NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

دندوشه

Daemon mode is active
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
هو موقف حقيقي لكن لا يخصنى بشئ بس حقيقي .. واحده على علاقه بواحد خارج اطار الجواز والدنيا بينهم فى تناغم بقالهم سنه وفجاه هو سابها واختفى بدون اى مبرر قوي وبحجه بايخه ان ضميرة بيأنبة وانهم لازم يصححوا الوضع ده ..وبعد شهرين من انتهاء العلاقه يظهر شخص محترم ويبعت للبنت من اكونت فيك كميه فيديوهات وصور ليها ..اتارى العرص اللى كانت على علاقة بيه كان بيصورها بدون علمها ..وبعد شد وجزب وابتزاز من الطرف التاني البنت خضعت ليه لحد معرفت ان الطرف الاول هو اللى باعته ليها ..ودلوقتى الشخص الاول ده ظهر فى الكادر تاني وببجاحه ..هي بقى بتفكر فى الانتقام بس مش عارفة ايه اسلم حلم ..
تفتكروا انتوا ايه اسلم حل.؟

تعديل

من على لسان صاحبة المشكله " الناس اللى بتدافع عن الراجل وبتقول ان انا اللى غلطانة وان الحق يقع عليا ..انا وهو لما قررنا ان صداقتنا تتحول لعلاقه و علاقتنا ببعض استمرت اكتر من سنه ..كان القرار مشترك بينا احنا الاتنين ..انا ولا رميت نفسى عليه ولاهو رمي نفسه عليا وكنت قايده صوابعى العشره شمع ليه ووقفت جمبه فى شغله وفى حياته وفى تعب مراته حتى وهو وعدنى ان علاقتنا تتحول لعلاقه رسميه وكان دايما بيتحجج بتعب مراته وانه مش هيقدر يفاتحها فى حاجه زي كده ومنتظرها تخف ..انا كنت بروح البييت عنده وكان مفهم مراته اني شغاله ..كنت بنضف البيت وباخد بالى من اولاده ومن مراته وعمرى معملت ليه حاجه وحشه على الرغم ان مستوايا كويس جدا بس كنت بحبه وهو بيحبنى ..ولما هو قرر انه ينفصل بحجه ان ضميرة بيانبه انا زعلت شويه بس قولت ليه دي حياتك وانت حر فيها ووعدته ان ولا اكن حاجه حصلت بينا خالص ..بس فى الاخر دي كانت النتيجه

• عجبني
  • محزن
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: abdoooo10, الصقر_الجارح, أحمد السويسي و 4 آخرين
تصورو وتبعت الصور لمراتو

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح, Y0uSèf, غريب عن العالم و شخص آخر
تشربوا وتخلي حد ينيكها وتبعت لاهله

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
انتقام من ايه ؟؟
هي سلمت شرفها و عرضها لواحد مغتصبهاش يعني هي غلطت و بتدفع تمن غلطتها تتنيل و تسكت بقي و تحاول تبعد عن القرف اللي حطت نفسها فيه

• عجبني
تصورو وتبعت الصور لمراتو
هي بالفعل قدرت تصوروا ..بس اللى فى دماغها كا التالى ..بتفكر تخدرهم هما الاتنين وتخلى ناس يحولوه من رجاله لحقيقتهم وتصورهم وهما فى الوضع ده

• عجبني
التفاعلات: bkaka.gr و مدام دعاء
بوسه بالروج فى نص ضهرو من غير ميحس

• حبيته
انتقام من ايه ؟؟
هي سلمت شرفها و عرضها لواحد مغتصبهاش يعني هي غلطت و بتدفع تمن غلطتها تتنيل و تسكت بقي و تحاول تبعد عن القرف اللي حطت نفسها فيه
طيب هي غلطت ومش هتكلم ..وبالنسبه لابن اللبوه اللى غلطت معاه ده ايه موقفه مغلطتش ؟ .. مغلطتش لما خان الثقة وصورها لا ومكتفاش بكده ده ادي الصور لواحد تاني بيتزها

• أتفق
التفاعلات: مدام دعاء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انتقام من ايه ؟؟
يعنى هيا الى غلطت وهوا ملاك مجنح
ماهو كان بيغلط معاها
وصورها بدون علمها وبيبتزها بالصور
احنا لو فى دوله محترمه كان ممكن تسجنو

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: STroNG a👑، DarkHorse و دندوشه
هي بالفعل قدرت تصوروا ..بس اللى فى دماغها كا التالى ..بتفكر تخدرهم هما الاتنين وتخلى ناس يحولوه من رجاله لحقيقتهم وتصورهم وهما فى الوضع ده
هتقدر تعمل حاجه زى دى

يعنى هيا الى غلطت وهوا ملاك مجنح
ماهو كان بيغلط معاها
وصورها بدون علمها وبيبتزها بالصور
احنا لو فى دوله محترمه كان ممكن تسجنو
لا يادعاء .. هي البت اللى غلطانة وتستاهل الشنق طبعا الراجل مش بيغلط

• انا معترض
  • عجبني
طيب هي غلطت ومش هتكلم ..وبالنسبه لابن اللبوه اللى غلطت معاه ده ايه موقفه مغلطتش ؟ .. مغلطتش لما خان الثقة وصورها لا ومكتفاش بكده ده ادي الصور لواحد تاني بيتزها
تبلغ عنه لانها مش هتخلث منه و لو هي علي سبيل المثال ضربته قلم هيضربها عشرة و **** اعلم ممكن يعمل فيها ايه اديمي شايفه كل واحد يتأذي من واحده يدبحها في الشارع
و لو هي مكنتش سمحت له انه يلمسها مكنش كل ده حصل

• عجبني
التفاعلات: bkaka.gr و دندوشه
هي بالفعل بدائت تخطط ..وانا مبهوره بالفكرة ..بس مش عارفة بقى هتقدر تنفذ ولا لا
لازم تتاكد كويس انها تقدر تعمل كدا

• عجبني
التفاعلات: bkaka.gr و دندوشه
هو ده أفضل حل

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%