NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

بصي يااخت زهره للاسف احنا كرجاله بنتعرض لضغط نفسي وعصبي كبير نظرنا للظروف الاقتصادية وأحوال الدنيا اعتقد انه بيحبك بس مش عارف يعبر غصب عنه

اقترح عليكي انتي انك تحتويه وتهوني عليه وتبداءي تظهري مشاعر الحب اكتر
قلة الاهتمام بعد فترة من الزواج تصرف طبيعي من كتير من الازواج،،،، ممكن تكون ظروف العمل، او مشاكل مادية بتخلي تفكيره مشغول علي طول،،، وكمان الملل وعدم التغيير والتجديد في العلاقة الزوجيه،،،، حاولي تستحملي وتتعودي علي كده لفترة ومع تحسن الظروف المادية ومع التجديد وكسر الملل في العلاقة ممكن جوزك يرجع زي الاول

اصبري الظروف اللي الناس بتمر بيها ايام عصيبه واغلبنا دخل في حالة اكتئاب من التفكير في بكره في ظل الايام السوده دي **** يحرق السيسي اللي خلانا مش عارفين نسلك حتي في اكل عيشنا
مينفعش نغلط في حد ممكن ندعي بالهداية لية ولينا

قلة الاهتمام بعد فترة من الزواج تصرف طبيعي من كتير من الازواج،،،، ممكن تكون ظروف العمل، او مشاكل مادية بتخلي تفكيره مشغول علي طول،،، وكمان الملل وعدم التغيير والتجديد في العلاقة الزوجيه،،،، حاولي تستحملي وتتعودي علي كده لفترة ومع تحسن الظروف المادية ومع التجديد وكسر الملل في العلاقة ممكن جوزك يرجع زي الاول
يا ريت يا اخ يا ريت

هههههه و**** اول مرة اضحك من اسبوع تقريبا
شكرا لك 🌹
العفو 🌹
اضحكى وفرفشى وفكيها شوية لان تقريبا الضحكة هى الحاجة الوحيدة اللى ببلاش حاليا
اتمنى ان اهتمام جوزك بيكى يرجع تانى وغالبا الموضوع ممكن يعمل زيادة سكانية عندكم فى البيت 😂وساعتها هترجعى تشتكى تانى وتعملى موضوع جديد ونشوف حلول جديدة لمشكلة جديدة عندك 😂

ومن موقعى هذا فى منتدى نسوانجى بحملك المسئولية كاملة عن اى انفجار سكانى ممكن يحصل عندك فى البيت بسبب زيادة جرعات الدلع عن المعدل المطلوب 😂

العفو 🌹
اضحكى وفرفشى وفكيها شوية لان تقريبا الضحكة هى الحاجة الوحيدة اللى ببلاش حاليا
اتمنى ان اهتمام جوزك بيكى يرجع تانى وغالبا الموضوع ممكن يعمل زيادة سكانية عندكم فى البيت 😂وساعتها هترجعى تشتكى تانى وتعملى موضوع جديد ونشوف حلول جديدة لمشكلة جديدة عندك 😂

ومن موقعى هذا فى منتدى نسوانجى بحملك المسئولية كاملة عن اى انفجار سكانى ممكن يحصل عندك فى البيت بسبب زيادة جرعات الدلع عن المعدل المطلوب 😂
لو رجع تمام وقعد معيا في البيت اكيد مش هدخل تاني

دة اول موضوع ليا وعندي مشكلة محتاجة ليها حل لو سمحتوا .

انا متجوزة وعندي طفلين الحالة المادية مش اد كدة بس بقول الحمد لله علي كل حال .

بس في مشكلة جوزي دائم السفر ومهمل في حقوقي في الاهتمام منه وانا مش بقصد الجنس يا جماعة اقصد نفسة معايا في البيت انا والاولاد .

حتي لما بيكون معنا مبقاش زي الاول بيهتم بي ولا بتواجدي بالقرب منه زي الاول .

انا جربت كل الطرق وكل حاجة بيحبها عملتها وغيرت من نفسي علي اد ماقدر حتي اللبس وفرت من مصروف البيت واشتريت لبس بيتي جديد اه علي اد الحال بس برضة امكن يغير من نظرته ولهفته ويهتم بيا اكتر .وبرضة محصل نتيجة.

هو مش مقصر معايا في حقوقي الشرعية بس غيابة عن البيت مدة طويلة وكمان قلة الاهتمام بيا غير وقت الفراغ الطويل ليا. عمل معيا مشكلة ووصلني لعرض مشكلتي والدخول هنا معاكم .

معلش يا جماعة انا مش منتظرة علاقة ولا تجريح في شخصي انا محتاجة لو حد عندة راي يقول اغير به من نفسي واخلي جوزي حبيبي يرجع ليا زي الاول .

شكرا لكم
واجهيه بالمشكلة واتناقشي معاه في حلها مش الصح عرضك للمشكلة هنا الصح عرضك المشكله لطرف من أطرافها 🖐️

واجهيه بالمشكلة واتناقشي معاه في حلها مش الصح عرضك للمشكلة هنا الصح عرضك المشكله لطرف من أطرافها 🖐️
ومين قال اني معملتش كدة انا لساني نشف من الكلام في النقطة دي

بالهنا والشفا تسلم ايدك
طابخين ايه النهاردة بقى 😂
الحمد موجود كل خير بعمل بطاطس مهروسه ببيض وبدنجان مقلي اتفضل معانا.

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن لو فيه يوم اجازه تعمليله يوم رومانسي ترجعيله الذكريات بحيث يتعود علي كده فهماني

وضعك صعب بصراحة وما حدا بلومك شو ما كانت ردة فعلك وجوزك حيتحاسب على اهمالو الك بس برأيي فكري باولادك عطول لو انفصلتو حيضيعو اصبري الا ما يرجعلك

يا اخ هو بيسافر كتير ولما بيرجع بيبقي أيام قليلة وانا يصعب علية انكد علية ولو ثانية كفاية همنا علية وتعبه عشانا
ان شاء **** ر بن ا يهدى الحال ويبارك لك فى صحتك وفى اولادك .

هو كويس في المعاشرة معايا ومفيش مشكلة معانا في البيت انا بتكلم علي نقطة عامة في البيت مش جوة اوضة النوم
انا فاهم بس قصدي انو ممكن يكون مل من الحياه الروتينيه العاديه وعايز حاجه جديده تثيره وترجع العلاقه ما بينكو تاني ودا بيحصل بين اي زوج وزوجه عادي فاهماني عشان كدا بقولك طلب منك حاجه وقت الجنس ونتي رفضتي قبل كدا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%