NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي

• بيضحكني
التفاعلات: أم قويق
الفكرة جميلة بس متنفعش فى مصر مبدأيا الا لو اتعملت فى فيلا بتاعة حد خاصة بيه فى الساحل مثلا ده غير ان فيه شباب و رجالة كتير هنا حقيقى هايجة و ممكن تيجى تبوظ الدنيا و تلاقى الحفلة اتقلبت لممارسة جماعى و الدنيا تبوظ و بعدين هو احنا داخلين هنا ليه باسماء fake ماهو كلنا عارفين ان المنتدى فيه امنجية
مش كدة ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: mondy_2
صعب صعب

• عجبني
يسطا لو عايزين نعرف بعض يبقا ننزل كده نعمل ايفينت مثلا ولا حاجه زي اليوتيبرز والجو ده ، انما شغل نغطي وشنا وحفلة والكلام ده لي
لو تجمع ف شغل هيكون او مكان حتي مش هيكون احسن حاجة برضو

• عجبني
  • عجبني
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
من رأي صعب لأن معظمنا داخل هنا باسم مستعار وشخصية مختلفة

• عجبني
يسطا اصل افهمك حاجه رقم واحد احنا مش فمكان مقدس ده منتدي سكس فاحنا حتي لو عملناها هتلاقي الجنس عاي ابوه وتحرش وممكن اغت*صاب كمان وحاجه منيلة علشان معظم الهنا فاكر ان الستات والبنات الهنا متاحين لأي حد ، رقم اتنين لو عملناها بنظام الحفلة الانت بتقول عليه هنتسحب ع القسم ، رقم تلاتة في واحد او واحده عمال يعلق يقول بسرية ومش بسرية احنا كده حتي لو احنا نيتنا كويسة الهيقرها هيقول اننا رايحين نزني وراجعين
زنا ليه ده مجرد تعارف... الفكره مش وحشه هيه ممكن تحصل بس مع ناس معينه في المنتدي يكون فكرها راقي ومحترمين سيبك بقه من إلي بينزل صور زبه مفكر ان هوه الوحيد إلي علي الكوكب عنده زوبر

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: mondy_2 و الــــــعَــــــربــــــى
  • عجبني
  • عجبني
زنا ليه ده مجرد تعارف... الفكره مش وحشه هيه ممكن تحصل بس مع ناس معينه في المنتدي يكون فكرها راقي ومحترمين سيبك بقه من إلي بينزل صور زبه مفكر ان هوه الوحيد إلي علي الكوكب عنده زوبر
حصل

• عجبني
الفكره انه لازم يكون مكان امان وسري وبرضو يبقى ناس راقيه مش الناس بتاعت ده زبي وجاد للتعارف والجو ده لانهم هيعملوا مشاكل

• عجبني
التفاعلات: بــروفيـســـور فى الـرزع
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
مجرد رأي مش اكتر اعملو برنامج للحفلة

بتعملها ...
انا واصدقائي
اللي برا المنتدى....

فكره رائعه و نطبقها في الخيال 🌹

• حبيته
حد يتصل بمحمد بيه فى قسم الهرم ياجماعه 🤣

• بيضحكني
احلا حفله دى ولا ايه

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيا فكره جميله بصراحه بس زي مفيه الكويس فيه الوحش واكيد المنتدي ده يعني مفهوش مخبر ولا اتنين ولا تلاته وياريت يا جماعه كل واحد يخلي باله من الحاجه الي بتكون سهله صدقني هتلاقي نفسك لابس في الحيطه
في بره دلوقتي في الأقسام بيعملوا صفحات مخصوص علشان يصيدو بيها الناس من تجار عمله المنحرفين جنسيا وكل حاجه فكل واحد يخلي باله كويس

• عجبني
ياريت بصراحة

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%