NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Bottomdxb

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا اول مره اكتب قصة
انا عندي ٤٠ سنة متجوز بقالي عشر سنين قبل متجوز كونت بتناك كتير انا زبي صغير و بزازي كبيره اوي زي البنات فعلا مع اني مش تخين وديما بلبس كورسيه فانله عشان تداريهم
انا بحب اتناك اوي و بتكيف اوي لما طيزي تتعبى لبن وبحب اتناك من العيال المراهقين اوي الصغيرين بحس بالمتعه لما يتقلي يا خول يا متناك خصوصا من عيل صغير
هحكى حكاية اما اتنكت مره من عيل صغير هو كان ١٨ سنه وانا كنت ٣٩ سنه انا مقيم في دبي و هو كان بريطاني زبو كان كبير اوى و مش مطاهر الجلده اللي على راس زبو الاحمر طعمها حلو اوي اتعرفت عليه في حمام مول كان واقف بيطرطر حمبي فضلت ابص على زبو هو اخد بالو رحت مبتسم لقيتو لعب في زبو و زق الجلده رحت مادد ايدي قدام زبو و البول نازل منها جه على ايدي لقيتو هاج بعدت ايدي و هو لبس هدومو و خرج خرجت وراه لقيتو واقف مستنى و اتعرفت عليه و قلتلو بيتي قريب تعالي نروح و مراتي كانت مسافره روحنا البيت اول مدخلنا رحنا اوضه النوم قلعت ملط وهو قلع و فضل بالبوكسر وجسمو ابيض و ناعم فضلت الحس في جسمو و هو ضربني على طيزي ووشي و انا بمص زبو لقيتو بيقلي عاوز يطرطر عليا دخلنا الحمام قعدت على الارض راح مطلع زبو و فضل يطرطر عليا و انا وشي على الارض و داس علي وشي برجلو و بعد مخلص خلاني انضف زبو بلساني و بعدين خرجنا و خلاني اقعد على ايدي و رجلي و ركبني و فضل ينيك فيا جامد زبو كان كبير اوي كان فشخنى و حاسو واصل لمصاريني لحد ملقيتو كبسو جامد و راح منزلهم جوه مولعين و بعدين طلعو و خلاني انضفو و بعدين نمت على ضهري و قلتلو يلطشلي بالاقلام و انا بضرب عشره لحد مجبتهم و بعدين دخلتو الحمام و حميتو و طرطر عليا تاني و بعدين لبس و نزل و كانت احلى مره اتناكت فيها

• عجبني
التفاعلات: Nutella coca و Aol
جرب الزبر العربى هتتمتع

طيب متقولنا على اول مرة اتنكت فيها شكلك عامل علاقات كتير

بحب البزاز الكبيرة جدااااااااااااااا

• عجبني
التفاعلات: Bottomdxb و سوسو اللبوة خدام الزنوج
حلوه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة