NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال مروض الوحوش (الاشهب) ـ حتي الجزء الخامس 28/3/2023

• عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و M o u s a
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و متهور موت
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و M o u s a
  • أتفق
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...# و متهور موت
اهلا يجدعان رجعت ليكم بقصه جديد يارب تعجبكم القصه هتبقاا بتخش ف كذا موضوع وفيهاا فلاش باك
بخصوص نزول الاجزاء ف ان شاء **** هيبقاا جزاء كل خميس تمام
وهحاول اني م التفتش للتعليقات السلبيه واكمل القصه مع اني بتبضن بسرعه بصراحه من التعليقات دي وبتقفل منهاا ومن القصه
انا كان لياا قصتين هناا قبل دول واحد خلصت والتانيه وقفت فيه بسب شويه عيال بضان

اه عايزكم تركزو اوي ف كل كلمه بتتقال ف القصه دي

متيجو نبدأ
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_______________________________________________________________________________________________________________

اهلا ومرحب بيكم احب اعرفكم بياا انا
((موسي الدرغام والدرغام ده اسم الشهره عندي ٣٠ سنه ١٨٩سم طولي جسمي معضل ومليان ندب بسكاكين شغال ف سرك ايو سرك م تستغرب ساكن ف فلا ف التجمع الخامس بحب تربيه الحيوانات جدا وخاصه الاسود ايوا زاي مسمعت الاسود واتسميت الدرغام عشان حبي للاسود واصلا الدرغام ده اسم من اسماء الاسود المهم نرجع ليا انا عايش ف الفلا دي انا ومي لوحدناا بس معايا عم علي الغفير بتاع الفلا و في اسمهاا امنيه اه دي المربياني معا امي وده مرات عم علي بعد موت ابويا ف غشان كدا بقول عليهاا ماما ماشي تعملي اكل ولو في حاجه تتعمل ف الفلا تعملهاا وتغسلي هدومي لاني واحيد ابويا ماات من وانا صغير وكانو سايب لياا ورث كتير جداا والفلا ال انا عاييش فيهم وبرضو عشان مراتي وبنتي ماتو ودول هنعرفهم ف الاجزاء الجايه ))

معلش طولت عليكم في تعريف شخصيتي بس نعمل اي اكل العيش مر 😂😂

((ادهم صاحب عمري راجل اعمال ناجح جداا و عنده شركه اثتسمار عقاري كبيره جدا وليه شغلانه تانيه هنعرفها بعدين متجوز من يارا عندهاا ٢٩ سنه وعنده ابن اسمه نور عنده ٨ سنين شكله جميل وكيوت وانا بحبه جدا وهو بيحبيني اه نسيت اقول ليكم عنده ٣٠ سنه ))

((امي اسمهاا حياه وهيا الحياه فعلا متعلمه وكان سفييره سابقه ف السفاره المصريه ف فرنساا ))

تصدقو نسيت اقول اني كنت عاييش ف فرنساا ٤ سنين

متيجو نبداء القصه بقاا عشان اناا حسسكم اتبضضانتو مني لموخذه

نبدا قصتناا عل الصبح كدااا امنيه بتصحيني وعماله تخبط عل باب الاوضه بتاعتي

وتقول :يموسي اصحاا يلا بقاا عشان صاحبك الاستاذ ادهم تحت عايزك

.انا :حاضر يا ماما صحيت اهو قوليله هياخد دوش وينزلك واعملي فطار وقهوه من ايدك الحلوه دي معلش

امنيه :من عيوني ي حبيبي وانت تأمر بس واناا انفذ

انا :تسلم عيونك ي ست الكل

المهم قومت خدت دوش ولبست ونزلت لادهم ف الدور الارضي ف الفلا علي السفره

دخلت عليه وقولتله اذيك ي ادهم تعاله يلا عشان نفطر واه هتتكلم ف نفسس الموضوع يبقاا م ليه لازمه انا خلاص بح كان فيه وخلص بس بسرعه معلش عشان انا عايز اقوم ااكل الولاد عشان معاد اكلهم

ادهم: الحمد**** ودي اول حاجه
تاني حاجه اه نفس الحووار هو انا ورايا اي اتكلم فيه غيره
والولاد دول م هترجع غير وهماا واكلينك ف يوم

انا: يبقاا بلاهاا قاعده ي ادهم واتفضل
ويسيدي اماا يكلوني متجيش عزايا وبعدين اشك اصلا اني يتعملي عزا وهونا لياا حد يعملي عزا اصلا بسببكم انتو انتو ال دخلتوني ف سكه اناا م لياا فيه اصلا والنتيجه اهي لواحدي
ومره واحده بزعيق روحت قايل ماما انا طالع عند الولاد ابعتيلي اكلهم براا بعد ازنك

وطلعت برا الفلا ف الجنينه بس ف نفس الوقت كان جواا الفلا ف حوار داير بين امنيه و ادهم

امنيه لادهم :معلش ي استاذ ادهم انت عارف ال بيجرا ليه اماة بتتكلم ف السيره دي م تزعل منه هو و**** بيحبك بس ال حصله م قليل وانت عارف

ادهم :: استاذ اي بس ي امي وبعدين انتي عارفه ان انا عمري م ازعل منه ده اخوياا وصاحب عمري ازعل منه ازاي بس انا زعلان علي حاجه واحد واخد بكللريوس هندسه الطترونيه ف الميجاترونكس ويشتغل ف سرك وهو اصلا مش محتاج الفلوس بتاعت السرك موسي اغني مني ي امي م محتاج فلوس اي ال يخليه يروح سرك ويشتغل بتاع اسود ويقدم فقرات فيه

امنيه :معلش يبني نعمل اي وبعدين انت عارف ان حياه م بتقوله لا علي حاجه

ادهم :صحيح هياا فين كدا م باينه انهارده يعني

امنيه :ف الشغل بقا نعمل اي

ادهم :طيب استاذن انا بس معلش حاولي تعقليه شويه

المهم امنيه خلصت معاه وجابت الكل بتاع الاسود وهو كان لحمه و فراخ

واه هم كانو ٣ اسود

اكبر واحد وده اسمه الدرغام عنده ٥ سنين وده اول اسد انا ربيته طوله حوالي متر ولونه اصفر غامق والطرح بتاعته ال ف اخر شعره لونهاا اسود

والتاني وده الاشهب وده اسد هيميلايا ولون ابيض كله عنده ٣ سنين نفس طول الدرغام بلظبط وده اكتر اسد بحبه

والتالته ودي نتايه واسمهاا كلارا عندهاا ٤ سنين ودي مرات الدرغام وطوله ٨٠ سم

اه نسيت اوصفلكم الفلا بتاعتناا هياا مكونه من دورين تمام الدور الاول فيه الاصاله والمطبخ واوضه فيهاا اكل وكل مستلزمات الاسود وحمام
والدور التاني فيه اربع اوض انا اوضه وامي اوضه واوضتين لو في ضيوف وكدا
والجنينه فيه ركن زرع وركن حمام سباح بس عليه نظام صاله مغطاه كدا متغاطي يعني
وباقي الفلا معمول قفص كبير للاسود واه بليل الدرغام بيطلع من الاسد هو والاشهب يلفو ف الفلا لحد الصبح وبعدي اول م الصبح يطلع يخشه القفص ويستنو عم علي يصحا يقفل عليهم

المهم دخلت عليهم القفص وابتديت العب معاهم وكنت بلعب م الاشهب كتير جدا لحد م امنيه جابت الاكل خادته منهاا ومشيت وانا ابتديتت ااكلهم وروقت عليهم وبعد الاكل نضفتهم وسيبتهم وطلعت دخلت الفلا وطلعت خدت دوش وغيرت ونزلت الصاله ولاقتيت امي قاعده مع امنيه و دخلت قعدت معاهم وقبوست امي من راسهم

وقولت: وحشتني ي حياتي عامله اي ف شغلك م قلتلك ميت مره تسيبيه بقا وتقعدي من شغلك ده احنا اصلا م محتجين فلوس ي حياتي ولا انت لسه صغيره عل كدا
(اه نسيت اقولكم امي عندهاا ٥٠ سنه امي متجوزه ابوياا وهي عندهاا ١٨ سنه كانت شغاله عند ابويا وهياا يتيمه وحبهاا واتجوزهاا وابوياا بسببهاا عمل معا اهله جنايه وقاطعهم)

امي : وانت كظان ي حبيبي وكل ما لياا وبعدين يبني مناا قولتلك انا مكمله ف شغلي لاني حباه م زيك وبعدين سيبك من سني انا لسه في النفس ي واد معجزتش لسه

انا : ربناا يديكي طول العمر ي حياتي انتي

المهم فضلناا نتكلم كتير لحد الغداء اتغديناا وانا طلعت لبست ونزلت دخلت الجراج ركبت العربيه الدودج النص نقل عشان فيها قفص حديد مكان الصندوق وليهاا سلم كدا عشان الاسود يقعدو فيهاا لحد اماا نوصل ال سرك ال هو اصلا م بعيد عن الفلا بتاعتناا كلهاا نص ساعه بلغربيه ونوصل المهم الدرغام هو وكلارا بيركبو ف الصندوق و الاشهب بيركب علي الكرسي ال جمبي عشان لسه صغير وبعدين انا عودته علي كدا اصلا

المهم وانا ماشي ف الطريق لقيت لجنه انا استغربت انا اول مرا الاقي لجنه هناا بس م حطيت ف بالي اصل اصلا اناا معايا حصانه علي العرببه عشان امي سفيره و الاسود مرخصه اصلا

المهم كملت مشي بلعربيه لحد م الظابط وقفنا وانا نزلت الازاز

وقالي ** ** وانت بقاا يلا انت معاك رخصه للاسود ال معاك دي ولا لا وانزلي كدا وهات رخصك

انا :ولا انت حضرتك بتقول اناا يلا

هو : اه يلا اما بكلم حد غيرك انت يعني ولا اي

انا :: لا تمم اوي لا يباشا انا ولا معاياا رخصه ولا الاسود مرخصه ولا انا نازل ف حضرتك تقدر تنزلني بلقوه ده لو عرفت
واه قبل اي حاجه انا بس عايز اعرفك انك لو لمست العربيه انا م مسؤال تعلي ال هيحصلك وحاجه كمان انا اصلا معايا حصانه علي العربيه ولو بقاا رفعت مسدس عليياا **** يرحمك

وانا بتكلم كا ن هو حط ايده عليا جوا الازاز راح الاشهب عمل عليه زئير ورح عمل مخالبه عليه الظابط اترعب والدرغام هو وكلارا اماا سمعو زئير الاشهب دنهمم يطنطو علي قفص نحيه الشباك بتةعي ويعملو زئير هم كمان الظباط بتوع الكمين خافو واحد منهم مسك الاسلكي بتاعهم وكلم مأمور القسم وطلب قوه بسرعه وقاله ان فيي عربيه فيهاا ٣ اسود و مجرم قصده علياا اناا يعني المهم فضلنا علي الحال ده حوالي رب ساعه وانا عمال احاول اهدي فيهم من الشباك الداخلي وهم م سألين فياا اصلا

المهم القوه جات ومأمور القسم جاه معاهم وكان معاه حوال عربيتين من الكبار بتوع الامن المركزي ده شاف لون النمر بتاعت العربيه

وقال ::ينهارك اسود ي حسن وده الظابط ال وقفني ايه ال انت هببته ده انت عارف انت موقف اي انت موقف عربيه دبلوماسيه هتجبلنا رفد كلناا وجيه عندي وقال انا اسف يموسي بيه علي سوء التفهم ال حصل ده تقدر حضرتك تتحرك

انا :تمام ي حضرت المأمور عابد شكرا ليك جدا مع السلامه

حسن بعد ما مشيت انت بتعمل اي يا بابا ازاي تمشيه ده معاه ٣ اسود م مراخصيين و العربيه كمان م مرخصه

عابد :رخص اي يبن الهبله انت م شايف لون النمر بتةعت العربيه ولا اي دي عربيه دبلوماسيه اولا يعني ثانياا امه تبقاا حياه هانم سفيره كانت ف السفاره المصريه ف فرنساا وابوه من اغني رجال الاعمال ف مصر ده لو مكانش اغناهم وال انت موقفه ده يبقاا الدرغام عارف يعني اي طبعاا يبقاا ازاي لسود م مرخصه بقاا

حسن بصدمه :::احاا ده الدرغام كسم كدا

ابوه بصله

راح حسن قايل معلش ي جحاج نسيتك انا اسف

عابد : كسم اليوم ال انت دخلت فيه شرطه تلي كسم غباء امك ي عم غور من وشي انت تحمد **** انك م اتكات من الاسود بتاعته

حسن :ماشي ي حجيجه سلام .

حسن راح الكمين للظباط وعابد خد القوه ورجع الاقسم تاني وانا كنت وصلت الرك ودخلت الاسود القفصه وطلعت علي مكتب صاحبت السيرك وكانت اسمهاا نهي

ونهي قالت :اي ي موسي التاخير ده م انت عارف انك وراك حفله براييفت الأول ليه كدا اول مرا الدرغام يخلف معاد

انا معلش ي نونو كان عندي حوار كدا وخلص علي خير الحمد****

انا::مقولتليش صحيح هو مين ال انتي عمله ليه حافله برايفت ده وجايباني بدري مخصوص عشانه ده حد مهم ولا اي

نهي :: بص بصراحه هو بنتي و وحده صاحبته وصاحبتها دي عيد ميلادها انهارده وهياا كان نفسهاا تتصور معاا اسد وبنتي حبت تحقق حلمهاا ف انت اهتم بلموضوع ده بقاا

انا :احاا ينهي هو انا فاضي ليكو انتي وبنتك انت انتي عارفه عشان نزلت بدري انهارده كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار بسبك وانتي جيباني عشان هديه

نهي :موسي معلش بس اعمل اي انت عارف الشغل وبعدين انا اسفه علي الحصل واناا هعوضك بلفلوس ال تطلبهااا .

هناا اناا سمعت كداا وطلعت فيهاا بزعيق :نهي اعقلي كد انتي عارفه ال انا م محتاج الجنيه منك وانتى عارفه ال اناا لو عايز دلوقتي اشتري السيرك كاش هشتريه وه عشان الكلام ده انا محجوز بعد كداا

سيبتهاا ومشيت وانا طالع نن باب المكتب قبلت بنتهاا ودي اسمهاا جيسي عندهاا ٢٥ سنه ولقيت معاهاا وحده تقول للقمر قوم وانا اقعد مكانك بس انا م كنت مركز لحد مجيسي

قالت:: موسي حبيبي عامل اي وجت باستني و حضنتني وقالت وحشتين ي وحش كدا م تسأل علي جيسي حبيبتك لا انا زعلانه منك

انا :: معلش ي جيسي انا اسف ب س انا ماشي وم جاي هناا تاني وابقي عقلي امك وفهيمهاا مين هو الدرغام
((جيسي هي الوحيده برا عيلتي ال تعرف شخصيتي الحقيقيه اصلا وده سبب تعرفي عليهاا وهياا عرفتني عل امهاا ))

جيسي :: لا
طلما وصالت للاسم ده يبقا حصل جنايه ممكن بس عشان خاطر حبيبتك تستنا هناا معا حور وانا هخش بس ثانيه

طلع اسمهاا حور وهياا كانت حور فعلا اسم علي مسماا اول م جيسي دخلت ال مكتب وانا كنت بخطف نظر عليها من تحت لتحت كدا وهيا عماله تبص عليا وقلقانه ان اناا امشي عشان هياا عايز تتصور م الاسد م عارف ليه كدا بس توقعت انهاا بتفكر افكار طفوليه مين مننا وهو صغير م كان عايز يتصور معاا الاسد ويربيه كمان بي هياا يدي علي شكلها انهاا حاجه وعشرين سنه ف سكت مثلا ٢٦

عند جيسي ونهي دخلت جيسي علي نهي المكتب وكانت نهي قاعده زعلانه وبتعايط

وقالت جيسيي :: انتي هببتي اي اناا م قولتلك ميت مراا ركزي ف كل كلمه انتى بتقوليهاا معاا ده مخصوص عشان ده بيقفش ف كل كلمه وبعدين انت وصلتي الحوار باسم الدرغام ازاى اي ال حصل

نهي ::وهيا بتعيط اناا م عارفه هو كان جاي متعصب وم طايق نفسه بس برغم كدا كلمني بحنيه زاى مهو متعود وبعدين انا بتكلم معه علي التفاصيل بتاعتكو اتجنن واتعصب ودنه يقول انا م فاضي للعب العيال ده وانا كان هيحصل مجزره عشان لقيت كمين وحصل حوار وبعدين انا رضيت عليه وقولت ليه هعوضك بل تطلبه وهزود ليك الفلوس

جيسي سمعت كداا برقت وقالت ::انتي غبيه تقولي ليهاا كداا انت عارفه ان هو م معاه فلوس ده لو عاز يشتري مصر بل فيهاا ه يشتري وبعدين انا قولتلك انا ال هتكلم معاه انت بتتكلمي معاه ليا بقاا

نهي ::ال حصل بقاا هنعمل اي ف الحوار ده

جيسي:: اناا هتصرف ملكيش فيه وطلعت ليناا برا

كنت انا واقف مولع سجاره وحور مركزه معايا اوي

جيسي جت ليا وقالت:: حبيبي ممكن معلش متخدش علي كلام ماما وتكمل شغلك انا اسفه بلنيابه عنها عشان خاطري وبعدين هتكسفني قدام ضيوفناا والاجانب

انا بصيت لياا وقمت قايل : جيسي اخر مرا هستحمل كلام امك عشان خطرك انتي بس وانتي عارفه معزتك عندي ثم اي الاجناب دي هياا القمر منين وبصيت ناحيه حور ال بدورهاا اتكسفت وخدودهاا احمرت ودورت وشهاا الناحيه التانيه من الكسوف

جيسي : لا يحبيبي مفيش معاكسة الفتيات انت بتاعي وبس فاهم ولا اي ثم حور من الامارات وطانت عايشه ف مصر بس حصل مشاكل وراحت الامارات وبعدين رجعت تاني علي هناا

المهم قولت ليهم يلا خشو القاعه ال في اي بي عشان العرض عشان نخلص عشان اخدكم اعزمكم علي غدا

واتكلمت الحور ال اول مسمعت صوتهاا حسيت قد اي انا عايز انيك فيها وافشخ لحمهاا كله بصوتها ال هيجني اووي ده

: وقالت لا معلش دي اول مرا المفروض العزومه علينا احناا وكفايه انك هتكمل ال حفله عشانا

انا قولت : وانا موافق ي اميرتي بس انا ال ادفع الحساب ف الاخر
حور اتكسفت وجيسي اتكلمت

وقالت : جرا اي يممحون انت يبقاا كدا لازمتها اي منت برضو ال حاسبت وبعدين خفف علي البت هاا انت اي م راحم حاجه ويلا خش

انا :شديتهاا لحضني وبوستها وقولت ليهاا ف ودنها جرا اي يوحش الغيرخ دي وبعدين انت عارفه اي حاجه من طرفك بكون عايز اكلهاا اكل

جيسي وهيا بتعض علي شفايفهاا احح بحبك طيب سيبني عشان البنت ال واقفه دي وبليل هاجي عندك حاضر ونعيش معاا بعض

خلاص يحور هو هيدفع وبعدين ده علي قلبه قد كداا ومعاه فلوس موت م هيجرا حاجه لو عزمناا ب ٣ او ٤ الف جنيه دول اكل اسود ف يوم

المهم حور خدت جيسي ودخلو القاعه ال في اي بي وانا روحت عشان ادخل الاسود القاعه القفص بتاع القاعه ودخلتهم القاعه وابتديت اخش القفص و ال اسود دخلت و حور مبهوره ب جمال الاشهب ولونه وعماله تصور

متيجو نروح فلاش باك كدا من ٣ سنين ونعرف اناا و جيسي عرفناا بعض ازاي
_______________________________________________________________________________________________________________
🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅______________________________________________________________________________________________________________

كنت ف يوم قاعد ف كافيه ف التجمع وبعمل شويه شغل علي اللاب بتاعي وانا بعمل الشغل لاقيت واحد بتقولي لو سمحت

فبصيت عليهاا لقيت هيا جيسي وكانت معيطه وعيونها حمرا من كتر العياط وكلمهاا كله ال بتتكلمه بعياط بس عشان م افضل اقول

وبتقولي :معلش لو عطلتك بس انا من ساعت من ساعت مدخلت الكافيه ولقيت حضرتك باصص ف الاب و عمال تفتح صفحات والشاشه تغمق وتكتب بسرعه جداا هو معلش ف السوال يعني بتفهم ف الهكر لاني وقعه ف مصيبه وعايزه اطلع منهاا

انا استغربت كلمهاا وشكيت وقولت ممكن تكون حد زقها علياا عشان توقعني مناا معايا فلوس موت ويبتزوني وياخدو فلوس مني
فقولت :لا انا م هاك بس انا اعرف واحد هاك محترف بس ممكن اعرف اي هياا مشكلتك وهنحلهااا بأذن **** يعني

جيسي : مشكلتي بص انا كنت متصور صور لنفسي ف البيت من غير هدوم وبهدوم داخلي وكظا وفي و** واحد عمل هاك علي فوني وسحب الصور ودلوقتي بيتزني انا اجبله ١٠ مليون جنيه واناا و** مفارق معاياا الفلوس بس الشرط التاني هو ال ازمهاا عايز عايز ينام معاياا و يفتحني وابات معاه لمده شهر كامل

انا هناا الدم فار ف جسمي وقولت ليها :ممكن بعد ازنك تيجي معاياا نروح للراجل ده بس قبل ده انا بس عايز فونك لحظه

وخدت منهاا الفون ووصلته علي الاب ولقيت فعلا ان الفون مركوب واتسحب منه داتاا يعني هياا بتتكلم صح وبعدين خدتها بعد م حاسبت على حسبهاا وحسابي ورحت طالع علي شقه ف برج كدا ف التجمع الخامس ف الدور ال ٢٠ والاخير من البرج ودي شقتي ايوا ي رايق زاي منت اتوقعت اناا هاك محترف وكنت مشهور علي الديب ويب ب اسم اول م حد يسمعه يترعب كان اسمي ..

《《♧فولكر♧》》

جيسي اول مدخلت الشقه وم لقت حد قالت :: هو هو انت جااايبني هناا ليه هو انت عايز مني اي

انا : اهدي اهدي انا م عايز منك اي حاجه انا جاي هناا عشان اسعدك
انا اه هاك ومحترف كمان بس اولا م ينفع كنت اساعدك هناك
ثانياا كنت لازم اتاكد منك الاول افرضي كنتي مزقوقه علياا
ثالثا انا عايز اعرفك انك اول واحده ف الحيا او واحد يخش الشقه دي اصلا ولا تعرفي طريقها
انا وثقت فيكي وهسعدك اتمني م تخذلني ولا تطارني ارميكي للاسود يكلوكي حياه
وعايز اعرفك حاجه تاني انا اصلا ..................................................

جيسي ::و** هكون قد الثقه وانشاء ** تكون دي بدايه حلوه مبناا وانا م كنت عايزه اعرف عنك حاجه اصلا

انا ::تعالي معايا نخش الوضه دي وم تخافي وشيلي اي حاجه من دماغك

دخلناا الاوضه ودي كانت اوضه عباره عن ٦ اجهازه من احد الاجهاز ف العالم ساعتها ومتوصلين ببعض وقدمهم ماك بوك
المهم ابتديت اشتغال وكنت بلظبط دقيقه ونص كنت جايب الواد من اللينك ال بعتهولها وكنت جبت عنوانه وبعتله رساله اول ميفتح الجهاز تظهر ليه ويحرق ليه الجهاز بس بعد مبعتله فيرس اي جهاز اتبعتله اي حاجه من عنده يتحرق جهازه علي طول

انت الان ف حضرت 《《♧فولكر ♧》》

ودي كان نص الرساله ال اتبعتت ليه

المهم خدت جيسي وطلعنا علي العنوان ودخلت علي البيت ال الواد بيقعد فيه وقولت لجيسي تنزل تحت تستنا ف العربيه

وطلعت للواد وكسرت الباب ولقيت الواد اتفزع وقال انت مين قولته انا ...................... قدامي يلا عشان م انيك ال جابت امك دلوقتي

المهم الواد نزل معاياا ورميتهوتحت رجل جيسي وقولت

: اهو قدمك اعملي فيه ال نفسك فيه

جيسي كلته بل قلم وتفت عليه وانا اخدته ونزلت سلمت ف القسم وطلعنا الشقه تاني

وجيسي قالت::انت خلصتني من مصيبه وانا محقوقالك ف انت اولى بل كان هو عايز يعمله علي الاقل انت انا حسيت معاك بل امان
وابتدت تقلع هدومهاا

روحت مزعق:: وقايل انتيانت هبله البسي هدومك تاني م انا ال استغل زنقه واحده البسي بقول ولا اغضب ربناا

جيسي : بس انا عايز اعكل كدا معاك ويعم لو علي غضب **** انت ممكن نطتب ورقه عرفي

انا : عرفي دي اكبر حرام الجواز اشهار ي قطه عايز كده نروح دلوقتي علي مأزون ونكتب كتبنا وتبقي مراتي وحلالي غير كدا لا

لاموخذه بقاا يولاد نكمل الفلاش باك الجزاء ال جاي عشان ال جزاء ده خلاص هنحط ليه التشويق وخلاص

نرجع للوقت الحالي وانا بقدم العرض حور دخلت لقفص وقربت مني بس اول مدخلت كان ف عيون تانيه عليه وهياا عيون كلارا ال اول مهيا قربت مني كانت عيا نطت عليه وهتاكل فيها انا قولت بزعيق
حووووور

ويتري ي هل تري اي ال هيحصل ده هنعرفه الجزاء القادم يوم الخميس

عايز كله يقول رأيه ف القصه اكمل ولا لا بكل حياديه وصدق

انجوي 🖤🔥🦅

سلااام
_________________________________________________________________________________________________________🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅🦅_________________________________________________________________________________________________________
القصه حلوه بس ياريت متتاخرش

رايق يخويا..

بس ركز على الاخطاء الاملائية ..

وبالتوفيق يخويا 🤍

رايق يخويا..

بس ركز على الاخطاء الاملائية ..

وبالتوفيق يخويا 🤍
حبيب اخوك
الخطاء دي عشان م رجعت المره دي ع جزء

حبيب اخوك
الخطاء دي عشان م رجعت المره دي ع جزء
انا كمان مبراجعش ع الجزء ، بس بحاول بقدر الامكان وانا بكتب اخد بالي من كتاباتي مهما كتبت بسرعة ، كتبت جملة مثلا اقرئها مش هتاخد منك ٥ ثواني علي بعض وشوف الخطأ فين وصححه ..

اي نعم الاخطاء مش هتختفي ولكن هتقل بنسبة كبيرة ..

طريقة مجربة انصح بيها 😉😂.

انا كمان مبراجعش ع الجزء ، بس بحاول بقدر الامكان وانا بكتب اخد بالي من كتاباتي مهما كتبت بسرعة ، كتبت جملة مثلا اقرئها مش هتاخد منك ٥ ثواني علي بعض وشوف الخطأ فين وصححه ..

اي نعم الاخطاء مش هتختفي ولكن هتقل بنسبة كبيرة ..

طريقة مجربة انصح بيها 😉😂.
خلصاناا يخوياا

• حبيته
التفاعلات: 🧿 R3D
لا بجد جمدااااااااااااااااان بدايه جااااااااااااااااامده فششششسسخ ومش هنقدر نستنا لحد يوم الخميس ياسطا والنبى الفضول فاشخنا 😂😂

لا بجد جمدااااااااااااااااان بدايه جااااااااااااااااامده فششششسسخ ومش هنقدر نستنا لحد يوم الخميس ياسطا والنبى الفضول فاشخنا 😂😂
معلش يمجدي

• بيضحكني
التفاعلات: Magdy66
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خلاص يجدعان الجديد السبت بليل

• حبيته
التفاعلات: Magdy66 و M o u s a
  • حبيته
التفاعلات: متهور موت
  • عجبني
التفاعلات: #...EL-MAFIA...#
روعه ي كبير قصه جامده❤❤❤