NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نصيحة خليك زى مازن ولا بلاش تكون ماجد

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اهلا يا جماعه عندى ليكم نصيحة الى واحد عايز يتجاوز انا واخواتي عايشين في عمارة كبيرة معظم الناس الى فيها متجاوزين ولكن فى اتنين بس عايز احكيلكم عنهم أولهم مازن هو راجل محترم بيشتغل مهندس ومراته ست قمة فى الادب والاحترام ولما جوزها بيكون مش موجود بتكون قاعدة فى البيت ومحدش بيسمع ليها صوت عمرها ما اتخانقت ولا عملت مشكلة مع حد فى وجود جوزها أو فى غيابه و أولادهم محترمين جدا اما ماجد بقا فهو جارى برضو زى مازن لكن هو فى الشقة الى قدامنا على طول و ساعات بقف فى البلكونة بتاعتنا بزاوية كدا بشوف أوضة نومه مازن بقى فهو يعنى راجل بس مش ست شرموطة بمعنى الكلمه جسمها كيرفى اوى وعليها بزاز تفضل ترضع منها على طول ومش هتشبع ولا لبنها هيخلص وعليها حتى طياز عايزة الدق اشوفها وهى ماشية تقول قرية عايزة تتركب ماجد جوزها ليسافر السعودية كتير وبيشتغل هناك وهو لما يكون غايب مرانه بتبقى دائرة على حل شعرها مبتحترمهوش فى غيابها والنعمة ولا حتى فى حضوره ولنعمل مشاكل على طول وأخلاقها مش كويس خالص بتستنى وقت أما جوزها ماشى. وساعات بتجيب شباب ينام معاها بس محدش بيشوفها غيرنا علشان احنا قدامهم ده فى الظاهر أما فى الباطن ف مازن لما بيجي ينيك مراته انا بسمه الصوت فى حتة كدا معينة بعرف اسمع فيها كل حاجة المهم مازن لما بيجى ينيك بيطول فى العلاقة وليكون جامد لان مرانه صوتها بيكون غالى أما ماجد بقا ف هو جه امبارح من السعوديه ومراته خدته ودخلت الاوضة وانا كنت شايفهم ف مرات ماجد كانت ممحونة قوى ف قلعت له وأنا لما شوفتها هيجت الصراحه وجوزها كمان وجه ينيكها تلك لمدة ٨ دقايق بس وجابهم ف الراجل آخره كدا أما مراته فمكانتش لسه حتى لحقت تعمل حاجة لأن الست دى مجنونة جنس عايزة عشرين واحد. ينيكوها كل يوم وانا عرفت كدا لانى كنت بروح ليها وجوزها مسافر مش انا بس انا واتنين من اخواتى وكنا فاشخينها المهم الى انا عايز أقوله خليك راجل مع مراتك على قد ما تقدر علشان احترمك فى غيابك وفى حضورك وتصون عرضك وشرفك وزر ماحكيت ليكم كدا مازن راجل وماجد راجل بس الفرق أن مازن راجل دكر ومشبع مراته أما امجد فهو راجل بس راجل نص كم لانه مش مشبع مرانه

• عجبني
التفاعلات: سيب نفسك وقول خربانة
😂اكتبها قصة احسن و خللي كل واحدة بعد التانية

• بيضحكني
التفاعلات: mrwan tawfik rabia
انا مش بقول انها قصة بقلك اكتبها قصة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%