وهي فتحت بقها وأنا دخلت زبري وبداءت انيك بقها بالراحة وادخل زربي كل شوية أكثر لحد مبلعتو كلو وسيبتها بقى ترضع براحتها وكانت ترضع بخبرة بخرة كانت بتدور لسانها على راس زبري وبعد تبدى تبلعو وتحرك لسنها عليها أنا هنا بجد بداءت ادخل الجو واحس بمتعة رهيبة بس بجد الي ذوبني هو نضرتها لما كانت تمص زبي ولا اجدعها شرموطة وهي ترصع زبري رحت حشرتو ببقها كلو ورحت لاطمها قلام مختلفة قوية وخفيفة وسبتها فراحت ابتسمت ابتسامة تهيج الميت بجد وقالتلي
أمينة: لا إحنا حنولع بجد أقلع خالص.
رحت أنا قلت التيسرت وهي قلعت كل ملابسها وياه عالمنضر بزها الصغيرة المثيرة بجد رغم انها صغيرة الا ان فيها كمية شرمطة رهيبة جسمها وعودها الفرنساوي ايه جمدان وببص على النعيم الي بين فخذها كسها الودري وأنا شارد معاه راحت سحبتني على السرير ونيمتني على طولي وراحت وقفت فوق وشي وقالتلي
أمينة: لو متعتني حتكسب ثروة جنسية ولو ممتعتنيش حتبقى فضيحة.
وأنا أنا لسى حتكلم راحت نزلت بالفراولة الجميلة بكسها على بقي على طول من دون مقدمات وراحت ترضع زبري جامد روحت أنا بقى اتلذذ بحلاوة كسها أول ملحستو حسيت بطعم زي العسل وايه أحلى حتى من العسل بجد طعم ميتوصفش اصلا وابتديت الحس فكسها والحس بضرها واتفنن بقى وهي صوت المحن بداء يعلى وعمال اسمعها تأن بالراحة خالص
ولا ارادي رحت رافع راسي لخرم طزها ولحست وكان طعمو أحلى حتى من كسها فسمعتها تتأوه جامد وكانت تقول كلام مش عارف ايه هو حتى فضلت الحس خرم طزها شوية لحد
مخليتو مبلول خالص ورجعت لكسها ودخلت صباعي بالراحة في طزها وأنا عمال الحس فكسها بكل مهارة وهنا سمعتها
أمينة: يا ابن المتنااااكة اوية كده يخرب بيييتك اااه.
وكان تتفن في مص زبري بجد كانت تبلع بلع حتى قربت تبلع مع الخصاوي دقيقتي وحنا كده في عالم تاني من المتعة والتأوهات حسيت بحاجة كده على خرم طزي كانت تحاول تدخل صبعها فيه فأنا رحت عضيت كسها بالراحة كده فوجعها ونطت من علي
أمينة:يخربيت ابوك يا حيوان ااي اي أنت تجننت ااااه مش كده بقى اي اي
أنا: مهو مش حلو الي كنت حتعمليه بردو .
أمينة: لا بجد انت مصيبة بقى
وراحت طلعت فوقي ونامت على بطني ببطنها ونزلت ببقها على بقي ودخلنا في قبلة يا ريتها مخلصت بجد ادتني لعالم تاني كانت تاكل شفايفي حرفيا وعمالة تمص لساني دي وحدها كان متعة ولا أروع فتخيل مع المتعة ده كمان كان مثبتة زبري على كسها وعمالة تنزل بالراحة عليه وكان ضيق اوي اوي وكان كأن في بركان بينزل على زبري بجد لدرجة أني تأوهت لا إرادي وهي عمالة تتمحن وتمص شفايفي وتنزل لحد مدخل كلو جوه كسها
أمينة: اااااااه ،نار نار زبرك نار، يلا يا فحل نيكني بقى.
أول مسمعت كده روحت لفيت ايدي على ضهرها وابتديت انيك فيها بالراحة اطلع واخرج لان كسها كان ضيق اوي وهي تتوجع اوي فرحت اخذت شفايفها على شفايفي وعمال انيك فيها وأسرع بالراحة لحد مبقيت انيك بسرعة متوسطة وهي اندمجت خالص معيا وبقت تزوم جامد مفيش دقيقتين كده وتشنج جسمي كل ورحت ازوم جامد وبلا ما اكلمها اصلا رحت كبيت كل لبني جوة كسها فنطقت هي بقى
أمينة: لا لا يا خول أنا لسى عايزة أكثر يا متناك يا ابن المتناكة مإنت خول اهو جبتهم بسرعة يخربيت ابوك أنا عايزة كمان.
ضحكت كده بغرور
أمينة: بتضحك على ايه يا متناك يا خول أنت
أنا: يبقى أنا متناك ؟
أمينة: متناك وخول وشرموط كمان امال فاكر انك فحل وأنت مش قادر تمتعني 5 دقايق على بعض
أنا: طيب شوفي المتناك حيعمل فيكي ايه .
أمينة: حيعم... .
قبل متكمل كلمها رحت ماسكها من شعرها ورميها على السرير جمبي على ضهرها وطلع فوقيها وفردت ايدهل ورجليها وببصلها بكل فحولة
أنا: أنت جبتيها لنفسك مش حرحم كسك خالص
أمينة: هههه مش حترحم كسي ازاي ونت لسى جايبهم فياااااااه لااااااا بالراااحة.
قبل متكمل كلامها حشرت نصف زبي تقريباً جوه كسها فراحت تزقني بإيدي رحت فردتهم ثاني وثبتها تحت وزقيتو مرة وحدة جوة كسها
أمينة: لا لا لا أنت كده موتني ااااااه طلعو مش قادرة اااااه .
رحت بأنيك فكسها بكل قوة وسرعة وهي تتأوه وتترجاني اوقف وأنا ولا سامعها خالص ورحت نزلت عند ودنها
أنا: المتناك بيقطع كسك تقطيع والا اي
أمينة: ابوس ايدك ارحمني أنا المتناكة أنا الشرموطة ابوس رجلك ارحم كسي اااه اااه يما اااي .
مش عارف ليه كنت متمتع وأنا بعذبها بكسي كده مفيش ٣ دقايق كمان ورحت منزلهم جوة كسها تاني وهديت شوية لكن لسى بدي انيك أكثر وأكثر. بعد مجبتهم تاني مرة في كس بنت عمي نزلت بكل جسمي عليها وهي عمالة تقلي
أمينة: خلاص خلاص أنت جبتهم طلعو بقى وارحم كسي ابوس ايدك
أنا: أنا عايز انيك كمان
أمينة: ازاي مإنت جبتهم بقى وخلاص حرام عليك ارحمني.
قمت من عليها وكان كسها قلب أحمر من الألم الي باين على وشها كانت حتعيط اول مسحبت زبري من كسها تحس وكأني سحبت روحها معاه وأخذت نفس وكده بس أنا زبري كان لسى واقف زي العمود فرحت ساحبها وسندتها على سرير في وضع الدوجي
أمينة: في ايه يا فارس
أنا: قلتلك لسى عايز انيك
أمينة: لا لا لا لا كفاية ياعم ارحم كسي بقى.
كانت حتهرب بس مش قادرة تتحرك فرحت أنا نزلت بجسمي عليها عشان اثبتها عشان متهربش ونزلت عند وذنها بكلمها بكل حنية
أنا: ايه يا حبيبتي ماهو مش الكس بس بيقبل الزبر
أمينة: أنا مبقاش عندي حيل ابوس ايدك بالراحة يا إبن عمي ده أنت لحمي ودمي حرام عليك كده
أنا: تأمري يا حلوة يا أم كس عسل .
فضلت الحس ودنها اكلها كلام حلو ورحت بليت زبري جامد وحطيتو على خرم طزها بس أول مدفعتو دخل على طول وخرم طزها كان واسع اوي مقارنة بكسها فسمعتها تأوهت بالراحة رحت بنيك فيها بالراحة خالص وعمال ابوس رقبتها واعضها بارىحة واقلها كلام حلو
أنا: أنت حلوة اوي يا مينة دي طزك ميتشبعش منها أنت جسمك يجنن يا مينة عاوز اتجوك واشبع من طيزك الحلوة أنا عاوزة افضل انيك فيكي طول اليوم يا عسل
أمينة: اااه ايوة كده يا فارس ايوة نيك طز بنت عمك بالراحة اححح أنت تجنن يا فارس أنت قمر ااااه نيكني كده نيك بنت عمك.
فضلت انيك فيها كده شوية وقمت من على ضعرها وزبي لسى بطزها الواسعة الطرية ورحت ماسك شعرها وابتديت اسرع في النيك وكل مرة اطلم طزها الطرية قلم واتمتع بالنضر ليها وهي تترج
أمينة: ايوة يا فارس نيك طيزي اااه نيك طيز بنت عمك الشرموطة اححح ايوة الطم كمان وكمان اااااه بموت في زبر وهو بيخفر بطيزي يا إبن عمي.
فضلت الطم طزها جامد لحد مقلبت حمرة خالص من الضرب بعد تقريب ٥ دقايق نيك حسيت بكل جسمها تشنج خاص وراحت صوتت
أمينة: نيك جامد أنا حجييييييييييييبب .
طبعا أنا سرعت اةي في النيك وبقيت الطمها اوي لحد محسيتها بظأء تجيب وصغطت جامد على زبري لدرجة اني مستحملتش وجبتهم معها أنا كمان .
ورحنا استرخينا على بعض ثواني وقمت أنا من ورها خالص ووقفت هي وترمت عالسرير وبصت لقت زبري لسى واقف
أمنية: لا لا ايه في ايه مالك
أنا: عايز انيك كمان
أمينة: لا لا يا حبيبي لا شرمطتي متقدرش على كده وكمان زمان امي وباقي العيلة على وصول
أنا: وأنا مالي عايز انيك يعني عايز انيك
أمينة: لا لا يا فارس كفاية ابوس رجلك أنا مبقتش قادرة وكمان ممكن أي حد يجي دلوقتي
أنا: وأنا مالي ومال القرف ده أنا عاوز اتمتع ومش خارج من هنا غير لما اتمتع
أمينة: يا فارس ابوس رجلك كفاية ارحمني ياخي أنا تهريت ابوس رجلك كفاية ابوس رجلك
أنا: ماشي(رحت رافع رجعلي على السرير) يلى اهي قدامك
أمينة: ايه؟؟
أنا: مش عمالة تقولي انك عاوزة تبوسي رجلي اهي قدامك بوسيها واترجيني والا وربنا مانا حبطل نيك فيكي لحد الصبح ومش فارق معيا حاجة
أمينة: بس يا فا...
أنا: يبقى نكمل نيك
أمينة: لا لا اهو اهت موا مواه بترجاك ارحم كسي وكفاية نيك
أنا: طيب تعالي افتحي بقك حتف فيه وابلعي كل تفاف تفوه، شطورة أنت كده حتبقي كلبتي المطيعة وأنا حسيبك دلوقتي كمكفأءة لأنك مطيعة.
أمينة: تحت امرك
أنا:يلا ناخذ شاور
أمينة: مش قادرة اقوم تعبانة روح أنت استحمى وروح دلوقتي.
رحت حملتها فحضني وختها الحمام اخذنا شاور مع بعض ورجعتها البيت لبست هدوني ونزلت عند كسها وسألتها
أنا: ها ادائي قلك ايه خول والا فحل
أمينة: خول ايه أنت يا متناك ده انت هريت كسي يا عنتيل
أنا: يبقى حنتقابل تاني هههه
أمينة: بالاداء ده مش بعيد مرتين في اليوم.
رحت بست كسها العسل وبست بقها وطلعت من عندها واول موصلت الباب راحت ندهتلي
أمينة: بقلك ايه يا فارس أبقى ارحم وائل شوية بقى وسيبو فحالو
أنا: وائل ، قصدك ايه؟
أمينة: مكلنا فاهمين بعض كويس وائل مش بيتنفس نفس الا ويخبرني بيه
أنا: يبقى من مدة عارفة أني عاوز انيكك
أمنية: ايوة واديك وصلت للي أنت عايز ، بلاش تعمل معاه
أنا: تأمري يا أم كس عسل ده أنا حروح اتأسفلو كمان
أمينة:قمر (وراحت راميالي بوسة) .
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: الوزير الحنين, Sir Jimmy, Reyad Zz و 14 آخرين
مثيره جدا
 
  • حبيته
التفاعلات: فؤاد ورغي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامد الجديد امته
 
  • عجبني
التفاعلات: فؤاد ورغي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%