NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

مش فاهمة اوي
المقصد ازا اعملتي كل هل اشي وحكيتي معو وما نفع عندك خيارين لا بتصبري عليه لا بتطلقي منو وبتتجوزي غيرو يعطيكي الي ناقصك

اقولك على حاجه حلوه بس اعمليها ساعه لما يكون الجو لطيف كدا
هاتي ورقتين وقلمين واديلو ورقه وقلم وقوليلو اكتب ايه الي نفسك فيه سواء في حياتكم العاديه او الجنسيه وانتي نفس الكلام وبعد ما تخلصو كتابه كل واحد ياخذ ورقه التاني ويقرئها كويس ويحاول ينفذ الي في الورقه

المقصد ازا اعملتي كل هل اشي وحكيتي معو وما نفع عندك خيارين لا بتصبري عليه لا بتطلقي منو وبتتجوزي غيرو يعطيكي الي ناقصك
لاء اصبر طبعا طلاق اية انا بحبة طبعا

اقصر طريق بين نقطتين الخط المستقيم
اتكلمي معاه و اشرحي له كل اللي جواكي بهدوء لعل تطلعي بنتيجة مفيدة من المصارحة معاه و لو مش حابه المواجهة فكري في الأسباب و حاولي تراجعي ايام ما كانت اللهفة موجودة يممن تلاقي في حاجات اتغيرت فيكم انتم الاتنين و حاولي تصلحي منها و كمان دوري علي حاجات تشغلي بيها وقت فراغك صدقيني الملل بيموتنا من جوه اشغلي وقتك في اي حاجة و طبعا مش محتاجة اقولك ان التجديد و كسر الروتين مطلوب و الرجاله بتحب المفاجأت

اقولك على حاجه حلوه بس اعمليها ساعه لما يكون الجو لطيف كدا
هاتي ورقتين وقلمين واديلو ورقه وقلم وقوليلو اكتب ايه الي نفسك فيه سواء في حياتكم العاديه او الجنسيه وانتي نفس الكلام وبعد ما تخلصو كتابه كل واحد ياخذ ورقه التاني ويقرئها كويس ويحاول ينفذ الي في الورقه
مش عارفة بصراحة الفكرة بس تفتكر هيبقي عندة خلق لو عملت كدة

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
اقصر طريق بين نقطتين الخط المستقيم
اتكلمي معاه و اشرحي له كل اللي جواكي بهدوء لعل تطلعي بنتيجة مفيدة من المصارحة معاه و لو مش حابه المواجهة فكري في الأسباب و حاولي تراجعي ايام ما كانت اللهفة موجودة يممن تلاقي في حاجات اتغيرت فيكم انتم الاتنين و حاولي تصلحي منها و كمان دوري علي حاجات تشغلي بيها وقت فراغك صدقيني الملل بيموتنا من جوه اشغلي وقتك في اي حاجة و طبعا مش محتاجة اقولك ان التجديد و كسر الروتين مطلوب و الرجاله بتحب المفاجأت
حاضر هعمل كدة تاني وتالت

لازم معلش حتي لو هتيجي علي نفسك شوية
هاجي علي نفسي لية طلما في الاخر في المصلحة انا موافقة

**** يسعدك
ونصيحة مني اتركي هاد الموقع لئنو ازا تعودتب عليه صعب تتركي
مش فكرة تعود فكرة وقت فراغي اليومين كلة فاضية اصلا

ضيعي وقتك بشي احسن من هون عشان ما تكون خيانة ل جوزك
انا رافضة الخاص اعمل اية تاني ومش بتكلم في حاجة عن حياتي مع جوزي

مش عارفة بصراحة الفكرة بس تفتكر هيبقي عندة خلق لو عملت كدة
جربي اعمليها بس انتي اكتبي كل الي انتي نفسيك فيه قبلها بكام يوم كدا بحيث الموضوع ميخدش وقت كتير ويزهق واديلو الورقه والقلم وقوليلو يكتب الي نفسو فيه معبال ما انتي مثلا تجهزي عشان تقضوا ليله جنسيه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جربي اعمليها بس انتي اكتبي كل الي انتي نفسيك فيه قبلها بكام يوم كدا بحيث الموضوع ميخدش وقت كتير ويزهق واديلو الورقه والقلم وقوليلو يكتب الي نفسو فيه معبال ما انتي مثلا تجهزي عشان تقضوا ليله جنسيه
حاضر يا اخ احاول اجربها

• حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
انا رافضة الخاص اعمل اية تاني ومش بتكلم في حاجة عن حياتي مع جوزي
بس الراجل بيكلمك صح هو انا مرضتش اقولك كده علشان متضايقش لكن هنا مش المكان المناسب لمناقشة مشكلة زوجية لو في ناس هترد علشان تساعد هتلاقي الف بيحاول يعمل العكس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%