NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مصري فشخ طيزي الجزء الثاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Bottomdxb

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
هكمل القصة اللي كونت حكتها مع النقاش المصري اللي فشخ طيازي
بعدها بكم يوم لقيتو بيكلمني انو عاوز ينيك تاني بس قالي لازم تلبسلي لانجيري و كلت و سنتيان مراتك قلتلو حاضر و فعلا جه كونت لبست سنتيان مراتي و كلتها لونها فوشيا و لبست كومبليزون بني بتاع مراتي هو اول مشافني اتهبل و انا كنت شارب و سكران طينة و كمان كونت لابس باروكه و حطيت روج احمر
هو مسكنى يقفش في بزازي الكبيره انا بزازي كبار اوي و ديما ملفتين مسكهم مص و عض بهدلهم و كان حاطط سنتيان مراتي على زبو الكبير و هو يقطع بزازي و انا قلتلو عاوز امص زوبرك قلى انزل مص جيت اشيل سنتيان مراتي راح ضربني على وشي و قلي تمص و السنتيان على زوبري يا عرس دانت مش بس خول و متناك دانت خنزير و عرس وانا هجت اوى و فضلت امص زبو و الحس بيضاني و هو عمال يلعب في كلت مراتي و انا لبسو و يبعبص خرم طيزي و يقلي كس مراتك مطاهر قلتلو لا قلي يعنى عندها زنبور قلتلو اه بتنزل ميا كتير اوي من كسها لما كنت بنكها و زبي يتزفلط جواه قلي عشان هايجه وانت خول مش مكيفها قلتلو اه مراتي تعبانه اوي عاوزه زوبر يكيفها قلي دانا هحبهالك يا خول و هاج اوي عليا و راح خلاني افنس و مرديش يخليني اقلع الكلوت و راح مدخل زبو في طيزي وانا لابس كلت مراتي و فضل ينيك فيا و انا حسيت طيزي بقت نفق و عاوزه رزع قلتلو نيك طيز الخول العرس جوز الشرموطه وريه ازاي هتعشر مراتو هو هاج اوي و فضل يفشخ و يضرب فيا و يقلي كسمك يا عرس يبن المتناكه انت طلعت خول اوي و ينيك جامد لحد مجبهم جوه طيزي و لما طلعو قلي تفضل لابس الكلوت عشان لبني يجي على كس مراتك يا خول و فعلا فضلت لبسو و هو مشي وانا مسحت لبنو مكان كس مراتي و مغسلتوش وهبقى احكلكم لما مراتي لبست الكلوت و هو لبنو عليه بعد كده

• عجبني
التفاعلات: فحل حريمك ياعرص, Top_man, Toommc و 3 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%