NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا لسه جديد بس بجد نفسي اقول ميولي وحد يفهم انا بتاعي طويل وتخين بس بحب احس شعور الانثي من انثي او سعات من ولد بس بردو بحب انيك بس لو بنت بحب ابقي معاها كاني بنت وتنكني وتفشخني ولو عاوزاني انيكها ماشي لو ولد عاوز ولد حنين وينكمي وانيكو بس ميول غريب

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Mirogogo, el-korsan, Savoy و 14 آخرين
نفس الميول ♥️

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Savoy, موجب و تبادل, hani1 و 2 آخرين
اوعي تمارس لان لو حد مارس معاك ونزل لبنه جوه طيزك هتدمن الاحساس دا ومش هتعرف تسيبه ولو بقي عندك ١٠٠ سنه

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: انوثة مستترة, the last man standing, hani1 و 5 آخرين
اوعي تمارس لان لو حد مارس معاك ونزل لبنه جوه طيزك هتدمن الاحساس دا ومش هتعرف تسيبه ولو بقي عندك ١٠٠ سنه
طيب والحل

جربت تلبس لانجيري قبل كده

• ماااشي
  • نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Savoy، Mondy46 و hani1
انا لسه جديد بس بجد نفسي اقول ميولي وحد يفهم انا بتاعي طويل وتخين بس بحب احس شعور الانثي من انثي او سعات من ولد بس بردو بحب انيك بس لو بنت بحب ابقي معاها كاني بنت وتنكني وتفشخني ولو عاوزاني انيكها ماشي لو ولد عاوز ولد حنين وينكمي وانيكو بس ميول غريب
تعالا اجيبهم جواك واتمتع بيك 🤤❤️

• عجبني
التفاعلات: Joo104767

يعني قريب اوووي ليا ، بس انا بحب البس لانجيري وكده وجسمي اصلا بنوتي وليا بزاز

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Koky79، Mondy46 و hani1
انا كدا بردو

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Savoy
نفس ميولي بالضبط ونفس شخصيتي

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: Savoy, Koky79, Mondy46 و 2 آخرين
علي فكره انا زيك وحابب اوي اعمل ويتعمل فيا كده وعرفت أن نزول اللبن جوه الطيز ده إحساسه فشيخ

• نار ياحبيبي نار
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Savoy و Mondy46
لا انت ثنائي الميول عادي صديقي انا اذا اير حلو ونظيف احب العب به

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Mondy46
Savoshiko ده الكيك بتاعي لو حابب تفضفض معايا وافضفض معاك 💋⚘🔥

علي فكره انا زيك وحابب اوي اعمل ويتعمل فيا كده وعرفت أن نزول اللبن جوه الطيز ده إحساسه فشيخ
Savoshiko ده الكيك بتاعي لو حابب تفضفض معايا وافضفض معاك لو دي ميولك حقيقي 🔥⚘💋

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%