NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عاشق السكس فون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا من الارياف عندنا الشبكه بتكون غاليه جدا بتتحسب بالجرام وأقل عروسه بيجيلها 50 ولا 60 لكن العادى 90 و 100 جرام القريه اللى أنا فيها واللى حواليها كله كدا أنا تعبت حاسس انى مش هتجوز 💔

أنا من الارياف عندنا الشبكه بتكون غاليه جدا بتتحسب بالجرام وأقل عروسه بيجيلها 50 ولا 60 لكن العادى 90 و 100 جرام القريه اللى أنا فيها واللى حواليها كله كدا أنا تعبت حاسس انى مش هتجوز 💔
حضرتك ممكن تتزوج بنت من القاهرة ... الشبكة فى القاهرة لا تتجاوز 20 الف جنيه

• عجبني
التفاعلات: عاشق السكس فون
حاولت مع كذا بنت بنات القاهرة عايزين يتجوزا فى القاهرة طيب انا شقتى فى البلد ومش هينفع اتنقل لانى مش هينفع اسيبهم لوحدهم

أنا معايا بتاع 80 الف بس دول ميعملوش حاجه عندنا للاسف أنا عارف ان القاهرة الرقم دا مش هجيب بنصه حته شبكه

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
حاولت مع كذا بنت بنات القاهرة عايزين يتجوزا فى القاهرة طيب انا شقتى فى البلد ومش هينفع اتنقل لانى مش هينفع اسيبهم لوحدهم
حضرتك هتلاقى بنات كويسين و مش هتعترض على مكان المعيشة ابحث و هتلاقى

أنا معايا بتاع 80 الف بس دول ميعملوش حاجه عندنا للاسف أنا عارف ان القاهرة الرقم دا مش هجيب بنصه حته شبكه
المبلغ ده يجوزك بنت من القاهرة مش مجرد شبكة

• عجبني
حضرتك هتلاقى بنات كويسين و مش هتعترض على مكان المعيشة ابحث و هتلاقى
انك تدور فى مكان متعرفش فيه حد دا صعب جدا وكمان دا جواز لازم تبقى واثق انت هتتجوز مين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك كام سنة اصلا؟!

ياحزن الحزن 😐
طيب معاك كام مبلغ للجواز وكدا
انا شقتى جاهزة واقفه على الوش الاخير وكمان معايا الفرش كله ومعايا 80 الف للشبكه والفرح وكدا

• عجبني
ايوة فين اللي موقفك بقي ؟!
الشبكه عندنا بالجرام وبيطلبوا بتاع 100 ولا 90 جرام اضرب فى 2700 يعنى 270000 جنيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%