NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوبري لكل حريم سوهاج

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
8 يونيو 2022
المشاركات
233
مستوى التفاعل
161
نقاط
1,073
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حتحور, Metoo, el-korsan و 54 آخرين
عاش
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
جميله جدا منتظر التكمله
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و زوبري لكل حريم سوهاج
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و Loda😉
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
حلو اكمل يانجم
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و زوبري لكل حريم سوهاج
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و فحل هايجان
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و زوبري لكل حريم سوهاج
قصة حلوة بانتظار الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و زوبري لكل حريم سوهاج
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و hasanabd
حلوه كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
كمل يا برنس وما تتأخر
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
كمل يا نجم
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و ناقد بناء
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
فى انتظار المزيد من الابداع والتميز
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و ناقد بناء
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
V
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الضاحك الباكى, Silver Mooon, Big Pop و شخص آخر
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
بداية حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
جامده استمر فى انتظار الجزء التانى
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى و Silver Mooon
دي اول مره اشارك معاكو وان شاء** القصه تنول اعجابكم والقصه دي من وحي خيال البطل اللي هو انا
نبدا القصه
انا علي ٢٠ سنه طالب في حقوق جسمي تخين طولي ١٧٧شويه و قمحاوي اللون زوبري ١٨ سنتي
بطالة القصه جارتي هاله و ازاي وصلتي لكس انجي سلفتها
نبدا بوصف بطلت القصه الاول هاله وسلفتها انجي لما يجي وقتها
عندها ٢٦ سنه طولها ١٧٠ بزازها كبار بس مش اوفر طيزها متوسطه النوع المفضل لكل الرجاله
القصه تبدأ بعد ما هاله اتجوزت بتلات سنين احنا بحكم ان البيت لازق في البيت في كلام زي صبح الخير صباح النور مش اكتر
في يوم كانت موديه ابنها الحضانه دار الحوار
هاله: صباح الخير يا علي
انا : صباح الخير يا ام ابانوب عامله اي
هي: كويسه
انا : دايما
هي: كنت عايزه منك خدمه لو هتعبك بلاش
انا: لا مفيش تعب ولا حاجه اامري
هي : ميامرش عليك ظالم
انا : تسلمي
هي: شوف امك لو عندها انبوبه مليانه وهاتها لحد ما يعدي بتاع الانابيب ولو تقدر تطلعها فوق يبقا كتر خيرك
انا : حاضر هشوف واجبهالك
هي: شاء**يخليك ي علي
روحت و قولت لامي قالت وديهالها يولدي انا خت الامبوبه ورحت ندهت عليها قالتيلي اطلع لو مفيش تعب خلتني اطلع بالامبوبه التالت بت الوسخه
طلعتها وقوتلها اي خدمه تاني
كانت لابسه عبايه بيتي
قالتلي معلش هتقل عليك غيرها
قوتلها حاضر
خت الامبوبه ودخلت المطبخ
المطبخ عندهم صغير يعني يشيل واحد و نص 🤣🤣
دخلت وقوتلها فين المفتاح قالت استنا اجيبه لك دخلت هي وبحكم ان المطبخ صغير وهي داخله حكت طيزها في زوبري ومعرفش بقصد ولا بدون قصد انا محتطش في دماغي قولت تلقيها مش قاصده لان المطبخ صغير غيرت الامبوبه وخلصت جيت امشي قالتلي اقعد اشرب حاجه قوتلها ملهوش لازم قالت لا اقعد جابت لي عصير مانجه وانا بشرب المانجه دار حوار
هي: اي اخبارك في الدراسه يعلوه
انا : تمم اهي ماشيه
هي :اي مقربناش نفرح بيك
انا : بضحكه خفيفه كده يااه لسه الوقت بدري
هي : بدري اي دا انت بسم مشاءطول بعرض واي وحده تتمناك
انا: مانا عارف بس لسه في حاجات اهم لسه الوظيفه عشان اعرف افتح بيت وكده
خلصت العصير و جيت اقوم امشي شدتني من ايدي وقالتلي اقعد انت وراك اي ياخوياا
قولتها عشان اقضي مصالحي بس قالت ماشي
وكل دا الدنيا حلوه مفيش في دماغي حاجه من نحيتها
لحد ما جه اليوم اللي غير نظرتي ليها
بعد ما غيرتلها الامبوبه بيومين رنت عليا كانت الساعه ١٢ الظهر وقالتي تعال شوفلي الاب مش عارفه مالو
وهي عندها لاب لان جوزها شغال في الكويت وبينزل كل سنتين فا باعت دا ليها عشان يتكلمو مع بعض 😉
رحت ليها بعدها بنص ساعه فتحت ليا الباب و كانت متغيره عن المره اللي فاتت كانت لابسه قميص نوم اسود وتحته طقم داخلي برا واندر بنفسجي وعليهم الروب
انا اول ما شفت المنظر مبحلقت فيها
وطبعا سيد الرجاله اللي فضحني وقف مره وحدهعمل خيمه في البنطلون دخلت وقعدت و مسكت مخده حطيتها علي رجلي عشان اداري المعلم دخلت هي تجيب الاب توب وقالت شوفه لحد ما اعمل حاجه تشربها دخلت وانا مسكت الاب وبشوفه لقيته تمم بقولها مالو دا بصوت بعيد بيهنج لما بشغل فليم او مسلسل قولت في سري ما لازم يهنج طول مهو قدامك 🤣🤣
دخلت عليا و في ايده العصير و بتوطي تحطه علي الترابيزه فرق بزازها بان اوووف انا هجت اكتر ما انا هايج عليها حطت العصير وجات قعدت بعيد عني شويه وحطت رجل علي رجل احاا ابقا باين مش هتجيبها لبر اللبوه دي كل دا مع نفسي
قالت ها عملت الاب قوتلتها مفيهوش حاجه كلو تمم
بعد ما شربت العصير بخمس دقائق حسيت اني قاعد في سونه عمال اجيب ميه من كل حته و زوبري شد اكتر من الاول اتريها بت القحبه حاطه فياجرا في العصير وهي قاعده بتقولي مالك بقولها مفيش امال عمال تجيب ميه لي كده قالت قوم اغسل وشك وانا اقولها ملهوش لازم قالت لا قوم وانا محرج من زوبري اللي علي اخره دي دخلت غسلت وشي و هي في الصاله قاعده رجعت لقيتها قلعت الروب و قاعده بالقميص بس
قعدت مكاني ومدتش اهتمام وهي عماله تتكلم معايا عشان ابص عليها واهيج اكتر
قعدت تتكلم معايا علي جوزها اللي بيسافر بالسنتين و بيقضي معاها شهر واحد وهي ست و محتاجه راجل يحتويها وانها لسه صغيره ومش قادره تستحمل وانا اقولها معلش بيتعب ويشقا عشانك انتي و العيال
رحت قوتلها عايز كباية ميه قالت تجيب وهي ماشيه تتقصع وتهزر في طيزها قولت لنفسي مبدهاش انا هدخل وراها واللي يحصل يحصل دخلت وراها المطبخ اتخضت لما لقيتني حاضنها من ورا وزوبري في طيزها قالت بتعمل اي يخربيتك قوتلها اللي انت عايزه من الصبح ي لبوه
ابتديت ابوس في رقيبها وانا وراها و هي عامله نفسها بتقاوم لحد ما حاست وبدات تتجاوب معايا عدلتها وشي لوشها ودخلنا في بوسه طويله بتاع ٥دقايق وبعدين شلتها علي زوبري وهي متشعلقه في رقبتي وعمالين نبوس في بعض لحد السرير نزلتها علي السرير و نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وبعدين نزلت علي رقبتها و هي في عالم تاني نزلت اكتر علي بزازها قلعتها القميص و البرا وشفت احلا واجمل بزاز في الدنيا و حلمه قد عقله الاصبع ونزلت مص و عضعضه في بزازها الملبن اللي متتسبش ونزلت لتحت علي سورتها قعد الحس فيها يجي ٥ دقايق لحد ما لقيتها بتترعش فعرفت انها جابت عسلها
قوتلها احنا عملنا حاجه قالت دي اول مره احسن اني وحده بجد قالت جوزي مش بيعمل كده معاية قوتلها انا هوريكي اللي عمرك ما شفتيه
رحت نزلت علي كسها لقيت الاندر غرقان قلعتها الاندر ولقيت كسها نضيف و بيلمع ولونه من غامق قوي ولا وردي قوي وسط نزلت عليها مص وعضعضه في زنبوره الصغير خالص دا لقيتها غمضت عنيها وبتزوم وشغاله اهات اه اه اووف اوف واضغط علي راسي عشان امص اكتر وشغاله احح اوف اه وبعد شويه مص وعضعضه قوتلها قومي مصي ي لبوه وانا كنت قلعت التيشرت و البنطلون وقاعد بالبوسكر نزلت البوكسر ونط في وشها قالت اي دا كلو يا واد دا يفلقني نصين ضربتها قلم بسيط كده وقوتلها مصي ومصدقت خدة زوبري في بوقها واشتغلت مص ولا اجدعها ممثلة برونو وشغاله مص باحتراف لما حسيت اني هنزل طلعته من بقها وعدلتها علي ظهرها ونزلت بستها لحد ما زوبري يهدا شويه زوبري بدا يهدي رحت عدلتها و بمشي زوبري علي شفراتها وهي تتلوي تحتي زي التعبان وتقولي دخلو ابوس ايدك ارحم كسي وانا ولا معاها رحت مدخله مره وحده في كسها صرخت صرخه لولا اني كاتم بوقها كانت لمت المنطقه كلها علينا بعد ما دخلته مره وحده عنيها غيبت و اشتغلت في كسها رايح جاي وصوت الرزع كان مسمع في الاوضه كلها وشغال رزع في كسها وشغاله اه اه اه اوف اوف اوف براحه انا مش حاسه بكسي حرام عليك براحه وانا مش سامعها وبعد ١٠ دقايق غيرت الوضع خليتها عملت وضع الدودجي
اول ما فنست كده ظهر قدامي خرم مفتوح بس مش قوي طيزها بيلمع اووف رحت مدخل زوبري في كسها واشتغلت في الوضع دا ٢٠ دقيقه رزع وهي جابت مرتين وكان عسلها سخن قوي وبعد نص ساعه من الرزع حسيت اني هجيب قوتلها قالت عايزه ادوق لبنك طلعت زوبري من كسها وهو غرقان من عسلها خدته في بوقها وبعد دقيقتين مصر نطرت كمية لبن اول مره انزلها في حياتي وبعدها اترميت علي السرير مقتول من النيكه دي وهي جات في حضني ونامت قوتلها اتبسطتي ي لبوه قالت اول مره احسن بالمتعه دي في حياتي تسلملي انت زوبرك ي دكري
خمس دقايق ولقيت زوبري وقف تاني لقيتها شهقت وقالت هو مشبعش قوتلها كل دا بسببك ي لبوه قالت وانا مالي قاتلها و الفياجرا اللي حطاها دي قوتلها مش هسيبك انهارده الدور علي دي و بعفض في طيزها قالت هتوجعني انا ليا سنه ملعبتش فيها من لما سافر جوزي قوتلها العب انا ي لبوه قومت مسكت شفايفها و نزلت بوس فيهم لحد ما الواحد بدا يهنج قومت وخلينها تفنس ولحست خرم طيزها وبقيت اخد من كسها وادخل في طيزها بالصابع والاتنين لحد اما خدت علي صوابع رحت عند راسها خليتها تمص زوبري رحت مسكت رأسها وبقيت انيك في بوقها لحد اما بقيت تريل علي زوبري ودخلت زوبري لزورها لحد ما نفسها اتكتم و وشها حمر
قالت يخربيتك كنت هتموتني قوتلها مقدرش ي لبوتي رجعت لطيزها تاني بدات ادخل زوبري دخلت الراس هي اوجعت قالت اه اه براحه زوبرك كبير قوتلها انتي اللي متنكتيش فيها ي لبوه استنيت شويه وبدات اذوق لجوه في طيزها لحد ما دخل كلو سبته شويه عشان تاخد عليه وعي مش ساكته عماله توحوح اول ما اتعودت عليه بدات بقا الرزع في طيزها وهي طيزها سخنه فرن بنت اللبوه اشتغلت رزع في طيزها و بعبصه في كسها وضرب علي طيزها لحد ما حمرت رحت نمت فوقها وانا شغال رزع مسكت بزازها عمال اقفش و اقرص فيهم ووبعد ربع ساعه من الرزع هي من التعب نامت علي بطنها وانا حسيت اني هنزل مسالتش فيها رحت منزل كميت لبن كبره في طيزها اول ما نزل اللبن في طيزها قالت احح سخنين اووف ونمت فوقها من التعب لحد ما زوبري نام وطلع وحده اترميت جنبها وهي زي ما هي نايمه علي بطنها من التعب بعد ربع ساعه فاقت من التعب قالت اه ي طيزي بصت في المرايه لقيت طيزها حمره من الضرب قالت ليا بص طيزي عملت ازاي من ايدك قوتلها ايدا حقك عليا وادي طيزك ابوسها اممماه قوتلها يلا قومي عشان لو وقف تاني انتي اللي هتزعلي لقيتها طارت علي الحمام وانا ريحت شويه وبعدين قمت اشوفها لقيتها بتستحما و الباب موارب رحت دخل عليه الحمام قالت ابعد عني انا فرهدت منك انهارده قوتلها واحد علي السريع قالت انت مش بتشبع قوتلها حد يشبع منك انت ي بطل ضحكت ضحكه بشرمطه كده قالت مش قادره فعلا قوتلها هنيك بزازك علي السريع نزلتها تمص زوبري عشان يشد وبعد شويه مص في زوبري وبضاني شد حيله من تاني قوتلها اقفلي بزازك علي زوبري ي لبوه عملت كده ونزلت نيك في بزازها عشر دقايق رحت نزلت علي بزازها وغرقتها قالت ليا انت بتجيب اللبن دا ملو منين ياولا قوتلها من بضاني 🤣🤣
واستحمينا انا وهي وطلعنا دخلنا اوضة النوم والاوضه كانت ريحتها فايحه من اللبن و العسل قوتلها انا همشي بقا عشان ليا تلات ساعات معاكي قالت مش هتاكل الامل جاهز علي التسخين قوتلها ماشي غابت خمس دقايق ولقيتها جايه بتقولي الاكل جاهز يدكري رحت علي السفره لقيت حمام و شربه كوارع قوتلها احا ي هاله قالت عشان تتغدا قالت تاكل وتمشي علي طول عشان انا مفيش حيل اعمل حاجه تاني قوتلها ماشي و ضحكنا وكلنا و كانت بتاكلني في بوقي كلت لحد ما شبعت وقمت غسلت ايدي و هي دخلت الاكل المطبخ دخلت وراها المطبخ وحضنتها من ظهرها قالت كفايا بقا تعبتني قوتلها عايزه حاجه وبستها من رقبتها ونزلت قبلتني انجي سلفتها علي السلم
ونكمل الجوء الجاي
اكمل القصه يابرنس
 
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى، Silver Mooon و my1712

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%