NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ياسطي انا و**** مش بتاع مشاكل بس اتعرفت في المدرسه بسبب مشكلتين في نفس السنه واحده الترم الاول والتانيه الترم التاني كنا يوم عادي وواد ضلفه بنهزر سوه قلبها جد ضربته بوكس في وشه خد 10غرز تحت عينه انا اول م شوفت الدم جريت وكنت عايز اهرب من المدرسه والواد جبني وروحنا للمدير انا ركبي كانت بتحبط في بعض وخدت اسبوعين رفد واتقطع في يومها الواد جاب اهله وكنت هتفشخ في المدرسه وخدونا صلحونا واترضينا في الاخر ولحد دلوقت حبايب بس عايز اقولك اتقفشت في المدرسه المدرسين والمدير جابوني في تاني خناقه دي وقفوني قدامهم اتفتشت يطلعو خاتم مفيش يقولولي فين الخاتم اللي لابسه اقولهم مفيش ومبلبسهمش وفعلا لحد دلوقت مبلبسش خواتم ولا دبل ولا ساعه خالص بيقولي ايه المدير انت لو محمد علي كلاي مش هتكسر مناخير واحد وتعور التاني في عينه كده 😂😂 طبعا انت فاهم بقي كعاده الشعب المصري قولتلهم اني اصلا بلعب كونج فو وبوكس وبتاع وانا ولا عمري نيلتها 😂😂😂
هو صدق بردوا يسطا
ده انت لو في ايدك مخالب سلاحف النينجا
مش هتعمل كده😂😂😂😂😂😂😂😂

شخرت لى المراقب فى تالته اعدادى عشان مكنش عايزنى اغش وسحب منى الورقه وشلت الماده ساعتها😂😂😂
احا😂😂😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بص نا برازي ف المدرسين عمتا بس معروف ان نا اللي لازم ابرشم ف اي امتحان و اخبي الفون بتاعي اغش منه اوقات و متخانقه مع مراقبه قبل كده و اوقات كنت نا ة واحده صاحبتي نقول نازلين الحمام و نطلع فوق للمدرس بتاعنا او اي بت بناخد منها اللب م عارفين و ننزل نحل بس هو نا كنت كيوت 😂
بعد كل ده وتقولي كيوت😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Eross
في الكلية مشغوله في الاجابه عشان الامتحان كان طويل ومديت ايدي اطلع مناديل من شنطتي طلع معايا برشامه"ايوه انا من ايام البرشامه الورق🤣" المهم المراقب شافها ودماغه والف جزمه يدبسها ويعملي محضر غش.. كل ده مش مهم الفكرة ان البرشامه كانت بتاعة مادة عديت مش اللي بنمتحنها.. واحاول افهمه ياعم مش الماده ياسيدي قديمه وهو أبداً.. **** يسامحه شيلني الماده الشرير🤣🤣
ده شكله مستقصدك انتي😂😂ده لو انا كنت فتحت دماغ امه ونظفتها عشان
يفهم ان البرشام ده كان للماده الي فاتت😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: YOYA🌹
  • بيضحكني
التفاعلات: BABA YAGA
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني