NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثلية واقعية لازم ندخل السينما الاول و بعدين السرير

Dr Samy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
ثنائي الميل
اتعرفت عليه هنا فى المنتدى ده و طاردني مطاردة عنيفة بإصدار لازم ينام معايا و مع مراتى و ماما و كلامه هيجنى جدا و بعت لى صور قضيبه و جسمه حلو عسل و صوره الشخصية عريان مثير خالص ، انا هجت معاه قوى ، و اسمه (عاشق الطيظ) ولد جميل ساحر خالص، تبادلنا التليفونات و اتقابلنا و رحنا كافيه نتعرف ببعض ، موش معقول كلامه و نظراته و لمسات صوابعه و ايديه مثيرة اوووف. رحنا اتغدينا عند اكبر وأشهر مطاعم كباب فى مصر و خرجنا رحنا الملاهي و هناك حضنى و باسنى و مصيت لسانه و رضع شفايفى و حضنى من ورا وحسيت قضيبه كبير جدا بين طياظى و بعدين قال لى ياللا نروح عندى او عندك عاوز انام معاك انت هيجتنى خالص ، قلت له تعالى نروح السينما قبل البيت ، فى السينما حسست على فخاذه و زنقنى فى التواليت بس انا هربت منه ورجعت مكانى وهو ورايا هايج زى الحصان عاوز ينيكنى فى السينما وقعد جنبى يبوسني كثير ة انا احسس على قضيبه طلعته من البنطلون و مسكته اتخضيت ايه ده ؟ كل ده زوبره؟ موش معقول و بقيت احسس على راسه مصيبه فعلا كبيرة قوى و طول زوبره حوالى شبرين اثنين و بيوضه كبيره و شعر عانته ناااعم خالص و تقيل و زوبره طخين زى ذراع ايدى مثلا ، و فضلت احسس و أدلك زوبره بشويش قوى ممتع جدا و بالذات لما هو يبوسني و يرضع شفايفى و يحسس على طياظى و ظهرى بحنية و يعصر بزازى و لحمى فى ايديه الهايجة عليا ، و كل شوية يعض خدى و يقول لى ياللا نروح البيت عاوز انيكك موش قادر اصبر بأة عاوز ادخل زوبرى فى طيظك جوة قوى . اقول له استنى شوية علشان انا خايفة منك .. زوبرك حلو قوى بس كبير جدا يموتني.. موش ح اموت بس ده ح يوجعني و يعذبني خالص.. يقول لى ما تخافش صدقنى و يحلف لى كثير و يقفش طيظى قوى و انا ابوس شفايفه كتير و ادوب معاه و اعصر بزازه و زوبره قوى عاوز اكسره وهو واقف منتصب كدة و اهيج عليه اكتر و اقول له انا خايف مرعوب من زوبرك ده ، يحلف لى ما تخافش ح نحط لك فازلين و كريم و مراهم كى واى و ديوركس توسع لك طيظك و تزفلط زوبرى بحنية و يمتعك و يدخل بحنية جوة طيظى!!! اقول له استنى شوية بس لما اتعود و اخد عليه و عليك شوية بس الاول ، قال لى طيب مص زوبرى شوية هنا. نزلت امص له زوبره متعة بجد حلو قوى وفضلت امص امص دخل زورى موتنى من اللذة و متعته و بقيت اتنفس بصعوبة زوبره طخين قوى مزنوق فى بقى و فجأة نطر و قذف مدافع اللبن و سخن و طعمه لذيذ موش معقول و بقيت ابلع واشرب اللبن كله جوايا و هجت عليه ح اموت فيه ، قلت له ياللا نروح البيت عندك ياللا بسرعة ، لقيت كشاف نور فى عينى و نور علينا و واقف جنبنا اثنين شباب بتوع مصارعة عضلات و عمالقة مسكونى من قفايا و مسكوه قالوا احنا موظفين الأمن فى السينما ياللا بينا على قسم الشرطة نعمل لكم محضر فسق و فجور و ممارسة الجنس فى مكان عام فى وجود جمهور .. انا عيطت زى النسوان و نزلت على ركبتى ابوس رجليهم و الجزم و اقول لهم **** سامحوني موش ح اعمل كدة تانى و خدوا كل الفلوس اللى معانا و سيبوني ارجع بيتنا لمراتى واعيط و احلف لهم ، اخدونا حجرة فى الإدارة بتاعة السينما كتبوا مذكرة و تقرير تحويلنا لقسم الشرطة و اخدوا البطاقات الشخصية و كل الفلوس و الساعات و الموبايلات و النظارة الذهب و السلسلة الذهب من رقبتى و قالوا ياللا بينا على القسم الشرطة و نزلنا لكن اول ما طلعنا من المول نركب معاهم عربية حبيبى هرب جرى زى الصاروخ و اختفى فى شارع جانبى زى العفريت و انا موش قادر اقف على رجلى من الخوف والرعب ، قالوا لبعض ياللا ننيك الواد الخول النتاية ده و نسيبه يروح ، و فعلا رجعت معاهم حجرة نوم الحرس و قفلوا علينا الباب. و ناكونى الاثنين بالدور ثلاث مرات و كنت باموت من المتعة واللذة معاهم وناكونى سبع مرات واحد ثلاثة و الثاني اربع مرات و بقينا اصدقاء و حبايب خالص وصلونى لغاية البيت و تواعدنا نتقابل تانى و رجعوا لى البطاقة الشخصية بتاعتى و طلعت نمت فى حضن زوجتى قالت لى مالك ؟ قلت لها عاوز اتناك .. طيظى مولعة .. زوجتى اتصلت باولاد خالها قالت لهم تعالوا بسرعة نيكو سامى و نيكونى حالا .

• عجبني
  • حبيته
  • ايه ده
التفاعلات: الدنيا وحشه, نفسي بجددد, شبراويشي و 5 آخرين
بصراحة كنت متابع القصة فالملاهي و السينما
بعيدا عن جو الدياثة الي ما احبوش
الفقرة الي فالملاهي وًالسينما كانت حلوة
لحد ما تسرعت فالحكاية و دخلت فيها الامن
و بعدها مراتك….. تسرع فصلني
اكيد حاول تاني لانك لما بتاخد وقتك اسلوبك حلو

• أتفق
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاشق الطيز 💋 و Dr Samy
حدد خط درامي واحد للقصة و ركز فيه خلينا معاك فالسينما هه

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dr Samy
بصراحة كنت متابع القصة فالملاهي و السينما
بعيدا عن جو الدياثة الي ما احبوش
الفقرة الي فالملاهي وًالسينما كانت حلوة
لحد ما تسرعت فالحكاية و دخلت فيها الامن
و بعدها مراتك….. تسرع فصلني
اكيد حاول تاني لانك لما بتاخد وقتك اسلوبك حلو
كان لازم اخلص و اقفل القصة علشان انام شوية قبل ما انزل الشغل بعظ المغرب . معلش المرة الجاية انفذ طلباتك حاضر
انا مبسوط ان كتابتى عجبتك

• عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز 💋 و جينجر
كان لازم اخلص و اقفل القصة علشان انام شوية قبل ما انزل الشغل بعظ المغرب . معلش المرة الجاية انفذ طلباتك حاضر
انا مبسوط ان كتابتى عجبتك
شكرا حبيبي
اكيد مشكور عالمجهود

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشق الطيز 💋 و Dr Samy
  • عجبني
التفاعلات: Dr Samy
قصة جميلة ..لكن مواصفات زب حبيبك مرعبة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة