NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي

• حبيته
التفاعلات: mondy_2
  • حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و بوليس الآداب يطب علينا و تبقى حاجة عنب!! 😂💔😂

• جامد
هي فكرةحلوة بس المشكلة انها مينفعش تنفيذها ، لاننا فمصر مش امريكا والحفلات دي مش بتحصل هنا
غير كده. ممكن نلم حبايبنا في القسم ونتقابل ماشي انما لو جبنا الكل هتلاقي نصهم هيجانين وجايين ينيكوا

• حبيته
انت بالذات لو الفكرة دي حصلت انا مش هحلك عشان هتجيبلي سيجار
يعم السيجار في أي سوبر ماركت بنزينه. أنا جبت سيجار ب25 أصلا بمبسم خشب بس كان فاجر

• حبيته
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
كل سنه بيعملوا تجمع مطورين الڤيب في حديقة الطفل.
احنا نعمل تجمع نسوانجي😂😂😂💔

• بيضحكني
التفاعلات: mondy_2 و Maxxx_PlayerxXx
و بوليس الآداب يطب علينا و تبقى حاجة عنب!! 😂💔😂
دحكت وربنا😂😂😂💔
ما عشان كده بقول نلم بس حبايبنا لأن الهيجانين لو جم بوليس الآداب هيجي يلمنا كلنا😂😂😂💔

• بيضحكني
التفاعلات: mondy_2، نورالشام و Maxxx_PlayerxXx
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
فكره جامده

• حبيته
  • عجبني
دحكت وربنا😂😂😂💔
ما عشان كده بقول نلم بس حبايبنا لأن الهيجانين لو جم بوليس الآداب هيجي يلمنا كلنا😂😂😂💔
ستظل فكرة حبيسة الخيال!! 💔

• حبيته
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: mondy_2 و Maxxx_PlayerxXx
  • حبيته
هو أنت بتتكلم بجد؟؟
آه و**** يعم
يعني مثلا جروب إحنا ومصطفى ومريم ومعاذ وام قويق ومجنونة ودندوشة ومحمود عبده و استشاري وكل الحبايب كده نبقى مع بعض وقافلين على نفسنا كده منغير هيجانين

• حبيته
آه و**** يعم
يعني مثلا جروب إحنا ومصطفى ومريم ومعاذ وام قويق ومجنونة ودندوشة ومحمود عبده و استشاري وكل الحبايب كده نبقى مع بعض وقافلين على نفسنا كده منغير هيجانين
خلاص أستأذن من الإدارة و لو كده نعمل جروب تليجرام...بس قبل ما نحدد ، لو تسيبني أدرس الموضوع من الناحية القانونية و نتفق و نحدد هنعمل أيه بالظبط!!

• حبيته
خلاص أستأذن من الإدارة و لو كده نعمل جروب تليجرام...بس قبل ما نحدد ، لو تسيبني أدرس الموضوع من الناحية القانونية و نتفق و نحدد هنعمل أيه بالظبط!!
إنت برضو استشير الشباب الي معانا عشان محدش يكون متدايق أو كده

• عجبني
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx
إنت برضو استشير الشباب الي معانا عشان محدش يكون متدايق أو كده
المشكلة كلها فى الإدارة غير كده أحنا أحرار نحط مين معانا فى جروب مغلق و منحطش مين!!

لأن زي ما أنت شايف المواضيع الي انتشرت بقى كل الجداد حيحانين وجايين يشقطوا بنات القسم ف بقى الوضع مقرف صراحة وبتدايق لبنات القسم من الخرا الي بيحصل ده ف نعمل مجتمع مقفول لوحدنا كده أضمن

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%