NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة واقعية احلام غريبه - ثمانية اجزاء 16/2/2024

Eden 123

Eden, Senior supervisor of general departments
طاقم الإدارة
كبير مشرفين
مشرف
ناقد فني
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
إنضم
23 ديسمبر 2021
المشاركات
3,994
مستوى التفاعل
3,474
نقاط
15,132
الجنس
أنثي
الدولة
Falstean
توجه جنسي
عدم الإفصاح
---------------------------
الجزء الأول
في إحدى قري محافظة الدقهلية وتحديدا في مدينة المنصورة ولدت فتاة جميلة جدا بطلة قصتنا عزيزة كانت جسمها ملفوف صدرها متوسط واردافها كمان تحس انها مانيكان كانت متوسطة الجمال ابوها سماها على اسم امه نشأت في بيئة محافظة لاب عامل خراطة وأم ربة منزل وكانت متفوقة في المدرسة لحد ما خلصت دراسة لحد الدبلوم وابوها شاف ان كفايه كده وتقعد تساعد امها في البيت كان ليها اخت واحده اكبر منها اسمها ساره كان جسمها مليان شوية واقصر َمن عزيزة بس كانت كيرفي جسم طلقة سارة اتخطبت وبعدها بشويه عزيزة هي كمان اتخطبت بس عريسها كان جاهز فعزيزة اتجوزت قبل اختها وخلفت بنتين كان حياتها عادية خالص مفيهاش جديد حتى طفولتها مفيهاش جديد واختها برضه بس بعد فترة من جوازها وبالتحديد بعد ما خلفت تاني بنت جوزها قالها انه عايز يسافر يشتغل بره لانه كان فاتح محل حلويات وسابته وكان في عروسة شكلها حلو عليها اسم المحل عجبتني وخدتها عندي حطتها في النيش وفضل شغال قهوجي لحد ما واحد جابله شغل في دولة عربيه عزيزة كان ملهاش في العلاقه الحميمه كان بتعملها مع جوزها تقضية واجب كده وده اللي شجع جوزها انه يسافر قال مفيش خوف عليها فضلت تزور اختها وكان جوز اختها اسمه علاء بيحبها اوي وحيتجنن عليها وهي معتبره اخوها وكان عالطول دائم الهزار معاها بايده ومسكها من اي حته ويشيلها عزيزة حبته اوي وحبت هزاره لدرجة ان الهزار تطور لملامسة صدرها والجزاء تانيه بس برضه عزيزة كانت مبسوطه كانت بتحس انها أنثى معاه بس مكانش فيه اي اثارة بس حاسه انها مطلوبه بس لحد ما في يوم وهي نايمه حلمت حلم غريب حلمت انها صحت مالنوم على صوت تليفون بيبلغها ان امها ماتت وهي واقفه في المقابر بتعيط وجوز اختها واخدها في حضنه بيواسيها وسايب اختها اللي المفروض انها مراته

قامت الصبح وبالفعل لقت التليفون بيرن لقته ابوها بيبلغها ان امها ماتت لبست بسرعه ونزلت على بيت ابوها وحضنت امها وجوز اختها راح مع ابوها خلص الإجراءات وراحو المقابر ونفس المشهد اللي شافته وبالفعل جوز اختها حاضنها جامد وبيواسيها وسايب مراته اللي مفلوقه مالعياط وده لفت نظر ابوها اللي راح قاله

الاب * علاء روح شوف مراتك وسيبلي عزيزه

علاء بصله اوي وراح واحد عزيزة وراح لمراته قعدهم جنب بعض وراح لابوها

علاء * عزيزه اختي وانت فاهم كده وماعتقدش ده وقت نتكلم فيه عن حاجه زي كده فاهمني وسابه ومشي

الاب * يا بني استنى انا مش قصدي حاجه

علاء * قصدك ولا مش قصدك وعالعموم عزيزة حتقعد معانا اليومين الجايين

الاب * انا من راي تخليها عندي اليومين دول

علاء* خلاص نشوف رأيها ايه

عزيزه* سمعتهم وقالت انا حاقعد في بيتي مش قاعده عند حد

عدي اليوم وعزيزة دخلت نامت وحلمت حلم غريب حلمت ان جوزها بيتصل بيها عشان يعزيها وهي بتكلمه عشان ينزل اجازه قالها مينفعش عشان مش عايزين يدولو اجازه وهو خيحاول ينزل في الصيف وكمان عنده مشاكل مع الكفيل وفي نفس اليوم حلمت انها ابوها اتصل بيها ويقولها انه حيتجوز

وبرضه الصبح لقت نفس اللي حلمت بيه حصل بقت حتجن معقوله لبست بسرعة وراحت لاختها كان جوزها في الشغل قعدت تحكيلها مكانتش مصدقه قعدت معاها لحد ما جه جوزها اللي مصدقش برضه وقعدوا يستقبلو الناس اللي جايه تعزي لحد المغرب مشيت عزيزه روحت وهي طالعه شافت جارها نازل وقف عزاها جارها ده كان شغال في كازينو وملهي ليلى كان رايح الشغل في الميعاد ده طلعت على شقتها كانت سايبة العيال مع خالتها دخلت نامت بس المره دي الأحلام دخلت في منعطف غريب حلمت انها داخله الكباريه مع جارها وقعدت عالبار والرقاصه بترقص وحاطها كأس خمره شربته بصعوبه وكأس ورا كأس لحد ما سكرت وطلعت ترقص وتتطوح وكل واحد يديها كأس تشربه لحد مانامت سطيحه عالمسرح دخلوها الاوفيس وهي مش دريانه بحاجه وقلعوها هدومها ونزل تقفيش في صدرها واللحمه ويلعب في كسها وكل الجرسونات تقريبا اتبادلو عليها اللي بيبعصها واللي يمسك بزها وبدأ كل واحد يدخل زبره في كسها واتفقوا ان محدش يطلعو غير لما يجيبهم جواها خلصو كلهم وقلبوها وبقي كل واحد يحطه في طيزها ويضربها على طيزها قعدو ٤ ساعات يتناوبو عليها وخدها جارها دخلها شقتها نيمها عالسرير بنفس هيئتها دي هدومها متبهدله وريحتها خمره شايفه نفسها في الحلم كأنها واقفه جنبهم وهما بيعملو فيها كده وشافت جارها وهو شايلها وداخل بيها شقتها وشايفه تفاصيل الشقه كمان وهو بيحطها عالسرير

صحت الصبح بصت على منظرها بقت تلطم على وشها وتصوت ريحتها خمره هدومها متبهدله وجع في كل جسمها الاندر مش موجود طيزها محمره مالضرب وجع من ورا وقدام قامت دخلت الحمام استحميت فكرت تموت نفسها طب تكلم اختها بس حتقول عليها ايه الحل انها متنامش اه انا مش حنام تاني اه هو ده الحل راحت جابت كيس البن وعملت شوب قهوه مركز شربته بصعوبه مش لاقية تفسير للي حصل ده اللي وداها هناك وازاي وافقت اروح مكان زي ده شغلت التلفزيون نزلت راحت لاختها وهي نازله قابلت جارها اللي ابتسملها بصت في الأرض ومشيت وراحت لاختها قعدت معاها وقالتلها انا حاقعد معاكي كام يوم وبقت كل شويه تشرب قهوه لحد بالليل
الجزء الثاني

ساره * عزيزه مكفايه شرب قهوه بقي وخشي نامي انا خلاص عايزه انام مش قادره وعلاء كمان عايز ينام

عزيزه * لا مش عايزه انام خشي انتي نامي

فضلت عزيزه سهرانه لحد الصبح بتشرب في قهوة لحد ماختها وجوزها صحيو مالنوم وعلاء قام راح شغله

سارة * ممكن افهم بقي مالك مش عايزه تنامي ليه اوعي يكون بسبب الموضوع ده اللي حكتيلي عليه لا تبقي مجنونه لو ده قصدك بقي

عزيزه * الصراحه اه هو ده السبب

سارة* طب احكيلي ايه اللي حصل

عزيزه* حكتلها كل حاجه وسارة حتجن ومش مصدقه غير لما ورتها ضهرها وصدرها وشافت العلامات اللي عليه

سارة* لا عندك حق متناميش بس حتفضلي كده لحد امتى

عزيزه * معرفش بجد معرفش المهم متخليش انام لو شفتني بنام فوقيني مش عايزة انام

عزيزة بعد كام يوم صحتها اتدهورت من قلة النوم وشرب القهوة الكتير لحد ما في يوم وهي في الحمام وجوزها في الشغل لقت صوت هبد فتحت الباب لقوها نايمه عالارض ودماغها متعوره راحو جابت دكتور ربطلها دماغها وقالهم بسيطة بس يا ريت تهتم بالأكل شوية وتاخد الدوا في مواعيده خصوصا انها حامل

ساره لطمت على وشها قدام الدكتور والدكتور استغرب

الدكتور* هي مش متجوزه ولا ايه

ساره* لا متجوزه اصل عندها ٤ عيال وجوزها حالف عليها مش عايز عيال تاني

الدكتور * معلش كل عيل بييجي برزقه عالعموم انا مديها حقنه حتخليها نايمه شويه هي محتاجه للراحه دلوقتي

ساره * يا لهوي نايمه انت نيمتها ليه كده بس

الدكتور * هو في ايه مالك يا مدام انا دكتور وبقلك لازم تنام عشان تريح وسابها ومشي وهو بيضرب كف علي كف

ساره * ولا فاهم حاجه وده حاقله ايه بس عالعموم انا حاقعد جنبها يمكن افهم ايه اللي بيحصل معاها يالهوي يا عزيزة حامل طب من مين

عزيزة وهي نايمه حلمت ان صحيت مالنوم على صوت التليفون وجوزها بيتصل بيها ويقولها انه اتجوز في البلد اللي هو فيها عشان الاقامه وهي اشترطت عليا اني اطلقك وعالعموم حابعتلك كل مصاريفك

عزيزة بعد حوالي ١٢ ساعة نوم صحيت وشويه والتليفون رن كان جوزها وكان نفس تفاصيل المكالمه وهي معرفتش ترد عليه وقفلت السكه وهي بتحط التليفون وقع منها كان اختها جنبها نامت مالتعب صحيت على صوت التليفون

سارة * ايه عامله ايه دلوقتي

عزيزة * هو انا مش قلتلك متخانيش انام انا اخر فاكراها لما كنت في الحمام هو ايه اللي حصل

سارة * حكتلها كل حاجه وعزيزه عمالة تلطم

عزيزة * اكيد مالحلم اياه بس مين فيهم دول كانو كتير انا لازم انزل الجنين ده وبرضه نفس اللي حلمت بيه حصل جوزي طلقني عشان اتجوز في البلد اللي هو فيها قومي معايا انا لازم انزل الجنين ده دلوقتي

سارة* طب استني لما تشدي حيلك شويه

عزيزه * لا انا لازم انزل دلوقتي

ساره * طب اصبري كام يوم ادور على دكتور من الدكاترة اللي بيعملو العمليات دي

عزيزة قعدت فترة ماشيه عالادويه وبتنام عادي وبتحلم احلام غريبه بس الغريبه مش بتفتكر اي حاجه بسبب الدوا ده

راحو لدكتور كان الناس كلها بتتكلم عليه أن ليه في العمليات الشمال دخلو دفعو ٢٠٠٠ جنيه للمرضه وبعد شويه دخلت للدكتور اللي طول ماهو شغال عمال يتحرش بيها بس مقدرتش تتكلم اصلها متعرفش غيره وساره قالتله

ساره* ما تخلصنا يا دكتور وتفكك ماللي بتعمله ده عيب كده

بدا الدكتور يشتغل واداها بنج راحت في سابع نومه وهي في البنج حلمت انها روحت شقتها وقاعده مع جارهم اللي بيشتغل في الكباريه ومعاه واحد والغريبة ان سارة كانت معاها ومضت عقد معاه انها تشتغل رقاصه

عزيزه فاقت من البنج وروحت مع اختها ومش فاكره اي حاجه من تفاصيل الحلم عكس الأول وده خلاها تطمن وتنام وقالت إن خلاص مفيش احلام وكل معاناتها انتهت للأبد دخلت تنام وحلمت انها قاعده مع اختها وجوزها قاعد قالت حتنزل مع جارتها تروح للدكتور قالها نشرب قهوة وحطلها فيها برشامه منشطه خلاها سخنت قالها ايه رايك نلعب الشايب ونتسلي لعبو سوا كسبت هي حكمت عليه ياكل من الطبق من غير ما يستعمل ايده ببقه لعبو تاني كسب هو دخل جاب كانز بيره من جوه وقالها تشربو على بق واحد عزيزه دماغها لفت وابتدت تفقد تركيزها لعبت معاه خسرت حكم عليها تقلع ملط عزيزه مكانتش مركزه فقلعت قدامه راح نازل على بزها لحس ونزل على كل جسمها لحد مانزل لكسها يلحس ويمص فيه ويدخل صوابعه وأيده بتلعب في الحلمه ونزل بشفايفه بوس فيها لحد ماعصابها سابت راح مطلع زبره وحطه في بقها تمص فيه وكانت مبتعرفش تمص اوي راح فاتح رجلها وفضل شغال يلعب في كسها بزبره ويفرشها بزبره لحد ما راح مدخل بالراحه وهي بتتاوه وفضل شغال فيها نيك راح علاء ها ومقعدها على زبه عزيزة كانت على آخرها بفعل المنشط وعماله تنطط على زبه وبزها مدلدل على وشه وتاخد بزازها وتقربهم من بوقها وتنزل تبوس فيه هي وتقطعه نزلت من على زبه ومسكته تمص فيه بشراهه و

عزيزه * عايزاك تحطه في طيزي

مسك زبه وبيعدله على فتحة طيزها وبيزقه دخل بسهولة اكتشف ان طيزها مفتوحة وواسعه شويه وعزيزه هديت وهو كان جابهم في طيزها ونام جنبها

عزيزة * كان جميل اوي نريح شويه وعايزك تاني

وبالفعل عملو تاني ودخلو استحمو وطلعو غيرت هدومها وقعدت تتفرج عالتلفزيون وضبطو الدنيا زي ما كانت وشويه وسارة جت

صحيت عزيزة مش فاكره حاجه خالص عن الحلم ده

بعد كام يوم عزيزة قاعده مع اختها وجوزها فعزيزه قالت

عزيزة* عايزه ابقى اروح ابص عالشقه

سارة * استني بكره اروح معاكي لو محتاجه تنضيف ننضفها سوا ونرجع مع بعض

المهم دلوقتي انا نازله مشوار مع جارتي رايحة للدكتور وراجعه مش حتاخر

سارة نزلت وحصل نفس اللي جه في الحلم والموضوع عدي كأنه طيف كده حاسه انها شافته قبل كده

تاني يوم الصبح لقت جوز اختها بصت في الأرض من الكسوف راح مسك ايديها وباسها

عزيزة * ايه اللي انت عملته ده انا سايبه البيت وماشية انا مش عارفة انا ازاي عملت كده كله مالبيرة الزفت اللي شربتها دي انا مكنتش في وعيي

علاء * انتي عارفه من زمان اني بحبك وبموت فيكي كمان وبعدين يعني ايه تسيبي البيت ده بيتك مسمعش منك الكلام ده تاني فاهمه

ساره صحيت لقتهم قاعدين في الصالون شافوها سكتو

سارة * ايه يا علاء مش رايح الشغل ولا ايه

علاء * اه طبعا انا ماشي اهو

ساره * حنروح عند عزيزه الشقه ننضفها عشان لو جيت ملقتناش

علاء * تمام ماشي

علاء نزل وسارة وعزيزه فطرو ونزلو وهما طالعين شافت جارهم برضه وابتسم نفس الابتسامه الخبيثة بتاعته

عزيزه * بصوت واطي هو ده يا ساره اللي شفته في الحلم ووداني الكباريه

سارة* شكله كده صهن وخبيث معرفش ليه مش مرتحاله

دخلو الشقه وقعدنا في الصالون

عزيزه * دلوقتى اتطلقت وابوكي اتجوز والفلوس اللي طبعتها المنيل ملفتكرش حتكفي اصرف منين انا

سارة* عيب عليكي بيت اختك مفتوح

عزيزه* انا عارفة وانا خافضل طول عمري عندك

ساره * هو موضوع الأحلام عامل معاكي ايه

عزيزه * من ساعة ما خدت الدوا بتاع الدكتور ومبقتش احلم بحاجه ويصحي مش فاكره حاجه كمان
سارة* طب تعالي نخلص الشقه عشان نروح نلحق نعمل لقمة اكل لحسن انا ورايا هم وغسيل وقرف

قامو الاتنين وهما شغالين الباب خبط راحت سارة تفتح لقيته جارها السمج ده ومعاه واحد طول بعرض

سارة* نعم حضراتكو مين

الجار * انا سعيد جار المدام وجاي اتكلم معاها في موضوع

سارة * اتفضلو

جت عزيزة قعدت معاهم

سعيد* اعرفكو بالاستاذ وجيه صاحب المحل اللي بشتغل فيه وهو كان شاف المدام مره ونفسه تشتغل معانا وقصدني اكلمك في الموضوع

ساره* الأول تشربو ايه

سعيد* شكرا مالوش لازمه

عزيزة * شافني فين

سعيد * يوم ما جيتي عندنا المحل

سارة* ممكن تحكينا ايه اللي حصل

سعيد* انا يومها وانا رايح الشغل قابلت المدام طلبت مني انها تروح معايا تتفرج استغربت خدتها رغم أنها كانت بال**** بس مرضتش اكسفها دخلت قعدت عالبار وطلبت كأس استغربت والبارمان كمان وشاور للأستاذ وجيه اللي قاله ماشي وشربت كتير اوي بتاع ٨ كده وقامت ترقص ووقعت عالمسرح وخدناها عالاوفيس نفوقها بس كده

سارة * وعملتو ايه في الاوفيس فوقتها

سعيد * طبعا وخدتها روحتها لحد البيت

عزيزة* لا مش ده اللي حصل في الاوفيس قول الحقيقة

في اللحظة دي وجيه اتكلم وقالها

وجيه * انا فاهم قصدك انا عاقبتهم كلهم وخصمت منهم البونص ولو عايزني تمشيهم حمشيهم بما فيهم سعيد انا عاوز اقلك ان الاستاف أثناء الشغل بيشربو من ازايز الزباين ده غير الحشيش يعني كلهم شغالين مش في وعيها ومقدرش امنعهم على رأي المثل طباخ السم بيدوقو وانتي متاخذنيش كنتي سكرانه طينه ومش مفهوم تصرفك لغاية دلوقتي انك تنزلي لوحدك بال**** وتروحي كباريه وتقعدي تسكري بس يومها الزباين اعجبو برقصك وكلموني عليكي انا ممكن ادفعلك ٥٠٠٠ جنيه في اليوم

سارة * يا استاذ احنا بنات متربيه وملناش في الهلس ده َ

عزيزة * شرفتنا يا استاذ وجيه وانت يا سعيد المفروض انك كنت فهمت الاستاذ كده بس انت ليك عذرك اللي حصل يومها مش شويه برضه انا اللي غلطانه

وجيه * عالعموم ده الكارت بتاعي في كل أرقام تليفونات فكري كويس وكلميني

سعيد ووجيه مشيو وانا وسارة خلصنا الشقه وروحت عالبيت لقيت علاء جه اول ما شوفته قعدت احكيله بس طبعا مرضتش اقله عاللي حصل قبل كده وسارة قاعده جنبي

علاء * ٥٠٠٠ جنيه في اليوم طب وماله مفيهاش حاجه ايه يعني دول ٥٠٠٠ جنيه

سارة*تصدق انا فكرت في كده برضه

عزيزة * انتو اتجننتو لا طبعا انا اتعري قدام الناس واقعد اترقص الا معاملتها قدام المنيل التاني

سارة*فكري كويس وانا حابقي معاكي لبيسة يغني

علاء * وانا حاخد اجازة بدون مرتب وابقي مدير أعمالك ايه رايك

عزيزة *انتو شايفين كده يعني اتصل بيه واقله موافقه.

علاء * لا اصبري شويه واتصلي بيه قوليلو حاخد 10000ج طبعا مش حيوافق لو نزلهم ٨ ولا ٧ انتي الكسبانه برضه
الجزء الثالث
بعد اسبوع اتصلت بوجيه اللي فرح اوي اول ماتصلت بيه وقالي انه مسنيني بالليل وحيبعتلي العربيه

نزلت روحت للكوافير مع ساره وقلعت ال**** وبالليل جت العربيه لقيت وجيه مستنينا وحجزلنا ترابيزة

قعدنا طلبلنا العشا وبعد ما تعشينا بدا البرنامج وطلبنا ازازة ويسكي جابها الجرسون وحطها عالترابيزة

علاء * استاذ وجيه نتكلم في الموضوع مدام عزيزة مش عاجبها المبلغ ده وعايزة تزوده هي طالبه ١٠٠٠٠ج

وجيه" لا كتير انا حدفع ٦٠٠٠ ج بس

سارة * خلاص نقسم البلد نصين ونخليها ٧٠٠٠ ج ايه رايك

وجيه * عشان خاطرك موافق نشرب كأس مع بعض

علاء *محدش فينا بيشرب يا استاذ وجيه

وجيه* لا ازعل مينفعش لازم نمضي الاتفاق

علاء * طب كأس واحد بس اشربي يا سارة انتي وعزيزة

شربنا كلنا بس انا حاسه اني شربته قبل كده وبلعناه بصعوبه

وجيه * بصو انتو مش ماشيين غير وانتو مخلصين الازازة دي وراح حالف بالطلاق

وفضل يصبلنا وهي نص ساعه كنا مش دريانين بالدنيا وسارة مشربش كتير زيينا بس طلعت ترقص عالترابيزة وعلاء ماسك الازازة بيشرب منها وانا حطيت دماغي عالترابيزة وجيه خد سارة ودخل مكتبه وقلعها الفستان وقعد يبوس فيها ويلحس كل حته في جسمها ويلعب في صدرها ويمسك كسها ويدخل صوابعه في كسها

راح مطلع زبره اللي كان كبير وعريض وحطه في بقها تمص فيه وهي مش دريانه بالدنيا

راح ظابط زبره على فتحة كسها وضاغط بالراحة لحد مدخل نصه وفضل شغال نيك فيها مده وكل شوية يغير الأوضاع معاها خلص وراح مفلقسها وعاوز يحطه في طيزها وسارة اول مرة يدخل زب في طيزها راحت مصوته والكاسين طارو من دماغها بس لسه التاثير موجود راح وجيه جاب فازلين مالدرج ودهن زبه وفتحة طيزها وراح حطه تاني المرة دي دخل بسهولة شويه وراح جابهم في طيزها

سارة* انت عملت ايه هئ بص بقي انا جامده اوي اوي وعايز اشتغل انا كمان اشمعني هي حتشغلني يا اسمك ايه هئ

وجيه* بس كده من عينيا يا قمر

سارة* يعني حتشغلني معاك انت حلو اوي وزبرك كبير اوي اوي يا لهوي كل ده زب

وجيه * ده ليه حكاية انا كان زبي اد الصوابع كده بقيت كل واحد جاي من برة يجيبلي دوا لحد ما بقى زي مانتي شايفة كده زي بتوع الافلام تعالي بقى نطلع لجوزك بقي

لبسها هدومها وسندها لحد ما راحو عالترابيزه

سارة * ايه يا عزيزه انتي سكرتي ولا ايه

عزيزة * انا لا انا اهو ها كل حاجة بتلف بتلف بتلف وحطت دماغها تاني عالترابيزه

سارة* ما تاخدها يا وجيه تفرجها على مكتبك وغمزتله وهي ماسكة الكأس في ايديها

وجيه * اه طبعا لازم تتفرج على مكتبي

وجيه سندها لحد المكتب وعمل معاها زي ما عمل مع سارة بس اتفاجأ انها كسها وطيزها واسعين شويه غير ساره اللي كان واضح انها اول مره تتناك من حد غير جوزها وفهم ان ده بسبب اليوم اللي كانت فيه هنا

خلص وطلع لقاهم الاتنين متكومين سارة مبطلتش شرب مع علاء لحد ما رجعت انا وجيه بقت سكرانة طينه هي وعلاء وعلاء نده على سعيد ياخدهم يوصلهم للبيت

سعيد وصلهم للبيت وكان عايز يستغل الفرصه بس خاف من علاء وكمان مراته في الشقه اللي فوقيهم بس جازف وكان حيتجن على ساره وراح رافع فستان ساره اللي مكانش تحتيه حاجه وراح حاطت زبه وفضل ينيك فيها مده وراح قالبها وحاطه في طيزها طلعت منها شهقه واهه خفيفه وفضل ينيك فيها لحد ما جابهم في طيزها وسابها وطلع شقته

نمنا قدام باب الشقه محسناش بحاجه وفضلنا مده نايمين مش دريانين بالدنيا وفوقنا بعد مده كبيره مصدعين

وسارة عملت لكل واحد شوب قهوه يفوق جمل

عزيزة* شوفينا اي حاجة ناكلها لاحسن ميته مالجوع

علاء * وانا كمان هو ايه اللي حصل امبارح

سارة * مانت اللي قلتلنا اشربو عاجبك كده اتبهدلنا بسببك

علاء * انتي مش قدامك الراجل حلف بالطلاق خش بس حضري الاكل وتعالي ناكل عشان نشوف حنعمل ايه

سارة * طب عايزاك في موضوع

علاء * طب روحي هاتي الاكل الأول

سارة جابت الاكل وقعدو ياكلو وسارة بتقله

سارة* انا حاشتغل مع عزيزة

علاء * طب مانا عارف حتروحي معاها تخلي بالك منها

سارة* لا انا حاشتغل زيها وبدل مايبقو ٧ يبقو ١٤ وممكن نخليهم ١٥ وكمان انت تاخد اجازة بدون مرتب ونعزل من هنا في حته محدش يعرفنا فيها وتمسك شغلنا ايه رأيك

عزيزة* طب ووجيه حيوافق

سارة* انا كلمته ووافق

علاء * كلمتيه امتى مانا كنت قاعد معاكو مسمعتش حاجه

سارة* عشان كنت مطينها انت وعزيزة مش دريانين بالدنيا

عزيزة* طب مانتي كنتي زيينا

ساره* بضحك مانا طينتها زيكو بعد ما كلمتو

علاء * خلاص بس متجبيش سيرة لحد انا رايح اغسل ايدي

علاء قام وسارة بتكلم عزيزة وبتحكيلها

سارة * اسكتي يا بت وجيه عليه حتة زب يا لهوي متعني خلاني مش عايز اسيبه

عزيزة*يالهوي انتي نمتي معاه يا بت

ساره* مانا كنت شاربة الهباب ده مش مركزة واستغليت الفرصه وكلمته عالشغل على فكرة هو نام معاكي انتي كمان بس معرفش انتو خلصتو امتى انا خلصت مع وجيه والمعدول علاء فضل يسقيني في الهباب ده لحد ماتكومت جنبكو

عزيزة * بقلك ايه احنا لو حنشتغل في الهباب ده بلاش شرب خمرة اديكي شوفتي من يوم واحد حصلك ايه

سارة* وماله اللي حصل دي احسن حاجه في الشغلانه دي الخمرة وزب وجيه اخلصي عشان ننزل نروح الكوافير ونروح نقيس البدل

عزيزة* انا مش عارفة ازاي حرقص قدام الناس عريانه كده

ساره* كاسين جراءة وحتبقي تمام

عزيزة* طب ننام شوية عشان نعرف نشتغل بالليل

سارة*في دي عندك حق

علاء جه * كنتو بتقولو ايه

سارة* حنخش ننام شوية عشان نعرف نسهر بالليل في اليوم ده حلمت احلام غريبة وكلها احلام غريبة فلوس مخدرات نار بوليس خمرة رقص علاء بيضحك وشوش كتير وبعدين أشكال سراير تاني علاء بيجري

بعد كام ساعة قمنا رحنا الكوافير وكل واحدة فينا لبست عباية والموضوع ده شاغل دماغي وروحنا جهزنا نفسنا ووجيه بعتلنا العربية ورحنا على هناك كان فاضل حوالي ساعتين على بداية البرنامج ووجيه اللي اول ما شاف سارة راح وخدها بالحضن وبايسها من خدها

علاء * ايه يا معلم مش كده في ايه بتعمل ايه يا عم

وجيه * انا اسف مش قصدي دي حاجة كده اخويا لما تقعد معانا حتشوف اننا بنسلم كده عادي حتى الاستاف زي بره بتسلم عالست كده والراجل بالأيدي بس

عزيزة * بقلك ايه انا جعانه فككو مالكلام ده وتعالو ناكلنا لقمه الأول كده لسه بدري

وجيه قعدنا عالترابيزه وطلبنا اكل وعصير وقالنا

وجيه * بصو بقي كل واحده ليها ميعاد في البرنامج سارة في اول البرنامج وعزيزة في آخره وبكره حتبقي عزيزة الأول وساره في آخر البرنامج وطبعا كل واحده مسمحولها بكأس واحد قبل الشغل ما ينفعش تطلعو عالمسرح ضايعين كده

خلصنا اكل ووجيه ولع لكل واحد فينا سيجارة شكلها غريب وطبعا احنا مشربناش قبل كده فضلنا نكح وشربنا حبة ميه وشويه خدنا عالدخان والدماغ بقت في الضياع

وجيه * تعالي بقى يا عزيزه عشان تقيسي البدلة

عزيزة* بدلة ايه بدلة الفرح هههههههه

سارة * لا بدلة الغطس ههههههه

وجيه* لا انتو كده تمام اوي تعالي معايا

وانا ماشية معاه قلتله


عزيزة* سارة قالتلي ان انت جامد اوي بص انا مش سايباك النهارده الا لما تبسطني

وجيه * اومال انا واخدك منهم ليه دانا خافشخك نيك النهارده ده انتي جسمك نار

وجيه دخل عالمكتب قلعني العبايه ونزل يلحس في كسي

عزيزة * كمان يا وجيه مش قادرة اح ااهه كمان انا عايز امص زبك

قلع البنطلون وطلع زبه

عزيزة * يا لهوي كل ده زب لا انا مش حاسيبك ورحت مخبطه على كسي وقلتله الكس ده مفيش زب حيكيفه غيرك

نمنا عكس بعض وانا بمص في زبره وهو بيلحس في كسي

شوية ورفعني على حجره وقعدني على زبه وانا طالعة نازلة عليه وبزازي على وشه وهو بيلعب في الحلمه

شويه ونيمني على جنبي وحطه في كسي من ورا وصوت اللحم بيخبط في بعضه

عزيزة * ايوه كده زبك اه اه اه مالديني من ساعة سارة اه اه اه مقالتي عليه وانا مستنيه اللحظه دي اه اه اها عايزاك تحطه في طيزي انا ماصدقت اتناك منك وانا فايقة مش سكرانه يقطع الخمره وسنينها

وجيه * ايه يا بت ده ده انتي نار احا ده انتي ولا اجدعها شرموطه دانا زبي شادد عليكي من الكلام بس

وجيه طلع زبه وفنسني وراح حاطه في طيزي وفضل ينيك في طيزي اللي استوعبت زبه بسهوله وفضلنا كده وفي نفس الوقت اللي كنت بترعش فيه كان جسمه اتخشب وجابهم في طيزي حسيت بصاروخ نار في طيزي وطلع زبه واللبن طالع منها جابلي مناديل مسحت اللبن

عزيزه*ايه ده انت مايتشبعش منك انا عايزه اتناك تاني

وجيه * بس كده انت تامر ياقمر

دخلنا الحمام وبرضه جوه نيك ورا وقدام وطلعنا لبسنا ورحنا لعلاء وسارة اللي كانو قاعدين كنت ولسه بتشرب سجاير حشيش مع علاء

سارة* ايه يا مره شكلك اتبسطي اوي اوي هههههههه عجبتك البدلة دخلت فيكي هههههه حلوة عليكي من ورا وقدام

وجيه* اختك شكلها افورت وحتفضحنا

علاء * وانتي يا سارة مش حتخشي تقيسي البدلة

سارة* لو فيه حيل لسه اقوم هههههههه هههههههه

علاء * هو مين ده اللي فيه حيل انا مش فاهم حاجه

عزيزة* قصدها لو فيا حيل لسه حاقوم انت مش شايف انت وهي مسطولين ازاي

علاء * الحشيش ده بنج يا وجيه بتجيبو منين

وجيه * حابقي اجيبلك منه تعالي يا ساره اشوفلك حاجة تفصل الهباب ده عشان تقيسي البدله

سارة* ههههه هههههه هههههه هو ده

وجيه* عزيزة تقعدي هنا حسك عينك تضربي حاجه انا افوق واحدة التانيه تتسطل خلصو نمرتكو واتبنجو بعد كده متضربليش اليوم انا قايل للناس عندي مفاجأه

عزيزة * لا متقلقش انا قاعده اهو بس أنجز انت ها

وجيه* لا معلش انا بحب اشتغل بمزاج هههههههه

سارة* هههه حبيبي يا مزاج يا مزاجو يا مزاجو انا عامل دماغ مزاج مخلياني فوق فوق هههههه هههههه

وجيه دخلت مع سارة الاوضه سارة كانت عامله دماغ بس مجرد مدخلت معاه بقت لبوه عالسرير قلعت هدومها وقلعته وفضلت تبوس فيه ونزلت لحس في زبره بايدها الاتنين بتاكله اكل كانت هايجه هيجان فظيع حتى وجيه لما لحس كسها كانت بتضغط على دماغه عشان يدخل لسانه وكانت بتدخل صوابعها معاها

وجيه فضل ينيك فيها باوضاع كتير بس اول ماحطه في طيزها صوتت يمكن ده اللي فوقها شويه لحد ماجابهم بعد مده وكانت هي جابتهم هي كمان

خلصو وطلعو لقاني قاعدة مع علاء كان بيكلمني على أن سارة اتاخرت مع وجيه علاء كان مسطول مكانش مركز مع شكل وجيه وهو طالع ماسك في وسط سارة كأنهم حبيبين

عزيزة * ها بسطتك البدلة طلعت حلوة

وجيه * بصوت واطي مسمعوش علاء بقلكو ايه انتو الاتنين حتيجو معايا عشان تقيسو البدل بجد المره دي في اوضة الملابس وشاور للجرسون انه ينزل لعلاء اللي هو عايزه وفهم علاء ان لازم سارة وعزيزة ياخدو رأي بعض في البدل عشان ده مهم جدا

دخلت انا وعزيزة أوضة الملابس وقلعنا ملط قدامه ولبسنا بدل الرقص وكانت جميله بس كانت واسعة شويه بدلتي كانت زرقا وسارة بدلتها حمرا وفهمنا اننا حنفصل بدل على مقاسنا بعد كده وخد البطاريق عشان يطلعنا تصاريح

عزيزة * يا لهوي انا حطلع قصاد الناس كده لا ياختي اتكسف

سارة* عندك حق انا ممكن اتلخم قدام الناس ويضحكو عليا والليلة تبوظ

وجيه * عندكو حق طبعا اول مرة بتبقي أصعب مره انا حديكو حاجة تضيع الكسوف خالص

عزيزة* اوعي تقولي خمرة تاني

سارة* لا يا وجيه انت مش قلت بلاش شرب قبل ماتطلعو نمرتكو

وجيه * مين قال خمرة راح مطلع شريط برشام واداني واحده في بقي وقالي ابلعي ريقك ونفس الكلام لساره

شويه وحتبقي اخر جراءه بس مفيش شرب خمره

الجزء الخامس
حتطلعو دلوقتي مع الفرقة تعملو بروفة عالمسرح وبكره الساعه ٥ حتروحو عشان تفضلو البدل الجديدة كل واحده ٥ بدل وكل اسبوعين حتوحلها مش لازم الزباين يشوفوكو بنفس البدل كل شويه

بالفعل عملنا البروفة البدل كانت واسعة بس فعلا الحبايه كانت مخلياني مش مكسوفة حتى لو رقصت ملط وكان صدري كل شويه يطلع بره وسارة كل شوية طيزها تبان خلصنا دخلنا لبس الاندر تحت البدله ورحنا عالمكتب وعلاء معانا مضينا العقود وولعنا سيجارة

علاء * ايه ده ازاي عزيزة ٧ وسارة ٥ ليه كده مش شغالين ومحدش حيشتغل هنا يلا بينا

وجيه* اهدا بس احنا مش اتفقنا ان عزيزة ٧ انا قلت خلي سارة ٥ على اساس انها جديده يعني

علاء * جديده ده علي اساس ان عزيزه بترقص بقالها عشر سنين ماهي جديده برضه بص الاتنين ١٥ ولا اقلك ملهاش لازمه انا ماشي اصل مخسرش شغلي وسمعتي وشرفي كده ببلاش اديك شايف اتنين ستات كانو غايه في الأدب بقم عاملين ازاي

وجيه * خلاص اللي انت عايزه الاتنين ١٥ كل واحده ٧.٥ بس حتمضو ٣ سنين معايا

علاء * تمام ماشي بس بقلك ايه اللبس على حساب مين

وجيه * نعم يا خويا وانا كمان حاجيب اللبس طبعا عليك

علاء * خلاص ياعم انت حتردحلي

سارة*مالكو يا جماعه ما تهدو كده في ايه يلعن ابو الفلوس اللي تزعلنا من بعض دي وبعدين وجيه مش حيعز علينا حاجه صح يا وجيه

علاء * ما تلمي نفسك وتدخلي صدرك جوه في ايه مفيش ادب خلاص ولا كسوف

عزيزة* احا انت جاي دلوقتي تعمل حمش احنا كلها نص ساعة وحنبقي فرجة للرجالة مالك في ايه

علاء * انتي بتزعقيلي يا عزيزة وبتقوليلي احا انا مسمحلكيش تكلميني كده

عزيزة* تسمح ولا متسمحش اياكش تولع

سارة * الصراحة عندها حق احنا قاعدين كده عشان لما نطلع قدام الناس بيه منتكسفش ما تتلم بكس امك بقي

علاء * اولع بقي كده يا عزيزة حتى انتي يا سارة كس امي شوفتي اختك بتقول ايه يا سارة وبعدين ايش دخلها في الكلام انا بكلم مراتي انتو مالكو النهاردة

وجيه * ما تهدو بقي في ايه خلاص يا علاء وانتي يا عزيزة خلاص عيب تكلميه كده ده جوز اختك برضه

علاء * خلاص يا عم خلينا نشوف شغلنا

وجيه* وانتي يا عزيزة

عزيزة* خلاص اهو حرق دمنا عالفاضي المهم دلوقتي انا مزاجي مش رايق خالص

وجيه* كده كده سارة حتطلع الأول وانتي في آخر البرنامج حاظبطك مزاجك واخليكي في الحلاوة

عزيزة * لا مش ده اللي قصدي عليه وغمزتلو بعينها

علاء * اومال عايزة ايه الراجل بيقولك حيديكي حاجة تروق مزاجك تقوليلي مش ده قصدي لا انا عايز افهم قصدك ايه.

عزيزة * بصوت عالي جدا وانت مال امك دخلك اهلك ايه

علاء * هي حصلت يا عزيزة يلا يا سارة لا فيه شغل ولا نيله خليها قاعده لوحدها ماهي خدت عالشرمطه

عزيزة* شرمطة انا حاقلع الجزمه وانسلها على دماغه

وجيه* انتو في ايه جايين تشتغلو ولا تتخانقو ما تحترمي نفسك يا عزيزة انتي مالك النهارده

سارة* لا انتي فعلا مش طبيعية النهاردة اتفضلي اعدلي البدلة لاحسن صدرك كله بره

عزيزة * معلشي يا علاء انا حاسه اني مش طبيعيه

علاء * لا مفيش حاجه انتي زي اختي متزعليش مني

وجيه * نشربو كأس مع بعض بقي عربون محبه

سارة* كأس واحد بس دانت بخيل اوي

وجيه * لا هو كأس واحد بس انتي فاضلك ربع ساعه حتطلعي عالمسرح اي حد يكلمك يتريق ملكيش دعوة لو مد ايده عليكي عادي في ثانيه الجارد حيطلعوه متاخديش خمره من حد ولا نفس دخان ترقصي وانتي بتبتسمي مش تضحكي وخلي ودنك مع الفرقه والالحان بس متركزيش في اي حاجه بتحصل في الصاله فاهمه ونفس الكلام ليكي يا عزيزه

سارة* خلاص فاهمه بس ايه موضوع يمد ايده ده

وجيه * ده فرضا يعني ٩٩٪ مبيحصلشي يعني يلا قومي روحي اوضتك اضبطي المكياج والبرفانات طبعا واجهزي كده وانا حطلع اتمم عالصاله وانت يا علاء اقعد مع عزيزة هديها بس من غير شرب فاهم

عزيزة * خلاص مش حنشرب فاهمه شكلك بخيل هههههههه

وجيه خرج وعلاء راح قعد جنب عزيزه

علاء * بتشتميني يا زوزة هونت عليكي بس برضه انا غلطت فيكي ولازم اصالحك وراح بايس دماغها ونازل على خدها وبعدين شفايفها وأيده سانده على بزها العريان

عزيزة * خلاص يا علاء بتعمل ايه بس

علاء * لا دانا مزعلك زعل كبير ولازم اصالحك

عزيزة * لا وجيه دخل حيقول ايه مش وقته خليها وقت تاني

علاء * الا قوليلي كان قصدك ايه وانتي بتقولي لوجيه مش ده اللي قصدي عليه.

عزيزة * تاني يا علاء اقلك واريحك انت شايف وجيه مش عايزنا نشرب انا شايفة ان الخمرة اول يوم ختساعد شويه وانا طالعه قدام الناس ملط كده فهمت ارتحت خلاص.

علاء * غريبة مع انك كارهه الخمره اوي بقلك ايه انا حروح اشوف اختك عملت ايه

عزيزة* لا متسبنيش لوحدي هنا خليك قاعد معايا

وقتها فكرت يكون وجيه ماسك سارة في الاوضه فخليت علاء معايا مضمنش رد فعله

في الوقت ده ساره عملت المكياج ووجيه سطرلها سطر بودرة مع المكياج

سارة * ايه ده لا يا خويا بلاش الحاجات دي انا اسمع انها ادمان لا بلاش منها

وجيه * لا ادمان ولا حاجه اهو انا باخد منها وشد شويه هدى بس نمرتك بدأت اقفلي فتحة رشدي بالتانية

طلعت سارة عالمسرح ودماغها عاليه وطايره في السما وعملت أداء رائع عجب الناس اوي كأنها بترقص كل يوم

وجيه رجع عالمكتب خد علاء معاه في الصالة عشان يتفرج على سارة وسابني ولما اصريت اروح معاه خدني اتفرج مالكو أليس اول ما شفت سارة عرفت انها مش في وعيها واخده حاجه عينيها زايغة متبصش لحد بترقص بس فعلا كانت بترقص كويس واتركي عليها فلوس كتير خلصت نمرتها وعدت من جنبي ولا كأنها شايفيني

دخلت وراها عالمكتب لقيتها قاعدة ومدلدلة رجلها وبتنهج

عزيزة * ايه يا بت مالك في حاجه فوقي كده وكلميني

سارة* يووه انا فوق مش عايزة انزل سيبيني عالسحاب

عزيزة * انتي واخدة ايه قوليلي ايه اللي عامل فيكي كده

وجيه دخل علينا هو وعلاء وقال

وجيه * برافو برافو نجاح ساحق

عزيزة * نجاح ايه ونيلة ايه هي مالها عامله كده ليه

علاء * تلاقيها مالمجهود عشان اول يوم بس

وجيه * حتبقي كويسه دلوقتي المهم قدامك ساعة وتطلعي نمرتك بعد المطرب

علاء * اختك اترمي عليها فلوس كتير اوي بتاع ١٠ بواكي واكتر لما نشوف انتي خيترمي عليكي كام

سارة * بقلك ايه انا عايزة طيارة كبيرة اطير بيها فوق اشتريللي طيارة

وجيه * صبيلها كأس بس وحتبقي كويسة وتعالي معايا عشان نضبط المكياج بتاعك وتستعدي لنمرتك يلا يا عزيزة حتبقي كويسة

علاء * انا حاقعد معاها شويه واحصلكو

علاء صبلها كاس ورا التاني لحد ما سكرت وفضلت تهرتل

سارة* بص بقي انا شايفاك اتنين ههه لا تلاته بص يا وجيه انا عارف ان زبرك كبير خالص انا عايزة اتناك تاني وتحطه ورا زي ما عملت مع عزيزه

علاء * هو وجيه بينيكك وينيك عزيزة كمان طب اشربي اشربي عشان تركبي الطيارة وسابها وخرج

انا لما طلعت مع وجيه خدني على اوضته وراح مقلعني بدلة الرقص مكانش فاضل غير الاندر قلعهولي ونزل يلحس في كسي ويدخل صوابعه ويحط ايده في بقي الحس ميتي وراح بايسني بوسة وفضل يمص في شفايفي مبقتش قادرة قمت بسرعة مسكت زوبره وقعدت امص فيه بسرعة بايدي الاتنين

عزيزة* ايو كده انا كنت حاتجن عليك كسي بياكلني خلاص خد على زبرك

مسكت زبره وراحت طالعه عليه ومدخلاه بايدها في كسها وفضلت طالعة نازلة عليه

في الوقت ده كان علاء فضل يدعبس عليهم لحد ماستخبي وشافها وهي قاعده على زبه وهما الاتنين منسجمين مش حاسين بحاجه

علاء فضل يفكر لو واجههم دلوقتي حيخسر كل حاجه بعد ماشاف كم الفلوس دي كلها فكر انه يقلبهم ويضرب ضربته ويخلع واللي بينه وبين ساره ورقه ويعمل نفسه مش عارف حاجه زي ما هو

عزيزة نزلت من على زبره وراحت مفنسه وخليته يحطه في كسها من ورا وفضل يبدل شويه في طيزها وشويه في كسها لحد ما جابهم في طيزها وفضل نايم جنبها ملط

وجيه * ياه احنا اتاخرنا اوي تعالي نخش الحمام دخل وجيه معاها استحمي ودعكلها جسمها بالزيت المعطر بعد كده طلعت لبست البدله وظبطت شعري وظبطت المكياج وجيه طلع سطر بودرة واقنعني بأسلوبه اني أشده وعلمني ازاي وبالفعل شديته ودماغي بقت في السما وطلعت عالمسرح

عملت نمرتي وكنت طايرة بحلق في السما معرفش انا بعمل ايه بس الناس كانت مبسوطه اوي

الجزء السادس
خلصت ودخلت المكتب عند وجيه كانت سارة راجعة بضهرها عالكرسي نايمة من شدة السكر

عزيزة* ايه يا بت انتي سكرتي ولا ايه انا طايرة فوق

سارة* ها ايه هئ انتي '' "اللي" "سكرانة انا تمام

علاء دخل مع وجيه بيقول ايه الحلاوة دي

وجيه* الصراحة انتو الاتنين عملتو شغل جامد اوي في اول يوم شغل والناس مبسوطه اوي

علاء * ما دام كده حاسبني يا معلم

عزيزة* اه عشان نشتري طيارة اطلع بيها فوق فوق

علاء * اهو شوفت حنشتري طيارة خلص يا عم دي ضايعه

وجيه* تعالي الأول نشرب كأس مع بعض

علاء * لا حاسبني الأول واشيل فلوسي وبعدين نسكر براحتنا

وجيه ادالو الفلوس ونسيته في النقطه وفتح إزازة وصب كأس ليا وكأس لعلاء اللي شرب بق وخد الفلوس ومشي

وجيه * رايح فين مش حتاخدهم تروحهم

علاء * ايه يا عم حروح الحمام واقعد شويه في الصالة اصلي اتعرفت على راجل كده شكله تقيل اروح اشرب معاه كاسين خليك انت مع المزز

وجيه فضلي يصبلي وكانت الخمرة بتفصل مفعول البودرة بس تأثيرها سريع جدا سكرت واترميت جنب سارة مدرمغه مالسكر بعدها بشوية علاء جه سندني انا وسارة لبسنا العبايات والغريبة ان علاء هو اللي كان بيلبسنا قدام وجيه وركبنا العربية روحت على شقتي

كان علاء الوحيد اللي فايق فينا وكأنه قرر يخلينا كده مش في وعيينا عشان ياخد اللي هو عايزه خاف يشرب مع وجيه يغالطه في الحساب اويسرق الفلوس وهو سكران عمل نفس رايح الحمام وخرج ورجع بعدها بشويه كان راجع يتسحب فاكر ان وجيه نايم معانا لما لقانا نايمين مدرمغين ووجيه قاعد على مكتبه بيقفل الحساب خدنا ومشي

الوضع في الشقه كان مختلف تماما أصوات غريبة بسمعها احلام غريبة كوابيس بقيت اشوف ظلال ماشية يومها روحت مع علاء سكرانه طينه انا وسارة وعلاء استغل الفرصه عشان يتأكد ماللي شافه

علاء * ايه يا عزيزة وجيه بينيك حلو

عزيزة * ها اه بينيك حلو اوييييي وزبره كبير اوييييي

نمنا كلنا وعلاء راح خبي الفلوس في مكان سري

اليوم ده نمنا كتير وبرضه رجعت اشوف اللي خيحصلي تاني يوم برضه قمت مالنوم عالضهر كده ببص قدامي لقيت حاجه واقفة قدامي صوت صحيت سارة على صوتي

سارة* في ايه مالك بتصوتي ليه

عزيزة* كان في حد واقف بيبصلي وعينيه مبرقه

سارة* انت حتخوفيني ليه ده تلاقيه متهيالك من كتر الشرب

اه صحيح احنا جينا هنا ازاي

عزيزة* اكيد زي المرة اللي فاتت احنا ايه اللي تيمنا في الصاله وعلاء فين

سارة* تعالي نشوفه اه الصداع حيموتني عايزة شوب قهوة وشوفيلي حاجه أكلها جعانه جدا

قمنا لقينا علاء نايم لوحده عالسرير مع انه المره اللي فاتت نام جنبنا عالارض

سارة* اهو نايم حاروح اصحيه واعملي لنا نفطر عشان ننزل نروح الخياطه عشان البدل ونطلع عالكوافير بعد كده

عزيزة * الا قوليلي وجيه عمل معاكي ايه امبارح

سارة* اسكتي يا بت يالهوي ده هراني نيك هو مش ضبطك امبارح برضه

عزيزة* اه يا سارة كان جميل بس البتاع اللي شممهولي ده بهدلني لا ياختي

سارة* وانا كمان يا عزيزة بس انتي امبارح شتمتي علاء جامد اوي

عزيزة* ماهو كله مالبرشامه اللي ادهالي وجيه دي خلتني اعمل حاجات غريبه هو ايه حكايته برشام وبودرة وخمرة وحشيش هو بيعمل فينا كده ليه

سارة* فعلا عندك حق انا من امبارح اخر حاجه فاكرها لحد ما شميت الهباب ده معرفش حصل ايه بعد كده

شوية ولقينا علاء جاي علينا وهو يبتسم

علاء * مساء الخير يا عوالم

سارة* ما تلم نفسك ايه عوالم دي انا داخلة اخد شاور وانتي يا عزيزة اعملنا لقمه ناكلها

عزيزة * طب مانا كمان عايزة اخد شاور

سارة * حضري الاكل وخشي بعديا

علاء * طب ماتخشي سوا عالاقل تنزلو اللبن

عزيزه * بتقول ايه قصدك ايه مش فاهمة

علاء * قصدي بقلك اعملنا شاي بلبن معاكي انتي عارفة بقي الخمرة خلت الواحد مش مركز

حضرت الفطار وفطرنا وعلاء نظراته مش مريحانه ابتسامات خبيثة وكلام عالمتغطي حتى سارة مراته خدت بالها واتوترت من طريقته دي

سارة *انت مالك النهاردة مش طبيعي نظراتك مش مريحاني

علاء * لا ابدا اصل سمعت ان اللبن كويس للجسم فقلتلك اعمليلي شاي بلبن عندك لبن ولا اجبلك

عزيزة * لبن ايه ومن امتى انت بتجيب حاجة انت في ايه

سارة * سيبك منه وخلصي عشان ننزل حتيجي معانا

علاء * لا روحو انتو انا حستناكو هنا ولو في حاجة اتصلو بيا حاجيلكو

عزيزة * طب ومين اللي حيحاسب الست دي

علاء * شوفوها عايزة كام وقولولي

نزلنا رحنا عالخياطة في العنوان اللي خدناه من وجيه اللي اسمها الهام واستقبلتنا استقبال كويس جدا وعرفنا منها ان وجيه اتصل بيها وقالها اننا جايين

الهام* الاستاذ وجيه اتصل بيا ووصاني عليكو عالعموم حتتبسطو اوي المهم تشربو ايه ساقع ولا سخن ولا اقلكو اعملك كأس انا عندي كل حاجة هنا لحبايبي ولا الفلك سيجارة حشيش معتبرة

سارة * لا مالوش لازمة احنا لسه في اول اليوم لو مصرة اعملنا ٢ قهوة مضبوط

الهام * عينيا يا حبيبتي ثواني والقهوة تكون عندك

عزيزة * ايه الست دي اول مرة اشوف خياطة عندها خمرة وحشيش للزباين

سارة * ماهو كل زباينها فنانين والفنانين صحاب مزاج بقي

جت الهام بالقهوة وجابتلنا الكتالوجات نتفرج عليها واحنا بنشرب القهوة اخترنا ٥ موديلات انا وسارة شربنا القهوة وخدت مقاستنا ومشينا روحنا عالكوافير خلصنا عالمغرب وروحنا اتغدينا دخلت المطبخ احضر الغذا لقيت التمثال جوا

طلعت بسرعة لسارة

عزيزة * سارة ايه اللي جاب التمثال ده المطبخ

سارة * تلاقيه علاء كان بيتفرج عليه ولا حاجه مالك في ايه

عزيزه * هو فين علاء

سارة * شكله نايم خلصي الاكل ونبقى نساله واحنا بناكل

حضرنا الغدا وصحينا علاء عشان يتغدا

عزيزة * انت اللي دخلت التمثال ده المطبخ

علاء * تمثال ايه انا نمت بعد مانتو نزلتو ليه في حاجه

سارة * حاجه غريبة فعلا اومال ايه اللي دخلو المطبخ

علاء * ليه هو كان فين

عزيزة * في النيش من يوم ما جه

سارة * سيبك مالموضوع ده دلوقتي وتعالي نجهز عشان ننزل عشان منتاخرش المفروض نمرتك انتي الأول صح

عزيزة * بقلك ايه حننزل بدري ليه ننزل على ميعاد شغلنا

علاء * لا برضه نروح بدري شويه يمكن وجيه يكون عايز حاجه كده ولا كده

سارة * قصدك ايه مش مستريحة لكلامك

عزيزة * فعلا عندك حق انا برضه حاسه كلامك غريب وبعدين امبارح كان أول يوم انما النهارده خلاص

علاء * انا مش قصدي حاجه انا قصدي افرضي عايز يغير حاجه في البرنامج ولا يعملكو بروفه قبل الشغل

عزيزة * كان اتصل وقالنا بقلك ايه انا داخلة انام شويه

سارة * انا حاشيل الاكل واحصلك

سارة جت جنبي عالسرير وصارحتني بشكوكها ان شاكه ان علاء عرف حاجة عن علاقتنا بوجيه

عزيزة * انا برضه حسيت بكده

سارة * طب عرف منين تفتكري شفنا ولا احنا اتكلمنا واحنا سكرانين ومش في وعيينا

عزيزة * عالعموم مصلحة انه عرف مادام سكت يبقي الموضوع عجبه ورضاها على نفسه عشان الفلوس احسن انه عرف بس عايزين نبطل البودرة دي كفاية الحشيش

سارة* لا والخمرة كمان دي بتبهدلني

عزيزة * مانا بقول كده برضه
الجزء السابع

نمنا ونفس الأحلام رجعت تاني ومعاه شريط بيمر وانا صغيرة يوم جوازي سفر جوزي مشهد وداع امي وجيه واللي بيعملو فينا علاء وهو سكران مع سارة كل حاجه بتعدي بسرعة صحينا عالساعة ١٠ قمنا جهزنا نفسنا ونزلنا اول نمرة ليا كانت الساعة ١٢ روحنا عالساعة١١ كده

دخلنا عالمكتب لقينا وجيه قاعد قعدنا في المكتب

وجيه * اتاخرتو النهارده يعني

علاء * مقلتش يعني تعالو بدري امبارح

سارة * يعني لو قال كان حد يفهم اصلا هو احنا كنا دريانين

عزيزة * اه كنت سكرانة مدريانه ههههههه ههههههه

وجيه * هههههههه انا قصدي عشان تاخدو واجبكو قبل الشغل

علاء * ايوه مهم اوي واجبكو ده

عزيزة * قصدك ايه مش فاهمه

وجيه * انا قصدي نتعشي ولو فيه كأس ولا سيجارة لزوم الفرفشه عشان نطلع نشتغل واحنا مفرفشين كده

علاء * احنا فيها لفلنا سيجارة

عزيزة * لا مش عايزة انا حقوم اجهز

وجيه * استني انا جاي معاكي اتمم عالاصطاف في الصالة

علاء * طبعا لازم تتمم عالصالة ده شغلك

سارة * كلامك بقي غريب انا مش قاعدة معاك انا حاجي اساعدك يا عزيزة

رحنا على اوضتنا دخلت قلعت هدومي شوية ولقيت وجيه داخل وواقف ورايا حطيت ايدي على صدري

سارة * مش تخبط في حد يخش على حد كده

وجيه * انا اسف مش قصدي عالعموم لو عايزني اخرج حخرج بره انا كنت جاي ابلغك انك حتتاخري كمان نص ساعة عشان مستنيين ضيف مهم والباند الغربي حيكمل مكانك لحد ما ييجي

فجأه الباب اتفتح ولقيت علاء داخل

علاء * شكلي جيت في وقت مش مناسب ولا ايه

عزيزة * انتو مالكو في ايه كل واحد يروح هابد الباب وداخل ايه واقفين في الشارع اتفضلو انتو الاتنين بره

علاء * الأول ممكن اعرف ايه اللي دخلك هنا

سارة * كان يبلغنا انه حياخر نمرتها شويه

عزيزة * ممكن تخرجو تكملو كلامكم بره

خرجو الاتنين وانا كنت مخنوقة قعدت عالكرسي وانا زي مانا كده عريانه

سارة * مالك في ايه ايه اللي مزعلك

عزيزة * انتي مش شايفة كل واحد عملي مخبر وداخل ولا كأننا في زريبه

سارة * خلاص بقي متزعليش نفسك حتشتغلي ازاي وانتي كده ماتيجي نشرب سوا بصراحة انا ليا مزاج اشرب معاكي حاسة اني مش مبسوطة زيك كده

عزيزة * رايك كده خلاص ماشي بس مش كتير

سارة جابت الازازة وبقت تصبلنا شويه صغيرين وتكتر التلج وتحطلنا ميه عالويسكي وتكتر الصودا كل ده عشان تقلل تركيزها بس برضه دماغي لفت وسكرت انا وهي

عزيزة * انتي عارفه يا اسمك ايه انتي اه صحيح انتي اسمك ايه هئ

سارة * ها مش فاكره هههههههه

عزيزة * عارفه انا اتناكتيَ كتير بس هئ انتي عارفة ان علاء ناكني مره قبل كده

سارة * ها علاء مين هئ بتاع المصباح السحري

عزيزة * بصي بقي احنا نبطل شرب لحد كده هئ لحسن نسكر شكلك سكرتي

سارة * لا انا اهو هنا تمام تمام انتي اللي شكلك سكرتي

بس كفايه كده هئ اصل الازازة خلصت هههههههه هههههههه هههههههه هههههههه هههههههه

وجيه دخل علينا لقانا كده متكومين وكان معاه علاء

وجيه * يا نهاركو اسود ومنيل ايه اللي عملتوه في نفسك ده بقلكو عندي ضيف مهم

علاء * طب ما دي شغلتك اكيد بتعرف ازاي تفوقهم

وجيه * طبعا اعرف بس اللي عايزك تفهمه طول مالخمره في بطنك مش حتفوق اسلم حل لازم نخليهم يرجعو الخمره دي وده برضه لو حصل ده مش حيفوقو اوي لأنها بقت في الدم ووصلت للمخ

علاء * سيبلي انا الموضوع ده اطلبلنا انت ٢ قهوة وتعالي ناخذهم عالحمام نخليهم يرجعو ونغطس دماغهم في الميه

عزيزة * ايه الدوشه دي مين دول

سارة * ده تلاقيه التلفزيون انا مش شايفه حاجه اصلا

وجيه * ايه اللي عملتوه في نفسكو ده

سارة * انت مين يا اسمك ايه

علاء* ده وجيه صاحب المحل

عزيزة * اه وجيه اللي زبه كبير هئ بينيك حلو اوي

سارة * اه زبه كبير هئ واقعد امص امص امص هئ

علاء * دي كده احلوت اوي

وجيه * علاء دول سكرانين مش عارفين بيقولو ايه دول مش عارفنا اساسا متاخدش على كلامهم

علاء * بقلك ايه انا اللي بيني وبينها ورقه ويمين حارميه عليها اللي يهمني دلوقت الفلوس فاهم اوضحلك اكتر انا شفتك وعارف اللي ما بينكو ونمت مع عزيزة قبل كده

وجيه * يعني انت مش زعلان

علاء * ازعل من ايه دول بالنسبة لي دلوقتي جوز شراميط بنقلبهم في قرشين المهم انت معايا

وجيه * حيث كده بقي يبقي نشتغل صح بص بقي شغل الرقص ده مبيجبش همه بس القعدة مع الزباين بتكسب اوي ويا سلام بقى لو شفنا مزاج الزباين شوف بقى حتلم من وراهم ادايه اقله ٥٠ باكو

علاء * يعني ايه

وجيه * يعني ايه مش فاهم

سارة * هما بيقولو ايه يا لذيذه

عزيزة * تقريبا كده شكلهم سكرانين انما احنا منسكرش ابدا

وجيه * تعالي بس بعيد عنهم شويه ووطي صوتك بص احنا حنخليهم يرقصو بعد كده ينزلو يقعدو مع الزباين التقيلة وده بحسابه ولو الزبون عايز يركب دي ليها حساب تاني ايه رايك شوف بقى مكسب اد ايه من الرقص والكيت والانجيه والنيك

علاء * طب وانت استفدت ايه

وجيه * يا حبيبي انا مستفيد من كل حاجه ماللي قلتلك عليها ليا نسبه في كل ده

علاء * ونسبتك اد ايه

وجيه * مش حنختلف حاديك اللي انت عايزه موافق

علاء * طبعا موافق بس حتقنعهم ازاي

وجيه * بص معايا كده انا مش عايز اكتر من مده انا كنت حفوقهم عشان يرقصو انما شغلتنا دي مش عايز الفايق اصلك لو فقت ضميرك خيوجعك وحيفضل يانبك يبقي نعمل ايه

علاء* نسكره طبعا عشان كده كنت بتديهم برشام وبودره

وجيه * حتى دي عرفتها انا كنت عايز اخليهم تحت أمري عشان يسمعو كلامي واعرف اشغلهم بس عرفت ازاي

علاء * لما عزيزه وسارة شتموني عرفت انهم واخدين حاجة وكمان بعد ما خلصو رقص كانو كل شوية يشنو بمناخيرهم وتدعك فيها بايدها عرفت انهم شدين بودره

وجيه * تعالي معايا نفوقهم شويه تطلع تعمل نمرتها وتقعد مع الراجل بعد كده

وجيه وعلاء شالونا دخلنا الحمام فقنا بس كنا لسه برضه دايخين اوي ولبست وعملولي شعري والمكياج وطلعت عملت نمرتي وطبعا مش فاكرة اي حاجه وسارة نزلت الصالة قعدت مع واحد اسمه فهد كان معاه ٣ رجاله كانت الترابيزة مليانه اكل وازايز من كل نوع خلصت رقص ورحت قعدت معاهم رغم اني كنت شاربه بس شربت تاني معاهم انا وسارة وبعد وقت طويل مشينا معاهم رحنا عالفيلا بتاعتهم دخلوني اوضه وساره في اوضه وكل واحده معاها راجلين راح مقلعني هدومي ونيمني على ضهري في السرير وراح مقلعني الاندر وقعدت يلحس في كسي كنت سكرانه بس حسيت بلذة وجسمي ساب وأعصابي باظت لقيته راح جاب حبل وربط ايديا في السرير وراح مطلع زبه وبقي ينيكني بذبه في بقي داخل طالع وكل شويه يضربني على طيزي شويه وبدأ يدخل زبه في كسي مبقتش قادرة واهاتي مسمعه كان زبه قصير وتخين اوي والتاني لسه بينيكني في بقي راح مطلع زبه وبدله ودخل التاني ينيك في كسي ورجع الاولاني ينيكني في بقي التاني كان زبه رفيع بس طويل كان جايب اخري

شويه راح فكني ونام على ضهره وطلعني على زبه ونيمني على وشه يلعب في بزي ببقه راح التاني حاطط زبره في طيزي وفضل يبدلو عليا لحد ما واحد جابهم في طيزي والتاني جابهم في كسي
الجزء الثامن

عند سارة كان الوضع مختلف كانو ساديين اول ما دخلت قطعولها هدومها وكويس انها كانت سكرانة طينة الطينه زي محستش بحاجه كل واحد بقي مطلع زبه يحطه في بقها ويقعد يضربها بالقلمه على وشها ويقعد يشد بزها ويحط كلابات يمسكها من بزها ويقعد يضربها على كسها وواحد تاني حطه في طيزها وعمال يضرب فيها لحد ما كل واحد جابهم في حته واحد جاب في طيزها والتاني في كسها

جابلنا كل واحدة بالطو لبسناه عاللحم منعرفش روحنا ازاي

بس عرفنا انهم كلمو وجيه اللي بعت علاء بالعربية خدنا من هناك وروحنا وطبعا علاء خد مبلغ محترم من وجيه

بقت حياتنا كده مكناش بنبطل شرب انا وسارة كان علاء جايب صندوق ويسكي في البيت عودنا على شرب الخمرة ادمناها مكناش بنفوق لحد اليوم الموعود

في يوم من اياهم علاء راح خدنا من عند الزباين وطبعا مدرمغين من السكر كالمعتاد كنا متكومين عالكرسي اللي ورا

وكنا الساعة ٦ الصبح قابلتنا لجنه وقفتنا

الضابط * الرخص لو سمحت بص في العربيه لقينا متكومين

الضابط * مالهم دول

علاء * يا باشا دي مراتي واختها اصلنا كنا في فرح وعزمو عليهم يشربو شربو وهما ملهمش في الشرب عشان اول مرة فزي محضرتك شايف كده

الضابط * سكرانين يعني بص للأمين خدهم عالبوكس أعملهم محضر سكر

علاء * يا باشا ليه كده دول ولاد ناس

الضابط * ولاد ناس بص لشكلهم هو اللي يروح فرح يلبس فستان ولا بالطو من غير هدوم انت ايه حكايتك بالضبط وبص للأمين يا آمين فتشو

في الوقت ده كان امين الشرطه بيركبني البوكس انا وسارة وطبعا كنا في غيبوبه فزحفنا انا وهي واحنا ساندين عليه وهو لسه بيشيلنا عالبوكس وركبنا فجأه ظهرت عربية نقل كبيرة عجنت امين الشرطة وطارت العربية نزلت عالضابط ونزلت على عربية علاء اللي استغل الفرصة وطلع يجري في الوقت ده عربية علاء انفجرت لأنها كانت لسة دايره ومحسناش بحاجه بعد كده

علاء طلع عالشقة راح يطلع الفلوس وفجأه النور قطع وظهر التمثال واقف قدامه رفع ايده ظهر كائن ضخم علاء شافه طب ساكت من الرعب وعينه مبرقه مالخوف والشقة كلها ولعت بما فيهم علاء

في مديرية الأمن كانو بيبحثو في الحادثة دي ومحدش عارف ايه اللي حصل كان في حاجه غريبه

العميد رفعت* ازاي العربية دي دخلت عالكمين وفين السواق كمان الجثث اللي موجودة الضابط والاتنين امناء الشرطة

والباقي في المستشفى البنتين اياهم والاتنين امناء الشرطه ودول كانو بعيد وتأثير النار عليهم مش جامد اوي اللي كانو في اللجنه ودول شهدو ان كان فيه راجل معاهم وهرب وادلو باوصفاه

المقدم حسام* يا افندم احنا بنعمل تحريات ومستنيين تقرير المعمل الجنائي

دخل امين الشرطة وادي التحيه العسكريه

امين الشرطة * إشارة يا افندم

العميد * هات وروح انت يا جمال

الأمين * تمام يا افندم

العميد * دي ما المستشفى بيقولو ان البنتين كانو مصابين بكسور في كل أنحاء الجسم تقريبا ده غير الحروق وماتو متأثرين باصابتهم

وفي إشارة تانيه ان في حريق في شقة ولقو واحد محروق فيها تروح مع وكيل النيابة تعاين موقع الحادث

المقدم حسام راح مع وكيل النيابه لقو ان تقريبا كل حاجه اتحرقت معادا تمثال كان موجود فوق النيش ووكيل النيابه بص عالتمثال

حسام * مش غريبة تمثال بلاستيك وكل ده يتحرق وهو لأ طب ازاي

وكيل النيابة * فعلا غريبه خصوصا ان الحريق مسابش حاجة تحس ان كل حته كان فيها مصدر لهب منفرد يعني لو ناس يبقي اكتر منطقة متضررة المنطقة اللي فيها الماس المطبخ مثلا وباقي الشقة بسيط حتى لو انفجار انبوبه برضه خصوصا مفيش اي دليل يوجه لشي معين غير التمثال ده

حسام* بعد اذن الباشا ونادي عاالامين خلي خبير البصمات يرفع البصمات عن التمثال ده وهاتو معانا

وهو بيلف في الشقة لقي صورتين جنب بعض لبنتين

راحو عاالمديرية وخدو التمثال معاهم ومن يوم ما دخل التمثال المديرية وبقم بيسمعو أصوات غريبة وكل شوية حته تولع وانذار الحريق يضرب بس مفيش خساير تذكر

العميد رفعت* ايه اللي بيحصل في المديرية ايه الحرايق دي كلها

حسام * من يوم ما جبنا التمثال ده هنا اعتقد ليه دخل في الموضوع ده انا حاجيب حد متخصص يأكد المعلومه دي

رفعت * ايه يا حسام انت حتمشي ورا الخرافات دي

حسام * معلش يا فندم احنا شغلتنا علمتنا نمشي ورا اي خيط

حسام جاب شيخ وبالفعل قدر يعرف من الخادم اللي عليه بعد ما حضره ان التمثال موجود فيه عمل عملته واحدة عشان واحد سابها واتجوز واحده تانيه وشفتهم ولعت والتمثال اترمي في الزباله خدو واحد باعو لجوز عزيزة اللي حطه في المحل وماشتغلش وخدته عزيزة وقاله كمان عاللي عمله في عزيزة ودخلها في أحلامها وسلب ارادتها وخلاها تروح مع سعيد الكباريه لحد ما ماتت في الكمين هي واختها وجوزها كمان اللي مات بسبب طمعه والشيخ أفسد العمل وحرقو التمثال

حسام * كده اتحلت خيوط القضية

رفعت * قفل القضية ووديها النيابة

وبكده تنتهي احداث قصتنا دمتم بسلام
 
  • عجبني
التفاعلات: فحم مشوي, hussy9999, Dgr77 و 14 آخرين
الجزء الأول
في إحدى قري محافظة الدقهلية وتحديدا في مدينة المنصورة ولدت فتاة جميلة جدا بطلة قصتنا عزيزة كانت جسمها ملفوف صدرها متوسط واردافها كمان تحس انها مانيكان كانت متوسطة الجمال ابوها سماها على اسم امه نشأت في بيئة محافظة لاب عامل خراطة وأم ربة منزل وكانت متفوقة في المدرسة لحد ما خلصت دراسة لحد الدبلوم وابوها شاف ان كفايه كده وتقعد تساعد امها في البيت كان ليها اخت واحده اكبر منها اسمها ساره كان جسمها مليان شوية واقصر َمن عزيزة بس كانت كيرفي جسم طلقة سارة اتخطبت وبعدها بشويه عزيزة هي كمان اتخطبت بس عريسها كان جاهز فعزيزة اتجوزت قبل اختها وخلفت بنتين كان حياتها عادية خالص مفيهاش جديد حتى طفولتها مفيهاش جديد واختها برضه بس بعد فترة من جوازها وبالتحديد بعد ما خلفت تاني بنت جوزها قالها انه عايز يسافر يشتغل بره لانه كان فاتح محل حلويات وسابته وكان في عروسة شكلها حلو عليها اسم المحل عجبتني وخدتها عندي حطتها في النيش وفضل شغال قهوجي لحد ما واحد جابله شغل في دولة عربيه عزيزة كان ملهاش في العلاقه الحميمه كان بتعملها مع جوزها تقضية واجب كده وده اللي شجع جوزها انه يسافر قال مفيش خوف عليها فضلت تزور اختها وكان جوز اختها اسمه علاء بيحبها اوي وحيتجنن عليها وهي معتبره اخوها وكان عالطول دائم الهزار معاها بايده ومسكها من اي حته ويشيلها عزيزة حبته اوي وحبت هزاره لدرجة ان الهزار تطور لملامسة صدرها والجزاء تانيه بس برضه عزيزة كانت مبسوطه كانت بتحس انها أنثى معاه بس مكانش فيه اي اثارة بس حاسه انها مطلوبه بس لحد ما في يوم وهي نايمه حلمت حلم غريب حلمت انها صحت مالنوم على صوت تليفون بيبلغها ان امها ماتت وهي واقفه في المقابر بتعيط وجوز اختها واخدها في حضنه بيواسيها وسايب اختها اللي المفروض انها مراته

قامت الصبح وبالفعل لقت التليفون بيرن لقته ابوها بيبلغها ان امها ماتت لبست بسرعه ونزلت على بيت ابوها وحضنت امها وجوز اختها راح مع ابوها خلص الإجراءات وراحو المقابر ونفس المشهد اللي شافته وبالفعل جوز اختها حاضنها جامد وبيواسيها وسايب مراته اللي مفلوقه مالعياط وده لفت نظر ابوها اللي راح قاله

الاب * علاء روح شوف مراتك وسيبلي عزيزه

علاء بصله اوي وراح واحد عزيزة وراح لمراته قعدهم جنب بعض وراح لابوها

علاء * عزيزه اختي وانت فاهم كده وماعتقدش ده وقت نتكلم فيه عن حاجه زي كده فاهمني وسابه ومشي

الاب * يا بني استنى انا مش قصدي حاجه

علاء * قصدك ولا مش قصدك وعالعموم عزيزة حتقعد معانا اليومين الجايين

الاب * انا من راي تخليها عندي اليومين دول

علاء* خلاص نشوف رأيها ايه

عزيزه* سمعتهم وقالت انا حاقعد في بيتي مش قاعده عند حد

عدي اليوم وعزيزة دخلت نامت وحلمت حلم غريب حلمت ان جوزها بيتصل بيها عشان يعزيها وهي بتكلمه عشان ينزل اجازه قالها مينفعش عشان مش عايزين يدولو اجازه وهو خيحاول ينزل في الصيف وكمان عنده مشاكل مع الكفيل وفي نفس اليوم حلمت انها ابوها اتصل بيها ويقولها انه حيتجوز

وبرضه الصبح لقت نفس اللي حلمت بيه حصل بقت حتجن معقوله لبست بسرعة وراحت لاختها كان جوزها في الشغل قعدت تحكيلها مكانتش مصدقه قعدت معاها لحد ما جه جوزها اللي مصدقش برضه وقعدوا يستقبلو الناس اللي جايه تعزي لحد المغرب مشيت عزيزه روحت وهي طالعه شافت جارها نازل وقف عزاها جارها ده كان شغال في كازينو وملهي ليلى كان رايح الشغل في الميعاد ده طلعت على شقتها كانت سايبة العيال مع خالتها دخلت نامت بس المره دي الأحلام دخلت في منعطف غريب حلمت انها داخله الكباريه مع جارها وقعدت عالبار والرقاصه بترقص وحاطها كأس خمره شربته بصعوبه وكأس ورا كأس لحد ما سكرت وطلعت ترقص وتتطوح وكل واحد يديها كأس تشربه لحد مانامت سطيحه عالمسرح دخلوها الاوفيس وهي مش دريانه بحاجه وقلعوها هدومها ونزل تقفيش في صدرها واللحمه ويلعب في كسها وكل الجرسونات تقريبا اتبادلو عليها اللي بيبعصها واللي يمسك بزها وبدأ كل واحد يدخل زبره في كسها واتفقوا ان محدش يطلعو غير لما يجيبهم جواها خلصو كلهم وقلبوها وبقي كل واحد يحطه في طيزها ويضربها على طيزها قعدو ٤ ساعات يتناوبو عليها وخدها جارها دخلها شقتها نيمها عالسرير بنفس هيئتها دي هدومها متبهدله وريحتها خمره شايفه نفسها في الحلم كأنها واقفه جنبهم وهما بيعملو فيها كده وشافت جارها وهو شايلها وداخل بيها شقتها وشايفه تفاصيل الشقه كمان وهو بيحطها عالسرير

صحت الصبح بصت على منظرها بقت تلطم على وشها وتصوت ريحتها خمره هدومها متبهدله وجع في كل جسمها الاندر مش موجود طيزها محمره مالضرب وجع من ورا وقدام قامت دخلت الحمام استحميت فكرت تموت نفسها طب تكلم اختها بس حتقول عليها ايه الحل انها متنامش اه انا مش حنام تاني اه هو ده الحل راحت جابت كيس البن وعملت شوب قهوه مركز شربته بصعوبه مش لاقية تفسير للي حصل ده اللي وداها هناك وازاي وافقت اروح مكان زي ده شغلت التلفزيون نزلت راحت لاختها وهي نازله قابلت جارها اللي ابتسملها بصت في الأرض ومشيت وراحت لاختها قعدت معاها وقالتلها انا حاقعد معاكي كام يوم وبقت كل شويه تشرب قهوه لحد بالليل
أول تعليق هقرأ وأقولك رأيي 🧡🤗🧡
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ و Eden 123
الجزء الأول
في إحدى قري محافظة الدقهلية وتحديدا في مدينة المنصورة ولدت فتاة جميلة جدا بطلة قصتنا عزيزة كانت جسمها ملفوف صدرها متوسط واردافها كمان تحس انها مانيكان كانت متوسطة الجمال ابوها سماها على اسم امه نشأت في بيئة محافظة لاب عامل خراطة وأم ربة منزل وكانت متفوقة في المدرسة لحد ما خلصت دراسة لحد الدبلوم وابوها شاف ان كفايه كده وتقعد تساعد امها في البيت كان ليها اخت واحده اكبر منها اسمها ساره كان جسمها مليان شوية واقصر َمن عزيزة بس كانت كيرفي جسم طلقة سارة اتخطبت وبعدها بشويه عزيزة هي كمان اتخطبت بس عريسها كان جاهز فعزيزة اتجوزت قبل اختها وخلفت بنتين كان حياتها عادية خالص مفيهاش جديد حتى طفولتها مفيهاش جديد واختها برضه بس بعد فترة من جوازها وبالتحديد بعد ما خلفت تاني بنت جوزها قالها انه عايز يسافر يشتغل بره لانه كان فاتح محل حلويات وسابته وكان في عروسة شكلها حلو عليها اسم المحل عجبتني وخدتها عندي حطتها في النيش وفضل شغال قهوجي لحد ما واحد جابله شغل في دولة عربيه عزيزة كان ملهاش في العلاقه الحميمه كان بتعملها مع جوزها تقضية واجب كده وده اللي شجع جوزها انه يسافر قال مفيش خوف عليها فضلت تزور اختها وكان جوز اختها اسمه علاء بيحبها اوي وحيتجنن عليها وهي معتبره اخوها وكان عالطول دائم الهزار معاها بايده ومسكها من اي حته ويشيلها عزيزة حبته اوي وحبت هزاره لدرجة ان الهزار تطور لملامسة صدرها والجزاء تانيه بس برضه عزيزة كانت مبسوطه كانت بتحس انها أنثى معاه بس مكانش فيه اي اثارة بس حاسه انها مطلوبه بس لحد ما في يوم وهي نايمه حلمت حلم غريب حلمت انها صحت مالنوم على صوت تليفون بيبلغها ان امها ماتت وهي واقفه في المقابر بتعيط وجوز اختها واخدها في حضنه بيواسيها وسايب اختها اللي المفروض انها مراته

قامت الصبح وبالفعل لقت التليفون بيرن لقته ابوها بيبلغها ان امها ماتت لبست بسرعه ونزلت على بيت ابوها وحضنت امها وجوز اختها راح مع ابوها خلص الإجراءات وراحو المقابر ونفس المشهد اللي شافته وبالفعل جوز اختها حاضنها جامد وبيواسيها وسايب مراته اللي مفلوقه مالعياط وده لفت نظر ابوها اللي راح قاله

الاب * علاء روح شوف مراتك وسيبلي عزيزه

علاء بصله اوي وراح واحد عزيزة وراح لمراته قعدهم جنب بعض وراح لابوها

علاء * عزيزه اختي وانت فاهم كده وماعتقدش ده وقت نتكلم فيه عن حاجه زي كده فاهمني وسابه ومشي

الاب * يا بني استنى انا مش قصدي حاجه

علاء * قصدك ولا مش قصدك وعالعموم عزيزة حتقعد معانا اليومين الجايين

الاب * انا من راي تخليها عندي اليومين دول

علاء* خلاص نشوف رأيها ايه

عزيزه* سمعتهم وقالت انا حاقعد في بيتي مش قاعده عند حد

عدي اليوم وعزيزة دخلت نامت وحلمت حلم غريب حلمت ان جوزها بيتصل بيها عشان يعزيها وهي بتكلمه عشان ينزل اجازه قالها مينفعش عشان مش عايزين يدولو اجازه وهو خيحاول ينزل في الصيف وكمان عنده مشاكل مع الكفيل وفي نفس اليوم حلمت انها ابوها اتصل بيها ويقولها انه حيتجوز

وبرضه الصبح لقت نفس اللي حلمت بيه حصل بقت حتجن معقوله لبست بسرعة وراحت لاختها كان جوزها في الشغل قعدت تحكيلها مكانتش مصدقه قعدت معاها لحد ما جه جوزها اللي مصدقش برضه وقعدوا يستقبلو الناس اللي جايه تعزي لحد المغرب مشيت عزيزه روحت وهي طالعه شافت جارها نازل وقف عزاها جارها ده كان شغال في كازينو وملهي ليلى كان رايح الشغل في الميعاد ده طلعت على شقتها كانت سايبة العيال مع خالتها دخلت نامت بس المره دي الأحلام دخلت في منعطف غريب حلمت انها داخله الكباريه مع جارها وقعدت عالبار والرقاصه بترقص وحاطها كأس خمره شربته بصعوبه وكأس ورا كأس لحد ما سكرت وطلعت ترقص وتتطوح وكل واحد يديها كأس تشربه لحد مانامت سطيحه عالمسرح دخلوها الاوفيس وهي مش دريانه بحاجه وقلعوها هدومها ونزل تقفيش في صدرها واللحمه ويلعب في كسها وكل الجرسونات تقريبا اتبادلو عليها اللي بيبعصها واللي يمسك بزها وبدأ كل واحد يدخل زبره في كسها واتفقوا ان محدش يطلعو غير لما يجيبهم جواها خلصو كلهم وقلبوها وبقي كل واحد يحطه في طيزها ويضربها على طيزها قعدو ٤ ساعات يتناوبو عليها وخدها جارها دخلها شقتها نيمها عالسرير بنفس هيئتها دي هدومها متبهدله وريحتها خمره شايفه نفسها في الحلم كأنها واقفه جنبهم وهما بيعملو فيها كده وشافت جارها وهو شايلها وداخل بيها شقتها وشايفه تفاصيل الشقه كمان وهو بيحطها عالسرير

صحت الصبح بصت على منظرها بقت تلطم على وشها وتصوت ريحتها خمره هدومها متبهدله وجع في كل جسمها الاندر مش موجود طيزها محمره مالضرب وجع من ورا وقدام قامت دخلت الحمام استحميت فكرت تموت نفسها طب تكلم اختها بس حتقول عليها ايه الحل انها متنامش اه انا مش حنام تاني اه هو ده الحل راحت جابت كيس البن وعملت شوب قهوه مركز شربته بصعوبه مش لاقية تفسير للي حصل ده اللي وداها هناك وازاي وافقت اروح مكان زي ده شغلت التلفزيون نزلت راحت لاختها وهي نازله قابلت جارها اللي ابتسملها بصت في الأرض ومشيت وراحت لاختها قعدت معاها وقالتلها انا حاقعد معاكي كام يوم وبقت كل شويه تشرب قهوه لحد بالليل
كمل يا برنس وما تتاخر
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
كمل رجاء
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
جزء راءع من كاتبة متميزة
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • عجبني
التفاعلات: 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
الجزء الأول
في إحدى قري محافظة الدقهلية وتحديدا في مدينة المنصورة ولدت فتاة جميلة جدا بطلة قصتنا عزيزة كانت جسمها ملفوف صدرها متوسط واردافها كمان تحس انها مانيكان كانت متوسطة الجمال ابوها سماها على اسم امه نشأت في بيئة محافظة لاب عامل خراطة وأم ربة منزل وكانت متفوقة في المدرسة لحد ما خلصت دراسة لحد الدبلوم وابوها شاف ان كفايه كده وتقعد تساعد امها في البيت كان ليها اخت واحده اكبر منها اسمها ساره كان جسمها مليان شوية واقصر َمن عزيزة بس كانت كيرفي جسم طلقة سارة اتخطبت وبعدها بشويه عزيزة هي كمان اتخطبت بس عريسها كان جاهز فعزيزة اتجوزت قبل اختها وخلفت بنتين كان حياتها عادية خالص مفيهاش جديد حتى طفولتها مفيهاش جديد واختها برضه بس بعد فترة من جوازها وبالتحديد بعد ما خلفت تاني بنت جوزها قالها انه عايز يسافر يشتغل بره لانه كان فاتح محل حلويات وسابته وكان في عروسة شكلها حلو عليها اسم المحل عجبتني وخدتها عندي حطتها في النيش وفضل شغال قهوجي لحد ما واحد جابله شغل في دولة عربيه عزيزة كان ملهاش في العلاقه الحميمه كان بتعملها مع جوزها تقضية واجب كده وده اللي شجع جوزها انه يسافر قال مفيش خوف عليها فضلت تزور اختها وكان جوز اختها اسمه علاء بيحبها اوي وحيتجنن عليها وهي معتبره اخوها وكان عالطول دائم الهزار معاها بايده ومسكها من اي حته ويشيلها عزيزة حبته اوي وحبت هزاره لدرجة ان الهزار تطور لملامسة صدرها والجزاء تانيه بس برضه عزيزة كانت مبسوطه كانت بتحس انها أنثى معاه بس مكانش فيه اي اثارة بس حاسه انها مطلوبه بس لحد ما في يوم وهي نايمه حلمت حلم غريب حلمت انها صحت مالنوم على صوت تليفون بيبلغها ان امها ماتت وهي واقفه في المقابر بتعيط وجوز اختها واخدها في حضنه بيواسيها وسايب اختها اللي المفروض انها مراته

قامت الصبح وبالفعل لقت التليفون بيرن لقته ابوها بيبلغها ان امها ماتت لبست بسرعه ونزلت على بيت ابوها وحضنت امها وجوز اختها راح مع ابوها خلص الإجراءات وراحو المقابر ونفس المشهد اللي شافته وبالفعل جوز اختها حاضنها جامد وبيواسيها وسايب مراته اللي مفلوقه مالعياط وده لفت نظر ابوها اللي راح قاله

الاب * علاء روح شوف مراتك وسيبلي عزيزه

علاء بصله اوي وراح واحد عزيزة وراح لمراته قعدهم جنب بعض وراح لابوها

علاء * عزيزه اختي وانت فاهم كده وماعتقدش ده وقت نتكلم فيه عن حاجه زي كده فاهمني وسابه ومشي

الاب * يا بني استنى انا مش قصدي حاجه

علاء * قصدك ولا مش قصدك وعالعموم عزيزة حتقعد معانا اليومين الجايين

الاب * انا من راي تخليها عندي اليومين دول

علاء* خلاص نشوف رأيها ايه

عزيزه* سمعتهم وقالت انا حاقعد في بيتي مش قاعده عند حد

عدي اليوم وعزيزة دخلت نامت وحلمت حلم غريب حلمت ان جوزها بيتصل بيها عشان يعزيها وهي بتكلمه عشان ينزل اجازه قالها مينفعش عشان مش عايزين يدولو اجازه وهو خيحاول ينزل في الصيف وكمان عنده مشاكل مع الكفيل وفي نفس اليوم حلمت انها ابوها اتصل بيها ويقولها انه حيتجوز

وبرضه الصبح لقت نفس اللي حلمت بيه حصل بقت حتجن معقوله لبست بسرعة وراحت لاختها كان جوزها في الشغل قعدت تحكيلها مكانتش مصدقه قعدت معاها لحد ما جه جوزها اللي مصدقش برضه وقعدوا يستقبلو الناس اللي جايه تعزي لحد المغرب مشيت عزيزه روحت وهي طالعه شافت جارها نازل وقف عزاها جارها ده كان شغال في كازينو وملهي ليلى كان رايح الشغل في الميعاد ده طلعت على شقتها كانت سايبة العيال مع خالتها دخلت نامت بس المره دي الأحلام دخلت في منعطف غريب حلمت انها داخله الكباريه مع جارها وقعدت عالبار والرقاصه بترقص وحاطها كأس خمره شربته بصعوبه وكأس ورا كأس لحد ما سكرت وطلعت ترقص وتتطوح وكل واحد يديها كأس تشربه لحد مانامت سطيحه عالمسرح دخلوها الاوفيس وهي مش دريانه بحاجه وقلعوها هدومها ونزل تقفيش في صدرها واللحمه ويلعب في كسها وكل الجرسونات تقريبا اتبادلو عليها اللي بيبعصها واللي يمسك بزها وبدأ كل واحد يدخل زبره في كسها واتفقوا ان محدش يطلعو غير لما يجيبهم جواها خلصو كلهم وقلبوها وبقي كل واحد يحطه في طيزها ويضربها على طيزها قعدو ٤ ساعات يتناوبو عليها وخدها جارها دخلها شقتها نيمها عالسرير بنفس هيئتها دي هدومها متبهدله وريحتها خمره شايفه نفسها في الحلم كأنها واقفه جنبهم وهما بيعملو فيها كده وشافت جارها وهو شايلها وداخل بيها شقتها وشايفه تفاصيل الشقه كمان وهو بيحطها عالسرير

صحت الصبح بصت على منظرها بقت تلطم على وشها وتصوت ريحتها خمره هدومها متبهدله وجع في كل جسمها الاندر مش موجود طيزها محمره مالضرب وجع من ورا وقدام قامت دخلت الحمام استحميت فكرت تموت نفسها طب تكلم اختها بس حتقول عليها ايه الحل انها متنامش اه انا مش حنام تاني اه هو ده الحل راحت جابت كيس البن وعملت شوب قهوه مركز شربته بصعوبه مش لاقية تفسير للي حصل ده اللي وداها هناك وازاي وافقت اروح مكان زي ده شغلت التلفزيون نزلت راحت لاختها وهي نازله قابلت جارها اللي ابتسملها بصت في الأرض ومشيت وراحت لاختها قعدت معاها وقالتلها انا حاقعد معاكي كام يوم وبقت كل شويه تشرب قهوه لحد بالليل
الجزء الثاني

ساره * عزيزه مكفايه شرب قهوه بقي وخشي نامي انا خلاص عايزه انام مش قادره وعلاء كمان عايز ينام

عزيزه * لا مش عايزه انام خشي انتي نامي

فضلت عزيزه سهرانه لحد الصبح بتشرب في قهوة لحد ماختها وجوزها صحيو مالنوم وعلاء قام راح شغله

سارة * ممكن افهم بقي مالك مش عايزه تنامي ليه اوعي يكون بسبب الموضوع ده اللي حكتيلي عليه لا تبقي مجنونه لو ده قصدك بقي

عزيزه * الصراحه اه هو ده السبب

سارة* طب احكيلي ايه اللي حصل

عزيزه* حكتلها كل حاجه وسارة حتجن ومش مصدقه غير لما ورتها ضهرها وصدرها وشافت العلامات اللي عليه

سارة* لا عندك حق متناميش بس حتفضلي كده لحد امتى

عزيزه * معرفش بجد معرفش المهم متخليش انام لو شفتني بنام فوقيني مش عايزة انام

عزيزة بعد كام يوم صحتها اتدهورت من قلة النوم وشرب القهوة الكتير لحد ما في يوم وهي في الحمام وجوزها في الشغل لقت صوت هبد فتحت الباب لقوها نايمه عالارض ودماغها متعوره راحو جابت دكتور ربطلها دماغها وقالهم بسيطة بس يا ريت تهتم بالأكل شوية وتاخد الدوا في مواعيده خصوصا انها حامل

ساره لطمت على وشها قدام الدكتور والدكتور استغرب

الدكتور* هي مش متجوزه ولا ايه

ساره* لا متجوزه اصل عندها ٤ عيال وجوزها حالف عليها مش عايز عيال تاني

الدكتور * معلش كل عيل بييجي برزقه عالعموم انا مديها حقنه حتخليها نايمه شويه هي محتاجه للراحه دلوقتي

ساره * يا لهوي نايمه انت نيمتها ليه كده بس

الدكتور * هو في ايه مالك يا مدام انا دكتور وبقلك لازم تنام عشان تريح وسابها ومشي وهو بيضرب كف علي كف

ساره * ولا فاهم حاجه وده حاقله ايه بس عالعموم انا حاقعد جنبها يمكن افهم ايه اللي بيحصل معاها يالهوي يا عزيزة حامل طب من مين

عزيزة وهي نايمه حلمت ان صحيت مالنوم على صوت التليفون وجوزها بيتصل بيها ويقولها انه اتجوز في البلد اللي هو فيها عشان الاقامه وهي اشترطت عليا اني اطلقك وعالعموم حابعتلك كل مصاريفك

عزيزة بعد حوالي ١٢ ساعة نوم صحيت وشويه والتليفون رن كان جوزها وكان نفس تفاصيل المكالمه وهي معرفتش ترد عليه وقفلت السكه وهي بتحط التليفون وقع منها كان اختها جنبها نامت مالتعب صحيت على صوت التليفون

سارة * ايه عامله ايه دلوقتي

عزيزة * هو انا مش قلتلك متخانيش انام انا اخر فاكراها لما كنت في الحمام هو ايه اللي حصل

سارة * حكتلها كل حاجه وعزيزه عمالة تلطم

عزيزة * اكيد مالحلم اياه بس مين فيهم دول كانو كتير انا لازم انزل الجنين ده وبرضه نفس اللي حلمت بيه حصل جوزي طلقني عشان اتجوز في البلد اللي هو فيها قومي معايا انا لازم انزل الجنين ده دلوقتي

سارة* طب استني لما تشدي حيلك شويه

عزيزه * لا انا لازم انزل دلوقتي

ساره * طب اصبري كام يوم ادور على دكتور من الدكاترة اللي بيعملو العمليات دي

عزيزة قعدت فترة ماشيه عالادويه وبتنام عادي وبتحلم احلام غريبه بس الغريبه مش بتفتكر اي حاجه بسبب الدوا ده

راحو لدكتور كان الناس كلها بتتكلم عليه أن ليه في العمليات الشمال دخلو دفعو ٢٠٠٠ جنيه للمرضه وبعد شويه دخلت للدكتور اللي طول ماهو شغال عمال يتحرش بيها بس مقدرتش تتكلم اصلها متعرفش غيره وساره قالتله

ساره* ما تخلصنا يا دكتور وتفكك ماللي بتعمله ده عيب كده

بدا الدكتور يشتغل واداها بنج راحت في سابع نومه وهي في البنج حلمت انها روحت شقتها وقاعده مع جارهم اللي بيشتغل في الكباريه ومعاه واحد والغريبة ان سارة كانت معاها ومضت عقد معاه انها تشتغل رقاصه

عزيزه فاقت من البنج وروحت مع اختها ومش فاكره اي حاجه من تفاصيل الحلم عكس الأول وده خلاها تطمن وتنام وقالت إن خلاص مفيش احلام وكل معاناتها انتهت للأبد دخلت تنام وحلمت انها قاعده مع اختها وجوزها قاعد قالت حتنزل مع جارتها تروح للدكتور قالها نشرب قهوة وحطلها فيها برشامه منشطه خلاها سخنت قالها ايه رايك نلعب الشايب ونتسلي لعبو سوا كسبت هي حكمت عليه ياكل من الطبق من غير ما يستعمل ايده ببقه لعبو تاني كسب هو دخل جاب كانز بيره من جوه وقالها تشربو على بق واحد عزيزه دماغها لفت وابتدت تفقد تركيزها لعبت معاه خسرت حكم عليها تقلع ملط عزيزه مكانتش مركزه فقلعت قدامه راح نازل على بزها لحس ونزل على كل جسمها لحد مانزل لكسها يلحس ويمص فيه ويدخل صوابعه وأيده بتلعب في الحلمه ونزل بشفايفه بوس فيها لحد ماعصابها سابت راح مطلع زبره وحطه في بقها تمص فيه وكانت مبتعرفش تمص اوي راح فاتح رجلها وفضل شغال يلعب في كسها بزبره ويفرشها بزبره لحد ما راح مدخل بالراحه وهي بتتاوه وفضل شغال فيها نيك راح علاء ها ومقعدها على زبه عزيزة كانت على آخرها بفعل المنشط وعماله تنطط على زبه وبزها مدلدل على وشه وتاخد بزازها وتقربهم من بوقها وتنزل تبوس فيه هي وتقطعه نزلت من على زبه ومسكته تمص فيه بشراهه و

عزيزه * عايزاك تحطه في طيزي

مسك زبه وبيعدله على فتحة طيزها وبيزقه دخل بسهولة اكتشف ان طيزها مفتوحة وواسعه شويه وعزيزه هديت وهو كان جابهم في طيزها ونام جنبها

عزيزة * كان جميل اوي نريح شويه وعايزك تاني

وبالفعل عملو تاني ودخلو استحمو وطلعو غيرت هدومها وقعدت تتفرج عالتلفزيون وضبطو الدنيا زي ما كانت وشويه وسارة جت

صحيت عزيزة مش فاكره حاجه خالص عن الحلم ده

بعد كام يوم عزيزة قاعده مع اختها وجوزها فعزيزه قالت

عزيزة* عايزه ابقى اروح ابص عالشقه

سارة * استني بكره اروح معاكي لو محتاجه تنضيف ننضفها سوا ونرجع مع بعض

المهم دلوقتي انا نازله مشوار مع جارتي رايحة للدكتور وراجعه مش حتاخر

سارة نزلت وحصل نفس اللي جه في الحلم والموضوع عدي كأنه طيف كده حاسه انها شافته قبل كده

تاني يوم الصبح لقت جوز اختها بصت في الأرض من الكسوف راح مسك ايديها وباسها

عزيزة * ايه اللي انت عملته ده انا سايبه البيت وماشية انا مش عارفة انا ازاي عملت كده كله مالبيرة الزفت اللي شربتها دي انا مكنتش في وعيي

علاء * انتي عارفه من زمان اني بحبك وبموت فيكي كمان وبعدين يعني ايه تسيبي البيت ده بيتك مسمعش منك الكلام ده تاني فاهمه

ساره صحيت لقتهم قاعدين في الصالون شافوها سكتو

سارة * ايه يا علاء مش رايح الشغل ولا ايه

علاء * اه طبعا انا ماشي اهو

ساره * حنروح عند عزيزه الشقه ننضفها عشان لو جيت ملقتناش

علاء * تمام ماشي

علاء نزل وسارة وعزيزه فطرو ونزلو وهما طالعين شافت جارهم برضه وابتسم نفس الابتسامه الخبيثة بتاعته

عزيزه * بصوت واطي هو ده يا ساره اللي شفته في الحلم ووداني الكباريه

سارة* شكله كده صهن وخبيث معرفش ليه مش مرتحاله

دخلو الشقه وقعدنا في الصالون

عزيزه * دلوقتى اتطلقت وابوكي اتجوز والفلوس اللي طبعتها المنيل ملفتكرش حتكفي اصرف منين انا

سارة* عيب عليكي بيت اختك مفتوح

عزيزه* انا عارفة وانا خافضل طول عمري عندك

ساره * هو موضوع الأحلام عامل معاكي ايه

عزيزه * من ساعة ما خدت الدوا بتاع الدكتور ومبقتش احلم بحاجه ويصحي مش فاكره حاجه كمان
سارة* طب تعالي نخلص الشقه عشان نروح نلحق نعمل لقمة اكل لحسن انا ورايا هم وغسيل وقرف

قامو الاتنين وهما شغالين الباب خبط راحت سارة تفتح لقيته جارها السمج ده ومعاه واحد طول بعرض

سارة* نعم حضراتكو مين

الجار * انا سعيد جار المدام وجاي اتكلم معاها في موضوع

سارة * اتفضلو

جت عزيزة قعدت معاهم

سعيد* اعرفكو بالاستاذ وجيه صاحب المحل اللي بشتغل فيه وهو كان شاف المدام مره ونفسه تشتغل معانا وقصدني اكلمك في الموضوع

ساره* الأول تشربو ايه

سعيد* شكرا مالوش لازمه

عزيزة * شافني فين

سعيد * يوم ما جيتي عندنا المحل

سارة* ممكن تحكينا ايه اللي حصل

سعيد* انا يومها وانا رايح الشغل قابلت المدام طلبت مني انها تروح معايا تتفرج استغربت خدتها رغم أنها كانت بال**** بس مرضتش اكسفها دخلت قعدت عالبار وطلبت كأس استغربت والبارمان كمان وشاور للأستاذ وجيه اللي قاله ماشي وشربت كتير اوي بتاع ٨ كده وقامت ترقص ووقعت عالمسرح وخدناها عالاوفيس نفوقها بس كده

سارة * وعملتو ايه في الاوفيس فوقتها

سعيد * طبعا وخدتها روحتها لحد البيت

عزيزة* لا مش ده اللي حصل في الاوفيس قول الحقيقة

في اللحظة دي وجيه اتكلم وقالها

وجيه * انا فاهم قصدك انا عاقبتهم كلهم وخصمت منهم البونص ولو عايزني تمشيهم حمشيهم بما فيهم سعيد انا عاوز اقلك ان الاستاف أثناء الشغل بيشربو من ازايز الزباين ده غير الحشيش يعني كلهم شغالين مش في وعيها ومقدرش امنعهم على رأي المثل طباخ السم بيدوقو وانتي متاخذنيش كنتي سكرانه طينه ومش مفهوم تصرفك لغاية دلوقتي انك تنزلي لوحدك بال**** وتروحي كباريه وتقعدي تسكري بس يومها الزباين اعجبو برقصك وكلموني عليكي انا ممكن ادفعلك ٥٠٠٠ جنيه في اليوم

سارة * يا استاذ احنا بنات متربيه وملناش في الهلس ده َ

عزيزة * شرفتنا يا استاذ وجيه وانت يا سعيد المفروض انك كنت فهمت الاستاذ كده بس انت ليك عذرك اللي حصل يومها مش شويه برضه انا اللي غلطانه

وجيه * عالعموم ده الكارت بتاعي في كل أرقام تليفونات فكري كويس وكلميني

سعيد ووجيه مشيو وانا وسارة خلصنا الشقه وروحت عالبيت لقيت علاء جه اول ما شوفته قعدت احكيله بس طبعا مرضتش اقله عاللي حصل قبل كده وسارة قاعده جنبي

علاء * ٥٠٠٠ جنيه في اليوم طب وماله مفيهاش حاجه ايه يعني دول ٥٠٠٠ جنيه

سارة*تصدق انا فكرت في كده برضه

عزيزة * انتو اتجننتو لا طبعا انا اتعري قدام الناس واقعد اترقص الا معاملتها قدام المنيل التاني

سارة*فكري كويس وانا حابقي معاكي لبيسة يغني

علاء * وانا حاخد اجازة بدون مرتب وابقي مدير أعمالك ايه رايك

عزيزة *انتو شايفين كده يعني اتصل بيه واقله موافقه.

علاء * لا اصبري شويه واتصلي بيه قوليلو حاخد ١٠٠٠ج طبعا مش حيوافق لو نزلهم ٨ ولا ٧ انتي الكسبانه برضه
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
الجزء الأول
في إحدى قري محافظة الدقهلية وتحديدا في مدينة المنصورة ولدت فتاة جميلة جدا بطلة قصتنا عزيزة كانت جسمها ملفوف صدرها متوسط واردافها كمان تحس انها مانيكان كانت متوسطة الجمال ابوها سماها على اسم امه نشأت في بيئة محافظة لاب عامل خراطة وأم ربة منزل وكانت متفوقة في المدرسة لحد ما خلصت دراسة لحد الدبلوم وابوها شاف ان كفايه كده وتقعد تساعد امها في البيت كان ليها اخت واحده اكبر منها اسمها ساره كان جسمها مليان شوية واقصر َمن عزيزة بس كانت كيرفي جسم طلقة سارة اتخطبت وبعدها بشويه عزيزة هي كمان اتخطبت بس عريسها كان جاهز فعزيزة اتجوزت قبل اختها وخلفت بنتين كان حياتها عادية خالص مفيهاش جديد حتى طفولتها مفيهاش جديد واختها برضه بس بعد فترة من جوازها وبالتحديد بعد ما خلفت تاني بنت جوزها قالها انه عايز يسافر يشتغل بره لانه كان فاتح محل حلويات وسابته وكان في عروسة شكلها حلو عليها اسم المحل عجبتني وخدتها عندي حطتها في النيش وفضل شغال قهوجي لحد ما واحد جابله شغل في دولة عربيه عزيزة كان ملهاش في العلاقه الحميمه كان بتعملها مع جوزها تقضية واجب كده وده اللي شجع جوزها انه يسافر قال مفيش خوف عليها فضلت تزور اختها وكان جوز اختها اسمه علاء بيحبها اوي وحيتجنن عليها وهي معتبره اخوها وكان عالطول دائم الهزار معاها بايده ومسكها من اي حته ويشيلها عزيزة حبته اوي وحبت هزاره لدرجة ان الهزار تطور لملامسة صدرها والجزاء تانيه بس برضه عزيزة كانت مبسوطه كانت بتحس انها أنثى معاه بس مكانش فيه اي اثارة بس حاسه انها مطلوبه بس لحد ما في يوم وهي نايمه حلمت حلم غريب حلمت انها صحت مالنوم على صوت تليفون بيبلغها ان امها ماتت وهي واقفه في المقابر بتعيط وجوز اختها واخدها في حضنه بيواسيها وسايب اختها اللي المفروض انها مراته

قامت الصبح وبالفعل لقت التليفون بيرن لقته ابوها بيبلغها ان امها ماتت لبست بسرعه ونزلت على بيت ابوها وحضنت امها وجوز اختها راح مع ابوها خلص الإجراءات وراحو المقابر ونفس المشهد اللي شافته وبالفعل جوز اختها حاضنها جامد وبيواسيها وسايب مراته اللي مفلوقه مالعياط وده لفت نظر ابوها اللي راح قاله

الاب * علاء روح شوف مراتك وسيبلي عزيزه

علاء بصله اوي وراح واحد عزيزة وراح لمراته قعدهم جنب بعض وراح لابوها

علاء * عزيزه اختي وانت فاهم كده وماعتقدش ده وقت نتكلم فيه عن حاجه زي كده فاهمني وسابه ومشي

الاب * يا بني استنى انا مش قصدي حاجه

علاء * قصدك ولا مش قصدك وعالعموم عزيزة حتقعد معانا اليومين الجايين

الاب * انا من راي تخليها عندي اليومين دول

علاء* خلاص نشوف رأيها ايه

عزيزه* سمعتهم وقالت انا حاقعد في بيتي مش قاعده عند حد

عدي اليوم وعزيزة دخلت نامت وحلمت حلم غريب حلمت ان جوزها بيتصل بيها عشان يعزيها وهي بتكلمه عشان ينزل اجازه قالها مينفعش عشان مش عايزين يدولو اجازه وهو خيحاول ينزل في الصيف وكمان عنده مشاكل مع الكفيل وفي نفس اليوم حلمت انها ابوها اتصل بيها ويقولها انه حيتجوز

وبرضه الصبح لقت نفس اللي حلمت بيه حصل بقت حتجن معقوله لبست بسرعة وراحت لاختها كان جوزها في الشغل قعدت تحكيلها مكانتش مصدقه قعدت معاها لحد ما جه جوزها اللي مصدقش برضه وقعدوا يستقبلو الناس اللي جايه تعزي لحد المغرب مشيت عزيزه روحت وهي طالعه شافت جارها نازل وقف عزاها جارها ده كان شغال في كازينو وملهي ليلى كان رايح الشغل في الميعاد ده طلعت على شقتها كانت سايبة العيال مع خالتها دخلت نامت بس المره دي الأحلام دخلت في منعطف غريب حلمت انها داخله الكباريه مع جارها وقعدت عالبار والرقاصه بترقص وحاطها كأس خمره شربته بصعوبه وكأس ورا كأس لحد ما سكرت وطلعت ترقص وتتطوح وكل واحد يديها كأس تشربه لحد مانامت سطيحه عالمسرح دخلوها الاوفيس وهي مش دريانه بحاجه وقلعوها هدومها ونزل تقفيش في صدرها واللحمه ويلعب في كسها وكل الجرسونات تقريبا اتبادلو عليها اللي بيبعصها واللي يمسك بزها وبدأ كل واحد يدخل زبره في كسها واتفقوا ان محدش يطلعو غير لما يجيبهم جواها خلصو كلهم وقلبوها وبقي كل واحد يحطه في طيزها ويضربها على طيزها قعدو ٤ ساعات يتناوبو عليها وخدها جارها دخلها شقتها نيمها عالسرير بنفس هيئتها دي هدومها متبهدله وريحتها خمره شايفه نفسها في الحلم كأنها واقفه جنبهم وهما بيعملو فيها كده وشافت جارها وهو شايلها وداخل بيها شقتها وشايفه تفاصيل الشقه كمان وهو بيحطها عالسرير

صحت الصبح بصت على منظرها بقت تلطم على وشها وتصوت ريحتها خمره هدومها متبهدله وجع في كل جسمها الاندر مش موجود طيزها محمره مالضرب وجع من ورا وقدام قامت دخلت الحمام استحميت فكرت تموت نفسها طب تكلم اختها بس حتقول عليها ايه الحل انها متنامش اه انا مش حنام تاني اه هو ده الحل راحت جابت كيس البن وعملت شوب قهوه مركز شربته بصعوبه مش لاقية تفسير للي حصل ده اللي وداها هناك وازاي وافقت اروح مكان زي ده شغلت التلفزيون نزلت راحت لاختها وهي نازله قابلت جارها اللي ابتسملها بصت في الأرض ومشيت وراحت لاختها قعدت معاها وقالتلها انا حاقعد معاكي كام يوم وبقت كل شويه تشرب قهوه لحد بالليل
الجزء الثاني

ساره * عزيزه مكفايه شرب قهوه بقي وخشي نامي انا خلاص عايزه انام مش قادره وعلاء كمان عايز ينام

عزيزه * لا مش عايزه انام خشي انتي نامي

فضلت عزيزه سهرانه لحد الصبح بتشرب في قهوة لحد ماختها وجوزها صحيو مالنوم وعلاء قام راح شغله

سارة * ممكن افهم بقي مالك مش عايزه تنامي ليه اوعي يكون بسبب الموضوع ده اللي حكتيلي عليه لا تبقي مجنونه لو ده قصدك بقي

عزيزه * الصراحه اه هو ده السبب

سارة* طب احكيلي ايه اللي حصل

عزيزه* حكتلها كل حاجه وسارة حتجن ومش مصدقه غير لما ورتها ضهرها وصدرها وشافت العلامات اللي عليه

سارة* لا عندك حق متناميش بس حتفضلي كده لحد امتى

عزيزه * معرفش بجد معرفش المهم متخليش انام لو شفتني بنام فوقيني مش عايزة انام

عزيزة بعد كام يوم صحتها اتدهورت من قلة النوم وشرب القهوة الكتير لحد ما في يوم وهي في الحمام وجوزها في الشغل لقت صوت هبد فتحت الباب لقوها نايمه عالارض ودماغها متعوره راحو جابت دكتور ربطلها دماغها وقالهم بسيطة بس يا ريت تهتم بالأكل شوية وتاخد الدوا في مواعيده خصوصا انها حامل

ساره لطمت على وشها قدام الدكتور والدكتور استغرب

الدكتور* هي مش متجوزه ولا ايه

ساره* لا متجوزه اصل عندها ٤ عيال وجوزها حالف عليها مش عايز عيال تاني

الدكتور * معلش كل عيل بييجي برزقه عالعموم انا مديها حقنه حتخليها نايمه شويه هي محتاجه للراحه دلوقتي

ساره * يا لهوي نايمه انت نيمتها ليه كده بس

الدكتور * هو في ايه مالك يا مدام انا دكتور وبقلك لازم تنام عشان تريح وسابها ومشي وهو بيضرب كف علي كف

ساره * ولا فاهم حاجه وده حاقله ايه بس عالعموم انا حاقعد جنبها يمكن افهم ايه اللي بيحصل معاها يالهوي يا عزيزة حامل طب من مين

عزيزة وهي نايمه حلمت ان صحيت مالنوم على صوت التليفون وجوزها بيتصل بيها ويقولها انه اتجوز في البلد اللي هو فيها عشان الاقامه وهي اشترطت عليا اني اطلقك وعالعموم حابعتلك كل مصاريفك

عزيزة بعد حوالي ١٢ ساعة نوم صحيت وشويه والتليفون رن كان جوزها وكان نفس تفاصيل المكالمه وهي معرفتش ترد عليه وقفلت السكه وهي بتحط التليفون وقع منها كان اختها جنبها نامت مالتعب صحيت على صوت التليفون

سارة * ايه عامله ايه دلوقتي

عزيزة * هو انا مش قلتلك متخانيش انام انا اخر فاكراها لما كنت في الحمام هو ايه اللي حصل

سارة * حكتلها كل حاجه وعزيزه عمالة تلطم

عزيزة * اكيد مالحلم اياه بس مين فيهم دول كانو كتير انا لازم انزل الجنين ده وبرضه نفس اللي حلمت بيه حصل جوزي طلقني عشان اتجوز في البلد اللي هو فيها قومي معايا انا لازم انزل الجنين ده دلوقتي

سارة* طب استني لما تشدي حيلك شويه

عزيزه * لا انا لازم انزل دلوقتي

ساره * طب اصبري كام يوم ادور على دكتور من الدكاترة اللي بيعملو العمليات دي

عزيزة قعدت فترة ماشيه عالادويه وبتنام عادي وبتحلم احلام غريبه بس الغريبه مش بتفتكر اي حاجه بسبب الدوا ده

راحو لدكتور كان الناس كلها بتتكلم عليه أن ليه في العمليات الشمال دخلو دفعو ٢٠٠٠ جنيه للمرضه وبعد شويه دخلت للدكتور اللي طول ماهو شغال عمال يتحرش بيها بس مقدرتش تتكلم اصلها متعرفش غيره وساره قالتله

ساره* ما تخلصنا يا دكتور وتفكك ماللي بتعمله ده عيب كده

بدا الدكتور يشتغل واداها بنج راحت في سابع نومه وهي في البنج حلمت انها روحت شقتها وقاعده مع جارهم اللي بيشتغل في الكباريه ومعاه واحد والغريبة ان سارة كانت معاها ومضت عقد معاه انها تشتغل رقاصه

عزيزه فاقت من البنج وروحت مع اختها ومش فاكره اي حاجه من تفاصيل الحلم عكس الأول وده خلاها تطمن وتنام وقالت إن خلاص مفيش احلام وكل معاناتها انتهت للأبد دخلت تنام وحلمت انها قاعده مع اختها وجوزها قاعد قالت حتنزل مع جارتها تروح للدكتور قالها نشرب قهوة وحطلها فيها برشامه منشطه خلاها سخنت قالها ايه رايك نلعب الشايب ونتسلي لعبو سوا كسبت هي حكمت عليه ياكل من الطبق من غير ما يستعمل ايده ببقه لعبو تاني كسب هو دخل جاب كانز بيره من جوه وقالها تشربو على بق واحد عزيزه دماغها لفت وابتدت تفقد تركيزها لعبت معاه خسرت حكم عليها تقلع ملط عزيزه مكانتش مركزه فقلعت قدامه راح نازل على بزها لحس ونزل على كل جسمها لحد مانزل لكسها يلحس ويمص فيه ويدخل صوابعه وأيده بتلعب في الحلمه ونزل بشفايفه بوس فيها لحد ماعصابها سابت راح مطلع زبره وحطه في بقها تمص فيه وكانت مبتعرفش تمص اوي راح فاتح رجلها وفضل شغال يلعب في كسها بزبره ويفرشها بزبره لحد ما راح مدخل بالراحه وهي بتتاوه وفضل شغال فيها نيك راح علاء ها ومقعدها على زبه عزيزة كانت على آخرها بفعل المنشط وعماله تنطط على زبه وبزها مدلدل على وشه وتاخد بزازها وتقربهم من بوقها وتنزل تبوس فيه هي وتقطعه نزلت من على زبه ومسكته تمص فيه بشراهه و

عزيزه * عايزاك تحطه في طيزي

مسك زبه وبيعدله على فتحة طيزها وبيزقه دخل بسهولة اكتشف ان طيزها مفتوحة وواسعه شويه وعزيزه هديت وهو كان جابهم في طيزها ونام جنبها

عزيزة * كان جميل اوي نريح شويه وعايزك تاني

وبالفعل عملو تاني ودخلو استحمو وطلعو غيرت هدومها وقعدت تتفرج عالتلفزيون وضبطو الدنيا زي ما كانت وشويه وسارة جت

صحيت عزيزة مش فاكره حاجه خالص عن الحلم ده

بعد كام يوم عزيزة قاعده مع اختها وجوزها فعزيزه قالت

عزيزة* عايزه ابقى اروح ابص عالشقه

سارة * استني بكره اروح معاكي لو محتاجه تنضيف ننضفها سوا ونرجع مع بعض

المهم دلوقتي انا نازله مشوار مع جارتي رايحة للدكتور وراجعه مش حتاخر

سارة نزلت وحصل نفس اللي جه في الحلم والموضوع عدي كأنه طيف كده حاسه انها شافته قبل كده

تاني يوم الصبح لقت جوز اختها بصت في الأرض من الكسوف راح مسك ايديها وباسها

عزيزة * ايه اللي انت عملته ده انا سايبه البيت وماشية انا مش عارفة انا ازاي عملت كده كله مالبيرة الزفت اللي شربتها دي انا مكنتش في وعيي

علاء * انتي عارفه من زمان اني بحبك وبموت فيكي كمان وبعدين يعني ايه تسيبي البيت ده بيتك مسمعش منك الكلام ده تاني فاهمه

ساره صحيت لقتهم قاعدين في الصالون شافوها سكتو

سارة * ايه يا علاء مش رايح الشغل ولا ايه

علاء * اه طبعا انا ماشي اهو

ساره * حنروح عند عزيزه الشقه ننضفها عشان لو جيت ملقتناش

علاء * تمام ماشي

علاء نزل وسارة وعزيزه فطرو ونزلو وهما طالعين شافت جارهم برضه وابتسم نفس الابتسامه الخبيثة بتاعته

عزيزه * بصوت واطي هو ده يا ساره اللي شفته في الحلم ووداني الكباريه

سارة* شكله كده صهن وخبيث معرفش ليه مش مرتحاله

دخلو الشقه وقعدنا في الصالون

عزيزه * دلوقتى اتطلقت وابوكي اتجوز والفلوس اللي طبعتها المنيل ملفتكرش حتكفي اصرف منين انا

سارة* عيب عليكي بيت اختك مفتوح

عزيزه* انا عارفة وانا خافضل طول عمري عندك

ساره * هو موضوع الأحلام عامل معاكي ايه

عزيزه * من ساعة ما خدت الدوا بتاع الدكتور ومبقتش احلم بحاجه ويصحي مش فاكره حاجه كمان
سارة* طب تعالي نخلص الشقه عشان نروح نلحق نعمل لقمة اكل لحسن انا ورايا هم وغسيل وقرف

قامو الاتنين وهما شغالين الباب خبط راحت سارة تفتح لقيته جارها السمج ده ومعاه واحد طول بعرض

سارة* نعم حضراتكو مين

الجار * انا سعيد جار المدام وجاي اتكلم معاها في موضوع

سارة * اتفضلو

جت عزيزة قعدت معاهم

سعيد* اعرفكو بالاستاذ وجيه صاحب المحل اللي بشتغل فيه وهو كان شاف المدام مره ونفسه تشتغل معانا وقصدني اكلمك في الموضوع

ساره* الأول تشربو ايه

سعيد* شكرا مالوش لازمه

عزيزة * شافني فين

سعيد * يوم ما جيتي عندنا المحل

سارة* ممكن تحكينا ايه اللي حصل

سعيد* انا يومها وانا رايح الشغل قابلت المدام طلبت مني انها تروح معايا تتفرج استغربت خدتها رغم أنها كانت بال**** بس مرضتش اكسفها دخلت قعدت عالبار وطلبت كأس استغربت والبارمان كمان وشاور للأستاذ وجيه اللي قاله ماشي وشربت كتير اوي بتاع ٨ كده وقامت ترقص ووقعت عالمسرح وخدناها عالاوفيس نفوقها بس كده

سارة * وعملتو ايه في الاوفيس فوقتها

سعيد * طبعا وخدتها روحتها لحد البيت

عزيزة* لا مش ده اللي حصل في الاوفيس قول الحقيقة

في اللحظة دي وجيه اتكلم وقالها

وجيه * انا فاهم قصدك انا عاقبتهم كلهم وخصمت منهم البونص ولو عايزني تمشيهم حمشيهم بما فيهم سعيد انا عاوز اقلك ان الاستاف أثناء الشغل بيشربو من ازايز الزباين ده غير الحشيش يعني كلهم شغالين مش في وعيها ومقدرش امنعهم على رأي المثل طباخ السم بيدوقو وانتي متاخذنيش كنتي سكرانه طينه ومش مفهوم تصرفك لغاية دلوقتي انك تنزلي لوحدك بال**** وتروحي كباريه وتقعدي تسكري بس يومها الزباين اعجبو برقصك وكلموني عليكي انا ممكن ادفعلك ٥٠٠٠ جنيه في اليوم

سارة * يا استاذ احنا بنات متربيه وملناش في الهلس ده َ

عزيزة * شرفتنا يا استاذ وجيه وانت يا سعيد المفروض انك كنت فهمت الاستاذ كده بس انت ليك عذرك اللي حصل يومها مش شويه برضه انا اللي غلطانه

وجيه * عالعموم ده الكارت بتاعي في كل أرقام تليفونات فكري كويس وكلميني

سعيد ووجيه مشيو وانا وسارة خلصنا الشقه وروحت عالبيت لقيت علاء جه اول ما شوفته قعدت احكيله بس طبعا مرضتش اقله عاللي حصل قبل كده وسارة قاعده جنبي

علاء * ٥٠٠٠ جنيه في اليوم طب وماله مفيهاش حاجه ايه يعني دول ٥٠٠٠ جنيه

سارة*تصدق انا فكرت في كده برضه

عزيزة * انتو اتجننتو لا طبعا انا اتعري قدام الناس واقعد اترقص الا معاملتها قدام المنيل التاني

سارة*فكري كويس وانا حابقي معاكي لبيسة يغني

علاء * وانا حاخد اجازة بدون مرتب وابقي مدير أعمالك ايه رايك

عزيزة *انتو شايفين كده يعني اتصل بيه واقله موافقه.

علاء * لا اصبري شويه واتصلي بيه قوليلو حاخد ١٠٠٠ج طبعا مش حيوافق لو نزلهم ٨ ولا ٧ انتي الكسبانه برضه
فكرة جديدة .. وقصة جميلة جدا .. متشوق للمزيد 🌹🌹🌹
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
  • حبيته
التفاعلات: الباحـــث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليست فى مستوى قصصك يا باحث
اخجلتني بتواضعك ..انت كاتبة عظيمة لي الشرف ان أتعلم منك وسعيد جدا بقراءة قصصك ..
🌹🌹🌹🌹🌹
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
فكره لطيفه
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
---------------------------
الجزء الأول
في إحدى قري محافظة الدقهلية وتحديدا في مدينة المنصورة ولدت فتاة جميلة جدا بطلة قصتنا عزيزة كانت جسمها ملفوف صدرها متوسط واردافها كمان تحس انها مانيكان كانت متوسطة الجمال ابوها سماها على اسم امه نشأت في بيئة محافظة لاب عامل خراطة وأم ربة منزل وكانت متفوقة في المدرسة لحد ما خلصت دراسة لحد الدبلوم وابوها شاف ان كفايه كده وتقعد تساعد امها في البيت كان ليها اخت واحده اكبر منها اسمها ساره كان جسمها مليان شوية واقصر َمن عزيزة بس كانت كيرفي جسم طلقة سارة اتخطبت وبعدها بشويه عزيزة هي كمان اتخطبت بس عريسها كان جاهز فعزيزة اتجوزت قبل اختها وخلفت بنتين كان حياتها عادية خالص مفيهاش جديد حتى طفولتها مفيهاش جديد واختها برضه بس بعد فترة من جوازها وبالتحديد بعد ما خلفت تاني بنت جوزها قالها انه عايز يسافر يشتغل بره لانه كان فاتح محل حلويات وسابته وكان في عروسة شكلها حلو عليها اسم المحل عجبتني وخدتها عندي حطتها في النيش وفضل شغال قهوجي لحد ما واحد جابله شغل في دولة عربيه عزيزة كان ملهاش في العلاقه الحميمه كان بتعملها مع جوزها تقضية واجب كده وده اللي شجع جوزها انه يسافر قال مفيش خوف عليها فضلت تزور اختها وكان جوز اختها اسمه علاء بيحبها اوي وحيتجنن عليها وهي معتبره اخوها وكان عالطول دائم الهزار معاها بايده ومسكها من اي حته ويشيلها عزيزة حبته اوي وحبت هزاره لدرجة ان الهزار تطور لملامسة صدرها والجزاء تانيه بس برضه عزيزة كانت مبسوطه كانت بتحس انها أنثى معاه بس مكانش فيه اي اثارة بس حاسه انها مطلوبه بس لحد ما في يوم وهي نايمه حلمت حلم غريب حلمت انها صحت مالنوم على صوت تليفون بيبلغها ان امها ماتت وهي واقفه في المقابر بتعيط وجوز اختها واخدها في حضنه بيواسيها وسايب اختها اللي المفروض انها مراته

قامت الصبح وبالفعل لقت التليفون بيرن لقته ابوها بيبلغها ان امها ماتت لبست بسرعه ونزلت على بيت ابوها وحضنت امها وجوز اختها راح مع ابوها خلص الإجراءات وراحو المقابر ونفس المشهد اللي شافته وبالفعل جوز اختها حاضنها جامد وبيواسيها وسايب مراته اللي مفلوقه مالعياط وده لفت نظر ابوها اللي راح قاله

الاب * علاء روح شوف مراتك وسيبلي عزيزه

علاء بصله اوي وراح واحد عزيزة وراح لمراته قعدهم جنب بعض وراح لابوها

علاء * عزيزه اختي وانت فاهم كده وماعتقدش ده وقت نتكلم فيه عن حاجه زي كده فاهمني وسابه ومشي

الاب * يا بني استنى انا مش قصدي حاجه

علاء * قصدك ولا مش قصدك وعالعموم عزيزة حتقعد معانا اليومين الجايين

الاب * انا من راي تخليها عندي اليومين دول

علاء* خلاص نشوف رأيها ايه

عزيزه* سمعتهم وقالت انا حاقعد في بيتي مش قاعده عند حد

عدي اليوم وعزيزة دخلت نامت وحلمت حلم غريب حلمت ان جوزها بيتصل بيها عشان يعزيها وهي بتكلمه عشان ينزل اجازه قالها مينفعش عشان مش عايزين يدولو اجازه وهو خيحاول ينزل في الصيف وكمان عنده مشاكل مع الكفيل وفي نفس اليوم حلمت انها ابوها اتصل بيها ويقولها انه حيتجوز

وبرضه الصبح لقت نفس اللي حلمت بيه حصل بقت حتجن معقوله لبست بسرعة وراحت لاختها كان جوزها في الشغل قعدت تحكيلها مكانتش مصدقه قعدت معاها لحد ما جه جوزها اللي مصدقش برضه وقعدوا يستقبلو الناس اللي جايه تعزي لحد المغرب مشيت عزيزه روحت وهي طالعه شافت جارها نازل وقف عزاها جارها ده كان شغال في كازينو وملهي ليلى كان رايح الشغل في الميعاد ده طلعت على شقتها كانت سايبة العيال مع خالتها دخلت نامت بس المره دي الأحلام دخلت في منعطف غريب حلمت انها داخله الكباريه مع جارها وقعدت عالبار والرقاصه بترقص وحاطها كأس خمره شربته بصعوبه وكأس ورا كأس لحد ما سكرت وطلعت ترقص وتتطوح وكل واحد يديها كأس تشربه لحد مانامت سطيحه عالمسرح دخلوها الاوفيس وهي مش دريانه بحاجه وقلعوها هدومها ونزل تقفيش في صدرها واللحمه ويلعب في كسها وكل الجرسونات تقريبا اتبادلو عليها اللي بيبعصها واللي يمسك بزها وبدأ كل واحد يدخل زبره في كسها واتفقوا ان محدش يطلعو غير لما يجيبهم جواها خلصو كلهم وقلبوها وبقي كل واحد يحطه في طيزها ويضربها على طيزها قعدو ٤ ساعات يتناوبو عليها وخدها جارها دخلها شقتها نيمها عالسرير بنفس هيئتها دي هدومها متبهدله وريحتها خمره شايفه نفسها في الحلم كأنها واقفه جنبهم وهما بيعملو فيها كده وشافت جارها وهو شايلها وداخل بيها شقتها وشايفه تفاصيل الشقه كمان وهو بيحطها عالسرير

صحت الصبح بصت على منظرها بقت تلطم على وشها وتصوت ريحتها خمره هدومها متبهدله وجع في كل جسمها الاندر مش موجود طيزها محمره مالضرب وجع من ورا وقدام قامت دخلت الحمام استحميت فكرت تموت نفسها طب تكلم اختها بس حتقول عليها ايه الحل انها متنامش اه انا مش حنام تاني اه هو ده الحل راحت جابت كيس البن وعملت شوب قهوه مركز شربته بصعوبه مش لاقية تفسير للي حصل ده اللي وداها هناك وازاي وافقت اروح مكان زي ده شغلت التلفزيون نزلت راحت لاختها وهي نازله قابلت جارها اللي ابتسملها بصت في الأرض ومشيت وراحت لاختها قعدت معاها وقالتلها انا حاقعد معاكي كام يوم وبقت كل شويه تشرب قهوه لحد بالليل
الجزء الثاني

ساره * عزيزه مكفايه شرب قهوه بقي وخشي نامي انا خلاص عايزه انام مش قادره وعلاء كمان عايز ينام

عزيزه * لا مش عايزه انام خشي انتي نامي

فضلت عزيزه سهرانه لحد الصبح بتشرب في قهوة لحد ماختها وجوزها صحيو مالنوم وعلاء قام راح شغله

سارة * ممكن افهم بقي مالك مش عايزه تنامي ليه اوعي يكون بسبب الموضوع ده اللي حكتيلي عليه لا تبقي مجنونه لو ده قصدك بقي

عزيزه * الصراحه اه هو ده السبب

سارة* طب احكيلي ايه اللي حصل

عزيزه* حكتلها كل حاجه وسارة حتجن ومش مصدقه غير لما ورتها ضهرها وصدرها وشافت العلامات اللي عليه

سارة* لا عندك حق متناميش بس حتفضلي كده لحد امتى

عزيزه * معرفش بجد معرفش المهم متخليش انام لو شفتني بنام فوقيني مش عايزة انام

عزيزة بعد كام يوم صحتها اتدهورت من قلة النوم وشرب القهوة الكتير لحد ما في يوم وهي في الحمام وجوزها في الشغل لقت صوت هبد فتحت الباب لقوها نايمه عالارض ودماغها متعوره راحو جابت دكتور ربطلها دماغها وقالهم بسيطة بس يا ريت تهتم بالأكل شوية وتاخد الدوا في مواعيده خصوصا انها حامل

ساره لطمت على وشها قدام الدكتور والدكتور استغرب

الدكتور* هي مش متجوزه ولا ايه

ساره* لا متجوزه اصل عندها ٤ عيال وجوزها حالف عليها مش عايز عيال تاني

الدكتور * معلش كل عيل بييجي برزقه عالعموم انا مديها حقنه حتخليها نايمه شويه هي محتاجه للراحه دلوقتي

ساره * يا لهوي نايمه انت نيمتها ليه كده بس

الدكتور * هو في ايه مالك يا مدام انا دكتور وبقلك لازم تنام عشان تريح وسابها ومشي وهو بيضرب كف علي كف

ساره * ولا فاهم حاجه وده حاقله ايه بس عالعموم انا حاقعد جنبها يمكن افهم ايه اللي بيحصل معاها يالهوي يا عزيزة حامل طب من مين

عزيزة وهي نايمه حلمت ان صحيت مالنوم على صوت التليفون وجوزها بيتصل بيها ويقولها انه اتجوز في البلد اللي هو فيها عشان الاقامه وهي اشترطت عليا اني اطلقك وعالعموم حابعتلك كل مصاريفك

عزيزة بعد حوالي ١٢ ساعة نوم صحيت وشويه والتليفون رن كان جوزها وكان نفس تفاصيل المكالمه وهي معرفتش ترد عليه وقفلت السكه وهي بتحط التليفون وقع منها كان اختها جنبها نامت مالتعب صحيت على صوت التليفون

سارة * ايه عامله ايه دلوقتي

عزيزة * هو انا مش قلتلك متخانيش انام انا اخر فاكراها لما كنت في الحمام هو ايه اللي حصل

سارة * حكتلها كل حاجه وعزيزه عمالة تلطم

عزيزة * اكيد مالحلم اياه بس مين فيهم دول كانو كتير انا لازم انزل الجنين ده وبرضه نفس اللي حلمت بيه حصل جوزي طلقني عشان اتجوز في البلد اللي هو فيها قومي معايا انا لازم انزل الجنين ده دلوقتي

سارة* طب استني لما تشدي حيلك شويه

عزيزه * لا انا لازم انزل دلوقتي

ساره * طب اصبري كام يوم ادور على دكتور من الدكاترة اللي بيعملو العمليات دي

عزيزة قعدت فترة ماشيه عالادويه وبتنام عادي وبتحلم احلام غريبه بس الغريبه مش بتفتكر اي حاجه بسبب الدوا ده

راحو لدكتور كان الناس كلها بتتكلم عليه أن ليه في العمليات الشمال دخلو دفعو ٢٠٠٠ جنيه للمرضه وبعد شويه دخلت للدكتور اللي طول ماهو شغال عمال يتحرش بيها بس مقدرتش تتكلم اصلها متعرفش غيره وساره قالتله

ساره* ما تخلصنا يا دكتور وتفكك ماللي بتعمله ده عيب كده

بدا الدكتور يشتغل واداها بنج راحت في سابع نومه وهي في البنج حلمت انها روحت شقتها وقاعده مع جارهم اللي بيشتغل في الكباريه ومعاه واحد والغريبة ان سارة كانت معاها ومضت عقد معاه انها تشتغل رقاصه

عزيزه فاقت من البنج وروحت مع اختها ومش فاكره اي حاجه من تفاصيل الحلم عكس الأول وده خلاها تطمن وتنام وقالت إن خلاص مفيش احلام وكل معاناتها انتهت للأبد دخلت تنام وحلمت انها قاعده مع اختها وجوزها قاعد قالت حتنزل مع جارتها تروح للدكتور قالها نشرب قهوة وحطلها فيها برشامه منشطه خلاها سخنت قالها ايه رايك نلعب الشايب ونتسلي لعبو سوا كسبت هي حكمت عليه ياكل من الطبق من غير ما يستعمل ايده ببقه لعبو تاني كسب هو دخل جاب كانز بيره من جوه وقالها تشربو على بق واحد عزيزه دماغها لفت وابتدت تفقد تركيزها لعبت معاه خسرت حكم عليها تقلع ملط عزيزه مكانتش مركزه فقلعت قدامه راح نازل على بزها لحس ونزل على كل جسمها لحد مانزل لكسها يلحس ويمص فيه ويدخل صوابعه وأيده بتلعب في الحلمه ونزل بشفايفه بوس فيها لحد ماعصابها سابت راح مطلع زبره وحطه في بقها تمص فيه وكانت مبتعرفش تمص اوي راح فاتح رجلها وفضل شغال يلعب في كسها بزبره ويفرشها بزبره لحد ما راح مدخل بالراحه وهي بتتاوه وفضل شغال فيها نيك راح علاء ها ومقعدها على زبه عزيزة كانت على آخرها بفعل المنشط وعماله تنطط على زبه وبزها مدلدل على وشه وتاخد بزازها وتقربهم من بوقها وتنزل تبوس فيه هي وتقطعه نزلت من على زبه ومسكته تمص فيه بشراهه و

عزيزه * عايزاك تحطه في طيزي

مسك زبه وبيعدله على فتحة طيزها وبيزقه دخل بسهولة اكتشف ان طيزها مفتوحة وواسعه شويه وعزيزه هديت وهو كان جابهم في طيزها ونام جنبها

عزيزة * كان جميل اوي نريح شويه وعايزك تاني

وبالفعل عملو تاني ودخلو استحمو وطلعو غيرت هدومها وقعدت تتفرج عالتلفزيون وضبطو الدنيا زي ما كانت وشويه وسارة جت

صحيت عزيزة مش فاكره حاجه خالص عن الحلم ده

بعد كام يوم عزيزة قاعده مع اختها وجوزها فعزيزه قالت

عزيزة* عايزه ابقى اروح ابص عالشقه

سارة * استني بكره اروح معاكي لو محتاجه تنضيف ننضفها سوا ونرجع مع بعض

المهم دلوقتي انا نازله مشوار مع جارتي رايحة للدكتور وراجعه مش حتاخر

سارة نزلت وحصل نفس اللي جه في الحلم والموضوع عدي كأنه طيف كده حاسه انها شافته قبل كده

تاني يوم الصبح لقت جوز اختها بصت في الأرض من الكسوف راح مسك ايديها وباسها

عزيزة * ايه اللي انت عملته ده انا سايبه البيت وماشية انا مش عارفة انا ازاي عملت كده كله مالبيرة الزفت اللي شربتها دي انا مكنتش في وعيي

علاء * انتي عارفه من زمان اني بحبك وبموت فيكي كمان وبعدين يعني ايه تسيبي البيت ده بيتك مسمعش منك الكلام ده تاني فاهمه

ساره صحيت لقتهم قاعدين في الصالون شافوها سكتو

سارة * ايه يا علاء مش رايح الشغل ولا ايه

علاء * اه طبعا انا ماشي اهو

ساره * حنروح عند عزيزه الشقه ننضفها عشان لو جيت ملقتناش

علاء * تمام ماشي

علاء نزل وسارة وعزيزه فطرو ونزلو وهما طالعين شافت جارهم برضه وابتسم نفس الابتسامه الخبيثة بتاعته

عزيزه * بصوت واطي هو ده يا ساره اللي شفته في الحلم ووداني الكباريه

سارة* شكله كده صهن وخبيث معرفش ليه مش مرتحاله

دخلو الشقه وقعدنا في الصالون

عزيزه * دلوقتى اتطلقت وابوكي اتجوز والفلوس اللي طبعتها المنيل ملفتكرش حتكفي اصرف منين انا

سارة* عيب عليكي بيت اختك مفتوح

عزيزه* انا عارفة وانا خافضل طول عمري عندك

ساره * هو موضوع الأحلام عامل معاكي ايه

عزيزه * من ساعة ما خدت الدوا بتاع الدكتور ومبقتش احلم بحاجه ويصحي مش فاكره حاجه كمان
سارة* طب تعالي نخلص الشقه عشان نروح نلحق نعمل لقمة اكل لحسن انا ورايا هم وغسيل وقرف

قامو الاتنين وهما شغالين الباب خبط راحت سارة تفتح لقيته جارها السمج ده ومعاه واحد طول بعرض

سارة* نعم حضراتكو مين

الجار * انا سعيد جار المدام وجاي اتكلم معاها في موضوع

سارة * اتفضلو

جت عزيزة قعدت معاهم

سعيد* اعرفكو بالاستاذ وجيه صاحب المحل اللي بشتغل فيه وهو كان شاف المدام مره ونفسه تشتغل معانا وقصدني اكلمك في الموضوع

ساره* الأول تشربو ايه

سعيد* شكرا مالوش لازمه

عزيزة * شافني فين

سعيد * يوم ما جيتي عندنا المحل

سارة* ممكن تحكينا ايه اللي حصل

سعيد* انا يومها وانا رايح الشغل قابلت المدام طلبت مني انها تروح معايا تتفرج استغربت خدتها رغم أنها كانت بال**** بس مرضتش اكسفها دخلت قعدت عالبار وطلبت كأس استغربت والبارمان كمان وشاور للأستاذ وجيه اللي قاله ماشي وشربت كتير اوي بتاع ٨ كده وقامت ترقص ووقعت عالمسرح وخدناها عالاوفيس نفوقها بس كده

سارة * وعملتو ايه في الاوفيس فوقتها

سعيد * طبعا وخدتها روحتها لحد البيت

عزيزة* لا مش ده اللي حصل في الاوفيس قول الحقيقة

في اللحظة دي وجيه اتكلم وقالها

وجيه * انا فاهم قصدك انا عاقبتهم كلهم وخصمت منهم البونص ولو عايزني تمشيهم حمشيهم بما فيهم سعيد انا عاوز اقلك ان الاستاف أثناء الشغل بيشربو من ازايز الزباين ده غير الحشيش يعني كلهم شغالين مش في وعيها ومقدرش امنعهم على رأي المثل طباخ السم بيدوقو وانتي متاخذنيش كنتي سكرانه طينه ومش مفهوم تصرفك لغاية دلوقتي انك تنزلي لوحدك بال**** وتروحي كباريه وتقعدي تسكري بس يومها الزباين اعجبو برقصك وكلموني عليكي انا ممكن ادفعلك ٥٠٠٠ جنيه في اليوم

سارة * يا استاذ احنا بنات متربيه وملناش في الهلس ده َ

عزيزة * شرفتنا يا استاذ وجيه وانت يا سعيد المفروض انك كنت فهمت الاستاذ كده بس انت ليك عذرك اللي حصل يومها مش شويه برضه انا اللي غلطانه

وجيه * عالعموم ده الكارت بتاعي في كل أرقام تليفونات فكري كويس وكلميني

سعيد ووجيه مشيو وانا وسارة خلصنا الشقه وروحت عالبيت لقيت علاء جه اول ما شوفته قعدت احكيله بس طبعا مرضتش اقله عاللي حصل قبل كده وسارة قاعده جنبي

علاء * ٥٠٠٠ جنيه في اليوم طب وماله مفيهاش حاجه ايه يعني دول ٥٠٠٠ جنيه

سارة*تصدق انا فكرت في كده برضه

عزيزة * انتو اتجننتو لا طبعا انا اتعري قدام الناس واقعد اترقص الا معاملتها قدام المنيل التاني

سارة*فكري كويس وانا حابقي معاكي لبيسة يغني

علاء * وانا حاخد اجازة بدون مرتب وابقي مدير أعمالك ايه رايك

عزيزة *انتو شايفين كده يعني اتصل بيه واقله موافقه.

علاء * لا اصبري شويه واتصلي بيه قوليلو حاخد 10000ج طبعا مش حيوافق لو نزلهم ٨ ولا ٧ انتي الكسبانه برضه
الجزء الثالث
بعد اسبوع اتصلت بوجيه اللي فرح اوي اول ماتصلت بيه وقالي انه مسنيني بالليل وحيبعتلي العربيه

نزلت روحت للكوافير مع ساره وقلعت ال**** وبالليل جت العربيه لقيت وجيه مستنينا وحجزلنا ترابيزة

قعدنا طلبلنا العشا وبعد ما تعشينا بدا البرنامج وطلبنا ازازة ويسكي جابها الجرسون وحطها عالترابيزة

علاء * استاذ وجيه نتكلم في الموضوع مدام عزيزة مش عاجبها المبلغ ده وعايزة تزوده هي طالبه ١٠٠٠٠ج

وجيه" لا كتير انا حدفع ٦٠٠٠ ج بس

سارة * خلاص نقسم البلد نصين ونخليها ٧٠٠٠ ج ايه رايك

وجيه * عشان خاطرك موافق نشرب كأس مع بعض

علاء *محدش فينا بيشرب يا استاذ وجيه

وجيه* لا ازعل مينفعش لازم نمضي الاتفاق

علاء * طب كأس واحد بس اشربي يا سارة انتي وعزيزة

شربنا كلنا بس انا حاسه اني شربته قبل كده وبلعناه بصعوبه

وجيه * بصو انتو مش ماشيين غير وانتو مخلصين الازازة دي وراح حالف بالطلاق

وفضل يصبلنا وهي نص ساعه كنا مش دريانين بالدنيا وسارة مشربش كتير زيينا بس طلعت ترقص عالترابيزة وعلاء ماسك الازازة بيشرب منها وانا حطيت دماغي عالترابيزة وجيه خد سارة ودخل مكتبه وقلعها الفستان وقعد يبوس فيها ويلحس كل حته في جسمها ويلعب في صدرها ويمسك كسها ويدخل صوابعه في كسها

راح مطلع زبره اللي كان كبير وعريض وحطه في بقها تمص فيه وهي مش دريانه بالدنيا

راح ظابط زبره على فتحة كسها وضاغط بالراحة لحد مدخل نصه وفضل شغال نيك فيها مده وكل شوية يغير الأوضاع معاها خلص وراح مفلقسها وعاوز يحطه في طيزها وسارة اول مرة يدخل زب في طيزها راحت مصوته والكاسين طارو من دماغها بس لسه التاثير موجود راح وجيه جاب فازلين مالدرج ودهن زبه وفتحة طيزها وراح حطه تاني المرة دي دخل بسهولة شويه وراح جابهم في طيزها

سارة* انت عملت ايه هئ بص بقي انا جامده اوي اوي وعايز اشتغل انا كمان اشمعني هي حتشغلني يا اسمك ايه هئ

وجيه* بس كده من عينيا يا قمر

سارة* يعني حتشغلني معاك انت حلو اوي وزبرك كبير اوي اوي يا لهوي كل ده زب

وجيه * ده ليه حكاية انا كان زبي اد الصوابع كده بقيت كل واحد جاي من برة يجيبلي دوا لحد ما بقى زي مانتي شايفة كده زي بتوع الافلام تعالي بقى نطلع لجوزك بقي

لبسها هدومها وسندها لحد ما راحو عالترابيزه

سارة * ايه يا عزيزه انتي سكرتي ولا ايه

عزيزة * انا لا انا اهو ها كل حاجة بتلف بتلف بتلف وحطت دماغها تاني عالترابيزه

سارة* ما تاخدها يا وجيه تفرجها على مكتبك وغمزتله وهي ماسكة الكأس في ايديها

وجيه * اه طبعا لازم تتفرج على مكتبي

وجيه سندها لحد المكتب وعمل معاها زي ما عمل مع سارة بس اتفاجأ انها كسها وطيزها واسعين شويه غير ساره اللي كان واضح انها اول مره تتناك من حد غير جوزها وفهم ان ده بسبب اليوم اللي كانت فيه هنا

خلص وطلع لقاهم الاتنين متكومين سارة مبطلتش شرب مع علاء لحد ما رجعت انا وجيه بقت سكرانة طينه هي وعلاء وعلاء نده على سعيد ياخدهم يوصلهم للبيت

سعيد وصلهم للبيت وكان عايز يستغل الفرصه بس خاف من علاء وكمان مراته في الشقه اللي فوقيهم بس جازف وكان حيتجن على ساره وراح رافع فستان ساره اللي مكانش تحتيه حاجه وراح حاطت زبه وفضل ينيك فيها مده وراح قالبها وحاطه في طيزها طلعت منها شهقه واهه خفيفه وفضل ينيك فيها لحد ما جابهم في طيزها وسابها وطلع شقته

نمنا قدام باب الشقه محسناش بحاجه وفضلنا مده نايمين مش دريانين بالدنيا وفوقنا بعد مده كبيره مصدعين

وسارة عملت لكل واحد شوب قهوه يفوق جمل

عزيزة* شوفينا اي حاجة ناكلها لاحسن ميته مالجوع

علاء * وانا كمان هو ايه اللي حصل امبارح

سارة * مانت اللي قلتلنا اشربو عاجبك كده اتبهدلنا بسببك

علاء * انتي مش قدامك الراجل حلف بالطلاق خش بس حضري الاكل وتعالي ناكل عشان نشوف حنعمل ايه

سارة * طب عايزاك في موضوع

علاء * طب روحي هاتي الاكل الأول

سارة جابت الاكل وقعدو ياكلو وسارة بتقله

سارة* انا حاشتغل مع عزيزة

علاء * طب مانا عارف حتروحي معاها تخلي بالك منها

سارة* لا انا حاشتغل زيها وبدل مايبقو ٧ يبقو ١٤ وممكن نخليهم ١٥ وكمان انت تاخد اجازة بدون مرتب ونعزل من هنا في حته محدش يعرفنا فيها وتمسك شغلنا ايه رأيك

عزيزة* طب ووجيه حيوافق

سارة* انا كلمته ووافق

علاء * كلمتيه امتى مانا كنت قاعد معاكو مسمعتش حاجه

سارة* عشان كنت مطينها انت وعزيزة مش دريانين بالدنيا

عزيزة* طب مانتي كنتي زيينا

ساره* بضحك مانا طينتها زيكو بعد ما كلمتو

علاء * خلاص بس متجبيش سيرة لحد انا رايح اغسل ايدي

علاء قام وسارة بتكلم عزيزة وبتحكيلها

سارة * اسكتي يا بت وجيه عليه حتة زب يا لهوي متعني خلاني مش عايز اسيبه

عزيزة*يالهوي انتي نمتي معاه يا بت

ساره* مانا كنت شاربة الهباب ده مش مركزة واستغليت الفرصه وكلمته عالشغل على فكرة هو نام معاكي انتي كمان بس معرفش انتو خلصتو امتى انا خلصت مع وجيه والمعدول علاء فضل يسقيني في الهباب ده لحد ماتكومت جنبكو

عزيزة * بقلك ايه احنا لو حنشتغل في الهباب ده بلاش شرب خمرة اديكي شوفتي من يوم واحد حصلك ايه

سارة* وماله اللي حصل دي احسن حاجه في الشغلانه دي الخمرة وزب وجيه اخلصي عشان ننزل نروح الكوافير ونروح نقيس البدل

عزيزة* انا مش عارفة ازاي حرقص قدام الناس عريانه كده

ساره* كاسين جراءة وحتبقي تمام

عزيزة* طب ننام شوية عشان نعرف نشتغل بالليل

سارة*في دي عندك حق

علاء جه * كنتو بتقولو ايه

سارة* حنخش ننام شوية عشان نعرف نسهر بالليل في اليوم ده حلمت احلام غريبة وكلها احلام غريبة فلوس مخدرات نار بوليس خمرة رقص علاء بيضحك وشوش كتير وبعدين أشكال سراير تاني علاء بيجري

بعد كام ساعة قمنا رحنا الكوافير وكل واحدة فينا لبست عباية والموضوع ده شاغل دماغي وروحنا جهزنا نفسنا ووجيه بعتلنا العربية ورحنا على هناك كان فاضل حوالي ساعتين على بداية البرنامج ووجيه اللي اول ما شاف سارة راح وخدها بالحضن وبايسها من خدها

علاء * ايه يا معلم مش كده في ايه بتعمل ايه يا عم

وجيه * انا اسف مش قصدي دي حاجة كده اخويا لما تقعد معانا حتشوف اننا بنسلم كده عادي حتى الاستاف زي بره بتسلم عالست كده والراجل بالأيدي بس

عزيزة * بقلك ايه انا جعانه فككو مالكلام ده وتعالو ناكلنا لقمه الأول كده لسه بدري

وجيه قعدنا عالترابيزه وطلبنا اكل وعصير وقالنا

وجيه * بصو بقي كل واحده ليها ميعاد في البرنامج سارة في اول البرنامج وعزيزة في آخره وبكره حتبقي عزيزة الأول وساره في آخر البرنامج وطبعا كل واحده مسمحولها بكأس واحد قبل الشغل ما ينفعش تطلعو عالمسرح ضايعين كده

خلصنا اكل ووجيه ولع لكل واحد فينا سيجارة شكلها غريب وطبعا احنا مشربناش قبل كده فضلنا نكح وشربنا حبة ميه وشويه خدنا عالدخان والدماغ بقت في الضياع

وجيه * تعالي بقى يا عزيزه عشان تقيسي البدلة

عزيزة* بدلة ايه بدلة الفرح هههههههه

سارة * لا بدلة الغطس ههههههه

وجيه* لا انتو كده تمام اوي تعالي معايا

وانا ماشية معاه قلتله


عزيزة* سارة قالتلي ان انت جامد اوي بص انا مش سايباك النهارده الا لما تبسطني

وجيه * اومال انا واخدك منهم ليه دانا خافشخك نيك النهارده ده انتي جسمك نار

وجيه دخل عالمكتب قلعني العبايه ونزل يلحس في كسي

عزيزة * كمان يا وجيه مش قادرة اح ااهه كمان انا عايز امص زبك

قلع البنطلون وطلع زبه

عزيزة * يا لهوي كل ده زب لا انا مش حاسيبك ورحت مخبطه على كسي وقلتله الكس ده مفيش زب حيكيفه غيرك

نمنا عكس بعض وانا بمص في زبره وهو بيلحس في كسي

شوية ورفعني على حجره وقعدني على زبه وانا طالعة نازلة عليه وبزازي على وشه وهو بيلعب في الحلمه

شويه ونيمني على جنبي وحطه في كسي من ورا وصوت اللحم بيخبط في بعضه

عزيزة * ايوه كده زبك اه اه اه مالديني من ساعة سارة اه اه اه مقالتي عليه وانا مستنيه اللحظه دي اه اه اها عايزاك تحطه في طيزي انا ماصدقت اتناك منك وانا فايقة مش سكرانه يقطع الخمره وسنينها

وجيه * ايه يا بت ده ده انتي نار احا ده انتي ولا اجدعها شرموطه دانا زبي شادد عليكي من الكلام بس

وجيه طلع زبه وفنسني وراح حاطه في طيزي وفضل ينيك في طيزي اللي استوعبت زبه بسهوله وفضلنا كده وفي نفس الوقت اللي كنت بترعش فيه كان جسمه اتخشب وجابهم في طيزي حسيت بصاروخ نار في طيزي وطلع زبه واللبن طالع منها جابلي مناديل مسحت اللبن

عزيزه*ايه ده انت مايتشبعش منك انا عايزه اتناك تاني

وجيه * بس كده انت تامر ياقمر

دخلنا الحمام وبرضه جوه نيك ورا وقدام وطلعنا لبسنا ورحنا لعلاء وسارة اللي كانو قاعدين كنت ولسه بتشرب سجاير حشيش مع علاء

سارة* ايه يا مره شكلك اتبسطي اوي اوي هههههههه عجبتك البدلة دخلت فيكي هههههه حلوة عليكي من ورا وقدام

وجيه* اختك شكلها افورت وحتفضحنا

علاء * وانتي يا سارة مش حتخشي تقيسي البدلة

سارة* لو فيه حيل لسه اقوم هههههههه هههههههه

علاء * هو مين ده اللي فيه حيل انا مش فاهم حاجه

عزيزة* قصدها لو فيا حيل لسه حاقوم انت مش شايف انت وهي مسطولين ازاي

علاء * الحشيش ده بنج يا وجيه بتجيبو منين

وجيه * حابقي اجيبلك منه تعالي يا ساره اشوفلك حاجة تفصل الهباب ده عشان تقيسي البدله

سارة* ههههه هههههه هههههه هو ده

وجيه* عزيزة تقعدي هنا حسك عينك تضربي حاجه انا افوق واحدة التانيه تتسطل خلصو نمرتكو واتبنجو بعد كده متضربليش اليوم انا قايل للناس عندي مفاجأه

عزيزة * لا متقلقش انا قاعده اهو بس أنجز انت ها

وجيه* لا معلش انا بحب اشتغل بمزاج هههههههه

سارة* هههه حبيبي يا مزاج يا مزاجو يا مزاجو انا عامل دماغ مزاج مخلياني فوق فوق هههههه هههههه

وجيه دخلت مع سارة الاوضه سارة كانت عامله دماغ بس مجرد مدخلت معاه بقت لبوه عالسرير قلعت هدومها وقلعته وفضلت تبوس فيه ونزلت لحس في زبره بايدها الاتنين بتاكله اكل كانت هايجه هيجان فظيع حتى وجيه لما لحس كسها كانت بتضغط على دماغه عشان يدخل لسانه وكانت بتدخل صوابعها معاها

وجيه فضل ينيك فيها باوضاع كتير بس اول ماحطه في طيزها صوتت يمكن ده اللي فوقها شويه لحد ماجابهم بعد مده وكانت هي جابتهم هي كمان

خلصو وطلعو لقاني قاعدة مع علاء كان بيكلمني على أن سارة اتاخرت مع وجيه علاء كان مسطول مكانش مركز مع شكل وجيه وهو طالع ماسك في وسط سارة كأنهم حبيبين

عزيزة * ها بسطتك البدلة طلعت حلوة

وجيه * بصوت واطي مسمعوش علاء بقلكو ايه انتو الاتنين حتيجو معايا عشان تقيسو البدل بجد المره دي في اوضة الملابس وشاور للجرسون انه ينزل لعلاء اللي هو عايزه وفهم علاء ان لازم سارة وعزيزة ياخدو رأي بعض في البدل عشان ده مهم جدا

دخلت انا وعزيزة أوضة الملابس وقلعنا ملط قدامه ولبسنا بدل الرقص وكانت جميله بس كانت واسعة شويه بدلتي كانت زرقا وسارة بدلتها حمرا وفهمنا اننا حنفصل بدل على مقاسنا بعد كده وخد البطاريق عشان يطلعنا تصاريح

عزيزة * يا لهوي انا حطلع قصاد الناس كده لا ياختي اتكسف

سارة* عندك حق انا ممكن اتلخم قدام الناس ويضحكو عليا والليلة تبوظ

وجيه * عندكو حق طبعا اول مرة بتبقي أصعب مره انا حديكو حاجة تضيع الكسوف خالص

عزيزة* اوعي تقولي خمرة تاني

سارة* لا يا وجيه انت مش قلت بلاش شرب قبل ماتطلعو نمرتكو

وجيه * مين قال خمرة راح مطلع شريط برشام واداني واحده في بقي وقالي ابلعي ريقك ونفس الكلام لساره

شويه وحتبقي اخر جراءه بس مفيش شرب خمره

الجزء الخامس
حتطلعو دلوقتي مع الفرقة تعملو بروفة عالمسرح وبكره الساعه ٥ حتروحو عشان تفضلو البدل الجديدة كل واحده ٥ بدل وكل اسبوعين حتوحلها مش لازم الزباين يشوفوكو بنفس البدل كل شويه

بالفعل عملنا البروفة البدل كانت واسعة بس فعلا الحبايه كانت مخلياني مش مكسوفة حتى لو رقصت ملط وكان صدري كل شويه يطلع بره وسارة كل شوية طيزها تبان خلصنا دخلنا لبس الاندر تحت البدله ورحنا عالمكتب وعلاء معانا مضينا العقود وولعنا سيجارة

علاء * ايه ده ازاي عزيزة ٧ وسارة ٥ ليه كده مش شغالين ومحدش حيشتغل هنا يلا بينا

وجيه* اهدا بس احنا مش اتفقنا ان عزيزة ٧ انا قلت خلي سارة ٥ على اساس انها جديده يعني

علاء * جديده ده علي اساس ان عزيزه بترقص بقالها عشر سنين ماهي جديده برضه بص الاتنين ١٥ ولا اقلك ملهاش لازمه انا ماشي اصل مخسرش شغلي وسمعتي وشرفي كده ببلاش اديك شايف اتنين ستات كانو غايه في الأدب بقم عاملين ازاي

وجيه * خلاص اللي انت عايزه الاتنين ١٥ كل واحده ٧.٥ بس حتمضو ٣ سنين معايا

علاء * تمام ماشي بس بقلك ايه اللبس على حساب مين

وجيه * نعم يا خويا وانا كمان حاجيب اللبس طبعا عليك

علاء * خلاص ياعم انت حتردحلي

سارة*مالكو يا جماعه ما تهدو كده في ايه يلعن ابو الفلوس اللي تزعلنا من بعض دي وبعدين وجيه مش حيعز علينا حاجه صح يا وجيه

علاء * ما تلمي نفسك وتدخلي صدرك جوه في ايه مفيش ادب خلاص ولا كسوف

عزيزة* احا انت جاي دلوقتي تعمل حمش احنا كلها نص ساعة وحنبقي فرجة للرجالة مالك في ايه

علاء * انتي بتزعقيلي يا عزيزة وبتقوليلي احا انا مسمحلكيش تكلميني كده

عزيزة* تسمح ولا متسمحش اياكش تولع

سارة * الصراحة عندها حق احنا قاعدين كده عشان لما نطلع قدام الناس بيه منتكسفش ما تتلم بكس امك بقي

علاء * اولع بقي كده يا عزيزة حتى انتي يا سارة كس امي شوفتي اختك بتقول ايه يا سارة وبعدين ايش دخلها في الكلام انا بكلم مراتي انتو مالكو النهاردة

وجيه * ما تهدو بقي في ايه خلاص يا علاء وانتي يا عزيزة خلاص عيب تكلميه كده ده جوز اختك برضه

علاء * خلاص يا عم خلينا نشوف شغلنا

وجيه* وانتي يا عزيزة

عزيزة* خلاص اهو حرق دمنا عالفاضي المهم دلوقتي انا مزاجي مش رايق خالص

وجيه* كده كده سارة حتطلع الأول وانتي في آخر البرنامج حاظبطك مزاجك واخليكي في الحلاوة

عزيزة * لا مش ده اللي قصدي عليه وغمزتلو بعينها

علاء * اومال عايزة ايه الراجل بيقولك حيديكي حاجة تروق مزاجك تقوليلي مش ده قصدي لا انا عايز افهم قصدك ايه.

عزيزة * بصوت عالي جدا وانت مال امك دخلك اهلك ايه

علاء * هي حصلت يا عزيزة يلا يا سارة لا فيه شغل ولا نيله خليها قاعده لوحدها ماهي خدت عالشرمطه

عزيزة* شرمطة انا حاقلع الجزمه وانسلها على دماغه

وجيه* انتو في ايه جايين تشتغلو ولا تتخانقو ما تحترمي نفسك يا عزيزة انتي مالك النهارده

سارة* لا انتي فعلا مش طبيعية النهاردة اتفضلي اعدلي البدلة لاحسن صدرك كله بره

عزيزة * معلشي يا علاء انا حاسه اني مش طبيعيه

علاء * لا مفيش حاجه انتي زي اختي متزعليش مني

وجيه * نشربو كأس مع بعض بقي عربون محبه

سارة* كأس واحد بس دانت بخيل اوي

وجيه * لا هو كأس واحد بس انتي فاضلك ربع ساعه حتطلعي عالمسرح اي حد يكلمك يتريق ملكيش دعوة لو مد ايده عليكي عادي في ثانيه الجارد حيطلعوه متاخديش خمره من حد ولا نفس دخان ترقصي وانتي بتبتسمي مش تضحكي وخلي ودنك مع الفرقه والالحان بس متركزيش في اي حاجه بتحصل في الصاله فاهمه ونفس الكلام ليكي يا عزيزه

سارة* خلاص فاهمه بس ايه موضوع يمد ايده ده

وجيه * ده فرضا يعني ٩٩٪ مبيحصلشي يعني يلا قومي روحي اوضتك اضبطي المكياج والبرفانات طبعا واجهزي كده وانا حطلع اتمم عالصاله وانت يا علاء اقعد مع عزيزة هديها بس من غير شرب فاهم

عزيزة * خلاص مش حنشرب فاهمه شكلك بخيل هههههههه

وجيه خرج وعلاء راح قعد جنب عزيزه

علاء * بتشتميني يا زوزة هونت عليكي بس برضه انا غلطت فيكي ولازم اصالحك وراح بايس دماغها ونازل على خدها وبعدين شفايفها وأيده سانده على بزها العريان

عزيزة * خلاص يا علاء بتعمل ايه بس

علاء * لا دانا مزعلك زعل كبير ولازم اصالحك

عزيزة * لا وجيه دخل حيقول ايه مش وقته خليها وقت تاني

علاء * الا قوليلي كان قصدك ايه وانتي بتقولي لوجيه مش ده اللي قصدي عليه.

عزيزة * تاني يا علاء اقلك واريحك انت شايف وجيه مش عايزنا نشرب انا شايفة ان الخمرة اول يوم ختساعد شويه وانا طالعه قدام الناس ملط كده فهمت ارتحت خلاص.

علاء * غريبة مع انك كارهه الخمره اوي بقلك ايه انا حروح اشوف اختك عملت ايه

عزيزة* لا متسبنيش لوحدي هنا خليك قاعد معايا

وقتها فكرت يكون وجيه ماسك سارة في الاوضه فخليت علاء معايا مضمنش رد فعله

في الوقت ده ساره عملت المكياج ووجيه سطرلها سطر بودرة مع المكياج

سارة * ايه ده لا يا خويا بلاش الحاجات دي انا اسمع انها ادمان لا بلاش منها

وجيه * لا ادمان ولا حاجه اهو انا باخد منها وشد شويه هدى بس نمرتك بدأت اقفلي فتحة رشدي بالتانية

طلعت سارة عالمسرح ودماغها عاليه وطايره في السما وعملت أداء رائع عجب الناس اوي كأنها بترقص كل يوم

وجيه رجع عالمكتب خد علاء معاه في الصالة عشان يتفرج على سارة وسابني ولما اصريت اروح معاه خدني اتفرج مالكو أليس اول ما شفت سارة عرفت انها مش في وعيها واخده حاجه عينيها زايغة متبصش لحد بترقص بس فعلا كانت بترقص كويس واتركي عليها فلوس كتير خلصت نمرتها وعدت من جنبي ولا كأنها شايفيني

دخلت وراها عالمكتب لقيتها قاعدة ومدلدلة رجلها وبتنهج

عزيزة * ايه يا بت مالك في حاجه فوقي كده وكلميني

سارة* يووه انا فوق مش عايزة انزل سيبيني عالسحاب

عزيزة * انتي واخدة ايه قوليلي ايه اللي عامل فيكي كده

وجيه دخل علينا هو وعلاء وقال

وجيه * برافو برافو نجاح ساحق

عزيزة * نجاح ايه ونيلة ايه هي مالها عامله كده ليه

علاء * تلاقيها مالمجهود عشان اول يوم بس

وجيه * حتبقي كويسه دلوقتي المهم قدامك ساعة وتطلعي نمرتك بعد المطرب

علاء * اختك اترمي عليها فلوس كتير اوي بتاع ١٠ بواكي واكتر لما نشوف انتي خيترمي عليكي كام

سارة * بقلك ايه انا عايزة طيارة كبيرة اطير بيها فوق اشتريللي طيارة

وجيه * صبيلها كأس بس وحتبقي كويسة وتعالي معايا عشان نضبط المكياج بتاعك وتستعدي لنمرتك يلا يا عزيزة حتبقي كويسة

علاء * انا حاقعد معاها شويه واحصلكو

علاء صبلها كاس ورا التاني لحد ما سكرت وفضلت تهرتل

سارة* بص بقي انا شايفاك اتنين ههه لا تلاته بص يا وجيه انا عارف ان زبرك كبير خالص انا عايزة اتناك تاني وتحطه ورا زي ما عملت مع عزيزه

علاء * هو وجيه بينيكك وينيك عزيزة كمان طب اشربي اشربي عشان تركبي الطيارة وسابها وخرج

انا لما طلعت مع وجيه خدني على اوضته وراح مقلعني بدلة الرقص مكانش فاضل غير الاندر قلعهولي ونزل يلحس في كسي ويدخل صوابعه ويحط ايده في بقي الحس ميتي وراح بايسني بوسة وفضل يمص في شفايفي مبقتش قادرة قمت بسرعة مسكت زوبره وقعدت امص فيه بسرعة بايدي الاتنين

عزيزة* ايو كده انا كنت حاتجن عليك كسي بياكلني خلاص خد على زبرك

مسكت زبره وراحت طالعه عليه ومدخلاه بايدها في كسها وفضلت طالعة نازلة عليه

في الوقت ده كان علاء فضل يدعبس عليهم لحد ماستخبي وشافها وهي قاعده على زبه وهما الاتنين منسجمين مش حاسين بحاجه

علاء فضل يفكر لو واجههم دلوقتي حيخسر كل حاجه بعد ماشاف كم الفلوس دي كلها فكر انه يقلبهم ويضرب ضربته ويخلع واللي بينه وبين ساره ورقه ويعمل نفسه مش عارف حاجه زي ما هو

عزيزة نزلت من على زبره وراحت مفنسه وخليته يحطه في كسها من ورا وفضل يبدل شويه في طيزها وشويه في كسها لحد ما جابهم في طيزها وفضل نايم جنبها ملط

وجيه * ياه احنا اتاخرنا اوي تعالي نخش الحمام دخل وجيه معاها استحمي ودعكلها جسمها بالزيت المعطر بعد كده طلعت لبست البدله وظبطت شعري وظبطت المكياج وجيه طلع سطر بودرة واقنعني بأسلوبه اني أشده وعلمني ازاي وبالفعل شديته ودماغي بقت في السما وطلعت عالمسرح

عملت نمرتي وكنت طايرة بحلق في السما معرفش انا بعمل ايه بس الناس كانت مبسوطه اوي

الجزء السادس
خلصت ودخلت المكتب عند وجيه كانت سارة راجعة بضهرها عالكرسي نايمة من شدة السكر

عزيزة* ايه يا بت انتي سكرتي ولا ايه انا طايرة فوق

سارة* ها ايه هئ انتي '' "اللي" "سكرانة انا تمام

علاء دخل مع وجيه بيقول ايه الحلاوة دي

وجيه* الصراحة انتو الاتنين عملتو شغل جامد اوي في اول يوم شغل والناس مبسوطه اوي

علاء * ما دام كده حاسبني يا معلم

عزيزة* اه عشان نشتري طيارة اطلع بيها فوق فوق

علاء * اهو شوفت حنشتري طيارة خلص يا عم دي ضايعه

وجيه* تعالي الأول نشرب كأس مع بعض

علاء * لا حاسبني الأول واشيل فلوسي وبعدين نسكر براحتنا

وجيه ادالو الفلوس ونسيته في النقطه وفتح إزازة وصب كأس ليا وكأس لعلاء اللي شرب بق وخد الفلوس ومشي

وجيه * رايح فين مش حتاخدهم تروحهم

علاء * ايه يا عم حروح الحمام واقعد شويه في الصالة اصلي اتعرفت على راجل كده شكله تقيل اروح اشرب معاه كاسين خليك انت مع المزز

وجيه فضلي يصبلي وكانت الخمرة بتفصل مفعول البودرة بس تأثيرها سريع جدا سكرت واترميت جنب سارة مدرمغه مالسكر بعدها بشوية علاء جه سندني انا وسارة لبسنا العبايات والغريبة ان علاء هو اللي كان بيلبسنا قدام وجيه وركبنا العربية روحت على شقتي

كان علاء الوحيد اللي فايق فينا وكأنه قرر يخلينا كده مش في وعيينا عشان ياخد اللي هو عايزه خاف يشرب مع وجيه يغالطه في الحساب اويسرق الفلوس وهو سكران عمل نفس رايح الحمام وخرج ورجع بعدها بشويه كان راجع يتسحب فاكر ان وجيه نايم معانا لما لقانا نايمين مدرمغين ووجيه قاعد على مكتبه بيقفل الحساب خدنا ومشي

الوضع في الشقه كان مختلف تماما أصوات غريبة بسمعها احلام غريبة كوابيس بقيت اشوف ظلال ماشية يومها روحت مع علاء سكرانه طينه انا وسارة وعلاء استغل الفرصه عشان يتأكد ماللي شافه

علاء * ايه يا عزيزة وجيه بينيك حلو

عزيزة * ها اه بينيك حلو اوييييي وزبره كبير اوييييي

نمنا كلنا وعلاء راح خبي الفلوس في مكان سري

اليوم ده نمنا كتير وبرضه رجعت اشوف اللي خيحصلي تاني يوم برضه قمت مالنوم عالضهر كده ببص قدامي لقيت حاجه واقفة قدامي صوت صحيت سارة على صوتي

سارة* في ايه مالك بتصوتي ليه

عزيزة* كان في حد واقف بيبصلي وعينيه مبرقه

سارة* انت حتخوفيني ليه ده تلاقيه متهيالك من كتر الشرب

اه صحيح احنا جينا هنا ازاي

عزيزة* اكيد زي المرة اللي فاتت احنا ايه اللي تيمنا في الصاله وعلاء فين

سارة* تعالي نشوفه اه الصداع حيموتني عايزة شوب قهوة وشوفيلي حاجه أكلها جعانه جدا

قمنا لقينا علاء نايم لوحده عالسرير مع انه المره اللي فاتت نام جنبنا عالارض

سارة* اهو نايم حاروح اصحيه واعملي لنا نفطر عشان ننزل نروح الخياطه عشان البدل ونطلع عالكوافير بعد كده

عزيزة * الا قوليلي وجيه عمل معاكي ايه امبارح

سارة* اسكتي يا بت يالهوي ده هراني نيك هو مش ضبطك امبارح برضه

عزيزة* اه يا سارة كان جميل بس البتاع اللي شممهولي ده بهدلني لا ياختي

سارة* وانا كمان يا عزيزة بس انتي امبارح شتمتي علاء جامد اوي

عزيزة* ماهو كله مالبرشامه اللي ادهالي وجيه دي خلتني اعمل حاجات غريبه هو ايه حكايته برشام وبودرة وخمرة وحشيش هو بيعمل فينا كده ليه

سارة* فعلا عندك حق انا من امبارح اخر حاجه فاكرها لحد ما شميت الهباب ده معرفش حصل ايه بعد كده

شوية ولقينا علاء جاي علينا وهو يبتسم

علاء * مساء الخير يا عوالم

سارة* ما تلم نفسك ايه عوالم دي انا داخلة اخد شاور وانتي يا عزيزة اعملنا لقمه ناكلها

عزيزة * طب مانا كمان عايزة اخد شاور

سارة * حضري الاكل وخشي بعديا

علاء * طب ماتخشي سوا عالاقل تنزلو اللبن

عزيزه * بتقول ايه قصدك ايه مش فاهمة

علاء * قصدي بقلك اعملنا شاي بلبن معاكي انتي عارفة بقي الخمرة خلت الواحد مش مركز

حضرت الفطار وفطرنا وعلاء نظراته مش مريحانه ابتسامات خبيثة وكلام عالمتغطي حتى سارة مراته خدت بالها واتوترت من طريقته دي

سارة *انت مالك النهاردة مش طبيعي نظراتك مش مريحاني

علاء * لا ابدا اصل سمعت ان اللبن كويس للجسم فقلتلك اعمليلي شاي بلبن عندك لبن ولا اجبلك

عزيزة * لبن ايه ومن امتى انت بتجيب حاجة انت في ايه

سارة * سيبك منه وخلصي عشان ننزل حتيجي معانا

علاء * لا روحو انتو انا حستناكو هنا ولو في حاجة اتصلو بيا حاجيلكو

عزيزة * طب ومين اللي حيحاسب الست دي

علاء * شوفوها عايزة كام وقولولي

نزلنا رحنا عالخياطة في العنوان اللي خدناه من وجيه اللي اسمها الهام واستقبلتنا استقبال كويس جدا وعرفنا منها ان وجيه اتصل بيها وقالها اننا جايين

الهام* الاستاذ وجيه اتصل بيا ووصاني عليكو عالعموم حتتبسطو اوي المهم تشربو ايه ساقع ولا سخن ولا اقلكو اعملك كأس انا عندي كل حاجة هنا لحبايبي ولا الفلك سيجارة حشيش معتبرة

سارة * لا مالوش لازمة احنا لسه في اول اليوم لو مصرة اعملنا ٢ قهوة مضبوط

الهام * عينيا يا حبيبتي ثواني والقهوة تكون عندك

عزيزة * ايه الست دي اول مرة اشوف خياطة عندها خمرة وحشيش للزباين

سارة * ماهو كل زباينها فنانين والفنانين صحاب مزاج بقي

جت الهام بالقهوة وجابتلنا الكتالوجات نتفرج عليها واحنا بنشرب القهوة اخترنا ٥ موديلات انا وسارة شربنا القهوة وخدت مقاستنا ومشينا روحنا عالكوافير خلصنا عالمغرب وروحنا اتغدينا دخلت المطبخ احضر الغذا لقيت التمثال جوا

طلعت بسرعة لسارة

عزيزة * سارة ايه اللي جاب التمثال ده المطبخ

سارة * تلاقيه علاء كان بيتفرج عليه ولا حاجه مالك في ايه

عزيزه * هو فين علاء

سارة * شكله نايم خلصي الاكل ونبقى نساله واحنا بناكل

حضرنا الغدا وصحينا علاء عشان يتغدا

عزيزة * انت اللي دخلت التمثال ده المطبخ

علاء * تمثال ايه انا نمت بعد مانتو نزلتو ليه في حاجه

سارة * حاجه غريبة فعلا اومال ايه اللي دخلو المطبخ

علاء * ليه هو كان فين

عزيزة * في النيش من يوم ما جه

سارة * سيبك مالموضوع ده دلوقتي وتعالي نجهز عشان ننزل عشان منتاخرش المفروض نمرتك انتي الأول صح

عزيزة * بقلك ايه حننزل بدري ليه ننزل على ميعاد شغلنا

علاء * لا برضه نروح بدري شويه يمكن وجيه يكون عايز حاجه كده ولا كده

سارة * قصدك ايه مش مستريحة لكلامك

عزيزة * فعلا عندك حق انا برضه حاسه كلامك غريب وبعدين امبارح كان أول يوم انما النهارده خلاص

علاء * انا مش قصدي حاجه انا قصدي افرضي عايز يغير حاجه في البرنامج ولا يعملكو بروفه قبل الشغل

عزيزة * كان اتصل وقالنا بقلك ايه انا داخلة انام شويه

سارة * انا حاشيل الاكل واحصلك

سارة جت جنبي عالسرير وصارحتني بشكوكها ان شاكه ان علاء عرف حاجة عن علاقتنا بوجيه

عزيزة * انا برضه حسيت بكده

سارة * طب عرف منين تفتكري شفنا ولا احنا اتكلمنا واحنا سكرانين ومش في وعيينا

عزيزة * عالعموم مصلحة انه عرف مادام سكت يبقي الموضوع عجبه ورضاها على نفسه عشان الفلوس احسن انه عرف بس عايزين نبطل البودرة دي كفاية الحشيش

سارة* لا والخمرة كمان دي بتبهدلني

عزيزة * مانا بقول كده برضه
الجزء السابع

نمنا ونفس الأحلام رجعت تاني ومعاه شريط بيمر وانا صغيرة يوم جوازي سفر جوزي مشهد وداع امي وجيه واللي بيعملو فينا علاء وهو سكران مع سارة كل حاجه بتعدي بسرعة صحينا عالساعة ١٠ قمنا جهزنا نفسنا ونزلنا اول نمرة ليا كانت الساعة ١٢ روحنا عالساعة١١ كده

دخلنا عالمكتب لقينا وجيه قاعد قعدنا في المكتب

وجيه * اتاخرتو النهارده يعني

علاء * مقلتش يعني تعالو بدري امبارح

سارة * يعني لو قال كان حد يفهم اصلا هو احنا كنا دريانين

عزيزة * اه كنت سكرانة مدريانه ههههههه ههههههه

وجيه * هههههههه انا قصدي عشان تاخدو واجبكو قبل الشغل

علاء * ايوه مهم اوي واجبكو ده

عزيزة * قصدك ايه مش فاهمه

وجيه * انا قصدي نتعشي ولو فيه كأس ولا سيجارة لزوم الفرفشه عشان نطلع نشتغل واحنا مفرفشين كده

علاء * احنا فيها لفلنا سيجارة

عزيزة * لا مش عايزة انا حقوم اجهز

وجيه * استني انا جاي معاكي اتمم عالاصطاف في الصالة

علاء * طبعا لازم تتمم عالصالة ده شغلك

سارة * كلامك بقي غريب انا مش قاعدة معاك انا حاجي اساعدك يا عزيزة

رحنا على اوضتنا دخلت قلعت هدومي شوية ولقيت وجيه داخل وواقف ورايا حطيت ايدي على صدري

سارة * مش تخبط في حد يخش على حد كده

وجيه * انا اسف مش قصدي عالعموم لو عايزني اخرج حخرج بره انا كنت جاي ابلغك انك حتتاخري كمان نص ساعة عشان مستنيين ضيف مهم والباند الغربي حيكمل مكانك لحد ما ييجي

فجأه الباب اتفتح ولقيت علاء داخل

علاء * شكلي جيت في وقت مش مناسب ولا ايه

عزيزة * انتو مالكو في ايه كل واحد يروح هابد الباب وداخل ايه واقفين في الشارع اتفضلو انتو الاتنين بره

علاء * الأول ممكن اعرف ايه اللي دخلك هنا

سارة * كان يبلغنا انه حياخر نمرتها شويه

عزيزة * ممكن تخرجو تكملو كلامكم بره

خرجو الاتنين وانا كنت مخنوقة قعدت عالكرسي وانا زي مانا كده عريانه

سارة * مالك في ايه ايه اللي مزعلك

عزيزة * انتي مش شايفة كل واحد عملي مخبر وداخل ولا كأننا في زريبه

سارة * خلاص بقي متزعليش نفسك حتشتغلي ازاي وانتي كده ماتيجي نشرب سوا بصراحة انا ليا مزاج اشرب معاكي حاسة اني مش مبسوطة زيك كده

عزيزة * رايك كده خلاص ماشي بس مش كتير

سارة جابت الازازة وبقت تصبلنا شويه صغيرين وتكتر التلج وتحطلنا ميه عالويسكي وتكتر الصودا كل ده عشان تقلل تركيزها بس برضه دماغي لفت وسكرت انا وهي

عزيزة * انتي عارفه يا اسمك ايه انتي اه صحيح انتي اسمك ايه هئ

سارة * ها مش فاكره هههههههه

عزيزة * عارفه انا اتناكتيَ كتير بس هئ انتي عارفة ان علاء ناكني مره قبل كده

سارة * ها علاء مين هئ بتاع المصباح السحري

عزيزة * بصي بقي احنا نبطل شرب لحد كده هئ لحسن نسكر شكلك سكرتي

سارة * لا انا اهو هنا تمام تمام انتي اللي شكلك سكرتي

بس كفايه كده هئ اصل الازازة خلصت هههههههه هههههههه هههههههه هههههههه هههههههه

وجيه دخل علينا لقانا كده متكومين وكان معاه علاء

وجيه * يا نهاركو اسود ومنيل ايه اللي عملتوه في نفسك ده بقلكو عندي ضيف مهم

علاء * طب ما دي شغلتك اكيد بتعرف ازاي تفوقهم

وجيه * طبعا اعرف بس اللي عايزك تفهمه طول مالخمره في بطنك مش حتفوق اسلم حل لازم نخليهم يرجعو الخمره دي وده برضه لو حصل ده مش حيفوقو اوي لأنها بقت في الدم ووصلت للمخ

علاء * سيبلي انا الموضوع ده اطلبلنا انت ٢ قهوة وتعالي ناخذهم عالحمام نخليهم يرجعو ونغطس دماغهم في الميه

عزيزة * ايه الدوشه دي مين دول

سارة * ده تلاقيه التلفزيون انا مش شايفه حاجه اصلا

وجيه * ايه اللي عملتوه في نفسكو ده

سارة * انت مين يا اسمك ايه

علاء* ده وجيه صاحب المحل

عزيزة * اه وجيه اللي زبه كبير هئ بينيك حلو اوي

سارة * اه زبه كبير هئ واقعد امص امص امص هئ

علاء * دي كده احلوت اوي

وجيه * علاء دول سكرانين مش عارفين بيقولو ايه دول مش عارفنا اساسا متاخدش على كلامهم

علاء * بقلك ايه انا اللي بيني وبينها ورقه ويمين حارميه عليها اللي يهمني دلوقت الفلوس فاهم اوضحلك اكتر انا شفتك وعارف اللي ما بينكو ونمت مع عزيزة قبل كده

وجيه * يعني انت مش زعلان

علاء * ازعل من ايه دول بالنسبة لي دلوقتي جوز شراميط بنقلبهم في قرشين المهم انت معايا

وجيه * حيث كده بقي يبقي نشتغل صح بص بقي شغل الرقص ده مبيجبش همه بس القعدة مع الزباين بتكسب اوي ويا سلام بقى لو شفنا مزاج الزباين شوف بقى حتلم من وراهم ادايه اقله ٥٠ باكو

علاء * يعني ايه

وجيه * يعني ايه مش فاهم

سارة * هما بيقولو ايه يا لذيذه

عزيزة * تقريبا كده شكلهم سكرانين انما احنا منسكرش ابدا

وجيه * تعالي بس بعيد عنهم شويه ووطي صوتك بص احنا حنخليهم يرقصو بعد كده ينزلو يقعدو مع الزباين التقيلة وده بحسابه ولو الزبون عايز يركب دي ليها حساب تاني ايه رايك شوف بقى مكسب اد ايه من الرقص والكيت والانجيه والنيك

علاء * طب وانت استفدت ايه

وجيه * يا حبيبي انا مستفيد من كل حاجه ماللي قلتلك عليها ليا نسبه في كل ده

علاء * ونسبتك اد ايه

وجيه * مش حنختلف حاديك اللي انت عايزه موافق

علاء * طبعا موافق بس حتقنعهم ازاي

وجيه * بص معايا كده انا مش عايز اكتر من مده انا كنت حفوقهم عشان يرقصو انما شغلتنا دي مش عايز الفايق اصلك لو فقت ضميرك خيوجعك وحيفضل يانبك يبقي نعمل ايه

علاء* نسكره طبعا عشان كده كنت بتديهم برشام وبودره

وجيه * حتى دي عرفتها انا كنت عايز اخليهم تحت أمري عشان يسمعو كلامي واعرف اشغلهم بس عرفت ازاي

علاء * لما عزيزه وسارة شتموني عرفت انهم واخدين حاجة وكمان بعد ما خلصو رقص كانو كل شوية يشنو بمناخيرهم وتدعك فيها بايدها عرفت انهم شدين بودره

وجيه * تعالي معايا نفوقهم شويه تطلع تعمل نمرتها وتقعد مع الراجل بعد كده

وجيه وعلاء شالونا دخلنا الحمام فقنا بس كنا لسه برضه دايخين اوي ولبست وعملولي شعري والمكياج وطلعت عملت نمرتي وطبعا مش فاكرة اي حاجه وسارة نزلت الصالة قعدت مع واحد اسمه فهد كان معاه ٣ رجاله كانت الترابيزة مليانه اكل وازايز من كل نوع خلصت رقص ورحت قعدت معاهم رغم اني كنت شاربه بس شربت تاني معاهم انا وسارة وبعد وقت طويل مشينا معاهم رحنا عالفيلا بتاعتهم دخلوني اوضه وساره في اوضه وكل واحده معاها راجلين راح مقلعني هدومي ونيمني على ضهري في السرير وراح مقلعني الاندر وقعدت يلحس في كسي كنت سكرانه بس حسيت بلذة وجسمي ساب وأعصابي باظت لقيته راح جاب حبل وربط ايديا في السرير وراح مطلع زبه وبقي ينيكني بذبه في بقي داخل طالع وكل شويه يضربني على طيزي شويه وبدأ يدخل زبه في كسي مبقتش قادرة واهاتي مسمعه كان زبه قصير وتخين اوي والتاني لسه بينيكني في بقي راح مطلع زبه وبدله ودخل التاني ينيك في كسي ورجع الاولاني ينيكني في بقي التاني كان زبه رفيع بس طويل كان جايب اخري

شويه راح فكني ونام على ضهره وطلعني على زبه ونيمني على وشه يلعب في بزي ببقه راح التاني حاطط زبره في طيزي وفضل يبدلو عليا لحد ما واحد جابهم في طيزي والتاني جابهم في كسي
الجزء الثامن

عند سارة كان الوضع مختلف كانو ساديين اول ما دخلت قطعولها هدومها وكويس انها كانت سكرانة طينة الطينه زي محستش بحاجه كل واحد بقي مطلع زبه يحطه في بقها ويقعد يضربها بالقلمه على وشها ويقعد يشد بزها ويحط كلابات يمسكها من بزها ويقعد يضربها على كسها وواحد تاني حطه في طيزها وعمال يضرب فيها لحد ما كل واحد جابهم في حته واحد جاب في طيزها والتاني في كسها

جابلنا كل واحدة بالطو لبسناه عاللحم منعرفش روحنا ازاي

بس عرفنا انهم كلمو وجيه اللي بعت علاء بالعربية خدنا من هناك وروحنا وطبعا علاء خد مبلغ محترم من وجيه

بقت حياتنا كده مكناش بنبطل شرب انا وسارة كان علاء جايب صندوق ويسكي في البيت عودنا على شرب الخمرة ادمناها مكناش بنفوق لحد اليوم الموعود

في يوم من اياهم علاء راح خدنا من عند الزباين وطبعا مدرمغين من السكر كالمعتاد كنا متكومين عالكرسي اللي ورا

وكنا الساعة ٦ الصبح قابلتنا لجنه وقفتنا

الضابط * الرخص لو سمحت بص في العربيه لقينا متكومين

الضابط * مالهم دول

علاء * يا باشا دي مراتي واختها اصلنا كنا في فرح وعزمو عليهم يشربو شربو وهما ملهمش في الشرب عشان اول مرة فزي محضرتك شايف كده

الضابط * سكرانين يعني بص للأمين خدهم عالبوكس أعملهم محضر سكر

علاء * يا باشا ليه كده دول ولاد ناس

الضابط * ولاد ناس بص لشكلهم هو اللي يروح فرح يلبس فستان ولا بالطو من غير هدوم انت ايه حكايتك بالضبط وبص للأمين يا آمين فتشو

في الوقت ده كان امين الشرطه بيركبني البوكس انا وسارة وطبعا كنا في غيبوبه فزحفنا انا وهي واحنا ساندين عليه وهو لسه بيشيلنا عالبوكس وركبنا فجأه ظهرت عربية نقل كبيرة عجنت امين الشرطة وطارت العربية نزلت عالضابط ونزلت على عربية علاء اللي استغل الفرصة وطلع يجري في الوقت ده عربية علاء انفجرت لأنها كانت لسة دايره ومحسناش بحاجه بعد كده

علاء طلع عالشقة راح يطلع الفلوس وفجأه النور قطع وظهر التمثال واقف قدامه رفع ايده ظهر كائن ضخم علاء شافه طب ساكت من الرعب وعينه مبرقه مالخوف والشقة كلها ولعت بما فيهم علاء

في مديرية الأمن كانو بيبحثو في الحادثة دي ومحدش عارف ايه اللي حصل كان في حاجه غريبه

العميد رفعت* ازاي العربية دي دخلت عالكمين وفين السواق كمان الجثث اللي موجودة الضابط والاتنين امناء الشرطة

والباقي في المستشفى البنتين اياهم والاتنين امناء الشرطه ودول كانو بعيد وتأثير النار عليهم مش جامد اوي اللي كانو في اللجنه ودول شهدو ان كان فيه راجل معاهم وهرب وادلو باوصفاه

المقدم حسام* يا افندم احنا بنعمل تحريات ومستنيين تقرير المعمل الجنائي

دخل امين الشرطة وادي التحيه العسكريه

امين الشرطة * إشارة يا افندم

العميد * هات وروح انت يا جمال

الأمين * تمام يا افندم

العميد * دي ما المستشفى بيقولو ان البنتين كانو مصابين بكسور في كل أنحاء الجسم تقريبا ده غير الحروق وماتو متأثرين باصابتهم

وفي إشارة تانيه ان في حريق في شقة ولقو واحد محروق فيها تروح مع وكيل النيابة تعاين موقع الحادث

المقدم حسام راح مع وكيل النيابه لقو ان تقريبا كل حاجه اتحرقت معادا تمثال كان موجود فوق النيش ووكيل النيابه بص عالتمثال

حسام * مش غريبة تمثال بلاستيك وكل ده يتحرق وهو لأ طب ازاي

وكيل النيابة * فعلا غريبه خصوصا ان الحريق مسابش حاجة تحس ان كل حته كان فيها مصدر لهب منفرد يعني لو ناس يبقي اكتر منطقة متضررة المنطقة اللي فيها الماس المطبخ مثلا وباقي الشقة بسيط حتى لو انفجار انبوبه برضه خصوصا مفيش اي دليل يوجه لشي معين غير التمثال ده

حسام* بعد اذن الباشا ونادي عاالامين خلي خبير البصمات يرفع البصمات عن التمثال ده وهاتو معانا

وهو بيلف في الشقة لقي صورتين جنب بعض لبنتين

راحو عاالمديرية وخدو التمثال معاهم ومن يوم ما دخل التمثال المديرية وبقم بيسمعو أصوات غريبة وكل شوية حته تولع وانذار الحريق يضرب بس مفيش خساير تذكر

العميد رفعت* ايه اللي بيحصل في المديرية ايه الحرايق دي كلها

حسام * من يوم ما جبنا التمثال ده هنا اعتقد ليه دخل في الموضوع ده انا حاجيب حد متخصص يأكد المعلومه دي

رفعت * ايه يا حسام انت حتمشي ورا الخرافات دي

حسام * معلش يا فندم احنا شغلتنا علمتنا نمشي ورا اي خيط

حسام جاب شيخ وبالفعل قدر يعرف من الخادم اللي عليه بعد ما حضره ان التمثال موجود فيه عمل عملته واحدة عشان واحد سابها واتجوز واحده تانيه وشفتهم ولعت والتمثال اترمي في الزباله خدو واحد باعو لجوز عزيزة اللي حطه في المحل وماشتغلش وخدته عزيزة وقاله كمان عاللي عمله في عزيزة ودخلها في أحلامها وسلب ارادتها وخلاها تروح مع سعيد الكباريه لحد ما ماتت في الكمين هي واختها وجوزها كمان اللي مات بسبب طمعه والشيخ أفسد العمل وحرقو التمثال

حسام * كده اتحلت خيوط القضية

رفعت * قفل القضية ووديها النيابة

وبكده تنتهي احداث قصتنا دمتم بسلام
جميلة ومشوقه لكن نهاية الثضة كانت عاوزه حبكه اكتر من كده
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
قصة رائعة
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%