NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
الشكيات... لضمان حقها .
الصور ليهم .. للمساومة قصاد بعض 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️
اتفق جدا وياريت تبقي ع بياض وتاخد المبلغ اللي تقدره بسبب اللي حصلها ونفسيتها اللي باظت

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
هو الصح والي يقول غير كدة بيحرق بنزين ع الفاضي ....

كدة كدة مفيش حاجة تبكي عليها .

واحدة سلمت نفسها وشرفها واتناكت وبعد كدة يساوم امها ... لا احا بقي ...

واللله لو معايا لقطع زبة وقسم اتحاسب علية
بتقولك يارودي ان ده اسلم حل وهي هتعمل كده فعلا

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
تتمسكن لحد ما تتمكن من الفيديوهات وكل اماكنهم و طبعا ف الفتره دي لو قررت تروح يعني انها متتصورش تاني وبعدها تبدا ف الانتقام

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
من على لسان صاحبة المشكله " الناس اللى بتدافع عن الراجل وبتقول ان انا اللى غلطانة وان الحق يقع عليا ..انا وهو لما قررنا ان صداقتنا تتحول لعلاقه و علاقتنا ببعض استمرت اكتر من سنه ..كان القرار مشترك بينا احنا الاتنين ..انا ولا رميت نفسى عليه ولاهو رمي نفسه عليا وكنت قايده صوابعى العشره شمع ليه ووقفت جمبه فى شغله وفى حياته وفى تعب مراته حتى وهو وعدنى ان علاقتنا تتحول لعلاقه رسميه وكان دايما بيتحجج بتعب مراته وانه مش هيقدر يفاتحها فى حاجه زي كده ومنتظرها تخف ..انا كنت بروح البييت عنده وكان مفهم مراته اني شغاله ..كنت بنضف البيت وباخد بالى من اولاده ومن مراته وعمرى معملت ليه حاجه وحشه على الرغم ان مستوايا كويس جدا بس كنت بحبه وهو بيحبنى ..ولما هو قرر انه ينفصل بحجه ان ضميرة بيانبه انا زعلت شويه بس قولت ليه دي حياتك وانت حر فيها ووعدته ان ولا اكن حاجه حصلت بينا خالص ..بس فى الاخر دي كانت النتيجه"
هي غلطانة عشان رخصت نفسها وبقت خدامة
وهو غلطان انه طلع خول

• عجبني
ما بيخطرلك انه ممكن يهاجما بالشارع ويئتلا ؟ متل ما بيعملو العالم هالفترة؟ وعلى اسباب ائل من هيدي بكتير

الحدن اللي ما عنده ضمير وبيصور بنت وبيهددا ممكن توصل معه للئتل يا رودي

مفيش منه دة تشوف حد ثقة وتشيل معاه نسخة وبكدة ضمنت لو حصل حاجة راحوا في داهية 🤷🏻‍♀️

ناهيك عن الي بيدور على السكس شخصيته ضعيفة وروحة مهزوزة ... مستحيل يوصل لخناق مباشر حتى 👌👌

لانه في كفة النقص دائما

• أتفق
هي غلطانة عشان رخصت نفسها وبقت خدامة
وهو غلطان انه طلع خول
لا هي مش خدامه .. اللى تساعد واحده مريضه غير قادره على الحركه وتخلى بالها من اطفااال صغيرة متبقاش خدامه .. هو اه خول .. بس الغلط الاكبر مش عليها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اتفق جدا وياريت تبقي ع بياض وتاخد المبلغ اللي تقدره بسبب اللي حصلها ونفسيتها اللي باظت

هي تكتبهم فقط بدون تقديم ... ضمان حق لها مستقبلا مش اكتر..

سي مثلا اتفضحت يبقى ثمن فضيحتها سجنهم بالشكيات

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: دندوشه و bkaka.gr
من على لسان صاحبة المشكله " الناس اللى بتدافع عن الراجل وبتقول ان انا اللى غلطانة وان الحق يقع عليا ..انا وهو لما قررنا ان صداقتنا تتحول لعلاقه و علاقتنا ببعض استمرت اكتر من سنه ..كان القرار مشترك بينا احنا الاتنين ..انا ولا رميت نفسى عليه ولاهو رمي نفسه عليا وكنت قايده صوابعى العشره شمع ليه ووقفت جمبه فى شغله وفى حياته وفى تعب مراته حتى وهو وعدنى ان علاقتنا تتحول لعلاقه رسميه وكان دايما بيتحجج بتعب مراته وانه مش هيقدر يفاتحها فى حاجه زي كده ومنتظرها تخف ..انا كنت بروح البييت عنده وكان مفهم مراته اني شغاله ..كنت بنضف البيت وباخد بالى من اولاده ومن مراته وعمرى معملت ليه حاجه وحشه على الرغم ان مستوايا كويس جدا بس كنت بحبه وهو بيحبنى ..ولما هو قرر انه ينفصل بحجه ان ضميرة بيانبه انا زعلت شويه بس قولت ليه دي حياتك وانت حر فيها ووعدته ان ولا اكن حاجه حصلت بينا خالص ..بس فى الاخر دي كانت النتيجه"
تمام كل آل قولتيه هيكون فى صالحك طلما هو باعك بالرخيص كده يستاهل قطع رقبته وإلا لسه بتحبيه وخايفه عليه
روحى يا بنتى على مدرية الأمن واطلبى مقابلة رائيس المباحث موضوعك هيتحل فى ٢٤ ساعة
وما تخافيش إنتى شاهد مالك تعرض للابتزاز
لأنك مسألة علاقتك معاه لا تعتبر زنا لأنك لم تاخذى مقابل مادى
وإنتى حره

• عجبني
تمام كل آل قولتيه هيكون فى صالحك طلما هو باعك بالرخيص كده يستاهل قطع رقبته وإلا لسه بتحبيه وخايفه عليه
روحى يا بنتى على مدرية الأمن واطلبى مقابلة رائيس المباحث موضوعك هيتحل فى ٢٤ ساعة
وما تخافيش إنتى شاهد مالك تعرض للابتزاز
لأنك مسألة علاقتك معاه لا تعتبر زنا لأنك لم تاخذى مقابل مادى
وإنتى حره
انا بحاول اقنعها بكده وهفضل احاول معاها

• عجبني
التفاعلات: bkaka.gr

لا هى وإلا آل خلفوها تقدر تاخذ عليهم شيكات
انتو بتحلموا

• عجبني
لا هي مش خدامه .. اللى تساعد واحده مريضه غير قادره على الحركه وتخلى بالها من اطفااال صغيرة متبقاش خدامه .. هو اه خول .. بس الغلط الاكبر مش عليها
لا غلطانة انا مش جاي ف صف حد بس هي لما تقبل يتقال عليها خدامة أو شغالة تبقي مهزقة اه لو كان ساعدتهم بحجة انهم صحاب او قرايب اوك مفيش مشكلة لكن هي قللت من نفسها وبرضه كمان هي ليه ترتبط بحد متزوج
وهو خول انه بص برا ولما بص مسترجلش واتجوز

• عجبني
مفيش منه دة تشوف حد ثقة وتشيل معاه نسخة وبكدة ضمنت لو حصل حاجة راحوا في داهية 🤷🏻‍♀️

ناهيك عن الي بيدور على السكس شخصيته ضعيفة وروحة مهزوزة ... مستحيل يوصل لخناق مباشر حتى 👌👌

لانه في كفة النقص دائما
عندك حق

هو موقف حقيقي لكن لا يخصنى بشئ بس حقيقي .. واحده على علاقه بواحد خارج اطار الجواز والدنيا بينهم فى تناغم بقالهم سنه وفجاه هو سابها واختفى بدون اى مبرر قوي وبحجه بايخه ان ضميرة بيأنبة وانهم لازم يصححوا الوضع ده ..وبعد شهرين من انتهاء العلاقه يظهر شخص محترم ويبعت للبنت من اكونت فيك كميه فيديوهات وصور ليها ..اتارى العرص اللى كانت على علاقة بيه كان بيصورها بدون علمها ..وبعد شد وجزب وابتزاز من الطرف التاني البنت خضعت ليه لحد معرفت ان الطرف الاول هو اللى باعته ليها ..ودلوقتى الشخص الاول ده ظهر فى الكادر تاني وببجاحه ..هي بقى بتفكر فى الانتقام بس مش عارفة ايه اسلم حلم ..
تفتكروا انتوا ايه اسلم حل.؟
اسلم حل مباحث الانترنت تمشى قانونى احسن
يا اما حتفضل طول عمرها فى ابتزاز

• أتفق

عمر ما هيبقي ف تمن للفضيحة حتي لو اتعدمو
بس الشيكات لازم تبقي ع بياض عشان تضمن ان مفيش كلب يفضحها

في كذا منصة ممكن تقول الي حصل فيها وهما هيقومو بي الواجب وهيتحسب والحوار بيحصل في سرية من غير ما اي حد يعرف

• عجبني
لا غلطانة انا مش جاي ف صف حد بس هي لما تقبل يتقال عليها خدامة أو شغالة تبقي مهزقة اه لو كان ساعدتهم بحجة انهم صحاب او قرايب اوك مفيش مشكلة لكن هي قللت من نفسها وبرضه كمان هي ليه ترتبط بحد متزوج
وهو خول انه بص برا ولما بص مسترجلش واتجوز
معاك حق ..اللى تامن لراجل فى الزمن ده تبقى مهزئه

• عجبني
التفاعلات: Lucifer horny
في كذا منصة ممكن تقول الي حصل فيها وهما هيقومو بي الواجب وهيتحسب والحوار بيحصل في سرية من غير ما اي حد يعرف
زي ايه

هو موقف حقيقي لكن لا يخصنى بشئ بس حقيقي .. واحده على علاقه بواحد خارج اطار الجواز والدنيا بينهم فى تناغم بقالهم سنه وفجاه هو سابها واختفى بدون اى مبرر قوي وبحجه بايخه ان ضميرة بيأنبة وانهم لازم يصححوا الوضع ده ..وبعد شهرين من انتهاء العلاقه يظهر شخص محترم ويبعت للبنت من اكونت فيك كميه فيديوهات وصور ليها ..اتارى العرص اللى كانت على علاقة بيه كان بيصورها بدون علمها ..وبعد شد وجزب وابتزاز من الطرف التاني البنت خضعت ليه لحد معرفت ان الطرف الاول هو اللى باعته ليها ..ودلوقتى الشخص الاول ده ظهر فى الكادر تاني وببجاحه ..هي بقى بتفكر فى الانتقام بس مش عارفة ايه اسلم حلم ..
تفتكروا انتوا ايه اسلم حل.؟
تخدرهم الاتنين وتصورهم وهما نايمين ع بعض
وتغير اوضاعهم وكده بقا
وصليني بيها واقولها ع مخدر ينيمهم يومين 😂😂

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة