NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

رب
قرار يحترم🙏
**** يكفيك شر كسره القلب يا صاحبي بعد عشرين سنه ولسه بحبها و برضه حول قلبي كسر وشرخ عمره ما هايتصلح 😥😥😥😥🙏

رب

**** يكفيك شر كسره القلب يا صاحبي بعد عشرين سنه ولسه بحبها و برضه حول قلبي كسر وشرخ عمره ما هايتصلح 😥😥😥😥🙏
طب انت اتجوزت بعدها

أه وعندي تلات أولاد كمان
**** يخلي
نصيحه حاول تحب زوجتك زيها
حاول علي قد متقدر عوض حبك ليها بزوجتك فسحها خرجها اتلها هدايا اعمل اي حاجه تنسيك النانيه خالص

حصل بالفعل وبعد سنه احتاجت مساعده معينه ووقفت جمبها وكانت مفكره ان دا هيرجع الود تاني لكن فهمتها ان من يوم ما بقت في حضن راجل تاني مبقتش اللي عرفتها وحبيتها وان ال بينا مات

حصل بالفعل وبعد سنه احتاجت مساعده معينه ووقفت جمبها وكانت مفكره ان دا هيرجع الود تاني لكن فهمتها ان من يوم ما بقت في حضن راجل تاني مبقتش اللي عرفتها وحبيتها وان ال بينا مات
بتبقي كسرت قلب فعلا
انها تسيبك عشان واحد معاه فلوس اكتر منك💔

• عجبني
التفاعلات: قيصر نسوانجى
بتبقي كسرت قلب فعلا
انها تسيبك عشان واحد معاه فلوس اكتر منك💔

لا لا ياريت اللي وجع القلب اكتر انه لا كان بخاطري ولا خاطرها انا كنت شاب لسه ببدأ حياتي ( يعني ع الابيض) وهيا بنوته لسه متقدرش تقف اودام اهلها فكان القرار لا بأيدي ولا بأيدها

لا لا ياريت اللي وجع القلب اكتر انه لا كان بخاطري ولا خاطرها انا كنت شاب لسه ببدأ حياتي ( يعني ع الابيض) وهيا بنوته لسه متقدرش تقف اودام اهلها فكان القرار لا بأيدي ولا بأيدها
هو معني حياتك انها سابتك غصب عنها صح

هو معني حياتك انها سابتك غصب عنها صح

دا ال بوصلهولك غصب عنها وعني بس المبدأ هنا انها بقت زوجه ونامت في حضن تاني مبقتش هيا الانسانه ال بالبراءه ال عرفتها بيها ممكن كان باقي عندي مشاعر ليها لكن كان خلاص فترة السنه جواز موتت فيا اي امل اننا نبقي مع بعض تاني

هتلاقي تناقض ف كلامي ودا لاني كنت في نار وقتها لغاية ما اخدت القرار وثبت عليه

دا ال بوصلهولك غصب عنها وعني بس المبدأ هنا انها بقت زوجه ونامت في حضن تاني مبقتش هيا الانسانه ال بالبراءه ال عرفتها بيها ممكن كان باقي عندي مشاعر ليها لكن كان خلاص فترة السنه جواز موتت فيا اي امل اننا نبقي مع بعض تاني

هتلاقي تناقض ف كلامي ودا لاني كنت في نار وقتها لغاية ما اخدت القرار وثبت عليه
مش هقدر الومك علي عملك ده
لان في ناااس كتير ممكن تعمل كده

مش هقدر الومك علي عملك ده
لان في ناااس كتير ممكن تعمل كده

اشكرك صديقي ومشكور ع طرحك المميز لموضوعك

• حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
  • حبيته
التفاعلات: قيصر نسوانجى
طبعا اغلبنا مر بعلاقات حب في سن المراهقه وكده
السؤال بقي لو البنت الي انت كنت تعرفها وكنتم مقررين انكم هتتجوزوا خانتك او اتجوزت غيرك
وبعد فتره(طويله او قصيره مش مهم)
لقيتها جايه ليك ومحتاجه مساعدتك
انت بقي في الوقت ده هتساعدها ولا لاء
وهل ممكن ترجع علاقتكم زي الاول من تاني ويبقي في احتمال تتجوزوا
ولا لاء

•البنات: بقي لو هو الي خانك وضحك عليكي ورجعلك بعدها تاني هل ممكن تسامحي ولو هو محتاج مساعدتك وانتي تقدري تساعدي هتساعدي ولا لاء وهل ممكن تسمحي ان هلاقتكم ترجع زي الاول تاني ولا لاء

enjoooooooooooooy
اساعدها وابقى جنبها
عدت محنتها وحلينا المشكله
انسحب بهدوء
انما نرجع زى الاول عمرى ما امنلها
خانتنى مره تخونى 100 مره

• عجبني
التفاعلات: SLSAMG
اساعدها وابقى جنبها
عدت محنتها وحلينا المشكله
انسحب بهدوء
انما نرجع زى الاول عمرى ما امنلها
خانتنى مره تخونى 100 مره
نفس تفكيري🤝🙏✌

• بيضحكني
التفاعلات: Aymanx123
حصل وساعدتها بس رجوع تاني صعب هي ماخنتنيش بس سيبنا بعض

• حبيته
التفاعلات: BABA YAGA
طبعا اغلبنا مر بعلاقات حب في سن المراهقه وكده
السؤال بقي لو البنت الي انت كنت تعرفها وكنتم مقررين انكم هتتجوزوا خانتك او اتجوزت غيرك
وبعد فتره(طويله او قصيره مش مهم)
لقيتها جايه ليك ومحتاجه مساعدتك
انت بقي في الوقت ده هتساعدها ولا لاء
وهل ممكن ترجع علاقتكم زي الاول من تاني ويبقي في احتمال تتجوزوا
ولا لاء

•البنات: بقي لو هو الي خانك وضحك عليكي ورجعلك بعدها تاني هل ممكن تسامحي ولو هو محتاج مساعدتك وانتي تقدري تساعدي هتساعدي ولا لاء وهل ممكن تسمحي ان هلاقتكم ترجع زي الاول تاني ولا لاء

enjoooooooooooooy
الجوازة لأه ثم لأه... بس أساعدها ممكن حسب الطللب وعمري ما أطلبها تاني للجنس

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%