NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سالب وديوث وبنتوة فنفسي

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
16 يوليو 2023
المشاركات
132
مستوى التفاعل
76
نقاط
318
الجنس
عدم الإفصاح
الدولة
..
توجه جنسي
ثنائي الميل
في البداية تنوية دي قصة حياتي الشخصية وكل كلمة قلتها من قلبي ومكدبتش ف كلمة الي خلاني اتكلم ان في ناس يامة متهضاني جامد ومش عارف اعيش وقررت اني اقول كل حاجة حصلت فحياتي عيط كثير وانا بكتب مفضلتش انزلها علي كذا مرة

هعرفكم بيا واهلي
انا اسمي الحقيق لؤي مواليد 5/8/2000 حاليا 23 سنة شوية شهور وهبقي 24 انا من سيناء حاليا عايش فبور سعيد
امي الحقيقة اسمها اميرة من اسوان وولدي الحقيقي اسمه احمد من سيناء متوفي هو وولدتي فحدثت قطر ف 2002 كانو فزيارة لبيت اهل امي وحفظا عليا من الطريق الطويل سبتني مع بنت عمي هيا متجوزة ف القاهرة عدو عليها وسابوني معاها بحكم انها ليها بنت وفنفس سني وتاخد بالها مني عبال ما ترجع كانت اول زيارة بعد ما انا اتولدت وتوفت هيا وولدي ف القطر بنت عمي شقيقة اسمها منار مواليد 8/2/1978 كلها كام يوم وتبقي 46 هيا عندها بنت اسمها اية مواليد 2000 برضو زي بس هيا 29/5/2000 اكبر مني تقريبا شهرين اهل امي قالو ان اخليني معاها علشان هيا عندها بنت قدي وتعرف تواليني احسن من اي حد ففضلت معاها ف سنة 2004 زوجها مات وهو فبورسعيد فشغلو هو كان لية هناك مكان بتاعو وكدا لانو كان بيسافر بالشهرين 3 ويجي اهل جوزها كانو عيزيني يخدو اية اختي منها هيا رفضت ولما كلمت عمي قلها مليش دعوة ولو جيتي هقتلكم ف ماما اخدتنا ورحنا بورسعيد مكان بابا الي هناك وقعدنا فيه وهما عرفو مكانو فماما باعت الشقة دي واشترت شقة ثانية ف بور سعيد برضو ومحدش يعرف عنها حاجة ودلوقت احنا كويسين وعايشين مرتاحين فراحة سر بعيد عن المشاكل ومحدش يعرف عننا حاجة ولا اهلي انا وامي ولا اهل جوزها ولا اهل امي ف الصعيد نسونا يعني لما رحنا بور سعيد كانا حوالي 4 ل 5 سنين ***** صغيرة بريئة عايشة حياتها لعب وهزار وبابا كان سايب لينا فلوس بنصرف منها مش مبلغ يكفينا فحيتنا ولاكن سترنا اول سنة عبال ما شفنا مكان وقعدنا فية وماما قالت هتنزل شغل اتعرفت علي دكتورة نساء جنبنا ف القرية وكانت شغالة معاها سكرتيرة كانت تروح وانا وااختي نلعب سوا وفمرة لما قلنلها ماما نلعب مع صحبنا الي هنا قالت ماشي بس هنا ف الشقة فجبناهم وبنلعب استغماية وكدا ولعبنا مرة عريس وعروسة من شغف ******* انهم يحبو يجربو كل حاجة فكنت بلعب مع اختي مرة انا عريس ومرة عروسة وهكذا واستمر الموضوع كدا ودخلنا المدرسة فترة لحد 6 ابتدائي وماما مقدرتش انها تكفي المصاريف كنا بنعرف نكتب ونقرا يعني هيا قالت ان احنا نشتغل فكانت تاخدني يومي واختي يوم لحد ما اتعلمنا الشغل واشتغلنا مع الدكتورة مكان ماما كنت انا اوروح يوم واختي يوم انا فترة وهيا فترة وكدا وماما اشتغلت مع محامي وفبداية علي ما اتذكر 2015 كانت الدكتورة دي اتشهرت عندنا ف المنطقة والشغل زاد فشغلتني فكلمت ماما واخدتنا احنا الاثنين نشتغل معاها انا واختي وكان شغلنا ان ننظف العيادة اخر النهار ونيجهز الكرسي بتاع الكشف ونعقم الاجهزة وونسجل وكدا والشغل دا فكنت بتقاسم انا واختي الشغل مع بعض ونبدل احيانا واخر اليوم ننظف العيادة وماما تعدي علينا تخدنا كان شغلنا من بعد العصر لبعد العشاء بساعة او علي حسب ما ماما بترجع فكنا بنقعد انا واختي ونجيب زمايلنا نلعب برضو الصبح كدا لما ماما تنزل المحكمة مع المحامي وكدا ونلعب كان وقتها الامور اتعدلت شوية وجبنا تلفزيون وكمبيوتر وكنا جبنا تيلفون لينا كان نوكيا زراير كدا بنطمن منو علي ماما لو اتاخرت وفيوم واحد قال اقولكم علي حاجة تيجو نفتح الكمبيوتر ونقعد علي النت نتفرج علي فيديوهات فكنا بنبحث بالحروف مرة بال a ومرة q وهكذا وونتفرج علي الي يطلع من سبيل اللعب والترفية كان مرة يجي كرتون مرة يجي فيلم مرة وهكذا ومرة طلع لينا فيلم x محدش اتكلم واتفرجنا عادي وعريس وعروسة لعبنها ثاني وكنا بنعمل مع بعض زي الفيلم بس تحسيس وبالايد ولمس ولحس وكدا فيوم اختي بعبصتني كانت حاجة مختلفة وحبتها كنا 15 سنة فبدات اتبادل لبس انا واختي وامي متعرفش حاجة ولعبت مع ولد منهم عريس وعروسة وعملي علاقة فخرمي بجد كنت مكسوف منو بس حبيت الموضوع واتغير ميولي وامي عرفت وزعقت ليا وقتها وكدا بس لقت اني مصر وزعلت وكدا فكلمة الدكتورة الي بنروح نشتغل عندها انها تديني هرمونات قالت ماشي واخدت هرمونات فعلا واختي كانت بتبلغ ف الفترة دي فكان بيحصل ليها تغيرات فجسمها ف انا قلت لماما عايز ابقي زي اية اعترضت في الاول بس وفقت بعدين لما زعلت بعدها جابت ليا زيت مساج وماء ورد وكانت بتعمل فبعض مناطق جسمي بيهم لحد ما بدا يطلع بروز مع الهرمونات الي بخدها بقيت بنت ولبسي الرجالي مش هينفعني فجابتلي لبس زي اية وكدا وربيت شعري وعملت عمليات تجميل وحاجات كثير كدا المهم اني بقيت بنت بجد فيوم هيا رجعت البيت لقتني ف البيت وهايجة وبعمل بايد الهون وعرفت اني انا واختي بنعمل كدا بالهون وان احنا علي اخري المهم جابت لينا حاجات بنعمل بيها واكتشفنا بعدها انها كانت معاها بعد ما بابا مات وبتعمل بيها والموضوع بقا المكشوف كنا فترت 18 او 19 سنة وهيا كانت تتاخر برا مع المحامي ويوصلها بالعربية المهم عرفنا انها علي علاقة بيه وعملنا معاه علاقة انا واختي وامي سوا فمرة ومن هنا بقيت ديوث وسالب بنوتي واختي اشتغلت هيا ف العيادة مع الدكتورة وامي مع المحامي وبقا يجيلنا البيت عادي والاقي امي جاهزة ومجهزانا وراشة برفان ومظبطة الوضع انا شغاله هنا ف البيت بغسل سجاد للناس الي حوالينا وبروح انظف ليهم البيت واجيب ليهم طلباتهم والي محتاجينو باجر حاليا الوضع مستقر كدا بقالو 5 سنين وبصراحة كلنا ف البيت بنات مفيش تفرقة بينا وبنمارس نفس الحاجات وحاجة انا مكنتش اعرفها ان بعد الهرمونات والعمليات ان هيجي ليا فترة كدا كل 28 يوم بسرب من جلدتي سال احمر يشبة الدم لما سالت الدكتورة قالت علشان الهرمونات بتفرز ف الدم المفروض تروح الرحم ومش بتروح فبتنزل من الجلدة زي البول وبتنزل سائلة لانها بتختلط بماية وبقيت من لؤي الي لولي او لوله واختي بقت ديوثتي هيا وامي وكلنا ننمارس ف الفترة الاخيرة بدئنا نتعرف علي ناس بتيجي تعمل معانا علاقة حاليا ف القرية محدش يعرف اني لؤي اسمي لؤلؤة الي بيسال عليا بنقول ليهم سافر سينا لجدو وبصراحة انا عجباني حياتي واهلي عجبهم حياتي وانا فراحن بيهم وهما فرحانين بيا
بحبك يا ماما منار وبحبك اية يا اختي اختكم لؤلؤة اتمني بعد ما الكل عرف حياتي اتمني لو حد من بور سعيد عرفني او لو حد هنا من منطقتي اتمني انو يحافظ علي سريتي واتمني ان محدش يضطتهدني هنا انا بقيت بنت وهفضل بنت بحب كدا وهفضل كدا فضل لابسة كدا وهفضل بنت
 
  • عجبني
التفاعلات: عمر ١٩ و فحل حريمك ياعرص
تعال نتكلم
 
في البداية تنوية دي قصة حياتي الشخصية وكل كلمة قلتها من قلبي ومكدبتش ف كلمة الي خلاني اتكلم ان في ناس يامة متهضاني جامد ومش عارف اعيش وقررت اني اقول كل حاجة حصلت فحياتي عيط كثير وانا بكتب مفضلتش انزلها علي كذا مرة

هعرفكم بيا واهلي
انا اسمي الحقيق لؤي مواليد 5/8/2000 حاليا 23 سنة شوية شهور وهبقي 24 انا من سيناء حاليا عايش فبور سعيد
امي الحقيقة اسمها اميرة من اسوان وولدي الحقيقي اسمه احمد من سيناء متوفي هو وولدتي فحدثت قطر ف 2002 كانو فزيارة لبيت اهل امي وحفظا عليا من الطريق الطويل سبتني مع بنت عمي هيا متجوزة ف القاهرة عدو عليها وسابوني معاها بحكم انها ليها بنت وفنفس سني وتاخد بالها مني عبال ما ترجع كانت اول زيارة بعد ما انا اتولدت وتوفت هيا وولدي ف القطر بنت عمي شقيقة اسمها منار مواليد 8/2/1978 كلها كام يوم وتبقي 46 هيا عندها بنت اسمها اية مواليد 2000 برضو زي بس هيا 29/5/2000 اكبر مني تقريبا شهرين اهل امي قالو ان اخليني معاها علشان هيا عندها بنت قدي وتعرف تواليني احسن من اي حد ففضلت معاها ف سنة 2004 زوجها مات وهو فبورسعيد فشغلو هو كان لية هناك مكان بتاعو وكدا لانو كان بيسافر بالشهرين 3 ويجي اهل جوزها كانو عيزيني يخدو اية اختي منها هيا رفضت ولما كلمت عمي قلها مليش دعوة ولو جيتي هقتلكم ف ماما اخدتنا ورحنا بورسعيد مكان بابا الي هناك وقعدنا فيه وهما عرفو مكانو فماما باعت الشقة دي واشترت شقة ثانية ف بور سعيد برضو ومحدش يعرف عنها حاجة ودلوقت احنا كويسين وعايشين مرتاحين فراحة سر بعيد عن المشاكل ومحدش يعرف عننا حاجة ولا اهلي انا وامي ولا اهل جوزها ولا اهل امي ف الصعيد نسونا يعني لما رحنا بور سعيد كانا حوالي 4 ل 5 سنين ***** صغيرة بريئة عايشة حياتها لعب وهزار وبابا كان سايب لينا فلوس بنصرف منها مش مبلغ يكفينا فحيتنا ولاكن سترنا اول سنة عبال ما شفنا مكان وقعدنا فية وماما قالت هتنزل شغل اتعرفت علي دكتورة نساء جنبنا ف القرية وكانت شغالة معاها سكرتيرة كانت تروح وانا وااختي نلعب سوا وفمرة لما قلنلها ماما نلعب مع صحبنا الي هنا قالت ماشي بس هنا ف الشقة فجبناهم وبنلعب استغماية وكدا ولعبنا مرة عريس وعروسة من شغف ******* انهم يحبو يجربو كل حاجة فكنت بلعب مع اختي مرة انا عريس ومرة عروسة وهكذا واستمر الموضوع كدا ودخلنا المدرسة فترة لحد 6 ابتدائي وماما مقدرتش انها تكفي المصاريف كنا بنعرف نكتب ونقرا يعني هيا قالت ان احنا نشتغل فكانت تاخدني يومي واختي يوم لحد ما اتعلمنا الشغل واشتغلنا مع الدكتورة مكان ماما كنت انا اوروح يوم واختي يوم انا فترة وهيا فترة وكدا وماما اشتغلت مع محامي وفبداية علي ما اتذكر 2015 كانت الدكتورة دي اتشهرت عندنا ف المنطقة والشغل زاد فشغلتني فكلمت ماما واخدتنا احنا الاثنين نشتغل معاها انا واختي وكان شغلنا ان ننظف العيادة اخر النهار ونيجهز الكرسي بتاع الكشف ونعقم الاجهزة وونسجل وكدا والشغل دا فكنت بتقاسم انا واختي الشغل مع بعض ونبدل احيانا واخر اليوم ننظف العيادة وماما تعدي علينا تخدنا كان شغلنا من بعد العصر لبعد العشاء بساعة او علي حسب ما ماما بترجع فكنا بنقعد انا واختي ونجيب زمايلنا نلعب برضو الصبح كدا لما ماما تنزل المحكمة مع المحامي وكدا ونلعب كان وقتها الامور اتعدلت شوية وجبنا تلفزيون وكمبيوتر وكنا جبنا تيلفون لينا كان نوكيا زراير كدا بنطمن منو علي ماما لو اتاخرت وفيوم واحد قال اقولكم علي حاجة تيجو نفتح الكمبيوتر ونقعد علي النت نتفرج علي فيديوهات فكنا بنبحث بالحروف مرة بال a ومرة q وهكذا وونتفرج علي الي يطلع من سبيل اللعب والترفية كان مرة يجي كرتون مرة يجي فيلم مرة وهكذا ومرة طلع لينا فيلم x محدش اتكلم واتفرجنا عادي وعريس وعروسة لعبنها ثاني وكنا بنعمل مع بعض زي الفيلم بس تحسيس وبالايد ولمس ولحس وكدا فيوم اختي بعبصتني كانت حاجة مختلفة وحبتها كنا 15 سنة فبدات اتبادل لبس انا واختي وامي متعرفش حاجة ولعبت مع ولد منهم عريس وعروسة وعملي علاقة فخرمي بجد كنت مكسوف منو بس حبيت الموضوع واتغير ميولي وامي عرفت وزعقت ليا وقتها وكدا بس لقت اني مصر وزعلت وكدا فكلمة الدكتورة الي بنروح نشتغل عندها انها تديني هرمونات قالت ماشي واخدت هرمونات فعلا واختي كانت بتبلغ ف الفترة دي فكان بيحصل ليها تغيرات فجسمها ف انا قلت لماما عايز ابقي زي اية اعترضت في الاول بس وفقت بعدين لما زعلت بعدها جابت ليا زيت مساج وماء ورد وكانت بتعمل فبعض مناطق جسمي بيهم لحد ما بدا يطلع بروز مع الهرمونات الي بخدها بقيت بنت ولبسي الرجالي مش هينفعني فجابتلي لبس زي اية وكدا وربيت شعري وعملت عمليات تجميل وحاجات كثير كدا المهم اني بقيت بنت بجد فيوم هيا رجعت البيت لقتني ف البيت وهايجة وبعمل بايد الهون وعرفت اني انا واختي بنعمل كدا بالهون وان احنا علي اخري المهم جابت لينا حاجات بنعمل بيها واكتشفنا بعدها انها كانت معاها بعد ما بابا مات وبتعمل بيها والموضوع بقا المكشوف كنا فترت 18 او 19 سنة وهيا كانت تتاخر برا مع المحامي ويوصلها بالعربية المهم عرفنا انها علي علاقة بيه وعملنا معاه علاقة انا واختي وامي سوا فمرة ومن هنا بقيت ديوث وسالب بنوتي واختي اشتغلت هيا ف العيادة مع الدكتورة وامي مع المحامي وبقا يجيلنا البيت عادي والاقي امي جاهزة ومجهزانا وراشة برفان ومظبطة الوضع انا شغاله هنا ف البيت بغسل سجاد للناس الي حوالينا وبروح انظف ليهم البيت واجيب ليهم طلباتهم والي محتاجينو باجر حاليا الوضع مستقر كدا بقالو 5 سنين وبصراحة كلنا ف البيت بنات مفيش تفرقة بينا وبنمارس نفس الحاجات وحاجة انا مكنتش اعرفها ان بعد الهرمونات والعمليات ان هيجي ليا فترة كدا كل 28 يوم بسرب من جلدتي سال احمر يشبة الدم لما سالت الدكتورة قالت علشان الهرمونات بتفرز ف الدم المفروض تروح الرحم ومش بتروح فبتنزل من الجلدة زي البول وبتنزل سائلة لانها بتختلط بماية وبقيت من لؤي الي لولي او لوله واختي بقت ديوثتي هيا وامي وكلنا ننمارس ف الفترة الاخيرة بدئنا نتعرف علي ناس بتيجي تعمل معانا علاقة حاليا ف القرية محدش يعرف اني لؤي اسمي لؤلؤة الي بيسال عليا بنقول ليهم سافر سينا لجدو وبصراحة انا عجباني حياتي واهلي عجبهم حياتي وانا فراحن بيهم وهما فرحانين بيا
بحبك يا ماما منار وبحبك اية يا اختي اختكم لؤلؤة اتمني بعد ما الكل عرف حياتي اتمني لو حد من بور سعيد عرفني او لو حد هنا من منطقتي اتمني انو يحافظ علي سريتي واتمني ان محدش يضطتهدني هنا انا بقيت بنت وهفضل بنت بحب كدا وهفضل كدا فضل لابسة كدا وهفضل بنت
امممممممم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%