NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي

• معجبنيش
التفاعلات: mondy_2
  • عجبني
غير كده. ممكن نلم حبايبنا في القسم ونتقابل ماشي انما لو جبنا الكل هتلاقي نصهم هيجانين وجايين ينيكوا
مظبوط

يعم السيجار في أي سوبر ماركت بنزينه. أنا جبت سيجار ب25 أصلا بمبسم خشب بس كان فاجر
لا ياريس عاوزين حاجه حلوة كوبي

و بوليس الآداب يطب علينا و تبقى حاجة عنب!! 😂💔😂
ايه ياعم الاحباط ده بقولك حفلة عاديه مش هنقبلها حفلة سكس

خلاص أستأذن من الإدارة و لو كده نعمل جروب تليجرام...بس قبل ما نحدد ، لو تسيبني أدرس الموضوع من الناحية القانونية و نتفق و نحدد هنعمل أيه بالظبط!!
هو دا الكلام

فكرة جاااامدة

• حبيته
يسطا اصل افهمك حاجه رقم واحد احنا مش فمكان مقدس ده منتدي سكس فاحنا حتي لو عملناها هتلاقي الجنس عاي ابوه وتحرش وممكن اغت*صاب كمان وحاجه منيلة علشان معظم الهنا فاكر ان الستات والبنات الهنا متاحين لأي حد ، رقم اتنين لو عملناها بنظام الحفلة الانت بتقول عليه هنتسحب ع القسم ، رقم تلاتة في واحد او واحده عمال يعلق يقول بسرية ومش بسرية احنا كده حتي لو احنا نيتنا كويسة الهيقرها هيقول اننا رايحين نزني وراجعين
اتفق معاكي مفكرين ان دماغنا مش فيها غير الجنس وبس مش عارفين ان احنا بنيجي علشان
نبعد عن الدنيا ووجعها حتي اننا بنخش وبنعمل مواضيع عشان نكسر الملل والروتين🤏😣

و انا الي حبلغ عنكو

• بيضحكني
بصي يا مريم اول حاجة انا بتكلم علي اللي تفكيرهم راقي شوية اه منتدي سكس بس ف ناس تفكيرها راقي شوية ويبقي بحساب وعلي حسب تقبل الطرفين ومش كل الستات والبنات اللي هنا متاحين ليك هي زي ما تحب ترد او متردش براحتها رقم اتنين بيبقي فيه تنظيمات تانية ليها وتبقي متأمنة كويس....رقم تلاتة ده لو بيفكر كدة يبقي مريض بس اعتقد ان قصده عشان منتسحبش ع القسم
ياريت فعلا يحصل الموضوع ده انا كنت لسه بتكلم فيه فى موضوع تانى مش شرط يحصل فيها حاجة بس نحط دماغنا دي قدام بعض ونكون صداقات فى الحقيقه من العالم الافتراضي الى عايشينه ده

• بيضحكني
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
موافق عالفكرة جدا

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%