NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عايز اقول ميولي بس خايف من التريقه بس يلا ميولي حاجه اسمها البيبي بوي أو جيرل وده عباره عن شخص ولد أو بنت يبحبو بتعاملو زي ******* بظبط من حيث كل حاجه رضاعه بامبرز كل حاجه و بيكون في واحده بتكون المامي دي بيكون ليها السيطرة الكاملة على الشخص ده تغيرله وترضع في المقابل أن هو بيكون حرفيا عروسة مطيع ليها و بل نسبه للجنس في الميول طبعا المامي دي هي اللي بتكون متحكمه في كل حاجه ممكن تنيكو أو تخلي يانكها وعادي جدا أنها تنيكو وهي بتغيرله ومش بس دي ممكن حرفيا تعمل حاجات مجنونه فيه زي أنها تحط عسل من كسها فى ببيرونه و ترضعه لي أو أنها تجبرو يشم ريحة كسها أو طيزها طول البوم ولو رفض أي حاجة من الحاجات دي بيكون في عفاب زي الاقرص في البضان أو أنها تعملوه اثاره وتحرمه من القصف أو أنو يجبهم يعني او تحرمهم من الرضاعه اللى بتكون عند الشخص اللي عندو الميول ده شئ أساسي وطبعا بيكون ممنوع عليه حاجات زي الكلام أو أكل الناس العاديين بيكون ياما لبن ياما ريحة كس او طيز المامي اللى طبعا دي مش أكل بس بل نسبه ليها هي بتكون اعتبرة نفسها اكلتو وده اصعب حاجه في الميول ده أنا ساعات الشخص مش بياكل اكل فعلي وطبعا لو المامي عندها الدوره بيكون لازم أن يكون أي اندر ينزل فيه الدوره يكون في بق الشخص ده لمده يوم ميتشلش غير لما المامي تشيلو بنفسها أنا بقا الشخص ده أنا عارف ميول غريب وصعب أن حد يتعمل في كده بس نفسي بصراحه حد يعمل فيا كده

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ايمي, نونو سكس, Savoy و 5 آخرين
انا نفسي فيي كده بس من النسوان بس

• حبيته
التفاعلات: Savoy
اه ما هو الميول كده اصلا

ينقل للقسم المناسب
رجاءا في المشاركات القادمه يراعي عدم انشاء موضوعات للميول في قسم الفضفضه
تقبل تحياتي

ميولك و كل واحد حر ❤️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنت حر ، بس إنك متكلش دى صعبة جداً ، و حوار الأثارة دون قذف ده ممكن يعملك دوالي فى الخصيتين!!

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%