NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة الرضاعة الطبيعية العميقة قبل طلوع الشمس

سامية سالب

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ظللت عارية بعد أن شبع و تعب و هلك أسامة باشا من نجاحه لى طوال نهار و مساء الأمس و ملأ بطنى بلبنه الدافىء الممتع الغزير اكثر من سبعة عشرة مرة (حقيقة تماما وليست خيالات و أقسم عليها) بدون أية مبالغات و احتضننى وانا تعبانة مكسرة مجهدة لكن فى قمة السعادة و المتعة فوق السحاب و ظل يقبل رقبتى و ظهرى و اردافى حتى ذهبت فى نوم عميق عند منتصف الليل و هو يضمنى و يتحسس بزازى و بطنى ملتصقا بى من الخلف ..
بعد الفجر فى الخامسة صباحا قبل طلوع الفجر أحسست بقضيبه الجميل الناعم الحساس ينزلق بين اردافى و شفايف فتحتى الشرجية تتفتح له و راس القضيب ينزلق ببطؤ شديد حتى استقر القضيب كله كله كله داخل اآخر أعماق طيظى فى أعلى بطنى يضغط بقوة و اصرار لذيذ جدا و لا يتحرك بعد ذلك مطلقا فى اى اتجاه مستمرة فى ضغطه الصامت الساكن تماما منتفخا غليظا كبيرا فى غرور و ثقة و تعالى يعلن سيطرة ذكورته الكاملة عليا و ايدى و أصابع عشيقى حبيبى نور حياتى و سيدى و رجلى و دكرى القوى العضلات المنتصر الارادة الحنون الشفتين جميل العينين ناعم الجسد القوى الكبير يتحسس بزازى و حلماتى و بطنى و قبة كسى بتلذذ و متعة ويضمنى بقوة وةاعتزاز الى صدره و يلتصق ظهرى واردافى المفتوحة مفشوخة ببطنه الجميل يعلن امتلاكه التام لى وسيطرته و سيادته على جسدى الانثوى الطرى المطيع الخاضع له تماما فى متعتى اللانهائية.. و شعرت انا ان عمق طيظى و بطنى من الداخل يمتص قضيب أسامة باشا و يعتصره بحنان و لذة و تزداد العصرة و الامتصاص قوة بالتدريج حول قضيب حبيبى و كلما مرت الثوانى و الدقائق اصبحت اعتصر قضيب أسامة الجميل الغليظ الطويل الى اعماقى اشفطه شفطا قويا يزداد قوة و اصرارا ويجعل الشوق و الشبق وانا اشعر جوايا اننى أمتلك القضيب الجميل تماما تماما .. و لأول مرة منذ سنوات اشعر اننى انا المسيطرة الاقوى و السيدة الامبراطورة و انا اعتصر و امتص واشفط القضيب الضاغط جوايا.. وانتصب بظرى بقوة واشتهاء حتى صار يؤلمنى و اصبح شفط و عصر اعماقى للقضيب تؤلمني بقوة و عنف و عصبية فإذا فجأة بعد ثلثى ساعة من الامتصاص والشفط والعصر للقضيب يتدفق منه اللين الساخن فى دفعات وانتفاضات قوية و طيظى تزداد شفطا له بعشق مجنون و اذا بى اقذف انا ايضا و يتدفق منى اللبن و العسل فى كف يد أسامة باشا القيصر الامبراطور الذى يمتلكنى تماما ويعتصر جسدى الى جسده و لأول مرة يتاوه ويغنج القيصر أسامة باشا مستمتعا بشفط واعتصار اعماقى لقضيبه الجميل داخلى و هو يهمس فى اذنى و انا اعطيه شفتيى : كنتى فين من زمان!! عاوزك تعملى لى كدة كل يوم عشر مرات .. و تاهت شفتاى فى رضاعة شفتيه.
سامية سالب
نسوانجى
٢٣ أغسطس ٢٠٢٣ مصر الجديدة الميرغني

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
حبك للسكس و تفاصيله لغاية النفس واضحه في الكتابه

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامية سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبك للسكس و تفاصيله لغاية النفس واضحه في الكتابه
اموت فى المتعة الجنسية مع شخص أحبه و يعطيني الأمان والحب الجنس احلى وارقى و أقصى و أعمق علاقة تربط بين اثنين ... صدقنى ووعيش بعمق فى لحظات الجنس سوف يتغير العالم حولك

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
اموت فى المتعة الجنسية مع شخص أحبه و يعطيني الأمان والحب الجنس احلى وارقى و أقصى و أعمق علاقة تربط بين اثنين ... صدقنى ووعيش بعمق فى لحظات الجنس سوف يتغير العالم حولك
انا زيك الامان و الثقه عمري ما نكت بفلوس علشان بتبقي الاهات من ضمن الشغلانه النيك و العلاقه بالرضا. الرغبه و الشهوه بتكون فيها حاجات و تفاصيل انا بشوف انها اصل و سبب العلاقه و هي دي المتعه ناس كتير تفتكر ان المتعه اني اجيب و خلاص

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%