NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحرر قصيرة سادية اخواتي ومي وبنت عمي الي خلتني خول وديوث

طه الخدام

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
أنا طه 20 جسمي تختوخ سيكه وابيض وقصير طلع لمي وليه أختين وحده 32اطلقت من فصره مش طويله دي بقا قمحي وشرموطه على حق عارف انتا اول ما الموضه بتاعت البنات الشراميط الي بيلبسو ديق اختي كنت وحده منهم بزاز وطيز فلاحي على فرنساوي حجه كده تخلي زبك ينقط ونتا وقف قدمها صوتها خشن بس جوا البيت بره صوتها نعم حته لو بتكلم *** تحسها مريضه نفسيان دي من صغري وهيا بترضعني الديثه وموقفه قروني ماموته شخصيتي أنا قدمها بكون موادب ومطيع ونا من النوع الي مترباش في الشرع وبتكسف من خيالي وقريبي بيدلعو فيه لحد مبقيت خول كل بنات العيله بيخدوني العب معاهم بس انا كنت فاهم كده لكن كنو بيعرصوني برضو بيوت العيله كلها لزقه في بعض في منطقه ريف على شعبي حته وحنينه بلد مشهوره بلدعره والسلاح ومخضرات المهم ليه اخت تنيه 18سنه نفس طريقته بس دي ااتربت في الشرع اول ما دخلت الاعدادي اتغيرت لأن المدرسه بتعتها في البلد الي جنينه هناك بس دي كنت سمعتها وحشه وأشهر من اختي الكبيره بكتير لأن دي من النوع الغلابان واتلمت على شويت بنات صيغه وأهاليهم شمامين كل وحده ليها قصص وروايات ونا ليا النصيب الأكبر اختي كنت مخلفه بنت كنت في سته ابتدائي وكنت ليها سمعه اوسخ من امها أبويه مين وكان عنده معاش كبير بتصرف منه وعندنه ارض ماجرنها وكان عنده زريبه فيها عجلين وكم خروف وخويه كان متجوز في البيت الي جنينه اخويا حرامي وبيشد بدره خد ورثه وشغلو وكبيره وكان مرتاح مدين وراح ختب وحده شمال الشمال وكان ليها فديو على النت بس اخويه بسحبها وقطعنه بسببها وتجوزو في بيت جنينه لزق فينا ورا البيت في باب من عند اخويه يدخلك على الزريبه المهم اخويه ده قبل ده كلو كان اسود وشمام عشان بيشد البدره ويجي ينام جنبي كنت صغير لسه كان بيقلعني ويحط زبه ويقعد يغرز على خفيف أحد ميجيب هوا الي صحه الخول الي جوابه مع بنات العيله في الفتره دي مره في مره لحد مكان بيدخل نصو وكان بيوجعني عشان اطلع صوت وهوا عرف اني جبان ومعنديش شخصيه وهخاف اتكلم بس هوا ميعرفش اني بستانه لاني اتعودت عليه زبو الي هوا اسود طويل شويه ورسو كبيره اوي سعات لما يكون وخد شده زياده بيبهدلني بس كنت بحبه يشرب وهوا بيركبهولي ويسيبو لحد ما طيزي تكلني وتحرك أنا كنت بتعمد اغرزو اوي وأخرجه كنت بحب يركبه لي تاني الم ممتع اوي وهوا بيهيج اكتار كان كل اربع ايام او تلاته يركبهولي مره عشان اختي الصغيره عنت بتاخد نصبها برضو بنفس الطريقه وختي شفتني كتير ونا بتركب منو وتقعد تهوي معايه وتقليل شد حيلك النهضه وترمي كلام مش صريح من تحت الطربيزه وما كنت بتخنق معاها كنت بسب الدين وتضربني بلشبشب لأن اختي الكبيره معوداني أنا وهيا على كده واخويا كان مبيعتقش ده كلو ونا شطر في المدرسه ومن المتفوقين ولبنات في الابتدائي الاعدادي هيموتو عليه ليه 2صحاب وحد زي حلاتي والتاني ساب المدرسه وشغال على تكتك وده الي شرمط اختي الصغيره وعملها فديو المهم نرجع القصه في المدرسه مكنش بيجزبني غير البنات الغلبانه اوي أو الصيغه الي شبه اختي الكبيره فكنت بلعب بيهم ونكها وسبها عملت كده مع كتير منهم وفي ام بنت صيعه عرفت اني بعمل كده من بنتها وبنتها اصلان شوارع عزمتني على الغده الغريبه لما رحت امها قبلتني وقعدت تتشرمط عليه وبنتها عماله تهيجني ده كلو في اخر سنه في اعدادي برضو البت ومها من البلد الي جنينه اخوها شمام وبيطلع سرقت عربياط وكده وكان لسا خرج من السجن وليت قلتلي بيئات بره البيت وأبوها غفير بيكي كل شهر كام يوام وليها سلفتها مرا شرموطه وسمعتها خرا بس البنت ومها في المداري المهم لقتها هناك سلفتها دي قعد وسط نوان ونا بتكسف اصلان ولست دي تعرف اختي وشفتني معاها كتير في السوق قعت وجبولي عصير ولقيت البت الي ريحلها اسمها رحمه خرجه بلبس بنت عوزه تهيج دكر بنطلون احمار ولتشرت بتاعه المهم لحمها هيطرقع من اللبس قعدو يهزرو وليت قلتلهم هنزكر شويه وكده في الاوضه رحنا والبنت مش علي بعضها امها بعتتها تجيب خضار ونا قعد في الأوضاع دخلت عليه سلفتها ونا كنت ينقط من البت رحمه المرا دخلت مينفعش يتقال عليها غير مره جسم ابن زنيه وتحس انها شرموطه من وشها وطريقت كلامها صوتها خشن شويه قعدت وبصت على زبي مكان النقط بين قلتلي أنا عرفه انك غلبان ولبت دي تعبتك وخلتك تنقط على نفسك وقلتي أنا بحب الولاد الي زيك ينقطو وهما محترمين ده كلو كان زبي نقط زياده ونا بحاول اخبي بلمخده رحت وخداها وقلتلي كده توسخ الدنيه وقلتلي طلعه متخفش وقامت فتحت درج وخرجت 4اساتك الي هيا استك الفلوس
وحتتهم حولين زبي قلتلي البس تاني لبست وقلت زبك شكرتها ونا مستني تبدء هيا بس كنت بتسويني على نر هديه ونا مكنتش فهم وسالت على اختي وقلتلي من غير زعال بدحكه خبيثه أنا شفت اختك بتتناك من الحج رمضان وولاده كنت هجبهم وعملت مديق وكان زبي منهار وقلت متزعلش أنا بنورك ونتا صعبان عليه وقلتلي لمها شويه دي مقديها كل يوام على حجر دكر وحلباهم اول بالو مش سيبه النسوان اي حجه جبيهم رحت ضحكه وقلتلي يخرب بيتك يا مفعوص انتا عرفت نفسك يا ديوث ونا بجبهم وكنت خلصت رحت منزل كميه تنيا معرفش جت منين وشخرت وقعدت تدخك ام البت جت مع الشخره لقتني وقف ومطلع زبي ومفرق الأرض رحت سلفتها قلتلها الواد مسرب لوحده وبينقط امها جت نحيتي وتفت في وشي وتقلب بدلع كده وسخت الأرض بس وشها مكشر قلتلها هنضفها قمت سلفتها من جنبي رزعتني قلم قلتلي انزل نضف الأرض بلسنك ونا متنح اترزعت قلم تاني من امها وسلفتها مسكتني من سعري وقلتلي افتح بواك تفت فيه ورزعتني 5اقلم ونزلت لديها الي مسكه شعري عشان الحس امها قلتلها هوا هيلحس لوحده ونزلت سلفتها رحت السرير وقعدت وامها رحت ورها وسبوني أنصف جلصت ده كلو وهما بيصورو ويدحكو من غير كلام عشان الفديو البت بنتها لمحتها وقفه علي الباب ويتصور ونا زبي تخن اوي من الاستك واستعاد نشاطه لما شفت بنت جرتنه في البلد ودي بتجري ورايه ونا مش عايزها عشان أنا الي مربيها مع اختي الصغيره وكمان جسمها قمحي غمق وحنا اصلان قرابي من بعيد
بس اترعبت اكتر لما شفت اخوها ومعاه وحد صحبو مطلعين ازبرهم وبيدعكوها ونا اصلان كنت طيزي وكلاني اوي من الي بيحصل وقفت وطلبت يقفلو الكمرات وانا خلاص تحت امركو في اي حجه من غير فضيحه سلفتها سحبت شخره قعدت ترزع في اقلام ونا زبي نام ووقف تاني وصاحب اخوها بقا ملط ومسك زبه وبيضرب بيه على أيده وعامل صوت علي قلتلي ملط يا عرص قلعت ونا بترعش من الضرب وجت البت جرتنه ومعاها كلوت في اديها وقلتلي هخصيك النهضه يا طه جبتهم تني نزلت هيا تلحس لبني وتفته في وشي وقلتلي ده كلوت اختك الصغيره ختو منها وهيا على زب الولد الي بيخبط زبو ده وهوا عاوز يعشرك زي اختك نفسو يكسر نفسك زي ما كسرتهالي زمان ولبستني الكلوت وخطط صبعها في خرم طيزي وعرفت اني وسع وقعدت تدخك وامها وسلفتها قمو عليه وقعدو يدحكو على اخرهم ولضرب شغال على طيزي والبنت رحاب بتمص ازبرهم وهيا بتتفرج عليه وسلفتها قمت جبت حبل وربتت ايدي ورا ضهري خلقو مص وجهم عليه وقللهم اطلعو بره وقعت معاهم ساعتين وكل شويه وحد يولع سجره حشيش نكحوني بمعنه الكلمه خلصو بس الغريبه انهوم لبسوني قميص نوم لحد قبل الركبه ومتقور في فتحه على قد اطيز لونو اسود وجابو على القميص ووشي ودخلت المراه سلفتها حطط خياره في طيزي وسمعت صويط بره في الشرع وناس اتلمت وصاحب الواد طلع مطوه وعورني في وشي وطيزي وأخوها ونشوان أبيت وبنات كتير لقتهم دخلو عليه بلشباشب ووحد بيصور وخرجوني الشرع حرفيا صاحب اخو البت كان بينتقم مني ولف بيه شويه لحد ما خدوني حته فيها مخازن وخلاني اعمل كلب وهوا بيضرب بلمطوه على دماغي
عشان انفز بسرعه وخلا ******* الي كانت بتزفني ينكوني ويشخو عليه كانت فضيحه المهم رجل كبير حاش عني وخدني دخلني مخزن وكان في وحد قعد جوه أتاني سبنا وخرج يمشي العيال كان التني مركب زبو في طيزي ونا نيم بعيط ودخل التاني قلي انتا مبسوط بقا وقلع هوا كمان ودقني دق وبرضو خلصو ووحد منهم جاب وقال للتاني اطلع بره وكفي النور وهوا نيم ورايه وكان حبهم بس مخرجش زبو وقلي احكي الي حصل حكتلو وسخن ونكني تني قلي معاك تلفوان حد من اهلك كنت حفظ نرت اختي الكبيره قلتهالو وختي جت خدتني ودتني مستشفى ورحت القسم عملت محضر وبعد كده اخويه راح جاب حجقي هوا وصحابو وطلع الواد ده اخوي معلم عليه وجه يعلم عليه عشان يغيظ اخويه وختي الكبيرة كل يوام تحط صبعها في طيزي بلمرهم وبنت خالي جت تزورنه وكانت علقه اوي ووصوتها يوقف الزب وكنت بتتناك برحتها هيا مطلقه هيا وختي وصحاب أو وقعدت عندنه وقلتلها خلي بالك منه البيت كان فضي اختي كنت عوزه تروح مشوار ونا معطلها غلابان ريحه تتناك وادتها المراهم وقلتلها ادهنيلو بس براحه وغمزت وضحكو هما لتنين ونا مش فهم لي دنا اغتصبوني اكتشفت اني ليه فديوهات على النت
لانها اول كلامه ليه كان هدهنلك فين يا عرص العيله

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moccha boy, Ana loka, rujuhan و 5 آخرين
اكتبها تاني وعدل الكلام
وحط فنهايه كل جمله نقطه
او متحطش نقطه
المهم كل جمله تبقي ف سطر لوحدها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل