NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي

mondy_2

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤

• عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: دكتور نسا ونيك, حنان و حب, رامي زيدان ٢٠٠٠ و 19 آخرين
يااااااااه حلم حياتي
تخيل المتعة كييف

• حبيته
التفاعلات: mondy_2
يااااااااه حلم حياتي
تخيل المتعة كييف
انا عن نفسي هضرب القناع والبدله التمام ❤

• عجبني
التفاعلات: Jem
  • بيضحكني
نفسي نعمل تجمع لكل اعضاء المنتدي زي حفلة تنكرية كدا زي نظام حفلات امريكا كله يدخل بقناع ونعرف نفسنا بالاسم اللي علي المنتدي ❤
موافق بس هتبقي فين وازاي هنتجمع

• معجبنيش
  • عجبني
مبنى ضخم متقسم غرف واقسام زي اقسام المنتدى
احنا من محافظات كتير
انا مثلا من اسكندريه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: فحل على مرات اخويا، mondy_2 و Ahmedali25
هي فكرةحلوة بس المشكلة انها مينفعش تنفيذها ، لاننا فمصر مش امريكا والحفلات دي مش بتحصل هنا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: رامي زيدان ٢٠٠٠, Sexy man1, fares07 و 6 آخرين
هي فكرةحلوة بس المشكلة انها مينفعش تنفيذها ، لاننا فمصر مش امريكا والحفلات دي مش بتحصل هنا
اكيد بالواقع صعب
بس مجرد تخيل الفكرة جنان

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: CESAR و mondy_2
طب انا هجيب لبس عم أيوب ده منين ي اخوناااا

• بيضحكني
التفاعلات: ALZEIN و mondy_2
بتحصل ساعات كتير

• حبيته
ياريت بصراحة

• حبيته
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
بتحصل ساعات كتير
يسطا اصل افهمك حاجه رقم واحد احنا مش فمكان مقدس ده منتدي سكس فاحنا حتي لو عملناها هتلاقي الجنس عاي ابوه وتحرش وممكن اغت*صاب كمان وحاجه منيلة علشان معظم الهنا فاكر ان الستات والبنات الهنا متاحين لأي حد ، رقم اتنين لو عملناها بنظام الحفلة الانت بتقول عليه هنتسحب ع القسم ، رقم تلاتة في واحد او واحده عمال يعلق يقول بسرية ومش بسرية احنا كده حتي لو احنا نيتنا كويسة الهيقرها هيقول اننا رايحين نزني وراجعين

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: YASSER16, زوج راقى فكريا, eldob_666 و 7 آخرين
يسطا اصل افهمك حاجه رقم واحد احنا مش فمكان مقدس ده منتدي سكس فاحنا حتي لو عملناها هتلاقي الجنس عاي ابوه وتحرش وممكن اغت*صاب كمان وحاجه منيلة علشان معظم الهنا فاكر ان الستات والبنات الهنا متاحين لأي حد ، رقم اتنين لو عملناها بنظام الحفلة الانت بتقول عليه هنتسحب ع القسم ، رقم تلاتة في واحد او واحده عمال يعلق يقول بسرية ومش بسرية احنا كده حتي لو احنا نيتنا كويسة الهيقرها هيقول اننا رايحين نزني وراجعين
بصي يا مريم اول حاجة انا بتكلم علي اللي تفكيرهم راقي شوية اه منتدي سكس بس ف ناس تفكيرها راقي شوية ويبقي بحساب وعلي حسب تقبل الطرفين ومش كل الستات والبنات اللي هنا متاحين ليك هي زي ما تحب ترد او متردش براحتها رقم اتنين بيبقي فيه تنظيمات تانية ليها وتبقي متأمنة كويس....رقم تلاتة ده لو بيفكر كدة يبقي مريض بس اعتقد ان قصده عشان منتسحبش ع القسم

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: eldob_666, 👄Ahmed, Walid Ahmed و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%