NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ليه كل ما بكراش ❤علي حد بلاقيه ستريت 💔 ؟ بيعجبني قوي الشباب اللي فنفس سني وطولي وجسمي وبلاقيهم بيعملو حاجات زي تلميحات كدة زي انهم يحضنوني جامد او يحسسو علي جسمي مثلا ً وبقي مبسوط قوي بس للاسف بكتشف في الاخر انهم ستريت هتقولي بتعرف ازاي ؟ انا فني شوية ببقي قاصد اني امسك موبيلاتهم وهضبطلك الموبايل وبتاع وهوب اروح واشوف تاريخ التصفح وادور علي اي حاجة تخص المثليين وبلاقيهم فاتحين مواقع سكس عادي بس راجل وست 😢 وببقي مخنوق قوي ومصدوم وبحس اني وحيد في الدنيا دي واني بس اللي مثلي وان عمري ما هيعجبن حد والاقيه مثلي ونكمل مع بعض بعلاقة حقيقية انا مش حابب اني امارس مع حد لغرض المتعة بس ومش عايز اقضي بقيت حياتي امارس مع ناس معرفهاش وهما يومين ويختفو واشوف غيرهم خوفا من الامراض ولأني بدور علي شريك حقيقي مش جنس بس

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: هشام الملك سالب, Eross, Alloll69 و شخص آخر
هتلاقى متقلقش اكيد فى ناس مثلين مش شواذ هتعرفهم

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ادينا مستنيين يا جو يا نضعف يا نضعف المهم الخزوق جي😔
والبقاء للأقوى🙂

• عجبني
التفاعلات: jooo66
اعمل لجوء جنسى

ادينا مستنيين يا جو يا نضعف يا نضعف المهم الخزوق جي😔
والبقاء للأقوى🙂

الواحد زهق بجد

• عجبني
التفاعلات: Eross
يعني ايه ؟ مش فاهم
يعنى بتقدم على هجرة جوة اى سفارة بلد بتعترف بجواز المثليين وتعمل حاجة اسمها لجوء جنسى اتفرج على فيلم طلق صناعى

يعنى بتقدم على هجرة جوة اى سفارة بلد بتعترف بجواز المثليين وتعمل حاجة اسمها لجوء جنسى اتفرج على فيلم طلق صناعى
تمام شكراً

هو انت عملت كدة ولا ايه ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%