NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة اكمل ولا افركش

A

Anonymous (de39)

ضيف
انا خاطب من 6 شهور عن حب دام لسنه و احنا جيران فى المنطقة و حمايه وحماتى منفصلين من اكتر من خمس سنين و خطيبتى عندها اخين واحد عايش فى مصر ومع مراته والتانى بيسافر شغل وبيجى كل شهر المهم انا كنت بروح لخطيبتى عادى وانا راجع من الشغل او اى وقت عادى و حماتى ساعة بتتصل بيه اروح اساعدها فى حاجه او اروح لها مشوار عادى
المهم حصل بينى و بين حماتى علاقة غير كامله عبارة عن بوس و تحرش و لو الفرصة كانت سمحت كان ممكن يحدث ادخال و ده بعد مكنت عند خطيبتى فى يوم و انا و خطيبتى بابوسها و بتحرش بيها و كذا مرة تمص زبى حتى من قبل الخطوبة فى المرة دى حماتى قامت تعمل قهوة و انا كنت ببوس خطيبتى و ساعة مسمعت حماتى جايه اتعدلت تانى يوم لقيتها بترن عليه وبتقولى عاوزاك فروحت لها و كلمتنى انها شافتنا واحنا بنعمل كده ففضلت اقولها احنا شباب و معزورين و الكلام خدنا لحد ملقيت نفسى هجمت عيها بوس للحق هى كانت بتبعدى قوى وانا اللى هجمت جامد اثناء العلاقة كان فى احساسين عندها هى بتمنعنى وفى نفس الوقت بحس انها بتتفاعل معايا و كنت هايج لدرجة ان كنت طلعت بتاعى و هقلعها من تحت وانيكها بس سمعنا صوت الباب من تحت بيتفتح فتعدلنا بسرعة ولقيت خطيبتى وقعدت معاها شوية ونزلت ولقيت حماتى رنت عليه زعقت ليه جامد وانها معدتش هتامن ليه وانا عمال افكر هل ممكن يحصل ده تانى بينا هل افركش الخطوبه؟

• عجبني
التفاعلات: khaled_2020 و Ahmed142
فركش وروح لحالك وسيبهم في حالهم
لو الكلام اللي بتقوله صح جوازتك فاشله

فركش ورح لحال سبيلك و**** يسهلك ويسهلهم حتي لو هتسيب الدهب في ستين داهيه احسن ما تطلعو بفضيحه انتو الاتنين ويبقا لطلت بلح الشام ولا عنب اليمن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متردش علي حماتك واتعامل عادي مع خطيبتك لو بتحبوا بعض فعلا متسيبهاش

لو بتحب خطيبتك حاول تصالح حماتك وتعرفها انها كانت غلطه وخليك مع بنتها متسبهاش هي ملهاش ذنب

متردش علي حماتك واتعامل عادي مع خطيبتك لو بتحبوا بعض فعلا متسيبهاش
معلش يتعامل عادي ازاي طيب ازاي اصلا هيدخل بيتهم تاني ولا هيرفع عينو في حماتو
هو غلطان برضو.

الحل انك تعتزر لحماتك و متلعمالهاش تاني فعلا
خليك في خطبتك يا عم و لو مش مكفياك يبقا تسبها احسن

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%