NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Sissy slave

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا اسمي كمال انا بحب اكون عبد لمراتي اسمها هجر هي سادية تحب تكون ماستر وانا اعبدها انا احب اتناك منها واحب اتناك من شباب اذا عجبوني

كنت ف نايت قلاب معروف انه للشواذ روحت في يوم وكان في شاب قاعد على البار كان ابيض اطول مني حوالي ١.٩٠ وابيض كان واضح الجيم عليه اعجبت به وفضلت ابص عليه وهو غالبا بردو كان بيبص قومت ارقص وهو قام واحنا بنرقص بدا يخبط فيا من ورا وانا معملش رد فعل عشان ابين انه عاجبني وبعدها رقصنا سوا و طلبت يقعد معي

قعد معي واعدنا نحكي ونتكلم وهو شو يمسوايدي وشوي يحسس ع فخادي وانا زيه وبعدين شربنا جامد وسكرنا شوية وبدانا نبوس بعض طلبت منه نروح البيت عندي لاني كنت اعتقد ان مراتي مش ف البيت

روحنا البيت شفت عربية مراتي عرفت انها فوق هو طلب ان نمشي بس انا اصريت ودخلته من الباب ال ورا للمكتب بتاعي

دخلنا واحنا جوا سمعت صوت مراتي بتتكلم مع واحدة

طلعت كانت حلا صحبتها دخلت لمعاز الشاب ال كان معايا لقيته قالع التيشرت بدات احضن فيه ونبوس بعض وبدا يفكلي التيشرت والحزام وانا قلعته البنطلون بتاعه كان كبير وواقف وعروقه بارزة بدات امصله و هو بيحسس على دماغي وبيدخله كله ف بوقي قمت وانا هايج مسكت وخلاني اميل على المكتب ودخله فيا وانا بحاول اكتم الصوت ع قد ما اقدر فجاة باب المكتب اتفتح ودخلت هجر مراتي وكان واقف وراها حلا وايمان صاحباتها
الجزء الثاني

كنت متوقع تعصب مني بس لاقيتها دخلت وضربتني على راسي وشدت شعري وقالت للراجل الي معايا اذا يحب يشاركنا بنيكتي فهوا وافق عله طول طبعا ووبدات تقلع هدومها وخلت حلا تطلع تجيب الديلدو من فوق وبدانت تنيكني قدامهم وايمان تبعبص حلا لانها كمان كانت ساديه وحلا كانت شبه الخدامه يلي دايما ينيكو فيها ويعذبوها يعني مثلي وقالت هجر للراجل الي معايا يدخل زبو بطيزي وانا عامل مثل لكل وايمان عملت لحلا نفس الوضعيه جنبي وهجر تدخل الزب الاصطناعي تبعها بثمي ومرا بثم حلا انا كنت هايج عله طول وحسيت زبي ينزل لبنو وهوا مش واقف من اساسو بس كنت نار من لبيحصل ومن زب الراجل العملاق وحلا تصرخ جنبي وتبوسني من شفافي بعدها جلس هوا عله لكنبايه وانا عله زبو الكبير وهجر جلست جنبي ودخلت الصطناعي بطيز حلا وايمان جات ودخلت بكسها والراجل يلي جالس عله زبو ابتدا يلعب بزبي وهوا ينيك فيا وانا طاير من الهيجان حوالي ال ١٠ دقايق بعد كدا خلاني احط راسي علارض وضهري عل كنبايه وطيزي بلهوا وزبي بوجهي وضعيه مجربتهاش قبل وابتدا ينيك طيزي وايمان تلعب بزبي الهايج نار كل خبطه بزبو كانت تحسسني بعالم ثاني كل ضربه الها احساس غير من زبو العملاق وهجر عملت احلا نفس الوضعيه وهيا اتدخل زبها مرا بكسها ومرا بطيزها فضلت كم دقيقه وصرخت رح اجيبو ضربتني ايمان كف وقلتلي افتح ثمك يشرموطه يخول انتا تجيب ضهرك بثمك ومسكت طيزي وشدتني لتحت عشان زبي يقرب من ثمي وجبت كل ضهري بثمي وشوي طارو عله وجهي وابتادت ايمان تمسحهم بايدها وتلحسني ياهم وتدخل كل ايدها جوا ثمي وتخنقني بعدها قام الراجل زبو من طيزي وجابو لعند ثمي وجاب كل ضهرو جوا ثمي سكر منخيري وقالي ابلعهم كلهم وطبعا انا بلعتهم وكانت طعمتو كثير طيبه اطيب من ضهري يلي تعودت عله مذاقو وجلسنا كلنا نرتاح
الجزء الثالث
ونحنا جالسين شفت هجر عينها عله راجل فكرتها حابه تنتاك منو حطت رجلها علي وتبوس شفافه وتعص عله زبو لعملاق وهوا قافش بزازها انا ششفت المنظر زبي حما عله طول طلبت زوجتي من الراجل يوقف تمص زبو وهيا تمص زبو وبيضاته ابتادت تحسس عله طيزو اصل طيزو تاخذ العقل ناعمه مدوره بارزه شويه وابتادت اتدخل اصبعها وهوا يتاوه اهه اههه ويقول شعور حلو دخلي كمان اصبع وانتي تمصيلي اه اهه ايمان لساديه حميات كمان هيا لبست الصطناعي ودخلتو بطيزو عله طول من دون ايا سوال او اشاره وهوا صرخ صرخه كانو يستنا الزب من اول سهره وكانو كان غيران مني كين انا انتكت وهوا يلي ناك ايمان تنيكو وهوا واقف وهجر تمصلي وفضلت انا وحلا وحدنا فعملنا حركت ٦٩ هيا تمصلي وتدخل اصابع بطيزي وانا الحس كسها وادخل اصبع يطيزها وهيا فوقي نايمه بعدها هجر قالت لايمان انتي نيكي كمال وحلا وانا الطيز دي ليا دلوقتي وخلتو يعمل وضعيات الكلب ودخلت اكبر زب اصطناعي عندها بطيزو وهوا يصرخ من الهيجان وايمان ابتادت تنيك حلا بطيزها وانا الحس كسها بعدها ناكتني بطيزي وانا عضهري وحلا جالسه عله زبي شعور نار وسامع صرخات الراجل وقالتلو هجر اسا دورك تاكل ضهرك مثل جوزي الخول بزبط وعملتلو نفس الوضعيه راسو بلارض وطيزو بلهوا وزبو قريب من وجهو ناكت في لحد ما جابهم بثمو وعله وجهو وطلبت من حلا تيجي تلحس يلي فضيل عله وجهو وتفهم بثمو وانا قربت اجيبو من المتظر وسحبتني هجر من شعري وقلتلي جيبهم بثمو وانا العب بزبي قريب عله ثمو وهجر وايمان يبعبصو طيزي عان اجيب بسرعه شي دقيقتين وجبتهم بثمو وعله وجهو ونزلتني من شعري انظف وجهو بلساني من ضهري وابتادينا نبوس بعض ونبادل ضهرنا بثم بعض واخدت صديقي ونمنا في غرفتي وحلا و هجر طلعوا قعدو يتفرجو على tv وبعدين نامو

• عجبني
التفاعلات: Mezo1986
عاش يا معرص

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22 و Sissy slave
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلوة اووووووي

• عجبني
كتير حلو راح نستمتع كتير واكتر من هيك ونحنا مع بعض وانا عن جد راح افرح كتير اول أما تيجوا يا روحي

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22، Elmagik tour و Sissy slave
كتير حلو راح نستمتع كتير واكتر من هيك ونحنا مع بعض وانا عن جد راح افرح كتير اول أما تيجوا يا روحي
😘😘😘

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22
عاش يخول يحبيبي كملل

• عجبني
مممم يا خول متخلي اختي الكلبة معاك فمغامراتكًككك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عاشقة، Ahmed medo 22 و Sissy slave
جميل😍

• عجبني
رووووووووووعة

• عجبني
حلوه نيييييييييييييك

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: Samehsherif و Ahmed medo 22
بكل جدية علاقة في السر يمتعك ويفشخك ويعوض كسك عن الهيجان اللي هو فية زبي في الخدمة زب غشيم لكل واحد عايز محارمه تتناك قدامه ومش عارف أنا أقدر اساعدة وبكل سرية تامه وبسرعه جدا
دكتور احمد دكتور نفساني وتحت امركم في اي استشارة
Ahmed medo #

جاااامده

• عجبني
التفاعلات: Sissy slave
احححح ريتني مكانك .. انا احيانا لمن يوقف واقف على المغسله واكون حاني ظهري بتمنى يجي احد يدخلو فيا بدون ما يقولي

• عجبني
التفاعلات: ragwe و عاشقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%