NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال نيكت اميره من الجن - حتى الجزء الثالث 23/1/2024

لوسيفر العنتيل

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
14 يناير 2024
المشاركات
6
مستوى التفاعل
51
نقاط
356
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ازيكم جي النهارده احكيلكم قصتي هي يعتبر قصه فريده من نوعها ،

اعرفكم بنفسي الاول انا اسمي عبدالرحمن بس بيقولو ليا ي عبده و كده انا شاب عادي زي باقي الشباب وصلت لسن الـ17 و بدات اقرا قصص جنس و اتفرج علي سكس وكده انا مش احسن حاجه في اني اكتب و كده بس هحاول اوضح كل حاجه بالطريقه العاميه المصريه عشان تعيش معايا الواقعيه بزياده نبدا باليوم الي غير حياتي 180درجه و يمكن اكتر من كده كنت بقلب في مواقع قصص الجنس عادي و بقرأ قصه وارا التانيه و فجاء دخلت شات ف موقع من المواقع الي بقرا منها القصص و كده و لقيت واحد كاتب و بيقول الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني فا انا كان نفسي اجرب علي الحقيقه و اتوصلت معا و حصل بنا الحوار الاتي
انا: ازيك انا جيت اكلمك بي خصوص الرسال الي انت كنت منزلها علي الشات بتاعت الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني
......:ايوا انت اسمك اي
انا:اسمي عبدالرحمن او عبده
.......:وانا اسمي ابراهيم ي عبده
انا:ازيك ي ابراهيم ها هنعمل اي عشان اجرب
ابراهيم:مالك يابني مستعجل ليه كده في حاجات هتشتريها الاول
انا:حاجات اي بالظبط
ابراهيم:حاجات بخور و كده
انا:و اي دخل البخور ف النيك و اني هنيك مش فاهم بالظبط
ابراهيم:هتفهم كل حاجه قدام مش انت نفسك تجرب
انا:ايوا نفسي اجرب بس افهم
ابراهيم:مش لزم تفهم دلوقتي ي عبده
انا:طيب اي المطلوب
ابراهيم:الاول هتحتاج تقعد ف مكان مش يكون في حد غيرك
انا:اصلا عايش لوحدي
ابراهيم:حلو اوي بص بقا يا معلم هتشتري لبان دكر و فحم و 20شمعه
انا:حاضر بس هستفاد اي بقا
ابراهيم:اعمل الي بقولك عليه و خلاص
انا:طيب اي تاني
ابراهيم:بعد ما تجيب لبان الدكر و الفحم و الشمع هتروح و تقفل علي نفسك الشقه و تقفل كل الشبابيك بتاعت الشقه و تقلع كل هدومك و تقعد ف نص الشقه او في اكبر اوضه ف الشقه عمومن و تولع الشمع و تلفو حواليك زي الدائره و انت فالنص و بعدها تولع الفحم و تبدا ترش من البخور الي لبان الدكر و تقول عاوز انيك عاوز انيك
القارئ:خخخخخخ
انا:خخخخخخخ تلات مرات
ابراهيم:اسف ي شبوبا🙂😂
ابراهيم:هتقول الساعه الساعه طلهيش مطليش عزرائيل همشوش شمشوش ي خدام هذه الاسماء اجيبو و أحضر لي اميره الجان بأمر و بالعهد الذي سيكون بيني و بينكم اجيبو اجيبو ،

و فعلا روحت عملت كده و قولت و ظهر ليا ناس دقنها طويله و سوده و لابسين لبس اسود مش قدرت احدد هوا اي بس تقريبا جلابيه و قالو

-:موافق علي العهد الخاص بنا يا بني ادم
انا:موافق (و طبعا الشهوه كانت عاليه عندي فشخ و كنت خايف كمان)
-:موافق علي الأوامر الي هتخدها
انا:هي اي الأوامر
-:هتعرف ف وقتها يا بني آدم
انا:موافق
-: قول ورانا بحق أهل الجن و حكام الجن و ملوك الجن انا بني ادم من نسل ادم و انشقيت عن نسل ادم الي نسل عائله خطريش
انا:قولت وراهم و فجأة اغم عليا لما خلصت و لما صحيت لقيت بنت جميله جدا ابسط حاجه ممكن تقولها ملكة جمال العالم لا دي ملكة جمال الكون و الحوار كالتالي
-ااا انتي مين
=انا الي انت طلبتها
-‏ااا ايوا اسمك اي
=اسمي..... تقدر تقولي رنا ب لغتك ي بني ادم
-رنا يعني اسمك رنا
=ده هيكون اسمي في عالمك ي عبده صح اسمك عبده
-م م ماشي ب رنا بس انتي حلوه اوي
=امال انت فاكر اني وحشه ولا اي يلا
-ايدا انتي قلبتي مصريه ليه كده
=هههه معلش ي عبده بس انت شكلك.....يتبع

الجزء التاني

طبعا شكرا علي دعمكم الي بالنسبه ليا كويس فالبداية و دي كانت اول قصه اكتبها و أتمناه انها تعجبكم ل النهائيه و لو في حاجات أنا مش واخد بالي منها ياريت تتقولو و كده و مش هطول و نكمل باقي الرواية


رنا:هههه معلش ي عبده بس انت شكلك مش هتقدر عليا
عبده:احا مقدرش علي ميت ده انا اقوم بي 10 زيك
رنا:متاكد
عبده:تجربي
رنا:و مالو يلا ي حبيبي
عبده راح قلع البنطلون و طلع زبره و كان طويل شيئا ما بسبب سنه طبعا
عبده:تعالي مصي
رنا:من البز دي قبل البز دي
راحت رنا تمص زبر عبده و شغال مص و كانت متقنه المص جدا تحسها بتحب المصاصه😂

عبده:يلا قومي و اقلعي
رنا: من عيني
و ف ثانيه كانت رنا ملط قدامه و كانت ولا اجمل اثني فالكون
عبده فصل باصص و نزل من بقه رياله زي *******
رنا:ههههه مكال ي بودي
عبده:اااا انتي قمر اوي علفكره
رنا: مانا عارفه يلا نكمل طيب
بدأ عبده يلفها و راح تف علي أيده و حطها علي زبره و بدأ يدخله فكس رنا
رنا:اه بيوجع
عبده:اهدي ي لبوه
رنا:لبوتك مش قادره
فضل عبد ينك ف رنا جامد و رنا عماله تقول اه بس مش اكتر
رنا:نيك نيك نيكني ااااااه يكسي ياني بموت ي بودي
عبده:خدي ي شرموطه ي مومس
ف نص النيكه الجامده دي ظهر واحد لابس بدله سوده قدام عبده و رنا و ملوش ملامح هنقول عليه مجهول لما ظهر المجهول عبده و رنا وقفه و رنا استغربت أنه شايفها لان المفروض هما ف بعد تاني خالص
مجهول:وقفت لي ي بني ادم
رنا:انت وصلت للبعد ده ازي
عبده:انت مين
مجهول: مش مهم أنا وصلت ازي ي رنا و مش مهم تعرف أنا مين ي عبده
عبده:ازي يعني و بعدين بعد اي
المجهول:اصلا انت مش عارف بعد اي
عبده:...
رنا:احنا ف البعد 506 و مستحيل حد يوصل هنا
المجهول:هههههه اه منك ي رنا ده انا صاحب الابعاد دي كلها
رنا:ازي ده صاحب الابعاد مفقود من 500سنه و الجثه بتاعته محدش شافها
المجهول:و ده اكيد أن محدش بيقدر يوصل ل اول عشر ابعاد العالم ده 510 ابعاد و انتو هنا ف الابعاد الاخيره الي تعتبر مهجوره و يقدر الجني يلعب فيها اما اول عشر ابعاد محدش من الجن بيقدر يوصلها غير لما يتم السماح لي بالدخول
عبده:أنا مش فاهم حا
جه ولا فاهم انت مين
المجهول:هفهمك ...

الجزء التالت

بصراحه انا كنت ناوي انزل كل يوم جزء بس التفكير صعب جدا و اني اربط الأحداث كلها حاجه صعبه و المفروض أن هتكون تفاصيل القصه كتير جدا ف بحاول اطلع الي جوه دماغي ف الكتابه بس التفكير صعب ف القصص هتاخد وقت ف يلا نبدا


عبده:أنا مش فاهم حاجه ولا فاهم انت مين

المجهول:هفهمك احنا ك محكمين ف الابعاد الي هي عوالم موازيه للكون أو للأرض بيكون عندنا ترتيب و قدرات خاصه

عبده:ازي

المجهول:مش لزم تفهم دالوقتي

رنا:طب انت جيت ليه

المجهول:أنا مش جي ليكي أنا جي ل عبده

عبده:أنا

المجهول:اه انت مطلوب ف مهمه للعالم السفلي

عبده:العالم السفلي ازي معلش

مجهول:ملكه قبيله اموري عاوزه بشري من بني ادم عشان تتم صفقه بين ملوك الابعاد و ملوك العالم السفلي و تعتبر ملكه قبيله اموري هي الملكه رقم 10 يعني لسه ناقص 9

عبده: المطلوب مني اي

مجهول: رنا هتفهمك ولا اي ي رنا

رنا: ح ح حاضر

الكاتب:طبعا رنا كانت مرعوبه عشان هي عارفه أن المجهول يقدر يخلص عليها ف ثانيه و هي عارفه اي هي المهمه دي

مجهول:دالوقتي اقدر اسيبكم تكمله نيك نيكه سعيده اريجاتو

عبده: وأكمل نيك ازي بعد قطعت الخلف دي بس

رنا:ههههه يختي بطه مش تقدري تنيكي تاني

عبده:مين قال كده ي لبوه تعالي

و راحه عبده دخل زبره ف كسمها علطول

رنا: اااااه اييي براحه كسي وجعني هتموتني

و عبده نازل نيك ف رنا و هي شغاله ااااااهههه يكسي ياني بموت مش قادر ي بودي بموت

عبده:خدي يابت المتناكه ي لبوه

رنا:قلب البوه من جوه كمل نيك زوبرك حلو اوي كمل

عبده نازل نيك فيها و فضل ينكها حوالي نص ساعه

عبده:هنزل ي شرموطه

رنا: نزل ف بوقي

راحت رنا تمص زبه و تقوله زبك حلو اوي اممممم جميل و عبده جاب لبنه ف بوقها و هي بلعته و بتقوله

رنا:لبنك سخن و بيلسع ف بوقي يخرابي

عبده:اي خدمه ي لبوتي

رنا:قلب لبوتك

عبده:مهمه اي بقا يابت ي رنا

رنا: بص ي سيدي المفروض أن المجهول ده الي هوا اصلا اسمه (ستورم/STORM) ده عاوز ياخد قبيله اموري عشان القبيله دي هي قبيله التنقل و هوا هيستفاد منهم لو خد القبيله دي

عبده:ازي

رنا:القبيله دي عندها قدره أنها تجبلك اي حاجه ف ثواني اي كانت اي هي و الإثني في القبيله دي بيقدر يسحرو اي بني ادم بسبب جملهم و يتبع...
دمج رجاء
 
  • عجبني
  • حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: سامى سامى, Siko Jimy, Cr7 10 و 37 آخرين
ازيكم جي النهارده احكيلكم قصتي هي يعتبر قصه فريده من نوعها ،

اعرفكم بنفسي الاول انا اسمي عبدالرحمن بس بيقولو ليا ي عبده و كده انا شاب عادي زي باقي الشباب وصلت لسن الـ17 و بدات اقرا قصص جنس و اتفرج علي سكس وكده انا مش احسن حاجه في اني اكتب و كده بس هحاول اوضح كل حاجه بالطريقه العاميه المصريه عشان تعيش معايا الواقعيه بزياده نبدا باليوم الي غير حياتي 180درجه و يمكن اكتر من كده كنت بقلب في مواقع قصص الجنس عادي و بقرأ قصه وارا التانيه و فجاء دخلت شات ف موقع من المواقع الي بقرا منها القصص و كده و لقيت واحد كاتب و بيقول الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني فا انا كان نفسي اجرب علي الحقيقه و اتوصلت معا و حصل بنا الحوار الاتي
انا: ازيك انا جيت اكلمك بي خصوص الرسال الي انت كنت منزلها علي الشات بتاعت الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني
......:ايوا انت اسمك اي
انا:اسمي عبدالرحمن او عبده
.......:وانا اسمي ابراهيم ي عبده
انا:ازيك ي ابراهيم ها هنعمل اي عشان اجرب
ابراهيم:مالك يابني مستعجل ليه كده في حاجات هتشتريها الاول
انا:حاجات اي بالظبط
ابراهيم:حاجات بخور و كده
انا:و اي دخل البخور ف النيك و اني هنيك مش فاهم بالظبط
ابراهيم:هتفهم كل حاجه قدام مش انت نفسك تجرب
انا:ايوا نفسي اجرب بس افهم
ابراهيم:مش لزم تفهم دلوقتي ي عبده
انا:طيب اي المطلوب
ابراهيم:الاول هتحتاج تقعد ف مكان مش يكون في حد غيرك
انا:اصلا عايش لوحدي
ابراهيم:حلو اوي بص بقا يا معلم هتشتري لبان دكر و فحم و 20شمعه
انا:حاضر بس هستفاد اي بقا
ابراهيم:اعمل الي بقولك عليه و خلاص
انا:طيب اي تاني
ابراهيم:بعد ما تجيب لبان الدكر و الفحم و الشمع هتروح و تقفل علي نفسك الشقه و تقفل كل الشبابيك بتاعت الشقه و تقلع كل هدومك و تقعد ف نص الشقه او في اكبر اوضه ف الشقه عمومن و تولع الشمع و تلفو حواليك زي الدائره و انت فالنص و بعدها تولع الفحم و تبدا ترش من البخور الي لبان الدكر و تقول عاوز انيك عاوز انيك
القارئ:خخخخخخ
انا:خخخخخخخ تلات مرات
ابراهيم:اسف ي شبوبا🙂😂
ابراهيم:هتقول الساعه الساعه طلهيش مطليش عزرائيل همشوش شمشوش ي خدام هذه الاسماء اجيبو و أحضر لي اميره الجان بأمر و بالعهد الذي سيكون بيني و بينكم اجيبو اجيبو ،

و فعلا روحت عملت كده و قولت و ظهر ليا ناس دقنها طويله و سوده و لابسين لبس اسود مش قدرت احدد هوا اي بس تقريبا جلابيه و قالو

-:موافق علي العهد الخاص بنا يا بني ادم
انا:موافق (و طبعا الشهوه كانت عاليه عندي فشخ و كنت خايف كمان)
-:موافق علي الأوامر الي هتخدها
انا:هي اي الأوامر
-:هتعرف ف وقتها يا بني آدم
انا:موافق
-: قول ورانا بحق أهل الجن و حكام الجن و ملوك الجن انا بني ادم من نسل ادم و انشقيت عن نسل ادم الي نسل عائله خطريش
انا:قولت وراهم و فجأة اغم عليا لما خلصت و لما صحيت لقيت بنت جميله جدا ابسط حاجه ممكن تقولها ملكة جمال العالم لا دي ملكة جمال الكون و الحوار كالتالي
-ااا انتي مين
=انا الي انت طلبتها
-‏ااا ايوا اسمك اي
=اسمي..... تقدر تقولي رنا ب لغتك ي بني ادم
-رنا يعني اسمك رنا
=ده هيكون اسمي في عالمك ي عبده صح اسمك عبده
-م م ماشي ب رنا بس انتي حلوه اوي
=امال انت فاكر اني وحشه ولا اي يلا
-ايدا انتي قلبتي مصريه ليه كده
=هههه معلش ي عبده بس انت شكلك.....يتبع
كمل اكيد هتبق حلوه
 
  • عجبني
التفاعلات: البرنس احمد
لا جديدة هى القصة استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى بشندى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازيكم جي النهارده احكيلكم قصتي هي يعتبر قصه فريده من نوعها ،

اعرفكم بنفسي الاول انا اسمي عبدالرحمن بس بيقولو ليا ي عبده و كده انا شاب عادي زي باقي الشباب وصلت لسن الـ17 و بدات اقرا قصص جنس و اتفرج علي سكس وكده انا مش احسن حاجه في اني اكتب و كده بس هحاول اوضح كل حاجه بالطريقه العاميه المصريه عشان تعيش معايا الواقعيه بزياده نبدا باليوم الي غير حياتي 180درجه و يمكن اكتر من كده كنت بقلب في مواقع قصص الجنس عادي و بقرأ قصه وارا التانيه و فجاء دخلت شات ف موقع من المواقع الي بقرا منها القصص و كده و لقيت واحد كاتب و بيقول الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني فا انا كان نفسي اجرب علي الحقيقه و اتوصلت معا و حصل بنا الحوار الاتي
انا: ازيك انا جيت اكلمك بي خصوص الرسال الي انت كنت منزلها علي الشات بتاعت الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني
......:ايوا انت اسمك اي
انا:اسمي عبدالرحمن او عبده
.......:وانا اسمي ابراهيم ي عبده
انا:ازيك ي ابراهيم ها هنعمل اي عشان اجرب
ابراهيم:مالك يابني مستعجل ليه كده في حاجات هتشتريها الاول
انا:حاجات اي بالظبط
ابراهيم:حاجات بخور و كده
انا:و اي دخل البخور ف النيك و اني هنيك مش فاهم بالظبط
ابراهيم:هتفهم كل حاجه قدام مش انت نفسك تجرب
انا:ايوا نفسي اجرب بس افهم
ابراهيم:مش لزم تفهم دلوقتي ي عبده
انا:طيب اي المطلوب
ابراهيم:الاول هتحتاج تقعد ف مكان مش يكون في حد غيرك
انا:اصلا عايش لوحدي
ابراهيم:حلو اوي بص بقا يا معلم هتشتري لبان دكر و فحم و 20شمعه
انا:حاضر بس هستفاد اي بقا
ابراهيم:اعمل الي بقولك عليه و خلاص
انا:طيب اي تاني
ابراهيم:بعد ما تجيب لبان الدكر و الفحم و الشمع هتروح و تقفل علي نفسك الشقه و تقفل كل الشبابيك بتاعت الشقه و تقلع كل هدومك و تقعد ف نص الشقه او في اكبر اوضه ف الشقه عمومن و تولع الشمع و تلفو حواليك زي الدائره و انت فالنص و بعدها تولع الفحم و تبدا ترش من البخور الي لبان الدكر و تقول عاوز انيك عاوز انيك
القارئ:خخخخخخ
انا:خخخخخخخ تلات مرات
ابراهيم:اسف ي شبوبا🙂😂
ابراهيم:هتقول الساعه الساعه طلهيش مطليش عزرائيل همشوش شمشوش ي خدام هذه الاسماء اجيبو و أحضر لي اميره الجان بأمر و بالعهد الذي سيكون بيني و بينكم اجيبو اجيبو ،

و فعلا روحت عملت كده و قولت و ظهر ليا ناس دقنها طويله و سوده و لابسين لبس اسود مش قدرت احدد هوا اي بس تقريبا جلابيه و قالو

-:موافق علي العهد الخاص بنا يا بني ادم
انا:موافق (و طبعا الشهوه كانت عاليه عندي فشخ و كنت خايف كمان)
-:موافق علي الأوامر الي هتخدها
انا:هي اي الأوامر
-:هتعرف ف وقتها يا بني آدم
انا:موافق
-: قول ورانا بحق أهل الجن و حكام الجن و ملوك الجن انا بني ادم من نسل ادم و انشقيت عن نسل ادم الي نسل عائله خطريش
انا:قولت وراهم و فجأة اغم عليا لما خلصت و لما صحيت لقيت بنت جميله جدا ابسط حاجه ممكن تقولها ملكة جمال العالم لا دي ملكة جمال الكون و الحوار كالتالي
-ااا انتي مين
=انا الي انت طلبتها
-‏ااا ايوا اسمك اي
=اسمي..... تقدر تقولي رنا ب لغتك ي بني ادم
-رنا يعني اسمك رنا
=ده هيكون اسمي في عالمك ي عبده صح اسمك عبده
-م م ماشي ب رنا بس انتي حلوه اوي
=امال انت فاكر اني وحشه ولا اي يلا
-ايدا انتي قلبتي مصريه ليه كده
=هههه معلش ي عبده بس انت شكلك.....يتبع
كمل يا برنس ويا ريت ما تتاخر
 
يضاف الجزء كتابة وليس رابط هنا كتعليق علي الجزء الاول ويتم ابلاغنا للدمج في هذا الموضوع هذا رابط الدمج
 
كمل بسرعه
 
ازيكم جي النهارده احكيلكم قصتي هي يعتبر قصه فريده من نوعها ،

اعرفكم بنفسي الاول انا اسمي عبدالرحمن بس بيقولو ليا ي عبده و كده انا شاب عادي زي باقي الشباب وصلت لسن الـ17 و بدات اقرا قصص جنس و اتفرج علي سكس وكده انا مش احسن حاجه في اني اكتب و كده بس هحاول اوضح كل حاجه بالطريقه العاميه المصريه عشان تعيش معايا الواقعيه بزياده نبدا باليوم الي غير حياتي 180درجه و يمكن اكتر من كده كنت بقلب في مواقع قصص الجنس عادي و بقرأ قصه وارا التانيه و فجاء دخلت شات ف موقع من المواقع الي بقرا منها القصص و كده و لقيت واحد كاتب و بيقول الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني فا انا كان نفسي اجرب علي الحقيقه و اتوصلت معا و حصل بنا الحوار الاتي
انا: ازيك انا جيت اكلمك بي خصوص الرسال الي انت كنت منزلها علي الشات بتاعت الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني
......:ايوا انت اسمك اي
انا:اسمي عبدالرحمن او عبده
.......:وانا اسمي ابراهيم ي عبده
انا:ازيك ي ابراهيم ها هنعمل اي عشان اجرب
ابراهيم:مالك يابني مستعجل ليه كده في حاجات هتشتريها الاول
انا:حاجات اي بالظبط
ابراهيم:حاجات بخور و كده
انا:و اي دخل البخور ف النيك و اني هنيك مش فاهم بالظبط
ابراهيم:هتفهم كل حاجه قدام مش انت نفسك تجرب
انا:ايوا نفسي اجرب بس افهم
ابراهيم:مش لزم تفهم دلوقتي ي عبده
انا:طيب اي المطلوب
ابراهيم:الاول هتحتاج تقعد ف مكان مش يكون في حد غيرك
انا:اصلا عايش لوحدي
ابراهيم:حلو اوي بص بقا يا معلم هتشتري لبان دكر و فحم و 20شمعه
انا:حاضر بس هستفاد اي بقا
ابراهيم:اعمل الي بقولك عليه و خلاص
انا:طيب اي تاني
ابراهيم:بعد ما تجيب لبان الدكر و الفحم و الشمع هتروح و تقفل علي نفسك الشقه و تقفل كل الشبابيك بتاعت الشقه و تقلع كل هدومك و تقعد ف نص الشقه او في اكبر اوضه ف الشقه عمومن و تولع الشمع و تلفو حواليك زي الدائره و انت فالنص و بعدها تولع الفحم و تبدا ترش من البخور الي لبان الدكر و تقول عاوز انيك عاوز انيك
القارئ:خخخخخخ
انا:خخخخخخخ تلات مرات
ابراهيم:اسف ي شبوبا🙂😂
ابراهيم:هتقول الساعه الساعه طلهيش مطليش عزرائيل همشوش شمشوش ي خدام هذه الاسماء اجيبو و أحضر لي اميره الجان بأمر و بالعهد الذي سيكون بيني و بينكم اجيبو اجيبو ،

و فعلا روحت عملت كده و قولت و ظهر ليا ناس دقنها طويله و سوده و لابسين لبس اسود مش قدرت احدد هوا اي بس تقريبا جلابيه و قالو

-:موافق علي العهد الخاص بنا يا بني ادم
انا:موافق (و طبعا الشهوه كانت عاليه عندي فشخ و كنت خايف كمان)
-:موافق علي الأوامر الي هتخدها
انا:هي اي الأوامر
-:هتعرف ف وقتها يا بني آدم
انا:موافق
-: قول ورانا بحق أهل الجن و حكام الجن و ملوك الجن انا بني ادم من نسل ادم و انشقيت عن نسل ادم الي نسل عائله خطريش
انا:قولت وراهم و فجأة اغم عليا لما خلصت و لما صحيت لقيت بنت جميله جدا ابسط حاجه ممكن تقولها ملكة جمال العالم لا دي ملكة جمال الكون و الحوار كالتالي
-ااا انتي مين
=انا الي انت طلبتها
-‏ااا ايوا اسمك اي
=اسمي..... تقدر تقولي رنا ب لغتك ي بني ادم
-رنا يعني اسمك رنا
=ده هيكون اسمي في عالمك ي عبده صح اسمك عبده
-م م ماشي ب رنا بس انتي حلوه اوي
=امال انت فاكر اني وحشه ولا اي يلا
-ايدا انتي قلبتي مصريه ليه كده
=هههه معلش ي عبده بس انت شكلك.....يتبع

الجزء التاني

طبعا شكرا علي دعمكم الي بالنسبه ليا كويس فالبداية و دي كانت اول قصه اكتبها و أتمناه انها تعجبكم ل النهائيه و لو في حاجات أنا مش واخد بالي منها ياريت تتقولو و كده و مش هطول و نكمل باقي الرواية


رنا:هههه معلش ي عبده بس انت شكلك مش هتقدر عليا
عبده:احا مقدرش علي ميت ده انا اقوم بي 10 زيك
رنا:متاكد
عبده:تجربي
رنا:و مالو يلا ي حبيبي
عبده راح قلع البنطلون و طلع زبره و كان طويل شيئا ما بسبب سنه طبعا
عبده:تعالي مصي
رنا:من البز دي قبل البز دي
راحت رنا تمص زبر عبده و شغال مص و كانت متقنه المص جدا تحسها بتحب المصاصه😂

عبده:يلا قومي و اقلعي
رنا: من عيني
و ف ثانيه كانت رنا ملط قدامه و كانت ولا اجمل اثني فالكون
عبده فصل باصص و نزل من بقه رياله زي *******
رنا:ههههه مكال ي بودي
عبده:اااا انتي قمر اوي علفكره
رنا: مانا عارفه يلا نكمل طيب
بدأ عبده يلفها و راح تف علي أيده و حطها علي زبره و بدأ يدخله فكس رنا
رنا:اه بيوجع
عبده:اهدي ي لبوه
رنا:لبوتك مش قادره
فضل عبد ينك ف رنا جامد و رنا عماله تقول اه بس مش اكتر
رنا:نيك نيك نيكني ااااااه يكسي ياني بموت ي بودي
عبده:خدي ي شرموطه ي مومس
ف نص النيكه الجامده دي ظهر واحد لابس بدله سوده قدام عبده و رنا و ملوش ملامح هنقول عليه مجهول لما ظهر المجهول عبده و رنا وقفه و رنا استغربت أنه شايفها لان المفروض هما ف بعد تاني خالص
مجهول:وقفت لي ي بني ادم
رنا:انت وصلت للبعد ده ازي
عبده:انت مين
مجهول: مش مهم أنا وصلت ازي ي رنا و مش مهم تعرف أنا مين ي عبده
عبده:ازي يعني و بعدين بعد اي
المجهول:اصلا انت مش عارف بعد اي
عبده:...
رنا:احنا ف البعد 506 و مستحيل حد يوصل هنا
المجهول:هههههه اه منك ي رنا ده انا صاحب الابعاد دي كلها
رنا:ازي ده صاحب الابعاد مفقود من 500سنه و الجثه بتاعته محدش شافها
المجهول:و ده اكيد أن محدش بيقدر يوصل ل اول عشر ابعاد العالم ده 510 ابعاد و انتو هنا ف الابعاد الاخيره الي تعتبر مهجوره و يقدر الجني يلعب فيها اما اول عشر ابعاد محدش من الجن بيقدر يوصلها غير لما يتم السماح لي بالدخول
عبده:أنا مش فاهم حا
جه ولا فاهم انت مين
المجهول:هفهمك ...
جميلة اووووي يانجم كمل
واتمني انك تطول في الجزء شوية والتفاصيل المهمة
ويريت تزودنا بصور عشان نعيش معاك
 
  • عجبني
التفاعلات: Metoo
بداية جميلة بس الأجزاء محتاجه تزيد شوية لأن الجزأ قصير جدا منتظر منك كل جديد
 
بداية مبشرة
 
تم اضافة الجزء الثالث
 
بداية غير موفقة ولا مُبشرة.. متكملش احسن
 
ازيكم جي النهارده احكيلكم قصتي هي يعتبر قصه فريده من نوعها ،

اعرفكم بنفسي الاول انا اسمي عبدالرحمن بس بيقولو ليا ي عبده و كده انا شاب عادي زي باقي الشباب وصلت لسن الـ17 و بدات اقرا قصص جنس و اتفرج علي سكس وكده انا مش احسن حاجه في اني اكتب و كده بس هحاول اوضح كل حاجه بالطريقه العاميه المصريه عشان تعيش معايا الواقعيه بزياده نبدا باليوم الي غير حياتي 180درجه و يمكن اكتر من كده كنت بقلب في مواقع قصص الجنس عادي و بقرأ قصه وارا التانيه و فجاء دخلت شات ف موقع من المواقع الي بقرا منها القصص و كده و لقيت واحد كاتب و بيقول الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني فا انا كان نفسي اجرب علي الحقيقه و اتوصلت معا و حصل بنا الحوار الاتي
انا: ازيك انا جيت اكلمك بي خصوص الرسال الي انت كنت منزلها علي الشات بتاعت الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني
......:ايوا انت اسمك اي
انا:اسمي عبدالرحمن او عبده
.......:وانا اسمي ابراهيم ي عبده
انا:ازيك ي ابراهيم ها هنعمل اي عشان اجرب
ابراهيم:مالك يابني مستعجل ليه كده في حاجات هتشتريها الاول
انا:حاجات اي بالظبط
ابراهيم:حاجات بخور و كده
انا:و اي دخل البخور ف النيك و اني هنيك مش فاهم بالظبط
ابراهيم:هتفهم كل حاجه قدام مش انت نفسك تجرب
انا:ايوا نفسي اجرب بس افهم
ابراهيم:مش لزم تفهم دلوقتي ي عبده
انا:طيب اي المطلوب
ابراهيم:الاول هتحتاج تقعد ف مكان مش يكون في حد غيرك
انا:اصلا عايش لوحدي
ابراهيم:حلو اوي بص بقا يا معلم هتشتري لبان دكر و فحم و 20شمعه
انا:حاضر بس هستفاد اي بقا
ابراهيم:اعمل الي بقولك عليه و خلاص
انا:طيب اي تاني
ابراهيم:بعد ما تجيب لبان الدكر و الفحم و الشمع هتروح و تقفل علي نفسك الشقه و تقفل كل الشبابيك بتاعت الشقه و تقلع كل هدومك و تقعد ف نص الشقه او في اكبر اوضه ف الشقه عمومن و تولع الشمع و تلفو حواليك زي الدائره و انت فالنص و بعدها تولع الفحم و تبدا ترش من البخور الي لبان الدكر و تقول عاوز انيك عاوز انيك
القارئ:خخخخخخ
انا:خخخخخخخ تلات مرات
ابراهيم:اسف ي شبوبا🙂😂
ابراهيم:هتقول الساعه الساعه طلهيش مطليش عزرائيل همشوش شمشوش ي خدام هذه الاسماء اجيبو و أحضر لي اميره الجان بأمر و بالعهد الذي سيكون بيني و بينكم اجيبو اجيبو ،

و فعلا روحت عملت كده و قولت و ظهر ليا ناس دقنها طويله و سوده و لابسين لبس اسود مش قدرت احدد هوا اي بس تقريبا جلابيه و قالو

-:موافق علي العهد الخاص بنا يا بني ادم
انا:موافق (و طبعا الشهوه كانت عاليه عندي فشخ و كنت خايف كمان)
-:موافق علي الأوامر الي هتخدها
انا:هي اي الأوامر
-:هتعرف ف وقتها يا بني آدم
انا:موافق
-: قول ورانا بحق أهل الجن و حكام الجن و ملوك الجن انا بني ادم من نسل ادم و انشقيت عن نسل ادم الي نسل عائله خطريش
انا:قولت وراهم و فجأة اغم عليا لما خلصت و لما صحيت لقيت بنت جميله جدا ابسط حاجه ممكن تقولها ملكة جمال العالم لا دي ملكة جمال الكون و الحوار كالتالي
-ااا انتي مين
=انا الي انت طلبتها
-‏ااا ايوا اسمك اي
=اسمي..... تقدر تقولي رنا ب لغتك ي بني ادم
-رنا يعني اسمك رنا
=ده هيكون اسمي في عالمك ي عبده صح اسمك عبده
-م م ماشي ب رنا بس انتي حلوه اوي
=امال انت فاكر اني وحشه ولا اي يلا
-ايدا انتي قلبتي مصريه ليه كده
=هههه معلش ي عبده بس انت شكلك.....يتبع

الجزء التاني

طبعا شكرا علي دعمكم الي بالنسبه ليا كويس فالبداية و دي كانت اول قصه اكتبها و أتمناه انها تعجبكم ل النهائيه و لو في حاجات أنا مش واخد بالي منها ياريت تتقولو و كده و مش هطول و نكمل باقي الرواية


رنا:هههه معلش ي عبده بس انت شكلك مش هتقدر عليا
عبده:احا مقدرش علي ميت ده انا اقوم بي 10 زيك
رنا:متاكد
عبده:تجربي
رنا:و مالو يلا ي حبيبي
عبده راح قلع البنطلون و طلع زبره و كان طويل شيئا ما بسبب سنه طبعا
عبده:تعالي مصي
رنا:من البز دي قبل البز دي
راحت رنا تمص زبر عبده و شغال مص و كانت متقنه المص جدا تحسها بتحب المصاصه😂

عبده:يلا قومي و اقلعي
رنا: من عيني
و ف ثانيه كانت رنا ملط قدامه و كانت ولا اجمل اثني فالكون
عبده فصل باصص و نزل من بقه رياله زي *******
رنا:ههههه مكال ي بودي
عبده:اااا انتي قمر اوي علفكره
رنا: مانا عارفه يلا نكمل طيب
بدأ عبده يلفها و راح تف علي أيده و حطها علي زبره و بدأ يدخله فكس رنا
رنا:اه بيوجع
عبده:اهدي ي لبوه
رنا:لبوتك مش قادره
فضل عبد ينك ف رنا جامد و رنا عماله تقول اه بس مش اكتر
رنا:نيك نيك نيكني ااااااه يكسي ياني بموت ي بودي
عبده:خدي ي شرموطه ي مومس
ف نص النيكه الجامده دي ظهر واحد لابس بدله سوده قدام عبده و رنا و ملوش ملامح هنقول عليه مجهول لما ظهر المجهول عبده و رنا وقفه و رنا استغربت أنه شايفها لان المفروض هما ف بعد تاني خالص
مجهول:وقفت لي ي بني ادم
رنا:انت وصلت للبعد ده ازي
عبده:انت مين
مجهول: مش مهم أنا وصلت ازي ي رنا و مش مهم تعرف أنا مين ي عبده
عبده:ازي يعني و بعدين بعد اي
المجهول:اصلا انت مش عارف بعد اي
عبده:...
رنا:احنا ف البعد 506 و مستحيل حد يوصل هنا
المجهول:هههههه اه منك ي رنا ده انا صاحب الابعاد دي كلها
رنا:ازي ده صاحب الابعاد مفقود من 500سنه و الجثه بتاعته محدش شافها
المجهول:و ده اكيد أن محدش بيقدر يوصل ل اول عشر ابعاد العالم ده 510 ابعاد و انتو هنا ف الابعاد الاخيره الي تعتبر مهجوره و يقدر الجني يلعب فيها اما اول عشر ابعاد محدش من الجن بيقدر يوصلها غير لما يتم السماح لي بالدخول
عبده:أنا مش فاهم حا
جه ولا فاهم انت مين
المجهول:هفهمك ...

الجزء التالت

بصراحه انا كنت ناوي انزل كل يوم جزء بس التفكير صعب جدا و اني اربط الأحداث كلها حاجه صعبه و المفروض أن هتكون تفاصيل القصه كتير جدا ف بحاول اطلع الي جوه دماغي ف الكتابه بس التفكير صعب ف القصص هتاخد وقت ف يلا نبدا


عبده:أنا مش فاهم حاجه ولا فاهم انت مين

المجهول:هفهمك احنا ك محكمين ف الابعاد الي هي عوالم موازيه للكون أو للأرض بيكون عندنا ترتيب و قدرات خاصه

عبده:ازي

المجهول:مش لزم تفهم دالوقتي

رنا:طب انت جيت ليه

المجهول:أنا مش جي ليكي أنا جي ل عبده

عبده:أنا

المجهول:اه انت مطلوب ف مهمه للعالم السفلي

عبده:العالم السفلي ازي معلش

مجهول:ملكه قبيله اموري عاوزه بشري من بني ادم عشان تتم صفقه بين ملوك الابعاد و ملوك العالم السفلي و تعتبر ملكه قبيله اموري هي الملكه رقم 10 يعني لسه ناقص 9

عبده: المطلوب مني اي

مجهول: رنا هتفهمك ولا اي ي رنا

رنا: ح ح حاضر

الكاتب:طبعا رنا كانت مرعوبه عشان هي عارفه أن المجهول يقدر يخلص عليها ف ثانيه و هي عارفه اي هي المهمه دي

مجهول:دالوقتي اقدر اسيبكم تكمله نيك نيكه سعيده اريجاتو

عبده: وأكمل نيك ازي بعد قطعت الخلف دي بس

رنا:ههههه يختي بطه مش تقدري تنيكي تاني

عبده:مين قال كده ي لبوه تعالي

و راحه عبده دخل زبره ف كسمها علطول

رنا: اااااه اييي براحه كسي وجعني هتموتني

و عبده نازل نيك ف رنا و هي شغاله ااااااهههه يكسي ياني بموت مش قادر ي بودي بموت

عبده:خدي يابت المتناكه ي لبوه

رنا:قلب البوه من جوه كمل نيك زوبرك حلو اوي كمل

عبده نازل نيك فيها و فضل ينكها حوالي نص ساعه

عبده:هنزل ي شرموطه

رنا: نزل ف بوقي

راحت رنا تمص زبه و تقوله زبك حلو اوي اممممم جميل و عبده جاب لبنه ف بوقها و هي بلعته و بتقوله

رنا:لبنك سخن و بيلسع ف بوقي يخرابي

عبده:اي خدمه ي لبوتي

رنا:قلب لبوتك

عبده:مهمه اي بقا يابت ي رنا

رنا: بص ي سيدي المفروض أن المجهول ده الي هوا اصلا اسمه (ستورم/STORM) ده عاوز ياخد قبيله اموري عشان القبيله دي هي قبيله التنقل و هوا هيستفاد منهم لو خد القبيله دي

عبده:ازي

رنا:القبيله دي عندها قدره أنها تجبلك اي حاجه ف ثواني اي كانت اي هي و الإثني في القبيله دي بيقدر يسحرو اي بني ادم بسبب جملهم و يتبع...
دمج رجاء
ياريت يشخ في طيزها
 
حلوة
بي اية يا عم اللبش دا ..هو احنا قادرين علي النسوان البني ادمين لما هنيك عفاريت 👻👻
 
  • بيضحكني
التفاعلات: القطة الشقية
الصراحه مكسل اكملها اي رايكو اكملها اسهل ولا اكتب غيرها 🙂😂
 
ازيكم جي النهارده احكيلكم قصتي هي يعتبر قصه فريده من نوعها ،

اعرفكم بنفسي الاول انا اسمي عبدالرحمن بس بيقولو ليا ي عبده و كده انا شاب عادي زي باقي الشباب وصلت لسن الـ17 و بدات اقرا قصص جنس و اتفرج علي سكس وكده انا مش احسن حاجه في اني اكتب و كده بس هحاول اوضح كل حاجه بالطريقه العاميه المصريه عشان تعيش معايا الواقعيه بزياده نبدا باليوم الي غير حياتي 180درجه و يمكن اكتر من كده كنت بقلب في مواقع قصص الجنس عادي و بقرأ قصه وارا التانيه و فجاء دخلت شات ف موقع من المواقع الي بقرا منها القصص و كده و لقيت واحد كاتب و بيقول الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني فا انا كان نفسي اجرب علي الحقيقه و اتوصلت معا و حصل بنا الحوار الاتي
انا: ازيك انا جيت اكلمك بي خصوص الرسال الي انت كنت منزلها علي الشات بتاعت الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني
......:ايوا انت اسمك اي
انا:اسمي عبدالرحمن او عبده
.......:وانا اسمي ابراهيم ي عبده
انا:ازيك ي ابراهيم ها هنعمل اي عشان اجرب
ابراهيم:مالك يابني مستعجل ليه كده في حاجات هتشتريها الاول
انا:حاجات اي بالظبط
ابراهيم:حاجات بخور و كده
انا:و اي دخل البخور ف النيك و اني هنيك مش فاهم بالظبط
ابراهيم:هتفهم كل حاجه قدام مش انت نفسك تجرب
انا:ايوا نفسي اجرب بس افهم
ابراهيم:مش لزم تفهم دلوقتي ي عبده
انا:طيب اي المطلوب
ابراهيم:الاول هتحتاج تقعد ف مكان مش يكون في حد غيرك
انا:اصلا عايش لوحدي
ابراهيم:حلو اوي بص بقا يا معلم هتشتري لبان دكر و فحم و 20شمعه
انا:حاضر بس هستفاد اي بقا
ابراهيم:اعمل الي بقولك عليه و خلاص
انا:طيب اي تاني
ابراهيم:بعد ما تجيب لبان الدكر و الفحم و الشمع هتروح و تقفل علي نفسك الشقه و تقفل كل الشبابيك بتاعت الشقه و تقلع كل هدومك و تقعد ف نص الشقه او في اكبر اوضه ف الشقه عمومن و تولع الشمع و تلفو حواليك زي الدائره و انت فالنص و بعدها تولع الفحم و تبدا ترش من البخور الي لبان الدكر و تقول عاوز انيك عاوز انيك
القارئ:خخخخخخ
انا:خخخخخخخ تلات مرات
ابراهيم:اسف ي شبوبا🙂😂
ابراهيم:هتقول الساعه الساعه طلهيش مطليش عزرائيل همشوش شمشوش ي خدام هذه الاسماء اجيبو و أحضر لي اميره الجان بأمر و بالعهد الذي سيكون بيني و بينكم اجيبو اجيبو ،

و فعلا روحت عملت كده و قولت و ظهر ليا ناس دقنها طويله و سوده و لابسين لبس اسود مش قدرت احدد هوا اي بس تقريبا جلابيه و قالو

-:موافق علي العهد الخاص بنا يا بني ادم
انا:موافق (و طبعا الشهوه كانت عاليه عندي فشخ و كنت خايف كمان)
-:موافق علي الأوامر الي هتخدها
انا:هي اي الأوامر
-:هتعرف ف وقتها يا بني آدم
انا:موافق
-: قول ورانا بحق أهل الجن و حكام الجن و ملوك الجن انا بني ادم من نسل ادم و انشقيت عن نسل ادم الي نسل عائله خطريش
انا:قولت وراهم و فجأة اغم عليا لما خلصت و لما صحيت لقيت بنت جميله جدا ابسط حاجه ممكن تقولها ملكة جمال العالم لا دي ملكة جمال الكون و الحوار كالتالي
-ااا انتي مين
=انا الي انت طلبتها
-‏ااا ايوا اسمك اي
=اسمي..... تقدر تقولي رنا ب لغتك ي بني ادم
-رنا يعني اسمك رنا
=ده هيكون اسمي في عالمك ي عبده صح اسمك عبده
-م م ماشي ب رنا بس انتي حلوه اوي
=امال انت فاكر اني وحشه ولا اي يلا
-ايدا انتي قلبتي مصريه ليه كده
=هههه معلش ي عبده بس انت شكلك.....يتبع

الجزء التاني

طبعا شكرا علي دعمكم الي بالنسبه ليا كويس فالبداية و دي كانت اول قصه اكتبها و أتمناه انها تعجبكم ل النهائيه و لو في حاجات أنا مش واخد بالي منها ياريت تتقولو و كده و مش هطول و نكمل باقي الرواية


رنا:هههه معلش ي عبده بس انت شكلك مش هتقدر عليا
عبده:احا مقدرش علي ميت ده انا اقوم بي 10 زيك
رنا:متاكد
عبده:تجربي
رنا:و مالو يلا ي حبيبي
عبده راح قلع البنطلون و طلع زبره و كان طويل شيئا ما بسبب سنه طبعا
عبده:تعالي مصي
رنا:من البز دي قبل البز دي
راحت رنا تمص زبر عبده و شغال مص و كانت متقنه المص جدا تحسها بتحب المصاصه😂

عبده:يلا قومي و اقلعي
رنا: من عيني
و ف ثانيه كانت رنا ملط قدامه و كانت ولا اجمل اثني فالكون
عبده فصل باصص و نزل من بقه رياله زي *******
رنا:ههههه مكال ي بودي
عبده:اااا انتي قمر اوي علفكره
رنا: مانا عارفه يلا نكمل طيب
بدأ عبده يلفها و راح تف علي أيده و حطها علي زبره و بدأ يدخله فكس رنا
رنا:اه بيوجع
عبده:اهدي ي لبوه
رنا:لبوتك مش قادره
فضل عبد ينك ف رنا جامد و رنا عماله تقول اه بس مش اكتر
رنا:نيك نيك نيكني ااااااه يكسي ياني بموت ي بودي
عبده:خدي ي شرموطه ي مومس
ف نص النيكه الجامده دي ظهر واحد لابس بدله سوده قدام عبده و رنا و ملوش ملامح هنقول عليه مجهول لما ظهر المجهول عبده و رنا وقفه و رنا استغربت أنه شايفها لان المفروض هما ف بعد تاني خالص
مجهول:وقفت لي ي بني ادم
رنا:انت وصلت للبعد ده ازي
عبده:انت مين
مجهول: مش مهم أنا وصلت ازي ي رنا و مش مهم تعرف أنا مين ي عبده
عبده:ازي يعني و بعدين بعد اي
المجهول:اصلا انت مش عارف بعد اي
عبده:...
رنا:احنا ف البعد 506 و مستحيل حد يوصل هنا
المجهول:هههههه اه منك ي رنا ده انا صاحب الابعاد دي كلها
رنا:ازي ده صاحب الابعاد مفقود من 500سنه و الجثه بتاعته محدش شافها
المجهول:و ده اكيد أن محدش بيقدر يوصل ل اول عشر ابعاد العالم ده 510 ابعاد و انتو هنا ف الابعاد الاخيره الي تعتبر مهجوره و يقدر الجني يلعب فيها اما اول عشر ابعاد محدش من الجن بيقدر يوصلها غير لما يتم السماح لي بالدخول
عبده:أنا مش فاهم حا
جه ولا فاهم انت مين
المجهول:هفهمك ...

الجزء التالت

بصراحه انا كنت ناوي انزل كل يوم جزء بس التفكير صعب جدا و اني اربط الأحداث كلها حاجه صعبه و المفروض أن هتكون تفاصيل القصه كتير جدا ف بحاول اطلع الي جوه دماغي ف الكتابه بس التفكير صعب ف القصص هتاخد وقت ف يلا نبدا


عبده:أنا مش فاهم حاجه ولا فاهم انت مين

المجهول:هفهمك احنا ك محكمين ف الابعاد الي هي عوالم موازيه للكون أو للأرض بيكون عندنا ترتيب و قدرات خاصه

عبده:ازي

المجهول:مش لزم تفهم دالوقتي

رنا:طب انت جيت ليه

المجهول:أنا مش جي ليكي أنا جي ل عبده

عبده:أنا

المجهول:اه انت مطلوب ف مهمه للعالم السفلي

عبده:العالم السفلي ازي معلش

مجهول:ملكه قبيله اموري عاوزه بشري من بني ادم عشان تتم صفقه بين ملوك الابعاد و ملوك العالم السفلي و تعتبر ملكه قبيله اموري هي الملكه رقم 10 يعني لسه ناقص 9

عبده: المطلوب مني اي

مجهول: رنا هتفهمك ولا اي ي رنا

رنا: ح ح حاضر

الكاتب:طبعا رنا كانت مرعوبه عشان هي عارفه أن المجهول يقدر يخلص عليها ف ثانيه و هي عارفه اي هي المهمه دي

مجهول:دالوقتي اقدر اسيبكم تكمله نيك نيكه سعيده اريجاتو

عبده: وأكمل نيك ازي بعد قطعت الخلف دي بس

رنا:ههههه يختي بطه مش تقدري تنيكي تاني

عبده:مين قال كده ي لبوه تعالي

و راحه عبده دخل زبره ف كسمها علطول

رنا: اااااه اييي براحه كسي وجعني هتموتني

و عبده نازل نيك ف رنا و هي شغاله ااااااهههه يكسي ياني بموت مش قادر ي بودي بموت

عبده:خدي يابت المتناكه ي لبوه

رنا:قلب البوه من جوه كمل نيك زوبرك حلو اوي كمل

عبده نازل نيك فيها و فضل ينكها حوالي نص ساعه

عبده:هنزل ي شرموطه

رنا: نزل ف بوقي

راحت رنا تمص زبه و تقوله زبك حلو اوي اممممم جميل و عبده جاب لبنه ف بوقها و هي بلعته و بتقوله

رنا:لبنك سخن و بيلسع ف بوقي يخرابي

عبده:اي خدمه ي لبوتي

رنا:قلب لبوتك

عبده:مهمه اي بقا يابت ي رنا

رنا: بص ي سيدي المفروض أن المجهول ده الي هوا اصلا اسمه (ستورم/STORM) ده عاوز ياخد قبيله اموري عشان القبيله دي هي قبيله التنقل و هوا هيستفاد منهم لو خد القبيله دي

عبده:ازي

رنا:القبيله دي عندها قدره أنها تجبلك اي حاجه ف ثواني اي كانت اي هي و الإثني في القبيله دي بيقدر يسحرو اي بني ادم بسبب جملهم و يتبع...
دمج رجاء
محتاج تطول الاجزاء شوية
 
ازيكم جي النهارده احكيلكم قصتي هي يعتبر قصه فريده من نوعها ،

اعرفكم بنفسي الاول انا اسمي عبدالرحمن بس بيقولو ليا ي عبده و كده انا شاب عادي زي باقي الشباب وصلت لسن الـ17 و بدات اقرا قصص جنس و اتفرج علي سكس وكده انا مش احسن حاجه في اني اكتب و كده بس هحاول اوضح كل حاجه بالطريقه العاميه المصريه عشان تعيش معايا الواقعيه بزياده نبدا باليوم الي غير حياتي 180درجه و يمكن اكتر من كده كنت بقلب في مواقع قصص الجنس عادي و بقرأ قصه وارا التانيه و فجاء دخلت شات ف موقع من المواقع الي بقرا منها القصص و كده و لقيت واحد كاتب و بيقول الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني فا انا كان نفسي اجرب علي الحقيقه و اتوصلت معا و حصل بنا الحوار الاتي
انا: ازيك انا جيت اكلمك بي خصوص الرسال الي انت كنت منزلها علي الشات بتاعت الي عاوز يجرب ينك حقيقي يكلمني
......:ايوا انت اسمك اي
انا:اسمي عبدالرحمن او عبده
.......:وانا اسمي ابراهيم ي عبده
انا:ازيك ي ابراهيم ها هنعمل اي عشان اجرب
ابراهيم:مالك يابني مستعجل ليه كده في حاجات هتشتريها الاول
انا:حاجات اي بالظبط
ابراهيم:حاجات بخور و كده
انا:و اي دخل البخور ف النيك و اني هنيك مش فاهم بالظبط
ابراهيم:هتفهم كل حاجه قدام مش انت نفسك تجرب
انا:ايوا نفسي اجرب بس افهم
ابراهيم:مش لزم تفهم دلوقتي ي عبده
انا:طيب اي المطلوب
ابراهيم:الاول هتحتاج تقعد ف مكان مش يكون في حد غيرك
انا:اصلا عايش لوحدي
ابراهيم:حلو اوي بص بقا يا معلم هتشتري لبان دكر و فحم و 20شمعه
انا:حاضر بس هستفاد اي بقا
ابراهيم:اعمل الي بقولك عليه و خلاص
انا:طيب اي تاني
ابراهيم:بعد ما تجيب لبان الدكر و الفحم و الشمع هتروح و تقفل علي نفسك الشقه و تقفل كل الشبابيك بتاعت الشقه و تقلع كل هدومك و تقعد ف نص الشقه او في اكبر اوضه ف الشقه عمومن و تولع الشمع و تلفو حواليك زي الدائره و انت فالنص و بعدها تولع الفحم و تبدا ترش من البخور الي لبان الدكر و تقول عاوز انيك عاوز انيك
القارئ:خخخخخخ
انا:خخخخخخخ تلات مرات
ابراهيم:اسف ي شبوبا🙂😂
ابراهيم:هتقول الساعه الساعه طلهيش مطليش عزرائيل همشوش شمشوش ي خدام هذه الاسماء اجيبو و أحضر لي اميره الجان بأمر و بالعهد الذي سيكون بيني و بينكم اجيبو اجيبو ،

و فعلا روحت عملت كده و قولت و ظهر ليا ناس دقنها طويله و سوده و لابسين لبس اسود مش قدرت احدد هوا اي بس تقريبا جلابيه و قالو

-:موافق علي العهد الخاص بنا يا بني ادم
انا:موافق (و طبعا الشهوه كانت عاليه عندي فشخ و كنت خايف كمان)
-:موافق علي الأوامر الي هتخدها
انا:هي اي الأوامر
-:هتعرف ف وقتها يا بني آدم
انا:موافق
-: قول ورانا بحق أهل الجن و حكام الجن و ملوك الجن انا بني ادم من نسل ادم و انشقيت عن نسل ادم الي نسل عائله خطريش
انا:قولت وراهم و فجأة اغم عليا لما خلصت و لما صحيت لقيت بنت جميله جدا ابسط حاجه ممكن تقولها ملكة جمال العالم لا دي ملكة جمال الكون و الحوار كالتالي
-ااا انتي مين
=انا الي انت طلبتها
-‏ااا ايوا اسمك اي
=اسمي..... تقدر تقولي رنا ب لغتك ي بني ادم
-رنا يعني اسمك رنا
=ده هيكون اسمي في عالمك ي عبده صح اسمك عبده
-م م ماشي ب رنا بس انتي حلوه اوي
=امال انت فاكر اني وحشه ولا اي يلا
-ايدا انتي قلبتي مصريه ليه كده
=هههه معلش ي عبده بس انت شكلك.....يتبع

الجزء التاني

طبعا شكرا علي دعمكم الي بالنسبه ليا كويس فالبداية و دي كانت اول قصه اكتبها و أتمناه انها تعجبكم ل النهائيه و لو في حاجات أنا مش واخد بالي منها ياريت تتقولو و كده و مش هطول و نكمل باقي الرواية


رنا:هههه معلش ي عبده بس انت شكلك مش هتقدر عليا
عبده:احا مقدرش علي ميت ده انا اقوم بي 10 زيك
رنا:متاكد
عبده:تجربي
رنا:و مالو يلا ي حبيبي
عبده راح قلع البنطلون و طلع زبره و كان طويل شيئا ما بسبب سنه طبعا
عبده:تعالي مصي
رنا:من البز دي قبل البز دي
راحت رنا تمص زبر عبده و شغال مص و كانت متقنه المص جدا تحسها بتحب المصاصه😂

عبده:يلا قومي و اقلعي
رنا: من عيني
و ف ثانيه كانت رنا ملط قدامه و كانت ولا اجمل اثني فالكون
عبده فصل باصص و نزل من بقه رياله زي *******
رنا:ههههه مكال ي بودي
عبده:اااا انتي قمر اوي علفكره
رنا: مانا عارفه يلا نكمل طيب
بدأ عبده يلفها و راح تف علي أيده و حطها علي زبره و بدأ يدخله فكس رنا
رنا:اه بيوجع
عبده:اهدي ي لبوه
رنا:لبوتك مش قادره
فضل عبد ينك ف رنا جامد و رنا عماله تقول اه بس مش اكتر
رنا:نيك نيك نيكني ااااااه يكسي ياني بموت ي بودي
عبده:خدي ي شرموطه ي مومس
ف نص النيكه الجامده دي ظهر واحد لابس بدله سوده قدام عبده و رنا و ملوش ملامح هنقول عليه مجهول لما ظهر المجهول عبده و رنا وقفه و رنا استغربت أنه شايفها لان المفروض هما ف بعد تاني خالص
مجهول:وقفت لي ي بني ادم
رنا:انت وصلت للبعد ده ازي
عبده:انت مين
مجهول: مش مهم أنا وصلت ازي ي رنا و مش مهم تعرف أنا مين ي عبده
عبده:ازي يعني و بعدين بعد اي
المجهول:اصلا انت مش عارف بعد اي
عبده:...
رنا:احنا ف البعد 506 و مستحيل حد يوصل هنا
المجهول:هههههه اه منك ي رنا ده انا صاحب الابعاد دي كلها
رنا:ازي ده صاحب الابعاد مفقود من 500سنه و الجثه بتاعته محدش شافها
المجهول:و ده اكيد أن محدش بيقدر يوصل ل اول عشر ابعاد العالم ده 510 ابعاد و انتو هنا ف الابعاد الاخيره الي تعتبر مهجوره و يقدر الجني يلعب فيها اما اول عشر ابعاد محدش من الجن بيقدر يوصلها غير لما يتم السماح لي بالدخول
عبده:أنا مش فاهم حا
جه ولا فاهم انت مين
المجهول:هفهمك ...

الجزء التالت

بصراحه انا كنت ناوي انزل كل يوم جزء بس التفكير صعب جدا و اني اربط الأحداث كلها حاجه صعبه و المفروض أن هتكون تفاصيل القصه كتير جدا ف بحاول اطلع الي جوه دماغي ف الكتابه بس التفكير صعب ف القصص هتاخد وقت ف يلا نبدا


عبده:أنا مش فاهم حاجه ولا فاهم انت مين

المجهول:هفهمك احنا ك محكمين ف الابعاد الي هي عوالم موازيه للكون أو للأرض بيكون عندنا ترتيب و قدرات خاصه

عبده:ازي

المجهول:مش لزم تفهم دالوقتي

رنا:طب انت جيت ليه

المجهول:أنا مش جي ليكي أنا جي ل عبده

عبده:أنا

المجهول:اه انت مطلوب ف مهمه للعالم السفلي

عبده:العالم السفلي ازي معلش

مجهول:ملكه قبيله اموري عاوزه بشري من بني ادم عشان تتم صفقه بين ملوك الابعاد و ملوك العالم السفلي و تعتبر ملكه قبيله اموري هي الملكه رقم 10 يعني لسه ناقص 9

عبده: المطلوب مني اي

مجهول: رنا هتفهمك ولا اي ي رنا

رنا: ح ح حاضر

الكاتب:طبعا رنا كانت مرعوبه عشان هي عارفه أن المجهول يقدر يخلص عليها ف ثانيه و هي عارفه اي هي المهمه دي

مجهول:دالوقتي اقدر اسيبكم تكمله نيك نيكه سعيده اريجاتو

عبده: وأكمل نيك ازي بعد قطعت الخلف دي بس

رنا:ههههه يختي بطه مش تقدري تنيكي تاني

عبده:مين قال كده ي لبوه تعالي

و راحه عبده دخل زبره ف كسمها علطول

رنا: اااااه اييي براحه كسي وجعني هتموتني

و عبده نازل نيك ف رنا و هي شغاله ااااااهههه يكسي ياني بموت مش قادر ي بودي بموت

عبده:خدي يابت المتناكه ي لبوه

رنا:قلب البوه من جوه كمل نيك زوبرك حلو اوي كمل

عبده نازل نيك فيها و فضل ينكها حوالي نص ساعه

عبده:هنزل ي شرموطه

رنا: نزل ف بوقي

راحت رنا تمص زبه و تقوله زبك حلو اوي اممممم جميل و عبده جاب لبنه ف بوقها و هي بلعته و بتقوله

رنا:لبنك سخن و بيلسع ف بوقي يخرابي

عبده:اي خدمه ي لبوتي

رنا:قلب لبوتك

عبده:مهمه اي بقا يابت ي رنا

رنا: بص ي سيدي المفروض أن المجهول ده الي هوا اصلا اسمه (ستورم/STORM) ده عاوز ياخد قبيله اموري عشان القبيله دي هي قبيله التنقل و هوا هيستفاد منهم لو خد القبيله دي

عبده:ازي

رنا:القبيله دي عندها قدره أنها تجبلك اي حاجه ف ثواني اي كانت اي هي و الإثني في القبيله دي بيقدر يسحرو اي بني ادم بسبب جملهم و يتبع...
دمج رجاء
سمعت كتير عن ده وان فيه اماكن ع الأرض مش اى جن يدخلها ومسموح لحد معاين ومعاه بشرى
بس النيك حلو
مش هنيك بئا ولا ايه مافيش وحده تتبرع ليا وامتعها
 
كمل كمل ادي إحنا بنتسلي
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%