NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي

و أنا اللي خيالي جابني انك تقصد dish party و كنت هقول قشطة معاكم و المحشي عليا 😁 عشرينية بعقل عيلة عندها سنتين

إخي عليا بجد

• بيضحكني
التفاعلات: mondy_2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
انا جااااهز جدا للموضوع ده

• حبيته
  • عجبني
زنا ليه ده مجرد تعارف... الفكره مش وحشه هيه ممكن تحصل بس مع ناس معينه في المنتدي يكون فكرها راقي ومحترمين سيبك بقه من إلي بينزل صور زبه مفكر ان هوه الوحيد إلي علي الكوكب عنده زوبر
اتفق وبشده

هيا فكره جميله بصراحه بس زي مفيه الكويس فيه الوحش واكيد المنتدي ده يعني مفهوش مخبر ولا اتنين ولا تلاته وياريت يا جماعه كل واحد يخلي باله من الحاجه الي بتكون سهله صدقني هتلاقي نفسك لابس في الحيطه
في بره دلوقتي في الأقسام بيعملوا صفحات مخصوص علشان يصيدو بيها الناس من تجار عمله المنحرفين جنسيا وكل حاجه فكل واحد يخلي باله كويس
اكيد ومش هتتعمل بس دا كانت فكره في خاطري

• عجبني
التفاعلات: fares07
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو
و أنا اللي خيالي جابني انك تقصد dish party و كنت هقول قشطة معاكم و المحشي عليا 😁 عشرينية بعقل عيلة عندها سنتين

إخي عليا بجد
لا مش اللي في بالك حفله عاديه اوي

اكيد ومش هتتعمل بس دا كانت فكره في خاطري
ومش هتتعمل ليه خلي عندك امل دايما انا عن نفسي هاجي إلي عايز من النسوانجيه المحترمين فقط ييجي اهلا وسهلا عزومه بريئه جدا انا اول الحاضرين إلي نفسه يضم صوته لصوتي بس اعداد الحضور متقلش عن عشره افراد

• حبيته
هي فكرةحلوة بس المشكلة انها مينفعش تنفيذها ، لاننا فمصر مش امريكا والحفلات دي مش بتحصل هنا
احنا يعني هنقولهم ان احنا نتبع موقع نسوانجي اصحاب وبس

• حبيته
يسطا اصل افهمك حاجه رقم واحد احنا مش فمكان مقدس ده منتدي سكس فاحنا حتي لو عملناها هتلاقي الجنس عاي ابوه وتحرش وممكن اغت*صاب كمان وحاجه منيلة علشان معظم الهنا فاكر ان الستات والبنات الهنا متاحين لأي حد ، رقم اتنين لو عملناها بنظام الحفلة الانت بتقول عليه هنتسحب ع القسم ، رقم تلاتة في واحد او واحده عمال يعلق يقول بسرية ومش بسرية احنا كده حتي لو احنا نيتنا كويسة الهيقرها هيقول اننا رايحين نزني وراجعين
مفيش الكلام ده احنا هنبقه في شقه دعاره يا مريم ده هيبقه مكان عام حتي لو حد نفسه في حاجه مش هيعرف يعملها اصلا

• عجبني
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
فكرة حلوه بس مش هينفع اكيد احنا ف مصر

• حبيته
فكرة حلوه بس مش هينفع اكيد احنا ف مصر
سيبك انت من الحفله وبتاع بس انا بحب برلين جدا جدا وشخصية فريدة من نوعها

• حبيته
التفاعلات: Mr. Berlin
مفيش الكلام ده احنا هنبقه في شقه دعاره يا مريم ده هيبقه مكان عام حتي لو حد نفسه في حاجه مش هيعرف يعملها اصلا
اهو دا بقي اللي بتكلم فيه جنس لااا

ومش هتتعمل ليه خلي عندك امل دايما انا عن نفسي هاجي إلي عايز من النسوانجيه المحترمين فقط ييجي اهلا وسهلا عزومه بريئه جدا انا اول الحاضرين إلي نفسه يضم صوته لصوتي بس اعداد الحضور متقلش عن عشره افراد
اكيد طبعا بس تتظبط من كل النواحي وينضم حد من المشرفين ينسق الليله

سيبك انت من الحفله وبتاع بس انا بحب برلين جدا جدا وشخصية فريدة من نوعها
حبيبي يمان و**** نت فوق دماغي ❤️❤️❤️❤️

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%