NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أيوة بقي

نسوانجى مبتدأ
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
3 ديسمبر 2021
المشاركات
4
مستوى التفاعل
25
نقاط
100
صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً

مرحبا بكم أينما كنتم

أولآ اعرفكم بنفسي
الدكتورة أميرة عندي 35عام اعمل طبيبة امراض نفسية وعصبية ارملة منذ6سنوات ولم نرزق بأطفال اهتم بجسمي كثيراً رغم لم يوجد رجل بحياتي منذ وفاة زوجي في معتقدي من نظافتي تتكون شخصيتي لنفسي لست لاحد قوامي رشيق مثل الفنانة المصرية وفاء عامر ولكنني بيضاء قليلا عنها وصدري أيضا اكبر بنسبة بسيطة جدا زوجي رشاد دكتور مثلي لقد احبني بشدة وأحببته بشدة منذ دراستنا بكلية الطب البشري وكان يعاملني كأميرة وحياتنا الجنسية لم تكن روتينية يوماً بل كان هناك تغيرات كثيرة جداً ولقد ادمنت الجنس ع يد زوجي وحدث ما حدث ف احدي الايام ذهب بالسيارة التي يمتلكها ليأتي بأمي وأبي ليجلسوا معي لحين رجوعة من سفرة ولكن القدر له راي اخر لقد ماتوا جميعا ف حادث اليم وها انا هنا ليس لي اي حد ولا عم ولا اخ ولا اي شخص ف الحياة حياتي العملية روتينية جدا احب عملي واعطية ما يستحق ولقد قررت عدم الزواج والتفرغ الدائم لعملي ولكن ما حدث بعد ذلك ........ هذه نبذة عن حياتي لابد منها حتي تعلم عزيزة القارئ من أنا ومن اين بدأت الحكاية وأسفة للإطالة
كنت أعتقد القدرة ع سيطرتي ع أحتياجي الجنسي
ولكن بعد عام واحد فقط من الحزن والالم فقدت السيطرة وتوجهت الي مشاهدة الأفلام الأباحية ولجأت الي يدي لإفراغ شهوتي واثناء المشاهدة أعجبتني الاعضاء الصناعية وكانت لي صديقة منذ الطفولة وتعمل ف نفس مجالي تدعي هالة وفي نفسي سني ولكنها لم تتزوج بعد بسبب حادثة ف حياتها سوف اسردها لكم اثناء مرور الاحداث وهاله مثل جسم الفنانة المصرية سمية الخشاب لا تختلف عنها في شي غير شكل الوجة
أميرة: بت ي هاله
هاله: اي ي قلب البت
أميرة: متعرفيش طريق أجيب منه قضيب صناعي
هاله: نعم ي اختي ليه يعني مبدل دة كلة وافقي ع العرسان ال بيجولك وانتي لسه صغيرة وحلوة
اميرة: متوافقي انتي بدل مانتي هايجة كدة ع طول
هاله:........
اميرة: معلش ي حبيبتي انا اسفة مقصدش والل@
هاله: خلاص مفيش حاجة بس عندي فكرة احسن
اميرة: وساكتة من بدري قولي
هاله: انتي حاسة بيا وانا حاسة بيكي واحنا الاتنين نقدر نريح بعض
اميرة: ده ال هو ازاي يعني
هاله: وراكي حاجة بعد مننزل من المستشفي
اميره: لا هروح ع طول
هاله: طيب خلاص هاجي معاكي وافهمك بكل هدوء
اميرة: تمام ماشي هروح دلوقتي عندي جلسة كهربا
هاله: تمام وانا كمان هتابع الحالات
خلصنا الشيفت واتقابلنا خارج المستشفى وركبنا عربني وهاله قالت نشتري شوية تسالي كدة لزوم القعدة وبعد كدة دخلت شقتي ال هيا 3غرف4/4 وحمام ومطبخ 4متر والصالة والريسبشن وفي غرفة من الغرف زوجي عامله زي نظام سينما شاشة عرض وثلاجة صغيرة للعصائر والبيبسي وبعض المشروبات الكحولية ودي كانت ع خفيف مش بنحب نتقل فيها يدوبك كاس او كاسين علشان ننبسط شوية
هاله: هناكل اي بقي النهلردة
اميرة: انا كدة كدة كنت هطلب بيتزا لان قليل اوي لما بعمل اكل
هاله: طيب حلو اوي نطلب حوواشي وبيتزا سمول
اميرة: طيب خدي راحتك عقبال مدخل اغير واجي
وانا داخله الغرفة اغير فون هاله رن والحوار كان كالاتي
هاله: الو ايووة ي بابا خير
والد هاله: انتي هتخلصي شفتك امتي
هاله: قدامي ساعة كدا بس لسه هروح مع دكتورة اميرة عندها علشان ف شوية اوراق ابص عليهم
والد هاله: الو اميرة ال ف دماغي تمام وسلميلي عليها انا مسافر البلد وممكن ابات هناك عمتك تعبانة ولازم اكون موجود وسأيبب سميرة (مامت هاله) علشان متبقيش لوحدك
هاله: اه الف سلامه عليها سلملي عليها ي بابا ويطمنا خير خد ماما معاك وانا هبات مع اميرة احسن مروح
والد هاله: تمام هشوف كده وارد عليكي
هاله: تمام سلام.... اميرة اميرة
اميرة: اي ي هاله
هاله: عمتي تعبانة وبابا وماما نازلين البلد يومين بفكر استني معاكي اليومين ول
اميرة: تنوري ي حبيبتي دة حتي كويس احسن م اكون لوحدي
هاله: انا قولت كدة بردو
وطلبنا الاكل وجه وخلصنا وشربنا شاي وقولت افرج هاله ع السينما ال عندي كدة كدة محدش يعرف بيها غيري انا ورشاد علشان الشرب وكدة ومحبتش حد يعرف ان بشرب
هاله: بقي كل دة عندك ومتقوليش
اميرة: عادي مجتش فرصة ليه ها بقي فهميني وجة نظرك
هاله: انا هوريكي بعينك وجة نظرك شغلي بس الشاشة وهاتي الريموت وحطي الفلاشة دي فيها
شغلنا الفلاشة وعطيتها الريموت عليها ملفات كتير جدا لقيتها عماله تفتح فولدر جوة فلولدر جوة فولدر لحد مفتحت فيديوهات وطلعة فيديوهات سحاق وهيا كانت عارفه ان بشاهد الافلام دي بس مكنتش واثقة
والفيلم كان كالاتي
بنتين مع بعض وال عرفتة ان بنت وامها كانت مريضة وكانت قاعدة ف البانيو بتعملها شاور وكدة وبقت تضغط ع اماكنها الحساسة والبت كنت متمكنة بصراحة عارفة هيا بتعمل اي لحد مالام سابت نفسها خالص وقربوا شفايفهم من بعض وبقوا يمصمصو بعض لقيت هاله جت وقربت مني وبتقولي ها
هاله: ها
اميرة:
هاله: ها ها ها ي بنتي
مكنتش حاسة بصوتها خالص تقدروا تقولو كدة كنت عايشة جوة الفيلم........
وبكدة خلصت الحلقة الاولى من الجزء الاول هيبقي كل جزء عبارة عن حلقات معلش انا أسفة مفيش جنس ف اول حلقة انا خليتها تمهيد للاحداث ال هتيجي بعد كدة هيبقي فيه كل انواع الجنس مستنية رأيكم أكمل ولا اكتفي بالجزء دة. التقيم من 1الي ١٠
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: MADAM SOSO, Ahmed.7, amjad70 و 13 آخرين
10 بس عايزين ستات بلدي و تعمل حلاوة ليهم جوة القصة تبا احلي و احلي
 
صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً

مرحبا بكم أينما كنتم

أولآ اعرفكم بنفسي
الدكتورة أميرة عندي 35عام اعمل طبيبة امراض نفسية وعصبية ارملة منذ6سنوات ولم نرزق بأطفال اهتم بجسمي كثيراً رغم لم يوجد رجل بحياتي منذ وفاة زوجي في معتقدي من نظافتي تتكون شخصيتي لنفسي لست لاحد قوامي رشيق مثل الفنانة المصرية وفاء عامر ولكنني بيضاء قليلا عنها وصدري أيضا اكبر بنسبة بسيطة جدا زوجي رشاد دكتور مثلي لقد احبني بشدة وأحببته بشدة منذ دراستنا بكلية الطب البشري وكان يعاملني كأميرة وحياتنا الجنسية لم تكن روتينية يوماً بل كان هناك تغيرات كثيرة جداً ولقد ادمنت الجنس ع يد زوجي وحدث ما حدث ف احدي الايام ذهب بالسيارة التي يمتلكها ليأتي بأمي وأبي ليجلسوا معي لحين رجوعة من سفرة ولكن القدر له راي اخر لقد ماتوا جميعا ف حادث اليم وها انا هنا ليس لي اي حد ولا عم ولا اخ ولا اي شخص ف الحياة حياتي العملية روتينية جدا احب عملي واعطية ما يستحق ولقد قررت عدم الزواج والتفرغ الدائم لعملي ولكن ما حدث بعد ذلك ........ هذه نبذة عن حياتي لابد منها حتي تعلم عزيزة القارئ من أنا ومن اين بدأت الحكاية وأسفة للإطالة
كنت أعتقد القدرة ع سيطرتي ع أحتياجي الجنسي
ولكن بعد عام واحد فقط من الحزن والالم فقدت السيطرة وتوجهت الي مشاهدة الأفلام الأباحية ولجأت الي يدي لإفراغ شهوتي واثناء المشاهدة أعجبتني الاعضاء الصناعية وكانت لي صديقة منذ الطفولة وتعمل ف نفس مجالي تدعي هالة وفي نفسي سني ولكنها لم تتزوج بعد بسبب حادثة ف حياتها سوف اسردها لكم اثناء مرور الاحداث وهاله مثل جسم الفنانة المصرية سمية الخشاب لا تختلف عنها في شي غير شكل الوجة
أميرة: بت ي هاله
هاله: اي ي قلب البت
أميرة: متعرفيش طريق أجيب منه قضيب صناعي
هاله: نعم ي اختي ليه يعني مبدل دة كلة وافقي ع العرسان ال بيجولك وانتي لسه صغيرة وحلوة
اميرة: متوافقي انتي بدل مانتي هايجة كدة ع طول
هاله:........
اميرة: معلش ي حبيبتي انا اسفة مقصدش والل@
هاله: خلاص مفيش حاجة بس عندي فكرة احسن
اميرة: وساكتة من بدري قولي
هاله: انتي حاسة بيا وانا حاسة بيكي واحنا الاتنين نقدر نريح بعض
اميرة: ده ال هو ازاي يعني
هاله: وراكي حاجة بعد مننزل من المستشفي
اميره: لا هروح ع طول
هاله: طيب خلاص هاجي معاكي وافهمك بكل هدوء
اميرة: تمام ماشي هروح دلوقتي عندي جلسة كهربا
هاله: تمام وانا كمان هتابع الحالات
خلصنا الشيفت واتقابلنا خارج المستشفى وركبنا عربني وهاله قالت نشتري شوية تسالي كدة لزوم القعدة وبعد كدة دخلت شقتي ال هيا 3غرف4/4 وحمام ومطبخ 4متر والصالة والريسبشن وفي غرفة من الغرف زوجي عامله زي نظام سينما شاشة عرض وثلاجة صغيرة للعصائر والبيبسي وبعض المشروبات الكحولية ودي كانت ع خفيف مش بنحب نتقل فيها يدوبك كاس او كاسين علشان ننبسط شوية
هاله: هناكل اي بقي النهلردة
اميرة: انا كدة كدة كنت هطلب بيتزا لان قليل اوي لما بعمل اكل
هاله: طيب حلو اوي نطلب حوواشي وبيتزا سمول
اميرة: طيب خدي راحتك عقبال مدخل اغير واجي
وانا داخله الغرفة اغير فون هاله رن والحوار كان كالاتي
هاله: الو ايووة ي بابا خير
والد هاله: انتي هتخلصي شفتك امتي
هاله: قدامي ساعة كدا بس لسه هروح مع دكتورة اميرة عندها علشان ف شوية اوراق ابص عليهم
والد هاله: الو اميرة ال ف دماغي تمام وسلميلي عليها انا مسافر البلد وممكن ابات هناك عمتك تعبانة ولازم اكون موجود وسأيبب سميرة (مامت هاله) علشان متبقيش لوحدك
هاله: اه الف سلامه عليها سلملي عليها ي بابا ويطمنا خير خد ماما معاك وانا هبات مع اميرة احسن مروح
والد هاله: تمام هشوف كده وارد عليكي
هاله: تمام سلام.... اميرة اميرة
اميرة: اي ي هاله
هاله: عمتي تعبانة وبابا وماما نازلين البلد يومين بفكر استني معاكي اليومين ول
اميرة: تنوري ي حبيبتي دة حتي كويس احسن م اكون لوحدي
هاله: انا قولت كدة بردو
وطلبنا الاكل وجه وخلصنا وشربنا شاي وقولت افرج هاله ع السينما ال عندي كدة كدة محدش يعرف بيها غيري انا ورشاد علشان الشرب وكدة ومحبتش حد يعرف ان بشرب
هاله: بقي كل دة عندك ومتقوليش
اميرة: عادي مجتش فرصة ليه ها بقي فهميني وجة نظرك
هاله: انا هوريكي بعينك وجة نظرك شغلي بس الشاشة وهاتي الريموت وحطي الفلاشة دي فيها
شغلنا الفلاشة وعطيتها الريموت عليها ملفات كتير جدا لقيتها عماله تفتح فولدر جوة فلولدر جوة فولدر لحد مفتحت فيديوهات وطلعة فيديوهات سحاق وهيا كانت عارفه ان بشاهد الافلام دي بس مكنتش واثقة
والفيلم كان كالاتي
بنتين مع بعض وال عرفتة ان بنت وامها كانت مريضة وكانت قاعدة ف البانيو بتعملها شاور وكدة وبقت تضغط ع اماكنها الحساسة والبت كنت متمكنة بصراحة عارفة هيا بتعمل اي لحد مالام سابت نفسها خالص وقربوا شفايفهم من بعض وبقوا يمصمصو بعض لقيت هاله جت وقربت مني وبتقولي ها
هاله: ها
اميرة:
هاله: ها ها ها ي بنتي
مكنتش حاسة بصوتها خالص تقدروا تقولو كدة كنت عايشة جوة الفيلم........
وبكدة خلصت الحلقة الاولى من الجزء الاول هيبقي كل جزء عبارة عن حلقات معلش انا أسفة مفيش جنس ف اول حلقة انا خليتها تمهيد للاحداث ال هتيجي بعد كدة هيبقي فيه كل انواع الجنس مستنية رأيكم أكمل ولا اكتفي بالجزء دة. التقيم من 1الي ١٠
كملي يا حلوة
 
صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً

مرحبا بكم أينما كنتم

أولآ اعرفكم بنفسي
الدكتورة أميرة عندي 35عام اعمل طبيبة امراض نفسية وعصبية ارملة منذ6سنوات ولم نرزق بأطفال اهتم بجسمي كثيراً رغم لم يوجد رجل بحياتي منذ وفاة زوجي في معتقدي من نظافتي تتكون شخصيتي لنفسي لست لاحد قوامي رشيق مثل الفنانة المصرية وفاء عامر ولكنني بيضاء قليلا عنها وصدري أيضا اكبر بنسبة بسيطة جدا زوجي رشاد دكتور مثلي لقد احبني بشدة وأحببته بشدة منذ دراستنا بكلية الطب البشري وكان يعاملني كأميرة وحياتنا الجنسية لم تكن روتينية يوماً بل كان هناك تغيرات كثيرة جداً ولقد ادمنت الجنس ع يد زوجي وحدث ما حدث ف احدي الايام ذهب بالسيارة التي يمتلكها ليأتي بأمي وأبي ليجلسوا معي لحين رجوعة من سفرة ولكن القدر له راي اخر لقد ماتوا جميعا ف حادث اليم وها انا هنا ليس لي اي حد ولا عم ولا اخ ولا اي شخص ف الحياة حياتي العملية روتينية جدا احب عملي واعطية ما يستحق ولقد قررت عدم الزواج والتفرغ الدائم لعملي ولكن ما حدث بعد ذلك ........ هذه نبذة عن حياتي لابد منها حتي تعلم عزيزة القارئ من أنا ومن اين بدأت الحكاية وأسفة للإطالة
كنت أعتقد القدرة ع سيطرتي ع أحتياجي الجنسي
ولكن بعد عام واحد فقط من الحزن والالم فقدت السيطرة وتوجهت الي مشاهدة الأفلام الأباحية ولجأت الي يدي لإفراغ شهوتي واثناء المشاهدة أعجبتني الاعضاء الصناعية وكانت لي صديقة منذ الطفولة وتعمل ف نفس مجالي تدعي هالة وفي نفسي سني ولكنها لم تتزوج بعد بسبب حادثة ف حياتها سوف اسردها لكم اثناء مرور الاحداث وهاله مثل جسم الفنانة المصرية سمية الخشاب لا تختلف عنها في شي غير شكل الوجة
أميرة: بت ي هاله
هاله: اي ي قلب البت
أميرة: متعرفيش طريق أجيب منه قضيب صناعي
هاله: نعم ي اختي ليه يعني مبدل دة كلة وافقي ع العرسان ال بيجولك وانتي لسه صغيرة وحلوة
اميرة: متوافقي انتي بدل مانتي هايجة كدة ع طول
هاله:........
اميرة: معلش ي حبيبتي انا اسفة مقصدش والل@
هاله: خلاص مفيش حاجة بس عندي فكرة احسن
اميرة: وساكتة من بدري قولي
هاله: انتي حاسة بيا وانا حاسة بيكي واحنا الاتنين نقدر نريح بعض
اميرة: ده ال هو ازاي يعني
هاله: وراكي حاجة بعد مننزل من المستشفي
اميره: لا هروح ع طول
هاله: طيب خلاص هاجي معاكي وافهمك بكل هدوء
اميرة: تمام ماشي هروح دلوقتي عندي جلسة كهربا
هاله: تمام وانا كمان هتابع الحالات
خلصنا الشيفت واتقابلنا خارج المستشفى وركبنا عربني وهاله قالت نشتري شوية تسالي كدة لزوم القعدة وبعد كدة دخلت شقتي ال هيا 3غرف4/4 وحمام ومطبخ 4متر والصالة والريسبشن وفي غرفة من الغرف زوجي عامله زي نظام سينما شاشة عرض وثلاجة صغيرة للعصائر والبيبسي وبعض المشروبات الكحولية ودي كانت ع خفيف مش بنحب نتقل فيها يدوبك كاس او كاسين علشان ننبسط شوية
هاله: هناكل اي بقي النهلردة
اميرة: انا كدة كدة كنت هطلب بيتزا لان قليل اوي لما بعمل اكل
هاله: طيب حلو اوي نطلب حوواشي وبيتزا سمول
اميرة: طيب خدي راحتك عقبال مدخل اغير واجي
وانا داخله الغرفة اغير فون هاله رن والحوار كان كالاتي
هاله: الو ايووة ي بابا خير
والد هاله: انتي هتخلصي شفتك امتي
هاله: قدامي ساعة كدا بس لسه هروح مع دكتورة اميرة عندها علشان ف شوية اوراق ابص عليهم
والد هاله: الو اميرة ال ف دماغي تمام وسلميلي عليها انا مسافر البلد وممكن ابات هناك عمتك تعبانة ولازم اكون موجود وسأيبب سميرة (مامت هاله) علشان متبقيش لوحدك
هاله: اه الف سلامه عليها سلملي عليها ي بابا ويطمنا خير خد ماما معاك وانا هبات مع اميرة احسن مروح
والد هاله: تمام هشوف كده وارد عليكي
هاله: تمام سلام.... اميرة اميرة
اميرة: اي ي هاله
هاله: عمتي تعبانة وبابا وماما نازلين البلد يومين بفكر استني معاكي اليومين ول
اميرة: تنوري ي حبيبتي دة حتي كويس احسن م اكون لوحدي
هاله: انا قولت كدة بردو
وطلبنا الاكل وجه وخلصنا وشربنا شاي وقولت افرج هاله ع السينما ال عندي كدة كدة محدش يعرف بيها غيري انا ورشاد علشان الشرب وكدة ومحبتش حد يعرف ان بشرب
هاله: بقي كل دة عندك ومتقوليش
اميرة: عادي مجتش فرصة ليه ها بقي فهميني وجة نظرك
هاله: انا هوريكي بعينك وجة نظرك شغلي بس الشاشة وهاتي الريموت وحطي الفلاشة دي فيها
شغلنا الفلاشة وعطيتها الريموت عليها ملفات كتير جدا لقيتها عماله تفتح فولدر جوة فلولدر جوة فولدر لحد مفتحت فيديوهات وطلعة فيديوهات سحاق وهيا كانت عارفه ان بشاهد الافلام دي بس مكنتش واثقة
والفيلم كان كالاتي
بنتين مع بعض وال عرفتة ان بنت وامها كانت مريضة وكانت قاعدة ف البانيو بتعملها شاور وكدة وبقت تضغط ع اماكنها الحساسة والبت كنت متمكنة بصراحة عارفة هيا بتعمل اي لحد مالام سابت نفسها خالص وقربوا شفايفهم من بعض وبقوا يمصمصو بعض لقيت هاله جت وقربت مني وبتقولي ها
هاله: ها
اميرة:
هاله: ها ها ها ي بنتي
مكنتش حاسة بصوتها خالص تقدروا تقولو كدة كنت عايشة جوة الفيلم........
وبكدة خلصت الحلقة الاولى من الجزء الاول هيبقي كل جزء عبارة عن حلقات معلش انا أسفة مفيش جنس ف اول حلقة انا خليتها تمهيد للاحداث ال هتيجي بعد كدة هيبقي فيه كل انواع الجنس مستنية رأيكم أكمل ولا اكتفي بالجزء دة. التقيم من 1الي ١٠
كمل القصه لسه الهيجان والدلع جاي
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جميييله في انتظااار التكمله
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً

مرحبا بكم أينما كنتم

أولآ اعرفكم بنفسي
الدكتورة أميرة عندي 35عام اعمل طبيبة امراض نفسية وعصبية ارملة منذ6سنوات ولم نرزق بأطفال اهتم بجسمي كثيراً رغم لم يوجد رجل بحياتي منذ وفاة زوجي في معتقدي من نظافتي تتكون شخصيتي لنفسي لست لاحد قوامي رشيق مثل الفنانة المصرية وفاء عامر ولكنني بيضاء قليلا عنها وصدري أيضا اكبر بنسبة بسيطة جدا زوجي رشاد دكتور مثلي لقد احبني بشدة وأحببته بشدة منذ دراستنا بكلية الطب البشري وكان يعاملني كأميرة وحياتنا الجنسية لم تكن روتينية يوماً بل كان هناك تغيرات كثيرة جداً ولقد ادمنت الجنس ع يد زوجي وحدث ما حدث ف احدي الايام ذهب بالسيارة التي يمتلكها ليأتي بأمي وأبي ليجلسوا معي لحين رجوعة من سفرة ولكن القدر له راي اخر لقد ماتوا جميعا ف حادث اليم وها انا هنا ليس لي اي حد ولا عم ولا اخ ولا اي شخص ف الحياة حياتي العملية روتينية جدا احب عملي واعطية ما يستحق ولقد قررت عدم الزواج والتفرغ الدائم لعملي ولكن ما حدث بعد ذلك ........ هذه نبذة عن حياتي لابد منها حتي تعلم عزيزة القارئ من أنا ومن اين بدأت الحكاية وأسفة للإطالة
كنت أعتقد القدرة ع سيطرتي ع أحتياجي الجنسي
ولكن بعد عام واحد فقط من الحزن والالم فقدت السيطرة وتوجهت الي مشاهدة الأفلام الأباحية ولجأت الي يدي لإفراغ شهوتي واثناء المشاهدة أعجبتني الاعضاء الصناعية وكانت لي صديقة منذ الطفولة وتعمل ف نفس مجالي تدعي هالة وفي نفسي سني ولكنها لم تتزوج بعد بسبب حادثة ف حياتها سوف اسردها لكم اثناء مرور الاحداث وهاله مثل جسم الفنانة المصرية سمية الخشاب لا تختلف عنها في شي غير شكل الوجة
أميرة: بت ي هاله
هاله: اي ي قلب البت
أميرة: متعرفيش طريق أجيب منه قضيب صناعي
هاله: نعم ي اختي ليه يعني مبدل دة كلة وافقي ع العرسان ال بيجولك وانتي لسه صغيرة وحلوة
اميرة: متوافقي انتي بدل مانتي هايجة كدة ع طول
هاله:........
اميرة: معلش ي حبيبتي انا اسفة مقصدش والل@
هاله: خلاص مفيش حاجة بس عندي فكرة احسن
اميرة: وساكتة من بدري قولي
هاله: انتي حاسة بيا وانا حاسة بيكي واحنا الاتنين نقدر نريح بعض
اميرة: ده ال هو ازاي يعني
هاله: وراكي حاجة بعد مننزل من المستشفي
اميره: لا هروح ع طول
هاله: طيب خلاص هاجي معاكي وافهمك بكل هدوء
اميرة: تمام ماشي هروح دلوقتي عندي جلسة كهربا
هاله: تمام وانا كمان هتابع الحالات
خلصنا الشيفت واتقابلنا خارج المستشفى وركبنا عربني وهاله قالت نشتري شوية تسالي كدة لزوم القعدة وبعد كدة دخلت شقتي ال هيا 3غرف4/4 وحمام ومطبخ 4متر والصالة والريسبشن وفي غرفة من الغرف زوجي عامله زي نظام سينما شاشة عرض وثلاجة صغيرة للعصائر والبيبسي وبعض المشروبات الكحولية ودي كانت ع خفيف مش بنحب نتقل فيها يدوبك كاس او كاسين علشان ننبسط شوية
هاله: هناكل اي بقي النهلردة
اميرة: انا كدة كدة كنت هطلب بيتزا لان قليل اوي لما بعمل اكل
هاله: طيب حلو اوي نطلب حوواشي وبيتزا سمول
اميرة: طيب خدي راحتك عقبال مدخل اغير واجي
وانا داخله الغرفة اغير فون هاله رن والحوار كان كالاتي
هاله: الو ايووة ي بابا خير
والد هاله: انتي هتخلصي شفتك امتي
هاله: قدامي ساعة كدا بس لسه هروح مع دكتورة اميرة عندها علشان ف شوية اوراق ابص عليهم
والد هاله: الو اميرة ال ف دماغي تمام وسلميلي عليها انا مسافر البلد وممكن ابات هناك عمتك تعبانة ولازم اكون موجود وسأيبب سميرة (مامت هاله) علشان متبقيش لوحدك
هاله: اه الف سلامه عليها سلملي عليها ي بابا ويطمنا خير خد ماما معاك وانا هبات مع اميرة احسن مروح
والد هاله: تمام هشوف كده وارد عليكي
هاله: تمام سلام.... اميرة اميرة
اميرة: اي ي هاله
هاله: عمتي تعبانة وبابا وماما نازلين البلد يومين بفكر استني معاكي اليومين ول
اميرة: تنوري ي حبيبتي دة حتي كويس احسن م اكون لوحدي
هاله: انا قولت كدة بردو
وطلبنا الاكل وجه وخلصنا وشربنا شاي وقولت افرج هاله ع السينما ال عندي كدة كدة محدش يعرف بيها غيري انا ورشاد علشان الشرب وكدة ومحبتش حد يعرف ان بشرب
هاله: بقي كل دة عندك ومتقوليش
اميرة: عادي مجتش فرصة ليه ها بقي فهميني وجة نظرك
هاله: انا هوريكي بعينك وجة نظرك شغلي بس الشاشة وهاتي الريموت وحطي الفلاشة دي فيها
شغلنا الفلاشة وعطيتها الريموت عليها ملفات كتير جدا لقيتها عماله تفتح فولدر جوة فلولدر جوة فولدر لحد مفتحت فيديوهات وطلعة فيديوهات سحاق وهيا كانت عارفه ان بشاهد الافلام دي بس مكنتش واثقة
والفيلم كان كالاتي
بنتين مع بعض وال عرفتة ان بنت وامها كانت مريضة وكانت قاعدة ف البانيو بتعملها شاور وكدة وبقت تضغط ع اماكنها الحساسة والبت كنت متمكنة بصراحة عارفة هيا بتعمل اي لحد مالام سابت نفسها خالص وقربوا شفايفهم من بعض وبقوا يمصمصو بعض لقيت هاله جت وقربت مني وبتقولي ها
هاله: ها
اميرة:
هاله: ها ها ها ي بنتي
مكنتش حاسة بصوتها خالص تقدروا تقولو كدة كنت عايشة جوة الفيلم........
وبكدة خلصت الحلقة الاولى من الجزء الاول هيبقي كل جزء عبارة عن حلقات معلش انا أسفة مفيش جنس ف اول حلقة انا خليتها تمهيد للاحداث ال هتيجي بعد كدة هيبقي فيه كل انواع الجنس مستنية رأيكم أكمل ولا اكتفي بالجزء دة. التقيم من 1الي ١٠
يا ريت تكملي حلوة اوي واقعية جدا
 
صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً

مرحبا بكم أينما كنتم

أولآ اعرفكم بنفسي
الدكتورة أميرة عندي 35عام اعمل طبيبة امراض نفسية وعصبية ارملة منذ6سنوات ولم نرزق بأطفال اهتم بجسمي كثيراً رغم لم يوجد رجل بحياتي منذ وفاة زوجي في معتقدي من نظافتي تتكون شخصيتي لنفسي لست لاحد قوامي رشيق مثل الفنانة المصرية وفاء عامر ولكنني بيضاء قليلا عنها وصدري أيضا اكبر بنسبة بسيطة جدا زوجي رشاد دكتور مثلي لقد احبني بشدة وأحببته بشدة منذ دراستنا بكلية الطب البشري وكان يعاملني كأميرة وحياتنا الجنسية لم تكن روتينية يوماً بل كان هناك تغيرات كثيرة جداً ولقد ادمنت الجنس ع يد زوجي وحدث ما حدث ف احدي الايام ذهب بالسيارة التي يمتلكها ليأتي بأمي وأبي ليجلسوا معي لحين رجوعة من سفرة ولكن القدر له راي اخر لقد ماتوا جميعا ف حادث اليم وها انا هنا ليس لي اي حد ولا عم ولا اخ ولا اي شخص ف الحياة حياتي العملية روتينية جدا احب عملي واعطية ما يستحق ولقد قررت عدم الزواج والتفرغ الدائم لعملي ولكن ما حدث بعد ذلك ........ هذه نبذة عن حياتي لابد منها حتي تعلم عزيزة القارئ من أنا ومن اين بدأت الحكاية وأسفة للإطالة
كنت أعتقد القدرة ع سيطرتي ع أحتياجي الجنسي
ولكن بعد عام واحد فقط من الحزن والالم فقدت السيطرة وتوجهت الي مشاهدة الأفلام الأباحية ولجأت الي يدي لإفراغ شهوتي واثناء المشاهدة أعجبتني الاعضاء الصناعية وكانت لي صديقة منذ الطفولة وتعمل ف نفس مجالي تدعي هالة وفي نفسي سني ولكنها لم تتزوج بعد بسبب حادثة ف حياتها سوف اسردها لكم اثناء مرور الاحداث وهاله مثل جسم الفنانة المصرية سمية الخشاب لا تختلف عنها في شي غير شكل الوجة
أميرة: بت ي هاله
هاله: اي ي قلب البت
أميرة: متعرفيش طريق أجيب منه قضيب صناعي
هاله: نعم ي اختي ليه يعني مبدل دة كلة وافقي ع العرسان ال بيجولك وانتي لسه صغيرة وحلوة
اميرة: متوافقي انتي بدل مانتي هايجة كدة ع طول
هاله:........
اميرة: معلش ي حبيبتي انا اسفة مقصدش والل@
هاله: خلاص مفيش حاجة بس عندي فكرة احسن
اميرة: وساكتة من بدري قولي
هاله: انتي حاسة بيا وانا حاسة بيكي واحنا الاتنين نقدر نريح بعض
اميرة: ده ال هو ازاي يعني
هاله: وراكي حاجة بعد مننزل من المستشفي
اميره: لا هروح ع طول
هاله: طيب خلاص هاجي معاكي وافهمك بكل هدوء
اميرة: تمام ماشي هروح دلوقتي عندي جلسة كهربا
هاله: تمام وانا كمان هتابع الحالات
خلصنا الشيفت واتقابلنا خارج المستشفى وركبنا عربني وهاله قالت نشتري شوية تسالي كدة لزوم القعدة وبعد كدة دخلت شقتي ال هيا 3غرف4/4 وحمام ومطبخ 4متر والصالة والريسبشن وفي غرفة من الغرف زوجي عامله زي نظام سينما شاشة عرض وثلاجة صغيرة للعصائر والبيبسي وبعض المشروبات الكحولية ودي كانت ع خفيف مش بنحب نتقل فيها يدوبك كاس او كاسين علشان ننبسط شوية
هاله: هناكل اي بقي النهلردة
اميرة: انا كدة كدة كنت هطلب بيتزا لان قليل اوي لما بعمل اكل
هاله: طيب حلو اوي نطلب حوواشي وبيتزا سمول
اميرة: طيب خدي راحتك عقبال مدخل اغير واجي
وانا داخله الغرفة اغير فون هاله رن والحوار كان كالاتي
هاله: الو ايووة ي بابا خير
والد هاله: انتي هتخلصي شفتك امتي
هاله: قدامي ساعة كدا بس لسه هروح مع دكتورة اميرة عندها علشان ف شوية اوراق ابص عليهم
والد هاله: الو اميرة ال ف دماغي تمام وسلميلي عليها انا مسافر البلد وممكن ابات هناك عمتك تعبانة ولازم اكون موجود وسأيبب سميرة (مامت هاله) علشان متبقيش لوحدك
هاله: اه الف سلامه عليها سلملي عليها ي بابا ويطمنا خير خد ماما معاك وانا هبات مع اميرة احسن مروح
والد هاله: تمام هشوف كده وارد عليكي
هاله: تمام سلام.... اميرة اميرة
اميرة: اي ي هاله
هاله: عمتي تعبانة وبابا وماما نازلين البلد يومين بفكر استني معاكي اليومين ول
اميرة: تنوري ي حبيبتي دة حتي كويس احسن م اكون لوحدي
هاله: انا قولت كدة بردو
وطلبنا الاكل وجه وخلصنا وشربنا شاي وقولت افرج هاله ع السينما ال عندي كدة كدة محدش يعرف بيها غيري انا ورشاد علشان الشرب وكدة ومحبتش حد يعرف ان بشرب
هاله: بقي كل دة عندك ومتقوليش
اميرة: عادي مجتش فرصة ليه ها بقي فهميني وجة نظرك
هاله: انا هوريكي بعينك وجة نظرك شغلي بس الشاشة وهاتي الريموت وحطي الفلاشة دي فيها
شغلنا الفلاشة وعطيتها الريموت عليها ملفات كتير جدا لقيتها عماله تفتح فولدر جوة فلولدر جوة فولدر لحد مفتحت فيديوهات وطلعة فيديوهات سحاق وهيا كانت عارفه ان بشاهد الافلام دي بس مكنتش واثقة
والفيلم كان كالاتي
بنتين مع بعض وال عرفتة ان بنت وامها كانت مريضة وكانت قاعدة ف البانيو بتعملها شاور وكدة وبقت تضغط ع اماكنها الحساسة والبت كنت متمكنة بصراحة عارفة هيا بتعمل اي لحد مالام سابت نفسها خالص وقربوا شفايفهم من بعض وبقوا يمصمصو بعض لقيت هاله جت وقربت مني وبتقولي ها
هاله: ها
اميرة:
هاله: ها ها ها ي بنتي
مكنتش حاسة بصوتها خالص تقدروا تقولو كدة كنت عايشة جوة الفيلم........
وبكدة خلصت الحلقة الاولى من الجزء الاول هيبقي كل جزء عبارة عن حلقات معلش انا أسفة مفيش جنس ف اول حلقة انا خليتها تمهيد للاحداث ال هتيجي بعد كدة هيبقي فيه كل انواع الجنس مستنية رأيكم أكمل ولا اكتفي بالجزء دة. التقيم من 1الي ١٠
10
 
صبـ(⛅)ـُ(آٍلـٍـً(🌺)ـٍورٍدً)ـ(⛅)ـٍآٍآٍحً

مرحبا بكم أينما كنتم

أولآ اعرفكم بنفسي
الدكتورة أميرة عندي 35عام اعمل طبيبة امراض نفسية وعصبية ارملة منذ6سنوات ولم نرزق بأطفال اهتم بجسمي كثيراً رغم لم يوجد رجل بحياتي منذ وفاة زوجي في معتقدي من نظافتي تتكون شخصيتي لنفسي لست لاحد قوامي رشيق مثل الفنانة المصرية وفاء عامر ولكنني بيضاء قليلا عنها وصدري أيضا اكبر بنسبة بسيطة جدا زوجي رشاد دكتور مثلي لقد احبني بشدة وأحببته بشدة منذ دراستنا بكلية الطب البشري وكان يعاملني كأميرة وحياتنا الجنسية لم تكن روتينية يوماً بل كان هناك تغيرات كثيرة جداً ولقد ادمنت الجنس ع يد زوجي وحدث ما حدث ف احدي الايام ذهب بالسيارة التي يمتلكها ليأتي بأمي وأبي ليجلسوا معي لحين رجوعة من سفرة ولكن القدر له راي اخر لقد ماتوا جميعا ف حادث اليم وها انا هنا ليس لي اي حد ولا عم ولا اخ ولا اي شخص ف الحياة حياتي العملية روتينية جدا احب عملي واعطية ما يستحق ولقد قررت عدم الزواج والتفرغ الدائم لعملي ولكن ما حدث بعد ذلك ........ هذه نبذة عن حياتي لابد منها حتي تعلم عزيزة القارئ من أنا ومن اين بدأت الحكاية وأسفة للإطالة
كنت أعتقد القدرة ع سيطرتي ع أحتياجي الجنسي
ولكن بعد عام واحد فقط من الحزن والالم فقدت السيطرة وتوجهت الي مشاهدة الأفلام الأباحية ولجأت الي يدي لإفراغ شهوتي واثناء المشاهدة أعجبتني الاعضاء الصناعية وكانت لي صديقة منذ الطفولة وتعمل ف نفس مجالي تدعي هالة وفي نفسي سني ولكنها لم تتزوج بعد بسبب حادثة ف حياتها سوف اسردها لكم اثناء مرور الاحداث وهاله مثل جسم الفنانة المصرية سمية الخشاب لا تختلف عنها في شي غير شكل الوجة
أميرة: بت ي هاله
هاله: اي ي قلب البت
أميرة: متعرفيش طريق أجيب منه قضيب صناعي
هاله: نعم ي اختي ليه يعني مبدل دة كلة وافقي ع العرسان ال بيجولك وانتي لسه صغيرة وحلوة
اميرة: متوافقي انتي بدل مانتي هايجة كدة ع طول
هاله:........
اميرة: معلش ي حبيبتي انا اسفة مقصدش والل@
هاله: خلاص مفيش حاجة بس عندي فكرة احسن
اميرة: وساكتة من بدري قولي
هاله: انتي حاسة بيا وانا حاسة بيكي واحنا الاتنين نقدر نريح بعض
اميرة: ده ال هو ازاي يعني
هاله: وراكي حاجة بعد مننزل من المستشفي
اميره: لا هروح ع طول
هاله: طيب خلاص هاجي معاكي وافهمك بكل هدوء
اميرة: تمام ماشي هروح دلوقتي عندي جلسة كهربا
هاله: تمام وانا كمان هتابع الحالات
خلصنا الشيفت واتقابلنا خارج المستشفى وركبنا عربني وهاله قالت نشتري شوية تسالي كدة لزوم القعدة وبعد كدة دخلت شقتي ال هيا 3غرف4/4 وحمام ومطبخ 4متر والصالة والريسبشن وفي غرفة من الغرف زوجي عامله زي نظام سينما شاشة عرض وثلاجة صغيرة للعصائر والبيبسي وبعض المشروبات الكحولية ودي كانت ع خفيف مش بنحب نتقل فيها يدوبك كاس او كاسين علشان ننبسط شوية
هاله: هناكل اي بقي النهلردة
اميرة: انا كدة كدة كنت هطلب بيتزا لان قليل اوي لما بعمل اكل
هاله: طيب حلو اوي نطلب حوواشي وبيتزا سمول
اميرة: طيب خدي راحتك عقبال مدخل اغير واجي
وانا داخله الغرفة اغير فون هاله رن والحوار كان كالاتي
هاله: الو ايووة ي بابا خير
والد هاله: انتي هتخلصي شفتك امتي
هاله: قدامي ساعة كدا بس لسه هروح مع دكتورة اميرة عندها علشان ف شوية اوراق ابص عليهم
والد هاله: الو اميرة ال ف دماغي تمام وسلميلي عليها انا مسافر البلد وممكن ابات هناك عمتك تعبانة ولازم اكون موجود وسأيبب سميرة (مامت هاله) علشان متبقيش لوحدك
هاله: اه الف سلامه عليها سلملي عليها ي بابا ويطمنا خير خد ماما معاك وانا هبات مع اميرة احسن مروح
والد هاله: تمام هشوف كده وارد عليكي
هاله: تمام سلام.... اميرة اميرة
اميرة: اي ي هاله
هاله: عمتي تعبانة وبابا وماما نازلين البلد يومين بفكر استني معاكي اليومين ول
اميرة: تنوري ي حبيبتي دة حتي كويس احسن م اكون لوحدي
هاله: انا قولت كدة بردو
وطلبنا الاكل وجه وخلصنا وشربنا شاي وقولت افرج هاله ع السينما ال عندي كدة كدة محدش يعرف بيها غيري انا ورشاد علشان الشرب وكدة ومحبتش حد يعرف ان بشرب
هاله: بقي كل دة عندك ومتقوليش
اميرة: عادي مجتش فرصة ليه ها بقي فهميني وجة نظرك
هاله: انا هوريكي بعينك وجة نظرك شغلي بس الشاشة وهاتي الريموت وحطي الفلاشة دي فيها
شغلنا الفلاشة وعطيتها الريموت عليها ملفات كتير جدا لقيتها عماله تفتح فولدر جوة فلولدر جوة فولدر لحد مفتحت فيديوهات وطلعة فيديوهات سحاق وهيا كانت عارفه ان بشاهد الافلام دي بس مكنتش واثقة
والفيلم كان كالاتي
بنتين مع بعض وال عرفتة ان بنت وامها كانت مريضة وكانت قاعدة ف البانيو بتعملها شاور وكدة وبقت تضغط ع اماكنها الحساسة والبت كنت متمكنة بصراحة عارفة هيا بتعمل اي لحد مالام سابت نفسها خالص وقربوا شفايفهم من بعض وبقوا يمصمصو بعض لقيت هاله جت وقربت مني وبتقولي ها
هاله: ها
اميرة:
هاله: ها ها ها ي بنتي
مكنتش حاسة بصوتها خالص تقدروا تقولو كدة كنت عايشة جوة الفيلم........
وبكدة خلصت الحلقة الاولى من الجزء الاول هيبقي كل جزء عبارة عن حلقات معلش انا أسفة مفيش جنس ف اول حلقة انا خليتها تمهيد للاحداث ال هتيجي بعد كدة هيبقي فيه كل انواع الجنس مستنية رأيكم أكمل ولا اكتفي بالجزء دة. التقيم من 1الي ١٠
يا ريت تكملها
 
خيالية أو واقعية يا



@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%