NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية أتحطيت على أول الطريق | السلسلة الثانية | حتى الجزء الثامن 30/9/2023

حد معاه فكة ربع جنيه

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
13 أبريل 2023
المشاركات
57
مستوى التفاعل
180
نقاط
151
الجنس
ذكر
الدولة
egypt
توجه جنسي
عدم الإفصاح
➤السابقة


الجزء الاول

السلسله الثانية و برجاء من الادارة وضع رابط السلسلة الاولي للمتابعين
كنا في السلسلة الاولى وقفنا بعد 6 شهور من موت فاطمة لكن ها نرجع ورا شوية عشان و انا بكتب افتكرت اللي حصل كله فمقدرتش اكتب كتير
المهم بعد شهر من موت فاطمة او خلال الشهر كانت سامية بترن عليا كتير بس مكنتش برد بعد شهر رديت عليها و كنت في الشغل و بجمود الو لقيتها بتقولي ايه يابني شهر بكلمك مش بترد خير هي كانت عارفه فاطمة و فاطمة كانت عارفاها فبتكمل كلامها طمني فاطمة و النونو عاملين ايه مقدرتش اتمالك نفسي و عيني بتدمع و بقولها فاطمة ماتت هي اتصدمت و صعقت كده و بعتت لي بتقولي ابعت لي لوكيشن البيت و انا ها اجي لك كنت قربت اخلص شغل قفلت معاها و بعت اللوكيشن و لميت الحاجة و روحت كان معايا اكل اكلت معلقه و قمت رميت الباقي دي كانت حياتي انا خسيت اوى الفترة دي و طلعت علبة السجاير اللي بدأت ادخنها بعدد موت فاطمة و قلعت هدومي كلها كنت قاعد بالبوكسر و شارد لحد ما لقيت الباب بيخبط قمت فتحت لقيتها سامية جريت عليا حضنتني قفلت الباب و هي بتواسيني و بعدين دخلنا اخدت بالها اني بالبوكسر بس و جت قعدت جنبي و بتقولي انت عارف يا محمد انا بعد وفاة اخويا الدنيا اسودت في وشي زيك كده بس وقتها انت كنت جنبي بشكل غريب و خلتني اخرج من الازمة قبل فرحك انبسطت اوووى انك جنبي عرفت ان العلاقة بينا قوية و احترمت فاطمة جدا و حبيتها هو مطولناش مع بعد بس حبيتها انا مكنتش بتمني ارد لك اللي عملته معايا وقت موت اخويا عشان محبتش انك تخسر شخص عزيز عليك و كنت بدعي انه ميجيش اليوم اللي يخليني اعمل معاك نفس اللي عملته معايا وقت موت اخويا لكن هي دي الدنيا انا كنت ساكت و باصصلها و عيني ابتدت تزغلل لقيتها بتقولي انا ها اقعد معاك زي ما انت بتحب لما بنقعد لوحدينا و قامت قلعت هدومها و بقت بالاندر بس و جت قربت من و خدت دماغي في حضنها و انا اترعشت كده و حسيت احساس غريب مش عارف هو ايه بس لقيتها بتضمني بحنان اوووى و بعدين جت قعدت جنبي و شافت السيجارة اللي طفيتها و خلت راسي على حجرها و خلتني افرد و بتمسح على شعري و انا شايفها ملط و بزازها و راسها حسيت باحساس غريب و هي بتتكلم بس مكنتش سامع هي بتقول ايه و حسيت زبري ابتدي يقف اتعدلت في القعدة لكن زبري وقف و بقي باين من البوكسر لقيتها جت على الارض قاعده على ركبتها بين رجلي و بتقولي محمد لازم تبقي اقوى من كده عارفه انت بتحبها قد ايه لكن هي اكيد مش ها ترضي تشوفك مستسلم كده انا بدأت اشوف سامية انها فاطمة و قولت لها ها اعدي الازمة يا فاطمة هي استغربت اني ناديتها بفاطمة لكن عادي لقيتها باصه لزبري و راحت قلعتني البوكسر و انا شايفها فاطمة و راحت تمص زبري و انا بحس باحاسيس غريبة مكملتش دقيقتين و كنت منزل في بوئها و لقيتها قامت و كانت قلعت الاندر و قاعدة على حجري و دخلت زبري في طيزها و بتحضني فوقت و شوفت انها سامية لقيت دموعي تنزل على اللي حصل وهي قفششت على زبري بطيزها و بتهديني لحد ما هديت بس عقلي مكنش معاها خالص و هي بتحاول تنيك نفسها و زبري كل شوية يرخي و شوية يشد لقيتها بتقولي ان اهلها رجعووا السعودية و انها هنا لوحدها و ها تقعد معايا لحد ما اعدي من الازمة حتى انها هتبات هنا و هي بتتحرك على زبري عايزاني ابدأ اعمل معاها لقيتها بتقولي الوقت جري مننا يلا ننام عشان تروح شغلك بكرة بس شيلني و احنا كده شبلتها و احنا ماشيين و انا زي الاله لحد ما وصلنا السرير نمت على ظهري و هي عليا و زبري في طيزها و هي بتتنطط و بترضع بزازها و توطي تمص شفايفي لحد ما لقيت نفسي ايدي بتمسك طيزها و بحرك وسطي انيكها بسرعه بس عقلي مش موجود و مش بتكلم لحد ما جيبت و نفسي علي اوووى هي كانت بتتأوه و نمنا زي ما احنا.
فضل الحال كده 5 شهور بس كنت بتحسن تدريجي معاها بس في الشغل ببقي مصدر الوش الخشب كنت اخلص الشغل هي تستقبلني و هي ملط زي ما بحب و تقعد معايا و نحكي و نتكلم و احيانا نهزر و نضحك و احيانا انيكها و تبقي مبسوطة اووووووووى لحد ما فات 6 شهور على موت فاطمة جيت في يوم من الشغل كنا مع بعض زي المتجوزين مكنش فاضل غير كسها انيكه و هي كانت في المطبخ ملط دخلت بهدوء خالص و قلعت هدومي كلها و دخلت عليها المطبخ من غير ما تحس و قمت مبعبصها في طيزها لفت لي مخضوضه و لما شافتني اترمت في حضني خضتني و رجعت تعمل اللي كانت بتعمله و خليتها توطي و قمت مدخل زبري في طيزها و قعدت انيكها 5 دقايق لحد ما جبت و خرجته لقيتها بتلف لي و بتقولي محمد انا مش هبات النهارده و ها ارجع البيت فبقولها ليه قالت لي اصل اهلي راجعين من السعودية و بيتكلموا. ان في. عريس متقدم لي و هما موافقين و اتفقوا. معاه. على كل حاجة فممكن النهارده. يكون. اخرر يوم. نشووف بعض كانت زعلانه شوية و خلال الفترة اللي فاتت انا معرضتش عليها الجواز و هي. متكلمتش بس كنت زعلان شوية دخلت الحمام و طلعت اتغدينا و دخلت هي تستحمي و انا دهنت كريم تأخير و كنت ناوى اخر ليلة تكون مميزة خرجت و انا ببص لها و عيني بتطلب منها اخر ليلة و لقيت عينها موافقة شيلتها و دخلنا على السرير و قامت معركة ساعتين لحد ما جيبت و انبسطنا و دخلنا استحمينا خرجنا لبسنا هدومنا و جيت حضنتها حضن اكني بشكرها على كل حاجة و هي راحت باست شفايفي انها بتشكرني و مشيت .
قعدت بروح الشغل اشتغل من غير هزار ولا ضحك و ارجع افتكر سامية و فاطمة و اتفرج على اي حاجة و انام جيت في يوم في الشغل طلبوا مني اروح فرع تاني للشركة في مشكلة هناك ها احلها اخدت. حاجتى و. العربية و طلعت.
وصلت الفرع التاني و طلعت لقيت بت في سني منتهي النشاط و الاقبال على الحياة و بتهزر سرحت فيها لحظات و بصيت لطيزها العريضة و صدرها المظبوط و بطنها المشدوده و بعدين فوقت اخدت الوش الخشب قبل ما حد ياخد باله و احم مساء الخير انا محمد من الفرع الرئيسي للشركة جاي بخصوص كذا البت بتقولي اهلا و سهلا ايوة اتفضل معايا روحت معاها و دخلنا مكتب قالت لي دا مكتبي و المشكلة هنا انا قاعدة معاك لو احتجت حاجة قعدت على المكتب و انا بدأت اشتغل لقيتها بتقولي تشرب شاي رديت بجمود شكرا راحت مطلعة ساندوتشات و بتديني قولت لها مش عايز حاولت تهزر معايا مكنتش برد او برد برخامه فقامت وقفت و قالت ابااااي على تقل دمك سمعت الكلمة و افتكرت كلام سامية و هي ماشية فبدأت افرد وشي و قولت لها اسمك ايه قالت لي داليا قولت لها يا داليا ممكن كوباية شاي تحطي عقلتين من ايدك في الشاي بس عشان ميبقاش مسكر بزيادة لقيتها بتضحك اووووى و بتقولي ما انت دمك خفيف اهو امال كنت جاي قالب وشك علينا ليه ضحكت و قولتها معلش ظروف خلصت المشكلة بس مبينتش انها اتحلت و قاعدين نتكلم مع بعض لقيتها بتقولي هي العربية الحلوة النضيفة دي بتاعتك اصل محدش هنا عنده عربية نضيفه ضحكت و قولت لها ايوة بتاعتي يا ستي اتفضليها قالت لي لا يا عم لتقول بصالي فيها ولا تقول انتهازية و بنضحك وراحت قالت لي انت خلصت من بدري صح قولت لها نبيهه يا بت بصت في الساعة و قالت لي خلاص دا معاد الانصراف متشكرة جدا على انك صلحت المشكلة انا قومت لميت الحاججة بتاعتي و قولت لها انا اللي متشكر ليكي جدا يا استاذة داليا على اللي عملتيه معايا ضحكت و قالت لي استاذة روح يا شيخ انا داليا بس قولت لها تعالي اوصلك و اكسب فيكي ثواب بدل ما حد يخطفك ضحكت و قالت لي مش عايزة اتعبك ولا اتعب عربيتك قولت لها من ورا قلبك انتي نفسك عايزة التوصيلة دي يلا بلاش دلع نزلنا و ركبنا العربية و قولت لها تصحيح ما تجيبي رقم تليفونك ولا انتي مكهرباه قالت لي هات موبايلك ارن على نفسي اديتها تليفوني و رنت على نفسها سجلت رقمها و هي سجلت رقمي قولت لها اوصل لك فين قالت لي المكان و اتحركنا لقيتها لفت وشها ليا و بتقولي انت ايه حكايتك و ايه اللي خلاك قالب وشك الصبح مافيش ظروف مريت بيها لمحت الدبلة في ايدي قالت لي ااااه تلاقي المدام كانت منكده عليك بصيت لها و ابتسمت بحزن لما افتكرت فاطمة و مسحت دمعه هربت من عيني و قولتها المدام تعيشي انتي هي فهمت و لقتها اضايقت و بتقولي اسفه مش قصدي اضايقك قولت لها متشغليش بالك هي حاولت تهزر و انا تجاوبت في الهزار معاها و الكلام كان بيروح و بيجي بينا لحد ما وصلتها و هي قبل ما تنزل بتقولي ها اكلمك على الواتس قولت لها دا اعجاب بقا قالت لي اعتبره كده و ضحكت و نزلت روحت جبت اكل و روحت طلعت شقتي اكلت و ولعت سيجارة و انا بتفرج على التلفزيون لقيت رسالة على الواتس ببص لقيتها داليا قعدنا نتكلم و نهزر لحد ما نمت.
فضلنا كده انا داليا على الواتس و الحوار بيتطور و لقيت الشركة في يوم بعتاني الفرع تاني روحت لقيت داليا بتستقبلني و بتقولي تعالي قولت لها ايه المشكلة قالت لي مافيش حبيت اشوفك بس فخليتهم يبعتوك الدنيا شغالة زي الفل قعدنا مع بعض شوية كنت معجب بيها اوووى و كنت مبسوط و انا معاها و بنتكلم و وصلتها في الاخر و روحت بكلمها و هي بتتكلم لقيتها بعتالي على الواتس و بنتكلم لقيت نفسي بقولها داليا قالت لي ايه قولت لها بحبك لقيتها مبسوطة و بتقولي اننا كمان كنت لسه ها اقولك اني بحبك و قعدنا نتكلم مع بعض لحد ما نمنا صحيت تاني يوم كنت نازل كام مشوار و مش ها اروح الشركة و لقيت داليا بتكلمني و بتقولي انا اسفه مش ها ينفع نكمل مع بعض بقولها ليه دا احنا كنا حلوين انبارح قالت لي مش عايزة اظلمك ولا اغشك الموضوع صعب و مش ها اقدر اتكلم بس كفاية انا فعلا بحبك بس مش ها نكمل اسفه ركنت العربية على جنب و قولت لها اتصل فون قالت لي مش ها ينفع قولت لها ما انا مش ها اسيبك غير لما تقولي لي في ايه اللي خلاكي تغيري رايك كده لقيتها بعاته رسالة بتقولي انا مش بنت ارتحت انا اخدت الكلمة صدمة بس قولت يمكن حادثة و عادي بتحصل فبقولها دا حادثة ولا غصب قالت لي مش مهم. انت عرفت السبب و اظن دلوقتي مش عايز تكمل قولت لها تبقي عبيطة انا ماقولتش اني مش ها اكمل بس اعرف لقيتها بتحكي لي انها كانت مخطوبة و هي في جامعه و نامت مع خطيبها و فتحها حسيت وقتها انها لسه مخبيه حاجة بس كلامها صح و هديتها و قولت لنفسي يمكن ضحية و خلاص و هديتها و قفلنا وقتها و احنا بنحب بعض عادي لقيتها في معاد الانصراف بتبعت لي و تطمن عليا و فجاءة لقيت الكلام بيروح منها للسكس و هي روحت و لقيتها بتكمل معايا لحد ما نمت معاها شات و جابت......
التاليه

الجزء الثاني


وقفنا المرة اللي فاتت لما عملت ما داليا شات و جابت
فضلنا على الحال دا اسبوع بنعمل شات بس حاولت اتصل بيها نعمل فون لقيتها بتتهرب و وقتها عرفت ان هي اكبر اخواتها و اخواتها كلهم بنات و ابوها ميت و امها بتدلع اخواتها و مكفره سيئات داليا دا غير انها شخصيتها شديدة على داليا بس لكن اخواتها عادي يلبسوا براحتهم و يخرجوا و يجوا لكن داليا لا محبوسة بعد اسبوع لقيت داليا طلبت من الشركة يبعتوني للفرع التاني روحت و اول ما دخلت المكتب بتاعها داليا قفلت الباب و جت خدتني بالحضن و بتقولي وحشتني قعدنا مع بعض لحد معاد الانصراف و طلبت منها نخرج رفضت طبعا عشان امها ركبت العربية جنبي و انا بوصلها قمت لقيت نفسي بحسس على فخادها و ايدي رايحه ناحية كسها من البنطلون و ضغطت عليه هي بصت لي و انا باصص لها و رجعت احسس على رجليها فراحت تقولي شكلك مش سهل خالص قولت لها من ساعة ما بعتي لي صورة طيزك و كسك و هما مش مفارقين عقلي وصلتها و روحت و هي بعتت لي على الواتس بتقولي بتاعك كان واقف اوى كنت عايزة اخرجه و امصه عرفت انها خلاص بس عايزة فرصة و طبعا مفتوحه يعني اشطة جيت في يوم قولت لها ما تروحيش الشغل و بلغيهم انك اجازة و انزلي من بيتك اكنك رايحه الشغل و انا ها اعدي عليكي و نتفسح عجبتها الفكرة و فعلا تاني يوم كنت مجهز نفسي و حالق شعر زبري و مظبط حالي و مستعد لنيكة نار كلمتها عرفت هي فين روحت اخدتها و بنتمشي بالعربية حطيت ايدي على كسها من على البنطلون و دعكته شوية و بدأت احاول ادخل ايدي جوا البنطلون لقيتها فكت الزرار و دخلت ايدي جوا البنطلون و جوا الاندر و مشيت ايدي على شفايف كسها و احااااااااااا كسها ناعم اوى اكنها لسه عملاه و كسها مولع و عسلها مغرق الدنيا قعدت ادعك في زنبورها و هي راحت خالص و انا سايق لحد ما وصلت شقتي التانية و انا بدعك في زنبورها طول الطريق كانت جابت مرتين قولت لها ما تيجي نكمل فوق هي كانت هايجه على الاخر فوافقت و طلعنا دخلت انا الحمام و دهنت كريم تأخير القذف و كنت طلبت منها انها تدخل الاوضه و البيت بيتها و كده زبري كان مولع و البت شرقانه مفتوحه و مش بتتناك يعني اللمسه مني ها توديها خرجت لابس البوكسر بس و روحت لها لقيتها الاندر و البرا بس مسكت شفايفها اووووى مص و بوس و امص لسانها قولت لها اهو كلامك في الشات بيتحقق مش كان نفسك تشوفي زبري و تحسي بيه جواكي و هي مسكت زبري و اااااه شكله كبير ها يفشخ كسي نزلت على ركبتها و قلعتني البوكسر بسنانها و زبري طلع خبط في وشها هي مسكته و قعدت تضرب بيه وشها و ابتدت تلحسه من بيوضه لحد راسه و انا ببص عليها احاااا دي محترفه نيك مش معقول دي معملتش الا مرة واحده و بقت هي بتمص زبري و دخله كله في بوئها انا عارف انها بتحب العنف و الشتيمه قمت ماسكها من شعرها و ضاربها بالقلم و روحت انيك في بوئها جامد و ادخل زبري لاخره في بوئها و هي تتخنق و اروح مطلعه و اكرر الموضوع قومتها قلعتها البرا و الاندر و نيمتها على السرير و فشخت رجلها و روحت رازع زبري كله مرة واحده في كسها و ايدي على بوئها عارف انها ها تصوت لما لقيت كسها ضيق اوووى سيبته شوية و بعدين خرجته و نزلت الحس كسها احاااااااا انا معرفش ان ريحة كل كس مختلفه عن التانية و الطعم كمان فيهم الحلو اوووووى اللي يهيجك و فيهم العادي و فيهم اللي بتكون البت معفنه في نفسها البت دي كانت من النوع اللي ريحة كسها تخلي زبرك لو حديد يشد اكتر اكنه ها يتخلع من مكانه قعدت الحس كسها و هي ااااااااه اححححححححح يخربيت لسانك جنني خالص اااااااااه قمت جيت على زنبورها و عضيته و هي ااااااااه خخخخخخخخخ كسم لحسك اللي مهيجني دا اااااااه دا كس شرموطة هايج افشخه و انا اسمع الكلام و احاول اهيجها اكتر دخلت صباعي في كسها و جيت ادلك الجي سبوت و هي اول ما لمستها راحت تتلوى اجمد بكتير و اااااااااه انت بتعمل فيا ايه كسي الشرموط مالوش اهل اااااااااااه و لقيت انفجار من كسها و غرقتني قومت ضاربها على بزازها احا يا بنت المتناكة يا مومس تعالي نضفيني من عسلك دا و جت جري بتلحس عسلها من على جسمي و هايجة اكتر قمت ضاربها جامد على طيزها يلا يا مومس عشان اركبك مصي زبري شوية و هي رجعت تمص و بتضغط علي بيوضى شوية و لفيتها في وضع الدوجي ببص على طيزها لقيتها متبرشمه محدش جه جنبها قولت في بالي طبيعي حد يبقي معاه شرموطة زي دي و كسها مفتوح و يبص على الطيز بس انا اللي ها افتحها انا عارف من كلامنا على الشات انها بتهيج بالالم و بتعشق العنف و الشتيمه كنت بفرش كسها من ورا و انا بفكر و زبري دخلته في كسها لحد ما اتغرق من عسلها خرجته و مسكتها كويس و روحت مدخل راس زبري بعنف في طيزها و هي صوتت ااااااااااااي لا لا لا لا هنا في طيزي مش كسي ضربتها على طيزها جامد و بقولها ها افتح لك طيزك يا قحبة عشان اتمتع بجسمك و بكل حاجة فيه معنديش حاجة معايا تبقي مقفوله مسكت علبة فازلين من جنبي و دهنت زبري و قمت مدخله تاني براحة لقيتها بتصوت خرجت زبري و نيمتها على ظهرها و رفعت رجليها جامد و ضربتها على بزازها و قولت لها تحبي تشوفي الوجع اللي بحق حطيت زبري على طيزها و دخلت راسه اللي بقت تدخل عادي و قمت نازل عليها بتقلي كله زبري كله رشق جوا طيزها و لقيتها كاتمه بوئها و عينها دمعت و كسها جاب ضحكت على منظرها و بقولها ما كسك جاب يا شرموطة يعني الموضوع مكيفك سيبت زبري شوية جوا كسها اللي انتهك عرضها و فتحتها بعنف لحد ما البت ما هديت و بقيت برزع في طيزها و لاحظت الدم اللي على زبري بسبب طيزها اللي اتعورت و برزع بكل قوة و هي اااااااه اووووووى كمان فشختني و شقتني نصين احااااااا زبرك اكبر زبر شوفته الازبار التانية مكنوش ازبار و انا شغال ترزيع في طيزها و هي بتتأوه خرجت زبري من طيزها و خليتها تفنس و قعدت ادور على حاجة حواليا شبه الزبر و نفس الحجم ملقتش سيبتها و روحت الثلاجة جبت خيارة كبيرة و حطيتها في طيزها و دخلت زبري في كسها و هي اول ما زبري دخل في كسها احااااااااا خرمي طيزي و كسي بيتعشروا اوووووى عايزة زبر معاك في كسي اووووى و البت بتشخر و انا شغال ترزيع في كسها و البت هاجت اوى و رتحت تقولي عايزاك تحبلني انت يا دكري مافبش لبن ها ينزل في كسي غير لبنك عايزة اهلي يعرفوا ان معايا دكر بيعشر حلو اوى و انا بقولها يا بنت المتناكة امك ها تنيكك و هي هاجت اكتر فقولت لها اجي لك و انيكك قدام امك و هي تفتح لي رجلك و كسك عشان ادخله فيكي و اعشرك و هي ااااااه و تقولك نيك اللبوة بنت الشرموطة اللي كسها هيجان و عايز يدقر كنت خلاص فات ساعة و ربع نيك و كنت عايز اجيب فقولت لها الص لامك و اقولها عايز اجيب اجيب فين في الشرموطة دي يا متناكة لقيتها بتقولي حبلها الوسخة دي انا متناكة اني خلفتها طالعة لبوة و لقيتها بتصرخ ها اجييب ها اجيب و راح جسمها شد و كسها قفل على زبري و طيزها قفلت على الخيارة جامد و جابت عسلها و انا خلاص ها اجيب مش قادر بحاول اخرج زبري من كسها و هي قافشه عليه لحد ما خرجته بالعافية في اخر لحظة اول ما خرج نطرهم على سوتها هي كانت نايمة على ظهرها بتاخد نفسها و انا نمت جنبها اخد نفسي و انا بقول لنفسي ايه دا ايه كم الهيجان دا البت دي غريبه هايجة فشخ و كلامها و اللي عملته و الكلام اللي كانت بتقوله لقيتها فاقت و بتبص لي و بتقولي دي احلى نيكه ممكن اتناكها في حياتي انت عملت فيا ايه وصلتني لهيجان فظيع قرصتها من بزها و قولت لها انتي اللي لبوة و كنتي ها تموتيني و تقطعي زبري ضحكت و قالت لي كنت عايزاهم في كسي قولت لها طيب واخده حاجة للحمل قالت لي لا قولت لها طيب لو حملتي قالت لي عادي ها احمل و اخلف عيل شبهك كده و يطلع دكر زيك ضحكت و فاكرها بتهزر لقيتها مسكت زبري بايدها بتدعكه و هي بتقولي انت هيجت لما تخيلت ان امي معايا قولت لها اووى قالت لي و انا كمان على فكرة و هجت برده لما الخيارة كانت في طيزي و زبرك في كسها تخيلتكم اتنين و انا بينكم بتفشخ وقتها حسيت اني مع شرموطة مش بنت بحبها او معجب بيها و وراها قصة كبيرة زبري وقف في ايدها و بتقولي ايه رايك لو انت و واحد تنيكوني و تفشخوني و تعبوا كسي لبن و قامت قعدت على زبري و دخلته في كسها و قعدت تتنطط عليه و تقولي اجييك البيت عندي و تدخل تقعد معانا و تاخدني على الاوضه و زبرك الكبير دا تدخله فيا و ها اصووووت ااااااااااااه اهلي يسمعوني و يجيوا يلاقوك راكبني و يتفرجوا عليك و يقولولك افشخ اللبوة المتناكة دي و اعمل ترقيع و تكون بتنيك طيزي و امي و اخواتي يمسكوني و يفتحوا رجلي ليك و يحطوا زبرك على اول كسي و يقولولك افتحها الشرموطة و دقرها و انا بقيت هايج اووووى و هي بتتنطط جامد و بقت بتهييييج اكتر نيمتها على ظهرها و بقيت برزع فيها جامد و صوت النيك عالي و بتكمل خرج زبرك و حطه على اول كسي و امشي معايا امي تمسك زبرك و تحطه على اول كسي و انت تبص لهم و يقولولك افتح الشرموطة بنت اللبوة دي ها تعمل ايه قمت مدخل زبري كله في كسها و هي ااااااااه اتفتحت و انا مثبت زبري جواها و قمت مخرجه و قولت لها امك تجيب الميا بالمطهر و تعملها لك و انتي على السرير و تمسح لي زبري عشان اكمل و اخواتك القيهم بيزوقني من وسطي عليكي عشان زبري يدقرك و قمت مدخل زبري جامد و روحت ارزع في كسها اقوى من اي مرة بسبب الهيجان و هي بتتأوه و تقولي عاجبكم كده اهو بينيكني و فتحني و امي بتشتمني يا لبوة يا وسخة كسك اتفتح و بقيتي قحبة متناكة و داليا بتقولي امي بتقولك افشخ كسمها الشرموطة دي و اخواتي بيشجعوك تنيكني كنت خلاص ها اجيب فبقولها هاجيب قالت لي اخواتي و امي يقولولك هات في كسها عشرها في الحرام الزانية بنت الزانية دي عايزة تحبل في الحرام و تفضحنا حبلها مقدرتش امسك نفسي و خرجت زبري بسرعه و جيبتهم على بطنها احاااااااا ايه المتعه و الشهوة دي مكنتش قادر و دخلنا نستحمي خليتني انيكها كمان مرة بس في طيزها و نزلتهم في طيزها و خرجنا روحتها و روحت نمت نوم عميق
عدت الايام و بنحاول نخطف يوم مع بعض و كنت متأكد مليون ان البنت دي وراها حكاية كبيرة هي مخبياها في الوقت نفسه كنت بتواصل مع سامية لحد ما اتخطبت و اتقطع الاتصال بينا عدي شهرين و انا مع داليا بنعمل كل حاجة في النيك لحد ما زبري يتبري و جت لي وظيفه في مكان تاني بتخليني اسافر كتير جوا و برا مصر بس العلاقة مع داليا زي ما هى و في نفس الوقت لسه في مكاني في الشركة اللي كنت فيها المهم قعدت احاول ما داليا اجي لها البيت لحد ما وافقت و كانت مرعوبه من امها بس مكنتش ها اتقدم لاني صرفت نظر عن الموضوع دا المهم في يوم كنت متفق مع داليا اني اجي لها البيت و روحت خبطت فتحت لي ست في الخمسين طولها متوسط لبسها عبايات ضيقة عود بلدي زي ما قال الكتاب البزاز كبار و مدلدلين بسبب الرضاعه و عندها بطن خفيفة و الطيز تغيظ زي ما بيقولوا و مش مليانه بس عريضة و وشها مع جسمها تديها في اواخر التلاتين مش الخمسين خالص و لافة طرحة و بتقولي انت محمد مش كده اتفضل من طريقة كلامها فهمت حاجات كتير هي مولوده و متربية في منطقه شعبية و اتجوزت ابو داليا و عاشوا في منطقة ارقي شوية ف ست بلد و كلامها كده انتم عارفين اكيد انا بسبب داليا بقا زبري في اغلب الاوقات واقف مش بينام فانا داخل زبري واقف و هي لقيتها بصت عليه بطرف عينها على اساس اني ما اخدش بالي لكن انا كنت مركزه معاها اوى فلمحتها و هي بتبص له بس دخلت و قعدنا جم اخوات داليا قعدوا معانا كانوا شبه بعض كلهم قامت ام داليا دخلت لداليا المطبخ و انا لامحهم واقفين و لقيت ام داليا بتقرص داليا من حلمتها و داليا خارجه من المطبخ امها بعبصتها و هي بصت لامها بصه انها مضايقة و امها زغرت لها بعينها بطريقة خلت البت تحط راسها في الارض و تخرج راحت داليا اوضتها بعد ما سلمت عليا عشان تلبس و جت قعدت معايا انا و اخواتها و كنا بنهزر و نضحك بس كنت ملاحظ ان اخت داليا الوسطانية شخصيتها جامده اوى و من النوع اللي بتحب تبقي مسيطرة بتدي اوامر لاختها الصغيرة و اوامر لداليا ولا كأني موجود بس كنت باخدها بهزار و ضحك عشان محدش يقفش انا في بالي عيله غريبة جدا و تصرفاتها اغرب بس اللي كان عاجبني ام داليا اكيد شرقانه نيك و عايزة تتناك بسبب انها محرومة من وقت وفاة جوزها و بصها لزوبري و انا داخل احا انا زبري لسه واقف لقيت اخت داليا الوسطانية بصالي و بصت لزبري و ابتسمت لي احا بقا على العيلة دي امها جت و جابت الاكل هي و البنات و قعدنا ناكل كلنا و طبعا هزار و ضحك لقيت الجو اتفك خالص و بقوا محدش قافل وشة ولا بيبص لي من تحت كده ولا حد بيزغر لي و الكل دخل معايا في الهزار و حسيت داليا كأن روحها اتردت لها من تاني لما شافت الاختلاف على عيلتها بس مش عارف ليه حاسس ان في موضوع ورا عيلتها بس قولت لنفسي حاول مع امها بالطريقة يمكن تيجي سكة خلصنا اكل و اخدت دور راجل البيت و قولت لهم البت الوسطانية اديتها فلوس و خليتها تنزل تجيب حاجات من تحت و داليا خليتها مع اختها الصغيرة يظبطوا الصالون و انا و امها ها ندخل الاطباق المطبخ دخلت مع امها المطبخ كان ضيق و بندخل الاطباق حكيت في طيزها اكني مش واخد بالي مرة و اتنين و تلاته في التالته ام داليا بصت لي و بصت لزبري و جت تتكلم ميلت عليها و قولت له عيب لما تبعبصي بنتك لقيتها اتفاجئت اني شوفتها تحبي اردهولك ضحكت و همست لي لو دكر رده و لفت قمت زارفها بعبوص خليتها تنط لقدام روحنا نجيب بقيت الحاجة و داخلين المطبخ هي قدامي و انا داخل بحك فيها و هي رجعت بطيزها اكتر و لفت لي قالت لي شكلك دكر قولت لها و بروض اللباوى كمان و عيني في عينها تحدي هي شخصية قوية و انا بحاول اركب الشخصية لقيتها راحت منزله عينها همست لهم شاطرة كده مدام شفتيني دكر مترفعيش عينك لعيني حسيتها هاجت لما بقيت سيطرت على الموقف و طبعا مش ها اعرف اعمل حاجة قولت لها يلا يا ام داليا بدل ما حد ياخد باله خرجنا و روحنا للبنات داليا لاحظت ان امها مبترفعش عينها عليا زي الاول فميلت عليا و بتقولي في ايه قولت لها ما انتوا مكنش معاكم راجل دلوقتي في راجل يبقي عين ست او بنت ترفع عينها في عين الراجل صح ولا ايه حسيت داليا فهمت الموضوع غلطت و جت اختها الوسطانية من تحت بالحاجات و دخلوا يصبوا
اخت داليا بتقول لداليا زميلك دا شكله راجل كده مش زي العيل اللي اتقدم لك اخر مرة فداليا بتقولها عرفتي منين اختها قالت لها مش شايفه يا بنتي راجل راسي قدامك شخصية و كاريزما كده انا خوفت منه شوية و في نفس الوقت بيهزر و بيضحك و فرفوش انا حبيته هو متجوز داليا قالت لها هو ارمل و من ساعة موت مراته مش عايز يتجوز تاني اختها قالت لها حرام عليه دا لسه شاب صغير طول و عرض الواد مز يا دودو حاولي توقعيه ولا اتصرف معاه انا داليا قالت لها بضحك اتصرفي انا حاولت و فشلت.
خرجوا جايبين الحاجة و جايين و لقيت اخت داليا جت قعدت جنبي و ابتدت تتكلم معايا و تفتح معايا كلام و احنا بنتفرج و كنت بهزر و بنضحك كانت قعدة لذيذة بس انا بحب اللي هو يا بخت من زار و خفف و هما بنات بس فجيت اقوم امشي لقيتهم بيمسكوا فيها فاستأذنت اني امشي و نحاول نكرر اليوم تاني ام داليا طلبت رقم تليفوني اديتهولها ولقيت اخت داليا الوسطانية هي كمان بتسجله و لقيتها بتقول لامها انا نازلة رايحه مشوار فامها معترضتش فلقيت البت بتقولي معلش يا محمد ممكن توصلني في طريقك قولت لها مافيش مشكلة دخلت البت لبست في وقت قصير و حاطة ميكاب و سايبة شعرها و نزلنا ركبنا العربية و دورتها و بتحرك و قولت لها ها يا سلمي عايزة تروحي فين فضحكت و بتقولي لا مش رايحة انا عايزة اتكلم معاك لوحدينا قولت لها هنا قالت لي عادي حابب نتكلم و انت بتتمشي بالعربية اوكي او حابب تتكلم و احنا واقفين براحتك دورت العربية عشان محدش عند داليا يشوفنا و يشك في حاجة و بقولها ايه عايزة تتكلمي في ايه بتقولي هي داليا اختي مش عجباك مش ستايلك صح قولت لها مش فاهم قالت لي يعني مش دي اللي انت حاسس انها تبقي مراتك قولت لها انا. يا سلمى مش بفكر في موضوع الجواز خالص و لو جايه عشان يعني تخليني او عايزاني اقرب لاختك فدا مرفوض داليا زميلتي في الشغل لقيت سلمى بتقولي متاخدش الكلام كده انا مالي و مال اختى و لقيتها بتبصي لي اوى قولت لها عايزة ايه قالت لي بصراحة انت داخل دماغي و عجبتني لما لقيت ماما مش قادرة ترفع عينها في عينك و انا شخصيا خوفت منك شوية العرسان اللي كانوا بيتقدموا لداليا او ليا كنت بحسهم اني كبنت ها امشيهم منكرش اني بنبسط بكده و اظن انك لاحظت انت مش عيل صغير انا فهمت ان البت دي مش سهله زي داليا و اصعب من امها كتير و لقتها ابتدت تحاول تفرض نفسها عليا و انت بتكلم بهدوء فلقتها قالت انا اسفه على اللفظ بس حساك خول و عامل دور راجل لقتني مرة واحده وقفت العربية و بصت لها بكل غضب عندي و ضربتها قلم خلي ودنها يصفر و شديتها من شعرها و بقولها الخول اللي يوافق يتجوز شرموطة زيك انتي اخرك تتناكي و ترمي على جنب اشوف غيرك انتي معايا تقعدي باحترام زي الكرسي دا اظن ان مالوش لازمة الكلام تاني كانت بتبص لي و نفس نظرت امها انها لقت فيا حاجة بتدور عليها سيبتها و اتحركت بالعربية اديتها مناديل و قولت لها ظبطى نفسك لقيتها طريقة الكلام اتغيرت و بتقولي ممكن تقف على جنب لو سمحت عايزة اتكلم معاك وقفت و لقتها بتقول اولا انا اسفه اني قولت لك كده بس انت ممكن متكونش متخيل ايه اللي حصلنا في الدنيا انا بلاقي كل اللي بيجي يتعرف عليا طمعان فيا فاكرني سهلة رخيصة كده بقيت شايفه الرجالة مجرده اسفه خولات همهم يوصلوا لطيز البنت و لو اديتهم رجلي ها تلاقيهم بيريلوا و يعملوا لي اي حاجة عشان ياخدوا اكتر جم اتقدموا لي و كنت اقولهم يمين تبقي يمين و شمال تبقي شمال انا النهارده اتفاجئت و انا شايفه امي اللي رجاله بشنبات مش قادرين يبصوا في عينها لقيتها هى النهارده اللي مش قادرة تبص لعينك لقيت داليا بتبص لك بصات اعجاب لقيتك حد مختلف قاعد كاريزما بعد الغدا لما قولت لي انزلي هاتي و هاتي اول مرة حد يقولي اعملي حاجة حتى امي نفسها مش بتقولي اعملي كنت عايزة اعرف دي شخصيتك فعلا ولا متصنعها طبطبت عليها و قولت لها مش كل الرجالة زي بعض جايز انتي و اخدتك وقعتوا مع ناس مش كويسة دا مش معناه ان كل الناس مش كويسه حقك عليا بس انا دمي حامي شوية كتير ببص على وشها و قولت لها دا انا كف ايدي عامل تاتو على وشك لقيتها ابتدت تضحك و بتهزر و بتقولي البت داليا دي فقرية مش عارفه توقعك كده و بتهزر و بتقولي انا بقا اللي ها اوقعك و بتضحك اخدت كلامها هزار و روحتها و روحت انا اول ما دخلت الشقة لقيت رسايل بتيجي لي بفتح ابص لقيت داليا بعتالي انت ايه اللي انت عملته في اختي دا و صوابعك معلمة على وشها و كانت بتتخانق قولت لها دا كان موقف و اختك قلت ادبها عليا و خدت جزائها و خلاص اتصفينا حتى اسأليها ببص على الرسايل التانية لقيتها من سلمي بتقولي ايدك تقيلة اوى انت محدش يهزر معاك تاني و بتضحك قولتها داليا بتتخانق معايا عشانك و بضحك قالت لي قولت لها ايه بعت لها اللي قولته لداليا قالت لي ثواني و جاية شوية كده كنت غيرت هدومي لقيت رسايل بتيجي و لقيت داليا بعتالي انه مينفعش اللي عملته معاها دا بس حصل خير انت زي اخوها الكبير و لقيت سلمي بتقولي اي خدمة هديتها عليك اهو و قعدت اتكلم معاهم هما الاتنين عادي و قبل ما اقفل بقول لداليا ايه بقا كسك بقاله كتير متعشرش مش عايز يفضي المخزون بتاعه ضحكت و بتقولي انا برا الملاعب اليومين دول فهمت انها البريود و قفلت معاها و كانت اختها صاحية و داليا نامت فبقول لسلمي ايه البيت كله نام مش ناوية انتي كمان بتقولي انا متعوده اسهر كده عادي قولت لها و بتسهري تعملي ايه يا بايرة و بضحك قالت عادي بقلب بتفرج على فيديوهات و كده قولت لها بضحك اوعي تكوني بتعملي زي البنات التانية لقيتها بتضحك و بتقولي و البنات التانية بتعمل ايه قولت لها مدام ضحكتي يبقي عرفتي ضحكت و بتقولي عايزة اعرف عرفتها صح ولا غلط قولت لها قولي انتي و انا اقولك صح ولا غلط قالتي لي اممممممم قصدك العادة صح ضحكت و قولت لها ايوة انتي شطورة ضحكتك و قالت لي و انت سافل قولت لها و هو انا عملت حاجة انا بقولك اوعي تعملي زي البنات التانين و بضحك لقيتها بتقولي ممكن اسالك سؤال بس متفهمنيش غلط قولت لها قولي سكتت و قالت لي خلاص مش مهم بعت لها قولت لها قولي متخافيش لقيتها بتقولي هو بتاع الراجل بيوجع جامد و ازاى بيدخل من ورا انا بشوف الستات بتتألم قعدت اشرح لها ان الكس و الطيز عضلات فدا بيسهل دخول و خروج بتاع الراجل و ممكن يبقي في الم في الاول لكن بعد كده بيبقي التأوهات دي متعه لقيتها بتقولي انت شكلك موسوعة و قعدت تضحك قولت لها بتعملي ايه دلوقتي قالت لي بكملك و بتفرج على فيلم ضحكت و قولت لها يا فاجرة و بتقولي كده على طول مافيش كسوف او اي حاجة لقيتها ضحكت و بتقولي الكسوف مش بيجيب عيال قولت لها مدام الكسوف مش بيجيب عيال انتي في اوضتك لوحدك صح قالت لي اه قولت لها كلمني فيديو كول و وريني و بضحك لقيتها شوية و بترن عليا فيديو كول قولت في بالي احا يا متناكة على طول كده شاورت لها و هي شاورت لي انا اسكت خالص و اطلع زبري اوريهولها و هي تضرب 7.5 و انا اضرب 10ظبطت الكاميرا بتاعت التليفون و قلعت العباية و بقت بالاندر و البرا خرجت بزها تمصه البت بيضا قشطة و حلمة البز وردي عكس اختها و حاشت الاندر عشان اشوف كس يجنن فاتح برده و هي مشغله فيلم سكس بتتفرج عليه و بتضرب 7.5 و انا بضرب عشرة على منظرها لحد ما حسيتها بتجيب و فعلا نزلت على ايدها في نفس اللحظة كنت بجيب معاها قفلت الفيديو كول و بعتت لي ايه رايك عجبتك قولت لها احا انتي تهبلي قالت لي انت بتاعك برده حلو اوى و اتكلمنا شوية و قالت لي انا داخله انام و قفلنا و نمنا
ايه اللي حصل مع عيلة داليا و ايه قصتهم ها نشوفه المرة الجاية




...

الجزء الثالث .


وقفنا المرة اللي فاتت لما كنت بكلم سلمي اخت داليا فيديو كول و هي بتعمل 7.5 و خلصنا و نمنا

صحيت تاني يوم نزلت الشغل لقيت سلمي بعتالي بتطمن عليا و كده و الكلام مشي عادي في الاول لحد ما لقيتها بتقولي ايه اكتر حاجة عجبتك انبارح فيا زبري ابتدي يقف و انا في الشغل فقولت لها انا في الشغل دلوقتي مينفعش الكلام دا اصبري لما اروح و اكلمك وافقت هي و قفلنا قعدت اكمل شغل لحد ما خلصت اول ما خلصت لقيتها بعتالي انت خلصت صح ضحكت و قولت لها ايوة قالت لي جاوب بقا على سؤال قولت لها انتي كلك حلوة يا سلمى جسمك جامد اووى لقيتها بتقولي بزازي حلوين ولا صغيرين هي بزازها يعني في المتوسط طبعا بالنسبة لسنها كانوا مظبوطين و دا اللي قولته ليها قالت لي بجد كنت نزلت ركبت العربية فقولت لها انا سايق دلوقتي و قفلت معاها روحت و طلعت لقيت داليا بعتالي ايه يا عم نسيتني النهارده ولا ايه قولت لها لا ابدا بس كنت مسحول في الشغل قالت لي شكله كان يوم صعب قولت لها بس انتي ها تخليه احلي قالت لي ازاى قولت لها صور حلوة منك كده بدلع ضحكت و قالت لي صعب قاعدين معايا قولت لها خلاص و روحت باعت لسلمي قولت لها انا روحت قالت لي كويس عشان اعرف اكلمك كنت بتقول صدري حلو قولت لها جدا قالت لي انا احلي ولا داليا قولت لها انا شوفت بتاعك بس و مرضتش اقولها طبعا اني بنيك اختها و شوفت كل حاجة قالت لي حتى من على اللبس مين الاحلى قولت لها دي مسئلة نسبية بس انتم الاتنين صدركم جامد و كفاية دلوقتي عشان ما اجيش اغتصبكم انتم الاتنين و بضحك و هي ضحكت و بتقولي انت مارست قبل ما تتجوز ولا كان الجواز اول مرة تمارس فيها قولت لها تفرق معاكي في حاجة قالت لي ايوة طبعا تفرق مش بطمن على نفسي و اشوف الراجل اللي عيني عليه حلو ولا نص كم ضحكت و قولت لها يخرب عقلك انتي عينك عليا قالت لي ايوة قولت لها مارست قبل الجواز لقيتها فرحت و بتقولي مقطع السمكة و ديلها يعني قولت لها اتلمي يا شرموطة انا مكنتش بنيك شراميط من الشارع قالت لي حلوة اوى شرموطة منك قولت لها ما توريني بزازك الحلوين و عايز دلع على كسك كده قالت لي اصبر خمسة و جايالك داليا مكنتش بعتت حاجة سيبت التليفون و قمت غيرت و انا بغير القي التليفون بيستقبل كم رسايل كبير حوالي 30 او 40 رسالة روحت مسكت التليفون احا الشرموطة بعتالي البوم صور ليها بالهدوم و هي بتقلع و هي بالبرا و الاندر و هي ملط و لبزازها و لطيزها و لكسها و ليها كاملة احا يا بنت الحقبة و بعدين لقيت دماغي بتقول امال داليا رفضت ليه البت بعتالي البوم و هما مع بعض في نفس البيت داليا شكلها بتخاف اوى او هما عاملين ليها حاجة او ماسكين عليها حاجة لقيت وسط الصور بتاعت سلمي صور و هي حاطة حاجة في طيزها انا زبري ولع خالص قمت مصوره ليها و قولت لها شوفتي عملتي فيه ايه لقيتها بتضحك و تقولي هو لو جامد زي الصورة كده يا بختها اللي تتجوزك ها تتفشخ ضحكت و قولت لها طيزك مفتوحه من امتي يا لبوة قالت لي دا موضوع قديم بس كان عبيط كده و خلص بيني و بينكم كنت عايز اجيبها انيكها البت بطل كده و جامده بس داليا هيجانه اكتر و داليا بتهيجني اكتر و لولا اني معاها ببقي داهن الكريم كان زماني ضايع معاها و بجيب بسرعة البت بتخليك غصب عنك مركز في النيك و هيجان لو حاولت تبعد تفكيرك عن النيك عشان تطول هتلاقيها بتسحبك ليها تاني و اختها مش عارف مايتها ايه بس عايزة تتناك برده بعت لسلمي و قولت لها انتي بتحبي ايه في النيك مدام جربتي قبل كده قالت لي انا عايزة اقولك على حاجة بس متقولش لحد انا ها احكي لك حاجات محدش ها يقولك عليها بس استني شوية كده طبعا احنا كنا بنتكلم و نفصل نعمل حاجة لحد ما جت الساعة 10 و داليا بعتت لي انها هتنام عشان الشغل بكرة و قفلت و سلمي شوية و لقيتها بعتت لي قالت لي كلهم ناموا احسن عشان اعرف اكلمك براحتي قولت لها ايه الحكاية بقا اللي ها تقولي لي عليها .

رسايل سلمي .

انت لما جيت عندنا اكيد لاحظت شخصياتنا و ازاى امي بتعامل داليا و انا بعاملها و ازاي بعامل امي بص يا محمد الموضوع اللي حصل معايا و الواد اللي ناك طيزي مكنتش مبسوطة معاه لاني حاسه اني انا ركباه و مسيطرة عليه مهما كانت البنت جامدة و مسيطرة حتى لو مستريس لو لقت قدامها دكر صح حمش كده و جامد ها تنخ قدامه انا عايزة اقولك القلم اللي انت ادتهوني في العربية خلاني اجيب عشان حسيت اني مع راجل بجد ممكن تكون شايفها غريبة بس زي ما حكيت لك قبل كده كنت بلاقي اللي بيقربوا مني خولات اللي يقولي الحس لك رجلك و مش عارفه ايه كنت ببقي مستمتعه منكرش و انا بذلهم و حاسة بلذة و انتشاء كده لكن لما انت جيت و لقيت امي اللي كانت بتبص لاتخنها شنب يبص في الارض لقيتها معاك باصه في الارض مش عارفه انت عملت معاها ايه و جيت اكلمك لما عصبتك و ضربتني بالقلم و بعد كده عاملتني بحنية انا لقيت نفسي مش قادرة بنزل شهوتي بشكل غريب انا روحت استحميت بالنسبة لسؤالك اظن انت عرفت انا بحب ايه عايزه راجل عنيف في نفس الوقت حنين اتفشخ منه و يدلعني كده اقولك بقا الاسرار بعد ما مشيت انت و انا رجعت دخلت على ماما لقيتها بتلعب في نفسها و اندرها على الارض غرقان انت عملت حاجة في امي خليتها تهيج اوووى .
قولت لها و انتي دخلتي على امك عادي كده قالت لي انا بدخل اي اوضة من غير استئذان و لو اللي جوا بيعمل حاجة غلط بعاقبه حتى امى هنا كلهم خاضعين ليا فلما لقيت امي بتلعب في نفسها اول مرة تعملها من زمان و هي لما شافتني بصت لي بصه انها بتترجاني اني اخليها اتكمل و مش اعاقبها بصيت لها و ابتسمت لاني عارفه هي حصل لها ايه و انا حصل لي كده برده بس مخليتش حد يدخل عليها او يخبط عليها لحد ما خلصت انا قولت البت شكلها عارفه اني بنيك داليا بس قولت اشوفها الاول ايه دنيتها عارفه ولا لا.
قولت لها و انتي ازاى مخليه امك و داليا و اختك التانية خاضعين ليكي و بيسمعوا كلامك قالت لي بالنسبة لداليا دا موضوع قديم كانت مخطوبة لواحد و مسكتهم كان بيبوسها و ايده جوا البنطلون بيلعب في كسها دخلت عليهم و بهدلتهم و كمان مسكت تليفونها عليه صور ملط ليها من ساعتها عشان اسكت بقت بتسمع كلامي و لقيتها فيها انها بتحب الخضوع و العنف فاستغليت دا لحد ما اتمكنت منها.
قولت لها دا انتي جاحدة يا بت لقيتها بتضحك بس كنت عارف ان دا جزء من الحقيقة و الباقي مش عايزة تقوله قعدنا نكمل رغي و بعدين فتحنا الكاميرا نعمل سكس مع بعض و نمنا لما خلصنا.
تاني يوم كلمت داليا تخلع من الشغل و نتقابل نطلع الشقة عشان وحشاني و قولت ازود جرعة التخيل معاها و اشوف رد فعلها روحت اخدتها بالعربية و طلعنا دخلت الحمام ظبطت نفسي و دهنت الكريم و خرجت و هي دخلت و جت لافة الفوطة على جسمها و انا كنت قاعد على طرف السرير ملط و زبري واقف قدامي قعدت على ركبها و مسكت زبري و ابتدت تلحسه فقولت لها الحسي يا ام داليا كويس عشان اعشر بنتك لقيتها هاجت اوووووووى و بتقولي زبرك حلو يا ولا ليها حق البت تموت فيه و تبقي عايزة تتعشر قولت لها لو نفسك تتعشري معاها دا يشيلكم هما الاتنين لقيت داليا بتعض زبري و راسه من الهيجان و فكت الفوطة و بتمص جامد و بتقولي ها تستحملنا يعني ولا مش ها تقدر قولت لها سيبي بنتك مولعة و اطلعي اركبي عليه و شوفي طلعت داليا قعدت على زبري و دخل في كسها احااااااا كسها نار قولت لها كسك نار يا ام داليا بت يا داليا بفشخ كسمك اهو و داليا تصوت من الهيجان و تتنطط اوووووى ااااااااه امممممممم انا بتناك من الزبر اللي فاشخ بنتي و فاتح كسها و طيزها و مدقرها اححححححححح مسكتها من طيزها و بقيت ارزع فيها و اقولها كسك عطششان للنيك يا ام داليا و داليا على زبري ااااااه زبرك فشخني قولي يا شوشو بلاش ام داليا دي و افشخني اوووى قومت داليا و خليتها تفنس و كسها كان جايب عسل كتير اووووى البت طيزها عريضة و مدوره كده جيت وراها و بقولها يا شوشو خرم طيزك مفتوح زي بنتك اللبوة لقيتها بتقولي و بياكلني اوووووى نيكني فيه شايف البت داليا قاعدة ها تموت على زبرك و انت بتعشر امها دخلت زبري كله في طيزها جامد و هي شخرت و قالت اااااااااه البت كانت بتتفشخ من زبرك كده اهتك عرضي و وسع خرم طيزي بزبرك يا ولا انت لسه شاب و فيك صحه افشخ كسم داليا قدامها فبقولها دا جايه عليكي عايزة تتناك لقيت داليا تقمصت ددور امها اوووى و بتقول ابعدي يا بنت المتناكة و ايدك متجيش على كسك حتى الواد دا بتاعي ها يريح كسي و طيزي ارزع جامد في اللبوة ام اللبوة و ريح كسها و طيزها خرجت زبري ورزعته جامد في طيزها و هي بتصوت نيمتها على بطنها و زبري راسه جوا طيزها و قمت نازل بتقلي كله عليها جامد و هي اااااااااه يالهووووووى قمت عملتها تاني و هي كانت بتتنفض تحتي و عسلها بيخرج عسل كتير قولت لها جيبتي يا مومس و ضربتها على طيزها و قولت لها قومي يا وسخة تعالي يا داليا نضفي زبري من طيز امك المتناكة و البت اتعدلت و في ثانية اخدت زبري في بوئها و بتمصه مطرح طيزها قولت لها عجبك طعم طيز و كسمك يا متناكه و هي هايجة على اخرها قمت ضاربها بالقلم و خارج جبت حتة من عصاية مقشه كانت مكسورة و رجعت لها قالت لي ها تعمل ايه قولت لها ها افشخك يا لبوة قدام امك دخلت العصاية في كسها لحد ما غرقت عسل و طلعتها و دخلتها في طيزها و هي اااااااااه خرم طيزي قربت منها و همست لها مشش كنتي بتطلبي ايدي تدخل كسك لقيتها شخرت و قالت احا و بتترعش ضميت ايدي بحاول ادخلها في كسها ضميت صوابعي و بدخلهم لقيت كسها بيستجيب معايا و هي اممممممم اول ما جزء دخلت رزعت جامد لحد ما كفي دخل و هي راحت مصوته حسيت ان العمارة كلها سمعتها و هي اااااااااااااااااااه فشختني و لقتها بتترعش جامد و طيزها قفشت على العصاية خرجت ايدي و دعكت زنبورها و لقيتها بتطلع ماية مع عسلها و بتنطرهم اووووى و جسمها همد و ارتخت بصيت لها و اننا بضحك و في شيطان في دماغي اني اخليها تسمع كلامي و تبقي زي الخاتم في صباعي و جنب تاني بيقولي كفاية اني بصورها و هي لسه كده مش حاسه بحاجة دخلت زبري في كسها و قعدت ارزع فيها و قمت مدخل العصاية اكتر في طيزها لقيتها فاقت و هي ااااااااااااااااه مش قادرة كسي باظ خلاص يا محمد مش قادرة كان فات نص ساعة و انا عارف ان قدامي مش اقل من ساعة مسمتش كلمها و قرصت حلمات بزازها و فضلت ارزع في كسها و بشد حلمتها و هي بتصوت و بتنزل لحد ما خلاص حسيت اني ها اجيب خرجت زبري من كسها و حطيته في بوئها و نيكتها في بوئها لحد ما جيبت خرجت العصاية من طيزها و زبري من بوئها و خرجت من الاوضة كانت نايمه و اخدت التليفون معايا وقفت التصوير و لبست البوكسر و زبري كان نام و طلعت سيجارة ولعتها و عمال افكر ها اعمل ايه في العيلة دي و بفكر في سلمي اخت داليا لقيت داليا قامت و جت جنبي و قعدت بتقولي هات نفس قولت لها انتي بتدخني قالت لي احيانا كنت بشرب شيشة فواكه اديتها السيجارة اخدت نفس قعدت تكح شوية و تقولي طعمها وحش قولت لها قولي لي هي ليه سلمي اصغر منك و بتتحكم فيكي كده يعني امك و ماشي لكن سلمي و اختك الصغيرة و بحسك خاضعه ليهم اوى لقيتها سكتت و قامت لبست هدومها و مشيت من غير اي كلام سيبتها تمشي و انا قاعد بالبوكسر و بقول احا دا انا ها افشخ عيلتك يا متناكة كلمت سلمي قولت لها انتي فين قالت لي في الحتة الفلانية قولت لها ها اقبلك و نخرج شوية معترضتش و انبسطت جدا استحميت و لميت الدنيا عشان عايز اجيبها انيكها هي كمان و روحت لها اخدتها و قولت لها تحبي تروحي فين قالت لي اي حتة طلعنا بالعربية و بنتكلم و قمت حاطط ايدي على فاخدها و بقولها ناعمين اووووى لقيتها بتهيج كده رجعت ايدي لحد ما ضغطت على كسها و بقولها مولع شكله لقيتها رجعت براسها ورا و بتقول ااااااه و ضمت رجليها قولت لها شكلك تعبانه خالص قالت لي من ساعة ما كلمتني فتحت البنطلون و طلعت زبري ليها بقولها ايه رايك فيه على الطبيعة راحت مسكته بايدها بتدعكه قولت لها تيجي نكمل عندي سكتت بس عينها موافقه ظبطت نفسي و رجعت على البيت و هي معاها طلعنا و انا بقول في سري بحق الحركة اللي عملتيها فيا يا داليا ها ارد لك القلم عشرة طلعت مع سلمي و كانت عاملة شعرها كيرلي و حاطة ميكاب و لابسه عادي دخلنا قولت لها خدي راحتك الحمام هنا و الاوضة الناحية التانية شوفي انتي عايزة تعملي ايه قالت لي ممكن ادخل الحمام قولت لها البيت بيتك روحي و قمت مجهز الموبايل يصور و عاملة اكنه بيشحن و دهنت زبري بالكريم تاني قولت لازم افشخها كنت عايز انتقم من حركة داليا سلمى طلعت من الحمام و لابسه الاندر و البرا كان لونهم اسود و هي بيضا اشطة كان يهيج دخلت بعدها الحمام عشان اخد وقت بس الكريم يشتغل و طلعت بالبوكسر بس روحت قعدت جنبها و بوستها من شفايفها و قولت لها جايه بكيفك و حابه كده ولا لا قالت لي انت لما كلمتني كنت بتمني تقولي تعالي عايز انيكك و لما ضغطت على كسي في العربية كنت شوية و ها اغتصبك مسكت شفايفها و دخلنا في بوسه طويلة و فكيت لها البرا و بقولها وريني كده البزاز اللي تجنن اللي شوفتها في الفيديو و القي بزاز جوز بزاز يجننوا بحلمات وردي و البزاز حلوة و مشدودة و نزلت على حلمتها ارضعها و العابها بلساني طبعا هي عشان بتحب العنف بس في نفس الوقت الحنية فبدات براحة و بعدين بدأت اعض في بزازها و هي هاجت اكتر و انا ايدي على كسها لقيتها ها تجيب نزلت لها الاندر و نزلت الحس كسها عسلها كان بيخرج على بوئي و انا اخده و بلساني ادعك بيه كسها و عند خرم طيزها لدرجة انهم بقوا مبلونين خالص رفعت رجليها لفوق و انا اتعدلت وو قلعت البوكسر و حطيت زبري على خرم طيزها و لقيته بيفتح و يقفل اكنه بيناديني قربت من وشها و قعدت ابوسها و قولت لها كسك يجنن كان نفسي يكون مفتوح او انا اللي افتحه و هي بتهيج اكتر و بتقولي تتجوزني و تفتحه قولت لها افتحه و اتجوزك و دخلت راس زبري في طيزها و هي اااااااه حلو اوووى لفت ايده حوالين رقبتي و وشي عند بزازها عضيت حلمت بزها و هي اااااااه و اتحركت عليا جزء من زبري دخل و هي اااااااااه انت حلو اوى يا محمد لقيتها بتحرك طيزها قمت مدخله كله مرة واحده و هي اااااااه امممممممم و كانت بتمص شفايفي اووووووى اتعدلت و خرجت زبري و ضربتها على طيزها و قولتها فنسي يا منيوكه يلا راحت عاملة وضع الدوجي لقيت شعرها طويل اه بس مش عارف امسكه و انا بنيكها و اشدها منه ضربتها على طيزها و انا راكبها و هي بتتأوه قولت لها طلع زي الصورة يا لبوة قالت لي احلى بكتير فاشخني و مورم طيزي اااااااااااه براحة و انا شوية برزع جامد و شوية براحة رجعتها نايمة على ظهرها و زبري في طيزها بننيكها و جيت برزع جامد قمت ضاربها بالقلم و قولت لها يا قحبة يا بنت المتناكة بعد كده شعرك يبقي مفرود و لما اقولك تعالي انيكك تعمليه ضفيرة طويلة او ديل حصان عايز اتمزج و انا راكبك يا مومس و هي اااااااه حااااااضر طلباتك اوامر يا دكري نيك المومس بتاعتك و افشخها خرجت زبري من طيزها و حطيته على كسها و بفكر افتحها قمت مدخل راس زبري و هي هايجة مش حاسه بحاجة قمت خرجت زبري تاني قبل ما افتحها و قعدت و خليتها تقعد على حجري و ضهرها ليا و زبري في كسها و بتتنطط و انا حاضنها و بقفش بزازها و ببوس رقبتها لقيتها بتقولي انت مفتحتنيش ليه قولت لها مش حابب عشان لو محصلش نصيب و مكملناش مع بعض موقفش حياتك فضلنا نبدل اوضاع و انيك جامد و براحة و برومانسية في طيزها لحد ما طيزها ورمت من كتر الدق و النيك و هي بتترجاني اخلص و فضلت مكمل لحد بعد ساعه و عشرة من بداية النيك كنت بنزل في طيزها و هي جابت كتير جدا خلصنا و قمت و هي بتقوم بتعرج من وجع خرم طيزها و جت لي باستني و بتقولي احلى فشخة ليا دخلت الحمام قولت لها اجي معاكي قالت لي لا بلاش طيزى مش طايقة فيها لمسه دخلت اتششططفت و استحمت و انا تممت على الفيديو بتاعها و بتاع داليا و خلصت دخلت استحميت و نزلنا وصلتها لاقرب نقطة و مشيت و بعت رسالة لداليا قولت لها ينفع اللي عملتيه دا لقيتها بترد ردود جامدة و بتقصر في الكلام فبقولها ليه كل دا لقيتها سكتت فترة اخدت العربية و روحت و لقيت داليا بعتالي بتقولي مافيش و سكتت فقولت لها عموما براحتك ..
عند داليا...
داليا بتتكلم في التليفون شات و جرس الباب رن راحت تفتح لقيتها سلمي و جاية بتعرج و مكنش فيه في البيت غيرهم داليا بصت لسلمى بصه كده و قفلت الباب و بتقولها خير يا سلمى مالك ماشية بتعرجي كده ليه سلمى قالت لها مافيش رجلي اتلوت فمش قادره ادوس عليها داليا افتكرت يوم ما فتحت طيزها و نكتها و انها كانت ماشية نفس الماشية فداليا قالت لاختها رجلك ملتوية برده ولا حد دقرك في طيزك سلمى لفت لداليا و اديتها قلم خلت داليا تقع على الارض و قالت لها ليه فكراني شرموطة زيك انتي ناسية يا لبوة يا متناكة ان لولا اني داريت عليكي كنتي فضحتينا كلها ناسية انا شوفتك و انتي نايمة بتتناكي زي الشراميط و الواد جاب كسك لحد ما حبلك و انا نزلتهولك عشان منتفضحش شوف مين اللي بتتكلم دا اننا مردتش اقول لامك عشان كانت ها تقتلك و مانعه نفسي من الجواز لحد ما استرك في بيت واحد لكن اقول ايه شرموطة فاكرة الدنيا كلها شراميط زيها تحبي اقلع لك و تشوفي كسي و طيزي لسه متبرشمين ولا لا يا مومس واضح اني دلعتك انا مش ها اخلي محمد حتى يكلمك داليا راحت على رجل سلمي تبوسها و تقولها حقك عليا بس بلاش محمد يعرف حاجة عارفه انك بتكلميه و لو طلبتي اي حاجة منه انا معنديش مانع بس بلاش تقولي له حاجة سلمي ضربت وش داليا برجليها و قالت لها غوري جتك العرف عار علينا سابتها و مشيت و داليا جريت ورا اختها و بتقولها اسفه غلطة و مش ها تتكرر تاني انتي لو عايزة تتجوزي محمد اتجوزيه و اجي اخدمكم كمان بس متقوليش ليه حاجة بلاش محمد سلمى وطت و مسكت دقن داليا و قالت لها طبعا انتي روحتي له و قولتي له تعالي اركبني و تلاقيه ركبك و انتي سايقه العبيطة معاه داليا حطت وشها في الارض فسلمي قالت لها يبقي ناكك شوفتي انك مش بتستري نفسك عايزين نلمك و نسترك و نستتك و انتي ريقك بيجري على اي زبر غاوية فضيحة دلوقتي الراجل يقول عليكي ايه بعد ما نام معاكي و عرف انك مفتوحة و مكنتيش متجوزة عموما يا داليا انا مش ها اتكلم معاها في حاجة بس يكون في علمك لو تصرف زي اللي حصل دا و تلقحي عليا بالكلام دا حصل تاني ها اخلي الدنيا كلها تعرف اللي حصل لك و اولهم امك و استحملي اللي يجرالك داليا قامت جري حضنت اختها وباست راسها و ايدها و وطيت على رجليها باستها و قالت لها حقك عليا مش ها تتكرر تاني و لو عايزاني اقطع مع محمد طلباتك اوامر سلمي قالت لداليا خليه يريحك لحد ما اوقعه و اتجوزه خرجت داليا من اوضة سلمى و رجعت مسكت موبايلها تتكلم فيه.
طبعا الكلام دا و اللي حصل عرفته بعدين شوية و لقيت داليا بتقولي محمد انا اسفه مش ها ينفع نتكلم تاني قولت لها اللي يريحك و كنت عارف انه يوم ولا اتنين و ها تيجي كلمت سلمي و بتقولي يخرب عقلك خرم طيزي اتهري و التهب و ورم من كتر دقرك انت كنت واخد حاجة ضحكت و قولت لها اه كريم بيطول مده القذف بس انا اللي استغبيت عشان الطيز مش زي الكس خالص قالت لي يا سيدي ولا يهمك انت شكلك اسد من غير حاجة اصلا قولت لها حد اخد باله من العرجه قالت لي عادي قولت رجلي جالها التواء و خلاص عادي بس كده مش هتناك فترة لحد ما طيزي ترتاح ضحكت و قولت لها كسك موجود لو حابه قالت لي بجد لو عايز كسي تعالي اتقدم لي و نتجوز و كسي يكون ملكك قعدت افكر شوية ما انا فعلا عايز اتجوز بس هي ها تكون سلمي العروسة انا مش حاسس بحب ناحيتها لقيتها بتقولي ايه السكوت علامة الرضا و بتضحك قولت لها بفكر بس انا من ساعة موت مراتي مش قادر اتخيل زوجة تانية غيرها فالموضوع مش عارف افكر فيه قالت لي طيب تعالي بكرة قضي اليوم معانا انا ها اكلم ماما و اخواتي قعدتك العادية حلوة اتفقت معاها انه تمام بكرة بعد الشغل.
تاني يوم روحت بعد الشغل لقيت داليا بتستقبلني و بصالي و بصت في الارض اللي هو انبارح مش ها اكلمك تاني و النهارده انا عندها و وشي في وشها دخلت و كنت جايب جاتوه و حلويات و بيبسي و لب و سوداني و تسالي لزوم القعدة ام داليا جت سلمت عليا و بوس على الخدين و دخلت المطبخ و داليا دخلت وراها و كنت حابب اشوف ام داليا ها تعمل ايه لقيتها بتتكلم مع داليا و بتبرق لها و راحت داليا خارجة امها قرصتها من بزها و بعبصتها البت طلعت اااااااه و خارجه جت لي بتقولي ماما عايزاك في المطبخ عرفت انك بتعرف تطبخ فعيزاك تقولها وصفات دخلت لام داليا المطبخ و لقيت داليا دخلت اوضة و قفلت على نفسها و سلمي في الاوضة التانية و انا لوحدي مع ام داليا و قولت لها مش قولت لك متبعبصيش البت و روحت مبعبصها لقيتها بتتنهد بتقولي ايه رايك في البت قربت من ام داليا اكتر و زبري وقف قولت لها امها احلى ام داليا لفت و طيزها على زبري خليت زبري بين الفلقتين و قربت منها اوى و قولت لها المرة اللي فاتت بعد ما مشييت كنتي تعبانه روحتي ريحتي نفسك لقيتها بترجع اكتر و تقولي ااااه و نزلت كتير اووووووى كمان قولت لها عشان كده اخدتي رقم تليفوني و عايزاني اريحك قالت لي يا ريت بس العيال ميبقوش هنا لفيتها و مسكت شفايفها مص و بوس و بقفش بزازها كانت لابسه عباية بيتي تحتها اندر بس لفتها و خليت طيزها على زبري و راقبت الجو و دخلت ايدي عند كسها كان مبطرخ و زنبورها كبير و قعدت ادعك فيه لحد ما جابت عسلها على ايدي خرجت ايدي و زبري و دعتك زبري بعسل كسها و قولت لها ريحيني زي مما ريحتك بصت برا لقت البنت الصغيرة في الصالة فقالت لي لم نفسك البت الصغيرة برا دلوقتي انا مش عارفه سيبت نفسي ازاى كده معاك دا انا بنزل الم فلوس من السوق و الرجالة بتعملي حساب قولت لها ولازم حد انتي تعملي له حساب و يشكمك ولا ايه يا ام داليا قالت لي اسمي شيماء بقولك ايه يا محمد تتجوز واحده من البنات و اعيشك عيشة متحلمش بيها قولت لها بصي لو على الفلوس انا معايا كتير و مش شغلاني كنت شغال معاها في المطبخ و كملت كلامي اما لو على النيك فاشطة عادي معايا الموضوع قالت لي امال انت لو ناوي تتجوز ها تتجوز ليه يا بورم اوعي ياض تكون مبتعرفش مع ان اللي شوفته يقول ان شكلك حريف قولت لها انا كنت متجوز و مراتي ماتت و هي حامل و مش لاقي واحدة تخليني احس اني عايزها اني محتاجها في حياتي زوجة لو قابلت بلاقيهم اما عاوزين سكس او عاوزين فلوس او مش بيحصل التاتش بينا اني احس بيها لقيتها بتقولي تفكيرك عجبني مش عشان مراتك ماتت و بتاعك واقف تتجوز عشان تنيك عموما انا مش ها اغصبك طبعا بس بتمني واحد زيك يكون زوج بنت من بناتي و احنا بنتكلم جت سلمي حاطة ميكب و عاملة شعرها ديل حصان ولابسه فستان لحد ركبتها كب و بتقول بتعمل ايه هنا يا محمد بصيت لها و صفرت اعجاب و قولت لامها يا شوشو مين المزة دي ام داليا بصت لها و بصت لي و بتقولي البت سلمي شوفت حلوة ازاى عايزين نشوف لها عريس رجعت اكمل اللي بعمله معاها في المطبخ و قولت لسلمي اخرجي يا بت من هنا بدل ما نبوظ لك الطقم الحلو دا خرجت سلمى و خلصت انا و امها و قمت مبعبص شيماء و خارج قعدت مع داليا و سلمي و البت الصغيرة و داليا و سلمي كانوا بيتنافسوا على اغرائي لحد ما شيماء دخلت اوضتها و خرجت احااااااااا على البطل بطل بمعني الكلمة لدرجة اني صفرت لها و تنحت و هي بصالي و تبص في الارض لحد ما سلمي قالت لداليا قومي يا بت امك اخدته مننا خلاص و قعدنا نضحك و نهزر و اكلنا و كانت سهرة حلوة على الساعة عشرة روحت لقيت سلمي بعتالي ايه يا باشا ماما اكلت الجو معاك ولا ايه قولت لها و هو في زيك يا قمر انتي صاروخ وريني و انتي بتقلعي اللبس كده لقيتها بتقولي عارفه انك سافل و ها تقول كده امسك بعتت لي فيديو و هي بتغير و راحت. تلعب في كسها لحد ما جابت و قامت لبست و قفلت الفيديو قولت لها و كمان بتلعبي في كسك قالت لي ما انت كان زبرك واقف و هيجني طول القعدة قولت لها بكرة وراكي حاجة قالت لي بكرة طول اليوم محاضرات ها ابقي برا قولت لها ططيزك اخبارها ايه قالت لي لسه محمرة و ملتهبه شوية قفلنا كلام و نمنا .
تاني يوم كانت مفاجئة ايه اللي حصل ها نعرف الجزء الجاي

الجزء الرابع
.
.
.

وقفنا المرة اللي فاتت لما كنت في بيت داليا و خليت امها شيماء تجيب على ايدي و الثلاثة بيغروني في اللبس و روحت اتكلمت مع سلمى و نمت...

صحيت تاني يوم لبست و نزلت و لسه بدور العربية لقيت شيماء ام داليا بترن عليا رديت عليها الو قالت لي ازيك يا محمد معلش كنت عايزاك تعدي عليا قولت لها عيوني و قفلنا و روحت لها و انا عارف انها عايزة تتناك و خصوصا بعد اللي حصل انبارح و انها خلاص استوت طلعت خبطت على الباب فتحت لي و اووووووووف على الجمال لابسه فستان قصير و ضيق عليها بزازها بارزه و مدورين و طيزها قابه كده و الفستان فوق ركبتها و سايبه شعرها و عاملة تسريحة كده حلوة و حاطة ميكاب دخلت و انا بصفر باعجاب و بقولها ايه الجمال دا اتكسفت شوية و قفلت الباب بصيت بصة سريعة عرفت ان مافيش حد في الشقة بقولها خير قالت لي اقعد الاول مش ها نتكلم و احنا واقفين قعدت لقيتها بتقولي معلش شاب زيك مش عايز يتجوز ليه مع احترامي لمراتك اللي ماتت بس برده لازم تشوف دنيتك قولت لها ما انا قولت لك المرة اللي فاتت قالت لي بناتي مش عاجبينك قولت لها بصراحة امهم وتكة ابتسمت كده و قالت لي ينفع اللي عملته معايا انبارح دا قربت منها و قولت لها انا عارف انك محرومة و عارف ان اول مرة جيت بعد ما شكمتك كده و مشيت دخلتي اوضتك فضيتي شهوتك كان باين في عينك يعني انتي عينك مني هي بصالي و ضحكتك و بتقولي ايه المفتش كرومبو قربت منها اكتر و بقولها بصوت قريب للهمس و دلوقتي لو حطيت ايدي بين رجلك هلاقيه مبلول نفسها لقيته علي و بتقولي محمد بصراحة انت عملت حاجة مع واحدة من البنات قولت لها اشمعنا بتسألي سكتت و مرضيتش تجاوب قولت لها بس شكلي ها اعمل مع اللي احلي من البنات و مسكت شفايفها بشفايفي و ايدي حطيتها على كسها و بدأت ابوس و امص شفايفها و بدعك كسها كنا على الكنبة بعدت شفايفي من شفايفها و قومتها عشان ندخل اوضتها و قفلت الباب قربت منها و قولت لها شيماء انا حبيتك انتي و بقلع لها الفستان و افك لها البرا و امسك بزازها من ورا و انا بحك زبري في طيزها و بهمس في ودنها انتي حلوة اوووى يا شوشو و ببوس رقبتها و بلعب في الحلمتين بتوع بزها و هي اححححححححح اووووووووووف هيجتني اوووووى هي لفت و راحت تقلعني هدومي و نزلت البنطلون و نزلت على ركبتها بتقلعني البوكسر و شافت زبري طالع واقف قدامها و راحت مسكته و قعدت تمصه تمص فيه اوووووى و تلحسه من بيوضه لراسه احاااااا محترفة مص اكتر من بنتها و راحت مسكت زبري حطته بين بزازها و خليتني انيك بين بزازها و تشفط راسه و تنزل ريقها عليه و تلاعب راسه بلسانها لحد ما قولت لها ها اجيب لقيتها خدته كله في بوئها و روحت منزل قعدت تمص في زبري شوية و انا قومتها و نيمتها على السرير و قلعتها الاندر و نزلت الحس لها كسها و اعض زنبورها لقيتها اتشنجت و جابت كملت لحس و قمت مدخل صباعي في كسها و هي ااااااااه اوووووى الحس كمان جننتني يخرب بيتك و صباعي اكنه دخل فرن قعدت احركه على الجي سبوت و هي بتتلوى ااااااااه ايه دا يالهوووووى حاسه اني ها اعمل حمام اححححححح انت بتعمل ايه يالهوووووووى و مقدرتش تمسك نفسها و راحت مخرجة ايدي و جابت كتير اوووى جسمها و انا مكمل لحس فيها و هي حرام عليك دخله بقا و ريحني اتعدلت و قولت لها ادخل ايه يا شوشو يا شرموطة قالت لي دخل زبرك في كسي قمت مدخل راسه و مخرجها قولت لها زي كده و هي احاااااااااا دخله بقا مش قادرة قعدت افرش في كسها و شوية و هي بتتلوي و تقولي نيكني و ريحني و اروح مدخل راسه و مخرجه تاني و فضلت كده شوية و قولت لها اتعدلي و فنسي يا لبوة عملت وضع الدوجي و ببص لقيت طيزها مفتوحة بس مسكت زبري و دخلته في كسها براحة و بضغط براحة لحد ما دخل لاخره و هي امممممممم زبرك تخين ااااااااااه بدات انيك في كسها بسرعة وسط كده و اضربها على طيزها و هي تهيج اكتر و اقولها يا مومس شرموطة و مخلفة لباوى منياك عايزين يتناكوا و هي تصوت من الهيجان اكتر خرجت زبري من كسها و نيمتها على ضهرها و شديتها عشان كسها يبقي على طرف السرير و انا واقف ادخل زبري و انيك و ارزع جامد و هي اااااااه اوووووووه كسي براحة اتفشخ و اضرب بزازها قمت ماسك رجليها و فشختهم و بكمل ترزيع و هي احححححححح نيك اووووووى كمل رزع جامد و لقيتها جابت على زبري و انا مكمل ترزيع في كسها و هي بتحاول تقفل رجليها و انا مخلي كل رجل في اتجاه و مع دخول زبري لاخره جسمنا يطرقع في بعضه سيبت رجليها و هي كانت مش قادرة تلفهم على وسطى خرجت زبري من كسها و ضربتها على فخادها و قولت لها يلا يا متناكة اركبي على الزبر اللي مكيفك انا نايم على ضهري و هي طلعت ركبت على زبري و لقيتها بتتنطط براحة ضربتها على طيزها و قولت لها احاااااا ايه اللي بتعمليه دا مسكتها من طيزها و قعدت ارزع فيها شوية و هي ااااااه امممممم كمان افشخ كسي اكتر ما هو مفشوخ اححححححح شوية و حسيت اني ها اجيب قولت لها ها اجيب عايزاهم فين قالت لي كسي متخافش مش ها احبل قومتها و خليتها في وضع الدوجي و دخلت زبري و قعدت انيك جامد و بسرعه لحد ما لقيت اني ها انزل و هي بتصرخ انها ها تجيب برده و قمت مدخل زبري لاخره فيها و هي جابت و انا بنزل لبني في كسها خلصنا و نمت جنبها لقيتها فاقت من اللي هي في و قاعدة تعيط اخدتها في حضني و بقولها مالك قالت لي محدش لمسني من بعد موت جوزي مش عارفه انا عملت معاك كده ازاى انا مش شرموطة بس محستش بنفسي و انا شاغل تفكيري حاجة تانية افتكرت خرم طيزها المفتوح و زبري اللي دخل بسهوله في كسها احا يا متناكة انتي بتتناكي اكيد بس قعدت اطبطب عليها و قولت لبالي المرة دي وتكة ولازم تبقي معاك تريحك و احسن من بناتها في الجسم بس المتناكة داليا بتهيج بطريقة افجر قولت لشيماء و هو ايه اللي حصل يعني انتي محتاجة و جوزك ريحك بصت لي كده فكراني بتريق لقيتني بقولها ايوة جوزك تعالي نكتب ورقة عرفي و تبقي مراتي و اريخك و تريحيني لقيتها فرحت و انا من جوايا مش مطمن قولت لها بس بشرط قالت لي موافقة على كل شروطك من غير نقاش قولت لها تسمعيهم الاول انا عندي شقة ها تيجي و نعيش فيها و بناتك هنا و ها تزوريهم و طبعا دا يخليكي تقولي لهم انك متجوزاني عرفي قالت لي بس تديني وقت عشان اكلمهم قولت لها ماشي سكتت و قولت لها انبسطي يا لبوة بالنيكة قالت لي ايوة يا قلب اللبوة بس المرات الجاية مش ها اعتقك يا دكر قولت لها تعالي نستحمي و ننزل خرجنا استحمينا و نيكتها في الحمام في طيزها و نزلت في طيزها و نزلنا جبنا ورقة عرفي و كتبناها و شيلتها معايا حاولت هي تاخدها لكني رفضت و صممت انها تبقي معايا و روحتها و كلمت داليا حاولت اخليها تفك و انا مش عارف مالها و هي بتكلمني بجمود و كلمة و بس قولت لها تعالي دلوقتي عايز اقابلك ولو رفضتي ها تندمي انا مش عايز انام معاكي انا عايز اقابلك دلوقتي روحت لها الفرع اخدتها في العربية و قولت لها مالك بقالك كام يوم لقيتها جامده كده و بتقولي ماليش مسكت دراعها جامد و لويته هي اتوجعت و قولت لها لو ما قولتيش في ايه ها ازعلك و كنت مبرق لها هي بصت لي و خافت اوى و خايفه تتكلم فقعدت تعيط سيبت ايدها و حضنتها و بطبطب عليها و بمسح دموعها لحد ما هديت و بقولها في ايه مالك بقا لقيتها بتقولي سلمى اختي عايزاك تتجوزها و انت عارف اني عايزاك و سلمي واخداها معايا تحدي و انا مش عارفه اعمل ايه انا عارفه ان اي راجل ها يفضل بنت بكر عن واحده اتفتحت غلطة فكنت عارفه اني خسرانه في الموضوع دا فقولت ابعد من دلوقتي احسن ما اتعلق بيك اكتر و في الاخر تروح مني انا عارفه اني مش ها اتجوز بسبب الموضوع دا. انت عارف لما دماغك تقولك ان دا مش حقيقي الكلام مش صح و انا مش عارف حكاية العيلة دي بس اعمل ايه عشان افهمها ولا اسيب نفسي اتمتع و خلاص لقيت عقلي بيقولي متبقاش عبيط لازم تعرف الحكاية كلها عشان متتعكش في مشكلة زي بتاعت احمد و اميرة للي متابعين القصة قصة احمد و اميرة دي في السلسلة الاولي و ها يبقي ليهم قصة منفصلة و حكايتهم حقيقة المهم نرجع لكلامي مع نفسي انه مش عايز اتحط في مشاكل و اللي جه في بالي ان سلمي مسيطرة على امها و هل شيماء عارفه ان داليا مفتوحة و بتعايرها بالموضوع دا و سلمي ايه علاقتها بالموضوع و مالها و مال امها لقيت داليا بتقولي سرحت في ايه قولت لها مافيش في شغلانه في دماغي سرحت فيها لقيتها بتحط ايدها على زبري و تقولي موحشتكش و انا في بالي احا انا لسه منزل 3 مرات مع امك و مش قادر بس قولت اخد الكريم بتاع التاخير و انيكها طلعنا على الشقة و هي دخلت الحمام وانا دهنت زبري بالكريم لحد ما خرجت و كنت ناوي افشخها لحد ما يغمى عليها و اذلها خرجت من الحمام ملط جت جري على زبري كان واقف نص وقفه و نزلت على ركبتها و مسكته قمت ضاربها بالقلم و وقفت قولت لها يا مومس قلت لك تمصيه بصت لي في الارض و هزت دماغها لا قولت لها اطلعي على السرير و افشخي رجلك عايز انيكك على الناشف طلعت السرير و حسيتها مبسوطة مسكت زبري و دخلته بالعافية و جامد في طيزها و هي كانت بتصوت و ااااااااه طيزي اتعورت طيزي اتفشخت مش قادرة خرجت زبري و رزعته جواها مرة واحدة و هي ااااااااااااااه طيزي اتعورت حسينا بالدم في طيزها خرجت زبري و عملتها تاني كان زبري عليه ددمم طيزها خرجت زبري و كان كسها لسه ناشف برده قمت مدخل زبري في كسها كله مرة واحده جامد و بدأت انيك و ارزع شوية و قمت جيبت حبل و مشابك لقيتها بتقولي ها تعمل ايه قولت لها ها تعرفي يا لبوة مسكت المشابك و مسكت بيها حلمات بزازها و واحد عند زنبورها و روحت الحبل مخليها فاشخة رجليها و رابط رجليها بايدها و مخلي الحبل قصير بحيث انها متعرفش تحرك رجليها و كان في جلدة عريضة جبتها و ضربتها على طيزها و هي قدامي لقيت البت هاجت اووووى و انا احا ايه اللي بتعمله دا من امتى و انت سادي و بتحب تعمل كده لقيتني بقولها مش عايزة تتناكي من اتنين قالت لي اوى بس انت ها توافق يا حبيبي قولت لها انا مش ديوث و انتي مش مراتي ولا تخصيني انتي شرموطة بتتناكي عشان تتمتعي و بس مسكتها و دخلت زبري في كسها انيكها و هي متكتفه و اضغط على المشابك في بزازها جامد و هي تصوت و كسها مش مبطل تنزيل و اضغط على المشبك بتاع زنبورها و هي تجيب و انا برزع في كسها خرجت زبري و مسكت الجلدة و بضربها على بزازها و بطنها و كسها و طيزها و الجلدة تعلم و جسمها احمر و هي هيجانه اكتر بتقولي افشخني اكتر قطع كسي دخلت زبري في كسها جامد و روحت اعضها من اماكن تكون واضحها عشان لما تروح يعرفوا انها اتناكت مش عارف كنت بعمل كده ليه فضلنا كده اكتر من ساعة ضرب و عض و نيك لحد ما لقيت نفسي ها اجيب لقيتها بتقولي نفسي تحبلني اوووى ضربتها على بزها و قولت لها مش وقته لما نعمل عليكي حفلة ها يحبلك ازبار كتير خرجت زبري من كسها و دخلته في طيزها اللي اتعورت و نزلت لبني فيها قمت فكيتها و قولت لها يلا البسي عشان تلحقي تروحي قبل ما ياخدوا بالهم في البيت لبست و باستني و بتقولي انها اكتر مرة انبسطت فيها و شبعت فعلا نزلنا لقيتها بتقولي انت كنت بتتكلم جد في انك عايز تعمل عليا حفلة نيك قولت لها انتي بتتمني بجد ولا للهيجان سكتت قولت لها متخافيش انا مش ها اتجوز سلمي عشان ترتاحي و مش ها اتجوزك انتي كمان في حاجة مش لاقيها فيكي ولا في اختك بس مدام انتي مبسوطة معايا و انا مبسوط خلاص لاقتها بتقولي انا سيبت لك نفسي تنيكني عشان قولت ها تتجوزني لكن شكلك مدام عرفت اني مفتوحة مش عايز تتجوزني صح قولت لها انا لو مش عايزك اصلا مكنتش نمت معاكي و كنت ها ابقي قرفان من العلاقة انا مبحبش انيك و اللي معايا تحس انها شرموطة انا بحب انيك الست و تحس بانوثتها مش مجرد نيكة و السلام ماهو لو نيكة و خلاص كنت كبرت دماغي من اول نيكة قالت لي ماهو عشان لقيتها سايبة نفسها ليك و بتحبك قولت تستغلها قمت قولت لها داليا لو مصممة تشوفي نفسك شرموطة شوفي حق النيك كام و تاخديه على الحزمة و مش ها اكلمك تاني عشان مش بكلم شراميط و لو شايفه انك عايزة تبطلي اللي بنعمله معنديش مشكلة مش ها اموت لو منكتش ثالثا انا قولت لك انا مش ها اتجوزك انتي او اختك عشان في حاجة مش لاقيها فيكم و اظن لو قصدي البت تكون فيرجن كنت فضلت اختك عليكي و بعدين انتي موديه اوووى و بتضيعي اللحظات الحلوة بنكد منك عموما يا ستي كنت بحاول اصالحك و انتي اللي طالبة معاكي نكد.
كنا وصلنا للمكان اللي بنزلها فيها على طول و هي قاعدة ما بين انها تعيط و ما بين وشها عايزة تعمله جامد قمت همست في ودنها قولت لها انا عرفت كل حاجة و مكمل معاكي لو حد غيري كان سابك و مش ها يخليكي تعرفي له سكة اتفضلي انزلي هي بصت لي بفزع كده و وشها جاب الوان و نزلت من غير ما تتكلم و مشيت و انا روحت و اتاكدت بعد رد فعلها دا ان في كتير انا معرفوش.





عند ام داليا بعد ما روحتها و كتبنا الورقة العرفي...
شيماء دخلت الشقة و لمت الفرش مكان النيك و حطته في الغسالة الفرش كان عليه لبن مني و عسلها و دخلت تستحمي و مشغلتش الغسالة باب الشقة بيتفتح و سلمي بتدخل بتدور على امها لقيتها في الحمام بتستحمي سلمي رجعت بدري عن معادها و دخلت تغير هدومها و راحت تحط هدومها في الغسالة لمحت البقعة اللي على الملاية قربت منها شميتها و راحت حاطة هدومها و سكتت و شغلت الغسالة امها خرجت من الحمام سلمت عليها عادى و قعدوا مع بعض بيتكلموا عادي لحد ما سلمي قالت لامها ايه رايك يا شوشو تتجوزي انتي لسه حلوة و صغيرة قالت لها جواز ايه بس يا بنتي هو انا ليا حظ في جواز داليا لما يكون ليا حظ في جوازي داليا كل حد يتقدم لها يبقي مش كويس او امه اللي ممشياه بس الواد الاخير دا كان كويس بس لما وافقنا لقيناه اختفي و كل مرة البت تدخل في مرحلة اكتئاب و شوفتي كذا مرة تحاول تنتحر انا مش عارفه مالها حتى محمد زميلها دا الشخص الوحيد اللي عدل و كويس هو نفسه مش بيفكر فيها راحت سلمى بصت لها كده و قالت لها اه مش بيفكر في داليا بس بيفكر في امها شيماء قالت لها قصدك ايه قالت لها لما كان هنا اول مرة و دخلت عليكي بعد ما مشي و كنتي بتريحي نفسك قبلها كنت شوفت فينك نظره انك مش قادرة تحطي عينك في عينه و انتي اللي المعلمين بيخافوا منك شيماء ضحكت و قالت لها القلم اللي اخدتيه على وشك منه اظن عرفك هو ايه ضحكت شيماء و قالت لها اللي عجبني فيه انه لما جيت اتكلم عنك و هو ميعرفش اللي انا عرفاه عنك لقيته ضربني بالقلم و بيقولي اياكي تتكلمي عن امك كده و انبارح لما كان هنا و كان معاكي في المطبخ داخله لقيتكم بتتكلموا و وشك مختلف عن الصبح دا غير لبسك اللي لبستيه ليه و عينه اللي منزلتش من عليكي شيماء كانت بتحاول تتوه بس دا قد عيالي سلمي قالت لها مش احسن ما جيت و لقيت عيل متني ملزق كان راكبك انتي عارفه و عارفه اني عارفه انه بينيكك على طول مدام الشقة فاضية و انا عرصت عليكم كتير و راحت سلمي اتنرفزت على امها جامد و بتقولها احا عليكم عيلة متناكة كلكم انا ايه اللي معيشني معاكم لحد النهارده امي بتتناك و انا ساكت و لسه ها تكمل كلامها لقوا الباب بيتفتح و داليا داخله عليهم بتعرج بسيط اختها لاحظتها و علامات العض على رقبتها بس كانت لابسه الطرحة مدارية العض دخلت داليا اوضتها غيرت هدومها و نامت سلمي قالت لامها ها اشوف موضوعك بعدين بس اعملي حسابك انا مش قاعدة لكم فيها تاني دي بقت مدعره و شيماء ساكتة مش عارفه ترد تقول ايه دخلت سلمى على داليا و هي نايمة كانت لابسة ترنج بسوسته فتحت السوسته و شافت جسمها المحمر و علامات الضرب و العض على جسمها قفلت سوستة الترنج تاني و قامت لمت حاجاتها و اخدت شنطة هدوم و مشيت و هي بتتصل بالتليفون ..



نرجع ليا بعد ما خلصت مع داليا و روحت لقيت التليفون بيرن ببص لقيتها سلمي رديت عليها بتقولي معلش يا محمد عايزاك تقابلني في الحتة الفلانية قولت لها حاضر روحت لها لقيتها كانت بتعيط و معاها شنطة هدومها اول ما شافتني جت عليا جري بتحضني و تعيط اكتر و انا بهدي فيها و بقولها احنا في الشارع مينفعش اخدت الشنطة و حطيتها في العربية و ركبت جنبي و اتحركنا عادي قولت لها خير مالك ايه اللي حصل قالت لي اتخانقت مع امي و داليا و سيبتلهم البيت و مشيت قولت لها و هما عارفين انك معايا قالت لي محدش يعرف و عشان خاطري متعرفش حد بس شوف لي مكان ابات فيه ليلتين لحد ما افكر ها اعمل ايه اخدتها على الشقة اللي بنيك فيها و قولت لها اتفضلي اقعدي هنا يومين كده لحد ما تشوفي دنيتك قالت لي و انت ها تبات فين مرضتش اقول ان ليا شقة تانية قولت لها ها اتصرف و اديتها نسخة من المفتاح و دخلتها و قولت لها الثلاجة فيها اكل و الدنيا متظبطة اسيبك ترتاحي شوية و عموما انا مش ها اضغط عليكي عشان اعرف حصل ايه.

سيبتها و مشيت وروحت على شقتي و بقول لنفسي ايه اللي حطيت نفسي فيه دا هو ليه انا غاوى وجع قلب و مواضيع فيها مشاكل بفتح تليفوني القيه مليان رسايل من ام داليا و داليا و بيسألوني عن سلمي قولت لشيماء ايه اللي حصل مكتش حاجة بتقولي خناقة و هي زعلت و نزلت قولت لها هي بايته في شقتي لقيت امها اتخضت و تقولي متعملش حاجة في بنتي قولت لها هي لوحدها في الشقة ممكن تكلميها و تتأكدي و بعدين انا معايا امها اجمد منها لقيتها بتقولي مش وقته قولت لها انتي بقيتي مراتي عارفه لو مسمعتيش كلامي ها اعلقك لقيتها بتقولي انا مش فايقه لك دلوقتي قلبت وشي عليها قولت لها لا اتكلمي عدل ايه مش فايقة لك دي بنتك و طمنتك عليها مالك بقا ها نتعوج من اولها شكلكم عيله كلها مشاكل انا مش ناقص دي كسمها ورقة اقطعها و خلاص لقيتها بتقولي خلاص خلاص اهدي بس حقك عليا قولت لها اطمنتي على بنتك سلام و قفلت قبل ما ترد و هي تبعت و انا مردتش عليها اتصلت بسلمي و قلت لها فاضية اجي اتكلم معاكي شوية قالت لي معنديش مانع تعالي دا بيتك قولت لها ما يصحش قالت لي بضحك ما انت ركبت طيزي و شوفت كل حاجة تعالي روحت الشقة و دخلت قعدت مع سلمي و قولت لها بصي انا مش عبيط ولا مختوم على قفايا و عارف ان اختك وراها حوار كبير و متأكد و تعاملك انتي و امك معاها اكد لي دا دا غير حكاية امك انا مش بحب وجع الدماغ و المشاكل و الافضل نفضها سيرة و اقطع علاقتي بالعيلة دي كلها لقيتها ساكته قمت و قولت لها عموما انتي ساكته عشان تحافظي على عيلتك بس انا على العموم عرفت كنت حابب انك تقولي لي لقيت وشها قبل زي داليا و انا مديتهاش فرصة و مشيت كلمت شيماء و قولت لها انا مش رايح الشغل شهر و ها اشتغل من البيت ليهم عايزك بكرة عشان نعمل الدخله مينفعش جواز من غير دخله هي معترضتش و اتفقنا نتقابل على 9 و نص نمت و كنت عارف من سلمي انها ها تنزل بدري عشان الكلية و ااديتها فلوس.
تاني يوم روحت على المكان اللي ها اقابل فيه شيماء و اخدتها و طلعنا على الشقة اللي قاعدة فيها سلمى دخلنا قالت لي ادخل الحمام قولت استخدم معاها الكريم ولا لا وفي الاخر قولت ها استخدمه و ها اصورها عشان يبقي معايا فيديوهات للثلاثة جهزت الموبايل و هي خرجت من الحمام لابسة قميص نوم قصير يادوب مغطي كسها لونه احمر شفاف من غير برا ولا اندر شوفتها زبري وقف و قمت اقلع هدومي و بقيت بالبوكسر و واقف بقرب منها زقتني على السرير و قلعتني البوكسر و مسكت زبري تمصه و بقولها وحشك يا لبوة مصي حلو عشان كسك ها يتهري هو و طيزك و لقيتها بتهيج اكتر ضربتها على طيزها و قولت لها اتعدلي و خليته تعمل 69 و انا بلحس كسها و بتمص زبري لحد ما لقتها بتقعد بطيزها اكتر على وشي و بتجيب ضربتها على طيزها جامد و نيمتها على جنبها و رافع رجل و انا واقف و قمت مدخل زبري في كسها و بنيك فيها و هي اااااه امممممم كمان حلو اووووووى سمعت صوت حركة في الصالة قولت تلاقيها سلمي مش عارف ليه جه في. بالي ارزع في كسها جامد و بعدين خلتها تعمل الدوجي و انا بدخل في طيزها و شيماء اااااااااااه زبرك تخين اووووى على طيزي اااااااااه افشخني اوووووى و انا برزع في طيزها لقيت الباب بيتفتح براحة و سلمي بتبص و اتفاجئت ان بزازها عريانه بصيت في عينها و هي بصالي و انا برزع في امها و شيفاني بنيك امها راحت خرجت و قفلت الباب طلعت زبري من طيز امها و اديتهولها تمصه شوية و جيت وراها برده و قمت رازعه في كسها و انا هيجان ان سلمي شافت امها بتتناك مني قولت لشيماااء عايز اخلي بناتك يمسكوا رجليكي و انا بنيكك اوووووى لقتها اححححححح و راحت جابت عسلها على زبري ضربت طيزها و بقولها احا يا شرموطة هجتي ان بناتك شايفينك بتتناكي خلاص اجي لكم يوم و ادخل معاكي الاوضة و انيكك و هما يتفرجوا على امهم بتتفشخ و هي اااااه يا ولاد المتناكة سايبين امكم تتناك كده و بتتفرجوا عليها احا عليكم شراميط و انا برزع في كسها لقيت الباب بيتفتح تاني براحة قمت مزود الترزيع عشان شيماء متاخدش بالها و سلمي لقيتها بتبص لي تاني و بتبص لامها بحسرة كده و لقيت عينها دمعت و انا كنت ببص لها بتحدي يااااااااه كسم الهيجان شوية و لقيت نفسي بمكسها و برزع جامددد و زبري نطر لبنه بكمية كبيرة في كسها هي نامت على ظهرها و بتاخد نفسها قولت لها ايه رايك قالت لي حلو اوووووى انا محظوظة اني اتجوزتك و قمنا دخلنا الحمام استحمينا و نزلنا وصلتها و قولت لها قولي لبناتك بقا عشان نعرف نعيش سوا بعد ما شيماء نزلت رنيت على سلمي قولت لها تعالي الشقة عايزك رجعت الشقة لقيتها قاعدة و بصالي و اول ما قعدت جنبها قالت لي يعني عملت مع داليا و عارفه و ساكتة عشان داليا شرموطة و متأكدة انها قعدت تتشرمط عليك لحد ما خليتك تنيكها و عرفت انها مش فيرجن لكن امي ليه تعمل مع امي ليه قولت لها بمنتهي الهدوء امك مراتي انا اتجوزت امك انبارح لقيتها مذهولة و بتقولي ايه امتى دا حصل حكيت لها و وريتها الورقة العرفي و قلت لها امك مراتي يعني انا. من حقي انيكها في اي وقت و بعدين تعالي هنا امك اتناكت قبل ما انيكها كانت بتتناك من حد بعد موت جوزها و داليا مفتوحها و كسها بحري و انتي طيزك مفتوحه احكي لي حكاية داليا و امك و حكايتك بالتفصيل...



لحد هنا و كفااية الججزء الرابع و الجزء االلي جاي ها تعرفوا حكايةة عيلة داليا كااملة منتظر دعمكم


الجزء الخامس .

وقفنا في الجزء اللي فات بعد ما نكت شيماء و سلمي شافتنا كلمت سلمي قابلتها و طلبت منها تشرح لي كل حاجة.
قاعد انا و سلمي و بقولها بصي بقا انا نكتك انتي و امك و اختك بالنسبة لامك انا مش اول واحد ينيكها بعد موت ابوكي عارفه ليه كسها مش ملموم و قافل و طيزها مفتوحه معني كده انها بتدق فالحة بس تعيط لي اني اول حد المسها الموضوع مدخلش دماغي انا بنيك من و انا في سن اختك الصغيرة اللي لسه في اولي جامعه يعني شربت النيك و عارف الست المفتوحه من الست اللي بقالها فترة محدش لمسها بالنسبة لاختك كسها مفتوح على البحري بالرغم اني في اول مرة انيكها كان ضيق شوية بس اختك اتناكت كتير و كتير اوى كمان و مش داخل دماغي حكاية خطيبها اللي فتحها دي ولا جو الصعبنيات بتاعها و بالنسبة لك طيزك نفق و كان في حد معاكي لما شوفتيني كنت شايف بزازك ملط يعني كنتي بتتناكي و شايفه امك بتتناك يا عيلة متناكة عايز اعرف الحكاية من الاول و اي كدب ها تقوليه صدقيني ها تندمي عليه انا مش بحب اكون شرير الا لو اضطرتيني لكده .
سلمي قالت لي انا ها احكي لك بس عايزاك توعدني بحاجة بقولها و ايه الحاجة دي قالت لي امي متعرفش اي حاجة ولا حتي حاجة تخصها عشان متحصلش مشاكل في الاسرة و العيله وافقت على كلامها و وعدتها ان بوئي مش ها يتفتح ابدا
الحكاية على لسان سلمي.........



الحكاية بدأت و احنا صغيرين داليا كانت 6 سنين و انا 5 سنين وكنا بايتين عند واحدة قريبتنا و داليا صحيت من النوم رايحة تشرب و انا صحيت معاها روحنا الصالة سمعنا صوت قريبتنا بتتأوه انا خوفت و داليا قالت لي ها اشوفها لو تعبانه نكلم ماما انا استخبيت في الاوضة اللي كنا نايمين فيها و ببص من ورا الباب و داليا فتحت الباب براحة و لقينا قريبتنا مفنسه و راجل غريب وراها بينكها و بيضربها على طيزها مكناش نعرف حاجة عن السكس بس داليا افتكرت الراجل بيضرب قريبتنا دخلت عليهم اتخضوا لما شافوها لكن فريبتنا طلعت شرموطة و وسخة اوى مسكت داليا و خرجت معاها في الصالة و قلعتها هدومها من تحت و دخلت صباعها في كسها و خرجته انا شوفت الدم اللي خارج من اختي اتخضيت و اختي بتتألم الست اخدت داليا غسلتها و قالت لها روحي على اوضتك عشان متتأذيش اكتر من كده و رجعت للراجل كملوا نيك ولا كأن في حاجة حصلت داليا جت الاوضة و انا مخضوضة اخدتها في حضني و طبطبت عليها لحد ما نمنا عدت الايام و السنين و الموقف مش ناسينه وصلنا للاعدادية و درس التكاثر في الانسان و عرفنا غشاء البكارة و طبعا كلام البنات عن الجنس و بنتفرج على سكس و عرفنا ان الدم اللي نزل من داليا ان بكارتها اتفضت بس كانت الامور ماشية معانا كويس لحد جامعة في جامعة داليا اتعرفت على زميل ليها في الكلية اكبر منها كان في رابعه و هي في تانية و جه اتقدم لها و اتخطبت و كان عريس غني و كنا فرحانين بيه اوى و العلاقة بينهم كانت حلوة و كان بيجي يقعد معاها و احنا موجودين و بالصدفه كنت قاعدة في يوم و مسكت تليفون داليا كنت بدور على حاجة ولقيتهم متفقين انه ها يجي بكرة الصبح و محدش في البيت قفلت التليفون اكني معرفش حاجة و تاني يوم نزلت و فضلت واقفة لحد ما جه و طلع و انا بعد شوية طلعت وراه و دخلت الشقة من غير صوت و دورت عليهم لحد ما لقيتهم في اوضة داليا استخبيت عشان محدش يشوفني و كان الموسيقي عالية و داليا لابسة لانجري و خطيبها بالبوكسر و داليا بترقص له و تتشرمط و تحك طيزها على زبره و هو وقف يرقص معاها و يحضنها معرفتش اعمل ايه بس لقيت نفسي بصورهم و خايفه لقيته اخد شفايفها بووس و هي متجاوبة معاه و بتبوس حلو اووى انا كنت مستغربه هي بتعرف تبوس كده ازاى لقيت الواد حط ايده على كسها و اخد ايدها حطها على زبره و هي تمسكه و تضغط عليه و تحسس عليه و هو بيدعك كسها و بيبوس شفايفها و انا الهيجان بياكلني و بصور لقيته بيقلعها اللانجري و داليا مكنتش لابسة حاجة تحتيه وراح يرضع بزازها اووووى و جامد و داليا اااااااااااه اممممممممم ارضع كمان من بزي ارضع زي ما ها ارضع عيالنا ااااااااه و هي حسيتها مش قادرة تقف اخدها الواد على السرير و نيمها و فتح رجليها و قالها بقي قريبتك الشرموطة فتحتك بصباعها و هي اااااااه راح نازل ماسك كسها لحس و مص زنبوها و عض فيه و هي بتتلوى اااااااه اممممممم اوووووووى لسانك بيجنني اوووووى اححححححححححح و راحت زاقه راسه ناحية كسها اكتر و اترعشت جابت الواد اتعدل و نزل البوكسر و كان اول مرة اشوف زبر كان اصغر من بتاعك طول و عرض و راح ضربها على فخادها و قالها تعالي يا شرموطة مصي داليا اتعدلت و فنست و وشها ناحية زبره و دخلته في بوئها تمصه و تخرجه تتف عليه و تمصه تاني كانت محترفه وقتها عرفت ان دي مش اول مرة لداليا تعمل كده هو راح ماسكها من شعرها و ابتدي ينيكها في بوئها و يدخل زبره لاخره في بوئها لحد ما تتخنق و يطلعه و هي بتكح و يدخله تاني لحد ما نزل في بوئها و داليا بتعمله حركات هيجان و تفتح بوئها توريله لبنه و هي بتلعه و رجعت تمص زبره تاني و تتف عليه و زبره ما نامش بعد ما نزل و اختي راحت سابته و نامت على ظهرها و فتحت رجليها و بتقوله براحة انا متناكتش قبل كده كسها غرقان عسل و زبر الواد غرقان من بوء داليا و بدأ يدخله براحة و هي بتتأوه امممممممم ااااااااااه لحد ما دخل نصه راح نايم عليها و مكمل دخل كله في كسها و هي ااااااااااااااه بيحرق حاسه بحرقان في كسي اوووووووووف الواد خرج زبره و اتفاجئنا احنا الثلاثة ددمم من كس داليا الواد و داليا الهيجان كان مسيطر عليهم مسح الدم بمنديل من كسها و زبره و راح دخل زبره تاني و قاعد ينيك فيها و داليا تشخر و اااااااااااه حلو اووووووووووى زبرك مجنني اوووووووووى نيك اوى نيكني جامد اححححححححح و الواد بقا بيرزع في داليا جامد و راح عادلها لوضع الدوجي و مسكها و قاعد ينيك فيها بعنف و يضرب طيزها جامد لحد ما لونها احمر اوووى من كتر الضرب و راح مخرج زبره و لفت داليا تمص له زبره و نامت على ضهرها تاني كانت داليا جابت مرتين و هو بينيك و دخل زبره تاني و فضل ينيك فيها و هي ااااااااه كماااااان دقرني بزبرك اوووووى خخخخخخخخخ زبرك فشخني عشرني و اروي كسي حبلني لقيت الواد بيقولها ها اجيب و هي قفلت بكسها على زبره و الواد دخل زبره كله في كسها و نزل و هي اححححححح لبنك سخن اووووى بيروي كسي انا شرموطتك حبلني من دلوقتي ااااااااه و ناموا على السرير مع بعض اتسحبت بسرعة و خرجت من البيت و معايا الفيديو و انا دايخه و بفكر اختى اللي بحافظ عليها و بحاول ابعدها عن المشاكل تتناك من خطيبها و مش بس كده ينزل في كسها كمان لقيت نفسي بقول يا لهووووووى البت ها تحمل و نتفضح كده و انا ماشية فجاءة محستش بالدنيا و اغمى عليا في الشارع الناس فوقتني كنت عند محل عصير كانوا عايزيني اروح مستشفي بس طمنتهم و قمت قعدت في الشارع لحد معادي ما جه و روحت كنت اول واحده ارجع البيت استقبلتني داليا عادي خالص اكن محصلش حاجة و انا مش عارفه اعمل ايه لقيتها بتقولي مالك قولت لها مافيش تعبانه بس شوية.
اتكررت زيارات خطيب داليا لداليا الصبح و كنت عارفه المعاد و بقيت بروح اتفرج عليهم لحد ما يخلص و ينزل في كسها و امشي و اتاريهم بيستحموا مع بعض بعدها و يجيب في كسها تاني فضلوا كده لحد يوم لقيت داليا داخت اوى و بترجع و البريود مجاتش في معادها و انا كنت عارفه السبب انها حامل حاولت اروح معاها للدكتور و هي رفضت ومارحتش و هي عارفة السبب و لقيتها دخلت اوضتها كنا لوحدنا و بقت تتكلم في التليفون و لقيتها بتزعق شوية و سمعت صوت عياطها دخلت عليها الاوضة لقيتها بتقولي انهم اتخانقوا و من يومها اختى اتغيرت لحد ما جه في يوم بابا جت له جلطة و دخل المستشفي و خطيب داليا ساعدنا في مصاريف العملية بس لقيت داليا بقت بتروح معاه كتير و بيجيلها اكتر و بقيت بشوفه بينيكها اوى و جامد و هي مبقتش حساها مستمتعه و كانها بترد له الفلوس اللي دفعها لحد ما جيت في يوم كانت قاعدة لوحدها دخلت عليها و كنت مسيطرة على اعصابي بحاول ابقي قوية و قعدت معاها و قولت لها داليا انتي نمتي مع خطيبك و حملتي صح جت تزعق معايا قولت لها اهدي خالص و وريتها بدل الفيديو كتير و هي لقيتها انهارت و قعدت تعيط و انه عايزها تنزل اللي في بطنها و بيهنها قعدت ادور على دكتورة عشان تعملها اجهاض معرفتش من صحباتي اوصل غير لدكتور راجل بيعمل كده بس بينيك البت و بعدين يعملها الاجهاض كنت محتارة ها اروح له اسلم له اختي ينيكها و يعملها اجهاض قولت اسأل داليا الاول لقيت داليا وافقت عادي.
روحنا العيادة و كنا اخر اسم عشان احنا اجهاض خلص الكشف و الناس مشيت و السكرتيرة مشيت دخلت انا و داليا و عرفناه الموضوع فراح قالي سيبينا لوحدنا انا بصيت له كان دكتور صغير في السن و بصيت لداليا لقيتها ابتسمت لي كان في احساس غريب اني عايز اشوفها و هي بتتناك و كنت حاسه بهيجان بس قومت و قفلت الباب عليهم و طلعت قعدت برا داليا لما خلصت حكيت لي اللي حصل..... اول ما قفلت الباب داليا فكت الطرحة و بدأت تقلع هدومها الدكتور قالها انتي حلوة و عارفه النظام داليا ضحكت له و بتقوله عرفتها اه داليا كانت لابسه عباية على برا و اندر بس فقلعت العباية و الدكتور قرب منها حسست على زبره كان واقف من شرمطتها قلعت له البنطلون و البوكسر و هي قاعدة على ركبتها و نزلت تمص زبره بتقول ان زبره كان اكبر من زبر خطيبها و هو كان خبرة و نياك كتير بس داليا فضلت تتشرمط في المص لحد ما جاب و هو بيقولها يا بنت المتناكة انا اول مرة اجيب من المص بس و سامعة ضحك داليا كان عالي و راحت تكمل مص و زبره شادد اوووى الدكتور قومها و خلاها واقفه و نايمة بنصها اللي فوق على السرير و رجليها على الارض و الدكتور قلعها الاندر و راح يلحس كسها و يقولها يخرب بيت كسمك انتي احلي واحده جت لي هنا و وقف و راح مدخل زبره في كسها من ورا و هي اححححححح زبرك جامد ارشقه اكتر افتأني و دقرني اووووووى قالها مبسوطة يا لبوة قالت له انا لبوة شرموطة بحب النيك اووووووى و الدكتور فقد التحكم في اعصابه و ابتدى يرزع في داليا و كنت سامع صوت لحمهم بيخبط في بعضه و بعد شوية طلعها نيمها على ضهرها على السرير و فشخ رجليها و زبره بيحفر في كسها و الدكتور بيرزع بكل قوته فضل تلت ساعة نيك لحد ما جاب في كس داليا و هي كانت مبسوطة نزلت تمص زبره تاني و بتقوله لو عايز مرة كمان انا معاك شكلك جامد الدكتور بعد ما زبره بدأ يرخي شد تاني و داليا نامت على ضهرها الدكتور شدها شالها و زنقها في الحيطة و قاعد ينيك فيها و هو مسعور من الهيجان و داليا بتهيجه اكتر مش عارفه ازاى لانها مقالتش لحد ما داليا صوتت و نزل منها ددمم على زبري الدكتور اللي كان مكمل بدون وعي لحد ما نزل في كسها فاق بعد ما نزل و لقي الدم عرف ان الاجهاض حصل بسبب النيك فنيمها على السرير و نضف زبره و لبس و كمل شغله لحد ما خلص و داليا خرجت لي مبسوطة و بتقولي يا بت يا سلمي الدكتور دا جامد اووى روحنا كان الوقت متأخر اوى طبعا بس كنا معودين البيت احيانا على كده دخلنا نمنا مرت الايام و خطيب داليا بيجي ينيكها بس لاحظت ان بقا يستخدم واقي لقيته مرة في اوضة داليا اخدته و رميته بعيد شوية و لقيت داليا خناقتها زادت مع خطيبها و في يوم عرفت انه جاي لها الصبح و فتسللت للبيت و شوفتهم في اوضتها و هما بيتكلموا في بتقولوا انت اخدت مني تمن العملية و اكتر انت بتعمل كده ليه قالها انتي لبوة و شرموطة و مكانك تحت رجلي تتناكي و انتي ساكتة داليا قالت له دا الدكتور اللي عملي الاجهاض ارجل منك لقيت خطيب داليا ضاربها قلم وقعت اتخبطت في طرف السرير دماغها اتفتحت و راح مقطع هدومه و بدأ ينيكها دخلت عليه اضربه راح ضاربني انا كمان بدأت اصوت و انا بحاول اضربه لقيته سابنا و انا بصوت و طلع يجري اخدت داليا بسرعه للمستشفي عشان تتخيط فاقت داليا في المستشفي و تقولي ايه اللي حصل قولت لها لما نروح نتكلم
روحنا كان البيت رجع و طبعا قولت لهم انا جيت لقيت داليا مخبوطة و دماغها مفتوحة و هي قالت انها داخت و مش فاكرة حاجة تاني يوم قولت لها تقعد شوية بعد ما ينزلوا و فعلا دخلت و قولت لها و حكيت لها اللي حصل و قولت لها بسببك كنت ها اخسر نفسي انا كمان لمي نفسك و كفاية كده لقيتها بتجادلني مدرتش بنفسي غير و انا بديها بالقلم و بقولها انتي ايه انتي كنتي ها تموتي لو مكنتش جنبك و كنتي ها تفضحي نفسك لو انا متصرفتش و روحتي للدكتور و اتناكتي و انتي مبسوطة و كنتي بتتشرمطي عليه انتي طالعة شرموطة كده لمين لقيت داليا بصت في الارض حسيتها انكسرت و انا كملت كلامي انتي شرموطة و مفتوحة و بتتناكي بس بسببك كنت ها اخسر عذريتي انا كمان انا عايزة اتجوز و اعيش حياة مستقرة مش عايزة ابقي زي الشرموطة اللي شوفناها و احنا صغيرين و لا عايز ابقي نسخة من داليا اللي شفتها في العيادة ولا اللي شيفاها دلوقتي انا ها احكي لبابا و ماما على كل حاجة و فجاءة داليا اتحولت و بتعيط و نزلت على رجلي تبوسها و بتقولي ابوس رجلك متحكيش لحد انتي عارفه ها يعملوا فيا ايه انتي عارفه انهم ها يموتوني انا حسيت باحساس السيطرة و انها خاضعه ليا بقيت اذلها ضربتها برجلي و قولت لها شرموطة زيك ملهاش عيش وسطنا و سيبتها و دخلت اوضتي و حاسه بتأنيب ضمير بس قولت لازم اشد عليها عشان متعملش كده تاني بابا و ماما رجعوا و اختي الصغيرة و دخلوا يشوفوا داليا لقوها انتحرت اخدوها جري على المستشفي و الدكتور طمنهم انها كويسة و عايشة و هي مقطعتش شريان رئيسي فضل بابا جنبها و خلى ماما تروح و انا كنت منهاره في العياط و حاسه اني السبب داليا جعت مع بابا و انا اخدتها في حضني و دخلتها اوضتها و اكلتها و نامت و نمت انا كمان مرت الايام و الواد خطيبها سابها و اختفي خالص اكنه مكنش موجود و داليا فضلت هادية لحد ما بابا تعب و دخل المستشفي و مات و بعدها داليا اتخرجت و اشتغلت في الشركة اللي انت فيها و رجعت تتعرف على شاب و تحبه و يوعدها بالجواز و بقيت القيها بتبعت له صورها ملط و بيتفقوا على نيكه تروح له او يجي لها و امسكها كذا مرة و مش بتحرم و حملت في سنة واحدة يجي 3 مرات من ناس مختلفة و تروح للدكتور ينيكها و تنزله اخر واحد كان و انت عارفها و بتنيكها كانت بتتناك منه برده لحد ما انت كيفتها فنفضت للباقي و كانت بتجيب عرسان يتقدموا لها و كانوا خولات.
دي يا سيدي حكاية داليا بالنسبة لامي بقا ......
امي بعد موت بابا نزلت مكانه الشغل و هي كانت معاه بتبقي عارفه الشغل ماشي ازاى فنزلت تدير الشغل و كنت احيانا بنزل معاها كنت بلاقيها بتتعامل بشدة و الرجالة بتخاف منها و تعملها حساب و في يوم قولت اعدي عليها لقيت في واحد خارج من عندها بيعدل البنطلون و هي جاية وراه بتظبط البرا من على العباية و كنت شايفة اثر لبن جنب شفتها عدي الموقف عادي و عدت ايام كنت نازلة الكلية و نسيت حاجة فرجعت بفتح الباب من عادتي بفتحه براحة و بدخل اجيب الحاجة و امشي من غير صوت دخلت و سمعت امي بتصوت بس دا صويت متعه مش وجع روحت على اوضتها و لقيت الراجل اللي شوفته خارج من عندها زبره في كسها و امي جسمها كله احمر من الضرب و الجلد اللي الراجل بيعملوا و بينيكها بعنف شديد و حساها مستمتعه اوى بالموضوع و الراجل راكبها و بيدقر كسها و هي يالهووووى عليك بهدلتني و فشختني مش قادرة كسي فضي من العسل و راح مطلع زبره من كسها وراكب طيزها و هي تشخر و ااااااااااااااه و احححححح و اووووووف و امي بتقوله انت واخد ايه يا معرص مهيجك كده و الراجل بيقولها بنيك المعلمة شيماء اللي بيتخاف منها شنبات مش عايزاني ابقي هايج انا متابعه كل دا و الراجل بيبدل على امي من كسها لطيزها لبزازها لبوئها و ضرب فيها فضل كده قد ساعتين لحد ما شخر و بيقولها ها اجيب يا متناكةو هي هات في كسي و اروي عطشة يا عرص و الراجل جاب في كس امي كمية لبن كبيرة و انا شوفت كس امي خارج منه اللبن امي جت تتعدل عينها جت في عيني اتخضت شاورت لها تسكت فراجت تكلم الراجل بتقولوا انت واخد ايه الراجل قالها ضارب براشيم و كريمات و حشيش و افيون و حاجات كده و الراجل كان عايز ينيك امي تاني و امي قالت له بلاش عشان العيال قربوا يجوا قمت مشيت نزلت لحد ما الراجل نزل و انا طلعت امي كانت في الحمام كنت غايبة عن وعيي دخلت عليها الحمام مسكتها من شعرها و مش عارفه حصل ازاى قمت ضرباها بالقلم و قولت لها عملنا لك ايه عشان تتناكي و تفضحينا ما تتجوزي و تتناكي براحتك لكن كده لية احنا عملنا لك ايه يا ستي حرام عليكي و هي يا بنتي انتي مش فاهمة اصل وقولت لها انا فاهمة ها تقولي اصل انا ست محرومة و كسي بياكلني اتجوزي بدل كده ها تبقي انتي و داليا عليا ايه القرف اللي انا عايشة فيه دا لقيتها انتبهت لداليا و قالت لي داليا عملت ايه انا استدرجت كلامي و قولت لها شوفتها مع اخر واحد اتقدم لها كانت بتبوسه و بتلعب له في بتاعه و انت شوفتك بتتناكي قدام عيني انا كده امي ماتت النهارده و كنت بعيط بحرقة و دخلت اوضتي هي جت ورايا و قعدت تواسيني بس انا وقتها قولت ها انتقم منهم او من نفسي اشمعنا انا مجربش المتعه كانت شخصيتي بقت مسيطرة و بقيت مسيطرة حتى على زمايلي في الكلية واحد فيهم قالي انه بيحبني و كنت بتعامل بصيطرة و اني امشي الامور و هو كان عادي جدا معندوش مشكلة و كنا قاعدين ممكن نخطف بوسة حضن و في يوم بدأت اتجرأ و احسس على زبره لقيت زبره وقف بس كان وسط مكنش طويل ولا عريض و الموضوع اتطور معانا لحد ما اخدني بيته و دخلنا كنت انا اللي مسيطرة حتى في العلاقة قولت له في طيزي لقيته بيحاول يدخله في كسي اتعدلت و ضربته في بضانه و مشيت و هو بيتوجع قعد يومين مش بيجي اتصلت بيه و قولت له انت مش بتيجي ليه يا خول تعالي بكرة اكني امرت انسان الي ينفذ امر و فعلا جه و بعدد تحسيس كده اخدني على شقته و قولت له قبل ما اقلع لو بتاعك جه ناحية كسي ها اخصيك لقيته ركبني و دخله في طيزي و فضل ينيك لحد ما جابهم و فضلنا مع بعض لحد ما شوفتك.

دي الحكاية كلها و انت دلوقتي عرفتها يا محمد شوف بقا انت عاوز مني ايه. انا بدأت اجمع الحكاية كلها قولت لها انا ها اقولك على حاجة بقا الورق اللي امك مضيت عليه كان توكيل عام فوقيه ورقة الجواز العرفي يعني دلوقتي انا ليا الحق اني ابيع اي حاجة من الاملاك و محدش يقدر يقولي تلت التلاتة كام و امك عشان كانت فرحانه مبصتش على الورق اصلا عموما يا سلمي انا مش شخص وحش اه عملت حركة نقص. طلعت سيجارة اولعها و اخدت نفس و نفخته براحة و كملت اه عملت حركة نقص اني خليت امك تمضي على توكيل عام بس عشان تعرفي اني مش عايز حاجة خدي الورق و اديه لامك تولع فيه في ورقة كنت عامل فيها ان التوكيل اتلغي قمت جبت لها الورق و اديتهولها و قولت لها انا قولت لداليا انا مش بحب انيك شراميط ولا اللي معايا تحس انها شرموطة بحب اللي معايا تبقي حلوة و تتمتع و تنبسط و تتدلع و تتكيف و هي اللي تطلبني تاني مش بس مجرد نيكة و تعدي لو واحده اتشديت ليها و عايز انيكها بنيكها زي ما تكون مراتي ولا حتى بفكر فيها فكر شمال بس اللي شوفته من داليا خلاني مبقتش عايز ابص لها و اللي انتي حكتيه كمان بقيت صعبانه عليا فعلا عموما يا سلمي ارجعي بيتك و عرفيهم اللي حصل و انا مش ها اقرب منكم تاني الا لو انتم اللي عايزين سلمي قامت و بتقولي انت عارف يا محمد احنا عايزين واحد زيك في حياتنا انا عارفه نظرتك لينا دلوقتي عيله شراميط و داليا لبوة و شرموطة و حيحانه انا بصيت لها كده و قولت لها انتم احرار في نفسكم دي حاجة ليكم مش ليا بس انا مقدرش يتقطع لساني لو قولت عليكم شراميط انا اتشديت ليكم و انجذبت ليكم لقيت سلمي بتقلع هدومها و بتقولي انا عايزة لو دا اخر لقاء بينا يبقي حلو و بنيكة احلف بيها قعدت على ركبتها و قلعتني البنطلون و البوكسر و هي كانت قلعت خالص بقت ملط و مسكت زبري تمصه اوى و زبري كان نايم ابتدي يقف لحد ما شد خالص و هو في بوئها مسكت راسها و قعدت انيك بوئها و اول مرة مع العيلة دي ابقي مبسوط بالجنس زي كده ماسك راسها و بنيك بوئها لحد ما حشرت زبري كله في بوئها و جبت لبني في بوئها كنت حاسس بالهيجان الطبيعي بس في فرحة و انبساط لقيتها مكملة مص شيلتها و روحنا السرير و عملنا 69 و بلحس لها كسها و هي تمص زبري و انا اعض زنبورها و هي ااااااااه يجنن اوووى و ابعبص طيزها و امص زنبورها لحد ما جابت على وشي و هي بتصرخ من الشهوة حسيتها شهوانية اكتر من اي مرة نيمتها على ظهرها و رفعت رجليها و زبري على طيزها لقيتها بتقولي محمد لو حابب تفتحني ها اكون مبسوطة انك انت اللي فتحتني طبطبت على كسها و و عليها و قولت لها خليننا زي ما احنا دخلت زبري في طيزها و بنيك فيها و هي بتدعك كسها و اااااه زبرك حلو اوووووى بيقطع طيزي و انا اضربها على طيزها و اقولها طيزك مولعه اووووى زبري كأنه في فرن و هي ااااااه اووووووى كمان رزع في طيزي اووووووى و انا بدأت ارزع جامد و هي ااااااااه ايوة طيزي بتتقطع من زبرك اووووووف زبرك نار اووووووى فضلت انيكها كده و قمت غيرت الوضع و خليتها دوجي و راكبها و بدقر طيزها و هي جابت مرتين و اوووووووووف لقيتها بتقفل على زبري بطيزها اووووووى مقدرتش و قمت منزل لبني في طيزها و هي كانت بتجيب خرجت زبري و راحت حاطة ايدها على طيزها و لفت لي قمت شيلتها و دخلنا الحمام نستحمي و عملنا واحد خرجنا هي لبست و اخدت هدومها و لقيتها بتقولي المرة دي غير كانت احلى مرة اخدت شنطها و نزلتها و وصلتها البيت و لقيت نفسي في العربية بعيط كأنه الفراق و مش ها اشوفهم تاني بس بعد ما اتحركت لقيت شيماء بترن عليا بتقولي انت فين قولت لها قريب منكم قالت لي تعالي ضروري لفيت و روحت لهم طلعت دخلت حسيت الجو مختلف عن كل مرة استقبلتني شيماء و اخدتني في حضنها و قالت لي بالرغم من زعلي على انك ضحكت عليا بس مبسوطة لما حسيتك راجل و لقيت داليا بتبص في الارض و مش عارفه تتكلم عشان امها طبطبت عليها و لقيت سلمي بصالي و مبتسمه فشيماء لقيتها جت بتقولي انا واقعه في ضيقه الراجل اللي بينام معايا دا بيعمل كده عشان ليه عندي 250 الف جنية مش عارفه اسدهم وعد مني يا محمد لقطع مع الراجل دا حتى لو ها اتسجن طلبت منها اني عايز اقابل الراجل دا عشان اتفاهم معاه و هي وافقت و لقيت داليا بتقولي انا غلطت كتير و كنت ها اروح في داهية كتير و حاولت انتحر كتير ماليش عذر ولا مبرر بس مش عارفه انا ازاى صعبانه عليك بعد كل اللي عرفته عني و اني مش بنت و حبلت و سقطت كذا مرة لقيت شيماء قامت و لسه ها تضربها بالقلم و بتقول يا بنت الكلب قمت مسكت ايدها و هديتها لقيت داليا انهارت في العياط و راحت لحضن امها و بتقولها انا غلطت سامحيني و وعد مني انا محدش ها يلمسني تاني غير الجواز لقيت نفسي بضحك و بقولهم احا امال انا لما احب انيك انيك مين لقتهم التلاتة بصوا لبعض و بصوا لي و ضحكوا لقيت شيماء اخدتني على جنب و بتقولي بالنسبة لموضوع الراجل دا ها تعمل ايه قولت لها انا بقلب الموضوع في دماغي و هلاقي لها حل قالت لي لو حليتها انا مش عارفه ها اشكرك ازاى قولت لها مافيش داعي للشكر بس عايزك تبعدي عن البنات يومين و عن الشغل كمان و لما يكلمك متعرفهوش مكانك قولي انك سافرتي البلد مثلا قالت لي مين القي مكان غير هنا اخدت نسخة مفتاح شقتي من سلمي و اديته لشيماء و قولت لها بيتي تحت امرك بصت لي كده و قالت لي بضحك ايه وحشك الركوب اوى كده قولت لها مقدرش استغني عن البطل دا بس لما يطلبني هيلاقيني خرجت من عندهم حاسس اني عملت حاجة صح و امهم جت معايا دخلت الشقة و حلفت عليا ابات معاها عدي اول يوم عادي تاني يوم جيت على العصر فردت على الكنبه و نمت بالبوكسر و متغطي بملاية حسيت بزبري في مكان مبلول صحيت من النوم لقيت شيماء ملط و بتمص زبري شيلته من بوئها و بقولها بتعملي ايه قالت لي في ايه انا لسه معتبراك جوزي و مقطعتش التوكيل على فكرة و مسكت زبري و بتقولي بصراحة شيفاك مش بتبص عليا خالص هجت و انا لو ها اعمل كده اما معاك او مش ها اعمل خالص انا حرمت قولت لها و ملط و بزازك مدلدلة رجعت تمص في زبري تاني لحد ما نزلت عليها و خليتها على الكنبة مفنسه و راسها على ضهر الكنبة و دخلت زبري و هو مش في كامل انتصابه في طيزها و هي اححححححح امممممم حلو اوووووى مسكت شعرها و شديتها منه و هي ااااااااااااه و زبري شد في طيزها خرجته و دخلته في كسها و شاددها من شعرها و بنييك و بضربها سبنكات على طيزها فضلنا كده ربع ساعة لحد ما جبت في كسها قعدت معايا و قالت لي خلينا كده من غير هدوم و قعدت تتكلم معايا انا ها اعمل ايه مع الراجل.
عدي يومين و خليتها تكلم الراجل نروح نقابله و كنت مجهز المبلغ معايا و قعدت معاه و شدينا شوية و اتكلمنا شوية و جبنا محامين عشان نخلص الموضوع دا و اديته الفلوس و شيماء فاتحة بوئها استغراب و خلصنا و اخدنا الورق من المحامي و سلمتها الورق ركبت معايا العربية و لقيتها بتعيط و بتقولي مش عارفه اشكرك ازاى و كلام من دا قولت لها ولا شكر ولا حاجة و مش عايز المبلغ منك اعتبري انك انتي اللي دفعتيهم لقيتها بتقولي كتر خيرك و انا اعيش خدامه ليك بعد اللي عملته معايا و مش عارفه ايه رجعت لعيالها فرحتهم لقيت سلمي جت لي و بتقولي انا كنت متأكده انك راجل انا لو ها اوصف لك حبي ليك انا بحبك اوى مش عارف ليه حسيت بحاجة بتتحرك جوايا هو انا حبيتها ولا ايه و ليه النظرة اتغيرت للعيلة دي لقيت سلمي بتقولي انا قطعت مع الناس اللي كنت بكلمهم و ها ابدأ حياة نضيفة بشخصية سلمي مش البت المسيطرة شكرا يا محمد لقيتني بقولها سلمي استني جت قولت لها هاتي امك و داليا سلمي راحت تنادي عليهم داليا جت لي اخدتها على جنب و قولت لها انتي ناوية على ايه لقيتها بتقولي زي ما قولت لك محدشش ها يلمسني غير لما اتجوز اخدت سلمي من ايدها و روحت لامها و داليا جت جنب امها و قولت لها انا عايز اتجوز سلمي لقيتهم فرحوا كلهم اووووى فقولت لامها مش عشان الفلوس انا طالب سلمي انا حتى عايزها بشنطة هدومها بس مش ها تجيب حاجة و طبعا ليها شبكة و مهر لو شايفين اني مش مناسب ليها او هي مافبش قبول كأني ما قولتش حاجة ها اسيبك يومين تفكروا..


لحد هنا و خلص الجزء دا يا تري ايه اللي حصل ها نعرفه الجزء الجاي

الجزء السادس.

وقفنا في الجزء اللي فات لما عرضت الجواز على سلمي و اديتها يومين تفكر فيهم وقتها سيبتهم و روحت و انا بضرب نفسي انا ازاى اتسرع و اطلب الجواز بعد كل دا على العموم حصل اللي حصل المهم نشوف ها تمشي ازاى قبل ما انام لقيت الشغل بيكلمني عايزيني اروح المكتب بكرة عشان اخلص شغل و اظبط حاجات لناس جديدة نمت و تاني يوم روحت المكتب و ابتديت اشتغل و لقيت صوت من ورايا
الصوت : صباح الخير حضرتك مين و بتعمل ايه في جهازي.
لفيت و بصيت للصوت لقيتها ست في اخر الاربعين قاصة شعرها و قصير و صبغاه اصفر و عاملة ميك اب كامل ولابسة تي شيرت و بنطلون جينز قصيرة و مليانه شوية بزازها مدلدلة و عندها بطن خفيف و طيزها مدورة بصيت لها اوى.
انا : حضرتك اللي مين انا اول مرة أشوفك هنا.
الست : انا حنان جيت اشتغل هنا جديد معاكم.
وقفت سلمت عليها.
انا : انا محمد و شرحت لها وظيفتي هنا
رجعت اكمل شغل و هي كانت بتتكلم معايا و انا ارد عليها لحد ما لقيت كلامها بيدخل في الدين بصيت لها و قولت لها بعد اذنك دا مكان شغل محل عمل اتعرفنا و كل حاجة لكن الكلام دا مكانه مش هنا كنت خلصت الشغل و رجعت مكتبي قاعد بفطر لقيتها دخلت و بستفزني بالكلام قولت لها استاذة حنان حضرتك عندك مشكلة في حاجة غير الكومبيوتر دا مش تخصصي روحي لحد متخصص لقيتها قعدت جنبي و بتقولي هو انت فعلا مختلف عن العالم اللي هنا ولا بتمثل انك مختلف قولت لها مش فاهم قالت هنا كلهم اتخانقوا معايا و محدش بيكلمني لمجرد اني اثبت انهم جهلة قولت لها حضرتك جاهلة و انا جاهل و كل واحد جاهل في الشيء اللي هو مش متخصص فيه انا بعامل الانسان انه انسان مهما كانت درجة ذكائه مينفعش اقول انك جاهلة لمجرد اني سألتك في مجال انتي متعرفيش عنه حاجة و اسألتك واضح ان حد محفظهالك و جايه تقوليهم مش من اقتناعك الداخلي قالت لي لا انا مقتنعه بدا و قعدت تحرق كتير و هي متنرفزه و يا جدع الستات دول كائنات غريبة مجرد ما تقول كلمة حلوة وسط ماةهي متنرفزة تلاقيها انبسطت اوى و هي متنرفزة اوى كده قمت قولت لها بس انا اول مرة اشوف الحلاوة دي لقيتها سكتت كده و بتبص لي و بتقولي بجد حلوة قولت لها جدا كمان لقيتها في ثانية غيرت الموضوع وراحت تتكلم معايا قولت لها شكلك ها تسيبي شغلك و نتكلم كتير تعالي نتكلم في مكان تاني كده كده انا خلصت شغلي هنا و خلاص اخدتها بعد ما استأذنت و مشينا بالعربية و روحنا كافيه و قعدنا طلبت قهوة و هي طلبت عصير و قعدت تحكي عن نفسها و انها اتجوزت و الراجل كان بيأيد حريتها و بيمنعها تلبس و تعمل و هي كانت كارهه الحياة دي و اطلقت و سايبة عيالها براحتهم و كده مكنتش عايزة تخلص كلام لحد ما قولت لها اني محتاج اروح عشان ورايا شغل كتير وصلتها لاقرب مكان تركب منه و روحت عدي يومين عادي و حنان بتتصل بيا و بنتكلم عادي و مافيش اي جديد في نهاية اليوم كده لقيت شيماء ام داليا بتتصل بيا فاضي عايزة اقابلك قولت لها تمام نزلت اخدتها بالعربية و طلبت مني اطلع على البيت روحت على البيت و طلعنا قعدنا كان في بيبسي في الثلاجة صبيت منه و اديتهولها تشرب و بتقولي بص يا محمد انا محرجة منك جدا اني اجي لك و اقولك الكلام دا بس سلمي رفضت انك تتجوزها بالرغم من اننا كلنا كنا فرحانين الا انها خافت عشان انت يعني دفعت مبلغ و كده انا قولت لها ان المبلغ دا دين في رقبتي سواء اتجوزتيه ولا لا و تعامله معايا انا بس هي رفضت و انا كنت محرجة اقولك بعد اللي عملته معانا بس فلوسك ها ارد ها لك قولت لها بصي يا شوشو انا بعزكم متزعلنيش منكم انا يا ستي مش عايز الفلوس دي خالص ولا بفكر فيها ولا في حساباتي ضحكت كده بكسوف و قامت قولت لها قايمة فين قالت ها اروح بقا خلاص و كتر خيرك على اللي عملته معانا قومت و قربت منها و قولت لها موحشكيش بصت لي و قالت لي هو ايه مسكت ايدها و حطيتها على زبري و قولت لها دا لقيتها مسكته و بتدعكه من على البنطلون و انا مسكت شفايفها و فضلت ابوسها و هي تمص شفايفي و مندمجين اووووى في البوسة و ايدي بتقفش بزازها لقيت التليفون بيرن بصيت كده كسم الفصلان دي حنان و لو مردتش ها تفضل ترن فتحت عليها و انا بقلع شيماء و بقولها ايه قالت لي فاضي قولت لها لا بنيك دلوقتي قالت لي بجد قولت لها سلام دلوقتي و قفلت كنت خليت شيماء بالبرا و الاندر و مسكت بزازها افعصهم و فكت لها البرا و برضع بزازها و هي اااااااااه مين الشرموطة اللي كلمتك دي عضيت بزها و شديت الحلمه و هي اااااااااه قولت لها واحده شرموطة من بتوع ان الست تقلع اكتر و اطلقت عشان جوزها بيشكومها و شيماء اااااااه يلهوى براحة على حلمة بزي فشختها حطيت ايدي على كسها و قعدت ادعكه و الاعب زنبورها لحد ما نزلت على ايدي نزلت على ركبتها على الارض و قلعتني البنطلون و البوكسر و مسكت زبري اللي واقف دا مص و انا بصوت من المتعه و اللي بتعمله في زبري لحد ما جيبت و خلتني اجيب على بزازها نيمتها على الارض و روحت راشق زبري في كسها و هي اححححححححح زبرك بيشقني قولت لها انتي شرموطة و قمت رازعه جامد و هي ااااااه رزعته اجمد و هي ااااااااااه قولت لها عشان تشتاقي لدكرك يا شرموطة قالت لي ايوة انا لبوة متناكة ااااااااه انا شرموطة تدقرها و تفشخها و بدأت تدعك كسها و انا بنيك فيها لحد ما بقت تصووت يالهووووووى ها اجيب ااااااااه ايه اللي بتعمله فيا دا ااااااااه دقرني اجمد اااااااااااااه و جابت على زبري و انا شغال نيك فيها فضلنا كده ربع ساعة لحد ما قولت لها اااااه ها اجيب يا لبوة قالت لي اروي كسي و عشرني رزعت زبري كله في كسها و بدأت انزل لقيتها هي كمان جابت و احححححححح لبنك سخن بيلسع كسي احححححححح كملت نيك بعد ما نزلت في كسها و قمت خليتها تعمل الدوجي و بتقولي ها تعمل ايه تاني قولت لها طيزك شرقانه اووووى و قبل ما زبري ينام كنت برزعه في طيزها و هي اااااااااه مش قادرة براحة انا خلصت خلاص اااااااه و انا حاسس بتنميل في زبري و مش قادر بس ماسكها و برزع جامد اووووى فيها و هي اااااااه طيزي مش قادرة خرمي اتهري فضلت انيكها نص ساعه في طيزها لحد ما نزلت في طيزها و هي مفنسه و لبني بيخرج من طيزها المنظر كان يجنن ضربتها على طيزها و قمنا استحمينا و طبعا اتحرشت بيها و خرجنا نزلنا ركبنا العربية قولت لها وشك نور اووووى قالت ما طبعا كسي و طيزي شبعوا لازم وشي ينور انت بس اللي ليك حق فيهم وصلتها و قولت لها بلغي سلمي انا مش زعلان و علاقتنا زي ما هي عادي مش ها تتأثر روحت و كلمت حنان قولت لها ايوة يا لبوة كنتي عايزة ايه قالت لي تصدق لبوة حلوة منك انت صحيح بجد كنت بتنيك ولا بتحور عليا قولت لها انتي مين اصلا عشان احور عليكي لا كنت بنيك قالت لي يا جامد و على كده اول مرة قولت لها ياااااااااه انا بقالي سنين و فضلنا نتكلم و الكلام قلب كله سكس و حسيتها مبسوطة حاولت اعمل معاها فون مرديتش و قالت لي انا بحب الطبيعي اكتر قولت لها انتي عملتي غير الجواز قالت لي من بعد ما اطلقت عملت كتير قولت لها شرموطة بقا قالت لي كنت بدور على راجل يفهم دماغي لكن كلهم عايزين سكس بس قولت لها ما هو حتى انتي عايزة سكس قالت لا انا عايزة حب اهتمام رعاية فلوس و حرية و سكس فضلنا نتكلم في نفس الحوارات كده لحد ما قفلت عدي كام يوم كده عادي بكلم داليا و سلمى و امهم و حنان بس كان من غير سكس لحد ما في يوم جالي سفرية لفرنسا 10 ايام و ها ارجع تاني ورقي بقي جاهز و اتحدد لي معاد الطيارة لقيت داليا ليلة السفر بتكلمني و بتقولي انا تحت البيت افتح كنت في الشقة التانية قولت لها انا في مشوار و جاي حالا استني اخدت الحاجة بتاعتي و حطيتها في العربية و طلعت على الشقة التانية لقيتها واقفه مستنية اخدتها و طلعت دخلنا الشقة لقيتها اول ما قفلت الباب مسكت في شفايفي بوس و مص و بتشفط لساني و بتقلعني هدومي و هي بتقلع و لقتها هي بتبوس رقبتي و بتنزل على حلمات بزي بتبوسها و تلحسها انا و هي بقينا ملط و زبري واقف حديد قعدت نص قعدة و مسكت زبري تمصه و تخنق بيه نفسها و تطلعه لحد ما مسكت دماغها و حشرته كله لحد زورها و نزلت في زورها و طلعته وقفتها و زنقتها في الحيطة و رفعتها اكني شايلها و هي فاتحة رجليها و روحت مدخل زبري في كسها و زناقها و برزع في كسها جامدد و هي اااااااااه اوووووووى زبرك كبر اووووى حساه في رحمي اووووووووى يا محمد نيكني اووووووى و انا شغال ترزيع في كسها و هي اااااااااه زبرك اللي ناك امي في كسي بينيكني اوووووووى زبرك فاشخني نصين قولت لها تعالي اركبك يا مومس نزلتها و رميتها على الكنبة و هي مفنسة و بتبص لي و بتضحك و بتقولي وحشتني اوووى و وحشني زبرك و نيكك و عنفك ضربت طيزها جامد و هي احححححح لفت لي و راحت باست زبري و رجعت للدوجي تاني و بتقولي تسلم لي زبرك مسكت شعرها و شديتها منه و رشقت زبري في كسها و هي ااااااااااااه اوووووووووووى اجمد و بقيت ارزع و انا بشد شعرها لدرجة كنت حاسس من الهيجان انه ها يتقطع في ايدي و هي اااااااااه اووووووووى نيييييييييك اجمد شقني نصين شرمطني انا لبوتك و متناكتك انا قحبت ضربتها على طيزها و قولت لها يا بنت اللبوة الشرموطة كسمك بياكلك اووووووى قالت لي و النهارده عاملة حسابي في حبوب منع الحمل نفسي لبنك ينزل في كسي شديت اووووى و هي ااااااه زوبرك كبر من كتر النيك امي و سلمي مكيفينك و نسيتني ااااااااه قولت لها انتي احسن واحدة بتهيجني يا بنت اللبوة قالت لي طيب كسي و لا كسمي احلى قولت لها الاتنين احلي من بعد لما بيبقي زبري جواهم و مولعين و هي ااااااااااه ها اجيب مش قادره ضربتها على طيزها و هي بتقولي اشتمني عايزة اجيب جامد قولت لها بتهيجي بالشتيمة يا بنت القحبة ياللي كسك بياكلك و عايزك تتناكي يا بنت الشرموطة يا زانية و هي اااااااااااه و تشخر خخخخخخخخخ حلو اوووووووووى و لقيتها بتجيب كتير اووووى و كان مولع خلي زبري ينزل في كسها على طول خلصنا و قعدنا جنب بعض و بتقولي امي عارفه اني معاك وهبات معاك كمان عارفه انك بكرة مسافر قولت لازم تسافر و انت نايك كويس و مفضي لبنك و نشيط كده تعالي نستحمي دلوقتي و نكمل الليلة كلها انا تحت زبرك و تحت رجلك كلي ملكك دخلنا استحمينا و نيكتها في طيزها و طلعنا جيبت اكل و اكلنا و ارتحت ساعة كده و دهنت زبري كريم بيطول القذف و مسكتها نيكوفي كسها و طيزها باوضاع مختلفه ساعتين كاملين و استحمينا و نمنا صحيت الصبح لقيتها بتمص زبري قولت لها ها اتأخر يا متناكة قالت لي ما انا مصحياك بدري عشان تنيك و تنزل و رجعت تمص لحد ما جيبت و طلعت ركبت على زبري و فضلت انيكها لحد ما نزلت في كسها و دخلت استحميت و غيرت و مشينا وصلتها و طلعت على المطار.....


ايه اللي حصل بعد ما رجعت و ايه قصة ايمان دي و مفاجئة تانية في الاجزاء اللي جاية
معلش الجزء دا قصير لظروف الشغل

















الجزء السابع






وقفنا المرة اللي فاتت لما داليا كانت بتودعني بليلة نيك قبل السفر و سافرت فرنسا الوقت دا كنت متعرف على جماعة صحابي في مجالات مختلفة متعلقة بالكومبيوتر و كنا ابتدينا نعمل مشروع لينا يعني وكده كنت في فرنسا بكلم داليا و سلمي و امهم شيماء و حنان وكلامي مع حنان بقي كله جنس و ايحاءات و بدأت تحكي لي انها بتتناك و بتروح مع رجالة و اتناكت في طيزها و كسها من ازبار احجام و اشكال مختلفة و اتعمل عليها حفلات و بتسهر و بتشرب خمرة و حشيش و عايشة حياتها قضيت ال 10 ايام بتوع الشغل وفي اخر يوم لقيت حنان بتكلمني ايه يا محمد مولعها مع المزز في فرنسا ايوة يا عم خاربها هناك قولت لها لا خاربها ولا حاجة دول معفنين هنا متبصيش في وشهم حتى قالت لي انا عايزة افرحك انا اجرت شقة قريبة من الشغل و لما ترجع لازم تيجي تزورني احنا اصدقاء و فضلنا نتكلم لحد ما خليتها تبعت لي فيديو ليها بتلعب في كسها لحد ما نزلتهم قفلت معاها و لقيت شيماء بعتالي بتقولي لما ترجع بالسلامة ابقي اعدي عليهم قعدت اكمل تقليب في الموبايل و لقيت مبعوت لي على ميل الشركة اللي عاملها مع زمايلي شركة عايزة مننا شغل بشرط التعاقد و الاتفاق يكون معايا انا شخصيا استغربت مع ان ممكن اي حد من اللي معايا يقوم بيها بعت لهم رد ان لو مستعجلين ممكن حد من الشباب عندي يتعامل عادي عشان انا خارج مصر و ها ارجع بعد 10 ايام مش عارف ليه قولت كده بالرغم اني راجع النهارده بليل لقيت رد على الميل منتظرينك لما ترجع من السفر هنا اتأكدت ان في حاجة مش مظبوطة جهزت شنطي و حاجتي و فضلت في الاوتيل طبعا فرنسا بتتكلم فرنساوى بس كنت بتعامل بالانجليزي عادي وقتها كنت حاسس ان في حاجة كبيرة نقصاني بالرغم من وجود الحريم في حياتي بس حاسس ان في حاجة ناقصه افتكرت فاطمة و انا قاعد قمت متصل بابوها و اتكلمنا و قعدنا نهزر و نضحك و سلمت على حماتي و انبسطوا اوووى اني كلمتهم قفلت معاهم و انا مبسوط قمت قولت انزل اتمشي شوية قبل ما اروح المطار اتمشيت في الشوارع و انا متابع الساعة رجعت الاوتيل اخدت الحاجة و اخدت تاكسي للمطار دخلت و خلصت الاجراءات و ركبت الطيارة و رجعت مصر نزلت من مطار القاهرة كنا على الساعة 8 بليل و كنت سايب عربيتي في المطار اخدتها و طلعت على شقتي و يادوب استحميت و غيرت و نمت صحيت تاني يوم روحت الشركة و ظبطت الورق بتاع السفرية و خرجت من مكتبى و اديت ورقي للموظف المسئول و رجعت على مكتبي لقيت حنان قاعدة و اول ما شافتني قامت و قالت لي وحشتني لما كنت مسافر مديت ايدي قرصتها من بزها و احا ايه دا مش لابسه برا لقيها قالت اااااه بمحن قولت لها ايه حلوة بصيت لي و ابتسمت قولت لها انا هستأذن و امشي تحبي تيجي معايا لقيتها راحت اخدت اذن و خرجنا قولت لها اوصفي اي شقتك فين كانت بتوصف و انا ماشي بالعربية و بحسس على فخادها و اضغط على كسها و هي ااممممممم و تكمل وصف لحد ما وصلنا نزلت و قالت لي تعالي اوريك الشقة نزلت معاها و طلعنا فتحت الباب و دخلنا و هي رمت حاجتها على الكنبة و قفلت الباب و قعدت لقيتها بتقولي ايه اللي كنت بتعمله في العربية دا قعدت جنبها و قولت لها عملت ايه قالت لي كنت بتتحرش بيا قولت لها عييييب مكنتش بتحرش كنت بهيجك و قصرت بزها من الهدوم لقيتها هاجت قولت لها يا شرموطة لابسة تيشيرت من غير برا و الناس كلها شايفين بزازك قالت ما يشوفوا انا براحتي قولت لها طب وريني انا قلعت التيشيرت و بزازها مدلدلين مسكت بزازها قعدت ادعك فيهم و اقرصها من حلمتها و زبري وقف اوووى بقا حديدة لقيتها بتحاول تلبس التي شيرت و تقولي خلاص مش شوفتهم مسكت ايدها و قولت لها القلع سهل اللبس بقا لما انا ابقي عايزك تلبسي و قربت من بزازها ارضعهم و امص الحلمة و لقيتها هاجت اوووووى عرفت انها بتهيج من العنف و الشتيمة و البزاز بقيت اعض رقبتها و اعملها لاف بايتس و على بزها و الحسه و امص الحلمات و الاعبها بلساني و روحت فكيت زرار البنطلون و وقفتها و قلعتها البنطلون و الاندر و ببوسها و هي متجاوبة معايا و هي ملط و واقفه قدامي دخلت ايدي في فلقت طيزها و صباعي الوسطاني دخلته في خرمها راحت شخرت خخخخخخخ حطيت ايدي على كسها لقيتها غرقان اخدتها على السرير و قلعت هدومي و زبري زي الصاروخ روحت منيمها على السرير و فاتح رجليها و ماسك بزازها بشدهم و هي ااااااه امممممممم اوووووى حطيت زبري على فتحت كسها لقيتها بتحط ايدها على كسها و بتقولي بلاش كفاية كده قرصت بزها و حوشت ايدها و قعدت افرش في كسها و هي بتتلوى و بقولها هو حلو للناس و لما جت عندي وقفت يا شرموطة و روحت رازع زبري في كسها و هي اححححححححح تخين اوووووى اااااااه و قعدت ارزع جامد في كسها و هي ااااااااه اوووووووى اجمد عايزاك تفشخ كسي ضربت بزها و انا برزع و قولت لها امال قفلتيه ليه فضلت انيك و ارزع بتاع 5 دقايق حسيت ان زبري ها ينفجر خرجته و اديتهولها تمصه و نزلت في بوئها قامت مخرجاه و بتقولي خلصت بعبصتها و قولت لها احا يا شرموطة لسه تعالي مصيه يا متناكة مسكتة تمصه و انا بصوابعي في طيزها بنيكها في طيزها ب 3 صوابع قولت لها لسه كسك مدقش حلو و طيزك متكيفتش جيت الحس كسها شميت ريحة خليتني ارجع مش عايز الحسه و بايدي بلعب في زنبورها و هي زي الحية بتتلوى اتعدلت و خليتها تفنس و فتحت طيزها و قمت دخلت راس زبري في طيزها و روحت دقيته كله مرة واحدة جواها خرم طيزها كان واسع بس لقيتها اااااااااه حلوة اوووووووى خرجت زبري و دخلته تاني كله جامد و ضربت طيزها و فضلت انيكها و ارزع في طيزها و هي ااااااااه اوووووى كمان و انا اقولها خرمك نفق يا شرموطة خرمك بيدقر من اي حد و هي اااااااه انا بتناك و شرموطة و وسخة و كسي مليان لبن رجالة و طيزي متعبية و بتاكلني اوووووى ريحها و انا برزع فيها فضلنا كده ثلث ساعة برزع في طيزها لحد ما جيبت في طيزها جت تنام ضربتها جامد على طيزها و قولت لها احاااااا هو احنا جايين ننام كسك لسه متناكش بصت لي و بتقولي انت فيك حيل انا تعبت زبري كان لسه واقف منمش خرجته من طيزها و قمت مدخله في كسها و قولت لها مش بتهد غير لما اشبع اخرام الست كلها و روحت انيك فيها شوية و بعدين نمت على ضهري و قولت لها يلا يا لبوة اتنططي على زبره قامت ركبت على زبري و دخل في كسها كله عادي احاااا واسع نيك فضلت تتنطت و انا اقفش بزازها و اعضهم و اعض الحلمة و اشدها شوية و نيمتها على ظهرها و كسها على طرف السرير و انا واقف على الارض و دخلت زبري في كسها و روحت ارزع و هي اممممممم ااااااااه حلو اوووووى كمان ايه دا احاااا انت بتنيك حلو يا محمد دقرني اوووووى و شرمط كسي و كيفه اححححححح انا اضرب طيزعا و فخادها و بزازها و برزع و حاسس بعسلها على زبري و انا مكمل و هي بقت خلاص و انا فاشخ رجليها و برزع لحد ما حسيت اني ها اجيب قولت لها دول عايزاهم فين يا مومس قالت لي لكسي لبنك في كسي قمت مدخل زبري كله في كسها و بدأت اجيب و هي اححححححح يخربيتك لبنك مولع كده ليه اححح مكنش كتير طبعا لانها تالت مرة سيبت زبري جوا كسها لحد ما نام و خرج و هي نايمة و لقيتها بتقولي اول مرة اتناك من زميل ليا في الشغل بس انت فعلا غير قولت لها المهم تكوني انبسطتي قالت لي انبسطت و ها اروح الشغل بكرة في لاف بايتس على رقبتي و فوق بزازي و على بزازي باينين اي حد ها يشوفهم قولت لها انتي شرموطة يا بت و بضحك خرجت الصالةة ملط مسكت التيشيرت بتاعها مسحت بيه زبري و لبست و قولت لها المرة الجاية اعملي حسابك ها تتفشخي اجمد لبست و سيبتها و مشيت ببص على تليفوني و انا سايق لقيت شيماء بعتالي عشان اروح لهم و كده بعت لها ايه رايها تيجي هي و تبات معايا كام يوم كانت رافضة في الاول بس في وسط الكلام قالت لي موافقه خلاص روحت الشقة اللي بنيك فيها و طلعت نمت من مجهودي مع حنان بس كنت قرفان شوية لما جيت الحس لها لقيت الريحة نفاذة اوى و منفره مقدرتش صحيت من النوم علي جرس الباب بيرن روحت فتحت لقيتها شيماء دخلت و قعدنا مع بعض كان معاها اكل و اكلنا و دخلت الاوضة تغير هدومها و لقيتها خارجه بقميص نوم قولت لها لا لا مدام هتباتي كام يوم اعملي حسابك انا بحب اللي في البيت يبقوا ملط خالص لقيتها ضحكت و قالت لي احسن عشان الهدوم متتوسخش و راحت قلعت بقت بالبرا و الاندر قولت لها ملط خالص ضحكت و قالت خالص قولت لها خالص انا كمان قلعت ملط خالص و هي قلعت البرا و الاندر و بقت ملط خالص و بتضحك و بتقولي انا معرفش بقيت شرموطة معاك كده ازاى انا عمري مكنت اتخيل للحظة اني اوصل لكده اصلا حتى الخول اللي كان بينيكني عشان الفلوس مكنتش ببقي مستمتعه معاه و قرفانه بس كان ماسكني بسبب الفلوس اخدتها و قعدنا في الصالة و كملت هي كلام انت عارف يا محمد ان الست تخسر جوزها دي حاجة صعبة اوى الراجل بيبقي شايل كتير الست متحسش بدا غير بعد موته انا كنت عارفه ان داليا بتقضيها مع زميلها في الشغل قبلك بس مكنتش متخيله انها واصلة للنيك وقتها لو كنت عرفت كنت قتلتها بس لما دخلت عليا المطبخ طبعا كنت فكراك عيل من اللي داليا بتعرفهم و بصيت لك قريت في عنيك انك راجل دكر حسيت بضعف الست جوايا تجاه الراجل كنت بتناك بس كانت اول مرة اهيج على حد غير جوزي و اتمني انه يركبني لدرجه اني مكنتش قادرة ارفع عيني في عينك انا مدوقتش نيك من اشخاص مختلفه طبعا بس انت لما دخلت المطبخ تاني مرة و لعبت في كسي لحد ما نزل مقدرتش امنعك و كنت بقول لنفسي هو ازاى انا بقيت كده ازاى اسيب واحد يعمل معايا كده بس هيجت اووووى لحد ما جيبت على ايدك و كنت مولعه لحد تاني يوم لما جيت نمت معايا كنت حسيت اني فعلا لسه ست و لسه مرغوب فيا مش حد بينيك لمجرد انه ينيك او مقابل فلوس ليه و ينيك عشان يديني مهلة اسدد قولت لها خلاص بقا اللي فات مات و احنا بتوع النهارده و اخدتها في حضني و احنا ملط و شغلت التلفزيون نتفرج شوية دخلنا ننام قولت لها هما عيالك عارفين انك معايا قالت لي اه قولت لها طيب كويس بس هنا في سرير واحد ضحكت و قالت ايه يعني قولت لها احنا اتنين قالت لي عندك حل ضحكت و قولت لها ايوة خليتها نامت و اديتنا ضهرها و انا وراها و زبري واقف دخلته في كسها و ايدي على بزازها و همست في ودنها كده بقينا واحد و نمنا صحيت من النوم مش فايق اوووى بس حاسس بسائل سخن على زبري و حركة عليه فتحت عيني لقيت شيماء راكبة على زبري و بتتنطط قولت لها قايمة هايجة ليه قالت لي ما انت السبب قاعدين ملط و سخنتني بليل و منكتنيش مسكتها من طيزها و قعدت ارزع فيها جامد و هي ااااااااه اوووووووى كماااااان دقرني اوووووى و عشرني عشر كسي دا فضلت ارزع فيها شوية و لقيت نفسي ها اجيب لقيتها بقت تتنطط جامد و راحت نازلة خلت زبري كله في كسها و بقيت بجيب و هي اححححححح حلو اووووى قامت من على زبري قولت لها تعالي انتي ها تاخدي غرضك و ها تمشي عايزين جولة تانية بصيت لي و قالت لي عيوني نزلت تمص زبري جامد اوووى لدرجه حسيت انه ها يتخلع في بوئها قولت لها ايه رايك حابه القعدة هنا ولا حابة القعدة مع بناتك بصت لي و تفت على زبري و بتدعكه بايدها و قالت لي اكيد هنا احلي على الاقل بتكيف قمت و خليتها تفنس قولت لها بنتك سلمي دي فقر و دخلت زبري في طيزها و هي ااااااااه زبرك تخن اكتر كده ليه قولت لها عشان بنتك فقرية رفضت تتجوز كانت ها تعيش عيشة متحلمش بيها و هي ااااااااه كسمها بنت فقر انا معاك اهو كسي و طيزي و كلي ملكك اااااااه احنا زي المتجوزين و انا عمال ارزع في طيزها و هي اووووووف زبرك مالي طيزي اووووى حاسه بيه في كل حتة في طيزي خرجته من طيزها و قعدت لفت بتقولي خرجته ليه قولت لها عايزاه اووى كده قالت لي جدا بتاكلني قمت مسكت طيزها و قعدت ارزع جامد نص ساعة لحد ما نزلتهم في طيزها خرجت زبري و خرم طيزها كان احمر من كتر النيك شيماء نامت على بطنها و لبني بيخرج من طيزها سيبتها نايمة و طلعت مسكت اللاب و بعت ميل للشركة اللي كانت مستنياني اجي و روحت بعت ميل اني رجعت انبارح بليل لو تمام اجي لهم النهارده لقيت الميل اترد عليه في وقتها بالموافقة قمت اتشطفت و لبست و اخدت حاجتي و روحت لشيماء قولت لها ها اوصل مشوار و جاي لك اوعي تلبسي قمت ضاربها على طيزها و مشيت روحت الشركة اللي عايزين يعملوا شغل معانا و روحت للاستقبال و عرفت نفسي لقيتهم اخدوني لاوضة الاجتماعات و انا قاعد حاسس ان في حاجة غلط فضلت قاعد شوية قد عشر دقايق و الباب اتفتح و لقيت تلاتة داخلين و احاااااااااااااااا الست اللي داخلة دي الطويلة اللي جسمها كيرفي كرباج و حاطة ميكاب دي اميرة ولابسة جيبه قصيرة و من غير طرحة و سايبة شعرها و بزازها قدامها مشدودة و قعدوا و هي بصالي و مبتسمة ازيك يا محمد عامل ايه ازيك يا اميرة عاملة ايه و احمد عامل ايه لقيت اميرة شاورت للاتنين اللي معاها يطلعوا برا و ققالت لهم محدش يدخل علينا مهما حصل لو في ايه محدش يدخل قاموا و سابوا الورق و خرجوا و اميرة قامت و جت قعدت جنبي قولت لها ايه استوليتي على الشركة قالت لي لا دا احمد ابوه مات و ورث الشركة و كتبها لي الشركة دي و انا اللي بدورها زي ما انت شايف بصيت لها و قولت لها طيزك كبرت لسه بتاخدي فيها ضحكت و قالت لي انت منستش قولت لها هو الحوار اللي حصل يتنسي الا صحيح البت التانية مصيرها ايه قالت لي احمد اتجوز 3 غيري و احنا الاربعة بنتناك زي ما عرفت و ابو احمد الشركة بتاعته بقت شركات كل واحدة مننا اخدت شركة و احمد معاه شركة دا كان نصيبة و بقينا احنا اللي بنختار الرجالة اللي تنيكنا قولت لها و على كده خلفتي ضحكت و قالت لي تفتكر بعد دا كله ها احتاج للخلفة و الواد يطلع يلاقي امه بتتناك من خلايجة و يا تري يكون مين ابوة لقيت اميرة قربت مني اكتر قولت لها عشان كده كنتي عايزاني انا اللي اجي لوحدي و بتأكدي عليا بصي لو جيباني هنا عشان تعرفيني انك بقيتي صاحبة شركة ميفرقش معايا و لو جيباني عشان شغل اعتبريني بطلت وقفت اميرة و راحت للباب خرجت جابت حاجة و رجعت و لقيتها قفلت الباب من جوا و قلت الجزمة اللي بكعب اللي لبساها و لقيتها بتفك البلوزة و بتقرب مني بقولها في ايه قالت لي انا جيباك هنا عشان عارفه اني لو كلمتك مش ها تيجي كل لما تقرب القيها بتقلع اكتر لحد ما بقت قدامي بالاندر انا زبري وقف بالرغم اني لسه منزل مرتين مع شيماء و لقيتها لفت ايدي حوالين راسي و بتقولي موحشكش كسي و طيزي بصيت حواليا لقيتها ضحكت و قالت تفتكر انا ها اخلي الموظفين بتوعي يعرفوا اني متناكة الاوضة دي مافيش فيها كاميرات وكمان معمولة عازلة للصوت واقف انا متسمر و قولت لها بتعملي كده ليه قالت لي انا اخدت كل اللي انا عايزاة و زيادة و حتى احمد عارف كده و ممكن اطلق منه بس بصراحة كنت بتناك مصالح و فلوس و بعمل ليزر و بعمل تاتو و اهتم بجسمي عشان اللي يركب يبقي هايج و ينبسطت عشان يدفع اكتر بس كان الموضوع شهواني من غير مشاعر لكن معاك انت كان مختلف انا في النيك العادي كنت بجيب مرة او اتنين بالكتير معاك كنت بجيب 5 او 6 مرات و اتصفي تحت منك و كنت ببقي مبسوطة اوى معاك عارفه انك مش ها تتجوز لكن لو تحب اعيش معاك كده اكننا متجوزين و اقطع احمد و مافيش راجل يلمسني غيرك كل دا و انا واقف مشش مستوعب و لقيتني بالبوكسر بس دي قلعتني و قلعت و انا مش حاسس و شوفت التاتو اللي هي عملاه فوق كسها كاتبة love و ال v فوق كسها بالظبط اكنه بيشاور عليه و انا زبري اعلن تمرده و وقف بصراحة قولت ما يضرش و بالمرة استفيد قولت لها تعيشي معايا اكنك مراتي في شقتي و خروج و دخول باذن و تسمعي كلامي قالت لي اكني مراتك بالظبط و محدش ها يعرف حاجة انا ممكن اجيب شقة نقعد فيها سوا قربت منها و بوست شفايفها و قولت لها بس انا غير انتي ها تبقي في البيت كتير مش ها تنزلي هنا غير قليل و ببوس شفايفها قالت لي كلامك يتنفذ يا سيدي الرجالة قولت لها و وقت ما اعوز انيكك ها تتناكي قالت لي شاور انت بس لفيتها و زقتها على الطرابيزة و هى وطت عليها قلعتها الاندر و قلعت البوكسر و هي بتبص لي و مبتسمه تفيت على كسها و زبري و قمت رازع زبري فيها و بقيت برزع و هي تصوت من المحن و صوتها عالي اوووووى يعني لولا ان الاوضة عازل للصوت كان الشركة كلها زمانها سمعت ضربتها على طيزها و انا برزع و هي احححح وحشني زبرك يا محمد اووووووووى كسم احمد و الخلايجة جنبك انا هيجت اكتر و بقيت برزع اجمد و صوت طيزها في فخاددي عالي اوووووى قالت لي نيك مراتك خددامتك و خدامة زبرك يا اسدي يا دكري مراتك لبوتك و متناكتك دقرها مستحملتش من الهيجان و دخلت زبري كله في كسها و كنت بجيب لبن كأني ممجبتش قبل كده خالص طلعته من كسها و لفتها خليتها تنزل على ركبها و قولت لها مصي لقيتها مبسسوطة اوووووى و بتمص زبري اوووووى قولت لها يا لبوة من دلوقتي انتي زي مراتي لو عرفت ان زبر دخل فيكي ها ابوظ لك جسمك هزت راسها موافقه و طلعتها على كرسي مفنسة و قمت رازع زبري في طيزها عاملة زي السوست فضلت ارزع جامدد و هي ااااااه متعه كسمم المتعه طيزي ااااااااه شقتها نصين الحقوووووني بتفشخ طلعته من طيزها و قممت مددخله في كسها و هي ممفنسه على كرسي و فضلت انيك فيها و ابدل بين كسها و طيزها نص ساعه ترزيع لحد ما حسيت اني ها اجيييب قولت لها ها اجيب يا بنت المتناكة قالت لي كسي مشتاق للبنك عشرني املاني طفي نار كسي بلبنك نزلت لبني في كسها و خرجت زبرى وخليتها تمصه تنضفه و لبسنا و قولت لها من اللحظة دي انتي اي تصرف ولا كلمة باذني بصيت لي و قالت لي اكيد قولت لها تعالي ها نروح نشوف الشقة اللي ها نعيش فيها سوا قالت لي حاضر خليتها تسيب عربيتها و طلعنا بعربيتي كنت طبعا خليتها تنضف مطرح اللي عملناه بالاندر بتاعها و لبسته وصلنا الشقة و دخلنا قولت لها اولا بمجرد دخولك هنا هدومك تتقلع و تبقي ملط قولت لها. صحيح يا اميرة بصت لي و هي بتقلع قولت لها انا بنيك بنات و نسوان يضايقك قالت لي براحتك بس متنسانيش قولت لها انتي زي مراتي ها افشخك كنا دخلنا. و احنا. قالعين ملط قولت لها تمام اسيبك دلوقتي هنا ها اخلص حاجات و ها اجي لك قالت لي تمام مشيت و طلعت على الشقة عشان شيماء كانت زي ما سيبتها ملط بس استحمت و لقيتها بتعمل اكل كنت اكلت حلاووة في الطريق عشان اعوض دخلت و قلعت ملط و دخلت عليها المطبخ وسعت طيزها بايددي و دخلت صباعي في طيزها و خرجته و هى ااااااااه ايه مالك قولت لها ها اروحك عشان عندي مشوار كده كام يوم حسيتها زعلت قولت لها ها اعوضك قالت لي مافيشش مشكلة خليتها بتعمل الغدا و انا زبري واقف عمال احكه فيها و احنا في المطبخ لحد ما هيجنا و قعدتها على رخامة المطبخ و عملنا واحد جامد خلصنا الاكل و اتغدددينا و استحمينا كنت خلصت بس عملت معاها واحد لطيزها في الحمام و خاصنا و اخدتها و روحتها و طلعت على اميرة و انا عمال افكر ها اعمل ايه لقيت حنان بتتصل ....


كده يكون الجزء دا خلص ها نعرف اللي حصل بعد كده ايه





الجزء الثامن.
وقفنا الجزء اللي فات لما نكت اميرة في شركتها و اتفقنا تعيش معايا زي مراتي و روحت عشان اروح شيماء و انا راجع لاميرة لقيت حنان بتتصل..

حنان بتعيط : الو ايوة يا محمد
انا : ايه يا حنان مالك
حنان : انا في مشكلة كبيرة ينفع تيجي لي
انا : ابعتي لي اللوكشن و جاي
قفلت معاها و روحت مكلم اميرة و قولت لها اللي حصل و طلبت منها لو بعت لها على الواتس تجيب برشامه منشط جنسي للحريم عشان الضيف اللي جاي و تجهز سهرة اميرة قالت لي انت ناوي تفشخنا يا تفشخ زبرك قولت لها اه شكلها كده قفلت مع اميرة و روحت لحنان لقيتها قاعدة و معاها شنطة هدومها و بتعيط اخدتها و ركبتها العربية و بقولها ايه اللي حصل قالت لي ان طليقها عرف انها اخدت الشقة دي فراح لصاحب البيت و قاله اني شرموطة و بجيب رجالة البيت و هو طلقني عشان كده و ها تجيب لك مصيبه و اتفقوا عليا لقيت صاحب الشقة بيطردني من الشقة قولت لها و طليقك عرف ازاى مكان الشقة قالت لي اكيد العيال قالوله خبطت على فخدها براحة كده و قولت لها ولا يهمك تعالي معايا و ابقي دوري على مكان تاني تقعدي فيه و متعرفيش حد كانت ساكته مسحت لها دموعها و اخدت شفايفها في بوسة براحة و دورت العربية و سوقت بعت لاميرة على الواتس تعمل اللي اتفقنا عليه و تقعد باندر بس في البيت حتى لما اجي حنان كانت سرحانه و بتبص من شباك العربية حطيت ايدي على فخادها و بحسس عليها براحة و بقولها متفكريش بقا خلاص اللي حصل حصل و اقعدت افرفش فيها لحد ما ضحكت و ايدي بتحسس على فخادها قمت حكيت ايدي على كسها و قولت لها دا عايز ينبسط و مش ها ينبسط غير و انتي مبسوطة وصلنا لمكان شقتي مع اميرة و قولت لها بصي الشقة اللي ها تدخليها ليها قوانينها لو مش ها تلتزمي بيها شوفي مكان تاني قالت لي ايه بقا القوانين دخلنا الاسانسير و قولت لها اولا مجرد ما تدخلي باب الشقة لازم تكوني ملط الحياه جوا فري ضحكت و بتقولي ملط قولت لها ها تشوفي وصلنا و فتحت الباب دخلنا و قفلته و قلعت ملط و هي بتبص لي قولت لها القانون قانون لقيتها قلقانه جت اميرة ملط و سلمت عليا مع بوسة من الشفايف و بتقول لحنان اهلا بيكي محمد قالك القانون ولا لا لقيت حنان بدأت تفك و راحت قلعت بس حاولت تقعد بالاندر و البرا بس خلينها تقعد بالاندر بس و دخلنا دخلت اخد دش و طلعت قعدت قدام التلفزيون و حنان و اميرة جنبي قامت اميرة تجيب عصير و ادت لحنان كوباية و انا و اميرة اخد كل واحد فينا كوباية شربنا العصير و انا دخلت الحمام و دهنت كريم تأخير القذف و طلعت قعدنا كنا بنتكلم و نضحك و نهزر و بتحرش بيهم امسك بز اميره شوية و اشد حنان من بزها و ادي دي بعبوص و التانية بعبوص و هكذا لحد ما لقيت حنان سخنت اوى و الحباية اشتغلت و انا مسكت اميرة قعدتها على الكنبة و انا واقف جنبها و حطيت زبري في بقها و هي اغغغغغ اممممغغغغمممم و بتمص زبري و حنان بتبص لنا و عينها كلها عايزة خرجت زبري من بوء اميرة و قربت من حنان بيه و قولت لها تحبي جت تقرب منه عشان تمصه بعدت عنها و روحت لاميرة حطيت زبري بين بزازها و بنيك بزازها و حنان بتفرك رجليها اوووووى و بدأت تدعك كسها و غمزت لاميرة فاميرة فهمت و راحت فنست طيزها ليا وراحت على كس حنان تلحسه قمت رازع زبري في طيز اميرة جامد كله مرة واحدة راحت اميرة عضت كس حنان راحت حنان جابت عسلها و غرقت الدنيا ضربت أميرة على طيزها و خرجت زبري منها و روحت على حنان و هي مغمضة عينها و روحت مدخل زبري في كسها كله مرة واحدة و ايدي ماسكة رقبتها اكني بخنقها و برزع في كسها و هي ااااااااااه لا لا لا لا طلعه مش عايزة راحت اميرة جت اخدت شفايفها تمصهم و تقولها يا متناكة دخلتي هنا يبقي هتتناكي في اي وقت و حنان اااااه لا لا مش عايزة اتناااااااااك قمت رازع فيها جامد و هي اااااححححححح كسي مولع كده ليه شيلت حنان نيمتها على الارض و زبري في كسها و بقولها ها يا بنت القحبة مش عايزة تتناكي برده قالت لي لا طلعة مش عايزة اميرة جت لي و همست في ودني قمت مطلع زبري من كس حنان و روحت اشطف زبري بميا و طلعت لقيت اميرة قاعده فاتحة رجليها ليا و بتشاور لي تعالي و حنان هايجه على اخرها بسبب الحباية قامت حنان تقعد على الكرسي و انا بدخل زبري في كس اميرة و بنيك براحة و برومانسية و اميرة بتبص لحنان اكنها بتقول لها شرموطة فقرية فوتت على نفسها متعه كبيرة حنان قامت و رايحة للحمام انا مسكتها من شعرها و شدتها جامد و هي بتصوت خليتها توطي و حطيت وشها عند كس أميرة و بقولها شايفه الاكساس النضيفة يا بنت المتناكة يا وسخة شمي كويس ريحته حتى و هو بيتناك ريحتة كويسة مش معفن زيك غوري قومت زقتها و نزلت على اميرة الحس لها كسها و قومت مدخل زبري و بنيك في اميرة حنان قامت دخلت الحمام كنت متأكد انها بتلعب في كسها عشان تنزل و انا اميرة مندمجين في النيك اووووووى بوطي على اميرة و بقولها نفسك في ايه دلوقتي قالت لي عايزة لبنك يملي كسي لحد ما احبل قولت لها و لما تحبلي و انتي مطلقة الناس تقول عليكي ايه و قمت مرزع في كسها قالت ااااااه يقولوا شرموطة ااااااه لدكر امممممممم مكيفها احححححححح و بيعشرها ااااااااه و فاشخ كسها اااااااااه زبرك بيحفر مش بينيك اااااااااه فضلنا نبدل اوضاع لحد ما حنان خرجت من الحمام مرهقة خالص واضح انها نزلت كتير اوى كنت قاعد و اميرة قاعدة على حجري و وشها ليا بنبوس بعض و بتتنطط على زبري مرضناش نبص لحنان لكن هي بصت علينا و قعدت جنبنا تتفرج و بهمس لاميرة عشان تبص بطرف عينها اميرة لمحتها قاعدة أميرة قامت و عملت الدوجي و مسكت زبري تمص فيه و لقيتها بتتلبون اكتر و بتقولي تعالي بزبرك دا اركبني و عشرني يا دكري حسيت بإن أميرة بتغيظ حنان انها بتتناك و هي لا انا شيلت حنان من دماغي مكنتش عايز انيكها تاني و قولت لاميرة عايزاه في كسك ولا في طيزك قالت لي اللي يعجبك فيهم منضفه لك اخرامي يا خيالي اركبني زي ما تحب حبيت غيرة أميرة و ركبتها و زبري بدخله في طيزها براحة لحد ما دخل كله و هي اححححححححح حاسه بيه كله في طيزي ماليها افشخني اووووووى قومت ماسك شعرها و شاددها عليا و برزع في طيزها و ايدي نازلة اسبنكات على طيزها لحد ما بقت لون الدم خرجت زبري من طيزها و دخلته في كسها و كملت نيك فيها لحد ما كنت ها اجيب خلاص لقيتها بتقولي حبلني عشرني املي رحمي لبن من زبرك دخلت زبري كله في كسها و جيبت لبني في كسها و هي اححححححح حلو اووووى ملاني و طفي كسي اححححححح خلصت و طلعت زبري و ريحت على الكنبه و اميرة قامت جابت فوطة صغيرة حطيتها على كسها و قعدت جنبي و بتقولي عايزني احبل منك ولا لا قولت لها بالنسبة لي لا احنا كده حلوين اووووى ضحكت و قالت انت عايز تنيك على طول قولت لها كفاية البريود عليا ضحكت و قالت يعني ها تسيبني في البريود قولت لها احا امال فاتحين طيزك ليه و ضحكنا و حنان لقينها جابت مش اقل من مرتين معانا و قاعدة بتبص لنا قولت لها انا قولت لك البيت هنا ليه قواعد مش عاجبك اتفضلي براحتك شوفي مكان مناسب ليكي لقيتها بتقولي و هي القواعد اني اتناك عافية قولت لها انه وقت ما اي حد فينا عايز كلنا بنعمل انتي رافضة دا انتي حرة ارفضيه برا عن هنا قامت اميرة دخلت الحمام اتشطفت و انا دخلت بعديها لقيتها جاية بالشاي و اديتني كوباية و راحت اديت لحنان كوباية و اخدت كوباية و لقيت اميرة بتغمز لي كنت ها اضحك بس مسكت نفسي قولت لحنان و هي بتشرب الشاي انا قولت لك من الاول شوفي انتي و شوقك عايزة تمشي اتفضلي عشان هنا بمجرد دخولك انتي دخلتي عالم خالص فاهمه حنان لقيتها بتبص لي و مش بتتكلم خلصنا الشاي و اخدت أميرة دخلنا المطبخ و كنا بنعمل اكل مع تحرش و اميرة مبسوطة كنت واقف وراها و بحك زبري في طيزها و راحت قالت انا ها اعمل لك حاجات ها تبسطك جدا مني عشان متكونش فاكر اني عايزة منك حاجة او بضحك عليك انا وصلت للي انا عايزاه مش عايزة غير اني احس اني عايشة مع راجل انا كنت بحبك بس انت كنت بتحب مراتك و احمد بالنسبة لي كان اختيار كويس قولت لها اميرة لو عايزاني افضل معاكي انسي اللي فات انا حابب تفتحي صفحة جديدة لو اتغيرتي فعلا راحت قالت لي و بعدين مين المعفنة اللي انت جايبها برا دي مكنتش متوقعه منك كده قولت لها دي بتتناك و قالت لي انها بتتناك و لما جيت انيكها عملت طاهرة و شريفه ردت اميرة بنص ضحكه هما اللي ناموا معاها مش لاقيين دا انا كنت بلحس كسها و انا مش قادرة كنت ها اجيب اللي في بطني انا لو عندي البريود ريحته بتبقي احلى من كده عشان كده قولت لك اغسله قبل ما تنيكني قولت لها انتي حطيتي فياجرا حريمي في الشاي بتاعها ضحكت اميرة و قالت ايوة قمت مدخل زبري في طيزها و انا وراها كله و خرجته منها و هي ااااااه ناشف قولت لها انتي عايزة تعملي فيها ايه قالت لي مدام شرموطة تدوق تمن شرمطتها سيبت اميرة و خرجت لقيت حنان مش على بعضها قولت لها مالك قالت لي عايزة امشي من هنا و متعرفنيش تاني ولا تكلمني قولت لها براحتك اتفضلي امشي قامت لبست هدومها و هي مولعة بسبب الفياجرا و عسلها بينزل غرق الاندروو بنطلونها و هي لبساه و انا قاعد بتفرج على التلفزيون جت لي ماسكة شنطتها و بتقولي مش ها توصلني قولت لها عايزاني اوصلك ليه مش عايزاني مكلمكيش تاني هي قالت لي انت حيوان كل اللي بتفكر فيه النيك و بس جعان عايز تاكل مش بيهمك اللي معاك عايزة ايه قومت قربت منها قولت لها اه بأمارة المرة اللي فاتت اللي كسك كان فاتح على البحري و عمال يجيب بأمارة طيزك اللي زي النفق و كسك الواسع من كتر الدق انا اللي حيوان ولا انتي اللي بتحبي تتركبي و جت عندي و وقفت انا مش ها اتكلم عندك واحدة جوا اسأليها ان كنت حيوان فعلا ولا لا اسأليها بعاملها ازاى عموما القعدة هنا مش بالعافية بس زي ما قولت لك ها تلتزمي بقواعد البيت اهلا بيكي مش ها تلتزمي و الموضوع صعب عليكي اتفضلي لقيتها بتقولي عايز تنيكني تعالي نيك و خلص قولت لها انا لو عايز انيك البت جوا و حلوة و نضيفه و شرقانه و بتحبني و بتحب نبقي مع بعض فا انتي بالنسبة لي ولا حاجة انتي اللي عايزة النيك مش انا بنطلونك غرقان و عليه بقع اهو من عسلك رجعت قعدت تاني قدام التلفزيون و طلعت اميرة قعدت معايا و حنان واقفه اميرة جت همست في ودني و بتقولي عايزة تتناك و بتقلب الموضوع في دماغها قولت لها الاحسن بلاش و ضحكنا و احنا مش باصين لقيت حنان بتقلع هدومها و جت قعدت جنبي و بتقولي هو انت بتستغلني عشان ماليش مكان قولت لها و مالكيش مكان ليه الفنادق كتير و اديكي فلوس تقعدي في فندق لحد ما تلاقي مكان لنفسك قالت لي امال عايز تنيكني ليه قولت لها انتي محتاجة النيك و دا واضح و انا اقدر اريحك و ابسطك بس بارادتك لقيتها بتقولي مواقفه قولت لها ادخلي الحمام نضفي كسك و طيزك كويس مش عايز الريحة دي لقيتها بتعيط قولت لها بتعيطي ليه قالت لي انت بتهيني كده قولت لها بقولك ايه كسمها نيكه مش عايزها امشي يا حنان شوفي انتي رايحة فين قامت دخلت الحمام و اميرة بتقولي المرة الاولي كان نص حباية المرة دي حباية كامة يعني هي على اخرها جيبت الكريم بتاع تأخير القذف و دهنت زبري اميرة بتقولي ناوى على ايه قولت لها ها انيكها و هي ها تمشي بس تبقي النيكة فشخ هي بتحب العنف و الشتيمة و كده عايزك معايا نبهدلها اميرة ضحكت و بتقولي انت بتنتقم منها قولت لها حاجة زي كده شوية و طلعت حنان اولةما حسيت انها ها تطلع خليت أميرة تنزل تمص زبري و انا مسترخي و عاملين مش واخدين بالنا منها هي جت نزلت على ركبها جنب اميرة و مسكت زبري ضغطت عليه جامد كنت حاسسها بتنتقم هي كمان مسكت ايدها و قولت لها لو مش عايزة محدش ضربك على ايدك لقيتها بتضحك و بتقولي انت لسه صغير و مش ها تستحملني حسيتها اخدت الموضوع تحدي لفيتها و قعتها على الكنبة و نزلت الحس كسها لقيت ريحته بقت مقبولة و طعمه مقبول فضلت الحس شوية حلوين لحد ما خليتها تنزل مرتين و شاورت لاميرة تروح تكمل الاكل و وقفت ببص لحنان و هي في دنيا تانية و وطيت عليها و زبري على اول كسها و بقولها هو دا اللي مش ها اقدر انا لسه مدخلتش و قومت رازعه كله جواها و هي شهقت و ااااااااه امممممم مسكت حلمت بزها بسناني بعضهم و بعضها من رقبتها و اشتغلت ترزيع بكل قوتي لدرجة ان بيوضي وجعوني خلوني اهدي شوية و هي اااااااه امممممممم براحة انت ايه مكنه اااااااه ضربت بزازها جامد و قولت لها مكنة تدقير يا شرموطة يا وسخة يا بنت المتناكة رجعت ارزع في كسها جامد و بقولها انتي هنا في بيت راجل ولا كسك مقويكي و مافيش راجل ها يعرف يشكمك دول خولات عشان مش عارفين يلموكي يا مومس من تحت ازبار الرجالة و هي احححححححح اوووووووى كمان ايوة خولات و انا مومس و شرموطة و قحبة و متناكة قولت لها امال عاملة ليه شريفة من الاول يا بنت المرة الزانية و هي اااااااه اوووووووووى طلعت زبري من كسها و قولت لها لفي زي الكللابب يلا انتي كلبة وسخة تتركبي و قمت مدخل زبري في طيزها و بنيكها جامد و بيوضي بتخبط في كسها و هي اااااااه اووووووووى قعدت ابدل بين كسها و طيزها و هي بتتأوه زي الشراميط و قعدت و خليتها تركب على زبري و تتنطط عليه و بنيكها و بقولها بتتنططي يا لبوة على الزوبر اللي بيكيف ووهي اااااااه امممممم كسي مش قادرة و لقيتها مرة واحده مادة لزجة تقيله سخنة على زبري و هي لفت ايدها حوالين رقبتي و غمضت عينها ضربتها قلم خفيف و بقولها لسه ما جبتش يا شرموطة و هي شخرت جامد و بتقول احا انا نزلت يجي 7 مرات مش قادرة كسي اتهري قومتها و نيمتها على الكنبة و قولت لها انا مجبتش يا متناكة لقيت اميرة جت مسكت رجل حنان فشختهم و بتقولي دلع زبرك يا دكري و دقر المتناكة دي و راحت نزلت بكسها على بوء حنان فضلت انيك في حنان لحد ماةحسيت اني ها اجيب قمت خرجت زبري من كسها و اميرة قامت و جيبتهم على وش حنان و شعرها و صدرها قعدت جنبها و جت اميرة تمص زبري تنضفه و اخدت اميرة و دخلنا الاوضة و سيبنا حنان شوية و انا و اميرة لوحدينا في الاوضة لقيت حنان بتخبط و دخلت لقيتها لابسة هدومها و بتقولي انا ماشية سيبتها تمشي منزلتش حتى اوصلها و قضيت بقيت اليوم مع اميرة عدت الايام و انا مع اميرة نروح الشغل و نرجع نقضيها نيك لحد ما نتعب و منبقاش قادرين لحد ما فيوم لقيت شيماء بترن عليا و بتقولي الحقني.........



ايه اللي حصل ها نعرفه الجزء الجاء مليان مفاجئات كتير


 
  • عجبني
  • حبيته
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Mr mido, AHMID g030, العمده المصري و 44 آخرين
الجزء الاول
السلسله الثانية و برجاء من الادارة وضع رابط السلسلة الاولي للمتابعين
كنا في السلسلة الاولى وقفنا بعد 6 شهور من موت فاطمة لكن ها نرجع ورا شوية عشان و انا بكتب افتكرت اللي حصل كله فمقدرتش اكتب كتير
المهم بعد شهر من موت فاطمة او خلال الشهر كانت سامية بترن عليا كتير بس مكنتش برد بعد شهر رديت عليها و كنت في الشغل و بجمود الو لقيتها بتقولي ايه يابني شهر بكلمك مش بترد خير هي كانت عارفه فاطمة و فاطمة كانت عارفاها فبتكمل كلامها طمني فاطمة و النونو عاملين ايه مقدرتش اتمالك نفسي و عيني بتدمع و بقولها فاطمة ماتت هي اتصدمت و صعقت كده و بعتت لي بتقولي ابعت لي لوكيشن البيت و انا ها اجي لك كنت قربت اخلص شغل قفلت معاها و بعت اللوكيشن و لميت الحاجة و روحت كان معايا اكل اكلت معلقه و قمت رميت الباقي دي كانت حياتي انا خسيت اوى الفترة دي و طلعت علبة السجاير اللي بدأت ادخنها بعدد موت فاطمة و قلعت هدومي كلها كنت قاعد بالبوكسر و شارد لحد ما لقيت الباب بيخبط قمت فتحت لقيتها سامية جريت عليا حضنتني قفلت الباب و هي بتواسيني و بعدين دخلنا اخدت بالها اني بالبوكسر بس و جت قعدت جنبي و بتقولي انت عارف يا محمد انا بعد وفاة اخويا الدنيا اسودت في وشي زيك كده بس وقتها انت كنت جنبي بشكل غريب و خلتني اخرج من الازمة قبل فرحك انبسطت اوووى انك جنبي عرفت ان العلاقة بينا قوية و احترمت فاطمة جدا و حبيتها هو مطولناش مع بعد بس حبيتها انا مكنتش بتمني ارد لك اللي عملته معايا وقت موت اخويا عشان محبتش انك تخسر شخص عزيز عليك و كنت بدعي انه ميجيش اليوم اللي يخليني اعمل معاك نفس اللي عملته معايا وقت موت اخويا لكن هي دي الدنيا انا كنت ساكت و باصصلها و عيني ابتدت تزغلل لقيتها بتقولي انا ها اقعد معاك زي ما انت بتحب لما بنقعد لوحدينا و قامت قلعت هدومها و بقت بالاندر بس و جت قربت من و خدت دماغي في حضنها و انا اترعشت كده و حسيت احساس غريب مش عارف هو ايه بس لقيتها بتضمني بحنان اوووى و بعدين جت قعدت جنبي و شافت السيجارة اللي طفيتها و خلت راسي على حجرها و خلتني افرد و بتمسح على شعري و انا شايفها ملط و بزازها و راسها حسيت باحساس غريب و هي بتتكلم بس مكنتش سامع هي بتقول ايه و حسيت زبري ابتدي يقف اتعدلت في القعدة لكن زبري وقف و بقي باين من البوكسر لقيتها جت على الارض قاعده على ركبتها بين رجلي و بتقولي محمد لازم تبقي اقوى من كده عارفه انت بتحبها قد ايه لكن هي اكيد مش ها ترضي تشوفك مستسلم كده انا بدأت اشوف سامية انها فاطمة و قولت لها ها اعدي الازمة يا فاطمة هي استغربت اني ناديتها بفاطمة لكن عادي لقيتها باصه لزبري و راحت قلعتني البوكسر و انا شايفها فاطمة و راحت تمص زبري و انا بحس باحاسيس غريبة مكملتش دقيقتين و كنت منزل في بوئها و لقيتها قامت و كانت قلعت الاندر و قاعدة على حجري و دخلت زبري في طيزها و بتحضني فوقت و شوفت انها سامية لقيت دموعي تنزل على اللي حصل وهي قفششت على زبري بطيزها و بتهديني لحد ما هديت بس عقلي مكنش معاها خالص و هي بتحاول تنيك نفسها و زبري كل شوية يرخي و شوية يشد لقيتها بتقولي ان اهلها رجعووا السعودية و انها هنا لوحدها و ها تقعد معايا لحد ما اعدي من الازمة حتى انها هتبات هنا و هي بتتحرك على زبري عايزاني ابدأ اعمل معاها لقيتها بتقولي الوقت جري مننا يلا ننام عشان تروح شغلك بكرة بس شيلني و احنا كده شبلتها و احنا ماشيين و انا زي الاله لحد ما وصلنا السرير نمت على ظهري و هي عليا و زبري في طيزها و هي بتتنطط و بترضع بزازها و توطي تمص شفايفي لحد ما لقيت نفسي ايدي بتمسك طيزها و بحرك وسطي انيكها بسرعه بس عقلي مش موجود و مش بتكلم لحد ما جيبت و نفسي علي اوووى هي كانت بتتأوه و نمنا زي ما احنا.
فضل الحال كده 5 شهور بس كنت بتحسن تدريجي معاها بس في الشغل ببقي مصدر الوش الخشب كنت اخلص الشغل هي تستقبلني و هي ملط زي ما بحب و تقعد معايا و نحكي و نتكلم و احيانا نهزر و نضحك و احيانا انيكها و تبقي مبسوطة اووووووووى لحد ما فات 6 شهور على موت فاطمة جيت في يوم من الشغل كنا مع بعض زي المتجوزين مكنش فاضل غير كسها انيكه و هي كانت في المطبخ ملط دخلت بهدوء خالص و قلعت هدومي كلها و دخلت عليها المطبخ من غير ما تحس و قمت مبعبصها في طيزها لفت لي مخضوضه و لما شافتني اترمت في حضني خضتني و رجعت تعمل اللي كانت بتعمله و خليتها توطي و قمت مدخل زبري في طيزها و قعدت انيكها 5 دقايق لحد ما جبت و خرجته لقيتها بتلف لي و بتقولي محمد انا مش هبات النهارده و ها ارجع البيت فبقولها ليه قالت لي اصل اهلي راجعين من السعودية و بيتكلموا. ان في. عريس متقدم لي و هما موافقين و اتفقوا. معاه. على كل حاجة فممكن النهارده. يكون. اخرر يوم. نشووف بعض كانت زعلانه شوية و خلال الفترة اللي فاتت انا معرضتش عليها الجواز و هي. متكلمتش بس كنت زعلان شوية دخلت الحمام و طلعت اتغدينا و دخلت هي تستحمي و انا دهنت كريم تأخير و كنت ناوى اخر ليلة تكون مميزة خرجت و انا ببص لها و عيني بتطلب منها اخر ليلة و لقيت عينها موافقة شيلتها و دخلنا على السرير و قامت معركة ساعتين لحد ما جيبت و انبسطنا و دخلنا استحمينا خرجنا لبسنا هدومنا و جيت حضنتها حضن اكني بشكرها على كل حاجة و هي راحت باست شفايفي انها بتشكرني و مشيت .
قعدت بروح الشغل اشتغل من غير هزار ولا ضحك و ارجع افتكر سامية و فاطمة و اتفرج على اي حاجة و انام جيت في يوم في الشغل طلبوا مني اروح فرع تاني للشركة في مشكلة هناك ها احلها اخدت. حاجتى و. العربية و طلعت.
وصلت الفرع التاني و طلعت لقيت بت في سني منتهي النشاط و الاقبال على الحياة و بتهزر سرحت فيها لحظات و بصيت لطيزها العريضة و صدرها المظبوط و بطنها المشدوده و بعدين فوقت اخدت الوش الخشب قبل ما حد ياخد باله و احم مساء الخير انا محمد من الفرع الرئيسي للشركة جاي بخصوص كذا البت بتقولي اهلا و سهلا ايوة اتفضل معايا روحت معاها و دخلنا مكتب قالت لي دا مكتبي و المشكلة هنا انا قاعدة معاك لو احتجت حاجة قعدت على المكتب و انا بدأت اشتغل لقيتها بتقولي تشرب شاي رديت بجمود شكرا راحت مطلعة ساندوتشات و بتديني قولت لها مش عايز حاولت تهزر معايا مكنتش برد او برد برخامه فقامت وقفت و قالت ابااااي على تقل دمك سمعت الكلمة و افتكرت كلام سامية و هي ماشية فبدأت افرد وشي و قولت لها اسمك ايه قالت لي داليا قولت لها يا داليا ممكن كوباية شاي تحطي عقلتين من ايدك في الشاي بس عشان ميبقاش مسكر بزيادة لقيتها بتضحك اووووى و بتقولي ما انت دمك خفيف اهو امال كنت جاي قالب وشك علينا ليه ضحكت و قولتها معلش ظروف خلصت المشكلة بس مبينتش انها اتحلت و قاعدين نتكلم مع بعض لقيتها بتقولي هي العربية الحلوة النضيفة دي بتاعتك اصل محدش هنا عنده عربية نضيفه ضحكت و قولت لها ايوة بتاعتي يا ستي اتفضليها قالت لي لا يا عم لتقول بصالي فيها ولا تقول انتهازية و بنضحك وراحت قالت لي انت خلصت من بدري صح قولت لها نبيهه يا بت بصت في الساعة و قالت لي خلاص دا معاد الانصراف متشكرة جدا على انك صلحت المشكلة انا قومت لميت الحاججة بتاعتي و قولت لها انا اللي متشكر ليكي جدا يا استاذة داليا على اللي عملتيه معايا ضحكت و قالت لي استاذة روح يا شيخ انا داليا بس قولت لها تعالي اوصلك و اكسب فيكي ثواب بدل ما حد يخطفك ضحكت و قالت لي مش عايزة اتعبك ولا اتعب عربيتك قولت لها من ورا قلبك انتي نفسك عايزة التوصيلة دي يلا بلاش دلع نزلنا و ركبنا العربية و قولت لها تصحيح ما تجيبي رقم تليفونك ولا انتي مكهرباه قالت لي هات موبايلك ارن على نفسي اديتها تليفوني و رنت على نفسها سجلت رقمها و هي سجلت رقمي قولت لها اوصل لك فين قالت لي المكان و اتحركنا لقيتها لفت وشها ليا و بتقولي انت ايه حكايتك و ايه اللي خلاك قالب وشك الصبح مافيش ظروف مريت بيها لمحت الدبلة في ايدي قالت لي ااااه تلاقي المدام كانت منكده عليك بصيت لها و ابتسمت بحزن لما افتكرت فاطمة و مسحت دمعه هربت من عيني و قولتها المدام تعيشي انتي هي فهمت و لقتها اضايقت و بتقولي اسفه مش قصدي اضايقك قولت لها متشغليش بالك هي حاولت تهزر و انا تجاوبت في الهزار معاها و الكلام كان بيروح و بيجي بينا لحد ما وصلتها و هي قبل ما تنزل بتقولي ها اكلمك على الواتس قولت لها دا اعجاب بقا قالت لي اعتبره كده و ضحكت و نزلت روحت جبت اكل و روحت طلعت شقتي اكلت و ولعت سيجارة و انا بتفرج على التلفزيون لقيت رسالة على الواتس ببص لقيتها داليا قعدنا نتكلم و نهزر لحد ما نمت.
فضلنا كده انا داليا على الواتس و الحوار بيتطور و لقيت الشركة في يوم بعتاني الفرع تاني روحت لقيت داليا بتستقبلني و بتقولي تعالي قولت لها ايه المشكلة قالت لي مافيش حبيت اشوفك بس فخليتهم يبعتوك الدنيا شغالة زي الفل قعدنا مع بعض شوية كنت معجب بيها اوووى و كنت مبسوط و انا معاها و بنتكلم و وصلتها في الاخر و روحت بكلمها و هي بتتكلم لقيتها بعتالي على الواتس و بنتكلم لقيت نفسي بقولها داليا قالت لي ايه قولت لها بحبك لقيتها مبسوطة و بتقولي اننا كمان كنت لسه ها اقولك اني بحبك و قعدنا نتكلم مع بعض لحد ما نمنا صحيت تاني يوم كنت نازل كام مشوار و مش ها اروح الشركة و لقيت داليا بتكلمني و بتقولي انا اسفه مش ها ينفع نكمل مع بعض بقولها ليه دا احنا كنا حلوين انبارح قالت لي مش عايزة اظلمك ولا اغشك الموضوع صعب و مش ها اقدر اتكلم بس كفاية انا فعلا بحبك بس مش ها نكمل اسفه ركنت العربية على جنب و قولت لها اتصل فون قالت لي مش ها ينفع قولت لها ما انا مش ها اسيبك غير لما تقولي لي في ايه اللي خلاكي تغيري رايك كده لقيتها بعاته رسالة بتقولي انا مش بنت ارتحت انا اخدت الكلمة صدمة بس قولت يمكن حادثة و عادي بتحصل فبقولها دا حادثة ولا غصب قالت لي مش مهم. انت عرفت السبب و اظن دلوقتي مش عايز تكمل قولت لها تبقي عبيطة انا ماقولتش اني مش ها اكمل بس اعرف لقيتها بتحكي لي انها كانت مخطوبة و هي في جامعه و نامت مع خطيبها و فتحها حسيت وقتها انها لسه مخبيه حاجة بس كلامها صح و هديتها و قولت لنفسي يمكن ضحية و خلاص و هديتها و قفلنا وقتها و احنا بنحب بعض عادي لقيتها في معاد الانصراف بتبعت لي و تطمن عليا و فجاءة لقيت الكلام بيروح منها للسكس و هي روحت و لقيتها بتكمل معايا لحد ما نمت معاها شات و جابت......
مچهود راءع تسلم إيدك في انتظار المزيد 🔥🤗🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: Aboamar و حد معاه فكة ربع جنيه
جميل ما تأخر في السلسله الثانيه مشكور
 
  • عجبني
التفاعلات: حد معاه فكة ربع جنيه
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم وضع رابط السلسلة الاولي هنا والثانيه في السابقة
 
نورت المنتدى بجد وتسلم افكارك وتسلم كمان علشان متاخرتش علينا تحياتى لك يافنان بجد قصه روعه
 
استمر مبدع تسلم
 
  • عجبني
التفاعلات: حد معاه فكة ربع جنيه
كمل وماتتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: حد معاه فكة ربع جنيه
➤السابقة


الجزء الاول

السلسله الثانية و برجاء من الادارة وضع رابط السلسلة الاولي للمتابعين
كنا في السلسلة الاولى وقفنا بعد 6 شهور من موت فاطمة لكن ها نرجع ورا شوية عشان و انا بكتب افتكرت اللي حصل كله فمقدرتش اكتب كتير
المهم بعد شهر من موت فاطمة او خلال الشهر كانت سامية بترن عليا كتير بس مكنتش برد بعد شهر رديت عليها و كنت في الشغل و بجمود الو لقيتها بتقولي ايه يابني شهر بكلمك مش بترد خير هي كانت عارفه فاطمة و فاطمة كانت عارفاها فبتكمل كلامها طمني فاطمة و النونو عاملين ايه مقدرتش اتمالك نفسي و عيني بتدمع و بقولها فاطمة ماتت هي اتصدمت و صعقت كده و بعتت لي بتقولي ابعت لي لوكيشن البيت و انا ها اجي لك كنت قربت اخلص شغل قفلت معاها و بعت اللوكيشن و لميت الحاجة و روحت كان معايا اكل اكلت معلقه و قمت رميت الباقي دي كانت حياتي انا خسيت اوى الفترة دي و طلعت علبة السجاير اللي بدأت ادخنها بعدد موت فاطمة و قلعت هدومي كلها كنت قاعد بالبوكسر و شارد لحد ما لقيت الباب بيخبط قمت فتحت لقيتها سامية جريت عليا حضنتني قفلت الباب و هي بتواسيني و بعدين دخلنا اخدت بالها اني بالبوكسر بس و جت قعدت جنبي و بتقولي انت عارف يا محمد انا بعد وفاة اخويا الدنيا اسودت في وشي زيك كده بس وقتها انت كنت جنبي بشكل غريب و خلتني اخرج من الازمة قبل فرحك انبسطت اوووى انك جنبي عرفت ان العلاقة بينا قوية و احترمت فاطمة جدا و حبيتها هو مطولناش مع بعد بس حبيتها انا مكنتش بتمني ارد لك اللي عملته معايا وقت موت اخويا عشان محبتش انك تخسر شخص عزيز عليك و كنت بدعي انه ميجيش اليوم اللي يخليني اعمل معاك نفس اللي عملته معايا وقت موت اخويا لكن هي دي الدنيا انا كنت ساكت و باصصلها و عيني ابتدت تزغلل لقيتها بتقولي انا ها اقعد معاك زي ما انت بتحب لما بنقعد لوحدينا و قامت قلعت هدومها و بقت بالاندر بس و جت قربت من و خدت دماغي في حضنها و انا اترعشت كده و حسيت احساس غريب مش عارف هو ايه بس لقيتها بتضمني بحنان اوووى و بعدين جت قعدت جنبي و شافت السيجارة اللي طفيتها و خلت راسي على حجرها و خلتني افرد و بتمسح على شعري و انا شايفها ملط و بزازها و راسها حسيت باحساس غريب و هي بتتكلم بس مكنتش سامع هي بتقول ايه و حسيت زبري ابتدي يقف اتعدلت في القعدة لكن زبري وقف و بقي باين من البوكسر لقيتها جت على الارض قاعده على ركبتها بين رجلي و بتقولي محمد لازم تبقي اقوى من كده عارفه انت بتحبها قد ايه لكن هي اكيد مش ها ترضي تشوفك مستسلم كده انا بدأت اشوف سامية انها فاطمة و قولت لها ها اعدي الازمة يا فاطمة هي استغربت اني ناديتها بفاطمة لكن عادي لقيتها باصه لزبري و راحت قلعتني البوكسر و انا شايفها فاطمة و راحت تمص زبري و انا بحس باحاسيس غريبة مكملتش دقيقتين و كنت منزل في بوئها و لقيتها قامت و كانت قلعت الاندر و قاعدة على حجري و دخلت زبري في طيزها و بتحضني فوقت و شوفت انها سامية لقيت دموعي تنزل على اللي حصل وهي قفششت على زبري بطيزها و بتهديني لحد ما هديت بس عقلي مكنش معاها خالص و هي بتحاول تنيك نفسها و زبري كل شوية يرخي و شوية يشد لقيتها بتقولي ان اهلها رجعووا السعودية و انها هنا لوحدها و ها تقعد معايا لحد ما اعدي من الازمة حتى انها هتبات هنا و هي بتتحرك على زبري عايزاني ابدأ اعمل معاها لقيتها بتقولي الوقت جري مننا يلا ننام عشان تروح شغلك بكرة بس شيلني و احنا كده شبلتها و احنا ماشيين و انا زي الاله لحد ما وصلنا السرير نمت على ظهري و هي عليا و زبري في طيزها و هي بتتنطط و بترضع بزازها و توطي تمص شفايفي لحد ما لقيت نفسي ايدي بتمسك طيزها و بحرك وسطي انيكها بسرعه بس عقلي مش موجود و مش بتكلم لحد ما جيبت و نفسي علي اوووى هي كانت بتتأوه و نمنا زي ما احنا.
فضل الحال كده 5 شهور بس كنت بتحسن تدريجي معاها بس في الشغل ببقي مصدر الوش الخشب كنت اخلص الشغل هي تستقبلني و هي ملط زي ما بحب و تقعد معايا و نحكي و نتكلم و احيانا نهزر و نضحك و احيانا انيكها و تبقي مبسوطة اووووووووى لحد ما فات 6 شهور على موت فاطمة جيت في يوم من الشغل كنا مع بعض زي المتجوزين مكنش فاضل غير كسها انيكه و هي كانت في المطبخ ملط دخلت بهدوء خالص و قلعت هدومي كلها و دخلت عليها المطبخ من غير ما تحس و قمت مبعبصها في طيزها لفت لي مخضوضه و لما شافتني اترمت في حضني خضتني و رجعت تعمل اللي كانت بتعمله و خليتها توطي و قمت مدخل زبري في طيزها و قعدت انيكها 5 دقايق لحد ما جبت و خرجته لقيتها بتلف لي و بتقولي محمد انا مش هبات النهارده و ها ارجع البيت فبقولها ليه قالت لي اصل اهلي راجعين من السعودية و بيتكلموا. ان في. عريس متقدم لي و هما موافقين و اتفقوا. معاه. على كل حاجة فممكن النهارده. يكون. اخرر يوم. نشووف بعض كانت زعلانه شوية و خلال الفترة اللي فاتت انا معرضتش عليها الجواز و هي. متكلمتش بس كنت زعلان شوية دخلت الحمام و طلعت اتغدينا و دخلت هي تستحمي و انا دهنت كريم تأخير و كنت ناوى اخر ليلة تكون مميزة خرجت و انا ببص لها و عيني بتطلب منها اخر ليلة و لقيت عينها موافقة شيلتها و دخلنا على السرير و قامت معركة ساعتين لحد ما جيبت و انبسطنا و دخلنا استحمينا خرجنا لبسنا هدومنا و جيت حضنتها حضن اكني بشكرها على كل حاجة و هي راحت باست شفايفي انها بتشكرني و مشيت .
قعدت بروح الشغل اشتغل من غير هزار ولا ضحك و ارجع افتكر سامية و فاطمة و اتفرج على اي حاجة و انام جيت في يوم في الشغل طلبوا مني اروح فرع تاني للشركة في مشكلة هناك ها احلها اخدت. حاجتى و. العربية و طلعت.
وصلت الفرع التاني و طلعت لقيت بت في سني منتهي النشاط و الاقبال على الحياة و بتهزر سرحت فيها لحظات و بصيت لطيزها العريضة و صدرها المظبوط و بطنها المشدوده و بعدين فوقت اخدت الوش الخشب قبل ما حد ياخد باله و احم مساء الخير انا محمد من الفرع الرئيسي للشركة جاي بخصوص كذا البت بتقولي اهلا و سهلا ايوة اتفضل معايا روحت معاها و دخلنا مكتب قالت لي دا مكتبي و المشكلة هنا انا قاعدة معاك لو احتجت حاجة قعدت على المكتب و انا بدأت اشتغل لقيتها بتقولي تشرب شاي رديت بجمود شكرا راحت مطلعة ساندوتشات و بتديني قولت لها مش عايز حاولت تهزر معايا مكنتش برد او برد برخامه فقامت وقفت و قالت ابااااي على تقل دمك سمعت الكلمة و افتكرت كلام سامية و هي ماشية فبدأت افرد وشي و قولت لها اسمك ايه قالت لي داليا قولت لها يا داليا ممكن كوباية شاي تحطي عقلتين من ايدك في الشاي بس عشان ميبقاش مسكر بزيادة لقيتها بتضحك اووووى و بتقولي ما انت دمك خفيف اهو امال كنت جاي قالب وشك علينا ليه ضحكت و قولتها معلش ظروف خلصت المشكلة بس مبينتش انها اتحلت و قاعدين نتكلم مع بعض لقيتها بتقولي هي العربية الحلوة النضيفة دي بتاعتك اصل محدش هنا عنده عربية نضيفه ضحكت و قولت لها ايوة بتاعتي يا ستي اتفضليها قالت لي لا يا عم لتقول بصالي فيها ولا تقول انتهازية و بنضحك وراحت قالت لي انت خلصت من بدري صح قولت لها نبيهه يا بت بصت في الساعة و قالت لي خلاص دا معاد الانصراف متشكرة جدا على انك صلحت المشكلة انا قومت لميت الحاججة بتاعتي و قولت لها انا اللي متشكر ليكي جدا يا استاذة داليا على اللي عملتيه معايا ضحكت و قالت لي استاذة روح يا شيخ انا داليا بس قولت لها تعالي اوصلك و اكسب فيكي ثواب بدل ما حد يخطفك ضحكت و قالت لي مش عايزة اتعبك ولا اتعب عربيتك قولت لها من ورا قلبك انتي نفسك عايزة التوصيلة دي يلا بلاش دلع نزلنا و ركبنا العربية و قولت لها تصحيح ما تجيبي رقم تليفونك ولا انتي مكهرباه قالت لي هات موبايلك ارن على نفسي اديتها تليفوني و رنت على نفسها سجلت رقمها و هي سجلت رقمي قولت لها اوصل لك فين قالت لي المكان و اتحركنا لقيتها لفت وشها ليا و بتقولي انت ايه حكايتك و ايه اللي خلاك قالب وشك الصبح مافيش ظروف مريت بيها لمحت الدبلة في ايدي قالت لي ااااه تلاقي المدام كانت منكده عليك بصيت لها و ابتسمت بحزن لما افتكرت فاطمة و مسحت دمعه هربت من عيني و قولتها المدام تعيشي انتي هي فهمت و لقتها اضايقت و بتقولي اسفه مش قصدي اضايقك قولت لها متشغليش بالك هي حاولت تهزر و انا تجاوبت في الهزار معاها و الكلام كان بيروح و بيجي بينا لحد ما وصلتها و هي قبل ما تنزل بتقولي ها اكلمك على الواتس قولت لها دا اعجاب بقا قالت لي اعتبره كده و ضحكت و نزلت روحت جبت اكل و روحت طلعت شقتي اكلت و ولعت سيجارة و انا بتفرج على التلفزيون لقيت رسالة على الواتس ببص لقيتها داليا قعدنا نتكلم و نهزر لحد ما نمت.
فضلنا كده انا داليا على الواتس و الحوار بيتطور و لقيت الشركة في يوم بعتاني الفرع تاني روحت لقيت داليا بتستقبلني و بتقولي تعالي قولت لها ايه المشكلة قالت لي مافيش حبيت اشوفك بس فخليتهم يبعتوك الدنيا شغالة زي الفل قعدنا مع بعض شوية كنت معجب بيها اوووى و كنت مبسوط و انا معاها و بنتكلم و وصلتها في الاخر و روحت بكلمها و هي بتتكلم لقيتها بعتالي على الواتس و بنتكلم لقيت نفسي بقولها داليا قالت لي ايه قولت لها بحبك لقيتها مبسوطة و بتقولي اننا كمان كنت لسه ها اقولك اني بحبك و قعدنا نتكلم مع بعض لحد ما نمنا صحيت تاني يوم كنت نازل كام مشوار و مش ها اروح الشركة و لقيت داليا بتكلمني و بتقولي انا اسفه مش ها ينفع نكمل مع بعض بقولها ليه دا احنا كنا حلوين انبارح قالت لي مش عايزة اظلمك ولا اغشك الموضوع صعب و مش ها اقدر اتكلم بس كفاية انا فعلا بحبك بس مش ها نكمل اسفه ركنت العربية على جنب و قولت لها اتصل فون قالت لي مش ها ينفع قولت لها ما انا مش ها اسيبك غير لما تقولي لي في ايه اللي خلاكي تغيري رايك كده لقيتها بعاته رسالة بتقولي انا مش بنت ارتحت انا اخدت الكلمة صدمة بس قولت يمكن حادثة و عادي بتحصل فبقولها دا حادثة ولا غصب قالت لي مش مهم. انت عرفت السبب و اظن دلوقتي مش عايز تكمل قولت لها تبقي عبيطة انا ماقولتش اني مش ها اكمل بس اعرف لقيتها بتحكي لي انها كانت مخطوبة و هي في جامعه و نامت مع خطيبها و فتحها حسيت وقتها انها لسه مخبيه حاجة بس كلامها صح و هديتها و قولت لنفسي يمكن ضحية و خلاص و هديتها و قفلنا وقتها و احنا بنحب بعض عادي لقيتها في معاد الانصراف بتبعت لي و تطمن عليا و فجاءة لقيت الكلام بيروح منها للسكس و هي روحت و لقيتها بتكمل معايا لحد ما نمت معاها شات و جابت......
التاليه
تحياتي لك فى قمه الروعه والجمال
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
➤السابقة


الجزء الاول

السلسله الثانية و برجاء من الادارة وضع رابط السلسلة الاولي للمتابعين
كنا في السلسلة الاولى وقفنا بعد 6 شهور من موت فاطمة لكن ها نرجع ورا شوية عشان و انا بكتب افتكرت اللي حصل كله فمقدرتش اكتب كتير
المهم بعد شهر من موت فاطمة او خلال الشهر كانت سامية بترن عليا كتير بس مكنتش برد بعد شهر رديت عليها و كنت في الشغل و بجمود الو لقيتها بتقولي ايه يابني شهر بكلمك مش بترد خير هي كانت عارفه فاطمة و فاطمة كانت عارفاها فبتكمل كلامها طمني فاطمة و النونو عاملين ايه مقدرتش اتمالك نفسي و عيني بتدمع و بقولها فاطمة ماتت هي اتصدمت و صعقت كده و بعتت لي بتقولي ابعت لي لوكيشن البيت و انا ها اجي لك كنت قربت اخلص شغل قفلت معاها و بعت اللوكيشن و لميت الحاجة و روحت كان معايا اكل اكلت معلقه و قمت رميت الباقي دي كانت حياتي انا خسيت اوى الفترة دي و طلعت علبة السجاير اللي بدأت ادخنها بعدد موت فاطمة و قلعت هدومي كلها كنت قاعد بالبوكسر و شارد لحد ما لقيت الباب بيخبط قمت فتحت لقيتها سامية جريت عليا حضنتني قفلت الباب و هي بتواسيني و بعدين دخلنا اخدت بالها اني بالبوكسر بس و جت قعدت جنبي و بتقولي انت عارف يا محمد انا بعد وفاة اخويا الدنيا اسودت في وشي زيك كده بس وقتها انت كنت جنبي بشكل غريب و خلتني اخرج من الازمة قبل فرحك انبسطت اوووى انك جنبي عرفت ان العلاقة بينا قوية و احترمت فاطمة جدا و حبيتها هو مطولناش مع بعد بس حبيتها انا مكنتش بتمني ارد لك اللي عملته معايا وقت موت اخويا عشان محبتش انك تخسر شخص عزيز عليك و كنت بدعي انه ميجيش اليوم اللي يخليني اعمل معاك نفس اللي عملته معايا وقت موت اخويا لكن هي دي الدنيا انا كنت ساكت و باصصلها و عيني ابتدت تزغلل لقيتها بتقولي انا ها اقعد معاك زي ما انت بتحب لما بنقعد لوحدينا و قامت قلعت هدومها و بقت بالاندر بس و جت قربت من و خدت دماغي في حضنها و انا اترعشت كده و حسيت احساس غريب مش عارف هو ايه بس لقيتها بتضمني بحنان اوووى و بعدين جت قعدت جنبي و شافت السيجارة اللي طفيتها و خلت راسي على حجرها و خلتني افرد و بتمسح على شعري و انا شايفها ملط و بزازها و راسها حسيت باحساس غريب و هي بتتكلم بس مكنتش سامع هي بتقول ايه و حسيت زبري ابتدي يقف اتعدلت في القعدة لكن زبري وقف و بقي باين من البوكسر لقيتها جت على الارض قاعده على ركبتها بين رجلي و بتقولي محمد لازم تبقي اقوى من كده عارفه انت بتحبها قد ايه لكن هي اكيد مش ها ترضي تشوفك مستسلم كده انا بدأت اشوف سامية انها فاطمة و قولت لها ها اعدي الازمة يا فاطمة هي استغربت اني ناديتها بفاطمة لكن عادي لقيتها باصه لزبري و راحت قلعتني البوكسر و انا شايفها فاطمة و راحت تمص زبري و انا بحس باحاسيس غريبة مكملتش دقيقتين و كنت منزل في بوئها و لقيتها قامت و كانت قلعت الاندر و قاعدة على حجري و دخلت زبري في طيزها و بتحضني فوقت و شوفت انها سامية لقيت دموعي تنزل على اللي حصل وهي قفششت على زبري بطيزها و بتهديني لحد ما هديت بس عقلي مكنش معاها خالص و هي بتحاول تنيك نفسها و زبري كل شوية يرخي و شوية يشد لقيتها بتقولي ان اهلها رجعووا السعودية و انها هنا لوحدها و ها تقعد معايا لحد ما اعدي من الازمة حتى انها هتبات هنا و هي بتتحرك على زبري عايزاني ابدأ اعمل معاها لقيتها بتقولي الوقت جري مننا يلا ننام عشان تروح شغلك بكرة بس شيلني و احنا كده شبلتها و احنا ماشيين و انا زي الاله لحد ما وصلنا السرير نمت على ظهري و هي عليا و زبري في طيزها و هي بتتنطط و بترضع بزازها و توطي تمص شفايفي لحد ما لقيت نفسي ايدي بتمسك طيزها و بحرك وسطي انيكها بسرعه بس عقلي مش موجود و مش بتكلم لحد ما جيبت و نفسي علي اوووى هي كانت بتتأوه و نمنا زي ما احنا.
فضل الحال كده 5 شهور بس كنت بتحسن تدريجي معاها بس في الشغل ببقي مصدر الوش الخشب كنت اخلص الشغل هي تستقبلني و هي ملط زي ما بحب و تقعد معايا و نحكي و نتكلم و احيانا نهزر و نضحك و احيانا انيكها و تبقي مبسوطة اووووووووى لحد ما فات 6 شهور على موت فاطمة جيت في يوم من الشغل كنا مع بعض زي المتجوزين مكنش فاضل غير كسها انيكه و هي كانت في المطبخ ملط دخلت بهدوء خالص و قلعت هدومي كلها و دخلت عليها المطبخ من غير ما تحس و قمت مبعبصها في طيزها لفت لي مخضوضه و لما شافتني اترمت في حضني خضتني و رجعت تعمل اللي كانت بتعمله و خليتها توطي و قمت مدخل زبري في طيزها و قعدت انيكها 5 دقايق لحد ما جبت و خرجته لقيتها بتلف لي و بتقولي محمد انا مش هبات النهارده و ها ارجع البيت فبقولها ليه قالت لي اصل اهلي راجعين من السعودية و بيتكلموا. ان في. عريس متقدم لي و هما موافقين و اتفقوا. معاه. على كل حاجة فممكن النهارده. يكون. اخرر يوم. نشووف بعض كانت زعلانه شوية و خلال الفترة اللي فاتت انا معرضتش عليها الجواز و هي. متكلمتش بس كنت زعلان شوية دخلت الحمام و طلعت اتغدينا و دخلت هي تستحمي و انا دهنت كريم تأخير و كنت ناوى اخر ليلة تكون مميزة خرجت و انا ببص لها و عيني بتطلب منها اخر ليلة و لقيت عينها موافقة شيلتها و دخلنا على السرير و قامت معركة ساعتين لحد ما جيبت و انبسطنا و دخلنا استحمينا خرجنا لبسنا هدومنا و جيت حضنتها حضن اكني بشكرها على كل حاجة و هي راحت باست شفايفي انها بتشكرني و مشيت .
قعدت بروح الشغل اشتغل من غير هزار ولا ضحك و ارجع افتكر سامية و فاطمة و اتفرج على اي حاجة و انام جيت في يوم في الشغل طلبوا مني اروح فرع تاني للشركة في مشكلة هناك ها احلها اخدت. حاجتى و. العربية و طلعت.
وصلت الفرع التاني و طلعت لقيت بت في سني منتهي النشاط و الاقبال على الحياة و بتهزر سرحت فيها لحظات و بصيت لطيزها العريضة و صدرها المظبوط و بطنها المشدوده و بعدين فوقت اخدت الوش الخشب قبل ما حد ياخد باله و احم مساء الخير انا محمد من الفرع الرئيسي للشركة جاي بخصوص كذا البت بتقولي اهلا و سهلا ايوة اتفضل معايا روحت معاها و دخلنا مكتب قالت لي دا مكتبي و المشكلة هنا انا قاعدة معاك لو احتجت حاجة قعدت على المكتب و انا بدأت اشتغل لقيتها بتقولي تشرب شاي رديت بجمود شكرا راحت مطلعة ساندوتشات و بتديني قولت لها مش عايز حاولت تهزر معايا مكنتش برد او برد برخامه فقامت وقفت و قالت ابااااي على تقل دمك سمعت الكلمة و افتكرت كلام سامية و هي ماشية فبدأت افرد وشي و قولت لها اسمك ايه قالت لي داليا قولت لها يا داليا ممكن كوباية شاي تحطي عقلتين من ايدك في الشاي بس عشان ميبقاش مسكر بزيادة لقيتها بتضحك اووووى و بتقولي ما انت دمك خفيف اهو امال كنت جاي قالب وشك علينا ليه ضحكت و قولتها معلش ظروف خلصت المشكلة بس مبينتش انها اتحلت و قاعدين نتكلم مع بعض لقيتها بتقولي هي العربية الحلوة النضيفة دي بتاعتك اصل محدش هنا عنده عربية نضيفه ضحكت و قولت لها ايوة بتاعتي يا ستي اتفضليها قالت لي لا يا عم لتقول بصالي فيها ولا تقول انتهازية و بنضحك وراحت قالت لي انت خلصت من بدري صح قولت لها نبيهه يا بت بصت في الساعة و قالت لي خلاص دا معاد الانصراف متشكرة جدا على انك صلحت المشكلة انا قومت لميت الحاججة بتاعتي و قولت لها انا اللي متشكر ليكي جدا يا استاذة داليا على اللي عملتيه معايا ضحكت و قالت لي استاذة روح يا شيخ انا داليا بس قولت لها تعالي اوصلك و اكسب فيكي ثواب بدل ما حد يخطفك ضحكت و قالت لي مش عايزة اتعبك ولا اتعب عربيتك قولت لها من ورا قلبك انتي نفسك عايزة التوصيلة دي يلا بلاش دلع نزلنا و ركبنا العربية و قولت لها تصحيح ما تجيبي رقم تليفونك ولا انتي مكهرباه قالت لي هات موبايلك ارن على نفسي اديتها تليفوني و رنت على نفسها سجلت رقمها و هي سجلت رقمي قولت لها اوصل لك فين قالت لي المكان و اتحركنا لقيتها لفت وشها ليا و بتقولي انت ايه حكايتك و ايه اللي خلاك قالب وشك الصبح مافيش ظروف مريت بيها لمحت الدبلة في ايدي قالت لي ااااه تلاقي المدام كانت منكده عليك بصيت لها و ابتسمت بحزن لما افتكرت فاطمة و مسحت دمعه هربت من عيني و قولتها المدام تعيشي انتي هي فهمت و لقتها اضايقت و بتقولي اسفه مش قصدي اضايقك قولت لها متشغليش بالك هي حاولت تهزر و انا تجاوبت في الهزار معاها و الكلام كان بيروح و بيجي بينا لحد ما وصلتها و هي قبل ما تنزل بتقولي ها اكلمك على الواتس قولت لها دا اعجاب بقا قالت لي اعتبره كده و ضحكت و نزلت روحت جبت اكل و روحت طلعت شقتي اكلت و ولعت سيجارة و انا بتفرج على التلفزيون لقيت رسالة على الواتس ببص لقيتها داليا قعدنا نتكلم و نهزر لحد ما نمت.
فضلنا كده انا داليا على الواتس و الحوار بيتطور و لقيت الشركة في يوم بعتاني الفرع تاني روحت لقيت داليا بتستقبلني و بتقولي تعالي قولت لها ايه المشكلة قالت لي مافيش حبيت اشوفك بس فخليتهم يبعتوك الدنيا شغالة زي الفل قعدنا مع بعض شوية كنت معجب بيها اوووى و كنت مبسوط و انا معاها و بنتكلم و وصلتها في الاخر و روحت بكلمها و هي بتتكلم لقيتها بعتالي على الواتس و بنتكلم لقيت نفسي بقولها داليا قالت لي ايه قولت لها بحبك لقيتها مبسوطة و بتقولي اننا كمان كنت لسه ها اقولك اني بحبك و قعدنا نتكلم مع بعض لحد ما نمنا صحيت تاني يوم كنت نازل كام مشوار و مش ها اروح الشركة و لقيت داليا بتكلمني و بتقولي انا اسفه مش ها ينفع نكمل مع بعض بقولها ليه دا احنا كنا حلوين انبارح قالت لي مش عايزة اظلمك ولا اغشك الموضوع صعب و مش ها اقدر اتكلم بس كفاية انا فعلا بحبك بس مش ها نكمل اسفه ركنت العربية على جنب و قولت لها اتصل فون قالت لي مش ها ينفع قولت لها ما انا مش ها اسيبك غير لما تقولي لي في ايه اللي خلاكي تغيري رايك كده لقيتها بعاته رسالة بتقولي انا مش بنت ارتحت انا اخدت الكلمة صدمة بس قولت يمكن حادثة و عادي بتحصل فبقولها دا حادثة ولا غصب قالت لي مش مهم. انت عرفت السبب و اظن دلوقتي مش عايز تكمل قولت لها تبقي عبيطة انا ماقولتش اني مش ها اكمل بس اعرف لقيتها بتحكي لي انها كانت مخطوبة و هي في جامعه و نامت مع خطيبها و فتحها حسيت وقتها انها لسه مخبيه حاجة بس كلامها صح و هديتها و قولت لنفسي يمكن ضحية و خلاص و هديتها و قفلنا وقتها و احنا بنحب بعض عادي لقيتها في معاد الانصراف بتبعت لي و تطمن عليا و فجاءة لقيت الكلام بيروح منها للسكس و هي روحت و لقيتها بتكمل معايا لحد ما نمت معاها شات و جابت......
التاليه
كمل يا برنس وما تتأخر
 
جميله جدا وروعه تسلم ايدك يا كبير
 
  • عجبني
التفاعلات: حد معاه فكة ربع جنيه
ايه الجمدان ده يعم منتظر الجزء التاني احلى حاجه انك مش بتتاخر علينا 😂
 
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
حلقه احلى حلقه جميل رائع أحسنت بارك **** فيك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%