NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال مروض الوحوش (الاشهب) ـ حتي الجزء الخامس 28/3/2023

بص يا حب عموما الف سلامه علي ايدك وربنا يشفيك
بس حرام تكتب جزء كامل علي فلاش باك ومتكملهوش
وانا مراعي ظروفق والف سلامه ليك وشكرا عل التصبيره دي

بص يا حب عموما الف سلامه علي ايدك وربنا يشفيك
بس حرام تكتب جزء كامل علي فلاش باك ومتكملهوش
وانا مراعي ظروفق والف سلامه ليك وشكرا عل التصبيره دي
حبيبي شكراا ليك و**** يسلمك
وحوار الفلاش باك دي عشان الناس كانت عايزه تفهم عن الدرغام
وعمتاا مفيش فلاش باك تاني

• أتفق
التفاعلات: نينص ٣
انا حاسس ان الريتش قل عن الاول وده لو دل علي حاجه يدل علي ان القصه وحشه ف احتما ده يكون اخر جزء ال هو الثالث

• الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: العنتير
انا حاسس ان الريتش قل عن الاول وده لو دل علي حاجه يدل علي ان القصه وحشه ف احتما ده يكون اخر جزء ال هو الثالث
و ده أن دل على شئ يدل علي انك بتتلكك عشان مش تكملها اساسا استني الجزء الجاي الريتش مش بيفضل عالي لازم يروح و يجي

القصه جميله بس كبر الاجزاء ومتتاخرش كتير

و ده أن دل على شئ يدل علي انك بتتلكك عشان مش تكملها اساسا استني الجزء الجاي الريتش مش بيفضل عالي لازم يروح و يجي
و**** يحاوي مبتللك ولا حاجه

• عجبني
التفاعلات: _El7awy_
انا كدا كدا قررت اختم السلسه وخلاص في ريتش مفيش اهو عملت ال
عليا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا يسطا مفيش الكلام ده يابا القصه تكملها

قصة جميلة

اولا لازم نتفق على ان الكتابة فى الاصل تعتمد على الشغف لدى الكاتب ويجب ان يستمتع بها كما يستمتع القارئ فاستمرارك فى الكتابة من عدمة يجب ان يكون نابع منك مش بحثا عن الرتش
كما ان القصة عموما يجب ان تتكون من مقدمة و حبكة واحداث ثم النهاية ولا يجوز الحكم على قصة من مجرد مقدمتها وهو ما كتبته ختى الان فانت لازلت فى طور تعريفنا بالشخصيات وخلفيتها التى ادت الى الاحداث الحالية مع ملاحظة تشابة قصتك مع اكثر من قصة اخرى فى مقدمتها فانت لم تاتى بجدبد بعد ولازلت فى انتظار باقى قصتك لمعرفة هل اتت بجديد ام مجرد تكرار لافكار قصص سابقة ولا تجعل كل همك الرتش بل اجل همك ارضاء شغفك واستمتاعك بهواية الكتابة

اولا لازم نتفق على ان الكتابة فى الاصل تعتمد على الشغف لدى الكاتب ويجب ان يستمتع بها كما يستمتع القارئ فاستمرارك فى الكتابة من عدمة يجب ان يكون نابع منك مش بحثا عن الرتش
كما ان القصة عموما يجب ان تتكون من مقدمة و حبكة واحداث ثم النهاية ولا يجوز الحكم على قصة من مجرد مقدمتها وهو ما كتبته ختى الان فانت لازلت فى طور تعريفنا بالشخصيات وخلفيتها التى ادت الى الاحداث الحالية مع ملاحظة تشابة قصتك مع اكثر من قصة اخرى فى مقدمتها فانت لم تاتى بجدبد بعد ولازلت فى انتظار باقى قصتك لمعرفة هل اتت بجديد ام مجرد تكرار لافكار قصص سابقة ولا تجعل كل همك الرتش بل اجل همك ارضاء شغفك واستمتاعك بهواية الكتابة
كلام جميل وكل حاجه وششكرا عليه
بس بعد ازنك ممكن تقولي اي التشابه ف القصص وانهي قصص

كلام جميل وكل حاجه وششكرا عليه
بس بعد ازنك ممكن تقولي اي التشابه ف القصص وانهي قصص
تيمة الهكر الجامد و حواشيها وانة بيحارب منظمات الشر الخفى على العموم انا مستنى الى جى من القصة لان بدايتها مبشرة والتشابة فى البدايات مش عيب العيب حتى وان تشابهت الموضيع هو تشابة التناول ولكن من الممكن ان نفس الموضوع يتم تناوله باكثر من طريقة وهنا ياتى الابداع فى الاختلاف فى التناول

تيمة الهكر الجامد و حواشيها وانة بيحارب منظمات الشر الخفى على العموم انا مستنى الى جى من القصة لان بدايتها مبشرة والتشابة فى البدايات مش عيب العيب حتى وان تشابهت الموضيع هو تشابة التناول ولكن من الممكن ان نفس الموضوع يتم تناوله باكثر من طريقة وهنا ياتى الابداع فى الاختلاف فى التناول
تمم

يسطا هو مش كان فيه جزء المفروض ينزل هنا 🙂

عشان تختم بيه القصه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%