NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة منقول أحببت صخر (للكاتبة ميادة مصطفى) | السلسلة الثانية | ـ ستة أجزاء 14/10/2023

ناقد بناء

مشرف قسم التعارف
طاقم الإدارة
مشرف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
17 ديسمبر 2021
المشاركات
8,828
مستوى التفاعل
2,833
الإقامة
بلاد واسعة
نقاط
14,810
الجنس
ذكر
الدولة
كندا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة





الخامس والعشرون


في بيت رحيق
, رحبق قاعده حزينة في حاجة وجعه قلبها في حاجة حاسه بيها بس مش قادرة تعرف ايه هيا
, سوسن: مالك يا بتي من ساعة ما كلمتي سفيان واني متكلمتيش كلمه علي بعضها
, رحيق: مفيش يامه مضايقة شويه
, سوسن: **** يريح قلبك معرفش هو تاخر كدا ليه
, فجاه تليفون سوسن رن وكان المتصل سفيان
, سوسن بابتسامه: اهو ولد حلال بيرن الو ايه يا ولدي اتاخرت قوي كدا ليه فجاه سمعت صوت غير صوت سفيان هو مين معي هو مش دا تليفون ولدي.
,
, المتصل من هاتف سفيان: ايوا يا حجه حضرتك والدته صاحب التليفون دا مش كدا
, سوسن بخضه وقلق وخوف: ااا ايوا يا ولدي اني امه ولدي في حاجة
, رحيق سمعت في حاجة برقت وقامت وقفت جنب سوسن تشوف في ايه
, المتصل: ولد حضرتك اضرب بنار واحنا كنا معدين اني وجماعه قريبي ولقنا مرامي في الطريق بينزف جامد جبنا علي المستشفي هنا وهو دلوقت في العمليات بين ايادي **** ولقينا تليفونه اخر حد مكلمه حضرتك ومكتوب عليه ست الكل.
,
, سوسن بتسمع دا كله من غير اي رد فعل مفيش غير دموع دموع
, رحيق بدموع: امه في قوليلي اتكلمي سفيان في ايه سفيان جرالو حاجة
, سوسن هنا استوعبت الكلام فضلت تصوت كتير
, ورحيق بتحاول تفهم: امه طيب في ايه طيب
, محمد جي من بره سامع الخبر: سمعتو اللي حصل لسفيان
, رحيق جريت عليه: تعال قولي حصله ايه
, محمد: اضرب بنار وهو داخل البلد
, رحيق بصويت: جوزي ابو ولدي لالا اني عايزه اروحلو ودوني عنده
, سوسن: حد يجبلنا حاجة تودينا.
,
, محمد: هجبلكم تاكس واجي
, في المستشفي اللي فيها سفيان
, الدكاتره بزعيق: الحاله خطيره جدا اجهزو وجهزه العمليات فورا المريض بيموت
, حضرو غرفة العمليات
, الدكاتره: واخد اربع رصاصات في اماكن كلها صعبه **** يسترها
, وابتدو في العمليه
, في خارج غرفة العمليات وصلو رحيق وسوسن ومحمد و حسنات وايمان
, رحيق ببكاء: اني عايزه حد يطمني علي جوزي
, محمد: مقالولنا انهم في اوضه العمليات ان شاء **** خير متقلقوش.
,
, سوسن ببكاء: ياولدي باحته من قلبي قتلوك عايزين يحرموني منيك لا ياولدي انت قوي ومخلي امك قويه اوعي تكسرني اني وبوك يا سفيات وتموت.
,
, راحت عندها رحيق وخدتها في حضنها: هيقوم عشانه يامه متقلفيش اني عارفه سفيان مهيسبناش سفيان هيحبنا واللي هيحب حد مهيسبوش وابتدت تعيط بهستريا هو كان حاسس اكيد كان حاسس عشان كدا طلب يكلمني رغم اني اني معايزاش كلمه وهو كان خبر كدا زين مع ذالك اصر اني اكلمه اه يا حبيبي اه يا قلبي يا رتني كنت كلمتك عدل وتمتعت بصوتك
, حسنات: بس يا بتي غلط كدا وكمان عشان اللي في بطنك حرام.
,
, رحيق وحطيت اديها علي بطنها: عايزين يحرموك من بوك يا ولدي عايزينك متشوفش حنان بوك ولا جماله
, سوسن: اه يا ولدي
, محمد جي ليهم: ايه اللي هتعملو دا ادعيلو هو دلوقت عايز الدعاء منينا كلنا
, ايمان واقفة علي جنب: اها يا بومه وشك وحش كلي ما تروحي مكان تخربي **** يا خدك
, طلعو الدكاتره من غرفة العمليات وجري عليهم الجميع
, سوسن: طمنا يا ولدي هو كيفه ولدي
, رحيق: جوزي كيفه هو كويس صح.
,
, الدكتور بتعب: بصراحه مقدرش اكدب عليكم هيا الحاله خطيره واحنا عاملنا اللي يقدرنا عليه ****
, رحيق بهستريا: يعني ممكن يموت لا لا
, الدكتور: كل شي طبعا بيدي **** اخنا هندخلو دلوقت العنايه المركزه وهيبقي تحت الملاحظه 24 ساعة وبعدها نقدر نحدد الرصاصه اللي كانت في الراس عملت ايه
, سوسن: منهم لله اشوف فيكم يوم ياللي عملتو كدا في ولدي
, في مكان ما
, شخص: كله تمام با باشا تطلب مني اي شي تاني يا هشام بيه.
,
, هشام بحقد: لا بس متوكد انه مات
, شخص: مات وشبع موت دا انا اديتو اربع رصاصات في اماكن الموت كلها بتتكلم في ايه يا باشا دا انا النمس
, هشام بابتسامه صفره: ماشي يا نمس اما نشوف خد دا جزء من بقيه الفلوس
, النمس: لا يا باشا انت قولتلي هتتديني فلوسي كلها بعد المهمه هنرجع في كلامنا ولا ايه
, هشام: اني مهرجعش في كلامي خالص بس اطمن انه مات اديك بقيت فلوسك
, النمس بغيظ: مع ان دا معكنش كلامي معاك بس ماشي.
,
, في محزن اللي يوجد بيه محمود
, رجالته سفيان: الواد دا هيفضل كدا دا هيموت
, واحد من رجالته: طيب هنعمل ايه دي اوامر سفيان بيه
, واحد تاني: بس هو من اول امبارح مجاش
, جي واحد من بره يجري من رجالته سفيان
, الرجل: سمعته اللي حصل لسفيان بيه
, التاني: ماله في ايه
, الرجل: انضرب بي النار وهو دلوقت في المستشفي حالته خطيره جدا
, التاني: **** يسترها طيب النصيبه دا هنعمل في ايه.
,
, الرجل: زي ما هو بس علجو وواكله وشربه عشان ميموتش لحد ما **** ينفخ في صوره سفيان ببه
, التاني: كدا ماشي تمام
, في المستشفي ب 12 ساعة
, سوسن: روحي انتي واهلك يا بتي انتو تعبانين
, رحيق: اني اسيب سفيان ازاي يامه اني مهمشيش من هنا غير وسفيان في يدي
, سوسن: يا بتي عشان اهلك وعشان بطنك هتتعبي من الواقفه دي
, رحيق: اني هروح اقولهم يروحو هما واني هقعد
, حسنات: مفيش اخبار جديده.
,
, رحيق: لا يامه مفيش عشان كدا خلي محمد ياخدكم وروحو بقي ملهاش لازمه قاعدتكم
, محمد: اني هستني معاكم ميصحش اسيبكم لوحديكم
, رحيق: معلش روحو انت عشان كمان المصنع ولو امه سوسن مروحتش تروحو البيت عنديها تطمنو علي بوي صالح
, محمد: طيب تمام
, رحيق راحت لسوسن: امه روحي انتي عشان بوي صالح
, سوسن: اني كلمته وقولتلو اني هبات عنديكم عشان انتي تعبانه وسفيان مسافر.
,
, رحيق: طيب وهو هياكل ولا هيشرب ولا هيعمل كيف لا روحي روحي انتي اهو الصبح صبح يالا وباذن **** خير وابقي ارجعي تاني بس روحي شوفي وانعسي ساعتين
, سوسن: طيب يا بتي اني بس هروح عشان اطل علي بوكي صالح وهاجي علي طول
, رحيق: براحتك يامه
, في مكان الذي يوجد بيه اهل هشام
, امينه: ايه هنفضل في المخروبه دي كتير
, هشام: لحد بس ما نشوف المحروس مات ولا لسه لان اكيد اول ناس احنا هينشك فبنا.
,
, امينه: وهتعرف ازاي واحنا هنا ان شاء ****
, هشام: هنعرف من البلد هو في حاجة هتستخبي
, امينه: ام الواد محمود كلمتني انهارده وهتقولي ولادها بقالو يجي ثلاث اربع ايام متعرفش عنه شي خايفه يكون سفيان قتله
, هشام: احنا مالنا وايه يخصنا ميقتلو احنا ولا نعرفه ولا شغنا
, في المستشفي خارج الدكتور من العنايه المركزه
, جريت عليه رحيق: ها في امل يا دكتور جوزي هيبقي زين.
,
, الدكتور باسف: للاسف هو كدا دخل في غيبوبة بس يارب متبقاش غيبوبه دايما
, رحيق بدموع: غيبوبه ازاي ويعني ايه
, الدكتور: غيبوبه بس ادعيلو ان يفوق قبل 24 ساعة لان لو مفقش يبقي كدا **** اعلم هيفوق امتي ولا هيرجع امتي من الغيبوبة
, رحيق بدموع: بتبوص عليه من وراء الازاز حبيبي قوم انا عارفة انك زعلان مني ومش عايز تفوق عشان متكلمنيش صح اني خبره بس قوم انت واني اعمل اللي انت عايزو
, بعد عددت ساعات.
,
, جت سوسن: ايه في اخبار جديده
, رحيق بدموع: دخل في غيبوبه
, سوسن ضربت علي قلبها: غببوبه يالهههوي ابني هيروح مني يارب يارب اقف جنبنا
, في المصنع عند سغيان
, جت بنت غلبانه جدا تسال علي سفيان
, محمد: نعم عايزه ايه
, البنت: عايزه سفيان بيه ضروري
, محمد: سفبان بيه تعبان وفي المستشفي
, البنت قاعدة علي جنب: وفضلت تعيط دا من حظي لسود من بختي الوحش اه يارل
, محمد صعب عليه البنت راح ناحيتها: مالك طيب عايزه في ايه.
,
, البنت: جوز امي مابهدلني و سفيان بيه قالي وقت ما تحتاجيني تعاليلي واني اساعدك
, محمد: انتي مش متجوزة
, البنت: لا
, محمد في باله: القمر دا كله مش متجوز خلاص ادعي لسفيان بيه يقوم بسلامه وشوفي ممكن اساعدك في ايه واسعدك
, في المستشغي جت ممرضة لرحيق
, الممرضة: تعالو بسرعه.

السادس والعشرون



رحيق بخضه: جوزي في حاجة ماله
, الممرضه: لا متقلقيش هو فاق وعمال يخطرف يقول رحيق مرتي بس ليه مفتحش عينه فعرفت ان انتي فدكتور قال انادي عليكي تطمني انك جمبه وتسمعي حسك لان هو لسه مش فوعيه فممكن يدخل غيبوبه تاني
, رحيق بفرحة: -الحمد**** فاق يارب احمدك واشكر فضلك
, الممرضه: تعالي اتعقمي عشان لما تتدخلي غرفة العنايه المركزه
, سوسن: طيب اني عايزة اشوفو
, الممرضه: ؛اول بس ما يفتح عينه هننقلو غرفة عاديه وكلكم هتشفو.
,
, في المكان اللي في اهل هشام
, -امينه: بوك اتصل بيه وقالي ان في عريس جاي لخيتك من مصر بس هو مقيم في السعوديه
, هشام: ؛ طيب واحنا نعرفو منين عشان ندي بتنا
, امينه: بوك بيقول زين
, هشام بخنقة: اللي اتشوفو
, في المستشفي دخلت رحيق لسفيان
, رحيق بدموع وقفة جنبه مسكت ايدو: حبيبي فوق بقي فتح عيونك تعبتني اشتقت لعيونك صوتك لكلامك قوم واعمل فيا كيف ما تحب بس اهم شي تبقي معي
, سفيان بيخترف بصوت واطي جدا: ر ر حيق ب بحبك.
,
, رحيق قربت منه قوي عشان تسمعو بيقول ايه عشان مش فهمه: اتوحشتك قوي يا سفيان قوي
, راحت حطيت راسها علي قلبه ومسك ايد سفيان حطيتها علي بطنها يالا ولادنا محتاجك قوي
, سفيان بصوت تعبان جدااا: وانتي اتوحشتك قوي يا قلبي ياعمري كله
, رحيق شالت راسها بسرعه من علي قلبه بصدمه وبتهز في: حبيبي انت سمعني انت اتكلمت
, سفيان بالم: اها يا مجنونة وجعتيني يا بتي براحه اني دلوقت مش قدك.
,
, ضحكت رحيق ببكاء: يقطعني يا قلبي وجعتك معلش في حاجة بتوجعك انادي للدكتور ايه بيوجعك
, سفيان لسه مدروخ: لا مفيش حاجة
, رحيق: ومال مش قادر تفتح عنيك قوي ليه
, سفيان: ؛اكيد لسه مدروخ
, رحيق: سلامتك يا قلبي اني اني هروح انادي للدكتور عشان الكلام كتير غلط عليك انت خارج من عمليه خطيره
, سفيان بغيره ومش قادر يتكلم من التعب: تكلمي مين هو اني عشان نايم علي السرير خلاص تكلمي الدكاتره.
,
, رحيق: وفيها ايه دا دكتور ايه اللي حصل يعني
, سفيان بتعب واضح جدا: الدكتور دا رجل ولا مش رجل اياكي تكلمي انتي فهمه كلمي اي ممرضه
, رحيق بخوف لاحظت تعبه: حبيبي اهدي انت شكلك تعبان جدا متتكلمش كتير طيب واني هروح اعرف الممرضه انك فوقت وفتحت عنيك
, سفيان بالم كل شويه يزيد: طيب
, رحيق: انت بتتالم صح
, سفيان متماسك: لا مفيش حاجة
, خرجت رحيق لاهلهم تطمنهم ان سفيان فاق وراحت كلمت الممرضه ان فتح عينه.
,
, دخلت الممرضه عند سفيان: حضرتك بتتالم جامد هحضر حقنه مسكن عشان الالم وبعدين ساعة وهننقلك غرفه عديه
, سفيان بالم جامد وحاده: لا معايزش مسكنات اني وعايز تنقليني دلوقت غرفه عديه لاني زهقت من السلوك اللي متربط فيها دي
, الممرضه: مشفتش مريض وبذات في حالتك دي رفض المسكن غيرك انت تعبان وواضح عليك
, سفيان بتعب وبيطلع الكلام بلعافيه: قولت معايزش اني يالا روحي كلمي الدكتور وخلي يجي خرجني من قوضه الموت دي.
,
, خرجت الممرضه بتهمس مع نفسها قبلتها رحيق: في ايه خصل حاجة
, الممرضه: جوزك دا صعب ودماغه ناشفه قوي
, رحيق: ليه حصل ايه ماله
, الممرضه: بيتالم و حاطيت في نفسه ومعايزش ياخد مسكنات
, رحيق: طيب متحطيها في المحلول ولا كالونا
, الممرضه: مش راضي بحاجة واتعصب فخرجت خفت علي جرحه اني هروح اشوف الدكتور
, رحيق: ادخلو ممكن تاني يمكن اقدر اقنعو
, الممرضة: اسفه لما اشوف الدكتور الاول
, في المصنع قاعد محمد بيغكر في البت اللي جت لسفيان.
,
, محمد: اني هغكر فيها ليه استغفر **** يا محمد عشان مرتك وعيالك
, جي واحد من زمايل محمد: انت كنت واقف ليه مع البت نسمه دي
, محمد بستغراب: مين نسمه
, زميله: البت اللي كنت واقف معاها دي
, محمد: اه هيا اسمها نسمه دي كانت جايه بتسال علي سفيان بيه
, زميله: اااااااه ماني برضو استغربت اول مره تقف مع حد وتتكلم مع غير سغيان بيه
, محمد: للدرجة دي محترمه
, زميله: دي بيقولو عليها ملاك بس **** واعدها بجوز ام شيطان.
,
, في المستشفي الدكتور نقل سفيان في غرفة عاديه بناءا علي طلبه عايز تنقل دلوقتي
, الدكتور: حمدلله علي سلامتك يا بطل
, سفيان بتعب: **** يسلمك يا دكتور
, الدكتور: برضو مش هتاخد مسكن حرام انت تعبان
, سفيان: لا مهخدش
, الدكتور: ولا حتى عشان خاطر مرتك الجميله دي اللي هتموت من الخوف عليك
, رحيق برقت وبصت لملامح سفيان وفهمت انه هينفجر وبهمس لسوسن: **** يرحمه الدكتور كان طيب ثم ضحكو هما الاتنين وبيحاولو يكتمو ضحكتهم.
,
, سفيان الغيره كلته: ماتحترم نفسك يا دكتور هو ايه اللي جميله دا اتجنيت ولا ايه هتعاكس مرتي قدامي ولا تعرف اني لو بصحتي كنت قتلتك بسبب الكلمه دي
, الدكتور خاف: ايه يا سفيان باشا اني مقصديش اني بشجعك بس و**** مش قصدي حاجة عفشه
, سفيان: بلا قصدك بلا مقصدكش هيا دي مستشفي بتعالج ولا بتمرض واقسم ب**** انت تعبتني
, الدكتور: اني اسف اهدي شوي عشان الجرح اللي في صدر وبطنك مهيتفتحوش.
,
, سفيان بالم: هما شكلهم اتفتحو من النرفزه اصلا وشكلهم عملولي سخنيه
, جريت علي رحيق: حبيبي حاسس بي ايه انت تعبان
, سفيان بيحاول يتماسك لانه هيغيب عن الوعي بسبب النرفزه والالم
, رحيق بدموع: رد عليه انت تعبان قوي خلي الدكتور يديك المسكن طيب
, سفيان بتعب هز دماغه بالموافقه
, رحيق بلهفة: تعالي يا دكتور اديلو المسكن وافق
, حضر الدكتور حقنه مسكنه وحقنه تنزل الحراره.
,
, الدكتور: يالا بعد اذنكم كله بره لانه تعبان قوي وهو هيفضل نايم لحد بكره
, رحيق: طيب يالا يامه نقعد في الاستراحه
, سوسن: يا بتي روحي انتي من امبارح هنا حرام عليكي حتت اللحمه اللي في بطنك دي اللي معذبها معاكي
, رحيق: لا اني كويسه مفيش حاجة
, سوسن: ازاي بس شوفي وشك تعبان كيف ولا كلتي ولا شربتي شي
, رحيق: طيب تعالي ننزل نجيبو اكل من كافتيريا المستشفي وبعدين ابقي اطلع اريح علي اي كرسي شوي
, في بيت اخو رحيق.
,
, محمد داخل سرحان: السلام عليكم
, ايمان وحسنات: وعليكم السلام
, ايمان: اتاخرت يعني انهارده
, محمد: كان في شغل كتير وكله فوق راسي اني
, حسنات: يالا حمدلله علي سلامتك و **** يقويك يا ولدي يارب
, محمد بص لايمان: وانتي مفيش اي كلمه حلوه منك
, ايمان بلا اهميه: ليه انت جاي من السفر ولا بتحفر في الصخر ما الرجاله كلها بتشتغل
, محمد: صح كل الرجاله بتشتغل يالا اني طالع انام
, في بعد عددت ايام اتحسن سفيان.
,
, رحيق قاعده جنب سفيان علي السرير: سفيان بشوق: اتوحشتك قوي ووحشتني الفراوليه دي
, رحيق بكسوف: احترم نفسك احنا في المستشفي
, سفيان: بس في قوضتي واني بصراحه مشتاق ليها قوي
, رحيق بحب: لما نروح دارنا مهخلكش مشتاق لحاجة خالص
, سفيان ويتصنع الزعل: وافرضي موت دلوقت اموت واني نفسي في حته فراوليه يرضيكي
, رحيق بدلع: لا ميرضنيش طبعا بس افرض انت دلوقت حد دخل علينا وانت بتاكل الفراوليه اني بقي شكلي يبقي ايه.
,
, سفيان: عادي سهله قوي هتقومي من جنبي تقفلي الباب بلمفتاح لحد ماخد الفراوليه وافتحي تاني ولو انتي مستحليه القاعده جنبي ومقدارشي تقومي اقوم اني اقفله ولسه بيمثل انه هينزل من علي السرير مسكته رحيق
, رحيق: تنزل فين يا مجنون اصبر اني هقفله يارب علي المجنون دا راحت قفلته رحيق وجت تاني جنبه اخلص خد الفراوليه اللي نفسك فيها وخلصني
, سفيان: في واحد هتحب جوزها تقولو خلصني
, رحيق: خلاص مهتخلص اني هخلص.
,
, سفيان بخبث: هتخلصي ايه
, قربت منه رحيق وبسيتو بوسه صغيره علي شغايغة وبعدين باسيتو في كل حته في وشه
, رحيق بصتلو بحب: تعرف اني اتوحشتك اكتر منك
, سفيان بيبصلها بستغراب وقربها منه وباسها بوسه طويله تجمع كل الحب والشوق والرغبه والبعد وكل حاحة: استحاله اكون اتوحشتك اكتر مني لا مش معقول
, رحيق رمت نفسها في حضنه وعيطت
, سفيان بالم: اااه تاني وجعتيني
, رحيق بتمسح دموعها وهتقوم من حضنه راح هو راجعها تاني.
,
, رحيق: طيب خليني بعيد عشان متتالمش
, سفيان وبيمسح علي راسها: انتي دوايه ومسكني وحياتي ورحي تعرفي يارحيق
, رحيق: ايه يا روح رحيق
, سفيان: وانا مضروب بنار كان كل تفكيري فيكي انتي خايف اخسرك
, رحيق: **** مايحرمني منك يا حبيبي
, سفيان: اني عايز اخرج من هنا بقي واروح داري زهقت
, رحيق: بس هنا اضمن لاحسن تتعب في الدار
, في المصنع جت نسمه تاني تسال علي سفيان
, نسمه: لو سمحت سفيان بيه مطلعش من المستشفي اني محتاجة قوي.
,
, محمد: لا مطلعش لسه انتي عايزه ليه
, نسمه: بيساعدني ويقف معايا واني تعبت من حياتي
, محمد: انتي ليه متجوزتيش لحد دلوقت
, نسمه استغربت من سؤاله بس حست انها عايزه تفضفض
, لاننا احنا ناس علي قد حالنا واتقدملي عرسان كتير بس كلهم عايزين بت من عيله وتجيب وتجيب واني معيش اجيب اي حاجة فقولت مهتجوزش
, محمد: يعني لو جالك عريس معايزش حاجة هتوفقي
, نسمه: هوافق واحطو فوق الراس.

السابع والعشرون


محمد: طيب اني عايز اتجوزك
, نسمه بصدمه: تتجوزني هو انت مش متجوز وازاي علي طول كدا دا انت مش شوفتني غير مرتين
, محمد: متجوز بس مش مرتاح واني اول مره اعجب بحد كيف ما اعجبت بيكي داني حسيت نفسي كيف الشاب المراهق
, نسمه: بس اني مقدرش اخرب دار حد وابني علي سعادتي مقدرش
, محمد: هو كدا كدا البيت خربان بعمايلها بس اني مكنتش مكنتش واخد بالي سيطرتها علي كانت عاميني ولما شوفتك فتحت
, نسمه: اني هوافق بس بشرط.
,
, محمد: اوعي تقولي طلاقها
, نسمه: اعوذ ب**** اني قولتلك اني مخربش دار حد اني عايز بس تعرفها اننا هنتجوز
, محمد: ماني هعرفها مع اني عارف انها مهتعديهاش خالص
, نسمه: علي العموم شوف الاول واني هعتبر نفسي مقولتليش حاجة وان وافقت اني كل اللي عايزه الستر وبس ورجل يبقي في ضهري
, عند سفيان في المستشفي
, سغيان بحده: اني عايز اخرج يا دكتور
, الدكتور: انت لسه تعبان ياسفيان بيه مفروض تقعد علي الاقل خالص اسبوع كمان.
,
, سغيان: اقولو عايز اخرج دلوقت يقولي اسبوع ايه يا دكتور فوق
, الدكتور: اني بتكلم علي مصلحتك وانت براحتك
, سفيان: واني عارف مصلحة حالي زين
, رحيق: سفيان قعد يومين حته انت لسه جرحك بيالمك
, سفيان: اني بقيت زين الزين متقلقيش
, الدكتور: انت حر اني عملت اللي علي بس كدا مفيش علي مسؤليه وتمضيلي علي اقرار بكدا واني هكتبلك علي خروج حالا
, سفيان: امضي علي اقرار اني هخاف.
,
, الدكتور بتافف: لاحول ولاقوه الاب**** **** يكون في عون مرته
, سفيان: بتقول شي يا دكتور طمني عليك
, الدكتور بتوتر: لا لا مفيش هروح اكتبلك علي خروج وجبلك القرار
, خرج الدكتور وجت جنبه رحيق بتكتم في ضحكتها وفجاه طلعة منها ضحكه عاليه
, سفيان برقلها عينه: ايه ايه صوتك قولتلك ايه علي ضحكتك دي متعصبنيش
, رحيق بتحاول تبطل ضحك: معلش متاسفه بس نفسي اعرف بتعامل الدكتور دا ليه كدا
, سفيان بخنقه منه: كدا مهحبوش وخلاص.
,
, رحيق: لا اكيد في سبب محدش هيكره حد من الباب لطق كدا
, سفيان: مهحبوش من ساعة مجال عليكي جميله ونفسي اقتله من ساعتها وحسه منحنح كدا وعشان ما اصورش كتير في ام المستشفي المنحنحة دي عايز اخرج منها
, رحيق: اللي انت عايزه با قلب قلبي
, سفيان: متجيبي فراوله
, رحيق ضربته في كتفه: احترم نفسك مصدقت
, سفيان بيدعي الالم: ااااه اااه كتفي
, رحيق اتخضت عليه: سفيان حبيبي في ايه وجعتك مالك اني متاسفه و**** ما قصدي.
,
, سفيان بيمثل: شكلي هموت مقدرش
, رحيق بدموع: حبيبي فيك ايه اني رايحة انادي الدكتور وراحت عند الباب ولسه هتفتح نادها عليها سفيان
, سفيان وبيمثل التعب والالم: تعالي هنا متروحيش فحته مقدرش متسبنيش لوحدي اقفلي الباب زين بلمفتاح معايزش حد يشوف المي
, رحيق دموعها عماله تزيد: بس انت تعبان قوي
, سفيان بحده: اعملي كيف مقولتلك اقفلي الباب زين وتعالي متسبنيش
, رحيق قفلت الباب وجت جنبه: حبيبي انت كويس كلمني.
,
, سفيان قام مره واحد وحضنها وفضل يبوس فيها: طبعا اني كويس طول مانتي جنبي يا قلبي
, رحيق بستغراب وفهمت: انت كنت بتمثل وسيبني اني هموت من البكاء
, سفيان بيمسح دموعها بحنيه: متزعليش مني يا قلبي ماني كنت عايز دوايه وانتي مهترضيش تديني قولت اخدو عافيه اصل الفراوليه دي بقت علاجي
, رحيق: اني زعلانه منك اوعي بقي خليني اجهز هدومك عشان لما نروح اوعي.
,
, سفيان: واني مهسيبكيش غير لما تتديني كام فراوليه وبي مزاجك انتي وتقوليل سمحتك يا روحي
, رحيق بزعل: مهقولش ومهسمحكش
, سفيان: واني مهسيبكيش وان مصلحتنيش هعمل شي اكتر من الفراوله والاحضان وانتي الجانيه علي روحك بقي واني ميهمنيش شي
, رحيق بتغيظو: مهتقدرش لان الدكتور دلوقت هيعدي عليك بلقرار وهيخبط.
,
, سفيان: هسيبو يكسر الباب ولا يهمني بس اني مهعملش شي زي دا غير في داري اني بس عايز كام فراوليه وهتقوليلي سمحتك كتير علي
, رحيق: امري لله بس انت طماع بتقول كام فراوليه هيا واحده بس ومعاهم مسامحك يا روحي
, سفيان: انتي محسساني اني في قهوه واحد شاي ومعاهم كبايه ميه ايه يا حبيبتي اني جوزك عادي يعني لما اخد 100 فراوليه طيب عشان خاطر صالح الصغير لتتديني.
,
, رحيق: يا باي علي زانك اني عارفه مهتسكتش غير اما تعمل اللي في بالك
, سفيان: ايوا اني دماغي ناشفه
, قربت منه رحيق وباسته كتير جدا وهو باسها اكتر وابتديت هيا تحضنه اوي
, رحيق: معايزاش اسيب حضنك خالص يا سفيان
, سفيان بيمسح علي ضهرها وحاطط راسه فوق راسها: اه يا قلبي كنتي فين من زمان اني كان مضحوك علي حب ايه اللي كنت ههحبه اني حاسس وكاني اول مره احب وعمر ما الحب خبط لي باب قلب.
,
, رحيق: اني نفسي اعرف حكايتكم يا سفيان اني سمعت انك كنت هتخبها قوي ليه سيبتها
, سفيان: مع ان اكتشفت اننا مكناش بنحب بعض ومعايزش افتح الموضوع دا تاني بس اول ما نروح واخدك في حضني بضمير حكيلك علي كل شي لانك من حقك تعرفي كل شي عني كيف ماني عرفت يالا قومي افتحي الباب بدل ما حد يظن فينا ظن عفش
, رحيق بتضحك: هما لسه هيظنو مهو ظنو خلاص ولا انت لسه فاكر ياخوي
, سفيان: خوي ايه هتتجني ولا ايه.
,
, رحيق بابتسامه: و**** مجنون
, في مكان ما يقف هشام مع النمس
, النمس بعصبيه: هتديني فلوسي ولا اتصرف تصرف مهيعجبكش
, هشام: اني مهتهديتش انت معملتش كيف مقولتلك وادي بقي كيف القرد ولا في شي تاني
, النمس: اعملو ايه هو كيف القط بسبع اروح ايه ذبني اني قومت بي مهمه وعملت المطلوب ملياش دعوه بنتيجة اني مش مغسل وضامن جنه
, هشام: واني معيش فلوس طلامه العمليه متمتش.
,
, النمس: متخلنيش اقلب عليك وهتبقي انت جانيت علي نفسك انت متعرفش مين النمس
, هشام: اني مهدهدتش بس اصبر علي كام يوم كدا هظبط شويه حاجات في راسي
, النمس: هسيبك اسبوع مش كام يوم بس بعد كدا مهتزعلش مني سلام
, هشام: غور في داهيه
, في المستشفي
, رحيق: مضيت علي الاقرار
, سفيان: اه مضيت وانتي كلمتي الجماعة عندك وعندي محدش يجي احنا جايين
, رحيق: اه كلمت امه سوسن وكلمت محمد يخبر امه
, سفيان يالا بينا
, في بيت اهل هشام.
,
, امينة: بوكي كلمني هيقول ان العريس بكره هيجي ويجيب محامي معا وهيجوزكم وهتسافري معا
, هند: علي طول كدا من غير ولا فرح ولا شي
, امينة: هو دا وقت افراح وغير كدا بوكي مسافر ومهينزلش غير بعد سنتين انتي عارفه
, هند: طيب وهشام هيرضي بي كدا
, امينة: يرضي ولا مهيرضاش مش احسن متقعدي في المشاكل اللي احنا فيها ومتشحططين من هنا وهنا
, هند بخوف: امري لله معرفش ليه قلقانه من الجوازة دي.
,
, امينة: وايه اللي قلقك يا روح امك جوازه ولا كل الجوازات عشان نحرق ددمم ولد عمك ومرت عمك لما يعرفو انك اتجوزتي مليونير
, هند بفرحة: هو مليونير يامه **** هتمتع في فلوسه
, امينة: اها وتمتعينا معاكي ولما هشام يجي هكلمه عشان يحضر حاله لبعد بكره وهو كمان هيقول شاف بت عايز يتجوزها
, هند: طيب **** يسهل
, في عربيه سفيان بيسوق بتعب
, رحيق: حبيبي انت مش قادر تسوق اركن وتعالي نشوف تاكسي
, فجاه التليفون رن لقي وحد من رجالته.
,
, سفيان بينهج: الو ايه في ايه
, احد رجالته: يا باشا الواد اللي هنا هيموت خالص وعمال يصوت عايز يروح عشان امه مهتلاقيش تاكل بيقول ممكن تكون ماتت
, سفيان: قوله متقلقش امك ولا ساله فيك امك طلامه لاقيه فلوس مهتعبركش واني مهخليهاش عايزه حاجة واني يومين وهجيلو وهشوف هعمل ايه
, الرجل: تحت امرك يا سفيان بيه
, في بيت محمد اخو رحيق
, حسنات: حمدلله علي سلامتك يا ولدي اتاخرت يعني مستنياك علي الغدا عشان تروح لجوز اختك.
,
, محمد بخنقة: سفيان بيه خرج وزمانه روح ومكلتوش ليه يامه اني مش جعان يالا يا ايمان حضرو الغداء وكلو انتو اني مش جعانه
, ايمان بتريقة: قولنالك كلي معانا دا محدش يستنا ادي طافح اهو يالا كلي بقي لوحدك انتي كيف قرد قطع
, محمد بعصبيه: مين اللي هيطفح ومين اللي قرد قطع
, ايمان بتريقة: وانت من امتي بتتحمق قوي كدا براحة ليطقلك عرق ولا شي
, محمد: احترمي نفسك بدل ما اربيكي
, ايمان: هييهي ومن امتي رجل كدا وبيطلعلك حس.
,
, محمد بغيظ: ضربها بالقلم اني هربيكي وهتجوز عليكي هتجوز
, ايمان: ولا تقدر تعملها
, محمد: وقسما ب**** هعملها عليه الطلاق هعملها ولو مش عجبك الباب يفوت جمل.

الثامن والعشرون


ايمان بصدمه: انت هتتكلم جد
, محمد: اها هتكلم جد
, ايمان: طيب معجبنيش
, محمد: قولتلك الباب يفوت جمل
, ايمان بغيظ: طيب اني هسيبلك الدار وهمشي وهوريك يا سبع البرمبه عملي فيها دلوقت رجل من امتي دا وانت رجل
, محمد بعصبيه راح ضربها جامد: اني هعرفك رجل ولا مش راجل وروحي وانتي طالق ومن بكره هتجوز ست ستك
, حسنات: اعوذ ب**** في ايه يا ولدي لدا كله استهدي باله دا شيطان ودخل ما بنكم اهدو.
,
, ايمان وهيا بتعيط: ايوا انتي الشيطان اللي في حياتنا
, محمد بغيظ: هتغلطي تاني انتي عايزاني اقتلك ولا ايه
, حسنات: خلاص يا ولدي اهدا خلاص يا بتي اني هسيبلكم الدار وامشي
, محمد بنرفزه: امه هيا اللي هتمشي اني طلقتها اني كان لازم اعمل دا من زمان قوي دا اللي عملته دا جي متاخر جدا
, حسنات: وعيالك يا ولدي بس حرام
, ايمان: مهخلهوش يلمحهم اني ماشيه رايحة دار اخوي اعيش ملكه وهخلي يربيك
, محمد: غوري عليكي وعلي خيك كمان.
,
, في بيت سفيان
, سوسن جريت عليه: حمدلله علي سلامتك يا ولدي نورت دارك
, سفيان: منوره بيكم يا مه بوي عامل ايه
, سوسن: تعالي ادخلو طمنو عليك هيتجن عليك
, سفيان: حاضر اني دخله
, سوسن: وحشتيني يا رحيق الدار نور لما رجعتي و****
, رحيق راحت عليها باستها: دا منور بيكي يا ست الكل
, دخل سفيان عند صالح
, سفيان: بوي اتوحشتك قوي قوي.
,
, صالخ بلهفة: قلب بوك اتوحشتك قوي يا ولدي انت زين يا ولدي طمني عليك كنت هتجن عليك وكان نفسي اجي اطمن عليك في المستشفي بس مابليد حيلة
, سفيان باس ايدو: **** يباركلنا في عمرك ويخليك لينا يارب يا بوي
, صالح: ويباركلي فيك يا ولدي ويجعلك دايما زين
, سفيان: اني هطلع اريح شوي يا بوي تؤامرني بي شي
, صالح: خلي بالك علي نفسك يا ولدي صحيح معرفتش مين اللي عمل كدا.
,
, سفيان بسرحان: لا معرفتش يا بوي حتى النيابة لما جت تحقق قولتلها معرفش
, صالح: **** يجبلك حقك يا ولدي يا رب
, في بيت اخو ايمات مرات محمد
, سيد اخو ايمان: ايه اللي جايبك وجايبه هدوم وعيالك كمان وجايه تقوقي ليه
, ايمان ببكاء: محمد طلقني وهيتجوز علي
, سيد بغضب: مهو من لسانك الطويل دا كنتي فكره هيفضل طول عمره سكتلك علي قلة حياكي دي تستهلي كل اللي يجرالك
, ايمان: اني جايه تجبلي حقي مش تبكتني يا خوي.
,
, سيد بقرف: بلا ابكتك بلا زفت هيا كانت نقصاكي انتي وعيالك مكفايه القرف اللي الواحد في
, منال مرات اخوها: اهلا يا ايمان واطلقتي وهتجيبي بقي عيالك وتقعدي واخوكي هيجيبلك منين
, ايمان ببكاء: هبقي اشتغل سبوني بقي دلوقت
, سيد: سيبيها دلوقت يا منال خليها تتخمد
, ايمان: هنام فين
, سيد: مكانك وافرشي ونامي مانتي شايفة مفيش مكان
, ايمان ببكاء: هنام انا وعيالي علي الارض كدا
, سيد: خدي البطانيه اللي عندك دي افرشيها احنا طلعين ننام.
,
, في المكان الذي يوجد في اهل هشام وهشام
, امينه: العريس الل بوك جال عليه جاي بعد بكره هيتحوز خيتك
, هشام بستغراب: جاي بعد بكره وهيتجوزها كمان ايه هيا بيعه وشروه ولا ايه مش نعرف هو مين جاي منين اهله ايه
, امينة: بوك هيقول هو مليونير وعايز عروسه فبوك قالو عندي بت حلوه قوي فهو قالو اني اخدها من وشك من غير ما اشوفها اني هتجوزها علي طول ومعايزش شي بس بوك بعت صوره لي عشان تشوفو وعجابها.
,
, هشام: هو عايش بتقولي انت من مصر وعايش في السعوديه
, امينة: اها بس هو هياخدها ويسافر بلد موجوده فيها اهله واهي يا ولدي تبعد عن المشاكل اللي احنا فيها ونفوق لولد صالح بدل ما حد ياءذينا فيها
, هشام: ماشي خليها تحضر حالها وربنا يتمملها علي خير
, في بيت سفيان
, رحيق خارجه من الحمام لفه فوطه علي شعرها ولبسه روب وسفيان قاعد علي السرير
, سفيان: يالهوي يامه علي الجمال هتجن بسبب جمالك.
,
, رحيق: يا سلام علي اساس انك اول مره هتشوفني
, سفيان بيرجع راسه علي السرير: اني كل يوم اشوفك اكني ما اشوفك احس اني اول مره اشوفك بكتشف قد ايه انتي جميله وقلبك ابيض وحلوه قوي وبندم علي اي يوم زعلتك في وبندم اني معرفتكيش من زمان تعالي بقي جمبي محتاج حضنك
, رحيق بحب: يا قلبي جايه اهو بس كدا مهتخلنيش امشط شعري
, سفيان: مش محتاج تمشيط اصلا اني حلوه في اي وقت.
,
, راحت رحيق جنبه علي السرير: بجد اني اللي كل يوم اكتشف فيك شي جديد وانك حنين وعكس ما كنت متخيلاك اني كنت بحسك كيف الصخر كيف الجبل قاسي ملكش قلب لكن طلعة حنين قوي عمر ماشوفت ولا هشوف في حنيتك يا قلبي و****
, سفيان: انتي اللي قلبي انتي دلوقت فوزتي فكره لما قولتيلي اني هاخد قلبك فعلا اخدي ومعايزش يرجعلي بس اني برضو خد قلبك ومهرجعوش ليكي خالص.
,
, رحيق: واني معايزاش غير قلبك انت اللي خلاص بقي قلبي وعايزاك بس تحافظ علي قلبي ومتكسروش لان هيموت لو اتكسر منك تاني انت بذات معايزش يخسرو
, سفيان بتنهيده سحب راسها علي قلبه: اااه يا قلبي عمري ما هكسرك تاني خالص وهجبلك حقك من اللي ظلموكي واتسببو في اني اظلمك
, رحيق: **** يخليك ليا يارب اني عارفة انك مهتسيبش حقي خالص عارفة انك سندي وضهري وهتفضل دايما سندي.
,
, سفيان بخبث: احنا هنفضلو نتكلم كدا كتير واحنا بعيد عند بعد متيجي تنامي جنبي
, رحيق بستغراب: واحنا بعيد ومال مين اللي رقبتها علي قلبك دي
, سفيان: اني عايزك كلك علي بعضك جنبي وفي حضني يالا تعالي
, رحيق: اني هاجي جنبك عشان اني بس مقدرش انام بعيد عن حضنك لكن اوعي تتشقي
, سفيان بهزار: اعتبرها دي دعوه صريحه اني اتشاقي صح
, رحيق: بطل رخامه ماشي لابجد انت تعبان ومش عايزاك تتعب زياده بعد ما تخف اللي انت عايزو اطلبو.
,
, سفيان: لا تعبان مين يا قلبي اوريكي اني تعبان كيف اني اعمل اي شي مفيش حاجة تقصر في اي هتتجنني
, رحيق بتضحك: يا بني اهدي **** يديك الصحه بس برضو اللي في دماغم لع مهيحصلش غير لما جرحك يخف وتبقي كويس اني هاجي في حضنك وتحكيلي علي حبيبتك زي ما وعدتني.
,
, سفيان بيتنهد: ماشي يا ستي واني هسيبك انهارده انهارده بس سمعه مش عشان اني تعبان والكلام الماسخ اللي هتقولي دا لا عشان انتي بقالك كام يوم تعبانه معايا في المستشفي ولازم ترتاحي انتي كمان و بعدين بقي ايه موضوع تحكيلي احكيلي علي حبيبتك دي اني مليش حبيبه غيرك انتي دي كان ماضي مبقتش حبيبتي انتي وبس اللي ليه وحبيبتي اني ملكك انتي وبس و حبيبك انتي وبس ماشي ها مستعده تسمعي ولا تدايقي ولا ننام دلوقت.
,
, رحيق بفرحة: **** يخليك ليه يا قلبي واني ملكك انت وبس وبتاعتك انت وبس اها مستعده احكي بقي مشتاقة اعرف.
,
, سفيان بتنهيده: اني وهيا يا ستي كنا زمايل في الجامعة واني كنت في جامعة القاهرة قعدت مدة دراستي في الجامعة قاعد في مصر في شقه ايجار شوفتها في الجامعة حبيتها من اول نظره حبيتها قوي كنت اول مرة احب روحت اعترافتلها لقيتها هيا كمان هتحبني كان الكلام دا في تانيه جامعة فضلنا نحب في بعض وروحت اتقدمتلها بوها قالي لما تخلصو الجامعة وفعلا استنتها لحد ما خلصنا الجامعة وبعدين اتخطبنا وقاعدنا سنه مخطوبين و خلاص حددنا الفرح وكان فاضل شهر ونتجوز وكنا فرحنين وهيا هتقولي هحب ******* يا سفيان وهجبلك 12 عيل اضحك اني وقولها 12 مره واحد ماشي يا ستي لو تقدري عليهم جيبي 15 مش 12 ترد تقولي اها هقدر عليهم وعليك مانت هتبقي ابني زيهم.
,
, رحيق بدموع: دانتو كنتو بتحبو بعض اوي ومال ايه خلاكم سيبتو بعض
, سفيان: هتعيطي وهتزعلي مهكملش قولتلم ماضي وندمان علي لان اكتشافت انه مكنش حب
, رحيق بتمسح دموعها بسرعة: لا كمل اني لازم اعرف ازاي القصه دي انتهت وكمان كان فضلكم شهر وتتجوزو.
,
, سفيان: ماشي يا ستي هكمل وجيت ياستي سفرت مصر عشان اشوفها واشوف محتاجة ايه اجيبو معاها واني في مصر عملت حادثة وكانت سبب اني ممكن ما اخلفش تاني قولت لازم اخيارها لان لاحظت انها اتغيرت بعض ما عرفت ومبقتش تزورني في المستشفي غير كل فين وفين كدا فكان لازم اسهل لها الموضوع
, فلاش باك.
,
, سفيان: انتي طبعا عرفتي اللي حصلي واني مهخلفش القرار ليكي بس اني معايزش اظلمك اني خبر زين انك بتعشقي ******* مقدرش امنعك عن حقك دا
, مها بدموع: اني من يوم ما عرفت دماغي هتنفجر وبحاول اقرار والاختيارين صعب مش عارفة اختار مابينك ولا ما بين ******* الاتنين اصعب من بعض.
,
, سفيان: طلامه بتفكري يبقي الموضوع ماثر عليكي وهياثر علينا فيما بعد وهنتعب وهيجي يوم وهتتطلبي مني الطلاق فاني بقولك كل واحد يروح لحاله وربنا يكرمك بالاحسن مني
, مها بدموع: لا منا مقدرش استغني عنك انت كمان
, سفيان: حاولي لاننا هنتعب اني اسالك سؤال هتقدري تبطلي تفكير في الخلفة لما نتجوز
, مها: لا مقدرش انا نفسي اتجوز عشان اخلف اصلا مش هستحمل
, سفيان: بس هو دا الجواب اللي اني عايزو اشوف وشك بخير.
,
, مها: اشوف وشك بخير **** يكرمك بالاحسن مني
, باك
, رحيق بستغراب: ومال ازاي اني
, سفيان بضحكة: ازاي حبلتي مني صح اراده **** اكتر من اي شي يمكن **** عمل كدا لانها مش نصيبي وانتي اللي نصيبي وام عيالي
, رحيق بابتسامه: احلي نصيب في الدنيا انك بقيت نصيبي **** ميحرمني منك ابدا
, عدا يومين وجي معاد كتب كتاب هند اخت هشام
, هشام: اهو كتب الكتاب خلي بالك من خيتي
, العريس: في عيوني متقلقش يالا يا عروسه عشان معاد الطيارة.
,
, هند بقلق: حاضر اسلم علي امي و خوي بس
, سلمت هند علي امها واخوها
, امينه بدموع: خلي بالك من نفسك يا بتي
, هند بدموع: ادعيلي يامه
, هشام: كان نفسنا نوصلكم لاكن عريسك معايزش يقولك متتعبوش حالكم وانه معا عربيته هيوصلكم السواق لحد المطار
, العريس بتوتر: طبعا طبعا واول ما نوصل هنطمنكم
, مشيت هند مع عريسها وكلها خوف
, هند بخوف: احنا رايحين فين دا مش طريق المطار
, العريس: اني جوزك ايه انتي خايفة ولا ايه.
,
, في مكان اللي يوجد في محمود راح سفيان
, سفيان بغل: ازيك يا حيوان عامل ايه
, محمود: متغلطش
, سفيان: تؤ تؤ اني بتلكك متخلنيش اقتلك وبدا يضرب برجله في بطن محمود
, محمود: ااااه اه ارحمني سبني امشي
, سفيان بخبث: هسيبك تمشي عشان امك بس خد غير هدومك دي اللي لبسها.

التاسع والعشرون


محمود بستغراب: هدوم كمان يا باشا فعلا صاحب واجب
, سفيان بلوم: طول عمري صاحب واجب غمز لرجالته اديلو الهدوم
, الرجل: تحت امرك سفيان بيه
, اداله الرجل الهدوك
, محمود: هو مال الجاكت دا تقيل كدا ليه
, سفيان: جاكت فلازم يبقي تقيل يلا اخلص امك مستنياك
, لبس محمود الهدوم واذان ليه سفيان انه يمشي
, في بيت سفيان
, رحيق: مش عارفة ايه اللي خرج سفيان وهو تعبان كدا
, سوسن: اكيد زهق من القاعده في الدار.
,
, رحيق: اني عارفه بس قلقانه عليه بس
, في بيت اخو رحيق
, محمد: امه اني هتجوز بكره
, حسنات ضربه علي قلبها: هو انت هتتكلم جد اني فكرتك هتهزر ولا هتهددها
, محمد: اهزر مين واهدد ايه لا اني هتجوز بجد بت طيبه وهتعمل **** فيا
, حسنات: يابني ميصحش ايمان عشره سنين وانت خد علي طبعها ايش عرفنا اللي هتتجوزها دي تعمل ايه
, محمد: اني متاكد ان دي هعوض **** ليا.
,
, حسنات: وولدك وبتك هيتبدلو مع مرت خالهم و خالهم وعيالهم وخالهم التاني وغيرو وغيرو دول مكفين حالهم بالعافيه
, محمد: خليها يمكن تتربي تعرف كانت عايشه ازاي و هتعيش ازاي
, حسنات: **** يهديك يا ولدي
, في مكان ما ماشي في عريس هند
, هند برعب: اني عايزه اعرف انت موديني علي فين مش احنا مسافرين
, العريس بضحكة مستفزه: مسافرين ايه انتي رايحه داري اللي في ضرايرك
, هند: انت متجوز غيري.
,
, العريس: اها متجوز 3 غيرك بس حسك عينك تنطقي ولا اشوفك هتكلمي اهلك احنا سافرنا ومسكها من شعرها احنا ايه يا قطه
, هند بعياط ووجع: سافرنا
, العريس: شطوره وانتظري المفجاة التانيه بس مش دلوقتي
, هند بعياط: هو في ايه تاني
, في بيت سفيان
, سفيان: السلام عليكم
, رحيق جريت عليه: وعليكم السلام حمدلله علي سلامتك قلقتني عليك قوي
, سفيان بيبوس جبينها: **** يسلمك ياقلبي اني بخير متقلقيش
, رحيق: ايه الجرح كويس انهارده.
,
, سفيان: الحمد**** تمام
, رحيق: عملت ايه في المشوار اللي كنت رايحة مشيتو
, سفيان ادايق: وانتي شغله بالك ليه بي مشيتو ولا ممشتوش خايفة عليه
, رحيق بزعل: لا مخيفاش عليه خايفه عليك انت ياءذوك واني مقدرش علي كدا فعايزين نعيش في سلام
, سفيان: متقلقيش علي واني مشيتو خلاص وخلصت من قرفه عقبال الباقي
, رحيق: مش مطمنالك حاسه انك عملت ملعوب معا
, سفيان: هنفضلو نتكلمو كتير ومهنكلش ولا ايه لو مهتوكلونيش اطلع انعس عادي.
,
, رحيق بابتسامه: ازاي هنوكلك دا احنا عاملين واكل مقولكش
, سفيان: طيب فين وريني بدل ما عملين نرغي في كلام ماسخ
, رحيق: ثواني اشوف امه في المطبخ
, ماشي محمود في البلد بنشكاح بلملابس اللي اعطاءها اليه سفيان
, حكومه: انت ياض اقف عندك
, محمود بخوف: نعم يا باشا انا نضيف
, ضابظ: هنشوف بروح امك دلوقتي نضيف ولا مش نضيف دا انت متبلغ عليك بالاسم
, محمود: شوف ياباشا اني معنديش مانع اني وثق من نفسي
, ضابط: اقلع الجاكت دا.
,
, قلع محمود الجاكت واعطاء لعسكري: خد شوف البطانة بتاعت الجاكت دا زي ممتبلغ اولا
, اخد العسكري وفتح الجاكت لا البطانه جواها حشيش
, العسكري: لقينا دول يا باشا
, الظابط: ومال دول ايه خدو يا نضيف
, محمود بصريخ: و**** ما بتوعي و**** ولا البس بتاعي اصلا دول بتوع سفيان بيه معرفش عنهم حاجة
, الظابط: اسكت يالا مسمعش حسك انت هتاخد اعدام فيها كل دا حشيش
, محمود: منك لله يا سفبان وانا اقول الجاكت تقيل ليه.
,
, في المكان اللي يوجد بيه هشام وامه
, هشام: معرفش ليه قلقان من العريس دا وحتى المحامي اللي جايبه شمام زيه اكنه مش محامي معرفش بوي عرفهم منين دول
, امينه: بطل بقي الوسواس دا دي خيتك هتعيش في هنا ويالا شد حيلك انت كمان واتجوز
, هشام: اني اتجوزت امبارح علي فكره
, امينه: ايه اتجوزت كيف ازاي تتجوز من غيرما تقولي انت مش من كام يوم هتقول انك شايف عروسه.
,
, هشام: بصراحة ياما بت من اللي اعرفها بس هيا غلبانه يعني غلط معاها وهيا دلوقت حامل فكان لازم اتجوزها وهيا دي اللي قولتلك عليها معلش
, امينه ضربت علي قلبها: يالههههوي تتجوز واحده غلط معاها وتقولك حامل منك تصدقها
, هشام: اني متوكد انه ولدي واني كام يوم وهطلاقها بس عشام العيل اللي في بطنها بس.
,
, امينه قاعدت تندب: يالهوي علي بختي الاسود ايه اللي هيحصلنا دا اكيد مرت صالح عملتلنا عمل اني عارفها جربايه وعايزه تبقي احسن من الكل
, يشرق شمس يوم جديد
, في بيت اخو ايمان
, مرات اخوها: قومي يا ست ايمان قومي نشوف وراءنا ايه هنفضلو نايمين
, ايمان: معلش سبيني شوي طول الليل صاحيه بلبت
, مرات اخوها: واني زيك وصحيت اهو
, ايمان: حاضر يا ختي قايمه قامت قيامتكم.
,
, مرات اخوها برقت: انتي هتدعي علينا وانتي في دارنا طيب ايه رايك مانتش قاعده فيها روحي دارك
, ايمان: اني قاعده في دار اخوي ولما هو يقولي امشي همشي
, مرات اخوها: سيد يا سسسسسسيد
, سيد جي يجري: في ايه في ايه
, مرات سيد: خيتك قايمه علي الصبح تدعي علينا وهيا لو فضلت هنا اني اللي هسيب البيت
, سيد بغضب: انتي هتدعي علينا يالا عشان اروحك لجوزك يالا
, ايمان بدموع: هتروحني كيف بدل مت تجبلي حقي منه دا ضربني وعايز يتجوز علي.
,
, سيد: وايه يعني ما يتجوز ما الستات كلها اجوازتها بيتجوزو عليها ايه برنسيسه انتي
, ايمان بحمقه: وانت متتجوز علي مرتك ما رجاله كلها هتتجوز زي مانت هتقول
, منال: مانتي كنتي هتجوزي خيت جوزك نسيتي بس بصي **** مهيسيبش حق حد
, سيد: مرتي دي نعمه من عند **** مش كيفك انتي ياام لسان عايز قطعه يالا قومي شوفي وراكي ايه عشان بعد المغرب اروحك يكون جي من شغله
, ايمان بسرحان وبتكلم نفسها: اني هروح واحاول اكسب محمد من تاني.
,
, في بيت اخو رحيق
, محمد بفرحه: كيفك يامه ادخلي يا نسمه
, حسنات بستغراب: الحمد**** يا ولدي مين نسمه
, محمد: مرتي يامه
, حسنات بصدمه: انت اتجوزت صح
, نسمه: كيفك يامه
, حسنات: الحمد**** يا بتي في نعمه اتجوزته كيف وفين اهلك
, محمد: كتابنا الكتاب عند الماذون واهلها معندهاش اهل غير جوز ام وامها جوز امها مسيطر عليها ومنسيها بتها
, حسنات: **** يهديلكم الحال بس مرتك وعيالك يا محمد
, محمد بخنقة: وقته دا يامه.
,
, نسمه: عندها حق امه ووقته ايوا لازم تحاول ترجعهم
, حسنات حست انها فعلا بنت طيبه: **** ينور عليكي يا بتي ويجعلك زوجه صالحه
, نسمه ابتسامة وراحت عندها ومسكت ايديها باستها: ويباركلنا فيكي يامه
, في بيت سفيان
, رحيق طالعه من الحمام لفه فوطة حوالين جسمها: قلبي عايزه اروح شوي عند امه اذا سمحت
, سفيان: اخلص اللي وراءي ونيجي نروح
, رحيق: طيب ما اروح اني وانت تبقي تيجي تاخدني
, سفيان بحده: مفيش مرواح لوحدك قولت.
,
, رحيق: يوووووو يعني اني لسه هستناك لحد المغرب هلاحق اقعد كيف
, سفيان: مش ملاحظة انك بقيتي تصممي و تعندي ودا اني مهحبوش فهماني
, رحيق حست انها ذوتتها: متاسفه خلاص معايزاش اروح بس متزعلش
, سفيان جذابها لحضنه وفضل يبوس شعرها ووشها: مقدرش ازعل من قلبي اني اللي كيف الطفلة الصغيرة و**** ساعات بحس انك بتي مش مرتي
, رحيق: ماني بتك ومرتك وخيتك وصحبتك وعشاقتك وكل شي ليك يا قلبي
, سفيان: بحبك يا نور عيني قوي
, رحيق: اني بعشقك.
,
, سفيان: المهم اني هخدك دلوقت في سكتي وواديكي واني راجع هخدم بس بشرط
, رحيق بفرحة: هيهيييييي اشرط اشرط ولا يهمك
, سفيان: عايز تلات فراولات حلوين كدا
, رحيق بغيظ: تصدق انك رخم 3 ليه ان شاء **** بتاجر انا ولا ايه
, سفيان بخبث: ايوا وانا لوحدي المشتري كل الفاكهة متخصصه ليا انا وبس محدش يقدر يبص حتى يبقي نهايته
, رحيق غمضت عنيه ومطتت شفايفها: ماشي اتفضل خود فراولاتك اللي شكلها بقت ادمان.
,
, سفيان ضحك ضحكه عاليه: حلوه وانتي عامله بوز البطه دا
, رحيق فتحت عنيها: **** وانت حلو قوي وانت بتضحك جامد اوي كدا اول مره اشوفك بتضحك كدا ليه مخبي الضحكه دي
, سفيان: بجد حلوه يعني مهبطلهاش طول مانتي جنبي
, رحيق: ايوا عايزاك متبطلهاش
, سفيان: يالا يامه ايه هتاخديني في دوكا ولا ايه الفراوله
, رحيق بزهق طفولي: يووووو خد فراولتك واخلص.
,
, ضحك سفيان وقرب منها وحضنها وبقي يبوس فيها وفجاة حط ايدو على ضهرها هنا استوعب انها شبه عاريه فضل يمسح بطراطيف صوابعه علي ظهرها وفجاة راح فكك لها الفوطه
, رحيق في دنيا تانيه لكنها بتحاول انها تمنعه: سفيان مش وقته دا
, سفيان خلاص عايش في دنيا تانيه مع حبيبته وعشقه ولا احد يقدر امتناعه: هششششش بس
, ويسكت اللسان عن الكلام المباح
, في مكان ما يوجد في النمس وهشام
, النمس: مش هتتديني حقي يعني.
,
, هشام: قولتلك معايش و اعلي ما في خيلك اركبو واللي عندك اعملو
, النمس: بقي كدا لا اني عندي كتير
, هشام: عايزه اشوفه يا نمس
, في المغرب عند بيت سيد اخو ايمان
, سيد: يالا عشان اروحك
, ايمان: يالا اني جهزة اهو اصلا بس متنساش هو مطلقني لازم يردني
, سيد باستهزاق: مانتي مستعجله اهو وعايزه تروحي وعايزه يردك ومجهزه حالك
, ايمان: نار محمد وامه ولا جنتك انت ومرتك و ذلكم لي
, سيد: طيب روحي نار محمد وحسك عينك تعتبي هنا تاني سمعاني.
,
, ايمان: سمعاك ومعايزاش اعرف حد فيكم خالص
, سفيان وهو في حضن رحيق الفون رن
, سفيان: يا بوي من الغتيت دا
, رحيق بضحك: رد وانت تعرف
, سفيان كنسل: مهردش ها المهم كنا هنقول ايه
, رحيق بضحكه دلع: مفكراش
, سفيان بخبث: ولا اني كمان فاكر احنا هنتعبه نفسينا ليه احنا نعيد من الاول
, رحيق: ايه مصدقت كل شويه تعيد يالا قوم شوف كنت رايح فين
, فجاه الفون رن تاني
, سفيان بزهق: دا انت مصمم بقي.
,
, رحيق ضحكت ضحكه عاليه: خلاص رد شوف مين يمكن حاجة مهمه
, سفيان: متهيالي بعد الضحكة دي مفيش اهم من كدا
, رحيق باصرار: بجد لازم ترد شكله في شي مهم
, سفيان بزهق: الحمد**** قفل راح رن الفون تاني يادي القرف الو مين انت عايز ايه.
,
, المتصل: مش انت هدور علي ولد عمك هشام ومكلف رجالتك يدورو عليه اني عارف مكانه
, سفيان: وانت مين ومصلحتك ايه
, المتصل: مصلحتي كيف مصلحتك
, سفيان: ايوا عايز اعرف مكانه فين قولي
, المتصل: ليه هو بلسهوله دي ولا ابه قبلني بعد بكره عند. ، وهتفاق معاك علي كل شي
, سفيان: تمام في انتظار مكالمتك سلام
, رحيق: ايه اللي سمعته دا شكله ملعوب اوعي تروح يا سفبان عشان خاطري اوعي.
,
, سفيان: متقلقيش يا قلبي دا شكل حد متغاظ من هشام وعايز يخلص منه مش معا متقلقيش
, رحيق: خلاص يا سفيان سيبك من الموصوع دا احنا مسامحين كفايه انهم خايفين منك وهربانين كيف المطاريد
, سفيان: حقي ومهسيبهوش
, في البيت اللي يوجد في هند وزوجها
, جوزها: قومي قامت قيامتك ايه عملالي فيها عروسه ولا ايه قومي
, هند بفزع: في ايه مالك عالصبح
, جوزها: ازاي جيلك نوم بعد اللي انتي في دا
, هند بستغراب: اللي هو ايه.
,
, جوزها بخبث: انتي نسيتي انك طلعتي مش بت بنوت ولا ايه
, هند بهستريا: انت اتجنيت ولا كنت شارب حاجة
, جوزها: انتي ليكي عين تتكلمي داني هفضحكم.

الثلاثون الأخير


هشام بغضب: انت بتقول ايه فهمني وازاي وصلت لينا.
,
, محسن: بكل بساطه اني كنت مسافر اني وخوي قاعدنا سنتين وبوي مقيم في البلد اللي بوك فيها وكان شغال هو بوك في المكان اللي هو شغال في وكان مامنو علي خيتي اللي كانت مفروض كيف بته وكان داخل خارج علي دارنا فضل يلعب علي خيتي وخيتي كان صغيره ومتهوره حبت شخصيه بوك و فكرته تحت الوبا شيخ زي ما هو رساملها وكيف مهو فكر ان اني تحت الوبه شيخ برضو المهم اني وخوي رجعنا من السفر علي خبر موت بوي انه مات بسبب ان اتصدم في صديقه و ضياع بنته وضياع فلوسه اللي بوك متمتع بيها دلوقت و خدها بعد ما ضحك علي خيتي ولما بوي طلب منه يتجوزها قالو اني مهتجوز عياله اصغر من بتي وبعد محايله من بوي بوك قاله اديني كل حاجة تخصك هنا وفعلا بدون تفكير بوي عمل كدا عشان يستر علي بته وبعدها مات بحسرته.
,
, هشام: وكيف فهمته انك مليونير.
,
, محسن: هقولك اني بعد طبعا ما سمعنا اللي حصل لبوي و خيتي قرارنا نلعب علي بوك وناخد حقنا منه خوي راح اشتغل عنده عشان يعرف كل شي عنده ومع الكلام عرف من بوك ان عنده بت متجوزتش من هنا بدات اننا ننتقم من خيتك ونحط شرفكم في الطين كيف ما عمل بوك وطبعا بما ان بوك كلب فلوس اخوي عرفني علي بوك علي اني مليونير واحنا اتفاقنا مع ناس وراسمو الدور علي بوك واتاكد ان اني فعلا مليونير وزي مقولتلك بوك كلب فلوس قلي عندي بتي عروسه حلوه قوي.
,
, هشام بغيظ مسك في: اني بوي كلب فلوس يا كلب يا حيوان هقتلك
, محسن ببرود: تو تو اهدي كدا خليني اكمل
, هند ببكاء: وازاي بوي معرفش انك ولد الرجل دا مفيش صوره شافها ليكم.
,
, محسن: لا مشفناش خالص شوفي بقي القدر او من كتر مكنا بنسافر بوي مكنش بيجيب سيرتنا لبوكي ودي لعبه القدر عشان نعرف نجيب حقه من غير ما يكشفنا وبعدين بقي فرحت ان هو موافق واستامني خليت خوي ياخد اجازه قبلها باسبوع وينزل البلد هنا يظبط الدنيا وعشان لما انا انزل ميشكش اننا اخوات او علي صله ببعض غير الصداقه.
,
, وانا طبعا قولت لبوك اني عايز اتجوز بسرعه واخدها واسافر وهو طبعا مكدبش خبر جري عليكم و قال ليكم اني هاجي بعد يومين بلمحامي المحامي دا بقي يبقي خوي ههههههههههههههه ايه رايكم ننفع ممثلين صح خدنا حق خيتنا فاضل حق بوي
, هشام جري جاب مسدس: انت هتكتب علي خيتي دلوقت.
,
, محسن: صدق خوفت مهتجوزهاش ولو اتجوزتها بعد ما تكتبو كل شي باسمي حالا حتى الحاجات اللي بره معا ابوكم وصح يا حاجه جوزك متجوز بره اصل عقبال امالتك بقي غني قوي وانتو هنا كيف ما سمعت متمرمطين يا عيني قلبي عندكم بس برضو عايز كل شي تمتلكو هنا
, امينه ببكاء: اتجوز علي بعد العشره دي كلها يالهههههوي
, هشام: انت اكيد مجنون انت هتكتب علي خيتي ودلوقت
, محسن: مش هكتب غير بشروط دي.
,
, هشام ضرب رصاصه علي الهواء وبعدين قرب من محسن وصوب الرصاصه في دماغه
, هشام: هعد من واحد لتلاته تقول وافقت اتجوازها لما هقتلك
, محسن فجاه ضرب هشام في بطنه خلي السلاح وقع منه
, في المكان اللي سفيان رايح يقابل في الرجل اللي اتصل بي
, سفيان: انت اللي اتصلت بيه عشان ولد عمي
, الرجل: ايوا انا انت سفيان بس اني النمس
, سفيان: ايوا انا اهلا يا نمس ها قولي فين المكان بقي
, النمس: بسهوله كدا ولا ايه
, سفيان: ومال عايز ايه.
,
, النمس: اني عايز 50 الف جنيه
, سفيان: 50 الف جنيه عشان تتدلني علي طريق ولد عمي معايزش اعرف اني ماشي
, النمس مسكه: متبقاش حامي قوي كدا خلاص 20 الف مهتنزلش عن شلن
, سفيان ببرود: 15 ومهرجعش في كلامي
, النمس: واني موافق بس عايز حاجة منهم دلوقت
, سفيان: 5000 اهم ولما اشوفه ونرجع 10000 هتاخدهم
, في المكان هشام ومحسن
, امينه بصويت: سيبو بعض سيبو بعض هتموته بعض
, هند ببكاء: خوي خلي بالك يا خوي اوعي المسدس.
,
, محسن بغل: اني هقتلك وخلي بوك يموت بحسرته عليك
, هشام بغضب وماسك في: دا انت اللي اخرتك قربت
, فجاه رصاص طلع من المسدس والكل في حاله صمت دخل سفيان و النمس علي صوت الرصاص
, سفيان: في ايه وايه صوت الرصاص دا
, النمس: مش عارف في ايه
, فضلو يخبطو لحد ما هند فتحت منهاره: سفيان الحقنا اخوي اتقتل اخوي
, دخل سفيان لقي هشام مرمي علي الارض وجنبه محسن غرقان في دمه وجنبهم امينه ماسكه ايد هشام وبتعيط بحرقه.
,
, هشام لسه في الروح: ولد عمي سامحني علي كل اللي حصل مني وخلي بالك من خيتي وامه في رقابتك ومرتي وولدي اللي جاي امانه في رقابتك
, سفيان: هو انت اتجوزت يا هشام متقلقش هتبقي بخير ومين اللي مرمي دا
, هشام بتعب: اه اتجوزت واحده طيبه قوي وهيا حامل مني دلوقت وقول لمرتك تسامحنا حقه خلص مننا وفجاه غمض عنيه وانتقل إلى رحمه ****.
,
, سفيان بحزن علي ابن عمه: لا اله الا **** مكنتش اتمني تبقي دي نهايتك يا ولد عمي ان لله وان اليه رجعون
, امينه فضلت تصوت وتصرخ بهستريا: ولددددددي ولدددددي اه يا ولدي دفعت تمن الجشعنه وطماعنه ااااااه والف اه عليك يا ولدي ياخسارة شبابك يا خسارتك يا ولدي
, هند ببكاء: خوي خوي
, متموتش وتفتنا ياخوي قوم اني محتاجلك يا خوي
, وفجاه الحكومه جت: في ايه ايه اللي حصل
, امينه ببكاء: قتله بعض يا بيه.
,
, الظابط للعساكر: اطلبو الاسعاف قوللهم في حالتين وفاة ممكن نعرف ايه اللي حصل
, سفيان: اني ولد عمه لكن وصلت بعد اللي حصل معرفش ايه اللي حصل
, امينه ومش عايزه تفضح بنتها وببكاء هستيري: اختلفو علي فلوس اتخنقو وهما ماسكين المسدس وبيتخانقو عليه الاتنين اتصابه بي ياقلبي عليك يا ولدي
, سفيان: قومي يا مرت عمي معايا قومي يالا تعالي روحي معايا.
,
, امينه بصتلو ببكاء: **** خلصلك انت ومرتك مننا يا ولدي و اتفضحنا كيف ما كنا عايزين نفضح مرتك يا ولدي **** كبير ومهيسيبش
, سفيان: مغهمش شي اتفضحتو كيف بس يالا وابقي احكيلي في الدار
, امينه: لا احنا منستهلش عطفك علينا يا ولدي منستهلش
, سفيان: مرت عمي مهيصحش اللي هتقولي يالا قومي
, امينه بصت علي جثه هشام وعيطت: وولدي هنسيبو هنا لحاله لا مهسيبهوش.
,
, سفيان: وحدي **** يا مرت عمي الاسعاف هتيجي دلوقت تاخدهم وهنعملو العزاء بكره باذن **** و**** يرحمه ويسامحه
, هند منهاره: هشام هشام خوي متنسبناش لا خوي مامتش هنعملو عزاء ليه خوي هيدفن وهيبقي لوحدو لا هو هيحبنا وهيقعد معانا
, سفيان راح لعند هند: اني مكان هشام دلوقت وحدي **** ادعولو برحمه
, اخدهم سفيان وراح البيت بتاعهم وحكوله كل اللي حصل.
,
, سفيان: لا اله الا **** **** عايز كدا متزعليش يا هند اكيد **** ليه حكمه ونصيبك هيجيلك وهياخدك حتى لو فيكي ايه
, امينه بدموع: الحكمه اني انا في يوم من الايام قولت علي مرتك مش بت بنوت وربنا ردهالي في بتي بس دلوقت هيا فعلا مش بت بنوت سامحيني يا بتي
, رحيق: مسمحاكي يا مرت عمي وربنا يصبرك علي ما بلاكي
, سفيان جاله تليفون
, سفيان: الو مين معايا ايوا اني سفيان المنشاوي.
,
, المتصل: طيب حضرتك عمك احمد المنشاوي توفي حالا بعد سماع خبر وفاة ابنه
, سفيان بحزن شديد: لا اله الا **** محمد رسول **** ان لله وان اليه رجعون
, سوسن: خير يا ولدي
, سفيان باسف: عمي احمد اتوفي لما سمع خبر هشام.
,
, امينه: يامصيبتي السوده يا لهوي مصيبتين في وقت واحد لا اله الا **** يارب صبرنا يارب صبرنا يارب سمحنا يارب كفايه عقاب اني مش معترضه علي امرك بس خفف عني يارب ربي لا اسالك رد القضاء ولكني اسالك اللطف في يارب
, سوسن راحت عندها بدموع: اهدي يا خيتي اهدي **** يصبرك علي ما بلاكي
, رحيق راحت علي سفيان تواسي: شد حيلك يا سفيان هتجيبو عمك من بره ولا هيدفن هناك.
,
, سفيان بحزن: الحمد**** علي كل شي لا طبعا هنجيبو يدفن في بلده
, وبعد شهر علي وفاة هشام و احمد
, سفيان: اني حضرتلكم بيت صغير زي ما طلبتي مني يا مرت عمي مع اني مش موافق علي ان تقعدو لوحدكم بس اني حاسس انكم مدايقين وبنيت حتت الارض بتاعتنا اللي جنب الدار علي طول عشان تبقو جنبنا ولو عوزته اي شي في اي وقت تلاقونا واني ابقي عنيا عليكم علي طول.
,
, امينه بحزن: **** يحميك ياولدي خلينا علي راحتنا يا ولدي عشان هند كمان تبقي براحتها وغير كدا الحمد**** عرفنا نوصله لمرت هشام وهنجيبها تعيش معانا وهتولد في وسطنا عشان يبقي في رايحه هشام معانا
, سوسن: يارب تقوم بسلامه وتجيب هشام صغير كلنا نفرح بي
, امينه: تسلمي يارب يا ام سفيان
, في بيت اخو رحيق
, ايمان: بجد انتي و نعمه الاخت بجد مش حساكي ضرتي بجد اول مره احس اني هحب حد كدا.
,
, نسمه: واني كمان حبيتك كيف خيتي واكتر **** يخليكي ليا
, ايمان: من حقه محمد يعشقك اني معرفاش بقول الكلام دا كيف بس بجد عنده حق
, نسمه: وانتي كمان كويسه و****
, حسنات: **** يهديكم علي بعض يارب ويقومك بسلامه يا نسمه
, ايمان: صحيح الحكيمه قالتلك في الكام دلوقت
, نسمه: حامل في شهر ونص
, ايمان: **** يقومك بسلامه
, وبعد عشر سنين
, صالح سفيان الشناوي: اني مش قولتلك 100 مره متلعبيش مع الواد اللي اسمه هشام دا تاني.
,
, رودي: وانت مالك بيه اني هحب العب مع هشام ولد عمي انت مالك انت
, صالح: اني خيك الكبير ولازم تسمعي كلامي اني هحبوش الواد دا
, رحيق: حبايب قلب ماما بيتخانقو ليه
, صالح: رودي بتلعب مع الواد اللي اسمه هشام واني قولتلها مهتلعبش معا اني مهحبهوش
, رحيق بغضب: كدا عيب اني قولتلك دا ولد عمك وعيب تقول مهحبهوش دا كيف خيك
, جي هشام: مرت عمي خلي رودي تيجي تلعب معايا عندنا في الدار عشان عمتي هند هتقولي متبعدش عن عنيا تعالي هنا.
,
, صالح: خيتي مهتروحش عند حد يالا امشي
, ولد ايه قله الخياء اللي انت فيها دي بتكلم ولد عمك ليه كدا
, صالح بخوف من سفيان واطي راسه في الارض: بوي اني
, سفيان بغضب: انت ايه قولتلكم 100 مره انتو الاتنين اخوات ورودي خيتكم انتو الاتنين واللي في بطن امك اخوكم برضو فبلاش كل شويه تتخنقو معا بعض مش هنعيد تاني الزمن والكره والحقد عايزين نحب بعضينا بقي
, هشام: اني و**** هحبو يا عمي بس هو مهيحبنيش خالص معرفش ليه.
,
, سفيان خدو في حضنه: لا هيحبك يا ولدي وكلنا هنحبك
, يالا روحو اللعبو مع بعض
, رحيق: هاتو بوسه وحضن قبل ما تلعبو
, سفيان بغضب: بوسه وحضن مين ياختي
, رحيق: ايه يا سفيان انت هتغير من عيالك ولا ايه تعالو ياعيال هاتو بوسه وحضن سيبكم منه
, سفيان: باستك عقربه يا رحيق عارفين اللي هيقرب من هنا هقتلو محدش يبوس غيري اني
, صالح بيغيظ ابو: طيب اني عايز ابوس امه روح انت بوس ستو لو مدايق اني ببوس امه
, رحيق: يا قلب امك انت.
,
, سفيان: عيل رخم رخامه صعب
, رحيق: هيجيبو من بره يعني دا نسخة منك و****
, سفيان: اني رخم كدا اعوذ ب****
, رودي: اني حلوه يا بوي صح
, سفيان: طبعا مش شبه قلبي لازم تبقي حلوه
, رودي بطفوله: ليه يا بوي انت شوفت قلبك لقيتو شبهي
, سفيان بضحكه: لا قلبي دي تبقي امك هيا قلبي
, هشام: طيب ولا اني يا عمي ابوسها عايز ابوس مرت عمي فيها ايه
, سفيان: تصدقو انكم كلكم عيال غتيتا امشي ياض انت وهو بدل ما اعلقكم.
,
, مشيو الولاد علي بيت مرات عم سفيان
, رحيق: اتاخرت ليه كدا
, سفيان: كنت عند مرت عمي بطمن عليهم هيا وهند وكنت جايب لهند عريس بس رفضته
, رحيق بحزن: ليه رفضته
, سفيان: بتقول ان هشام بعد موت امه وهيا بتولدو مبقاش ليه غيرها وهيا معتبره ابنها دلوقتي ورافضه موضوع الجواز بتقول انها كبرت وكدا
, رحيق: **** يكون في عونها و بعدت لمرت عمي فلوس
, سفيان: ايوا وبعتلها ممرضه كمان تقعد معاها عشان هيا تعبانه.
,
, رحيق: متجوزه رجل مفيش منه اتنين رغم كل شي لكن قلبك حنين كل واحد اخد جزاءه بس منستش اللي ليه
, سفيان: كفايه حكم **** عليهم اللهم لا شماتا
, رحيق: بحبك يا قلبي
, سفيان: بحبك يا نور عيني بس حسك عينك الاقيكي هتبوسي حد من الواد دا ولا دا سمعتيني
, رحيق: علي راي الجخ اللي تخلي صعيدي يحبها يبقي يا غلبها مكدبش
, سفيان: بحبك وبحب ولادنا وبحب اللي جاي دا هيجي امتي صح.
,
, رحيق: خلاص هانت كلها شهرين ويشرف علي **** ميبقاش بنفس طبعك زي صالح كدا
, سفيان: كلهم هيطلعو نفس طبعي لانهم ولاد سفيان المنشاوي
, رحيق: **** يباركلي فيك ويخليك ليهم
, سفيان: ويباركلي فيك ويخليك لينا.
,
, تمت
 
  • عجبني
التفاعلات: wagih و ☠️ B̷A̷D̷ M̷A̷N̷ ☠️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%