NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال مروض الوحوش (الاشهب) ـ حتي الجزء الخامس 28/3/2023

• عجبني
التفاعلات: Magdy66 و ابو زوبر جنانن
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Magdy66 و Elnamr
بقولك ايه كمل بدل مجيلك ولا اجيبلك علي البعبع وانت عارف هيعمل ايه اختار

• عجبني
التفاعلات: Magdy66
عاش فشخ استمر

• عجبني
وطول الحزء شوية 😂

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Magdy66 و Deep thinking
اهلا يجدعان رجعت ليكم بقصه جديد يارب تعجبكم القصه هتبقاا بتخش ف كذا موضوع وفيهاا فلاش باك
بخصوص نزول الاجزاء ف ان شاء **** هيبقاا جزاء كل خميس تمام
وهحاول اني م التفتش للتعليقات السلبيه واكمل القصه مع اني بتبضن بسرعه بصراحه من التعليقات دي وبتقفل منهاا ومن القصه
انا كان لياا قصتين هناا قبل دول واحد خلصت والتانيه وقفت فيه بسب شويه عيال بضان

اه عايزكم تركزو اوي ف كل كلمه بتتقال ف القصه دي

متيجو نبدأ
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحب بيكم احب اعرفكم بياا انا
((موسي الدرغام والدرغام ده اسم الشهره عندي ٣٠ سنه ١٨٩سم طولي جسمي معضل ومليان ندب بسكاكين شغال ف سرك ايو سرك م تستغرب ساكن ف فلا ف التجمع الخامس بحب تربيه الحيوانات جدا وخاصه الاسود ايوا زاي مسمعت الاسود واتسميت الدرغام عشان حبي للاسود واصلا الدرغام ده اسم من اسماء الاسود المهم نرجع ليا انا عايش ف الفلا دي انا ومي لوحدناا بس معايا عم علي الغفير بتاع الفلا و في اسمهاا امنيه اه دي المربياني معا امي وده مرات عم علي بعد موت ابويا ف غشان كدا بقول عليهاا ماما ماشي تعملي اكل ولو في حاجه تتعمل ف الفلا تعملهاا وتغسلي هدومي لاني واحيد ابويا ماات من وانا صغير وكانو سايب لياا ورث كتير جداا والفلا ال انا عاييش فيهم وبرضو عشان مراتي وبنتي ماتو ودول هنعرفهم ف الاجزاء الجايه ))

معلش طولت عليكم في تعريف شخصيتي بس نعمل اي اكل العيش مر 😂😂

((ادهم صاحب عمري راجل اعمال ناجح جداا و عنده شركه اثتسمار عقاري كبيره جدا وليه شغلانه تانيه هنعرفها بعدين متجوز من يارا عندهاا ٢٩ سنه وعنده ابن اسمه نور عنده ٨ سنين شكله جميل وكيوت وانا بحبه جدا وهو بيحبيني اه نسيت اقول ليكم عنده ٣٠ سنه ))

((امي اسمهاا حياه وهيا الحياه فعلا متعلمه وكان سفييره سابقه ف السفاره المصريه ف فرنساا ))

تصدقو نسيت اقول اني كنت عاييش ف فرنساا ٤ سنين

متيجو نبداء القصه بقاا عشان اناا حسسكم اتبضضانتو مني لموخذه

نبدا قصتناا عل الصبح كدااا امنيه بتصحيني وعماله تخبط عل باب الاوضه بتاعتي

وتقول :يموسي اصحاا يلا بقاا عشان صاحبك الاستاذ ادهم تحت عايزك

.انا :حاضر يا ماما صحيت اهو قوليله هياخد دوش وينزلك واعملي فطار وقهوه من ايدك الحلوه دي معلش

امنيه :من عيوني ي حبيبي وانت تأمر بس واناا انفذ

انا :تسلم عيونك ي ست الكل

المهم قومت خدت دوش ولبست ونزلت لادهم ف الدور الارضي ف الفلا علي السفره

دخلت عليه وقولتله اذيك ي ادهم تعاله يلا عشان نفطر واه هتتكلم ف نفسس الموضوع يبقاا م ليه لازمه انا خلاص بح كان فيه وخلص بس بسرعه معلش عشان انا عايز اقوم ااكل الولاد عشان معاد اكلهم

ادهم: الحمد**** ودي اول حاجه
تاني حاجه اه نفس الحووار هو انا ورايا اي اتكلم فيه غيره
والولاد دول م هترجع غير وهماا واكلينك ف يوم

انا: يبقاا بلاهاا قاعده ي ادهم واتفضل
ويسيدي اماا يكلوني متجيش عزايا وبعدين اشك اصلا اني يتعملي عزا وهونا لياا حد يعملي عزا اصلا بسببكم انتو انتو ال دخلتوني ف سكه اناا م لياا فيه اصلا والنتيجه اهي لواحدي
ومره واحده بزعيق روحت قايل ماما انا طالع عند الولاد ابعتيلي اكلهم براا بعد ازنك

وطلعت برا الفلا ف الجنينه بس ف نفس الوقت كان جواا الفلا ف حوار داير بين امنيه و ادهم

امنيه لادهم :معلش ي استاذ ادهم انت عارف ال بيجرا ليه اماة بتتكلم ف السيره دي م تزعل منه هو و**** بيحبك بس ال حصله م قليل وانت عارف

ادهم :: استاذ اي بس ي امي وبعدين انتي عارفه ان انا عمري م ازعل منه ده اخوياا وصاحب عمري ازعل منه ازاي بس انا زعلان علي حاجه واحد واخد بكللريوس هندسه الطترونيه ف الميجاترونكس ويشتغل ف سرك وهو اصلا مش محتاج الفلوس بتاعت السرك موسي اغني مني ي امي م محتاج فلوس اي ال يخليه يروح سرك ويشتغل بتاع اسود ويقدم فقرات فيه

امنيه :معلش يبني نعمل اي وبعدين انت عارف ان حياه م بتقوله لا علي حاجه

ادهم :صحيح هياا فين كدا م باينه انهارده يعني

امنيه :ف الشغل بقا نعمل اي

ادهم :طيب استاذن انا بس معلش حاولي تعقليه شويه

المهم امنيه خلصت معاه وجابت الكل بتاع الاسود وهو كان لحمه و فراخ

واه هم كانو ٣ اسود

اكبر واحد وده اسمه الدرغام عنده ٥ سنين وده اول اسد انا ربيته طوله حوالي متر ولونه اصفر غامق والطرح بتاعته ال ف اخر شعره لونهاا اسود

والتاني وده الاشهب وده اسد هيميلايا ولون ابيض كله عنده ٣ سنين نفس طول الدرغام بلظبط وده اكتر اسد بحبه

والتالته ودي نتايه واسمهاا كلارا عندهاا ٤ سنين ودي مرات الدرغام وطوله ٨٠ سم

اه نسيت اوصفلكم الفلا بتاعتناا هياا مكونه من دورين تمام الدور الاول فيه الاصاله والمطبخ واوضه فيهاا اكل وكل مستلزمات الاسود وحمام
والدور التاني فيه اربع اوض انا اوضه وامي اوضه واوضتين لو في ضيوف وكدا
والجنينه فيه ركن زرع وركن حمام سباح بس عليه نظام صاله مغطاه كدا متغاطي يعني
وباقي الفلا معمول قفص كبير للاسود واه بليل الدرغام بيطلع من الاسد هو والاشهب يلفو ف الفلا لحد الصبح وبعدي اول م الصبح يطلع يخشه القفص ويستنو عم علي يصحا يقفل عليهم

المهم دخلت عليهم القفص وابتديت العب معاهم وكنت بلعب م الاشهب كتير جدا لحد م امنيه جابت الاكل خادته منهاا ومشيت وانا ابتديتت ااكلهم وروقت عليهم وبعد الاكل نضفتهم وسيبتهم وطلعت دخلت الفلا وطلعت خدت دوش وغيرت ونزلت الصاله ولاقتيت امي قاعده مع امنيه و دخلت قعدت معاهم وقبوست امي من راسهم

وقولت: وحشتني ي حياتي عامله اي ف شغلك م قلتلك ميت مره تسيبيه بقا وتقعدي من شغلك ده احنا اصلا م محتجين فلوس ي حياتي ولا انت لسه صغيره عل كدا
(اه نسيت اقولكم امي عندهاا ٥٠ سنه امي متجوزه ابوياا وهي عندهاا ١٨ سنه كانت شغاله عند ابويا وهياا يتيمه وحبهاا واتجوزهاا وابوياا بسببهاا عمل معا اهله جنايه وقاطعهم)

امي : وانت كظان ي حبيبي وكل ما لياا وبعدين يبني مناا قولتلك انا مكمله ف شغلي لاني حباه م زيك وبعدين سيبك من سني انا لسه في النفس ي واد معجزتش لسه

انا : ربناا يديكي طول العمر ي حياتي انتي

المهم فضلناا نتكلم كتير لحد الغداء اتغديناا وانا طلعت لبست ونزلت دخلت الجراج ركبت العربيه الدودج النص نقل عشان فيها قفص حديد مكان الصندوق وليهاا سلم كدا عشان الاسود يقعدو فيهاا لحد اماا نوصل ال سرك ال هو اصلا م بعيد عن الفلا بتاعتناا كلهاا نص ساعه بلغربيه ونوصل المهم الدرغام هو وكلارا بيركبو ف الصندوق و الاشهب بيركب علي الكرسي ال جمبي عشان لسه صغير وبعدين انا عودته علي كدا اصلا

المهم وانا ماشي ف الطريق لقيت لجنه انا استغربت انا اول مرا الاقي لجنه هناا بس م حطيت ف بالي اصل اصلا اناا معايا حصانه علي العرببه عشان امي سفيره و الاسود مرخصه اصلا

المهم كملت مشي بلعربيه لحد م الظابط وقفنا وانا نزلت الازاز

وقالي ** ** وانت بقاا يلا انت معاك رخصه للاسود ال معاك دي ولا لا وانزلي كدا وهات رخصك

انا :ولا انت حضرتك بتقول اناا يلا

هو : اه يلا اما بكلم حد غيرك انت يعني ولا اي

انا :: لا تمم اوي لا يباشا انا ولا معاياا رخصه ولا الاسود مرخصه ولا انا نازل ف حضرتك تقدر تنزلني بلقوه ده لو عرفت
واه قبل اي حاجه انا بس عايز اعرفك انك لو لمست العربيه انا م مسؤال تعلي ال هيحصلك وحاجه كمان انا اصلا معايا حصانه علي العربيه ولو بقاا رفعت مسدس عليياا **** يرحمك

وانا بتكلم كا ن هو حط ايده عليا جوا الازاز راح الاشهب عمل عليه زئير ورح عمل مخالبه عليه الظابط اترعب والدرغام هو وكلارا اماا سمعو زئير الاشهب دنهمم يطنطو علي قفص نحيه الشباك بتةعي ويعملو زئير هم كمان الظباط بتوع الكمين خافو واحد منهم مسك الاسلكي بتاعهم وكلم مأمور القسم وطلب قوه بسرعه وقاله ان فيي عربيه فيهاا ٣ اسود و مجرم قصده علياا اناا يعني المهم فضلنا علي الحال ده حوالي رب ساعه وانا عمال احاول اهدي فيهم من الشباك الداخلي وهم م سألين فياا اصلا

المهم القوه جات ومأمور القسم جاه معاهم وكان معاه حوال عربيتين من الكبار بتوع الامن المركزي ده شاف لون النمر بتاعت العربيه

وقال ::ينهارك اسود ي حسن وده الظابط ال وقفني ايه ال انت هببته ده انت عارف انت موقف اي انت موقف عربيه دبلوماسيه هتجبلنا رفد كلناا وجيه عندي وقال انا اسف يموسي بيه علي سوء التفهم ال حصل ده تقدر حضرتك تتحرك

انا :تمام ي حضرت المأمور عابد شكرا ليك جدا مع السلامه

حسن بعد ما مشيت انت بتعمل اي يا بابا ازاي تمشيه ده معاه ٣ اسود م مراخصيين و العربيه كمان م مرخصه

عابد :رخص اي يبن الهبله انت م شايف لون النمر بتةعت العربيه ولا اي دي عربيه دبلوماسيه اولا يعني ثانياا امه تبقاا حياه هانم سفيره كانت ف السفاره المصريه ف فرنساا وابوه من اغني رجال الاعمال ف مصر ده لو مكانش اغناهم وال انت موقفه ده يبقاا الدرغام عارف يعني اي طبعاا يبقاا ازاي لسود م مرخصه بقاا

حسن بصدمه :::احاا ده الدرغام كسم كدا

ابوه بصله

راح حسن قايل معلش ي جحاج نسيتك انا اسف

عابد : كسم اليوم ال انت دخلت فيه شرطه تلي كسم غباء امك ي عم غور من وشي انت تحمد **** انك م اتكات من الاسود بتاعته

حسن :ماشي ي حجيجه سلام .

حسن راح الكمين للظباط وعابد خد القوه ورجع الاقسم تاني وانا كنت وصلت الرك ودخلت الاسود القفصه وطلعت علي مكتب صاحبت السيرك وكانت اسمهاا نهي

ونهي قالت :اي ي موسي التاخير ده م انت عارف انك وراك حفله براييفت الأول ليه كدا اول مرا الدرغام يخلف معاد

انا معلش ي نونو كان عندي حوار كدا وخلص علي خير الحمد****

انا::مقولتليش صحيح هو مين ال انتي عمله ليه حافله برايفت ده وجايباني بدري مخصوص عشانه ده حد مهم ولا اي

نهي :: بص بصراحه هو بنتي و وحده صاحبته وصاحبتها دي عيد ميلادها انهارده وهياا كان نفسهاا تتصور معاا اسد وبنتي حبت تحقق حلمهاا ف انت اهتم بلموضوع ده بقاا

انا :احاا ينهي هو انا فاضي ليكو انتي وبنتك انت انتي عارفه عشان نزلت بدري انهارده كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار بسبك وانتي جيباني عشان هديه

نهي :موسي معلش بس اعمل اي انت عارف الشغل وبعدين انا اسفه علي الحصل واناا هعوضك بلفلوس ال تطلبهااا .

هناا اناا سمعت كداا وطلعت فيهاا بزعيق :نهي اعقلي كد انتي عارفه ال انا م محتاج الجنيه منك وانتى عارفه ال اناا لو عايز دلوقتي اشتري السيرك كاش هشتريه وه عشان الكلام ده انا محجوز بعد كداا

سيبتهاا ومشيت وانا طالع نن باب المكتب قبلت بنتهاا ودي اسمهاا جيسي عندهاا ٢٥ سنه ولقيت معاهاا وحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك بس انا م كنت مركز لحد مجيسي

قالت:: موسي حبيبي عامل اي وجت باستني و حضنتني وقالت وحشتين ي وحش كدا م تسأل علي جيسي حبيبتك لا انا زعلانه منك

انا :: معلش ي جيسي انا اسف ب س انا ماشي وم جاي هناا تاني وابقي عقلي امك وفهيمهاا مين هو الدرغام
((جيسي هي الوحيده برا عيلتي ال تعرف شخصيتي الحقيقيه اصلا وده سبب تعرفي عليهاا وهياا عرفتني عل امهاا ))

جيسي :: لا
طلما وصالت للاسم ده يبقا حصل جنايه ممكن بس عشان خاطر حبيبتك تستنا هناا معا حور وانا هخش بس ثانيه

طلع اسمهاا حور وهياا كانت حور فعلا اسم علي مسماا اول م جيسي دخلت ال مكتب وانا كنت بخطف نظر عليها من تحت لتحت كدا وهيا عماله تبص عليا وقلقانه ان اناا امشي عشان هياا عايز تتصور م الاسد م عارف ليه كدا بس توقعت انهاا بتفكر افكار طفوليه مين مننا وهو صغير م كان عايز يتصور معاا الاسد ويربيه كمان بي هياا يدي علي شكلها انهاا حاجه وعشرين سنه ف سكت مثلا ٢٦

عند جيسي ونهي دخلت جيسي علي نهي المكتب وكانت نهي قاعده زعلانه وبتعايط

وقالت جيسيي :: انتي هببتي اي اناا م قولتلك ميت مراا ركزي ف كل كلمه انتى بتقوليهاا معاا ده مخصوص عشان ده بيقفش ف كل كلمه وبعدين انت وصلتي الحوار باسم الدرغام ازاى اي ال حصل

نهي ::وهيا بتعيط اناا م عارفه هو كان جاي متعصب وم طايق نفسه بس برغم كدا كلمني بحنيه زاى مهو متعود وبعدين انا بتكلم معه علي التفاصيل بتاعتكو اتجنن واتعصب ودنه يقول انا م فاضي للعب العيال ده وانا كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار وبعدين انا رضيت عليه وقولت ليه هعوضك بل تطلبه وهزود ليك الفلوس

جيسي سمعت كداا برقت وقالت ::انتي غبيه تقولي ليهاا كداا انت عارفه ان هو م معاه فلوس ده لو عاز يشتري مصر بل فيهاا ه يشتري وبعدين انا قولتلك انا ال هتكلم معاه انت بتتكلمي معاه ليا بقاا

نهي ::ال حصل بقاا هنعمل اي ف الحوار ده

جيسي:: اناا هتصرف ملكيش فيه وطلعت ليناا برا

كنت انا واقف مولع سجاره وحور مركزه معايا اوي

جيسي جت ليا وقالت:: حبيبي ممكن معلش متخدش علي كلام ماما وتكمل شغلك انا اسفه بلنيابه عنها عشان خاطري وبعدين هتكسفني قدام ضيوفناا والاجانب

انا بصيت لياا وقمت قايل : جيسي اخر مرا هستحمل كلام امك عشان خطرك انتي بس وانتي عارفه معزتك عندي ثم اي الاجناب دي هياا القمر منين وبصيت ناحيه حور ال بدورهاا اتكسفت وخدودهاا احمرت ودورت وشهاا الناحيه التانيه من الكسوف

جيسي : لا يحبيبي مفيش معاكسة الفتيات انت بتاعي وبس فاهم ولا اي ثم حور من الامارات وطانت عايشه ف مصر بس حصل مشاكل وراحت الامارات وبعدين رجعت تاني علي هناا

المهم قولت ليهم يلا خشو القاعه ال في اي بي عشان العرض عشان نخلص عشان اخدكم اعزمكم علي غدا

واتكلمت الحور ال اول مسمعت صوتهاا حسيت قد اي انا عايز انيك فيها وافشخ لحمهاا كله بصوتها ال هيجني اووي ده

: وقالت لا معلش دي اول مرا المفروض العزومه علينا احناا وكفايه انك هتكمل ال حفله عشانا

انا قولت : وانا موافق ي اميرتي بس انا ال ادفع الحساب ف الاخر
حور اتكسفت وجيسي اتكلمت

وقالت : جرا اي يممحون انت يبقاا كدا لازمتها اي منت برضو ال حاسبت وبعدين خفف علي البت هاا انت اي م راحم حاجه ويلا خش

انا :شديتهاا لحضني وبوستها وقولت ليهاا ف ودنها جرا اي يوحش الغيرخ دي وبعدين انت عارفه اي حاجه من طرفك بكون عايز اكلهاا اكل

جيسي وهيا بتعض علي شفايفهاا احح بحبك طيب سيبني عشان البنت ال واقفه دي وبليل هاجي عندك حاضر ونعيش معاا بعض

خلاص يحور هو هيدفع وبعدين ده علي قلبه قد كداا ومعاه فلوس موت م هيجرا حاجه لو عزمناا ب ٣ او ٤ الف جنيه دول اكل اسود ف يوم

المهم حور خدت جيسي ودخلو القاعه ال في اي بي وانا روحت عشان ادخل الاسود القاعه القفص بتاع القاعه ودخلتهم القاعه وابتديت اخش القفص و ال اسود دخلت و حور مبهوره ب جمال الاشهب ولونه وعماله تصور

متيجو نروح فلاش باك كدا من ٣ سنين ونعرف اناا و جيسي عرفناا بعض ازاي
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅______________________________________________________________________________________________________________

كنت ف يوم قاعد ف كافيه ف التجمع وبعمل شويه شغل علي اللاب بتاعي وانا بعمل الشغل لاقيت واحد بتقولي لو سمحت

فبصيت عليهاا لقيت هيا جيسي وكانت معيطه وعيونها حمرا من كتر العياط وكلمهاا كله ال بتتكلمه بعياط بس عشان م افضل اقول

وبتقولي :معلش لو عطلتك بس انا من ساعت من ساعت مدخلت الكافيه ولقيت حضرتك باصص ف الاب و عمال تفتح صفحات والشاشه تغمق وتكتب بسرعه جداا هو معلش ف السوال يعني بتفهم ف الهكر لاني وقعه ف مصيبه وعايزه اطلع منهاا

انا استغربت كلمهاا وشكيت وقولت ممكن تكون حد زقها علياا عشان توقعني مناا معايا فلوس موت ويبتزوني وياخدو فلوس مني
فقولت :لا انا م هاك بس انا اعرف واحد هاك محترف بس ممكن اعرف اي هياا مشكلتك وهنحلهااا بأذن **** يعني

جيسي : مشكلتي بص انا كنت متصور صور لنفسي ف البيت من غير هدوم وبهدوم داخلي وكظا وفي و** واحد عمل هاك علي فوني وسحب الصور ودلوقتي بيتزني انا اجبله ١٠ مليون جنيه واناا و** مفارق معاياا الفلوس بس الشرط التاني هو ال ازمهاا عايز عايز ينام معاياا و يفتحني وابات معاه لمده شهر كامل

انا هناا الدم فار ف جسمي وقولت ليها :ممكن بعد ازنك تيجي معاياا نروح للراجل ده بس قبل ده انا بس عايز فونك لحظه

وخدت منهاا الفون ووصلته علي الاب ولقيت فعلا ان الفون مركوب واتسحب منه داتاا يعني هياا بتتكلم صح وبعدين خدتها بعد م حاسبت على حسبهاا وحسابي ورحت طالع علي شقه ف برج كدا ف التجمع الخامس ف الدور ال ٢٠ والاخير من البرج ودي شقتي ايوا ي رايق زاي منت اتوقعت اناا هاك محترف وكنت مشهور علي الديب ويب ب اسم اول م حد يسمعه يترعب كان اسمي ..

《《♧فولكر♧》》

جيسي اول مدخلت الشقه وم لقت حد قالت :: هو هو انت جااايبني هناا ليه هو انت عايز مني اي

انا : اهدي اهدي انا م عايز منك اي حاجه انا جاي هناا عشان اسعدك
انا اه هاك ومحترف كمان بس اولا م ينفع كنت اساعدك هناك
ثانياا كنت لازم اتاكد منك الاول افرضي كنتي مزقوقه علياا
ثالثا انا عايز اعرفك انك اول واحده ف الحيا او واحد يخش الشقه دي اصلا ولا تعرفي طريقها
انا وثقت فيكي وهسعدك اتمني م تخذلني ولا تطارني ارميكي للاسود يكلوكي حياه
وعايز اعرفك حاجه تاني انا اصلا ..................................................

جيسي ::و** هكون قد الثقه وانشاء ** تكون دي بدايه حلوه مبناا وانا م كنت عايزه اعرف عنك حاجه اصلا

انا ::تعالي معايا نخش الوضه دي وم تخافي وشيلي اي حاجه من دماغك

دخلناا الاوضه ودي كانت اوضه عباره عن ٦ اجهازه من احد الاجهاز ف العالم ساعتها ومتوصلين ببعض وقدمهم ماك بوك
المهم ابتديت اشتغال وكنت بلظبط دقيقه ونص كنت جايب الواد من اللينك ال بعتهولها وكنت جبت عنوانه وبعتله رساله اول ميفتح الجهاز تظهر ليه ويحرق ليه الجهاز بس بعد مبعتله فيرس اي جهاز اتبعتله اي حاجه من عنده يتحرق جهازه علي طول

انت الان ف حضرت 《《♧فولكر ♧》》

ودي كان نص الرساله ال اتبعتت ليه

المهم خدت جيسي وطلعنا علي العنوان ودخلت علي البيت ال الواد بيقعد فيه وقولت لجيسي تنزل تحت تستنا ف العربيه

وطلعت للواد وكسرت الباب ولقيت الواد اتفزع وقال انت مين قولته انا ...................... قدامي يلا عشان م انيك ال جابت امك دلوقتي

المهم الواد نزل معاياا ورميتهوتحت رجل جيسي وقولت

: اهو قدمك اعملي فيه ال نفسك فيه

جيسي كلته بل قلم وتفت عليه وانا اخدته ونزلت سلمت ف القسم وطلعنا الشقه تاني

وجيسي قالت::انت خلصتني من مصيبه وانا محقوقالك ف انت اولى بل كان هو عايز يعمله علي الاقل انت انا حسيت معاك بل امان
وابتدت تقلع هدومهاا

روحت مزعق:: وقايل انتيانت هبله البسي هدومك تاني م انا ال استغل زنقه واحده البسي بقول ولا اغضب ربناا

جيسي : بس انا عايز اعكل كدا معاك ويعم لو علي غضب **** انت ممكن نطتب ورقه عرفي

انا : عرفي دي اكبر حرام الجواز اشهار ي قطه عايز كده نروح دلوقتي علي مأزون ونكتب كتبنا وتبقي مراتي وحلالي غير كدا لا

لاموخذه بقاا يولاد نكمل الفلاش باك الجزاء ال جاي عشان ال جزاء ده خلاص هنحط ليه التشويق وخلاص

نرجع للوقت الحالي وانا بقدم العرض حور دخلت لقفص وقربت مني بس اول مدخلت كان ف عيون تانيه عليه وهياا عيون كلارا ال اول مهيا قربت مني كانت عيا نطت عليه وهتاكل فيها انا قولت بزعيق
حووووور

ويتري ي هل تري اي ال هيحصل ده هنعرفه الجزاء القادم يوم الخميس

عايز كله يقول رأيه ف القصه اكمل ولا لا بكل حياديه وصدق

انجوي 🖤🔥🦅

سلااام
_________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحبا بكم ي اصحابي ف قصتناا
بحب اشكر كل ال كتب علي القصه وقال كلمه حلوه

المفروض الجزء ده يكون يوم الخميس بس انا عشان تشجعيكم لياا هنزله السبت بس الجزء ال بعده م عرفش ظروفي هتبقاا اي ف كداا ده ممكن ينزل قبل الخميس او الخميس

متيجي كدا عشان م تتوه مني كدا اقولك علي موسي قبل منبداء الجزء بتعنا

موسي ي زميلي احنا عرفنا ليه اسمين هل يترا في تاني ولا لا هنعرف ف الاجزاء الجاي

اول اسم وده 《الدرغام》 ودي شخصيه غامضه احنا منعرفش عنها حاجه دلوقتي بس هنعرف الجزء ده

تاني اسم وهو 《فولكر》وده احنا عرفنا انه هاكر واسم بيرعب اي حد بس م عرفنا الاسم ده اتعمل ازاي ف الجزء ده هنعرف كدا

ف الجزء برضو هنعرف مين مراته وبنته وماتو ازاي

متيجو نبداء

الجزء الثاني

_______________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

وقفناا الجزاء الفات ف الفلاش باك ...سيبك من الوقت الحالي ي صديقي دلوقتي

جيسي ::يعني انت عايز تتجوزني عشان تنام معايا طيب انت ليه م بتفكر دلوقتي طلما طلبت كدا منك عشان ساعدتني
ممكن بعد متتجوزني واي حد يساعدني انام معاه

انا :م هيحصل لانك م شرموطه انتي دلوقتى لقيتي معايا الامان ال كنتي مفتقداها ف عشان كدا بتعملي كدا انا عارف انا بقول اي انا فاهم كل حاجه ي ال انتي لحد دلوقتي م قولتي ليا اسمك

جيسي: اسمي ياسمين بس ناديني زاى م انت عايز بس انا عايزه افهم حاجه دلوقتي لو عملنا زاى منت عايز واتجوزناا هنعمل اي بمعني هنعيش ازاى فين حياتنا هتبقاا عامله ازاى منا عايز افهم

انا ::بصي يستي اولا انا هقولك جيسي
ثانيا انتي عايزه تعيشي فين .هنا ف البرج ده ف الفلا بتاعتنا بس هتعيشي معا امي او مع ولدتك ف بيتك او اي مكان ده متوقف عليكي انتي
اه بس قبل اي حاجه اوعي فيوم تفكري تعملي حاجه م اكون عارفه ولا تكوني فاكره اني عشان سيبك بمزاجك تعملي حاجه غلط

جيسي :ماشي ي حبيبي ال انت شايفه بس انا عايزه اعيش هناا ف الشقه دي
بس م يلا ولا اي اصل انا م عارفهحاسه انسي من تحت بياكلني قوي وم عارفه انا انا ليه بقيت كدا انا عمري مقولت كدا ولا اعرف اي حاجه بس معاك بحس باكلان من تحت اوى وعايزه افضل اهرش فيه اوي

انا :يلا ي قطتي وده م اكلان ولا حاجه ده هيجان يقتي انتي كدا هيجانه

المهم روحت كتبت الكتاب انا وهيا وطلعنا علي الشقه تاني بعد مجبت شويه كباب وكفته وحجات للتلاجه وكدا عشان ال هتعيش هنا دي

اول مطلعنا من الاسانسير ودخلنا الشقه وحطيت الشنط لقيت القطه جت عليا جرى ومسكت شفايف كانت عماله تبوس بس وهيا بتبوس من قل الخبره كانت بتعض ف شفايفي

المهم انا قولت يبنتي اهدي ف اي هو انا هطير ولا اي م نخش كل واحد ناخد دوش ونروق ع حلنا ولا اي ي قطه ورجت بايسهاا من شفايفها
روحي يلا الوضه الكبيره التانيه م اوضه الاجهزه

اه صحيح تعالي هنا

انا: اول حاجه انتي اوضه الاجهزه ملكيش دعوه بيهاا خالص لحد منا اعلمك عليهم وتتعلميي وتبقا تحت امرك غير كدا لا
وبعدين احنا خلصنا حوارك خلاص وكل حاجه وانتي مراتي دلوقتي ف انا لازم افهم عنك كل حاجه ولازم اعرف حوار الصور ده

جيسي:الصور دي و** انا كنت متصورهاا لنفسي و** عشان اشوف جسمي بقا عامل ازاي وبعدين انت هتدربني وتخليني زايك بتفاهه وفرح طفولي

انا :خلاص ي قطه هعلمك يلا بقاا خشي خدي دش ولبسي حاجه حلوه
اخخ نسيت نجيب لبس هنعمل اي
ولا اقولك م لازم لبس احناا هنقلع كدا كدا ف م مشكله خلصي وانزلى تحت البطانيه بسرعه عشان انا هموت واكلك يلا

بيني وبين نفسي

اي الدرغام ولا اقولك يموسي ولا اقولك فولكر انت ليه متعلق بيهاا كدا انت ناسي الحبايب ولا اي انت ناسي ال جصل ليهم طيب هتعمل اي هتنساا سنتين راحو من حياتك هتنساا بنتك ومراتك هتنسا شغلك هتنسا انت كنت اي انت كنت مصنف من اخطر ١٠ اشخص ف اخهزه المخابرات ف العالم

ايوا يصديقي الدرغام اسم الشهره بتاعه وهو ف شغله من شجاعته وانه كان عامل زاى السد وعشان كدا اول اسد جابه سماه الدرغام

مراه وبنته ماتو بسب شغله اه هويه اكتشفت واتقتلو عشان يضغطو عليه

نرجع للفلاش باك انا فوقت من سرحني وقولت لازم اعرفه لازم الجوازه دي تبقا سر لازم م يحصل ليها حاجه زاي الحبايب

المهم خلصت الدوش ودخلت الوضه وانا لابس البرنس بس علي الحم من غير اي هدوم وراشش اكس ومولع الدونيا لقيت قمر نايم تغطي وشعرها حرير مفرود علي وشها والسرير
صفرت وقولت احا انت بجد انت بقيتي مراتي وبتاعتيي انا بجد لا دنا كدا لازم احبسك ف البيت عشان محدش يشوف الجمال ده ولا يعكسه

متيجو نوصف (( انا ولا ديوث ولا خول بس دي قصه وملاهاش علاقه ب حقيقه شخصيتنا ))

شعرها لونه بني مدي علي لون اصفر كدا جسمها لونه برونز مغمق كداا شويه وبزازها من النوع الواقف وكبيره نسبيا وطيزهها صغيره طبعا كسهاا لونه برونز))

متيجي نسكيب الاحداث دي بقا عشان انا فصلت اتخيلو بقا انتو الباقي واه ده كدا كل الجنس ال ف القصه عشان دي اصلا م جنسيه

المهم عملنا واحد تمام وخدتها وقعدتها ف البانيو وانا كنت مليه مايه سخنه وحاطط فيه مطهر ليهاا قعدتها فيه شويه حلوين وبعدين دخلت انا وهيا علي السرير تاني وخدتها ف حضني وعمال ايدي تروح وتيجي علي شعرهاا وابوس دماغهاا

وقولت : عايزين نتفق بقا انت هتعيشي حياتك ازاي ولازم امك تعرف ولا انتي م ناويه تقولي ليها ولا اي عشان بس افهم وفي حاجه انا عايز اقولهالك ولازم تعرفي ونقرر هل هنكمل ولا لا

قبل اي حاجه انا كنت متجوز ومخلف وبنتي ومرتي اتخطفو واتقتلو بس بعد اما تعذبو تعزييب محدش شافه ولا هشوفه غير ال عملو كداا واحد واحد

وانا م عايز اننا نشهر الجواز عشان كدا م عايزك يحصلك حاجه انتي كمان ف امي وامك بس ال يعرفو غير كداا لا
واه حاجه كمان انتي قدامك شهر بس تقعديه هنا عشان بعد كدا هنروح الفلا بتاعتنتا
ها رئيك اي هتكملي معايا ولا لا

جيسي ::انا هكمل معاك وم هسيبك ولو على مراتك وبنتك ف **** يرحهمهم هنجيب حقهم سوا انا وانت
مكان منت عايزني اقعد هتلاقيني
ومتسألش انا ليه متعلقه بيك كدا بس صدقني انا زات نفسي معرفش بس الاكيد اني اتحرمت من ابوياا من وانا صغيره ملقتش حد حماني ولا اهتم بياا زيك ممكن اكون لاقيت معاك حنيه كانت غايبه عني ممكن اكون لاقيت معاك اهتمام غاب عني من زمان

خلاص ي جيسي ال انتي عايزها هيحصل قومي بس اعلمك الاشويه حجات هتنفعك

معلش يولاد هجري بس شهر من الاحداث بتاعتي الفلاش باك عشان انا زهقت ونرجع نكلم تاني

بعد شهر كانت جيسي اتعلم الاهاك ب اساسيته وكل حاجه ليه علاقه فيه واتدربت كمان تدريبات علي القتال والدفاع عن النفس والكلام ده وكدا نقدر نقول انها داخله علي الاحت اف بس لسه شويه
المهم اليوم الاخير ف الشهر دخلت صاحتها وقولت

جيسي اصحي يقطتي اصحي بقا وانا ببوس فيها

:حاضر يحبيبي صحيت اهو

انا :قومي بقا كفايه كسل انا حضرت الفطار يلا عشان نفطر ورانا مشوار مهم قبل منروح الفيلا

المهم قامت وفطرنا والفطار م خلي من لعب وهزار وحب وبوس وتقفيش علي خفيف

ودخلت لبست ونزلنا ونا شايل شنط الهدوم بتاعتها ال هيا كانت جبتهم من عند امهاا وانا اشتريت ليها هيا شايله شنطه الماك بوك بتاعي والماك بوك بتاعهاا منا جبت ليها واحد

ورحنا علي بيت امها وده المشوار عشان هما كانو زعلانين من بعض معرفش ليه بس كان لازم اصالحهم

صالحتهم ودار الحوار الاتي

انا :هاا ينهي لسه مصره انك م تيجي تعيشي معانا احنا خلاص هنروح الفيلا انهاردهوالفيلا واسعه وبعدين حتي لو م واسعه هتتغير ف لمح البصر عادي

نهي :: لا يحبيبي انا هعيش ف بيتي احسن من اي بيت تاني بس م تخاف خميس وجمعه هجيهم عندكو وامشي السبت الصبح يعني م حوار

جيسي : يماما بقا انتي لسه زاى م انتي م عايزه تتغيري ابدا عمالين نتحايل عليكي وانت برضو ال فدماغك لازم يمشي علي العموم براحتك.

المهم قعدنا شويه كدا معاها وخدت جيسي وطلعت الاول بس واحنا ف الطريق قولت ليهاا

انا :: جيسي اي رئيك نروح نجيب هديه من محل الدهب ال هناك ده عشان عيد ميلاد ماما بكرا يحبيبتي وانت ال تنقيها عشان انتي زوقكك حلو يقطتي انتي

جيسي :يلا مفيش مشكله وكانت بتقولها بحزن كدا لان هيا كمان عيد ميلادها بكرا بس نعمل اي هيا فكره ان انا معرفش

المهم روحنا المحل وكان فيه طقمين الماظ حلوين نيك وعجبني الاتتنين بصراحه ف انا عرضت عليها الاتنين تختار وهيا قالت

جيسي:: **** جمال اوي الاتنين بس ده شكله هيبقا عليها احسن بس هم م دول غاللين اوي يحبيبي

جيسي فعلا اختارت ال كانت انا منقيه لامي والتاني كان هيكون احسن عليها ف حمدت **** انها اختارت التاني لامي

انا :مفيش حاجه تغلي عليهاا دي امي ي جيسي في اي روحت مشاور لياقوت الجواهرجي علي الاتنين وهو فهم ولف الاول بتاع امي وحاسبت عليه ومشيت بس اول موصلت العربيه

انا :: اوف شوفي من كلامك نستيني المفتاح دي بقت حاجه تقرف اتفضلي استني هنا اخش اجيب المفتاح وحسابنا اما نوصل البيت

المهم دخلت لياقوت تاني عشان اخد الطقم بتاع جيسي عشان عيد ميلادها وحطيته ف الكيسه بتاعت امي برضو وقلت عند العربيه لاقيتها بتعايط

زعقت ليها وقولت اسكتي م كفايه ال عملتيه بتفرجي علياا الناس كمان يلا اركبي و انا من جواياا بتقطع علي البيحصل مني فيهاا بس اعمل اي لازم اسبك الدور اوي

المهم طول الطريق بتعيط وانا عامل بارد وم معبرهاا واول موصلناا الفلا وعم علي فتح ليناا الباب قولت ليهاا

:خشي علي طول تسألي امنيه علي الوضه بتاعتي فين وتطلعي تاخدى دوش وتجهزي ليا عشان عايزك انهارده فاهمه ولا لا

جيسي: حاضر بس ونبي م تزعل مني م قصدي ال انت فهمته

المهم جيسي نزلت من العربيه. وطلعت علي طول وهياا معيطه عل الاوضه امي استغربت ال بيحصل هياا وامنيه

وانا دخلت عليها علطول روحت بوست اديهاا وادتهاا الطقم بتاعهاا وهياا فرحت بيه جدا وونا بدهولها قولت ليهاا اتفضلي يا حياتي وكل سنه وانتي طيبه وكل سنه وانتي منوره حياتي وكل سنه وانتي ف حياتي ي حياتي انتي كلهاا ورحت بايس دماغهاا

امي :وانت طيب يحبييبي وتفضل معياا و فوسطناا وعقبال يارب مشيل عيالك تاني واوعي تزعل علي الكلام الضربه ال تموت تقوي وانت قوي يبن بطني وانا عارفه انك تقدر تطلع من كل الحزن وكل حاجه
بس هياا البت دي داخله معيطه وبتجري ليه بس عشان افهم بس

انا:لا ولا اي حاجه بس انا عملت فيها مقلب اصل عيد ميلادها هيا كمان انهارده وهيا متعرفش اني عارف ف حبيت ابضنها بس عشان اعرف اتحرك براحتي واعرف افاجئها براحتي بس اوعي تخافي ي امي جيسي فعيني

يلا اسيبك انا بقاا واطع عشان اصالحهاا و اديهاا هديتهاا يلا سلام ي غاليه

منرجع لموضعنا بقاا المهم طلعت فوق عند ال بت جيسي ولاقيتها قمر حرفيااا وهياا خدوهاا حمرا من كتر العياط ومستحميه ولابسه لانجري لونه اسود جامد نيك

المهم دخلت عملت معاها واحد تمام وبعد مخلصت واخدها ف حضني قولت

ها ي قطتي انت معيطه ليه ليه كدا تقطعي قلبي وانت عماله تعيطي ينفع كدا قطه ذايك تعيط
م عيب وهو انا ي هبله هزعل اانك تخافي علي فلوسي بس انتي غبيه اوي م ملاحظه اني مطلعلك اصلا طقمين عشانك انتي وامي ي غبيه ايوا م تبصي ليا اصل عيد ميلاد القطه بتاعتي بكرا ف نفس عيد ميلاد الحياه بتاعتي
بحبك ي قطتي كل سنه وانت معاياا وكل سنه وانت طيبه وهبله كدا وكل سنه وانا بحبك وهحبك حبيبت قلبي وملكه عمري وقلبي
قومي بقاا هاتي ال طقم ده من الشنطه ال هناك ده عشان الملكه تلبس الطقم بتاعهاا يلا يبت بسرعه

المهم خدتها ف حضني بعد مفتحت الهديه ال هياا اصلا شافتهاا ف صباح الفل ونمناا ف خلاص كداا

وقفناا عند اما حور دخلت القفص و كلارا نطت عليها وقعتها ف الارض ولسه هتعضهاا من رقبتها وانا كنت بزعق وبقول حووووووور

هنا كان ف حد لي رئي تاني وهو كان الاشهب 🦁🦁
نط علي كلارا وقعهاا من فوق حور بسرعه قبل متعمل حاجه ف حور وانا شديت حور بسرعه من علي الارض جمب ال الباب بتاع القفص وطلعتهاا برا والدرغام كان هو والشهب بيضربو كلارا.
بس انا زعقت فيهم كلهم سكتو وبعدو عن بعض لان انا عارف ان كلارا م تقصد تعمل حاجه لحور بس عشان موقف الكمين بتاع الصبح هياا كان اعصبهاا تعبهاا و مشتت م عارفه تعمل اي ف ظهر منها رد الفعل ده م اكتر

معلومه علي جمب بس كدا

((الحيوانات ي زميل بتحس بكل كلامنا وبتفهم كويس. اوي وكمان عندها حزن وفرح وغضب وهدوء. الحيوان زاي راي النسان بلظبط بس الفرق ال بناا و بنهم اننا معظم الناس بتعرف تظبط درجات غضبهم درجات الحزن بنعرف نظبط مودناا نظبظ افعلاناا هم لا هم م زيناا ف اوعي ف يوم تضرب حيوان اوي تفتري عليك زاي مثلا الكلب البلدي بتاع الشارع لم بتضربه وتفتري عليه بيحصل منهم اي ساعتهاا هتلاقيه بدون تفكير عضك وبرضو انت بتخليهاا ياخد عن اليشر فكره وحشه ف تلاثقي الكللابب البلدي دي اول انسان تشوفه تجري وراه عشان تعضه من كميه الاذه النفسي ال هياا خدته من انسان معقد وغير سوي ومريض نفسي وف الاخر بيحصل مننا كبشر اي ناحيه الكللابب او اي حيوان نقتله او نديله سم ليه بقاا نوصل الموضع لكدا ليه نموت روح بدون حق مننا بس هنعمل اي عيشنا ف جهل وتخلف عيشنا ف مجتمع زباله بمعني الكلمه حرفيا كسم ده مجتمع ول يجننك ان عايز البلد ترتقي البلد ترتقي ازاي طول مفيهاا نجاسه وتدليس البلد هتتقدم أزاي واحنا بنمشي بلواسطه. والمحسوبيه البلد محتاجه تطهير داخلي قبل التطهير الخارجي احنا بعاد اوي اوي عن اي درجات تقدم ))

وده كان رئي ف بلدنا ومجتمعناا ال ملوش قيمه اللاذمه علي الاطلاق

تعالو نرجع لموضعناا بدل وجع القلب ده ف حاجه عمرهاا مهتتغير ابدا

المهم كلارا عملت كدا عشان انا قولت السبب فوق دخلتهم القفص الرئيسي بتاع العربيه و لااشهب ركب جمب كرسي السواق ورجعت دخلت تاني لحور اشوف اي الحصل ليهاا اصلا كانت جيسي كعاهاا بعد مطلعت من ال قفص
روحت اطمن عليها كان عنده صدمه عصبيه المهم خدت عربيه جيسي ورحت ودتهاا المستشفي غشان يدوهاا مهدئ عشان اروحهاا بس هياا من الصدمه كانت رافضه الحركه ف انا خليت جيسي تجيبهاا معانا علي الفلا لحد متبقي كويسة هما بعربيه جيسي وانا بعربيتي بلاسود وصلت انا و جيسي ف نفس الوقت و حوور من المهدئ والمنوم ال اداهولهاا الدكتور كانت نايمه 💤 💤💤
م حاسه ب اي حاجه خالص انا دخلت الاول دخلت الاسود القفاص بتاعتهم وروحت شيلت حوور وطلعتهاا الاوضه بتاعتي وحطيتها علي السرير ونزلت تاني لامي ودار الحوار التالي

مين دي يبني واي الحصل ليهاا وجبتها هنا ليه

انا :دي ي امي صاحبت جيسي ال جيسي كانت قاعده عندها امبارح وجت من الامارات وانا كنت بعمل عرض بس كلارا كانت اعصابها تعبانه وحصلي منها رد فعل وحش بس الاشهب قام ب الواجب وخلص الحوار وهيا جالها صدمه عصبيه وانا ودتهاا المستشفي ودهاا مهدئ ومنوم وهياا دلةقتي نايمه فوق لحد متخف وترجع بيتها وحياتهاا

امي ::ماشي يحبيبي بس في حوار كدا انا سمعت ان ادهم جيه هنا انت يبني م نااوي تتعدل ولا اي وترجع شغلك تاني ولا اي

انا :ماما انا م عايز اتكلم ف الحوار ده الحوار ده م لياا دعوه بيه انا م راجع تاني خلاص

امي :لا هترجع انت بتضييع عارف يعني اي واحد يكون من اقوي واحسن ١٠ ظباط مخابرات ويبقا شغال ف سرك عارف يعني اي ابن سفيره شغال ف سرك عارف يعني اي ابن ناصر الاشهب شغال ف سيرك انت عارف انك عمال تخرف وانا مستحمل وم برفضلك حاجه بس خلاص انت لازم تتغير من بكرا هتنزل شغلك تاني خلاص كفايه كدا ٥ سنين ضاعو من عمرك فاهم كفاييه

انا : بقاا دلوقتي جايه تعايرني ماشي يا امي ال انتي شايفه صح انا هعمله ماشي عن اذنك هطلع انام عشان عندي شغل

امي بعد منا مشيت عيطت عشان هياا عارفه اني م هرجع شغلي تاني ال اما اتجرح وم كانت عايزه الجرح يبقاا منهاا هيا

المهم طلعت الاوضه التانيه من اوض الضيوف ومسكت الماك بوك بتاعي وبعت كود اشارات لل جهاز بتاع المخابرات انهم يتولصلو معاياا والكود كان جواه رساله عباره عن

《《 من الدرغام الي النمر الاسود ف صباح اليوم التالي سوف يأتي فولكر الي مبني الجهاز لتكملت عماله السابق ولا كن ليس بمفرده بل معه الملكه لوسي ولاكن توخو الحذر اراكم صباحااا 》》

عندهم ف الجهاز هناك وصلت الرساله والمسؤلل عن سيرفرات الجهاز هناك شافهاا وجري علي العقرب والعقرب هناااا هي شخصيه غامضه محدش يعرفه غير الرئيس بس انا اي حد ف مصر ميعرفوش

المسؤال وهنسميه نائل

:: ي فندم ي فندم الحقني ف مصيبه هتحصل بكرا وم عارف ابداء منين ساعدتك

العقرب :قول يبني انجز م وقته لعب عيال اي الحصل كل حاجه وليهاا حل

نائل:يباشاا انا وصلي رساله مشفره دلوقتي وكانت من الدرغام بس فيهاا حاجه م مفهومه كدا مش عارف اي هياا

العقرب :مستغرب الدرغام كلمك طيب قال اي

نائل :قال ان بكرا فولكر والملكه لوسي جايين مبني الجهاز بكرا يكمله شغلهم

العقرب : بستغراب فولكر ولوسي م دول الهاك بتوع الديب ويب

احاا ورجع ابتسم يديني شكلناا هنعمل هنشوف ثنائيه خارقه

روح يبني ابعت ليه الرساله دي ...

《《من العقرب الي الدرغام نحن ف انتظار ثنائيه الجحيم وف انتظار اعاده الامجد نحن ف انتظار العظيم فولكر وملكته ننحن ف انتظاركم نراكم صباحا توخو الحذر 》》

نائل: ازاي طيب هنتعامل مع ناس من الديب ويب دي اخرتنا ي عقرب شويه عيال لا راحو ولا جم هندخلهم وسطيناا

العقرب :نائل ي حبيبي انت متعين بقالك هنا قد اي ...

نائل : سنتين يفندم

العقرب :تعرف مين كان قبلك

نائل ::طبعا الأسطورة بتاعتنا الدرغام هو ف غيره ده هو ال معلمنا كل حاجه كان بيخش يدينا كورسات ويعلمن نظري وعملي كمان

العقرب : اهو فولكر ده بقا الدرغام بنفسه ميعرفش يسد معاه لان فولكر اصلا هو الدرغام بس الجانب المخييف منه الجانب الشمال منه بمعني اصح انت تعرف معني انه قالك ان فولكر ال هيبقاا موجود م الدرغام اي
ان خلاص كلمه الرحمه او سماح اتمسحت من قاموس الانسان ده حاول علي قد متقدر تبعد عنه لانه هيبقا جاي هو تحت ضعط نفسي
حاول م تبين ليه انك عرفت حاجه ّ

نائل : احا يعني الدرغام هو فولكر لا دكدا شكلهم داخلين علي ايام سودا بس احسن فل نتمني لهم الاسوا
تمم يفندم اسيبك ترتاح وطلع نائل والعقرب نام ونائل رح اطمن ونام هو كمان بس كانت ف دوريه تانيه قاعد علي السيرفرات

نرجع عندي اما شوفت الرساله ابتسمت ونمت عشان اصحي الصؤح وجيسي جت تصحني وانا قولت ليهاا

...........................

جيسي : بتقول ايه

طيب احنا هنقف هنا لحد دلوقني انا عايز اقلكم اني كان عندي محضرات وانا اتعولقت ومروحتش عشان اخلص الجزء ده

يارب القي تقدير

اشوفكم علي خير يوم الخميس كدا
لو الجديد خلص قبل هنزله

عايز رئيكم وعايز كله يتوقع اي ال هيحصل مين قتل مراته وبنته مين ال ايامهم سوده دول

المتوقع صح هعمله شخصيه معانا يلا يولاد ابداعو

يلا انجوي

_____________________________________________________________________________ 🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_____________________________________________________________________________
تمام عزمة كمل التسوق

• عجبني
التفاعلات: Magdy66 و متهور موت
  • عجبني
مساء الفل عليك يا صاحبي
سامحني ان دي اول قصة اقراها لك
حسيت ان فاتني كتيييييييير
حالا ادخل واشوف باقي قصصك
اكيد روعة زي القصة دي
تسلم ايدك

• عجبني