NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ماستر سويسري

Bottomdxb

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
اهلا بيكم
هحكى قصة حصلت معايا
انا عندي ٤٠ سنة القصة دي حصلت معايا من كم سنه ابل الكورونا اتكلمت على برنامج مع واحد سويسري كان ٢٩ سنه و كان ماستر طبعا انا معجبوش عشان كبير و شكلي عادي فالمهم قلتلو هكون عبد تحت رجلك بعدها وافق و جالي خلاني اول حاجه اقلعو الجزمة و الشراب و الحس رجلو بعدها دخلني الحمام عشان يطرطر عليا و بعد مخلص انضف زبو و امصو . زبو كان كبير اوي و احمر و مش متطاهر بعدها قلي استحمى و تعالي استحميت و طلعتلو بعدها جاب الحزام فضل يجلدني بيه و يشتمني و خلاني اسجد تحت رجلو و ابوسها و يدوس عليا بعدها حاول يدخل ايدو جوه طيزي بس معرفش عشان طيزي ضيقه و بعدين خلاني الحس خرم طيزو و يكبس نفسي كان هيخنقني و في الاخر خالص مرضيش ينكني الا لما لبست كلت مراتي و نكني و انا لبسو و بعدين جبهم في طيزي و قلي لبنو امسحو بكلوت مراتي و بعد مخلص قلي احميه و كان بيطرطر عليا وانا بحميه و بعد مخلص و لبس كان ماشي لطشني قلم قبل ميخرج و تف عليا و مشي بصراحه كان اول مره اتذل و اتهان كده بس مش عارف ازاي وافقت و كونت مستمتع ممكن عشان اجنبي و اشقر و صغير خلاني احس انو اعلى منى

• عجبني
التفاعلات: سمسم الامام
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حبيبي دى ميول خاصه انت بتحبها وعادى جدا جدا فيه كتير اوى زيك كده واكتر كمان انا كمان زيك وبحب العبودية اوى للزب وخاضع ليه وحده وبس

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
مش عشان شكله انت ميولك كده فعشان كده انت حبيت تكون خاضع ليه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%