NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

EVA18

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
حكايتى مليانة بلاوي
كنت بنت طفلة جميلة هادئة ملتصقة بامى بقوة دائما لكن كانت تقول انت حاتطلعى ولد حنون قوى بس هى عايزانى افضل بنت ليها حتى لو بقيت ولد
كنت حاسة بكل لمسة منها فى جسمى و انا فضلت ارضع بزازها لغاية سن ١٨ سنة و انام فى حضنها عريانة وهى كمان كانت تعشقني اكثر و لما كبرت عرفت ان ماما كانت سحاقية مثلية و بتحبنى حب مثلى و استمريت مبسوطة قوى فى حضنها
كانت ماما صندوق اسرارى و كل شىء يحصل لى هى عارفاه بالتفصيل لكن حاجات حصلت حسيت ان ماما ب تحب غيرى كمان لكن كانت حريصة اشوفها طول الوقت وكل مرة واعيش معاها حبها لغيرى
حصل اخويا اكبر منى مارس الجنس معايا فى فتحتى الشرجية و انا صغيرة سن عشرة سنوات و تجاوبت معاه وطلبت كدة منه كثير قوى وعشقت ده و قلت ل ماما
ماما وافقت و شجعتني استمر مع اخويا من غير هو مايعرف ان ماما عارفة و بقيت ماما توفر لنا الفرص و المكان علشان نعمل كدة بس هو موش عارف ماما عارفاه
اخويا نبيل جميل جدا و رياضى و ضخم و عنيه زرقاء و شفايفه حمرا مليانه و كنت ادوب فى حضنه و استلذ بالوجع جوة فتحتي الشرجية بسبب عضوه كان طخين قوى صلب جدا و طويل بيدخل لغاية قلبى يوجعني فى صدرى فوق قوى وكنت احكى لماما وهى تسألني حاسة بايه بالضبط و هى تحضنى و تدخل صباعها فى فتحتي الشرجية و تعمل لى بيه و تخليني اعيش معاها لحظات زى الأحلام
لكن اختى عفاف كانت تحب تستحمى معانا انا وماما و كانت ماما تعمل لها بصباعها كمان و عفاف تحب تنام معايا و تعمل لى بصباعها فى كسى و طيظى كثير قوى قدام ماما و احنا نايمين فى أحضن ماما و ماما مبسوطة قوى و تنزل سوائل تخليني اشربها من فتحة كسها دايما وامي والحس واغرق بين فخوذها واردافها
بس كنت دايما اخاف على ماما من بابا وهو يمارس الجنس معاها بوحشية وهى تصرخ و تتوجع وتضحك وموش فاهمة ازاى كانت تستحمل قسوة بابا وعضوه كبير مرعب فعلا فعلا رهيب الحجم لكن ماما تقول لى ده ممتع و لذيذ قوى وان الستات تحب ده و ان كل صديقاتها والجارات نفسهن ياخدوا قضيب بابا … انا كنت أخاف من بابا
ولما كنت اخرج مع ماما شفتها تنام مع زميل بابا وصاحبه و مرة كذبت وقالت إنها مسافرة معايا القرية عند جدو تغير جو اسبوعين لكن احنا رحنا عند صديق بابا فى الفيلا فى قرية تانية بعيدة خالص و باة صاحب بابا ينام مع ماما بوحشية ويضربها جامد قوى وهى تصرخ وهو يقطعها ولما تقعد معايا وحدنا تقول لى انها كانت مبسوطة جدا جدا وعاوزة اكثر من كدة منه و تطمئنى
كمان ماما كانت تعشق دكتور الباطنة بتاعها وتنام معاه كثير وكان يضربها قبل ما ينيكها قوى و كمان عمو حسن الجزار كان مستمر يعمل جنس مع ماما … لكن عمتو ملكة و إيناس ومنى و شابات كثيرة كانت تنام مع ماما جنسيا وتمارس السحاق معاهن بقوة و يغمى عليها كثير وتغرق لبن من كسها وكسهن يجيبوا لبن فى بقها و تشربه بلذة غريبة
ولما مدرس خصوصي نام معايا قلت لماما و هى شجعتني و خالتى نامت معايا جنسيا وماما وافقت و بقيت تتفرج علينا و لما زميلى فى الثانوى طلب يعمل لى جنس ماما شجعتني انام معاه وعرفتني اتبسط واتمتع منه ازاى حتى اخوها خالى ناكني جامد قوى و وجعني ماما ضحكت و صالحتنى و قالت لى اتعلمى تتمتعى مع عنف الرجالة و الستات وةعرفتنى على صاحبتها كوثر جميلة ملكة جمال من بنى سويف ناكتنى كوثر وقطعتنى خالص بقسوة و ماما تتفرج علينا مبسوطة خالص …
بعد كدة عرفت أصحاب ذكور مثليين من الكلية و نمت معاهم وانا اعمل لهم انا الذكر و همة البنات البوتوم تحت منى واضربه جامد واوجعه . …
بس بصراحة
ماحدش حضنى بحب غير ماما واختى بجد و ولد اسمه فريد من الكلية مثلى سالب … حبيته جدا بشكل بقيت اجيبه ينام معايا فى حجرتى كثير … كانت ماما تنيكه فى طيظه قدامى
.طبعا اقسم وبدون قسم كل ده حصل وأكثر منه حصل مع بنات وستات من حى شعبى اسمه الشرابية و دول متعة ملهاش مثيل ومن عائلات قاسية محافظة جدا
احكى لى انت باةعلى فكرة اول تجربة واول موقف كان مع ماما .. سألتها عن الحب والجنس لما راتها تمارس العادة السرية من قدام و ورا مع بعض بقضيبين اثنين و ح تموت وهى تغنج و تجيب
كنت عندى ٨ سنوات بس
اخدتنى وشرحت لى كثير ونامت معايا وعملت لى حب وجنس و بقيت تخليني اشوفها مع بابا و مع عمو و مع صاحب بابا و مع طبيب بتاعها و مع اختها و مع صبى الجزار ... و طلبت
من خالى يخرقنى وينيكنى وكنت فرحانة قوى وبعدين بقيت عشيقة اخويا نبيل الجميل هو وصديقه عمر و ميمى ينيكونى بالدور وماما شايفة من وراء الباب و مبسوطة قوى
لما اجى عندك احكى لك شوية اوكى انا بنت ليزبيان ٢٤ سنة
كنت فى علاقات حب وجنس متعددة و زنا محارم كثير
حلوة قوى و مدورة مليانة و هايجة بأحب انيك اولاد سالب كمان و اوجعهم شويةشىء جميل و مريح
كمل كلامك و قول كلمنى عن نفسك
جايز احب ابوظ أخلاقك و اغتصبك
جايز احب اسحبك تنام معايا تمتعنى و
اخد مزاجى معاكاكتر حاجه تهيجني الست اللي مش بتتكسف
اللي بتكون عارفه عاوزه اي بالظبط
تطلب هي النيك قبل م اطلبه انا
تكون دايما هايجه وبتحب تجرب حاجات جديدهاوك
انا ١٨ سنه
ستريت قدام الناس سالب مع عشاقى بس
خام ملمستش بنت لسه
حابب اتعرف على اصحاب ونتكلم ولو ارتحنا واطمنا لبعض نخرج سوا مفيش مشكلهانا بقيت و اتعلمت اكون كدة انا الست دى
عارف انا احب اصطاد بنات وستات ساذجة عبيطة بريئة و اهيجها قوى وانيكها
واحب اهيج الاولاد الذكور المراهقين واخليهم ينيكونى لغاية الولد ما يموت من التعب ويقول موش قادر خلاص ساعتها انا انيكه فى طيظه واعوده على كدة ويبقى الخول بتاعى انا بس
مشكلة ثانية فى علاقاتى الجنسية الزوجية
زوجتى جميلة جدا وزنها زائد قليلا فوق ٨٥ كيلو
اعشقها و اتلهف عليها جنسيا بشكل غير عادى و اكون فى منتهى وقمة الاستثارة و انا استعد قبل النوم معها وهى أيضا تكون مهيأة جدا و مستثارة بشدة قبل اللقاء في السرير بساعات .. و عندما نتعرى تماما و طول المداعبة و التأهيل و تصل هى الى الاورجازم العنيف جدا اكثر من عشرين مرة اثناء المداعبة واستخدام الأصابع و الفم و اليد و تبتل وتقذف فيضانات غزيرة جدا .. و باثناء ايلاج القضيب فيها تقذف هى كثيرا جدا .. وبعد قليل اذا
اشتكت هى او تالمت او قالت لى حاسب استنى شوية ابعد عنى شوية موش قادرة اتنفس هات لى ماية بسكر بسرعة ح اموت .. ساعتها يصيبنى انا ارتخاء تام و افشل تماما فى الانتصاب او تكملة الأداء الطبيعى معها
هى تقول انها تكتفى تماما بكل شىء بدون الايلاج الشديد الانتصاب العميق لانه يضرب عنق الرحم ويؤلمها الما شديدا .. زوجتى تعشقني وتريد ان استخدم لسانى وفمى واصبعى فقط معها وتصل الى ذروة القذف، لكنها تكره قضيبي و وجوده داخل مهبلها.. زوجتى تحب وتدمن مشابهة فيديوهات سحاق بين الاناث اكثر و رأيتها عدة مرات تفعل السحاق مع اختى الصغيرة و انا تجاهلت ذلك لانه شىء تافه بين البنات .
ما هو الحل .. اريد الإنجاب منها و هى تحب أن اقذف فى فمها او على وجهها وصدرها او بين اردافها .. نسيت اقول ان زوجتى تحب و تطلب الممارسة فى فتحة الشرج مع انها تتألم و تصرخ كل مرة ولكنها تطلب الاستمرار في الشرج .. هل زوجتى غريبة انا لا افهمها .. مؤمن بحرية المرأة فى الاختيار بدون قيود .. بماذا تنصحيني

EVA 18

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mego 7, MADAM SOSO, حمادة وبس و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قصه مشوقه وجميله بس افرادها كثير وكلهم م****** ما فيش حد يعني كله بيتناك ايه ده ده يعتبر الناس كلها ب***** ت**** في المخالف في الحرام يعني

• عجبني
التفاعلات: mando40

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%