NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مشكلة مشكلة مع زوج محتاجة مساعدتكم

تحتاجى الي تغيير شخصيتك وتصرفاتك معه تكونى انسانه جديده بالاسلوب قبل الشكل

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: فكرى و استشارى علاقات
وضعك صعب بصراحة وما حدا بلومك شو ما كانت ردة فعلك وجوزك حيتحاسب على اهمالو الك بس برأيي فكري باولادك عطول لو انفصلتو حيضيعو اصبري الا ما يرجعلك
ياريت وقريب

• عجبني
التفاعلات: Jod23
تغيرى من تفكيرك طريقتك فى الكلام وفى القعده استايلك مش لازم بحاجات جديده لكن بتوفيق حاجات تشده ولو بلبس من بتاعه هو حاولي تكونى جريئه فى كلامك واسلوبك سواء فالعلاقه او خارجها اظهرى نفسك بشكل طبيعى بدون تكلف وخلي ده اسلوب حياتك باستمرار مش مره وخلاص

دة اول موضوع ليا وعندي مشكلة محتاجة ليها حل لو سمحتوا .

انا متجوزة وعندي طفلين الحالة المادية مش اد كدة بس بقول الحمد لله علي كل حال .

بس في مشكلة جوزي دائم السفر ومهمل في حقوقي في الاهتمام منه وانا مش بقصد الجنس يا جماعة اقصد نفسة معايا في البيت انا والاولاد .

حتي لما بيكون معنا مبقاش زي الاول بيهتم بي ولا بتواجدي بالقرب منه زي الاول .

انا جربت كل الطرق وكل حاجة بيحبها عملتها وغيرت من نفسي علي اد ماقدر حتي اللبس وفرت من مصروف البيت واشتريت لبس بيتي جديد اه علي اد الحال بس برضة امكن يغير من نظرته ولهفته ويهتم بيا اكتر .وبرضة محصل نتيجة.

هو مش مقصر معايا في حقوقي الشرعية بس غيابة عن البيت مدة طويلة وكمان قلة الاهتمام بيا غير وقت الفراغ الطويل ليا. عمل معيا مشكلة ووصلني لعرض مشكلتي والدخول هنا معاكم .

معلش يا جماعة انا مش منتظرة علاقة ولا تجريح في شخصي انا محتاجة لو حد عندة راي يقول اغير به من نفسي واخلي جوزي حبيبي يرجع ليا زي الاول .

شكرا لكم
بصى ممكن يكون فيه مشاكل فى شغله شايل الهم دايما بسبب الظروف وكده فهتلاقى فكره مشغول دايما..
انتى حاولى تناكشيه قدمى الاهتمام سواء فى الشغل او بالبيت دايما انتى اللى تلاغيه ودورى عليه وربنا يهديه

فعلا مش داخلة اتعرف
مش لازم تعارف بالمعنى المفهوم لكن الرسايل الخاصة بيبقى فيها بعض الخصوصية شوية لان مش كل حاجة ممكن تتقال على العام يعنى
ياريت تعيدى النظر فى الموضوع ده

مش لازم تعارف بالمعنى المفهوم لكن الرسايل الخاصة بيبقى فيها بعض الخصوصية شوية لان مش كل حاجة ممكن تتقال على العام يعنى
ياريت تعيدى النظر فى الموضوع ده
معلش كدة هبقي مرتاحة اكتر عشان لو عملت حاجة هسحها خيانة مني

بصى ممكن يكون فيه مشاكل فى شغله شايل الهم دايما بسبب الظروف وكده فهتلاقى فكره مشغول دايما..
انتى حاولى تناكشيه قدمى الاهتمام سواء فى الشغل او بالبيت دايما انتى اللى تلاغيه ودورى عليه وربنا يهديه
حاضر احاول تاني معاه

معلش كدة هبقي مرتاحة اكتر عشان لو عملت حاجة هسحها خيانة مني
كبيرة قوى كلمة خيانة دى على موضوع الرسايل الخاصة
كنت اتمنى نتكلم ونبقى اصدقاء وتحتفظى بخصوصيتك وسريتك ومتقوليش اى معلومات عنك
عامة احترم رغبتك براحتك

كبيرة قوى كلمة خيانة دى على موضوع الرسايل الخاصة
كنت اتمنى نتكلم ونبقى اصدقاء وتحتفظى بخصوصيتك وسريتك ومتقوليش اى معلومات عنك
عامة احترم رغبتك براحتك
معلش انا فعلا مش حابة اكلم حد وياريت محدش يزعل من النقطة دي

اصبري عليه او اتركي وسيبك من هالموقع احسنلك لئنو الغلط ببلش في خطوة وبعدها بسحب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة