NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يخي مش للدرجة دي
انا عايز الناس اللي بتعمل محتوي هادف يفضلوا واللي بتوع العك و الشحاته وتسول و وبوظنا دول يا يتحبسوا يا يتمنع عنهم استخدام النت

انا عايز الناس اللي بتعمل محتوي هادف يفضلوا واللي بتوع العك و الشحاته وتسول و وبوظنا دول يا يتحبسوا يا يتمنع عنهم استخدام النت
والاغبية برضه الاغبية دول اختر من التسول

مبقتش حمل كميه الكدب الي بواجهها يوميا🥺

مبقتش حمل اعيش
مطلوب منى مجهود جبار عشان اعجب الناس والناس مش بتتعجب

سوال بسالوا لنفسي كتير انا مبقتش حمل ايه مبقتش حمل الاصحاب مبقتش حمل العائله ولا مبقتش حمل مسؤولية ولا مبقتش حمل نفسي ولا مبقتش حمل احلامي او طموحاتي و اهدافي لقيت اجابتي اخيرنا اني مبقتش حمل الدنيا انتوا بقا مبقتوش حمل ايه قالولي في كومنتات
مش حمل نفسي حالياً

سوال بسالوا لنفسي كتير انا مبقتش حمل ايه مبقتش حمل الاصحاب مبقتش حمل العائله ولا مبقتش حمل مسؤولية ولا مبقتش حمل نفسي ولا مبقتش حمل احلامي او طموحاتي و اهدافي لقيت اجابتي اخيرنا اني مبقتش حمل الدنيا انتوا بقا مبقتوش حمل ايه قالولي في كومنتات
مبقتش حمل .....نتعرف؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مبقتش حمل جرح ... انا مبقتش استنى فرح
انا مبقتش ياحبيبى ... عالليالى ق____ادر
دى كانت لمحمد فؤاد مش تأليفى🤣

حمل المناهدة

انا مبقتش حمل الكلية

مبقتش حمل جدال... مبقتش حمل اسمع حوارات... مبقتش حمل الواقع انا بحب الخيال...

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
الناس كلها*

مبقتش حمل الناس المتفائلة 🙆🏻‍♀️

• بيضحكني
التفاعلات: بيكهام الاسمرر
مفيش حاجة مبقتش تصعب عليا من كتر التعود

مبقتش حمل اني افضل عايش اكتر من كده

المجهود المبذول للشرح او التبرير
حاليا ماشي بمبدأ انت صح ومكبر دماغى

• أتفق
التفاعلات: مزاجنجى كييف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%