NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
بسيطة تخدرهم وكل واحد يبصم على شيكات بعدد شعر رأسهم ... كدة ضمنت ثمن فضيحتها مستقبلاً ✌️✌️

ثانيا تلبسهم كل واحد لانجري وخيارة جنب طيزة ... وبكدة المساومة بقيت متساوية .

غدرو بيها تغدر بيهم 💁‍♀️💁‍♀️
انتي لو كنت قاعدة معانا مكنتيش عرفتي كلامها بالحرف كده ..احيه انتى بترقاقبينى ولا ايه يارودي :eek:

• حبيته
  • طب!
التفاعلات: bkaka.gr و مجنونة مطرقعة
هو موقف حقيقي لكن لا يخصنى بشئ بس حقيقي .. واحده على علاقه بواحد خارج اطار الجواز والدنيا بينهم فى تناغم بقالهم سنه وفجاه هو سابها واختفى بدون اى مبرر قوي وبحجه بايخه ان ضميرة بيأنبة وانهم لازم يصححوا الوضع ده ..وبعد شهرين من انتهاء العلاقه يظهر شخص محترم ويبعت للبنت من اكونت فيك كميه فيديوهات وصور ليها ..اتارى العرص اللى كانت على علاقة بيه كان بيصورها بدون علمها ..وبعد شد وجزب وابتزاز من الطرف التاني البنت خضعت ليه لحد معرفت ان الطرف الاول هو اللى باعته ليها ..ودلوقتى الشخص الاول ده ظهر فى الكادر تاني وببجاحه ..هي بقى بتفكر فى الانتقام بس مش عارفة ايه اسلم حلم ..
تفتكروا انتوا ايه اسلم حل.؟
عندي حل هو نجس شوية بس دا ضروري
اما يكلمها ينيكها تتلبون عليه وتوافق وروح معاه المكان وتقضي معاه احلي ساعة ولا اتنين وتكون هي مكلمة حد وتبعتله اللوكيشن وتدخل الحمام وتقوله تعالي ويروح ينيكه ويصوره ويهددوه هم بقي

• جامد
التفاعلات: دندوشه
بصى هى قدمها حليين
الأول تتفق معهم بطريقة دبلوماسيه إن كل واحد يروح لحاله
والحل التانى لو ما نفعش معاهم الاسلوب ده تروح تقابل رئيس مباحث مديرية الأمن التابعه لها لأنه هيكون اكبر من إنه يستغلها وتقوله أنها عاشت قصة حب مع الولد ده على أساس الزواج ومعرض كل إنسان للخطاء وانهم بيستغلوها وبهددوها وعايزين يشغلوها مومس
الموضوع عايز نوع من الجراءه منها وقولى لها ما تخافش الناس دى هتحافظ على سرها
أما من ناحية موقفها القانونى هى هنا شاهد مالك
ولو فيه حاجه غير كده أنا مستعد أقف جنبها وأرسل لها المحامى الخاص عندى ليدافع عنها
على العموم هي بتابع كل ردود حضراتكم .زبس انا مستنيه انها تهدي شويه عشان تقدر تفكر

• عجبني
التفاعلات: bkaka.gr
انتي دماغك في الاجرام حلوه

مش إحرام أخد الحق معلمه ومر عليا كتير اوي وفعلا القانون اتعمل للضعفاء ... الحيلة وحدها تنجيك

• جامد
عندي حل هو نجس شوية بس دا ضروري
اما يكلمها ينيكها تتلبون عليه وتوافق وروح معاه المكان وتقضي معاه احلي ساعة ولا اتنين وتكون هي مكلمة حد وتبعتله اللوكيشن وتدخل الحمام وتقوله تعالي ويروح ينيكه ويصوره ويهددوه هم بقي
وده رائيها بردوا

انتي لو كنت قاعدة معانا مكنتيش عرفتي كلامها بالحرف كده ..احيه انتى بترقاقبينى ولا ايه يارودي :eek:
بطلو الجنان آل أنتم فيه
البنت مكسوره وباين عليها مش بتاعت مشاكل

• عجبني
بسيطة تخدرهم وكل واحد يبصم على شيكات بعدد شعر رأسهم ... كدة ضمنت ثمن فضيحتها مستقبلاً ✌️✌️

ثانيا تلبسهم كل واحد لانجري وخيارة جنب طيزة ... وبكدة المساومة بقيت متساوية .

غدرو بيها تغدر بيهم 💁‍♀️💁‍♀️
الحل ده يدخلها السجن

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: bkaka.gr، مجنونة مطرقعة و دندوشه
مفيش دايرة انتقام بتكون فيها اسلم حل
لاكن بيكون فيها اكتر حل سليم
و اعتقد انها بعلمهم ل دخلياتهم حتعرف اية اكتر حاجة بيخافوا منها
بهيدي الئصة بالزات هن بيعرفو انه ماسكينا للبنت من ايدا اللي بتوجعا وحاشرينا ب زاوية الدفاع عن النفس مش الهجوم وبيعرفو انه هيدا اكتر موضوع ممكن البنت تخاف منه

ف ما بظن ممكن شي يخوفن الا البوليس والسجن

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: bkaka.gr و دندوشه

صدقيني كلهم اوساخ ولكن الوساخة لازم تتحل بالطرق الزفت عشان غير كدة حقها يروح وتبقى ضحية

• أتفق
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
الحل ده يدخلها السجن

مش مهم مهي ممكن تتسجن لو وصلت صورها للحكومة 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

فعل فاحش حضرتك 🙏🏻

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: Life Arch و دندوشه
وده رائيها بردوا
ودا الرأي الافضل لخول زي دا هي قررت انه يستحق جسمها سواء غلط او صح بتصورها وتبتزها يا دنئ مهي لو شرموطة كانت اشتغلت بفلوس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: bkaka.gr، shahd❤️ و دندوشه
  • أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
بهيدي الئصة بالزات هن بيعرفو انه ماسكينا للبنت من ايدا اللي بتوجعا وحاشرينا ب زاوية الدفاع عن النفس مش الهجوم وبيعرفو انه هيدا اكتر موضوع ممكن البنت تخاف منه

ف ما بظن ممكن شي يخوفن الا البوليس والسجن
تمام أنا معاكى
وخلى بالك البوليس هياخد الموضوع بسريه تامه لأن مش من مصلحتهم يفضحون البنت
يا جماعه الموضوع ده بيحصل كتير عندهم وما حدش يعرف حاجه

• عجبني
التفاعلات: shahd❤️
احلفلك بايه انه نفس رائيها بالظبط
هو الصح والي يقول غير كدة بيحرق بنزين ع الفاضي ....

كدة كدة مفيش حاجة تبكي عليها .

واحدة سلمت نفسها وشرفها واتناكت وبعد كدة يساوم امها ... لا احا بقي ...

واللله لو معايا لقطع زبة وقسم اتحاسب علية

• أتفق
هو موقف حقيقي لكن لا يخصنى بشئ بس حقيقي .. واحده على علاقه بواحد خارج اطار الجواز والدنيا بينهم فى تناغم بقالهم سنه وفجاه هو سابها واختفى بدون اى مبرر قوي وبحجه بايخه ان ضميرة بيأنبة وانهم لازم يصححوا الوضع ده ..وبعد شهرين من انتهاء العلاقه يظهر شخص محترم ويبعت للبنت من اكونت فيك كميه فيديوهات وصور ليها ..اتارى العرص اللى كانت على علاقة بيه كان بيصورها بدون علمها ..وبعد شد وجزب وابتزاز من الطرف التاني البنت خضعت ليه لحد معرفت ان الطرف الاول هو اللى باعته ليها ..ودلوقتى الشخص الاول ده ظهر فى الكادر تاني وببجاحه ..هي بقى بتفكر فى الانتقام بس مش عارفة ايه اسلم حلم ..
تفتكروا انتوا ايه اسلم حل.؟
لو تقدر تنتقم بدون اي خساير تانيه بالنسبه ليها تدوس عليه

• عجبني
دا حقيقي وكسم القرف اللي عمله يعني

الشكيات... لضمان حقها .
الصور ليهم .. للمساومة قصاد بعض 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

• أتفق
التفاعلات: دندوشه و Lucifer horny
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الشكيات... لضمان حقها .
الصور ليهم .. للمساومة قصاد بعض 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️
ما بيخطرلك انه ممكن يهاجما بالشارع ويئتلا ؟ متل ما بيعملو العالم هالفترة؟ وعلى اسباب ائل من هيدي بكتير

الحدن اللي ما عنده ضمير وبيصور بنت وبيهددا ممكن توصل معه للئتل يا رودي

• أتفق
  • محزن
  • ايه ده
التفاعلات: دندوشه، bkaka.gr و مجنونة مطرقعة
من على لسان صاحبة المشكله " الناس اللى بتدافع عن الراجل وبتقول ان انا اللى غلطانة وان الحق يقع عليا ..انا وهو لما قررنا ان صداقتنا تتحول لعلاقه و علاقتنا ببعض استمرت اكتر من سنه ..كان القرار مشترك بينا احنا الاتنين ..انا ولا رميت نفسى عليه ولاهو رمي نفسه عليا وكنت قايده صوابعى العشره شمع ليه ووقفت جمبه فى شغله وفى حياته وفى تعب مراته حتى وهو وعدنى ان علاقتنا تتحول لعلاقه رسميه وكان دايما بيتحجج بتعب مراته وانه مش هيقدر يفاتحها فى حاجه زي كده ومنتظرها تخف ..انا كنت بروح البييت عنده وكان مفهم مراته اني شغاله ..كنت بنضف البيت وباخد بالى من اولاده ومن مراته وعمرى معملت ليه حاجه وحشه على الرغم ان مستوايا كويس جدا بس كنت بحبه وهو بيحبنى ..ولما هو قرر انه ينفصل بحجه ان ضميرة بيانبه انا زعلت شويه بس قولت ليه دي حياتك وانت حر فيها ووعدته ان ولا اكن حاجه حصلت بينا خالص ..بس فى الاخر دي كانت النتيجه"

• عجبني
التفاعلات: bkaka.gr
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%