NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mandoelgamed

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
عندي مشكلة في التعامل مع الحريم بحيث اني لما بتكلم مع واحدة او افتح معاهم حوار بيكون ردهم او كلامهم مقتصر جدا ومقتضب وعندي احساس اني مش كاريزما او جاذب ليهم او اقدر اخلي اي واحدة تحب تتكلم او تتعامل معايا وبالرغم اني وسيم شكلا بس جسمي مليان حاجة بسيطة و بالرغم اني لما اخرج مع حد من اصحابي وحصل ان في كلام او حوار مع بنت بلاقيهم بينجذبوا ليه ويدخلوا مهاه في حوارات وكلام كتير او هزار
هل فيه حد زي كده وايه السبب وهل انا عندي مشكلة

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt, wekaElkbir, ياسمين الجندول و شخص آخر
فين المشكلة

• أتفق
التفاعلات: ياسمين الجندول
الكلام مش واضح ؟
يعنى انا فهمت ان مشكلتك في الكسوف وانك مش بتعرف تفتح مواضيع صح؟ .. ولا مشكلتك في الثقة

يعنى انا فهمت ان مشكلتك في الكسوف وانك مش بتعرف تفتح مواضيع صح؟ .. ولا مشكلتك في الثقة
انا جاي اسأل سؤال مهم برضوا زي الراجل دة و اقولك هو ازاي متعايشة رغم التسلخات؟😂

انا جايلك م المستقبل ، وبقولك ابعد عنهم دولا صنف لولا السرير كان زماننا بينا وبينهم حرب ازلية 🤣

• عجبني
التفاعلات: wekaElkbir
عندي مشكلة في التعامل مع الحريم بحيث اني لما بتكلم مع واحدة او افتح معاهم حوار بيكون ردهم او كلامهم مقتصر جدا ومقتضب وعندي احساس اني مش كاريزما او جاذب ليهم او اقدر اخلي اي واحدة تحب تتكلم او تتعامل معايا وبالرغم اني وسيم شكلا بس جسمي مليان حاجة بسيطة و بالرغم اني لما اخرج مع حد من اصحابي وحصل ان في كلام او حوار مع بنت بلاقيهم بينجذبوا ليه ويدخلوا مهاه في حوارات وكلام كتير او هزار
هل فيه حد زي كده وايه السبب وهل انا عندي مشكلة
تعاملك الكتير معاهم و التأقلم عليهم هو الل هيحل المشكلة و الموضوع ف الاول و ف الاخر ع حسب البيئة لو انت م التجمع و بيئة كلها منفتحة هتلاقي الموضوع سلس معاك انت ف شخصيتك نفسك .. لو انت من مكان متحفظ هتلاقي التعامل من جواك صعب

• عجبني
التفاعلات: mandoelgamed
الاتنين
بحاول افتح مواضيع بس مش بلاقي قبول او رد الفعل بكون تجاهل
عشان بتفتح مواضيع في وقت مش وقتها .. يعني خلى الموضوع مناسب للمناسبة ومش هتلاقي تجاهل

• عجبني
انا جاي اسأل سؤال مهم برضوا زي الراجل دة و اقولك هو ازاي متعايشة رغم التسلخات؟😂
قهر بعيد عنك

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Elmohands و mandoelgamed
يعني انت كامراه ايه اللي يجذبك او يخليكي تكوني عايزة تملي كلام مع الراجل ؟
لما يبقي كلامة رزين وشخصية مش متصنعة ودمها خفيف ومش سافل ولا قليل الادب .. الموضوع سهل وكلمة السر في البساطة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: wekaElkbir و mandoelgamed
لما يبقي كلامة رزين وشخصية مش متصنعة ودمها خفيف ومش سافل ولا قليل الادب .. الموضوع سهل وكلمة السر في البساطة
انا بحس اني بسس ان كلامي رزين بيخلي التعامل معايا من خلالكم بيكون بحذر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%