NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

فؤاد ورغي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
5 فبراير 2022
المشاركات
19
مستوى التفاعل
293
العمر
23
الإقامة
تونس
نقاط
80
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
Tunisie
توجه جنسي
عدم الإفصاح
رجعت السرير عشان أنام بقى وكنت فاكر فيحاء نامت وخلاص
فيحاء:ايه حتنام
أنا: انت لسى منمتيش تاتي6
فيحاء:خلاص طار من عيني النوم
أنا:طيب حلو أنا بقى حنام
فيحاء:مشبعتش نوم بقى
أنا:انت عايزة ايه
فيحاء:بصلي.
رحت أنا لفيت ناحيتها وهي لفت الناحية التانية ادتني ضهرها ومسكت ايدي وحطتها على وسطها
فيحاء:ها عملت أيه اليوم
أنا:انت تتجنتي عوزاني احكيلي دلوقتي في اخر الليل عملت ايه ومعملتش ايه!!
فيحاء:ومالو
أنا:يا يا بت يا بت افهمني أنا هلكان عاوز أنام
فيحاء:مأديك نايم من المغرب كفاية
أنا:حرام عليكي يا ولية
فيحاء:يلا بقى
أنا:ولى حاجة يعني غنم وارض وبس
فيحاء:بس بس
أنا:اه بس
فيحاء:ممم ماشي وحتروح عند مريم أمتى
أنا:وانت مالك بقى
فيحاء:لا بسأل وبس
أنا:طب بصي ححكيلك موضوع كده بس بلاش حركات التخلف بتعتك اوك
فيحاء:اوك اوك اوك
أنا: أنا اليوم نمت مع خالتي منيرة
فيحاء:فين
أنا:فين!! في عشتنا حيكون فين
فيحاء:'بصتلي كده وكأنها قرفانة جامد' انما ايه خلتك دي وسخة جامد بتنام مع الابن وابوه كمان مش بعيد تكون بتنام مع رجالة الريف كلها
أنا:ايه!! ايه ردت الفعل الباردة دي كنت فاكرك حتتفأجي زي كل مرة وكدة
فيحاء:لا يا حبيبي ده كان زمان بقى أنا من اليوم قررت اني اتقبل كل حاجة زي مهي ده انت حتى لو خبرتني نمت مع امك بعيد الشر مش حتفاجأ
أنا:بجد ؟!
فيحاء:اه طبعا ..طب يلا احكيلي عملت مع الشرموطة خالتك ايه
أنا:هههه كفاية يا وسخة
فيحاء:يلا بقى
أنا: يعني اجتني للعشة نمنا مع بعض عجبتها وتفقنا ان ممكن نعيدها بس كده
فيحاء:لا لا يا روح امك لا أنا عايزة كل حاجة من الأول وبالتفصيل
أنا:عارف انك وسخة .. الصبح بقى ايجا عم فواز نادا بابا وبعد شوية اجت خالتو وقعدنا نتكلم ...(الي حصل مع منيرة) ... وبس لبسنا هدومنا واتفقنا أنو ممكن نعيدها تاني لو الضروف سمحت
فيحاء:يععع يا وسخ انت..بقلك ايه مين أحلى مريم والا منيرة
أنا:مش عارف بس الحقيقة مريم والعيال كان في متعة أكثر يعني أنت فاهمة
فيحاء:حفهم ازاي يا وسخ..شيل ايدك من ضهري وجعتني جامد"كانت تقصد زبي"
أنا:ايدي !! اهم اديا الاتنين قدامك اهو
فيحاء:امال ايه الي فضه...'وراحت نطت من فوق السرير ودتني بوكس جامد على بطني وكملت بصوت عالي بس هو واطي'.. ايه القرف ده يا حيوان
أنا:ااااع مالك يا حيوانة اييي بطني انت تجننتي
فيحاء:انت ازاي تعمل القرف ده قدامي 'بتشاور على زبي الي كان بجد واقف اوي'
أنا:يلعن ابوكي يا وسخة اااخ بطني هو أنا اتحكم فيه مهو من الطبيعي يصير كده لما نتكلم في المواضيع دي
فيحاء:طب..طب...طب لم نفسك بقى واحترم الحدود خليني أنام
أنا:متروحي لغرفتك وتنامي براحتك
فيحاء:لا الليلة دي عاوزة أنام هنا
أنا: لا لا روحي غرفتك اصلا أنا مش سالك مع امك ولو شافتك هنا مصايب
فيحاء: بجد؟
أنا:ايوة
فيحاء:طب ..لم نفسك بقى يا وسخ هههه يلا تصبح على خير وبلاش تعمل كده تاني قدامي تاني هاه هههه 'ولطمتني قلم خفيف وخرجت'.
أنا كنت عاوز ارجع أنام بس بطني بقت توجعني وكمان أفكر في منيرة ومريم وفيحاء فراح النوم من عيني لحد الفحر بقى صحيت بدري قبل مالبيت يصحى ومكنتش عاوز أروح الأرض وكمان مش عارف أروح فيه قلت اروح اتفسح شوية وبعدين أمر على مريم أشوف حالها ازاي بقى خرجت بدري اوي ومكنش في حركة خالص تقريبا وكنت اتمشى عادي وبمر قدام بيت عمي فتحي بلمح كده وائل وامينة كانو جيين مش عارف منين بس مش على بعضهم كده ودخلو بيتهم زي السارق طبعا أنا استغربت اوي هما كانو فين عالصبح وبيعملو ايه ومالهم وكده اسأله بدأت تدور فدماغي بس أنا احاول اتجاهل كل حاجة واعدي اليوم بسلام كملت بقى فطريقي اتفسح واتفسح لحد مخلاص بقى الشمس بزغت وبقت في حركة كثير بقى قلت أروح أزور مريم اتمتع شوية معها قصد البيت ولما وصلت طبطبت كثير لخد مفتحلي خالي الحقيقة اتصدمت معرفتش اقول أي حاجة أنا مكنتش عامل حسابي الاقي هنا كنت فاكرو راح شغلو وخلاص
اكرم:فارس!! صباح الخير
أنا:خالو اهلا بيك ازيك
أكرم: أنا تمام،انت تمام في حاجة
أنا:لا تمام أنا بس كنت اا كنت عاوز ايوة كنت جاي أشوف كريم هو هنا
أكرم:لا هو لسى طلع المدرسة
أنا:ايوة عشان كظه كان عاوزني افهمو حاجة بس مجاش قلت اجي أنا اشوفو
مريم:مين عالباب يا كوكو .... فارس!!
أنا: صباح الخير يا مرت خالو
مريم:ازيك يا ولى عامل ايه
أنا:تمام الحمد****
مريم:**** ومالكم كده واقفين عالباب يلى خش يا ولى
أنا:لا لا تمام أنا بس كنت عاوز كريم بما انو مش هنا أروح أنا بقى
مريم:تروح فين اخص عليك يعني تجي لحد هنا ومتشربش معنا عالاقل كباية شاي
أنا:لا لا ملوش لازمة يا مرات حاجي تاني
مريم:**** يا كوكو متقول حاجة لابن اختك عيب
أكرم:كلامها صح يا فارس يلا خش
أنا:يا خالو أنا كنت...
أكرم:يلا بقى.
راح ماسكني من ايدي ودخلني دخلنا جوة قعدت أنا وهو في الصالون نتفرج على تلفزيون ونرغي بقى وعمال يسألني على العيلة وأنا سألتو عن الشغل وخبرني انو الأسبوع ده راحة وكده أنا كنت الحقيقة أنا عاوز اخرج لان كل البرنامج الي عملتو وقع في المية دقايق ودخلت مريم بصنية الشاي ويااه عالمنضر بقى كان لابسة روب واسع بقى لازق مع جسمها أوي ومكنتش لابسة أي ملابس داخلية تحتو لأن باين حلمات بزززها وكل حاجة مفصلة من على الروب طبعا أنا اتصدمت من جرأتها في اللبس وكمان زبي بدى يقف خلاص اجت قدمتلنا الشاي وراحت قعدت جمب جوزها عالكانابيا جمبي غاليمين وبدأت ترغي معنا وكانت تبص وتتبسملي وعمالة تعمل حركات بجسمها ذوبتني الحقيقة ولما ولعت عالاخر راحت عضت على شفتها وغمزتني وندهتلي بدماغها كده عشان الحقها بعد مخبرت جوزها انها رايحة المطبخ وخرجت ثواني بعدها واستأذنت من خالي أروح الحمام. فعلا روحت الحمام وأنا لسة حقفل الباب لقيت مريم بتزق الباب ودخلت معيا الحمام
أنا:**** انت اتجننتي أنت بتعملي ايه
مريم:ولى حاجة عايزة أقعد معاك وحدنا
أنا:هو انت تجننتي يلا اطلعي أحسن ميقفشنا جوزك الي قاعد برى بقى
مريم:**** هو أنا موحشتكش والا ايه
أنا:ده كنت جاي مخصوصي عشان اليوم مكنت أعرف أنت خالي هنا، يلا اطلعي بقى مش عايز مشاكل
مريم:بس ده(مسكت زبي من فوق السروال) باين انو عايز جدا كمان
أنا:مهو من لبسك الفاضح ده ده أنا اتجننت لما شفتك كده
مريم:طيب يلى طفي محنتك ونعمل واحد عالخفيف
أنا:واحد ايه وخفيف ايه أنا اقلك جوزك قاع..... .
قاطعتني ببوسة على شفايفي طويلة الحقيقة مكنتش قادر أمسك نفسي معها بس حاولت متجاوبش معها وبقيت واحد بس وهي تبوس وتلعب بزبي من فوق السروال ودخلت اديها بقى ولما لمست زبي باديها حسيت ان كرهبة لسعتني بقت تلعب بيه ثواني وبعيد نزلتلي البنطول وفي لمح البصر رفعت الروب لفوق طيزها وبانتلي بقى الفخاذ الي تجنني طبعا أول مشفت فخضها العريانة قدامي خلاص غبت عن الوعي بقى ومبقتش قاد أفكر اصلا وراحت لفت وفلقست قدامي
مريم:يلى بقى يا واد بسرعة قبل مخالك يحس بينا وبراحة متعملش دوشة.
خلاص بقى الزب واقف زي النار والخرمين قدامي جاهزين فمليش أي خيار ثاني ونسيت خالص خالي انو قاعد برى رحت ماسك زبي وثبتو على كس مريم وبزق فيه بالراحة لحد مدخل لنص ورحت زقيتو مرة وحدة
مريم: أي أي أي يخربيت بالراحة لنتفضح بالراحة متبقاش غشيم ااااه ممممم.
ابتديت انيك فيها بالراحة وهي كامت مفلقسة قدامي وأنا عمال ادخل واخرج بالراحة وازود كل شوية فالسرعة وهي توحوح وكاتمة صوتها بالعافية رحت مسكها من شعرها ورفعتها لعندي لحد مبقينا واقفين ورى بعض وأنا لسى بنيك فيها ووشوشتلها في وذنها وانا عمال اعض فرقبتها ووذنها عالخفيف
أنا:مممم انت حلوة اوي وكسك نار مممم بموت فيكي يا شرموطة وبموت في وسختك
مريم: أي ااااه انا كده هاولع جامد يا ولى بس نيكني جامد نيك شرموطتك أوي
أنا: أنا حمتع شرموطتي زي مهي عايزة.
فضلنا كده تقريبا 10 دقايق لحد مخلاص حسيت بجسمي اتشنج عالاخر وحسيت بحاجة حلوة أوي عمالة تسرى فعروقي وفجأة دخلت زبي كلو لحد البيضان وكبيت كل لبني جوها قعدنا ثواني كده بناخذ نفس لحد متكلمت
مريم:يلا بقى كفاية كدى
أنا:كفاية ايه أنا لسى عايز كمان
مريم:مانت جبتهم وخلاص اوعى بقى
أنا:دي بس أول مرة
مريم:قلتلك كفاية بقى لاحسن خالك حي.....
أكرم:مريم تعالي تعالي عوزك(بينادي عليها من جوة)
مريم:اهو الخول بينادي اهو أروح اشوفو بقى
أنا:قلتلك لسى عاوز
مريم:قلتلك اوعي بقى يا وسخ.
وراحت زقتني كده وطلع زبي من كسها وهو لسى زي السيف وكانت وتجاهلت كلامي زي مكون خدام عندها فأنا الحقيقة اتنرفزت جامد ورحت ماكسها من شعرها اوي وسحبتها عندي
أنا: أنا ببقى الفحل بتاعك هنا وانت الوسخة انت شرموطي ولما الفخل يتكلم الشراميط تخرس خالص
مريم:فارس في ايه انت تجننت
أنا: أنا فحلك مش حسمحلك تعمليني كده يا وسخة
مريم: جرى لمخك ايه يا ولد سيبني
أنا: انا الي بفشخ كسك أنا نياكك مش ولد ومن دلوقتي حتترجيني عشان تاخذني نفس ماشي
مريم:طيب طيب سيبني بقى .
فرحت شادد شعرها أوي أكثر مالاول
مريم:اي اي انت بتوجعني أوي يا واد
أكرم:يا مريم انت فين تعالي بسرعة.
رحت شديت شعرها
مريم:متسبني بقى يا واد انت مش سامع خالك بينادي.
تجاهلتها جالص وأنا لسى بشد فشعرها بقوة أكثر
مريم:طيب أرجوك سيبني أشوف خالك عليزة ارجوك.
سيبتها بقى وهي فتحت الباب عشان تغادر بس رجعت بسرعة باستني من بوقي وراحت لخالي غسلت حالي بقى أنا وخرجت استأذنت من خالي وطلعت من هناك الحقيقة كنت متمتع أوي مالي عملتو مع مريم بس هي هيجبتني أوي وأنا لسى عاوز انيك الحقيقة فكرت أروح لخالتي للارض بس حلاقي جوزها معها هناك ومينفعش نعمل حاجة وأنا بفكر كده اجت فدماغي رباب أروح لرباب هو ده الحل قصدت بيت خالتي بقى لحد موصلت طبطبت عل الباب وكنت مستني رباب ففجأة فتحتلي رحمة (بنت خالتي منيرة الكبرى 18 سنة) بصيت كده وبقيت متفاجأ مكنتش متخيلها تفتحلي خالص وأنا عمال اقول في نفسي ايه الحض الزفت ده الصبح مع مريم ودلوقتي مع رباب لحد مسمعت رحمة بتنادي
رحمة:فارس انت معيا أنت تمام
أنا:اه اه ازيك يا رحمة
رحمة:هههه مالك متفاجأ كده كأنك شايف شبح
أنا:ايه الكلام ده يا رحمة شبح ايه ده انت ملاك
رحمة:اه بجد هههه
أنا:بقلك ايه هي خالتي مش هنا كنا متفقين نتقابل يعني
رحمة:هنا فين.. انت مش عارف انها في الأرض مع بابا يشتغلو
أنا:ااا ايوة صح اروحلها هناك بقى ،، هو انت لوحدك هنا
رحمة:اه لوحدي اصل اليوم عندي صف مسائي
أنا:ابوة فهمتك يعني رباب مش جوة معاكي
رحمة: لا مش معيا ايه هي كمان متفق معا تتلقو هنا
أنا:هههه لا طبعا وأنا اشوفها منين بس كنت عاوز اطمن عليكم وبس
رحمة: متشكرة اوي يا حنين
أنا:طيب أروح لخالتي الارض بقى انا دلوقتي اخليك في امان **** بقى
رحمة:متشكرة ابقى مر علينا كل مرة يا حنين
أنا: ماشي ماشي باي.
روحت من هناك بخيبة امل كبيرة اوي حعمل ايه أنا بقى في المصيبة الي بين فخاذي دي بقى واروح فين بس رحمة كمان بدأت تدخل لدماغي والحركات الي بتعملهم وهي بتتكلم معيا لازم اجرب معها مانا نكت امها حتصعب عليا هي المهم اروح اروح قلت اروح بقى أنام شوية وارتاح رجعت البت ومكنش في حركة هناك كنت جوعان رحت المطبخ ملقيتش حد رحت غرفت البنات فتحت الباب لقيت عفاف مرمية عالسرير ولابسة بس ستيانة وشورط لحط نص فخذها وضيق اوي عليها واول مشفاتني راحت حطت ايديها على سدرها وبصوت
عفاف:يا لهوي يا لهوي يا فضحتي مش تستأذن الأول يا فارس قبل متدخل
أنا:يا لهوي يا لهوي وع بع تع ..كفاية رخامة بقى هو أنا غريب ده أنا اخوكي يا حيوانة بس قوليلي مفيش حاجة أكلها أنا جوعان
عفاف:معرفش شوف المطبخ
أنا:مش عارف اعمل حاجة هناك على كل هي فيحاء فين
عفاف: قالت حجيب حاجة من بيت عمي اديها لسى مرجعت
أنا:طيب يا حيوانة....اع بع يا لهوي ياااع ..تفو (دايما بتكلم مع اخواتي كده كنوع مالهزار واتريق عليهم).
قفلت الباب وخرجت والحقيقة كنت عاوز اضل معها أكثر عشان اتمتع بالنضر لفخاذها الي طول المحادثة مرفعتش عيني من عليها دي بتاخذ العقل بجد تمنيت أكلها..بس دي تبقى أختي كفاية حقارة بقى... ولو مهو الابن وناك امو اجت على الاخ واخوها ... لا لا مينفعش أنا مش خول زي الواد ده .. بس فخذها بجد ميتفلتوش ... طب ولو هي مش عايزة وفضحتك... حشوف اخرتها معها بس مش دلوقتي رحت لبيت عمي عشان انادي على فيحاء تعملي اكل طبطبت الباب وفتحلي وائل
أنا:ابن العم ازيك
وائل:ازيك يا فارس
أنا:ايه مفيش دراسة اليوم
وائل:لا تعبان مرحتش
أنا: طيب بقلك ايه هي فيحاء هنا
وائل:ايوة اهي بتتكلم مع امينة جوة اروح اناديهالك
أنا:شكرا .
لف حيروح بس أنا مسكتو من ايدو بعد مإفتكرت اني شفتهم الصبح
أنا: بقلك ايه بابن العم أنا الصبح شفتك انت وامينة راجعين البيت انتو كنتو بتعملو ايه .
اتلخبض عالاخر ووشو قلب أحمر ومقدرش يركب جملة كاملة
وائل:ايه انت انت انت بتقول لا أنا مروحتش لا لا مإجتش انت بتقول ايه
أنا:ايه مالك هدي اعصابك وجاوب
وائل:اجاوب على ايه لا لا مفيش اجابة على حاجة
أنا:واااائل انت هتستهبلني يلا بقى
وائل:لا لا مش حخبرك بحاجة اصلا انت ملكش دعوة
أنا:ماشي بقى أن كان كده أنا حخبر طنط هنادي وعمي فتحي هما عندهم دعوة بالموضوع والا ايه
وائل:ايه لا طبعا مش حتقدر تخبرهم ..انت مش حتخبرهم صح ابوس ايدك متعملش كده
أنا:طيب قلي كنتو فين
وائل:واللهي العضيم لا اقدر اخبرك يا فارس
أنا:طيب طيب(زقيتو ودخلت لحد الحوش) طنط هنادي
وائل:لا لا لا ابوس ايدك ابوس ايدك يا وائل متعملش كده
أنا:طنط هناااادي
هنادي:ايوة في ايه كمان ... فارس اهلا في ايه.
في اللحضة دي وش وائل بقى اصفر زي الليمون ولزق ولزق الحيطة متسمر عليها
أنا: هي فيحاء هنا لو هنا ناديها اصلها تركتني للجوع يا طنط
هنادي:ايوة هنا هناديهالك تعالي اكلك يا واد وسيبك من الشرموطة اختك
أنا: متشكر أوي يا ست الكل ده كل الاكل من ايدك زي العس بس عفاف لوحدها في البيت وعاوزنا نرجع بسرعة
هنادي:هي مع المتناكة بنتي اروح انديهالك بقى.
دخلت مرات عمي تنادي فيحاء وببص لوائل بلقيه ينهج اوي ورجعت الروح فيه بعد مخرجت ومش قادر يقول كلمة وأنا ابص وابتسم
فيحاء:فارس حبيبي كنت فين مالصبح ملكش ريحة
أنا:اسبقيني البيت حضرلي اكل ولما اجي نتكلم
فيحاء:ماشي يا اخويا.
خرجت فيحاء وبقيت بس أنا ووائل هناك قربتلو جامد وكلمتو بصوت واطي جدا
أنا:هااه قلت ايه حتخبرني والا لا
وائل: انا .. أنا واللهي مليش دعوة أنا مقدرش مش انا يا فارس
أنا:هششش بقلك ايه خوذ نفس وارتاح وجمع افكارك المساء اجيلك تكون هديت وتحكيلي كل حاجة يا ابن العم.
خرجت من هناك وسبتو في حالة لا يحسد عليها بجد رجعت البيت دخلت المطبخ وكانت فيحاء واقفة تحميلي طعام فحضنتها من ورى بهدوء:
فيحاء:يحربيتك يا ولى خضيتني جامد
أنا:اسم **** على حمارتي من الخضة
فيحاء:فينك يا ولى من الصبح ملكش ريحة اتخضيت عليك
أنا:حطيلي آكل وأنا حكيلك دي قصة حلوة أوي
فيحاء:لا لا يا روح امك عاوزة تحكيلي كل حاجة في الليل مش دلوقتي.
قعدنا نهزر شوية وجابتلي الطعام بقى أكلت وبعدين رحت نمت لحد المساء صحيت قعدت مع العيلة شوية وكانت امي زعلانة مني عشان الصبح مرحتش الارض وعمالة ترغي وأنا ولا معبرها قعدت شوية وافتكرت وائل رحت عندهم ناديتو طلع وهو مش قادر حنى يرفع عينو من الأرض مشينا من هناك وابتعدنا لحد مبقينا فمكان بعيد عن المسامع
أنا:وائل بص أنا مش عاوز اغصبك على حاجة بس انت اجبرتني أنت بردو زي اخوي واخاف عليك ولازم تحكيلي
وائل:فارس و**** العضيم مانا قادر اتكلم بجد مش لاقي كلام حتى
أنا:يا وائل اعتبرني زين أمين اخوك واحكيلي
وائل:مهي دي المصيبة لو أي حد حتبقى مصيبة .
وراح معيط جامد حضتنو أنا بقى
أنا:لا بقى يا وائل ايه الي انت بتعملو الراجل مبيعطش بقى
وائل:مش قادر مش قادر
أنا:طيب بص أنا حقلك حديك اقتراحات ولو صحيح قلي كده هسهل عليك ماشي.
حرك راسو بعلامة الموافقة
أنا:انتو كنتو بتعملو حاجة حرام .
حرك راسو بعلامة الموافقة
أنا:ايوة كنت عارف انت كنتو بتعملو جنس.
بصلي كده والدموع رجعت تنزل جماد من عيني
أنا:لا لا متعيطش بقى بص هو صحيح ده حرام وعيب بس متعيطش هي دي اختك وانت اخوها تمتعو بعض وعادي بص احكيلك سر أنا كمان بعيح على عفاف اوي حلو كده ادينا بنتشارك اسرار بعض خليك رايق بقى وبلاش تعيط
وائل: أنا ملمسش امينة خالص احنا ... احنا
أنا:متلمسش امينة امال بتنيكها ازاي
وائل:مش أنا الي بعمل معها
أنا:مش انت يعني ازاي مش فاهم .
بصلي وعينو اتملت دموع ففهمت كل القصة بقى
أنا:ايوة يعني أنت بتاخذ اختك لشخص آخر
وائل:واللهي غصب عني يا فارس "وعمال يعيط جامد"
أنا:يوووه بقى كفاية عياط بقى ومالو صحيح الي بتعملو ده غلط بس لا انت أول ولا اخر واحد يعمل كده ،مانا ليا صديق بيعمل كده مع امو
وائل:ايه
أنا: ايوة زي مقلتلك واقلك كمان أنا الي بتيك في امو ده بيجبهالي وأنا انيكها ونتمتع كلنا وعادي مكنش بيعط زيك
وائل: أنا أنا خايف يا فارس ،،، خايف انك تقول عني مش راجل وتحكي لحد او تحكي لماما وبابا أو أي حد تاني
أنا: عيب عليك يا واد يبقى انت كده متعرفش فارس أنا ولا يمكن أعمل كده اطمن سرك في بير معيا أنا بس كنت خايف عليك عشان كده طلبت منك تخبرني بيحصل ايه انت بردو اخي الصغير
وائل:بجد يا فارس
أنا:ايوة طبعا بس أنا في عندي طلب صغير من اهي الصغير ممكن
وائل:ايه
أنا:احكيلي القصة من الأول ازاي صرت ديوث لاختك وكده طبعا لو مش عايز وحتعيط متحكيش
وائل:ححكيلك بس توعدني متقولش لحد
أنا:طبعا وعد رجالة.
وائل:القصة مش زي مإنت فاكر أنا مش باخذ اختي واشوفها بس أنا أعمل زيها
أنا:زيها..بتتناك زيها
وائل:ايوة
أنا:طيب احكيلي
وائل: أنا من صغرتي بغير اوي من أختي واتمنى اكون زيها يعني وخاصة انو ماما وبابا يفضلوها عني أنا واخي المهم كنت دايما اغير منها واحاول اصير زيها وكنت ديما البس لبسها لما أكون بالبيت وحدي ومنهم مرة كنت وحدي بالبيت جبت شوية من لبسها وابتديت اجربهم وأشوف نفسي فالمريا ومش عارف ازاي لما التفت لقيت امينة واقفة عالباب تتفرج وتضحك ومن يومها صاررت تهددني أنها تخبر الجميع بس لو أعمل زي معي عايزة حتسكت من الأول كان تأمرني البس ملبسها الداخلية دايما وبعدين صارت تعاملني بقسوة اوي لحد ميوم احي يوم وو.. وو
أنا:اجا يوم وايه
وائل:دخلت صبعها في موخرتي
أنا:ايوة شفت انت ملكش دعوة بالي بيحصلك دلوقتي كلو بسبب اختك طيب كمل
وائل: الحقيقة من الأول كنت خايف بس لما عملت كده حسيت بمتعة وبعقة ديما تعمل معيا كده وبقت دخل صباعبن وأكثر وبقت تجيب حجات وتدخلهم غصبت عني لحد موسعت أوي ففيوم اخذتني معها الكلية وهناك اجو ولدين وعملو فيا كل حاجة
أنا: يعني الولدين دول ناكوك
وائل:لا واحد معيا وواحد مع امينة ومن ساعتها زادت قسوتها معيا وبقت دايما تضربتني وتذلني وتعاملني زي الكلب من الأول كنت بنزعج بس بعدين بقيت تعجبني القصة ودلوقتي بقيت أنا أطلب منها تعمل معيا كده تضربني وتذلني يعني
أنا:طيب لحد دلوقتي مقلتليش الصبح كنتو فين
وائل:اكملك بقى وبعدين عرفت انك اختي كل مرة مع شب بالفلوس الي يديها فلوس أكثر تروح معاه لحد ميوم اتعرفت على جعفر انت عارفو الي ساكن بعدينا بمنزل
أنا:ايوة جعفر طبعا ده واحد عجوز بس ايه سيارات وفلوس كثيرة عندو
وائل:ايوة تعرفت عليه واخذها في سيارتو وغرقها فلوس عجبتو ومن ساعتها يطلبها ويغرقها فلوس ولما عرف اني ... اني زيها خبرها حيديها ضعف 3 مرات الي يديهولها لو رحت معها بس بقلنا تقريبا سنة دلوقتي كل مدة تاخذني عند جعفر في اخر الليل لما الكل ينام وطبعا جعفر ميكنشوحدو كل مرة يجب حد من اصحابو ويعملو علينا حفلة
أنا:يعني امبارحة كنتو عند جعفر بتناكو
وائل:ايوة
أنا:بص يا ابن العم بما انك انت مستمتع فكمل متعتك وطز فالعالم
وائل:بس أنا خايف انك ...
أنا:لا لا اطمن اطمن أنا ولا حقول أي كلمة فيك ولا عليك اطمن انت ابن عمي زي امبارحة زي اليوم
وائل:يعني انت مش زعلان مني أو حاجة
أنا:ازعل؟!! وهزعل ليه يا واد بلعكس عادي جدا قلتلك زي امبارحة زي اليوم مفيش حاجة تغيرت المهم انت فرحان من الي بتعملو
وائل:مش عارف أقول ايه
أنا:ولا حاجة .. بص أنا عندي طلب اخير يا ابن العم
وائل: اتفضل
أنا: أنا اخوك وحداني والعزوبية قتلتني في مجال أوصل ل أمنية ممكن تساعدني يعني
وائل:مش عارف أنا خبرتك هي بتعاملني ازاي مش عارف... لو عايز اقلها انك اكتشف كل حاجة وانت ابتزها
أنا:ههههه الضاهر انو بجد بتمتع بالحكاية دي من شوية كنت بتعيط ولما قلتلك انيك اختك فرحت وبقيت بتناقش ولا كأن حاجة حصلت .
طبعا انكسف جامد ونزل دماغو للارض ووشو صار أحمر
أنا:عالعموم الحكاية دي حتساعدني أوي عشان أنا عاوز انيكها الشرموطة أنت متقلهاش ولا حاجة أنت بس لما تتناك وتاخذك معها خبرتي وبس وسيب كل حاجة عليا
وائل :ماشي
أنا:دلوقتي يلى نروح الوقت اتأخر
وائل: متأكد انك مش حتقول لحد عالكلام الي خبرتك بيه
أنا:انت تجننت انت ابن عمي لحمي ودمي ازاي حرضى افضح عيلتي وامرمطها يا متخلف وطبعا حتى لو هبرت أي حد بالقصة مش حيصدقني اطمن
وائل: متشكر أوي يا فارس.
وراح حضني اوي المهم رجعنا البيت وأنا الحقيقة شبه مصدوم من امينة لكن مصدوم من وائل طلع خول وديوث وكلب كمان يااااه هات يا ريف هات من قذارتك كمان ده أنا خلاص حشك فكل حد من الثانية دي.
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: الوزير الحنين, Sir Jimmy, Reyad Zz و 17 آخرين
طيب فين الجزء الثالث
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%