NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة حكايتي مع الديوث _ حتى الجزء الثالث 28/4/2023

مجنون جنس

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2021
المشاركات
176
مستوى التفاعل
957
العمر
54
الإقامة
القاهره
نقاط
1,611
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الفصل الاول ..



تبدأ حكايتي في يوم كنت عمل باحد المناطق الراقيه و بعد انتهاء عملي قررت اجلس علي كافيه اشرب قهوه و فعلا دخلت كافيه محترم و جلست علي ترابيزه في مواجهة الشاشه علشان كان فيه مباراه في الدوري قلت اتفرج عليها و كان في الترابيزه الي جنبي راجل معاه اتنين ستات و بنت و كان واضح انهم مش مصريين و جه جول في المباراه كان حلو فعجبني فقلت حلو و صفقت للهدف لاقيت الراجل الي جنبي قالي بعربي مكسر كده هو مين الي بيلعب فقلت له اسم الناديين فقالي انت بتشجع مين قلت له ولا حد منهم و قلت له اسم النادي الي بشجعه فقلت له و انت بتشجع مين قالي انا اصلي بقالي سنين طويله عايش في اوكرانيا و انه جه مصر بسبب الحرب لانه مصري في الاساس و زوجته اوكرانيا و عرفني عليها و علي اختها و بنت اختها و لاقينا نفسنا بنحكي و جه قعد معايا و سابهم و طبعا هو بيتكلم عربي بس واضح انه فيه كلمات كتير ناسيها كان بيحاول يشرحها او يقولها بالانجلش المهم عرفت انه ما عندوش اولاد و انه عايشه معاه اخت زوجته و بنتها هو كان اسمه سامي بس بيقوله له سام و زوجته بيقوله ليها لينا و اختها رولا و بنتها بيكي بعد ما قعدنا شويه تبادلنا ارقام الموبايلات و قمت روحت تاني يوم لاقيته بيكلمني و يعزمني نتقابل تاني فعلا اتقابلنا و عرفت منه انه مالوش اصدقاء في مصر و بيحاول يعمل صداقات مع حد يقدر يفهمه لانه جاي من ثقافه مختلفه هو و زوجته و بنتها و عايز حد يفهم ده و بقينا نقرب من بعض اكتر و بقينا اصدقاء و بقي يدعوني الي بيته و اتعرفت علي زوجته و اختها و بنتها طبعا انا ما كنتش بافهم منهم و لا كلمه و هو بيترجم علي قد ما يقدر و هما كانو بيحاولو يكلموني انجلش علي قدهم برضه علشان افهمهم في يوم عرفت ان زوجته و اهلها مسافرين كام يوم شرم الشيخ تغيير جو و هو هايقعد فقالي تعالي اقعد معايا وافقت و روحت اقعد معاه شربنا كاسين علي سيجارتين حشيش و هو كان في الحشيش علي قده قوي المهم لاول مره لاقيته سكر و بقي طينه طبعا ده لاننا وحدنا كان الاول بنشرب في وجود اسرته فكان الشرب بحدود المهم لاقيته تعب اخدته ادخله غرفة نومه الي اول مره ادخلها و لاقيتها غرفة جنس مش غرفة نوم لاقيت كرباج من بتوع افلام السكس و ازبار صناعي و ملابس غريبه معلقه المهم نيمته و خرجت هو كان قايلي علي غرفة انام فيها قعدت في الصاله افكر في الي شوفته في غرفته و خصوصا موضوع الازبار الصناعي دي مين الي بيتناك بيها ؟ شويه و دخلت ابص عليه لاقيته بدأ يفوق و عايز يدخل الحمام ساعدته لغاية ما دخل لاقيته رجع و هو بيغسل وشه و بيفوق روحه غرق هدومه كلها قلعتها له في الحمام و اخدته علي غرفة النوم يلبس هدوم نضيفه لاقيته اترمي علي السرير سيبته و قعدت جنبه اهزر معاه و افوق فيه فبهزر معاه و مسكت زوبر صناعي و قلتله ده مين الي سايب بتاعه عندك ده و بتعمل بيه ايه ؟ ابتسم و قالي للجنس قلت له انا عارف بس مين بيستعمله قالي و هو بيضحك اي حد قلتله انت استعملته قالي اه و نفسي في الحقيقي قلتله اصحي بقي كده و تعالي معايا قومته و دخلته الحمام قلعته الاندر و دخلته تحت الدش علشان يفوق طبعا بقيت احسس علي جسمه و علي طيزه و هو مستسلم خالص خرجنا و لبس هدومه و بدأ يفوق شويه و بدأت اسئله عرفت منه انه هو و زوجته بيحبو الجنس قوي و انهم مارسو كل انواع الجنس سوا حتي الجنس السادي و انها كانت بتنيكه بالازبار الصناعي دي و هو كمان كان بينيكها في كسها و يحط زوبر صناعي في طيزها او العكس و انه عمره ما جرب مع واحد حقيقي كله بينه و بين زوجته و قالي بصراحه اني عاجبه قوي و عايزني انيكه لانه نفسه يجرب النيك مع راجل بجد لاقيت نفسي متجواب معاه و قدرت صراحته و اني اول حد يعرف الموضوع ده اخدته في حضني و طبطبت عليه لاقيته حضني قوي و بدأ يحسس علي صدري و بطني لغاية ما نزل علي زبي مسكه كان واقف هو نزل قعد بين رجلي و قلعني البنطلون و الاندر و مسك زوبري و نزل مص فيه بطريقه ولعتني و كأن شرموط قاعد بين رجلي بيتمتع بمص زبري و كأنه كان هايموت عليه لاقيته بيقولي انا كلبك اعمل فيها الي انت عايزه فهمت هو عايز ايه اخدته علي غرفة النوم و قلعنا ملط و قعدته زي الكللابب و فضلت اضربه بالكرباج علي جسمه و اشتمه و اهينه و هو مستمتع جدا و قمت ضربه قلم اترمي علي السرير قلتله هافشخك يا كلب يا متناك و رفعت رجليه و دخلت زوبري فيه حشر مره واحده شهق و صوت ضربته قلم تاني و قلتله اخرسي يا شرموطه و فضلت ارزع فيه و هو تحتي يتوجع بس في قمة المتعه و اقوله مراتك كانت بتنيكك كده يقولي انت احلي بكتير انا هابقي المتناك بتاعك و خدامك و عبدك فضلت ارزع و انيك فيه و هو مستمتع جدا تحتي و انا اضربه و اشتمه و اهينه لغاية ما جيبتهم في طيزه و طلعت زوبري وبقيت اجيب اللبن الي خارج من طيزه احطه في بوقه و اقوله اشرب لبني و هو فيه طعم طيزك و خليته يمص زوبري و يلحس اللبن الي عليه بلسانه زي الكللابب و نام في حضني كده للصبح قمنا الصبح استحمينا سوا و فطرنا و هو كان مبسوط جدا و طول الوقت يلعب في زوبري و يمصه و يتشرمط و يقولي انا كلبك و عبدك حبيبي اؤمرني عايزك تبهدلني فهمت منه انه بيحب كده و ان مراته كانت بتمارس معاه جنس سادي و بتنيكه و بتضربه و بينيكها زي العبد الي بينيك سيدته و انهم بيمارسو كل انواع الجنس سوا فسئلته انت ناوي تحكي ليها الي حصل بينا ؟ .. قالي زي ما تحب انت قلت له هي مش هاتزعل ؟ قالي هاتزعل ليه ؟ قلتله خلاص قلها لو انت عايز المهم قضينا مع بعض يومين بصراحه انا اتمتعت لانه كان اول مره امارس جنس كده ...
اتمني تعجبكم و نلتقي في الجزء التاني




الفصل التاني ...





بعد كام يوم متعه مع سام رجعت زوجته و اختها و بنتها و طبعا ما مفيش حاجه بنعرف نعملها انا و سام غير بعبوص و هو ماشي و طبعا بيقابله بشرمطه منه و احيانا يلعب في زوبري من علي البنطلون و بعد كام يوم قالي عايز اقولك علي حاجه قلتله قول قالي انه حكي لزوجته الي حصل و انها مبسوطه و نفسها تشوفنا و قالي ان مافيش حد كان يعرف بميولهم الا لما جم الي مصر اختها و بنتها عرفو لما شافو الحاجات الي شوفتها في غرفة نومهم و انهم تعاملو مع الموضوع عادي لانها ميول كل واحد حر فيها و قالي بصراحه ان اخت زوجته معجبه بيا قوي و انها قالت لزوجته انها مش عارفه تتكلم معايا علشان اللغه فقلت له طب اعمل ايه ؟ قالي ان بعد يومين عيد ميلادها و طلبت مني اعزمك ... علي فكره سام ده في الخمسينات و زوجته لينا في الاربعين قصيره شويه بس بيضه و جسمها مقسم و رفيع و اختها رولا اطول منها شويه و اكبر منها بسنتين يعني في نهاية الاربعين و جسمها فرسه مش تخينه بس فرسه و بنتهم بيكي حوالي ١٥ سنه عباره عن شيكولاته بيضه طبعا الجمال بتاعهم اوكراني .. المهم عملت موقف شيك و عزمتهم علي العشا في مكان جميل فيه اغاني و رقص و جيبت ليها تورته و عملت ليها مفاجأه حلوه مع هديه كانت طايره من الفرح و احضان و بوس من الفرحه و اتعشينا و شربنا شوية نبيذ و جت موسيقي هاديه الناس بتقوم ترقص مع بعض فطلبتها للرقص قامت طبعا بفرحه و رقصنا سوا و هي في حضني كان حضن مش عادي كان كله شوق و حب و لهفه ما اتكلمناش مع بعض غير كلمتين انجلش بتعبر عن سعاداتنا خلصنا سهرتنا و روحنا علي بيت سام و طبعا انا و رولا عايشين قصه حب مع بعض دخلنا البيت حضنتني و بوسنا بعض بوسه طويله قطعنا فيها بعض طبعا طول الليل مش قادرين نعمل كده علشان الناس و كأننا ما صدقنا دخلنا البيت و طلعنا كل الحرمان الي جوانا امام الكل و نسينا نفسنا و لاقيتها واخداني علي غرفة نومها و احنا ماشيين في حضن بعض و لا حاسين بمن معنا دخلنا غرفة النوم بقينا بنقطع بعض بوس و لعبت في بزازها و بقيت اقطعها و هي تقطع فيا و قلعنا هدوم بعض و كأنها خناقه و بنقطع في بعض كل ده و احنا واقفين ورا الباب بعد ما قلعنا ملط و احنا طول الوقت بنقطع بعض بوس و تقفيش و بنقطع بعض و نزلت تبوس جسمي نزلت علي بزازي و قعدت ترضعهم و تقرص حلماتي و نزلت علي بطني و هي بقرص حلماتي لغاية ما نزلت علي زوبري اخدته ببوقها تاكله مش تمصه و بقت تمصه و هي بتقطع في جسمي بإيديها قمت ماسكها من شعرها و راميها علي السرير علي ظهرها نامت و فتحت رجليها نزلت علي كسها اكلته و هي بقت تصرخ و تتكلم طبعا كلام مش فاهمه بس واضح انها مستمتعه جدا و عايزاني اقطعه لانها كانت ماسكه شعري و بتزنق وشي في كسها و بتصرخ بعد ما قطعت كسها ببوقي و سناني و لساني قمت علشان انيكها رفعت راسها تعدل نفسها قمت ضاربها قلم علي وشها و ماسك ايدها مثبتهم علي السرير و رازع زبري في كسها صرخت ضربتها قلم تاني و فضلت ارزع فيها و هي فاتحه رجليها و رافعاهم ليا و في قمة متعتها نزلت بوستها لاقيتها بتقطع شفايفي سيبت ايديها و حضنا بعض كانت بتقطع في لحمي لدرجه اني حسيت اني اتعورت في ظهري من ايديها فضلنا علي كده لغاية ما لاقيتها بتجيب و بتصرخ و بتتكلم بصوت عالي جيبتهم معاها جبناهم و فضلنا حاضنين بعض جامد و كأننا اتجمدنا كده مش بنتحرك قعدنا كده دقائق و بعدها سيبنا بعض و نمنا في حضن بعض كده للصبح و كانت ليله رائعه بصراحه قمت الصبح مش مركز في الوقت و اعتقدت ان مافيش حد لسه صحي كنت عايز ادخل الحمام لبست الاندر و خرجت لاقيت سام و لينا طبعا اتحرجت جريت علي الحمام و ناديت علي سام يجيب لي ملابس علشان اخرج بيها قالي عادي خد دش و لف نفسك بالبشكير و لما تخرج شوف تلبس ايه فعلا عملت كده و خرجت لاقيت رولا صحيت و قاعده معاهم في الريسبشن و معاهم بنتها و بيتكلمو و يهزرو خرجت سلمت عليهم طبعا هما كانو بيبصو لي بفرحه كأنهم مبسوطين من الي حصل دخلت اجيب هدومي لاقيتها طبعا متبهدله و مرميه علي الارض لمتها و دخلت غرفة سام اشوف هالبس ايه لاقيت سام قرب مني و مسك زوبري و قالي وحشني قوي سيدي و نزل علي الارض يمصه فوقف زوبري قلتله اهدي شويه حد يدخل علينا قالي وحشني قوي مصه شويه و قام و قالي رولا مبسوطه قوي و عجبتها قوي قلتله عرفت منين قالي و انت في الحمام كانت بتحكي انها قضت اجمل عيد ميلاد في حياتها و انها لم تكن تتوقع كل الي حصل من اول السهره لغاية ما صحيت و انها سعيده جدا قلتله طب كويس قالي ايه رأيك تيجي معانا الساحل بعد بكره هو اشتري شاليه هناك و هايستلمه و يقعدو فيه كام يوم لانه شاريه جاهز من واحد بعفشه المهم .. اتفقنا و طبعا خرجت قعدت معاهم و اتغدينا و طبعا طول اليوم قبلات و احضان من رولا و بنتها بقت تهزر معايا و سام بقي قاعد مترجم بس طبعا كنا مبسوطين و بدأنا نعلم بعض بعض الكلمات المهم سافرنا و استلمنا الشاليه فعلا جميل و فيه ثلاث غرف نوم و حمام في الدور العلوي و في الارضي ريسيبشن و مطبخ امريكي و حمام طبعا كله لبس المايوه و نزل البحر و طبعا كلها بيكيني حتي مايوه سام نازل بمايوه بيكيني و الحظ كان في وقت بداية فصل الربيع يعني مافيش ناس علي الشاطئ الا قليل جدا و علي مسافات و مش هاكدب عليكم انا شوفت جسم البنت بيكي بنت رولا في المايوه اتجننت عليها البت جسمها مرسوم في المايوه المهم قعدنا نلعب في البحر و نهزر و نحضن بعض و طبعا كل الحدود و الحواجز اتلغت لان زوجه سام كانت بتيجي جنبي تتعلق في رقبتي و تهزر و تقريبا حضنتها مرتين تلاته هي و بيكي و حسست علي جسمهم في المايه و كانت هيصه فضلنا كده لغاية ما تعبنا و طلعنا طبعا كله كان بيجري علي الحمام زي العيال الصغيره انا جريت طلعت علي الي فوق سام جري علي الي تحت دخلت الحمام لاقيت بيدخل معايا زوجة سام و رولا اختها و بيخانقو معايا علي الحمام طبعا بنهزر شاورت ليهم اني هاقلع الشورت انا كنت نازل البحر بشورت مش مايوه ههههه المهم لاقيتهم بيشاورو انهم مش هايمشو و هما بيضحكو طبعا قمت منزل الشورت شويه اهددهم اني هاقلع الشورت لاقيتهم بيضحكو و يشاورو لي و بيتكلمو فهمت منهم انهم بيقولو اقلع برضه مش هانخرج قمت منزل الشورت لاقيت زوجة سام ضحكت جامد و حطت ايدها علي وشها مكسوفه يعني و انها مش متوقعه ههههه قمت ماسك رولا من شعرها و وقفتها وشها للحيط و قلعتها المايوه بالعافيه و هي كانت مستمتعه جدا بالي باعمله و متجاوبه قوي شديتها من شعرها تحت الدش و بوستها بوسة اغتصاب و طبعا زوبري ده بقي عمود رولا مسكته و بتلعب فيه مسكتها من شعرها نزلتها تمصه نزلت تمص فيه كل ده و المايه نازله علينا طبعا زوجة سام واقفه متجمده مكانها بتتفرج قومت رولا و خليتها تحميني و تغسل جسمي بالشامبو و بعد ما خلصت سيبتهم و خرجت و انا عارف ان الاتنين هايجين لدرجة الجنان بس انا كنت قاصد كل ده لان عارف ان زوجة سام بتحب العنف و الساديه و واضح ان اختها بتحبه هي كمان و الي حصل هايهيجهم قوي المهم دخلت لبست هدومي نسيت اقولكم ان توزيع الغرف ان رولا هاتنام معايا و بنتها في غرفه وحدها و سام مع زوجته في غرفتهم خرجت بعد ما لبست هدومي كانو لسه في الحمام نزلت تحت لاقيت سام خارج من الحمام ملط و طالع يلبس فوق المهم طلبنا غدا و اتغدينا و كان وقت رائع ...
اكمل لكم في الجزء القادم ..
تفاعلكم لو اعجبتكم





الفصل الثالث ...






بعد ما اتغدينا الكل كان تعبان و مرهق من السفر و البحر كله دخل غرفته يريح طبعا انا اخدت رولا في حضني و عملنا واحد هادي نمنا بعده ملط زي ما احنا صحيت لاقيت الدنيا ليل و الكل نايم دخلت اخدت دش و نزلت اقعد تحت عملت شاي اشربه مع سيجارة حشيش لاقيت بيكي بنت رولا صحيت و نازله تعمل نسكافيه لابسه بلوزه قصيره مبينه بطنها و بحملات خفيفه و شورت قصير جدا طبعا انت اصلا هاتجنن عليها و بسبب اللغه بقينا نتكلم زي الخرس بنشاور لبعض و بنضحك بس فهمنا بعض قعدنا بره الشاليه علي البحر قعدنا نبص لبعض و نبتسم و طبعا النظرات واضحه بينا انها اعجاب عزمت عليها بهزار تشرب نفس من سيجارة الحشيش وافقت و اخدتها شربت منها كام نفس و ده خلاني اهيج عليها اكتر شويه و نزل سام قعد معانا و بدأ يترجم بينا و السيجاره عملت شغل مع بيكي و بقت بتضحك كتير و عملت دماغ و بعد شوية رولا صحيت و اختها و بقت سهره قعدنا نتكلم ونهزر و دخلو يجهزو اكل سام قالي اني وحشته قوي و سئلني عن رولا و علاقتنا و ما جابش سيرة الي حصل في الحمام عرفت ان مراته لم تحكي له حاجه طلبت منه الكرباج الي كنت شوفته عنده قالي انه جايب معاه كل حاجه و طلعنا اخد الي انا عايزه اخدت الكرباج و قميص نوم كان شكله غريب كله جلد و مفتح من كل حته و فجأه لاقينا زعيق و خناق تحت نزلنا لاقينا رولا ماسكه بيكي بتتخانق معاها و لينا معاهم طبعا انا مش فاهم حاجه و سام قعد يهدي فيهم و انا احاول اهديهم لان الدنيا ليل و الصوت عالي المهم بعد نص ساعه خناق و انا مش فاهم حاجه طلعت بيكي غرفتها بتعيط و بتزعق مع امها و لينا اخدت رولا و خرجو يقعدو يتكلمو بره سئلت سام ليه الخناقه قالي ان بيكي فقدت عذريتها من صديقها في اوكرانيا قبل ما نيجي علي مصر بيومين و قالت لامها الان و انها لسه صغيره فهمت ان سيجارة الحشيش جرأت البنت تحكي لأمها و خالتها المهم خرجنا قعدنا معاهم نهدي رولا عملت ليها كأس تشربه تهدي نفسها بيه و ولعت سيجارة حشيش انا و سام لاقيت رولا اخدت مني السيجاره شربت منها و دي كانت اول مره تشرب حشيش هما بيشربو سجاير عادي معانا ما عدا بيكي طبعا و لينا اخدت السيجاره الي في ايد سام برضه و دي كانت المره الاولي ليها برضه المهم لاقينا السجاير قربت تخلص سام قام ياخد العربيه و يروح يشتري سجاير من اي مكان و رولا قالت انها هاتروح معاه لانها مخنوقه المهم راحو يجيبو السجاير و لاقيت نفسي مع لينا وحدنا مش عارف حسيت ان لينا بقت بتبص ليا نظرات غريبه دخلت المطبخ دخلت وراها بحجه اني بادخل كوباية الشاي قمت جاي من وراها و راشق زوبري فيها و حاضنها قعدت تتكلم كلمات و تحاول تتخلص مني بس بتقاوم و كأنها بتقولي انا عايزه بس مش هاينفع قمت ماسكها من شعرها و منيمها علي بطنها علي ترابيزه صغيره في المطبخ و طلعت زوبري و نزلت الشورت و الاندر بتاعها و رشقت زوبري في طيزها لاقيته دخل فيها هي كانت بتقاومني بس خفيف اول ما دخل زوبري في طيزها لاقيتها استسلمت خالص و بقيت ارزع في طيزها و هي بقت تتأوه من المتعه و تظبط طيزها معايا طلعت زوبري من طيزها و دخلته في كسها و فضلت ارزع و هي مستمتعه علي الاخر و انا عمال اضربها علي طيزها و ماسك شعرها بالايد التانيه و هي متمتعه علي الاخر فجأه لاقينا بيكي امامنا بتبص لينا بابتسامه طبعا انا اول ما شوفتها خرجت زوبري من لينا لاقيت بيكي بتبص عليه قوي رفعت هدومي براحه علشان تشوفه كويس خصوصا انه كان غرقان من عسل كس لينا و طبعا لينا عدلت نفسها بسرعه و لبست و كانت مكسوفه جدا طبعا اتكلمو مع بعض و انا مش فاهم حاجه طبعا اخدو بعض و طلعو فوق و انا قعدت افكر شويه و جه سام و رولا و قعدنا نتكلم كانت رولا هديت و طلعت فوق ليهم و قعدت مع سام نتكلم عن مراته و عن ميولهم و اني عايز انيكه و هيجته عليا و فهمت منه ان مراته نفسها تشوفه و هو بيتناك مني .... المهم النهار بدأ يطلع و طبعا كان الجو مكهرب بين رولا و بيكي و مع محاولات الكل الموضوع بقي هادي و نزل الكل قعدنا مع بعض لاقيت بيكي فكرت في فكره حلوه قوي نزلت برنامج من علي النت بيترجم الكلام من اوكراني الي عربي و العكس و طبعا برنامج جوجل فيه خاصيه زي دي و بدأنا نستخدمهم و اصبح فيه تواصل بينا و بقي بينا كلام عن طريق جوجل او البرنامج الي كلنا نزلناه علي تليفوناتنا و بقت زي لعبه بنلعبها سوا فرحانين بيها كلنا طلعو غيرو و لبسو المايوهات و نزلو البحر و انا كنت مكسل فقعدت اتفرج عليهم دخلت اعمل قهوه لاقيت بيكي داخله عليا لابسه المايوه البكيني و مره واحده لاقيتها بتطلع زوبري و قعدت علي الارض تمصه زي الي بيسرق حاجه طبعا انا زوبري وقف و بقيت عيني عليهم في البحر خايف حد يطلع و يشوفنا قامت و نامت علي ترابيزة المطبخ و فتحت رجليها و جابت المايوه علي جنب و ظهرت كسها الي يجنن انا لاقيت نفسي راشق زوبري في كسها و نايم فوقها ابوس و اقطع فيها و هي مولعه و اهات و اصوات تهيج اكتر لاقيتها بتجيبهم سيبتها خلصت قمت مخرج زوبري من كسها و جايبهم علي بطنها فرحت قوي و كانت مبسوطه و بوسنا بعض و راحت علي الحمام انا عملت القهوه و خرجت لاقيتهم بيطلعو من البحر و جايين عليا سألو علي بيكي قلتلهم تقريبا في الحمام او في غرفتها فوق طبعا كله جري علي الحمام يستحمي و يغير هدومه نزلت بيكي قعدت معايا بعد ما استحمت و غيرت هدومها و قالت لي انها مبسوطه و اني عاجبها و زوبري عاجبها جدا طبعا ده عن طريق المترجم ما هو خلاص بقينا بنكلم بعض كلنا عن طريق المترجم و قالت ان امها و خالتها محظوظين و انها عارفه ميول خالتها و جوزها و امها انهم بيحبو الساديه في الممارسه و قالت لي حاجه كانت مفاجأه ليا ان امها و خالتها بيمارسو جنس سوا احيانا بالازبار الصناعي و انها شافتهم مرتين و انها قالت لهم في الخناقه انها عارفه و انها مثلهم تريد ممارسة الجنس و انها فقدت عذريتها من حبيبها قبل ما يجو علي مصر بيومين لانهم كانو بيودعو بعض و نسيو نفسهم طبعا هي بتحكيلي و انا بافكر ازاي نعمل جنس جماعي كلنا و بتخيل الي هايحصل لاقيت زوبري وقف بيكي اخدت بالها شاورت عليه و ضحكت فقلت ليها اني بافكر نعمل جنس جماعي قالت هي تريد ذلك ايضا لكن كيف ذلك ؟ قلتلها انتي شوفتيني مع خالتك و عارفه اني بامارس مع امك نعمل ايه ؟ قالت فكره حلوه اننا نعمل حفله و نشرب و احاول امارس مع امها امامهم بعد ما نشرب و نسكر كلنا عجبتني الفكره بس قلت اشرك فيها سام معايا فيها المهم نزلو و قعدنا سوا اخدت سام نتمشي علي البحر و عرضت عليه الفكره اننا نعمل حفله جنس جماعي و يشجع مراته عليها و لانها هاتشوفه و هو بيتناك مني و ممكن توافق لاقيت سام مرحب قوي بالفكره و رجعنا كلم زوجته و وافقت و قال انهم هايعملو حفله بالليل و نلعب و نشرب و ننبسط الكل فرح و جهزنا للحفله و قعدت الف حشيش و سام جهز الخمور و روحنا جيبنا حلويات و حاجات لزوم الحفله و في الليل قعدنا نرقص سوا كلنا و طبعا البوس و اللعب و الهزار اشتغل و الشرب كمان اشتغل قوي و بقيت العب في رولا من تحت عادي و ادخل ايدي تحت الشورت العب في كسها و طيازها و هي تلعب في زوبري قعدت علي كنبه و اخدت رولا في حضني و نزلت بوس و لعب فيها و هي تلعب في زوبري قمت مطلعه ليها هي بصت ليهم و قامت نازله عليه مص طبعا سام عمل زي و بقت مراته تمص له برضه و تبعبصه في طيزه و قلعته كل هدومه و بقت تضرب فيه و علي وشه قمت قالع هدومي انا كمان و بقيت ملط و الدنيا سخنت قمت مقعد رولا و مقلعها هدومها و نزلت علي كسها الحسه و هي بقت الاه عاليه و اصوات الهيجان اشتغلت عند الجميع و سام قلع زوجته هدومها و قعدها علي كرسي جنبنا و نزل لحس في كسها و هي تضربه علي وشه طبعا بيكي قاعده حاطه ايديها جوه الشورت و بتلعب في كسها و بتتفرج مديت ايدي بعبصت سام في طيزه و هو قاعد جنبي علي الارض بيلحس لمراته رولا كانت في عالم تاني قمت وقفت و جيبت رولا من شعرها ضربتها قلم علي وشها و نزلتها تمص زوبري و انا ماسك شعرها و باضربها مديت ايدي جيبت لينا من شعرها ضربتها قلم علي وشها و قعدتها جنب اختها و خليتها تمص زوبري معاها و بقو يتبادلو المص فيه و انا عمال اضربهم و مستمتعين سام وقف جنبي بوسته من شفايفه و خليت بيكي تيجي و بوستها هي كمان و قعدتها جنبهم علي الارض لينا اديتها زوبري تمص فيه شويه و انا واقف جنبي سام بابعبص فيه و هو منسجم قوي قمت ضارب سام و سيبتهم و خليته وطي و قمت مدخل زوبري فيه و قعدت انيكه و انا باضربه و قامت لينا مراته قعدت تضربه هي و رولا و انا اهينه و اشتمه و هو منسجم قوي خليته وطي في الارض زي الكلب و قعدت علي ظهره و خليت لينا مراته تقعد علي زوبري و انيكها و اقوله شوف يا معرص و انا بانيك مراتك يقولي كلنا خدامينك و قامت و قعدت رولا و طبعا لينا بقت بتلعب في بزاز رولا و هي قاعده علي زوبري قومته و قلت له اطلع هات زوبر من فوق و الكرباج طلع جاب زوبرين و الكرباج اديت لبيكي واحد تلبسه علي وسطها علشان تنيكهم معانا فقلعت ملط و لبست الزوبر علي وسطها و خليتها تنيك خالتها و انا بقيت بنيك في امها و بدلت بقيت انيك في سام و هي تنيك امها و طبعا انا نازل عليهم ضرب بالكرباج و اهانات و انزلهم علي الارض و ادوس عليهم برجلي و نيكت لينا و بيكي ناكت امها و بقينا ننيكهم سوا ادخل زوبري في كس واحده و زوبر صناعي في طيزها لغاية ما الكل جاب و تعب من الضرب و النيك قمت واخد بيكي علي الكنبه بعد ما قلعتها الزوبر الي كانت لابساه و فضلت انيكها و هي في قمة سعادتها لغاية ما جابت قمت مقعدهم تحت زوبري و خليتهم يمصو في زوبري كلهم علشان اجيب و جيبت علي وشهم و قعدو يلحسو لبني من علي وش بعض و يلحسو زوبري و اترمينا كلنا علي بعض في الارض شويه مستمتعين بكل الي حصل و الكل مبسوط و مستمتع و بقت حياتنا من وقتها نيك طول ما احنا مع بعض بانيك طول اليوم و الكل بينيك في الكل لان بيكي عاجبها انها تنيكهم قوي و انها تضربهم و تهينهم و خصوصا سام كان عاجبه قوي انه بيتناك مني و من مراته و من بيكي و اصبحو الكل خدم و عبيد عندي انا و بيكي ...

تمني تكونو استمتعتو بالقصه
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: dacte, OMAR., ابن ابليس و 26 آخرين
:) :) :unsure: :unsure: :cautious: :cautious: (y) (y) 🥱 🥱 o_O :whistle: :whistle: 🤪 🤪 😎 😎 :love: :love:
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
الجديد امته 🤔
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم الدمج ..
فضلاً وليس أمراً

طلب الدمج عن طريق الموضوع المخصص له


:
:
بـ التوفيق فى القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
الفصل الاول ..



تبدأ حكايتي في يوم كنت عمل باحد المناطق الراقيه و بعد انتهاء عملي قررت اجلس علي كافيه اشرب قهوه و فعلا دخلت كافيه محترم و جلست علي ترابيزه في مواجهة الشاشه علشان كان فيه مباراه في الدوري قلت اتفرج عليها و كان في الترابيزه الي جنبي راجل معاه اتنين ستات و بنت و كان واضح انهم مش مصريين و جه جول في المباراه كان حلو فعجبني فقلت حلو و صفقت للهدف لاقيت الراجل الي جنبي قالي بعربي مكسر كده هو مين الي بيلعب فقلت له اسم الناديين فقالي انت بتشجع مين قلت له ولا حد منهم و قلت له اسم النادي الي بشجعه فقلت له و انت بتشجع مين قالي انا اصلي بقالي سنين طويله عايش في اوكرانيا و انه جه مصر بسبب الحرب لانه مصري في الاساس و زوجته اوكرانيا و عرفني عليها و علي اختها و بنت اختها و لاقينا نفسنا بنحكي و جه قعد معايا و سابهم و طبعا هو بيتكلم عربي بس واضح انه فيه كلمات كتير ناسيها كان بيحاول يشرحها او يقولها بالانجلش المهم عرفت انه ما عندوش اولاد و انه عايشه معاه اخت زوجته و بنتها هو كان اسمه سامي بس بيقوله له سام و زوجته بيقوله ليها لينا و اختها رولا و بنتها بيكي بعد ما قعدنا شويه تبادلنا ارقام الموبايلات و قمت روحت تاني يوم لاقيته بيكلمني و يعزمني نتقابل تاني فعلا اتقابلنا و عرفت منه انه مالوش اصدقاء في مصر و بيحاول يعمل صداقات مع حد يقدر يفهمه لانه جاي من ثقافه مختلفه هو و زوجته و بنتها و عايز حد يفهم ده و بقينا نقرب من بعض اكتر و بقينا اصدقاء و بقي يدعوني الي بيته و اتعرفت علي زوجته و اختها و بنتها طبعا انا ما كنتش بافهم منهم و لا كلمه و هو بيترجم علي قد ما يقدر و هما كانو بيحاولو يكلموني انجلش علي قدهم برضه علشان افهمهم في يوم عرفت ان زوجته و اهلها مسافرين كام يوم شرم الشيخ تغيير جو و هو هايقعد فقالي تعالي اقعد معايا وافقت و روحت اقعد معاه شربنا كاسين علي سيجارتين حشيش و هو كان في الحشيش علي قده قوي المهم لاول مره لاقيته سكر و بقي طينه طبعا ده لاننا وحدنا كان الاول بنشرب في وجود اسرته فكان الشرب بحدود المهم لاقيته تعب اخدته ادخله غرفة نومه الي اول مره ادخلها و لاقيتها غرفة جنس مش غرفة نوم لاقيت كرباج من بتوع افلام السكس و ازبار صناعي و ملابس غريبه معلقه المهم نيمته و خرجت هو كان قايلي علي غرفة انام فيها قعدت في الصاله افكر في الي شوفته في غرفته و خصوصا موضوع الازبار الصناعي دي مين الي بيتناك بيها ؟ شويه و دخلت ابص عليه لاقيته بدأ يفوق و عايز يدخل الحمام ساعدته لغاية ما دخل لاقيته رجع و هو بيغسل وشه و بيفوق روحه غرق هدومه كلها قلعتها له في الحمام و اخدته علي غرفة النوم يلبس هدوم نضيفه لاقيته اترمي علي السرير سيبته و قعدت جنبه اهزر معاه و افوق فيه فبهزر معاه و مسكت زوبر صناعي و قلتله ده مين الي سايب بتاعه عندك ده و بتعمل بيه ايه ؟ ابتسم و قالي للجنس قلت له انا عارف بس مين بيستعمله قالي و هو بيضحك اي حد قلتله انت استعملته قالي اه و نفسي في الحقيقي قلتله اصحي بقي كده و تعالي معايا قومته و دخلته الحمام قلعته الاندر و دخلته تحت الدش علشان يفوق طبعا بقيت احسس علي جسمه و علي طيزه و هو مستسلم خالص خرجنا و لبس هدومه و بدأ يفوق شويه و بدأت اسئله عرفت منه انه هو و زوجته بيحبو الجنس قوي و انهم مارسو كل انواع الجنس سوا حتي الجنس السادي و انها كانت بتنيكه بالازبار الصناعي دي و هو كمان كان بينيكها في كسها و يحط زوبر صناعي في طيزها او العكس و انه عمره ما جرب مع واحد حقيقي كله بينه و بين زوجته و قالي بصراحه اني عاجبه قوي و عايزني انيكه لانه نفسه يجرب النيك مع راجل بجد لاقيت نفسي متجواب معاه و قدرت صراحته و اني اول حد يعرف الموضوع ده اخدته في حضني و طبطبت عليه لاقيته حضني قوي و بدأ يحسس علي صدري و بطني لغاية ما نزل علي زبي مسكه كان واقف هو نزل قعد بين رجلي و قلعني البنطلون و الاندر و مسك زوبري و نزل مص فيه بطريقه ولعتني و كأن شرموط قاعد بين رجلي بيتمتع بمص زبري و كأنه كان هايموت عليه لاقيته بيقولي انا كلبك اعمل فيها الي انت عايزه فهمت هو عايز ايه اخدته علي غرفة النوم و قلعنا ملط و قعدته زي الكللابب و فضلت اضربه بالكرباج علي جسمه و اشتمه و اهينه و هو مستمتع جدا و قمت ضربه قلم اترمي علي السرير قلتله هافشخك يا كلب يا متناك و رفعت رجليه و دخلت زوبري فيه حشر مره واحده شهق و صوت ضربته قلم تاني و قلتله اخرسي يا شرموطه و فضلت ارزع فيه و هو تحتي يتوجع بس في قمة المتعه و اقوله مراتك كانت بتنيكك كده يقولي انت احلي بكتير انا هابقي المتناك بتاعك و خدامك و عبدك فضلت ارزع و انيك فيه و هو مستمتع جدا تحتي و انا اضربه و اشتمه و اهينه لغاية ما جيبتهم في طيزه و طلعت زوبري وبقيت اجيب اللبن الي خارج من طيزه احطه في بوقه و اقوله اشرب لبني و هو فيه طعم طيزك و خليته يمص زوبري و يلحس اللبن الي عليه بلسانه زي الكللابب و نام في حضني كده للصبح قمنا الصبح استحمينا سوا و فطرنا و هو كان مبسوط جدا و طول الوقت يلعب في زوبري و يمصه و يتشرمط و يقولي انا كلبك و عبدك حبيبي اؤمرني عايزك تبهدلني فهمت منه انه بيحب كده و ان مراته كانت بتمارس معاه جنس سادي و بتنيكه و بتضربه و بينيكها زي العبد الي بينيك سيدته و انهم بيمارسو كل انواع الجنس سوا فسئلته انت ناوي تحكي ليها الي حصل بينا ؟ .. قالي زي ما تحب انت قلت له هي مش هاتزعل ؟ قالي هاتزعل ليه ؟ قلتله خلاص قلها لو انت عايز المهم قضينا مع بعض يومين بصراحه انا اتمتعت لانه كان اول مره امارس جنس كده ...
اتمني تعجبكم و نلتقي في الجزء التاني




الفصل التاني ...





بعد كام يوم متعه مع سام رجعت زوجته و اختها و بنتها و طبعا ما مفيش حاجه بنعرف نعملها انا و سام غير بعبوص و هو ماشي و طبعا بيقابله بشرمطه منه و احيانا يلعب في زوبري من علي البنطلون و بعد كام يوم قالي عايز اقولك علي حاجه قلتله قول قالي انه حكي لزوجته الي حصل و انها مبسوطه و نفسها تشوفنا و قالي ان مافيش حد كان يعرف بميولهم الا لما جم الي مصر اختها و بنتها عرفو لما شافو الحاجات الي شوفتها في غرفة نومهم و انهم تعاملو مع الموضوع عادي لانها ميول كل واحد حر فيها و قالي بصراحه ان اخت زوجته معجبه بيا قوي و انها قالت لزوجته انها مش عارفه تتكلم معايا علشان اللغه فقلت له طب اعمل ايه ؟ قالي ان بعد يومين عيد ميلادها و طلبت مني اعزمك ... علي فكره سام ده في الخمسينات و زوجته لينا في الاربعين قصيره شويه بس بيضه و جسمها مقسم و رفيع و اختها رولا اطول منها شويه و اكبر منها بسنتين يعني في نهاية الاربعين و جسمها فرسه مش تخينه بس فرسه و بنتهم بيكي حوالي ١٥ سنه عباره عن شيكولاته بيضه طبعا الجمال بتاعهم اوكراني .. المهم عملت موقف شيك و عزمتهم علي العشا في مكان جميل فيه اغاني و رقص و جيبت ليها تورته و عملت ليها مفاجأه حلوه مع هديه كانت طايره من الفرح و احضان و بوس من الفرحه و اتعشينا و شربنا شوية نبيذ و جت موسيقي هاديه الناس بتقوم ترقص مع بعض فطلبتها للرقص قامت طبعا بفرحه و رقصنا سوا و هي في حضني كان حضن مش عادي كان كله شوق و حب و لهفه ما اتكلمناش مع بعض غير كلمتين انجلش بتعبر عن سعاداتنا خلصنا سهرتنا و روحنا علي بيت سام و طبعا انا و رولا عايشين قصه حب مع بعض دخلنا البيت حضنتني و بوسنا بعض بوسه طويله قطعنا فيها بعض طبعا طول الليل مش قادرين نعمل كده علشان الناس و كأننا ما صدقنا دخلنا البيت و طلعنا كل الحرمان الي جوانا امام الكل و نسينا نفسنا و لاقيتها واخداني علي غرفة نومها و احنا ماشيين في حضن بعض و لا حاسين بمن معنا دخلنا غرفة النوم بقينا بنقطع بعض بوس و لعبت في بزازها و بقيت اقطعها و هي تقطع فيا و قلعنا هدوم بعض و كأنها خناقه و بنقطع في بعض كل ده و احنا واقفين ورا الباب بعد ما قلعنا ملط و احنا طول الوقت بنقطع بعض بوس و تقفيش و بنقطع بعض و نزلت تبوس جسمي نزلت علي بزازي و قعدت ترضعهم و تقرص حلماتي و نزلت علي بطني و هي بقرص حلماتي لغاية ما نزلت علي زوبري اخدته ببوقها تاكله مش تمصه و بقت تمصه و هي بتقطع في جسمي بإيديها قمت ماسكها من شعرها و راميها علي السرير علي ظهرها نامت و فتحت رجليها نزلت علي كسها اكلته و هي بقت تصرخ و تتكلم طبعا كلام مش فاهمه بس واضح انها مستمتعه جدا و عايزاني اقطعه لانها كانت ماسكه شعري و بتزنق وشي في كسها و بتصرخ بعد ما قطعت كسها ببوقي و سناني و لساني قمت علشان انيكها رفعت راسها تعدل نفسها قمت ضاربها قلم علي وشها و ماسك ايدها مثبتهم علي السرير و رازع زبري في كسها صرخت ضربتها قلم تاني و فضلت ارزع فيها و هي فاتحه رجليها و رافعاهم ليا و في قمة متعتها نزلت بوستها لاقيتها بتقطع شفايفي سيبت ايديها و حضنا بعض كانت بتقطع في لحمي لدرجه اني حسيت اني اتعورت في ظهري من ايديها فضلنا علي كده لغاية ما لاقيتها بتجيب و بتصرخ و بتتكلم بصوت عالي جيبتهم معاها جبناهم و فضلنا حاضنين بعض جامد و كأننا اتجمدنا كده مش بنتحرك قعدنا كده دقائق و بعدها سيبنا بعض و نمنا في حضن بعض كده للصبح و كانت ليله رائعه بصراحه قمت الصبح مش مركز في الوقت و اعتقدت ان مافيش حد لسه صحي كنت عايز ادخل الحمام لبست الاندر و خرجت لاقيت سام و لينا طبعا اتحرجت جريت علي الحمام و ناديت علي سام يجيب لي ملابس علشان اخرج بيها قالي عادي خد دش و لف نفسك بالبشكير و لما تخرج شوف تلبس ايه فعلا عملت كده و خرجت لاقيت رولا صحيت و قاعده معاهم في الريسبشن و معاهم بنتها و بيتكلمو و يهزرو خرجت سلمت عليهم طبعا هما كانو بيبصو لي بفرحه كأنهم مبسوطين من الي حصل دخلت اجيب هدومي لاقيتها طبعا متبهدله و مرميه علي الارض لمتها و دخلت غرفة سام اشوف هالبس ايه لاقيت سام قرب مني و مسك زوبري و قالي وحشني قوي سيدي و نزل علي الارض يمصه فوقف زوبري قلتله اهدي شويه حد يدخل علينا قالي وحشني قوي مصه شويه و قام و قالي رولا مبسوطه قوي و عجبتها قوي قلتله عرفت منين قالي و انت في الحمام كانت بتحكي انها قضت اجمل عيد ميلاد في حياتها و انها لم تكن تتوقع كل الي حصل من اول السهره لغاية ما صحيت و انها سعيده جدا قلتله طب كويس قالي ايه رأيك تيجي معانا الساحل بعد بكره هو اشتري شاليه هناك و هايستلمه و يقعدو فيه كام يوم لانه شاريه جاهز من واحد بعفشه المهم .. اتفقنا و طبعا خرجت قعدت معاهم و اتغدينا و طبعا طول اليوم قبلات و احضان من رولا و بنتها بقت تهزر معايا و سام بقي قاعد مترجم بس طبعا كنا مبسوطين و بدأنا نعلم بعض بعض الكلمات المهم سافرنا و استلمنا الشاليه فعلا جميل و فيه ثلاث غرف نوم و حمام في الدور العلوي و في الارضي ريسيبشن و مطبخ امريكي و حمام طبعا كله لبس المايوه و نزل البحر و طبعا كلها بيكيني حتي مايوه سام نازل بمايوه بيكيني و الحظ كان في وقت بداية فصل الربيع يعني مافيش ناس علي الشاطئ الا قليل جدا و علي مسافات و مش هاكدب عليكم انا شوفت جسم البنت بيكي بنت رولا في المايوه اتجننت عليها البت جسمها مرسوم في المايوه المهم قعدنا نلعب في البحر و نهزر و نحضن بعض و طبعا كل الحدود و الحواجز اتلغت لان زوجه سام كانت بتيجي جنبي تتعلق في رقبتي و تهزر و تقريبا حضنتها مرتين تلاته هي و بيكي و حسست علي جسمهم في المايه و كانت هيصه فضلنا كده لغاية ما تعبنا و طلعنا طبعا كله كان بيجري علي الحمام زي العيال الصغيره انا جريت طلعت علي الي فوق سام جري علي الي تحت دخلت الحمام لاقيت بيدخل معايا زوجة سام و رولا اختها و بيخانقو معايا علي الحمام طبعا بنهزر شاورت ليهم اني هاقلع الشورت انا كنت نازل البحر بشورت مش مايوه ههههه المهم لاقيتهم بيشاورو انهم مش هايمشو و هما بيضحكو طبعا قمت منزل الشورت شويه اهددهم اني هاقلع الشورت لاقيتهم بيضحكو و يشاورو لي و بيتكلمو فهمت منهم انهم بيقولو اقلع برضه مش هانخرج قمت منزل الشورت لاقيت زوجة سام ضحكت جامد و حطت ايدها علي وشها مكسوفه يعني و انها مش متوقعه ههههه قمت ماسك رولا من شعرها و وقفتها وشها للحيط و قلعتها المايوه بالعافيه و هي كانت مستمتعه جدا بالي باعمله و متجاوبه قوي شديتها من شعرها تحت الدش و بوستها بوسة ****** و طبعا زوبري ده بقي عمود رولا مسكته و بتلعب فيه مسكتها من شعرها نزلتها تمصه نزلت تمص فيه كل ده و المايه نازله علينا طبعا زوجة سام واقفه متجمده مكانها بتتفرج قومت رولا و خليتها تحميني و تغسل جسمي بالشامبو و بعد ما خلصت سيبتهم و خرجت و انا عارف ان الاتنين هايجين لدرجة الجنان بس انا كنت قاصد كل ده لان عارف ان زوجة سام بتحب العنف و الساديه و واضح ان اختها بتحبه هي كمان و الي حصل هايهيجهم قوي المهم دخلت لبست هدومي نسيت اقولكم ان توزيع الغرف ان رولا هاتنام معايا و بنتها في غرفه وحدها و سام مع زوجته في غرفتهم خرجت بعد ما لبست هدومي كانو لسه في الحمام نزلت تحت لاقيت سام خارج من الحمام ملط و طالع يلبس فوق المهم طلبنا غدا و اتغدينا و كان وقت رائع ... اكمل لكم في الجزء القادم .. تفاعلكم لو اعجبتكم
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
تم الدمج ..
:
:
بـ التوفيق فى القادم
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
جامدة تسلم ايدك
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
الفصل الاول ..



تبدأ حكايتي في يوم كنت عمل باحد المناطق الراقيه و بعد انتهاء عملي قررت اجلس علي كافيه اشرب قهوه و فعلا دخلت كافيه محترم و جلست علي ترابيزه في مواجهة الشاشه علشان كان فيه مباراه في الدوري قلت اتفرج عليها و كان في الترابيزه الي جنبي راجل معاه اتنين ستات و بنت و كان واضح انهم مش مصريين و جه جول في المباراه كان حلو فعجبني فقلت حلو و صفقت للهدف لاقيت الراجل الي جنبي قالي بعربي مكسر كده هو مين الي بيلعب فقلت له اسم الناديين فقالي انت بتشجع مين قلت له ولا حد منهم و قلت له اسم النادي الي بشجعه فقلت له و انت بتشجع مين قالي انا اصلي بقالي سنين طويله عايش في اوكرانيا و انه جه مصر بسبب الحرب لانه مصري في الاساس و زوجته اوكرانيا و عرفني عليها و علي اختها و بنت اختها و لاقينا نفسنا بنحكي و جه قعد معايا و سابهم و طبعا هو بيتكلم عربي بس واضح انه فيه كلمات كتير ناسيها كان بيحاول يشرحها او يقولها بالانجلش المهم عرفت انه ما عندوش اولاد و انه عايشه معاه اخت زوجته و بنتها هو كان اسمه سامي بس بيقوله له سام و زوجته بيقوله ليها لينا و اختها رولا و بنتها بيكي بعد ما قعدنا شويه تبادلنا ارقام الموبايلات و قمت روحت تاني يوم لاقيته بيكلمني و يعزمني نتقابل تاني فعلا اتقابلنا و عرفت منه انه مالوش اصدقاء في مصر و بيحاول يعمل صداقات مع حد يقدر يفهمه لانه جاي من ثقافه مختلفه هو و زوجته و بنتها و عايز حد يفهم ده و بقينا نقرب من بعض اكتر و بقينا اصدقاء و بقي يدعوني الي بيته و اتعرفت علي زوجته و اختها و بنتها طبعا انا ما كنتش بافهم منهم و لا كلمه و هو بيترجم علي قد ما يقدر و هما كانو بيحاولو يكلموني انجلش علي قدهم برضه علشان افهمهم في يوم عرفت ان زوجته و اهلها مسافرين كام يوم شرم الشيخ تغيير جو و هو هايقعد فقالي تعالي اقعد معايا وافقت و روحت اقعد معاه شربنا كاسين علي سيجارتين حشيش و هو كان في الحشيش علي قده قوي المهم لاول مره لاقيته سكر و بقي طينه طبعا ده لاننا وحدنا كان الاول بنشرب في وجود اسرته فكان الشرب بحدود المهم لاقيته تعب اخدته ادخله غرفة نومه الي اول مره ادخلها و لاقيتها غرفة جنس مش غرفة نوم لاقيت كرباج من بتوع افلام السكس و ازبار صناعي و ملابس غريبه معلقه المهم نيمته و خرجت هو كان قايلي علي غرفة انام فيها قعدت في الصاله افكر في الي شوفته في غرفته و خصوصا موضوع الازبار الصناعي دي مين الي بيتناك بيها ؟ شويه و دخلت ابص عليه لاقيته بدأ يفوق و عايز يدخل الحمام ساعدته لغاية ما دخل لاقيته رجع و هو بيغسل وشه و بيفوق روحه غرق هدومه كلها قلعتها له في الحمام و اخدته علي غرفة النوم يلبس هدوم نضيفه لاقيته اترمي علي السرير سيبته و قعدت جنبه اهزر معاه و افوق فيه فبهزر معاه و مسكت زوبر صناعي و قلتله ده مين الي سايب بتاعه عندك ده و بتعمل بيه ايه ؟ ابتسم و قالي للجنس قلت له انا عارف بس مين بيستعمله قالي و هو بيضحك اي حد قلتله انت استعملته قالي اه و نفسي في الحقيقي قلتله اصحي بقي كده و تعالي معايا قومته و دخلته الحمام قلعته الاندر و دخلته تحت الدش علشان يفوق طبعا بقيت احسس علي جسمه و علي طيزه و هو مستسلم خالص خرجنا و لبس هدومه و بدأ يفوق شويه و بدأت اسئله عرفت منه انه هو و زوجته بيحبو الجنس قوي و انهم مارسو كل انواع الجنس سوا حتي الجنس السادي و انها كانت بتنيكه بالازبار الصناعي دي و هو كمان كان بينيكها في كسها و يحط زوبر صناعي في طيزها او العكس و انه عمره ما جرب مع واحد حقيقي كله بينه و بين زوجته و قالي بصراحه اني عاجبه قوي و عايزني انيكه لانه نفسه يجرب النيك مع راجل بجد لاقيت نفسي متجواب معاه و قدرت صراحته و اني اول حد يعرف الموضوع ده اخدته في حضني و طبطبت عليه لاقيته حضني قوي و بدأ يحسس علي صدري و بطني لغاية ما نزل علي زبي مسكه كان واقف هو نزل قعد بين رجلي و قلعني البنطلون و الاندر و مسك زوبري و نزل مص فيه بطريقه ولعتني و كأن شرموط قاعد بين رجلي بيتمتع بمص زبري و كأنه كان هايموت عليه لاقيته بيقولي انا كلبك اعمل فيها الي انت عايزه فهمت هو عايز ايه اخدته علي غرفة النوم و قلعنا ملط و قعدته زي الكللابب و فضلت اضربه بالكرباج علي جسمه و اشتمه و اهينه و هو مستمتع جدا و قمت ضربه قلم اترمي علي السرير قلتله هافشخك يا كلب يا متناك و رفعت رجليه و دخلت زوبري فيه حشر مره واحده شهق و صوت ضربته قلم تاني و قلتله اخرسي يا شرموطه و فضلت ارزع فيه و هو تحتي يتوجع بس في قمة المتعه و اقوله مراتك كانت بتنيكك كده يقولي انت احلي بكتير انا هابقي المتناك بتاعك و خدامك و عبدك فضلت ارزع و انيك فيه و هو مستمتع جدا تحتي و انا اضربه و اشتمه و اهينه لغاية ما جيبتهم في طيزه و طلعت زوبري وبقيت اجيب اللبن الي خارج من طيزه احطه في بوقه و اقوله اشرب لبني و هو فيه طعم طيزك و خليته يمص زوبري و يلحس اللبن الي عليه بلسانه زي الكللابب و نام في حضني كده للصبح قمنا الصبح استحمينا سوا و فطرنا و هو كان مبسوط جدا و طول الوقت يلعب في زوبري و يمصه و يتشرمط و يقولي انا كلبك و عبدك حبيبي اؤمرني عايزك تبهدلني فهمت منه انه بيحب كده و ان مراته كانت بتمارس معاه جنس سادي و بتنيكه و بتضربه و بينيكها زي العبد الي بينيك سيدته و انهم بيمارسو كل انواع الجنس سوا فسئلته انت ناوي تحكي ليها الي حصل بينا ؟ .. قالي زي ما تحب انت قلت له هي مش هاتزعل ؟ قالي هاتزعل ليه ؟ قلتله خلاص قلها لو انت عايز المهم قضينا مع بعض يومين بصراحه انا اتمتعت لانه كان اول مره امارس جنس كده ...
اتمني تعجبكم و نلتقي في الجزء التاني




الفصل التاني ...





بعد كام يوم متعه مع سام رجعت زوجته و اختها و بنتها و طبعا ما مفيش حاجه بنعرف نعملها انا و سام غير بعبوص و هو ماشي و طبعا بيقابله بشرمطه منه و احيانا يلعب في زوبري من علي البنطلون و بعد كام يوم قالي عايز اقولك علي حاجه قلتله قول قالي انه حكي لزوجته الي حصل و انها مبسوطه و نفسها تشوفنا و قالي ان مافيش حد كان يعرف بميولهم الا لما جم الي مصر اختها و بنتها عرفو لما شافو الحاجات الي شوفتها في غرفة نومهم و انهم تعاملو مع الموضوع عادي لانها ميول كل واحد حر فيها و قالي بصراحه ان اخت زوجته معجبه بيا قوي و انها قالت لزوجته انها مش عارفه تتكلم معايا علشان اللغه فقلت له طب اعمل ايه ؟ قالي ان بعد يومين عيد ميلادها و طلبت مني اعزمك ... علي فكره سام ده في الخمسينات و زوجته لينا في الاربعين قصيره شويه بس بيضه و جسمها مقسم و رفيع و اختها رولا اطول منها شويه و اكبر منها بسنتين يعني في نهاية الاربعين و جسمها فرسه مش تخينه بس فرسه و بنتهم بيكي حوالي ١٥ سنه عباره عن شيكولاته بيضه طبعا الجمال بتاعهم اوكراني .. المهم عملت موقف شيك و عزمتهم علي العشا في مكان جميل فيه اغاني و رقص و جيبت ليها تورته و عملت ليها مفاجأه حلوه مع هديه كانت طايره من الفرح و احضان و بوس من الفرحه و اتعشينا و شربنا شوية نبيذ و جت موسيقي هاديه الناس بتقوم ترقص مع بعض فطلبتها للرقص قامت طبعا بفرحه و رقصنا سوا و هي في حضني كان حضن مش عادي كان كله شوق و حب و لهفه ما اتكلمناش مع بعض غير كلمتين انجلش بتعبر عن سعاداتنا خلصنا سهرتنا و روحنا علي بيت سام و طبعا انا و رولا عايشين قصه حب مع بعض دخلنا البيت حضنتني و بوسنا بعض بوسه طويله قطعنا فيها بعض طبعا طول الليل مش قادرين نعمل كده علشان الناس و كأننا ما صدقنا دخلنا البيت و طلعنا كل الحرمان الي جوانا امام الكل و نسينا نفسنا و لاقيتها واخداني علي غرفة نومها و احنا ماشيين في حضن بعض و لا حاسين بمن معنا دخلنا غرفة النوم بقينا بنقطع بعض بوس و لعبت في بزازها و بقيت اقطعها و هي تقطع فيا و قلعنا هدوم بعض و كأنها خناقه و بنقطع في بعض كل ده و احنا واقفين ورا الباب بعد ما قلعنا ملط و احنا طول الوقت بنقطع بعض بوس و تقفيش و بنقطع بعض و نزلت تبوس جسمي نزلت علي بزازي و قعدت ترضعهم و تقرص حلماتي و نزلت علي بطني و هي بقرص حلماتي لغاية ما نزلت علي زوبري اخدته ببوقها تاكله مش تمصه و بقت تمصه و هي بتقطع في جسمي بإيديها قمت ماسكها من شعرها و راميها علي السرير علي ظهرها نامت و فتحت رجليها نزلت علي كسها اكلته و هي بقت تصرخ و تتكلم طبعا كلام مش فاهمه بس واضح انها مستمتعه جدا و عايزاني اقطعه لانها كانت ماسكه شعري و بتزنق وشي في كسها و بتصرخ بعد ما قطعت كسها ببوقي و سناني و لساني قمت علشان انيكها رفعت راسها تعدل نفسها قمت ضاربها قلم علي وشها و ماسك ايدها مثبتهم علي السرير و رازع زبري في كسها صرخت ضربتها قلم تاني و فضلت ارزع فيها و هي فاتحه رجليها و رافعاهم ليا و في قمة متعتها نزلت بوستها لاقيتها بتقطع شفايفي سيبت ايديها و حضنا بعض كانت بتقطع في لحمي لدرجه اني حسيت اني اتعورت في ظهري من ايديها فضلنا علي كده لغاية ما لاقيتها بتجيب و بتصرخ و بتتكلم بصوت عالي جيبتهم معاها جبناهم و فضلنا حاضنين بعض جامد و كأننا اتجمدنا كده مش بنتحرك قعدنا كده دقائق و بعدها سيبنا بعض و نمنا في حضن بعض كده للصبح و كانت ليله رائعه بصراحه قمت الصبح مش مركز في الوقت و اعتقدت ان مافيش حد لسه صحي كنت عايز ادخل الحمام لبست الاندر و خرجت لاقيت سام و لينا طبعا اتحرجت جريت علي الحمام و ناديت علي سام يجيب لي ملابس علشان اخرج بيها قالي عادي خد دش و لف نفسك بالبشكير و لما تخرج شوف تلبس ايه فعلا عملت كده و خرجت لاقيت رولا صحيت و قاعده معاهم في الريسبشن و معاهم بنتها و بيتكلمو و يهزرو خرجت سلمت عليهم طبعا هما كانو بيبصو لي بفرحه كأنهم مبسوطين من الي حصل دخلت اجيب هدومي لاقيتها طبعا متبهدله و مرميه علي الارض لمتها و دخلت غرفة سام اشوف هالبس ايه لاقيت سام قرب مني و مسك زوبري و قالي وحشني قوي سيدي و نزل علي الارض يمصه فوقف زوبري قلتله اهدي شويه حد يدخل علينا قالي وحشني قوي مصه شويه و قام و قالي رولا مبسوطه قوي و عجبتها قوي قلتله عرفت منين قالي و انت في الحمام كانت بتحكي انها قضت اجمل عيد ميلاد في حياتها و انها لم تكن تتوقع كل الي حصل من اول السهره لغاية ما صحيت و انها سعيده جدا قلتله طب كويس قالي ايه رأيك تيجي معانا الساحل بعد بكره هو اشتري شاليه هناك و هايستلمه و يقعدو فيه كام يوم لانه شاريه جاهز من واحد بعفشه المهم .. اتفقنا و طبعا خرجت قعدت معاهم و اتغدينا و طبعا طول اليوم قبلات و احضان من رولا و بنتها بقت تهزر معايا و سام بقي قاعد مترجم بس طبعا كنا مبسوطين و بدأنا نعلم بعض بعض الكلمات المهم سافرنا و استلمنا الشاليه فعلا جميل و فيه ثلاث غرف نوم و حمام في الدور العلوي و في الارضي ريسيبشن و مطبخ امريكي و حمام طبعا كله لبس المايوه و نزل البحر و طبعا كلها بيكيني حتي مايوه سام نازل بمايوه بيكيني و الحظ كان في وقت بداية فصل الربيع يعني مافيش ناس علي الشاطئ الا قليل جدا و علي مسافات و مش هاكدب عليكم انا شوفت جسم البنت بيكي بنت رولا في المايوه اتجننت عليها البت جسمها مرسوم في المايوه المهم قعدنا نلعب في البحر و نهزر و نحضن بعض و طبعا كل الحدود و الحواجز اتلغت لان زوجه سام كانت بتيجي جنبي تتعلق في رقبتي و تهزر و تقريبا حضنتها مرتين تلاته هي و بيكي و حسست علي جسمهم في المايه و كانت هيصه فضلنا كده لغاية ما تعبنا و طلعنا طبعا كله كان بيجري علي الحمام زي العيال الصغيره انا جريت طلعت علي الي فوق سام جري علي الي تحت دخلت الحمام لاقيت بيدخل معايا زوجة سام و رولا اختها و بيخانقو معايا علي الحمام طبعا بنهزر شاورت ليهم اني هاقلع الشورت انا كنت نازل البحر بشورت مش مايوه ههههه المهم لاقيتهم بيشاورو انهم مش هايمشو و هما بيضحكو طبعا قمت منزل الشورت شويه اهددهم اني هاقلع الشورت لاقيتهم بيضحكو و يشاورو لي و بيتكلمو فهمت منهم انهم بيقولو اقلع برضه مش هانخرج قمت منزل الشورت لاقيت زوجة سام ضحكت جامد و حطت ايدها علي وشها مكسوفه يعني و انها مش متوقعه ههههه قمت ماسك رولا من شعرها و وقفتها وشها للحيط و قلعتها المايوه بالعافيه و هي كانت مستمتعه جدا بالي باعمله و متجاوبه قوي شديتها من شعرها تحت الدش و بوستها بوسة ****** و طبعا زوبري ده بقي عمود رولا مسكته و بتلعب فيه مسكتها من شعرها نزلتها تمصه نزلت تمص فيه كل ده و المايه نازله علينا طبعا زوجة سام واقفه متجمده مكانها بتتفرج قومت رولا و خليتها تحميني و تغسل جسمي بالشامبو و بعد ما خلصت سيبتهم و خرجت و انا عارف ان الاتنين هايجين لدرجة الجنان بس انا كنت قاصد كل ده لان عارف ان زوجة سام بتحب العنف و الساديه و واضح ان اختها بتحبه هي كمان و الي حصل هايهيجهم قوي المهم دخلت لبست هدومي نسيت اقولكم ان توزيع الغرف ان رولا هاتنام معايا و بنتها في غرفه وحدها و سام مع زوجته في غرفتهم خرجت بعد ما لبست هدومي كانو لسه في الحمام نزلت تحت لاقيت سام خارج من الحمام ملط و طالع يلبس فوق المهم طلبنا غدا و اتغدينا و كان وقت رائع ...
اكمل لكم في الجزء القادم ..
تفاعلكم لو اعجبتكم





الفصل الثالث ...






بعد ما اتغدينا الكل كان تعبان و مرهق من السفر و البحر كله دخل غرفته يريح طبعا انا اخدت رولا في حضني و عملنا واحد هادي نمنا بعده ملط زي ما احنا صحيت لاقيت الدنيا ليل و الكل نايم دخلت اخدت دش و نزلت اقعد تحت عملت شاي اشربه مع سيجارة حشيش لاقيت بيكي بنت رولا صحيت و نازله تعمل نسكافيه لابسه بلوزه قصيره مبينه بطنها و بحملات خفيفه و شورت قصير جدا طبعا انت اصلا هاتجنن عليها و بسبب اللغه بقينا نتكلم زي الخرس بنشاور لبعض و بنضحك بس فهمنا بعض قعدنا بره الشاليه علي البحر قعدنا نبص لبعض و نبتسم و طبعا النظرات واضحه بينا انها اعجاب عزمت عليها بهزار تشرب نفس من سيجارة الحشيش وافقت و اخدتها شربت منها كام نفس و ده خلاني اهيج عليها اكتر شويه و نزل سام قعد معانا و بدأ يترجم بينا و السيجاره عملت شغل مع بيكي و بقت بتضحك كتير و عملت دماغ و بعد شوية رولا صحيت و اختها و بقت سهره قعدنا نتكلم ونهزر و دخلو يجهزو اكل سام قالي اني وحشته قوي و سئلني عن رولا و علاقتنا و ما جابش سيرة الي حصل في الحمام عرفت ان مراته لم تحكي له حاجه طلبت منه الكرباج الي كنت شوفته عنده قالي انه جايب معاه كل حاجه و طلعنا اخد الي انا عايزه اخدت الكرباج و قميص نوم كان شكله غريب كله جلد و مفتح من كل حته و فجأه لاقينا زعيق و خناق تحت نزلنا لاقينا رولا ماسكه بيكي بتتخانق معاها و لينا معاهم طبعا انا مش فاهم حاجه و سام قعد يهدي فيهم و انا احاول اهديهم لان الدنيا ليل و الصوت عالي المهم بعد نص ساعه خناق و انا مش فاهم حاجه طلعت بيكي غرفتها بتعيط و بتزعق مع امها و لينا اخدت رولا و خرجو يقعدو يتكلمو بره سئلت سام ليه الخناقه قالي ان بيكي فقدت عذريتها من صديقها في اوكرانيا قبل ما نيجي علي مصر بيومين و قالت لامها الان و انها لسه صغيره فهمت ان سيجارة الحشيش جرأت البنت تحكي لأمها و خالتها المهم خرجنا قعدنا معاهم نهدي رولا عملت ليها كأس تشربه تهدي نفسها بيه و ولعت سيجارة حشيش انا و سام لاقيت رولا اخدت مني السيجاره شربت منها و دي كانت اول مره تشرب حشيش هما بيشربو سجاير عادي معانا ما عدا بيكي طبعا و لينا اخدت السيجاره الي في ايد سام برضه و دي كانت المره الاولي ليها برضه المهم لاقينا السجاير قربت تخلص سام قام ياخد العربيه و يروح يشتري سجاير من اي مكان و رولا قالت انها هاتروح معاه لانها مخنوقه المهم راحو يجيبو السجاير و لاقيت نفسي مع لينا وحدنا مش عارف حسيت ان لينا بقت بتبص ليا نظرات غريبه دخلت المطبخ دخلت وراها بحجه اني بادخل كوباية الشاي قمت جاي من وراها و راشق زوبري فيها و حاضنها قعدت تتكلم كلمات و تحاول تتخلص مني بس بتقاوم و كأنها بتقولي انا عايزه بس مش هاينفع قمت ماسكها من شعرها و منيمها علي بطنها علي ترابيزه صغيره في المطبخ و طلعت زوبري و نزلت الشورت و الاندر بتاعها و رشقت زوبري في طيزها لاقيته دخل فيها هي كانت بتقاومني بس خفيف اول ما دخل زوبري في طيزها لاقيتها استسلمت خالص و بقيت ارزع في طيزها و هي بقت تتأوه من المتعه و تظبط طيزها معايا طلعت زوبري من طيزها و دخلته في كسها و فضلت ارزع و هي مستمتعه علي الاخر و انا عمال اضربها علي طيزها و ماسك شعرها بالايد التانيه و هي متمتعه علي الاخر فجأه لاقينا بيكي امامنا بتبص لينا بابتسامه طبعا انا اول ما شوفتها خرجت زوبري من لينا لاقيت بيكي بتبص عليه قوي رفعت هدومي براحه علشان تشوفه كويس خصوصا انه كان غرقان من عسل كس لينا و طبعا لينا عدلت نفسها بسرعه و لبست و كانت مكسوفه جدا طبعا اتكلمو مع بعض و انا مش فاهم حاجه طبعا اخدو بعض و طلعو فوق و انا قعدت افكر شويه و جه سام و رولا و قعدنا نتكلم كانت رولا هديت و طلعت فوق ليهم و قعدت مع سام نتكلم عن مراته و عن ميولهم و اني عايز انيكه و هيجته عليا و فهمت منه ان مراته نفسها تشوفه و هو بيتناك مني .... المهم النهار بدأ يطلع و طبعا كان الجو مكهرب بين رولا و بيكي و مع محاولات الكل الموضوع بقي هادي و نزل الكل قعدنا مع بعض لاقيت بيكي فكرت في فكره حلوه قوي نزلت برنامج من علي النت بيترجم الكلام من اوكراني الي عربي و العكس و طبعا برنامج جوجل فيه خاصيه زي دي و بدأنا نستخدمهم و اصبح فيه تواصل بينا و بقي بينا كلام عن طريق جوجل او البرنامج الي كلنا نزلناه علي تليفوناتنا و بقت زي لعبه بنلعبها سوا فرحانين بيها كلنا طلعو غيرو و لبسو المايوهات و نزلو البحر و انا كنت مكسل فقعدت اتفرج عليهم دخلت اعمل قهوه لاقيت بيكي داخله عليا لابسه المايوه البكيني و مره واحده لاقيتها بتطلع زوبري و قعدت علي الارض تمصه زي الي بيسرق حاجه طبعا انا زوبري وقف و بقيت عيني عليهم في البحر خايف حد يطلع و يشوفنا قامت و نامت علي ترابيزة المطبخ و فتحت رجليها و جابت المايوه علي جنب و ظهرت كسها الي يجنن انا لاقيت نفسي راشق زوبري في كسها و نايم فوقها ابوس و اقطع فيها و هي مولعه و اهات و اصوات تهيج اكتر لاقيتها بتجيبهم سيبتها خلصت قمت مخرج زوبري من كسها و جايبهم علي بطنها فرحت قوي و كانت مبسوطه و بوسنا بعض و راحت علي الحمام انا عملت القهوه و خرجت لاقيتهم بيطلعو من البحر و جايين عليا سألو علي بيكي قلتلهم تقريبا في الحمام او في غرفتها فوق طبعا كله جري علي الحمام يستحمي و يغير هدومه نزلت بيكي قعدت معايا بعد ما استحمت و غيرت هدومها و قالت لي انها مبسوطه و اني عاجبها و زوبري عاجبها جدا طبعا ده عن طريق المترجم ما هو خلاص بقينا بنكلم بعض كلنا عن طريق المترجم و قالت ان امها و خالتها محظوظين و انها عارفه ميول خالتها و جوزها و امها انهم بيحبو الساديه في الممارسه و قالت لي حاجه كانت مفاجأه ليا ان امها و خالتها بيمارسو جنس سوا احيانا بالازبار الصناعي و انها شافتهم مرتين و انها قالت لهم في الخناقه انها عارفه و انها مثلهم تريد ممارسة الجنس و انها فقدت عذريتها من حبيبها قبل ما يجو علي مصر بيومين لانهم كانو بيودعو بعض و نسيو نفسهم طبعا هي بتحكيلي و انا بافكر ازاي نعمل جنس جماعي كلنا و بتخيل الي هايحصل لاقيت زوبري وقف بيكي اخدت بالها شاورت عليه و ضحكت فقلت ليها اني بافكر نعمل جنس جماعي قالت هي تريد ذلك ايضا لكن كيف ذلك ؟ قلتلها انتي شوفتيني مع خالتك و عارفه اني بامارس مع امك نعمل ايه ؟ قالت فكره حلوه اننا نعمل حفله و نشرب و احاول امارس مع امها امامهم بعد ما نشرب و نسكر كلنا عجبتني الفكره بس قلت اشرك فيها سام معايا فيها المهم نزلو و قعدنا سوا اخدت سام نتمشي علي البحر و عرضت عليه الفكره اننا نعمل حفله جنس جماعي و يشجع مراته عليها و لانها هاتشوفه و هو بيتناك مني و ممكن توافق لاقيت سام مرحب قوي بالفكره و رجعنا كلم زوجته و وافقت و قال انهم هايعملو حفله بالليل و نلعب و نشرب و ننبسط الكل فرح و جهزنا للحفله و قعدت الف حشيش و سام جهز الخمور و روحنا جيبنا حلويات و حاجات لزوم الحفله و في الليل قعدنا نرقص سوا كلنا و طبعا البوس و اللعب و الهزار اشتغل و الشرب كمان اشتغل قوي و بقيت العب في رولا من تحت عادي و ادخل ايدي تحت الشورت العب في كسها و طيازها و هي تلعب في زوبري قعدت علي كنبه و اخدت رولا في حضني و نزلت بوس و لعب فيها و هي تلعب في زوبري قمت مطلعه ليها هي بصت ليهم و قامت نازله عليه مص طبعا سام عمل زي و بقت مراته تمص له برضه و تبعبصه في طيزه و قلعته كل هدومه و بقت تضرب فيه و علي وشه قمت قالع هدومي انا كمان و بقيت ملط و الدنيا سخنت قمت مقعد رولا و مقلعها هدومها و نزلت علي كسها الحسه و هي بقت الاه عاليه و اصوات الهيجان اشتغلت عند الجميع و سام قلع زوجته هدومها و قعدها علي كرسي جنبنا و نزل لحس في كسها و هي تضربه علي وشه طبعا بيكي قاعده حاطه ايديها جوه الشورت و بتلعب في كسها و بتتفرج مديت ايدي بعبصت سام في طيزه و هو قاعد جنبي علي الارض بيلحس لمراته رولا كانت في عالم تاني قمت وقفت و جيبت رولا من شعرها ضربتها قلم علي وشها و نزلتها تمص زوبري و انا ماسك شعرها و باضربها مديت ايدي جيبت لينا من شعرها ضربتها قلم علي وشها و قعدتها جنب اختها و خليتها تمص زوبري معاها و بقو يتبادلو المص فيه و انا عمال اضربهم و مستمتعين سام وقف جنبي بوسته من شفايفه و خليت بيكي تيجي و بوستها هي كمان و قعدتها جنبهم علي الارض لينا اديتها زوبري تمص فيه شويه و انا واقف جنبي سام بابعبص فيه و هو منسجم قوي قمت ضارب سام و سيبتهم و خليته وطي و قمت مدخل زوبري فيه و قعدت انيكه و انا باضربه و قامت لينا مراته قعدت تضربه هي و رولا و انا اهينه و اشتمه و هو منسجم قوي خليته وطي في الارض زي الكلب و قعدت علي ظهره و خليت لينا مراته تقعد علي زوبري و انيكها و اقوله شوف يا معرص و انا بانيك مراتك يقولي كلنا خدامينك و قامت و قعدت رولا و طبعا لينا بقت بتلعب في بزاز رولا و هي قاعده علي زوبري قومته و قلت له اطلع هات زوبر من فوق و الكرباج طلع جاب زوبرين و الكرباج اديت لبيكي واحد تلبسه علي وسطها علشان تنيكهم معانا فقلعت ملط و لبست الزوبر علي وسطها و خليتها تنيك خالتها و انا بقيت بنيك في امها و بدلت بقيت انيك في سام و هي تنيك امها و طبعا انا نازل عليهم ضرب بالكرباج و اهانات و انزلهم علي الارض و ادوس عليهم برجلي و نيكت لينا و بيكي ناكت امها و بقينا ننيكهم سوا ادخل زوبري في كس واحده و زوبر صناعي في طيزها لغاية ما الكل جاب و تعب من الضرب و النيك قمت واخد بيكي علي الكنبه بعد ما قلعتها الزوبر الي كانت لابساه و فضلت انيكها و هي في قمة سعادتها لغاية ما جابت قمت مقعدهم تحت زوبري و خليتهم يمصو في زوبري كلهم علشان اجيب و جيبت علي وشهم و قعدو يلحسو لبني من علي وش بعض و يلحسو زوبري و اترمينا كلنا علي بعض في الارض شويه مستمتعين بكل الي حصل و الكل مبسوط و مستمتع و بقت حياتنا من وقتها نيك طول ما احنا مع بعض بانيك طول اليوم و الكل بينيك في الكل لان بيكي عاجبها انها تنيكهم قوي و انها تضربهم و تهينهم و خصوصا سام كان عاجبه قوي انه بيتناك مني و من مراته و من بيكي و اصبحو الكل خدم و عبيد عندي انا و بيكي ...

تمني تكونو استمتعتو بالقصه
استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: مجنون جنس
هو مافيش وقت العمل لشغل امال بتجيبوا الفلوس دى منين
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
قصه جميله جدا
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%