NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

حلو لكن
امممممممم
ابغي اكون صريح معك بالحديث لكن استحي يفهم الكلام خطا
يبقي بلاش احسن لاني مش مقصرة معاه في الي بتتكلمو فية انا معاه كويسة واكيد انثي بس مش لازم افسر اكيد

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Mohamed shaker و الصقر_الجارح
يبقي بلاش احسن لاني مش مقصرة معاه في الي بتتكلمو فية انا معاه كويسة واكيد انثي بس مش لازم افسر اكيد
المعذره اخت لكن اغلب النساء تري انها غير مقصره ولكن هذا رايك
لكن راي الحياد أين
زوجك عنده شيء جديد ما ادرى سوالف وأمور تخطر بباله،عدم ذكر تلك الامور لك يدل علي انك مسافه ليست بالقريبه معه
موفقه معه

انا كويسة فعلا مش لازم افسر اكيد

محدش طالب تفسير منك​

لكن كويس بالنسبه ليكي ممكن يكون مش كويس​

الرجل بيؤثر عليه حاجات كتير نفسيه​

مثل ضغوط الحياة​

فدورك انني نسيه اسمه تخليه بيجري علي البيت عشان يلهط العسل​

زمان من اوائل النت تعرفت علي واحده وكان بينها وبين جوزها مشاكل المهم الموضوع دخل مننا في سكه مش صح بس كان فويس وكام فقط المرأة بدات تاخد من الي بعمله معها وتطبقه مع جوزها و بعد كده ركبت الزحليقه...هي كانت شايفه نفسها تمام والمشكله في جوزها ولما تغيرت معه هو أداها الي خلاها تبعد عني​

المعذره اخت لكن اغلب النساء تري انها غير مقصره ولكن هذا رايك
لكن راي الحياد أين
زوجك عنده شيء جديد ما ادرى سوالف وأمور تخطر بباله،عدم ذكر تلك الامور لك يدل علي انك مسافه ليست بالقريبه معه
موفقه معه
انا مش بشك فية ولا بقول أنا مقصرة

محدش طالب تفسير منك​

لكن كويس بالنسبه ليكي ممكن يكون مش كويس​

الرجل بيؤثر عليه حاجات كتير نفسيه​

مثل ضغوط الحياة​

فدورك انني نسيه اسمه تخليه بيجري علي البيت عشان يلهط العسل​

زمان من اوائل النت تعرفت علي واحده وكان بينها وبين جوزها مشاكل المهم الموضوع دخل مننا في سكه مش صح بس كان فويس وكام فقط المرأة بدات تاخد من الي بعمله معها وتطبقه مع جوزها و بعد كده ركبت الزحليقه...هي كانت شايفه نفسها تمام والمشكله في جوزها ولما تغيرت معه هو أداها الي خلاها تبعد عني​

وانا مش عايزة غير رجوعة ليا وخلاص زي الاول

دة اول موضوع ليا وعندي مشكلة محتاجة ليها حل لو سمحتوا .

انا متجوزة وعندي طفلين الحالة المادية مش اد كدة بس بقول الحمد لله علي كل حال .

بس في مشكلة جوزي دائم السفر ومهمل في حقوقي في الاهتمام منه وانا مش بقصد الجنس يا جماعة اقصد نفسة معايا في البيت انا والاولاد .

حتي لما بيكون معنا مبقاش زي الاول بيهتم بي ولا بتواجدي بالقرب منه زي الاول .

انا جربت كل الطرق وكل حاجة بيحبها عملتها وغيرت من نفسي علي اد ماقدر حتي اللبس وفرت من مصروف البيت واشتريت لبس بيتي جديد اه علي اد الحال بس برضة امكن يغير من نظرته ولهفته ويهتم بيا اكتر .وبرضة محصل نتيجة.

هو مش مقصر معايا في حقوقي الشرعية بس غيابة عن البيت مدة طويلة وكمان قلة الاهتمام بيا غير وقت الفراغ الطويل ليا. عمل معيا مشكلة ووصلني لعرض مشكلتي والدخول هنا معاكم .

معلش يا جماعة انا مش منتظرة علاقة ولا تجريح في شخصي انا محتاجة لو حد عندة راي يقول اغير به من نفسي واخلي جوزي حبيبي يرجع ليا زي الاول .

شكرا لكم
بعيدا ان اي حاجه جوزك عمره ما هيرجع زي الاول لان الرجاله بتعتبرنا فاكهه يعني انت لو كل يوم قدامك موز هتزهقي

بعيدا ان اي حاجه جوزك عمره ما هيرجع زي الاول لان الرجاله بتعتبرنا فاكهه يعني انت لو كل يوم قدامك موز هتزهقي
**** يطمن قلبك

• عجبني
التفاعلات: Mohamed shaker
مش فصدي كدا بس سبيه فترة كدا هتلاقي هو اللي جاي ومتحسسهوش انو وحش كاسر
هو فين اصلا يا مدام نجلاء هو مسافر علطول ولما بيرجع كام يوم وبيمشي تاني انا كلامي علي اليومين دول بقي هو زي ما شرحت كدة في الموضوع

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو فين اصلا يا مدام نجلاء هو مسافر علطول ولما بيرجع كام يوم وبيمشي تاني انا كلامي علي اليومين دول بقي هو زي ما شرحت كدة في الموضوع
يا استاذه قصدي يعني هما في اليومين دول هو بينزل عشان العلاقه تمام مش لازم تبيني انك مرتاحه منه أثناء العلاقه ممكن يغير ويحاول يتغير

• أتفق
التفاعلات: مثير زوجتي
تقريبا احنا في وسط ماحنا مسحولين في الدنيا ديه بننسي نقول للناس اللي احنا بنحبهم اننا بنحبهم جداا جداا واننا من غيرهم هاتبقي حياتنا ولا ليها طعم ولا ريحة وحاجة مقرفة يعني 😀

اعتبريه جزء من رد جوزك عليكي 🌹

يا استاذه قصدي يعني هما في اليومين دول هو بينزل عشان العلاقه تمام مش لازم تبيني انك مرتاحه منه أثناء العلاقه ممكن يغير ويحاول يتغير
لو عملت كدة وزهق مني ولا سابني ورجع الشغل اعمل اية انا بقي لاء انا اتحمل احسن من اني ازعلة مني هو جاي البيت يريح ولا انا كمان احمل علية لو كد لاء فعلا مش اقدر اعمل كدة

تقريبا احنا في وسط ماحنا مسحولين في الدنيا ديه بننسي نقول للناس اللي احنا بنحبهم اننا بنحبهم جداا جداا واننا من غيرهم هاتبقي حياتنا ولا ليها طعم ولا ريحة وحاجة مقرفة يعني 😀

اعتبريه جزء من رد جوزك عليكي 🌹
حاضر وانا معترفة أنه أفضل زوج وكتر خيرة أنه بيرعاني انا والعيال

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: في تانيه ثانوي 😅 و مثير زوجتي

لو عملت كدة وزهق مني ولا سابني ورجع الشغل اعمل اية انا بقي لاء انا اتحمل احسن من اني ازعلة مني هو جاي البيت يريح ولا انا كمان احمل علية لو كد لاء فعلا مش اقدر اعمل كدة
شكلك بتحبي زوجك جدا **** يديم الحب

انت ممكن تجربي كلام نجلاء اول ما يرجع من سفره وشوفي ردة فعله لانه فعلا ممكن يحس فيكي ويغير من تصرفاته معك

شكلك بتحبي زوجك جدا **** يديم الحب

انت ممكن تجربي كلام نجلاء اول ما يرجع من سفره وشوفي ردة فعله لانه فعلا ممكن يحس فيكي ويغير من تصرفاته معك
مقدرش طبعا ازاي كان انا بستناه علي السلم زي العيلة اقوم اعمل كدة لاء طبعا انا اتكلم معاه ماشي ازعلة لاء مهما كان ميصحش

مقدرش طبعا ازاي كان انا بستناه علي السلم زي العيلة اقوم اعمل كدة لاء طبعا انا اتكلم معاه ماشي ازعلة لاء مهما كان ميصحش
معناته بدك تتحملي وادعي انه يتغير ويرجع متل زمان
بتمنالكم حياة سعيدة

معناته بدك تتحملي وادعي انه يتغير ويرجع متل زمان
بتمنالكم حياة سعيدة
لو علي حساب زعله مني اتحمل احسن إنما اتكلم معاه أو اتناقش اة مش مشكلة إنما مقدرش اعمل حاجة اخاطر بيها وممكن يقفل اكتر مني ومن البيت

• عجبني
التفاعلات: مثير زوجتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%