NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي

انتي بتفضلي التجمع بكون جنسي ولا صحوبية ؟
مش هي اللي تقرر ولا انت انا صاحب الفكره وانا بقولك مش جنسيه عشان خيالك ميسرحش بعيد

موضوعك مخالف.
من قواعد المنتدى اخفاء الهوية..
مخالف ايه محدش صرح بهويته لعلمك اقري قوانين المنتدي كويس

ياعمنا هي مش جنسية اصلا
انا فاهم بس قولت مش شرط انها تكون جنسيه وكده عشان في ناس تفكيرها أن التجمع ده هيبقي لغرض مش ل اللمه الحلوه و نفرفش و كده انا فاهم قصدك

• حبيته
التفاعلات: mondy_2
مش هي اللي تقرر ولا انت انا صاحب الفكره وانا بقولك مش جنسيه عشان خيالك ميسرحش بعيد
انا مسالتش مين يقرر ، عارف انها مش جنسية طبعا وعلقتلك دا مجرد نقاش لان حضرت قبل كدا تفاصيل م النوع دا ، خيالك انت ممكن صورلك اني فاهم غلط ، ارجو الا يساء فهمي ياصديقي

• عجبني
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
يلا خلي بوليس الاداب يسترزق😂

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Eross
انا مسالتش مين يقرر ، عارف انها مش جنسية طبعا وعلقتلك دا مجرد نقاش لان حضرت قبل كدا تفاصيل م النوع دا ، خيالك انت ممكن صورلك اني فاهم غلط ، ارجو الا يساء فهمي ياصديقي
حصل خير سوء تفاهم شكرا لاسلوبك الراقي

• حبيته
التفاعلات: القيصر دلهاب
انا فاهم بس قولت مش شرط انها تكون جنسيه وكده عشان في ناس تفكيرها أن التجمع ده هيبقي لغرض مش ل اللمه الحلوه و نفرفش و كده انا فاهم قصدك
انا كان قصدي كدا فعلا

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
التفاعلات: Eross
لو تتعمل رحلات و اماكن مفتوحه احسن و كل واحد يحترم نفسه و يبقي في نظام ف الرحله يمشي عالجميع

نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
فكرة حلوه

• حبيته
تمام

• حبيته
هي فكرةحلوة بس المشكلة انها مينفعش تنفيذها ، لاننا فمصر مش امريكا والحفلات دي مش بتحصل هنا
فى حفلات بتحصل بس بتبقى فى أماكن خاصة مش اى حد بيعرف يدخلها عشان دول بيبقوا ناس تقيلة جدا
زى الحفلات اللى كانت بتحصل فى قصر البارون زمان لو تسمعى عن حفلات عباده الشيطان اللى كانت بتحصل فى القصر

• جامد
حفلة ولا مدعرة اصلها تفرق😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%