NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رومانسي مانسي

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مشكلة غريبة شوية عندي اني بتعرف علي ستات و بنات و تقوم العلاقة بشكل سليم بيبقا فيها شوية حب بس الاغلب و ال70٪ دا بالنسابلي يعني بيبقا جنس و متعة كذا واحدة منهم تتجوز و انساهم و هما مبينسوش يعني اللي هو قضينا وقت لطيف مع بعض و خلاص بقفل بعد جوازها هما لا برغم انهم عندهم رجالة و كل دا و دا بقا بيجيبلي مشاكل بقا بعدين اللي هو اخرب بيوتهم ي تتفضح بسبب تهورها ي يبقا في جنان و قرطسة لجوزها كذا مشكلة كدا مش عارف انا اللي مبصونش العشرة ولا الستات هما اللي قلبهم بيتعلق بسرعة ولا اي 🚶

• محزن
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
ده انت لقطة بص انا والشله عايزين نتجوز تعالى اتعرف علينا 😂 😂 😂 😂 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي، Cesar95 و رومانسي مانسي
  • بيضحكني
التفاعلات: Maram Said
مشكلة غريبة شوية عندي اني بتعرف علي ستات و بنات و تقوم العلاقة بشكل سليم بيبقا فيها شوية حب بس الاغلب و ال70٪ دا بالنسابلي يعني بيبقا جنس و متعة كذا واحدة منهم تتجوز و انساهم و هما مبينسوش يعني اللي هو قضينا وقت لطيف مع بعض و خلاص بقفل بعد جوازها هما لا برغم انهم عندهم رجالة و كل دا و دا بقا بيجيبلي مشاكل بقا بعدين اللي هو اخرب بيوتهم ي تتفضح بسبب تهورها ي يبقا في جنان و قرطسة لجوزها كذا مشكلة كدا مش عارف انا اللي مبصونش العشرة ولا الستات هما اللي قلبهم بيتعلق بسرعة ولا اي 🚶
سوال بسيط بس مقصدش بيه حاجه
الموضوع دا مقتصر على البنات والستات بس ولا شباب برضو بس بيقى من غير جنس وعشان دماغ اي حد متروحش بعيد أنا ميولي طبيعي

• بيضحكني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
سوال بسيط بس مقصدش بيه حاجه
الموضوع دا مقتصر على البنات والستات بس ولا شباب برضو بس بيقى من غير جنس وعشان دماغ اي حد متروحش بعيد أنا ميولي طبيعي
لا بنات بس يعم انت بتتأثر بشباب يعني🙂😂

• عجبني
التفاعلات: رومانسي مانسي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايه جو الماركيتينغ ده 🤨😂😂

• بيضحكني
عادي يا صاحبي ارمي ورا ظهرك وشوف الخازوق اللي بعده هي هيك الحياة ولا تعلق ولا تشعلق
الستات عكس كدا بقا بيشيلو❤️‍🩹🙂

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: ☆ N£S₩ANG¥ $TAR

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%