NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال مروض الوحوش (الاشهب) ـ حتي الجزء الخامس 28/3/2023

جميلة اوى استمر يانجم

• عجبني
التفاعلات: متهور موت
كمل قصة حلوة

• عجبني
جامدة طحن يادرغام .. وبداية موفقة جدا .. بس ياريت تكون الأجزاء بدري شوية عن كده يابرنس .. تسلم ايديك
القادم السبت انا كتبت منه صفحه فاضل تلاته وانا حاليا نازل

• حبيته
التفاعلات: Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: mahmoud258
كمل القصة حلوة

• عجبني
بدايه موفقه
كمل وطول الجزء وحاول تقلل الغلطات الاملائية

• عجبني
:ROFLMAO: :ROFLMAO: :love: :love: :sneaky: :sneaky: 😜 😜 :giggle: :giggle: o_O o_O (y) (y) :coffee::coffee:

• عجبني
انت عارف يعني انا مش محتاج اقولك حاجة انت قصصك كلها توب التوب بس بصراحه القصه دي حاسك متفوق فيها فياريت متتعولقش وتزعل زي القصه اللي فاتت ومتكملهاش خلصانة فياريت في السريع ومتستناش لغايت الخميس خلصا♥️

• عجبني
التفاعلات: Azzamiv
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت عارف يعني انا مش محتاج اقولك حاجة انت قصصك كلها توب التوب بس بصراحه القصه دي حاسك متفوق فيها فياريت متتعولقش وتزعل زي القصه اللي فاتت ومتكملهاش خلصانة فياريت في السريع ومتستناش لغايت الخميس خلصا♥️
اخوياا النمر انت التوب ومتخفش الجديد بكرا بليل فاضل فيه صفحتين انا كتبت النص والنص التاني هكمله علي بليل وبكرا الصبح وينزل بكرا بليل

اخوياا النمر انت التوب ومتخفش الجديد بكرا بليل فاضل فيه صفحتين انا كتبت النص والنص التاني هكمله علي بليل وبكرا الصبح وينزل بكرا بليل
و**** انت اللي توب يا اخويا واحشني فشخ و****
خلصانه وانا مستني ياحب♥️

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
انت اكتر يحبيب اخوك
لو تعرف تنزل اللي كتبته دلوقتي والباقي نزله بكره كتكمله زي الواد رعد كدة علشان القصه فشيخه بصراحه

ايه يابوب طمنا عليك والجزء الجديد الساعه كام

ايه يابوب طمنا عليك والجزء الجديد الساعه كام
انا بخير بس لسه رايح الكليه وفاضل صغحه ف الجزاء يعني علي بليل هتنزل

لو تعرف تنزل اللي كتبته دلوقتي والباقي نزله بكره كتكمله زي الواد رعد كدة علشان القصه فشيخه بصراحه
هروح الكليه وارجع انزله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%