NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه من اجمل علامات و مشاعر الأنوثة الحقيقية العميقة

سامية سالب

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
بعد ان يشبع ويلتهب قضيب حبيبى الجميل و لا يطيق صبرا بعد فاصل من القبلات و مص الشفايف و لحس كسى و مص وشفط قضيبه الامبراطورى المقدس ..
بعد هذا التمهيد اللذيذ جدا
يديرنى جلالة معالى القيصر الإمبراطور عشيقى و يحتضننى من ظهرى بقوة و يبتعد نصف خطوة و يدلك رأس قضيب معاليه و جلالته الجميل بين اردافى الطرية القوية المفتوحة المشتاقه له يدلك شفايف فتحتى الشرجية برأس قضيب معاليه الهوينا ببطؤ و ضغط لذيذ
فاشتعل شوقا الى قضيب معاليه و هو يقتحم غازيا فتحتى الشرجية و اغنج و اهمس فى ضعف و تخاذل و استجداء وتوسل و اقول له هامسة : ياللا بأة معاليك تنازل من علياءك تكرما واشفاقا بحالى و حنانا منك و ..... نيكنى .. !!!
فيبتسم معالى جلالة القيصر الامبراطور المعظم و ..... (هنايحدث الحدث الجميل الرائع الذى يفجر انوثتى ويشعل بركان شوقى وشبقى الجنسى لقضيب معاليه) و و و ؟؟؟؟؟
الحدث الخطير (يدفعني بقوة و غلظة وتعالى و سيطرة و تكبر) يدفعني من ظهرى فاسقط على صدرى فوق السرير فاستلقى على بطنى فى قمة السعادة و انا كلى أنوثة و لبوة قوى و شرموطة و ارفع طياظى لأعلى و امد يدى اساعد وافتح فلقتي طيظى و حتى تنكشف لقضيب معاليه المقدس شفايف فتحتى الشرجية تناديه بكل توسل وعشق ... اخرقنى جلالتك ... نيكنى معاليك ..
لحظة الزقة والدفع وسقوطى على بطنى وانا انظر اليه متوسطة الى قضيبه الجميل ... هذه هى لحظة تفجير البراكين الانثوية فى جسدى ونفسيتي و عقلى .. لحظة ذلى .. خضوعى و استسلامى التام العميق الخطير ... هذه لحظة الانوثة الحقيقية ... نظرتى المتوسلة الى معاليه انوثتى تفجرها .. لحظة فتح اردافى له بيدى هى لحظة أنوثة تامة عميقة نفسيا .. و لحظة الشهوة فى تعبير الشهقة الأولى الطويلة من اعماقى عندما تلمس رأس قضيبه شفايف فتحتى الشرجية لحظة اعلان انوثتى بقوة جريئة بدون خجل .. لحظة توسلى الى معالى القيصر وجلالة الامبراطور بعينى و همسى ياللا باة نيكنى .. دخله .. لحظة الضعف الانثوى الممتعة نفسيا بعمق تنفجر داخلى ..
كل ذلك لان حبيبي عشيقى نياكى الموجب بتاعى أسامة باشا جميل جدا رقيق جدا حنون جدا كريم جدا راقى جدا نزيه جدا أنيق جدا خفيف الظل جدا رياضى جدا و يمتلك أجمل شفتين فى العالم و احلى واجمل قضيب مستحيل ان يوجد مثله فى تاريخ البشرية
انه حبيبى
انه عشيقى
انا مالكى
انه سيدى
انه ذكرى
انه رجلى
انه متكبر
انه جبار
انه واثق
انه يعرف
انه يرأس
انه يدير
انه يوجه
انه يحكم
انه أسامة
انه الباشا
انه معالى القيصر
انه الامبراطور
انه عشيقى
انه حبيبى
وانا حبيبته
انا نتاية له
انا خدامته
انا تحته
انا متناكة له
انه حياتى
انه عمرى
مع تحيات
سامية سالب
نسوانجى
٢٣ أغسطس ٢٠٢٣

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر
الوصف حلو جدا

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: سامية سالب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوصف حلو جدا
انت قيصر و قضيبك يشهد انك إمبراطور و يسعدني زيارة معاليك فى سرير جلالتك لاتلقى منك منحة اللبن الجميل التى تجعل من لقائنا عيد زواج دائم

• عجبني
التفاعلات: نزيه الخاطر و arraw
انت قيصر و قضيبك يشهد انك إمبراطور و يسعدني زيارة معاليك فى سرير جلالتك لاتلقى منك منحة اللبن الجميل التى تجعل من لقائنا عيد زواج دائم
انا حضني و قضيبي مستنيين

• انا سخنت كده ليه
  • انا سخنت كده ليه
انا حضني و قضيبي مستنيين
سوف اليك زاحفة على بطنى اتوسل اليك ان تخرقنى بقضيبك المقدس

• انا سخنت كده ليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل