NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

VANDETTAA

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
تم تحذيره
توجه جنسي
أنجذب للإناث
سوال بسالوا لنفسي كتير انا مبقتش حمل ايه مبقتش حمل الاصحاب مبقتش حمل العائله ولا مبقتش حمل مسؤولية ولا مبقتش حمل نفسي ولا مبقتش حمل احلامي او طموحاتي و اهدافي لقيت اجابتي اخيرنا اني مبقتش حمل الدنيا انتوا بقا مبقتوش حمل ايه قالولي في كومنتات

• عجبني
التفاعلات: PepOoz69 و إبراهيم سالم
جسمي وجعني من الخوازيق حضرتك 🤔🤔

• بيضحكني
التفاعلات: UnIdEnTItY و الأستااذ
قريبه اياد الموجي؟

• بيضحكني
التفاعلات: The King👑
سوال بسالوا لنفسي كتير انا مبقتش حمل ايه مبقتش حمل الاصحاب مبقتش حمل العائله ولا مبقتش حمل مسؤولية ولا مبقتش حمل نفسي ولا مبقتش حمل احلامي او طموحاتي و اهدافي لقيت اجابتي اخيرنا اني مبقتش حمل الدنيا انتوا بقا مبقتوش حمل ايه قالولي في كومنتات
الافلام القصيرة مش بتاعت المهرجانات لا الزنا الي بيعملوه العيال الي فاكرين نفسهم كونتنت كريتيورز بتبضن من الغباء وهما اغبي الناس وخصوصاً محمود الجمل وعيلته ومحمد عبده وعيلته والعيال الي من حلب وغيرهم كتير اغبية نيك ولاد قحبة

• عجبني
التفاعلات: چومانه❤️🔥
الافلام القصيرة مش بتاعت المهرجانات لا الزنا الي بيعملوه العيال الي فاكرين نفسهم كونتنت كريتيورز بتبضن من الغباء وهما اغبي الناس وخصوصاً محمود الجمل وعيلته ومحمد عبده وعيلته والعيال الي من حلب وغيرهم كتير اغبية نيك ولاد قحبة
حصل فشخ 😂انا في ناس عايز يتمنع عنهم استخدام السوشيال ميديا بكل انواعها

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
كنت عامل سلسلة مقتبسة من موجزز هنا اسمها مبقيتش حمل و حرفيا اتكلمت فيها عن حاجات كتير
بس مؤخراًَ مبقيتش حمل الدكاترة 🙂

ماهو الخوازيق امر طبيعي لزم تتخزوقي عشان متقربيش من خوزاقي دي بس مهما بنحاول نبعد بنلبس خوازيق
أصبت المقصود 🤛🤜

انا مش حمل كل اللى قولتو

كنت عامل سلسلة مقتبسة من موجزز هنا اسمها مبقيتش حمل و حرفيا اتكلمت فيها عن حاجات كتير
بس مؤخراًَ مبقيتش حمل الدكاترة 🙂
حصل انت عامل ايه يغالي ايه اخبارك الف سلامه عليك صحيح لسه عارف دلوقتي

• عجبني
التفاعلات: DOCTOR AMR
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل انت عامل ايه يغالي ايه اخبارك الف سلامه عليك صحيح لسه عارف دلوقتي
بخير يسطا بس انا قصدي الدكاترة الجامعيين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%