NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Aketaaa

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
26 نوفمبر 2021
المشاركات
224
مستوى التفاعل
242
نقاط
646
القصه دي حكايتي الحقيقيه في 2005 قبل ما ابقي اكيتا

كنت صغير عنده 16سنه كاره أبوه بسبب أنه بيضرب أمه ادام الناس وادام أصحابه وممكن توصل للشارع

طردها كتير اوي وكانت بتقعد عند جارتنا باليوم والاثنين

كرهته من كل حاجه بيعملها كل ده بسبب أنه كان بيشرب مخدرات حتي لما كان بيقسي عليا كنت بقول خليك واصبر علشان امك كنت متفوق جدا ف دراستي وصلت 3اعدادي مبقتش اخد بالي من دراستي ولا حياتي اللي جايه روحتله قولتله انا عاوز اشتغل واسيب الدراسه كان نفسي المره دي يضربني ويقولي دراستك اهم لقيته قالي بكل بساطه سيبها

طلعت تاني يوم علي المدرسه وسحبت الملف بتاعي لاني كنت قايلهم أن ابويا متوفي بسبب أنه مكنش بييجي يستلم الشهادات بتاعه التقدير اللي كنت باخدها وامي اللي كانت بتروح معايا عدي سنه. من المشاكل كل يوم معايا ومع امي قررت اسيب البيت لميت هدومي ف شنطه مدرسه ونزلت مكنش معايا غير 60ج نمت تحت كوبري العجوزه اسبوع كل يوم اجيب عيش وطعميه واكل وادور علي شغل ولا معايا بطاقه ولا معايا حاجه كنت بنام وانا مش خايف اني هصحي علي ضرب ابويا أو علي صوته وهوا بيضرب امي *** عنده 16سنه كل آماله ف الحياه ان أبوه يبقا شخص كويس صحيت ف يوم لقيت واحد شيخ بيصحيني قومت قالي تعالي معايا ركبت معاه العربيه وحكيتله حكايتي كلها قالي انا عاوزك تشتغل معايا ولو اثبت جدارتك هديلك مرتب كويس فرحت جدا اخدني بيته وعرفني علي مراته وابنه وبنته خلاني اخد شاور ونزلنا حلقت شعري وروحنا صيدليه ف بولاق الدكرور عرفني علي دكتور شيخ لقيته مبتسم اول ما شافني وقاله ده شاب عاوزينه يبقا مساعد شاطر وحطله مرتب كويس وهيبات معاك ف الصيدليه الدكتور رحب بيه جدا وقاله عنيا يا حج عمار جه يمشي حضنته جدا كان نفسي الحضن ده يكون لابويا ويكون هوا اللي بيعمل معايا كده بس للأسف كان الغريب دخلت الصيدليه قعدت امسح واكنس واودي اوردرات لغايه اما الدكتور قالي عاوزك تطلع تمسح العلب والارفف وتركز مع كل اسم قعدت شهرين اعمل كده لغايه اما كان مشغول ف مره مع ناس كتير ودخلت بنت زي القمر قالتله يا دكتور عاوزه الروشته دي ندهلي وكانت اول مره امسك روشته لقيته بجيب الأصناف اللي فيها وبكتب عليها ي ما الدكتور كان بيعمل ادامي اخد مني الروشته وراجعها واداها للبنت واخد الفلوس وقالي جدع عاوزك اي روشته تيجي بعد كده تصرفها ومرتبك انا هخليه 100ج كان وقتها مرتب حلو جدا بقيت بعمل كده لغايه اما عدي عليا سنه كنت عملت علاقات كتير مع الدكاتره اللي حواليا ف الصيدليات ومنهم اللي قالي تعالي اشتغل معايا واديلك مرتب احسن وقتها قررت اني احوش فلوس واخليها معايا تحسبا لأي ظروف رحت البوسطه وفتحت دفتر وحطيت فيه اول 1200ج كنت محوشهم من التيبس والمرتب وضرب الحقن وفي يوم الساعه 2بليل لقيت واحده جايه بتجري شايله *** صغير وبتقولي الولد سخن جدا فين الدكتور اخدته منها وحطيتله الترمومتر ودخلت جهزت كمادات فيها مكعبات تلج وجيبت لبوس خافض حراره واديتهوله وقعدت اعمله كمادات لغايه اما الحراره نزلت عدي ساعه ونص وانا قاعد مع الولد وأمه الدكتور دخل لقاني عامل كده حكيتله اللي حصل دخل وعمل حقنه واداها للولد وقالها تروح المستوصف وكتبلها الإجراءات اللي عملها علشان ميعملوش زيها تاني لقيته بيقولي برافو عليك ادخل انت نام وانا هقعد شويه واقفل وانام انا كمان عدت ساعه لقيت الدكتور دخل الاوضه عملت نفسي نايم قعد ينادي عليا اكتر من مره مردتش عليه قفل النور ونام جنبي بس المره لزق فيا وانا كنت نايم على ضهري حط أيده علي بتاعي وهمس ف ودني بتاعك حلو نفسي اجربه حسيت بتاعي بيقف ف أيده ضحك وقعد يحسس اكتر فتحت عيني وقومه من جنبه بيقولي في ايه سيبته وخرجت لميت حاجتي كلها وعنيا دمعت ليه عمل معايا كده فتحت باب الصيدليه وخرجت بشنطتي وحاجتي كلها بقيت ماشي ف الشارع مش عارف اروح فين ولا لمين هل ارجع لبيتنا وابويا يضربني تاني ولا ارجع للشارع قعدت علي قهوه لغايه الصبح ورحت صيدليه كنت مصاحب الدكتور اللي فيها حكيتله اني زهقت من الشيخ ومن مرتب الصيدليه القليل قالي هتشتغل معايا 6ساعات وهنزلك في الفرع اللي التاني تشتغل 6ساعات كمان وهديلك مرتب 500ج فرحت جدا وقولت كويس اني لقيت شغل ومرتب كبير قولتله طب انا عاوز اخد شقه وعاوزك تساعدني ف ده قالي انت اصلا مغترب للأسف كدبت وقولتله اه اني من الصعيد وسيبت اهلي قالي الشقه فوق الصيدليه اوضه وصاله كبيره ومش هاخد منك ايجار كمان حسيت اني الحياه بتفتحلي دراعاتها والدنيا بتضحكلي اشتغلت معاه 3سنين كنت جيبت كل حاجه ف الشقه ونزلت جيم وجسمي بقا حلو جدا كانت حياتي شغل وخروج وفسح وجيم وقتها سمعت عن ملاهي اسمها دريم بارك قولت اروحها كل الناس هناك كانو أسر أو مجموعه أصحاب وانا لواحدي محدش معايا قررت اني هبسط نفسي واللي مكنتش عارف اعمله وانا مع اهلي هعمله لواحدي اخدت اجازه 3ايام من الشغل طلعت فيها اسكندريه ومره تانيه روحت اسماعيليه ملخص ال3سنين لفيت مصر كلها وحوشت فيهم 15الف ج مبلغ كان كبير جدا بالنسبالي لقيت اعلان عن شقق ب10الاف جنيه بس لازم اكون معدي السن القانوني وانا كان فاضلي سنه واحده بس كنت قاعد بعيط جه واحد قالي انا ممكن اعملك الورق واخد منك 1000ج قولتله ماشي قالي لو معاك الفلوس هاتها بكره الصبح هتلاقيني هنا

تاني يوم رحت البوسطه بجري سحبت الفلوس ورجعت علي مكتب المحافظه لقيت الراجل قاعد بره المكتب بيقولي ايه يا بطل عملت ايه قولتله جيبتلك 11الف قالي طيب استني هنا وانا هدخل اجيبلك الورق دخل وقعد جوه 10دقايق وخرج لقيته بيقولي تعالي نكتب الاستماره تحت ف اي قهوه قعدنا وكتب العقد وخد بطاقتي صورها وجبهالي قالي شهر وتيجي تختم الورق ده قولتله حاضر اخد مني الفلوس وانا روحت البيت فرحان وبقيت شغال وانا طائر من الفرحه جه دكتور حسام قالي مالك يا ابني فرحني معاك حكيتله كل حاجه شدني من ايدي واخدني علي المحافظه دخلنا المكتب اللي دخله الراجل اللي اخد مني الفلوس ملقيتهوش قولتله مش هوا ده الراجل اللي قاعد قاله في ايه يا استاذ قاله في واحد نصب علي اخويا في فلوس وحكيتله الموضوع قالي ده جالي وقالي عاوز اقدم علي شقه وكتبنا الورق والمفروض أنه يورد الفلوس بكره هنا ف الخزينه الدكتور اخدني وقعد يعتب عليا اني ليه مقولتلهوش كانت عنيا بتدمع قالي متقلقش هرجعلك فلوسك اتصل بظابط صاحبه في مديريه الجيزه وحكاله الموضوع وقاله الصبح هبعت معاك حد يجيبه وييجي وفعلا الصبح كنا ف المحافظه شوفت الراجل والظابط مسكه والدكتور اخدني ورحنا المديريه حكيت الظابط كل حاجه والراجل قال محصلش لغايه اما عسكري ضربه بالقلم فا قال ايوه انا اخدت الفلوس وكنت هاخد بيهم شقه لنفسي الدكتور اخد الفلوس من الظابط واخدني وروحنا الصيدليه وقالي حط فلوسك ف البوسطه تاني ومتسحبهاش الا لما تقولي قولتله حاضر عدت سنه كمان لقيت الدكتور بيقولي انا للأسف هسيبك واسافر جالي عقد عمل ف السعوديه فرحت جدا أنه كان بيتمني يسافر واهي جاتله بعد اما سافر سحبت فلوس اشتريت بيها كومبيوتر واهدت وصله نت من واحد ونزلت برنامج شات اسمه ياهو دخلت جروبات اتعرف علي ناس لغايه اما غلطت ودخلت جروب gay مخدتش بالي منه اعترفت علي عمرو وحكالي حكايته حسيت باشمئزاز اوي أنه بينام مع ولاد وبيخليهم ينيكوه قولتله انا مبحبش كده قفلت معاه وحكايه عمرو عماله تيجي ف دماغي كل شويه عدي شهر ومش ناسي اي حاجه عمرو قالها دخلت تاني لعمرو قولتله عاوز اقابلك قالي تعالي علي كوبري قصر النيل نزلت استناه لقيته راكب عربيه حلوه اوي وشكله ابن ناس قالي تعالي اركب ركبت جنبه كان حاطط ازازه خمره قالي بتشرب قولتله لا دخلنا ف وسط البلد وركن العربيه ونزل حط أيده ف دراعي ودخلنا كافيه كان زمان اسمه البورصه هعدنا لواحدنا قالي احكيلي بقا انت عاوز ايه حكيتله حكايتي كلها من اولها لاخرها وموضوع الشيخ اللي مسك بتاعي قالي انت عارف ان الكافيه هنا كله gaysقولتله مستحيل قالي ركز معاهم قومت بصيت علي كل ترابيزه لقيته فعلا باين عليهم جدا اللي عامل حواجبه واللي لابس ضيق اوي واللي مطول شعره واللي حاطط ايده علي رجل اللي جنبه ولقيت فيهم اللي حاطط روج قولتله ازاي ده قالي عادي انت حابب تكون ايه ف كل اللي قاعدين دول قولتله حابب اكون زي منا قالي طب هجربك قولتله ازاي قالي استني نده علي واحد كان اسمه امير اداله المفاتيح وقاله اقعد مع صاحبي ف العربيه شويه قومت معاه قالي انا بحب اللي يكون جرئ معايا قولتله وانا جرئ جدا ركبنا العربيه وكانت ف مكان مفيهوش حد خالص بيعدي قالي بتعرف تبوس قولتله لا مجربتش قبل كده مسك شفايفي وقعد يبوس فيها وانا كنت بتجاوب معاه وبتعلم البوس لغايه اما مسكت شفايفه وقعدت ابوس فيه قالي مص رقبتي والحسها عملت كده لقيته بيطلع اصوات خليت زوبري وقف اوي مسك زوبري علي الهدوم قالي انت اول مره تجرب بجد حلفتله أنها اول مره فتح السوسته بتاعه البنطلون وقعد يمص في زوبري جامد زياده عن 10دقايق لغايه اما جيبتهم ف بوقه بكميه كبيره جدا جدا وهوا كان بيبلعهم ولو نقطه وقعت منه كان بيوطي يلحسها مسح زوبري وقالي انا مش عاوز ابطل مص ف زوبرك انت عندك مكان قولتله يعني ايه قالي شقه قولتله اه عندي قالي هات رقمك اخد الرقم وقالي ماشي نزلنا من العربيه وطلع سيجاره وولعها وبيديهالي قولتله مش بشرب قالي اوك دخلنا علي عمرو قالو اسد اوي انا مش هشرب لبن بتاع حد لمده اسبوعين وقعد يضحك عمرو اخد منه مفتاح العربيه وبصلي قالي اتبسطت قولتله اه جدا قالي اوعي يعرف بيتك سألته ليه قالي هيفضل يجيلك كل شويه وانت مش هتقدر تقوله متجيش حسيت اني عاوز اسمع كلامه قولتله حاضر قعدنا نتقابل كتير اوي انا وعمرو وكان بيعرفني علي أصحابه لغايه اما جه ف يوم وقالي هنسافر اسكندريه وجايبلك بوتوم اول مره يكون مع حد وشاف صور جسمك وانت عجبته قولتله اوك سافرنا وقابلت احمد كان من المنصوره اجمل حد شوفته ف حياتي حرفيا قعدنا مع بعض ف الشقه وعمرو وأصحابه قامو وقالو إنهم نازلين قولتهم انا هقعد وأحمد كمان قال إنه هيقعد عمرو عرف أنه عجبني وهيحصل بينا حاجه نزلوا لقيت احمد بيعدي النور وقعد جنبي يتكلم معايا وقالي هيا دي اول مره ليك قولتله لا دي تاني مره ضحك ضحه خلت قلبي يفرح جدا وقالي بتحب الرقص قولتله اه قالي طب انا هقوم ارقص وكل اما اعجبك اوي ف الرقص أو تلاقيني عملت حاجه هيجتك تقلع حاجه من اللي انت لابسها قولتله تمام دخل لبس بدله رقص كانت حلوه اوي عليه وقعد يرقص وكل شويه انا اقلع حاجه لغايه اما بقيت قالع كل حاجه وهوا بيرقص ويتمايع ادامي وانا عنيا فيها فرحه اني هنام مع ده راح قلع بدله الرقص ومكنش لابس تحتها حاجه قومت شيتله لف رجليه حوالينا وسطي وقعدنا نبوس ف بعض لغايه اما دخلنا اوضه النوم قعدنا نبوس بعض كتير اوي نزل علي زوبري دخله كله ف بوقه وقعد يمص ويبلغ فيه مبقتش قادر زوبري وقف اوي وعاوز انيكه لقيته حس باللي انا عاوز اعمله نام علي بطنه ورفع خرمه لفوق وقالي الحس كان جسمه وخرمه مفيهوش ولا شعرايه وريحته كانت حلوه اوي كمان دخلت لساني كله ف خرمه لقيته قال احححححححح دخل وخرج بسرعه عملت زي ما بيقولي لغايه اما لقيت أن زوبري بقا حديده قولتله يا احمد انا مش قادر قالي طب خلاص دخل زوبرك براحه علشان انا اول مره اتناك ف حياتي قولتله حاضر بقيت ادخل زوبري بالراحه لغايه اما دخل كله قالي سيبه شويه لغايه اما خرمي ياخد عليه بقيت انيكها واحده واحده وهوا نايم علي بطنه لقيته بيقولي انا بجيب مش قادر جاب لبنه من غير ما يلمس بتاعه قولتله طب عاوزني أشيل زوبري قالي لا انا جيبتهم من كتر المتعه خليك وزود ف السرعه شويه عملت كده وبقيت كل شويه ازود اسرع فا اسرع لقيته اما بقيت عامل زي مكنه الخياطه وهوا عمال يهيجني بكلامه وبيتمحن اوي مع كل رزعه من زوبري لغايه اما قربت اجيب قالي تعالي ف حضني نام علي ضهره وانا دخلت زوبري ف خرمه وحضنته وقعدنا نبوس ف بعض ولف رجليه حوالين وسطي بقيت انيك بكل طاقتي وبكل سرعتي لغايه اما جيبتهم جواه قالي انا حاسس أنه بتعمل حمام في كتير اوي جوايا قولتله لا انا بجيب قالي طب طلعه طلعته ادام وشه كام لسه بينزل لبن لسه هيتكلم دخلت زوبري جوه بقه غصب عنه وقعدت انيك ف بوقه وهوا كان ممانعة ف الاول وبعدين لقيته بيبلع زوبري واللي بينزل منه قومته ودخلنا ناخد شاور حميته ودعكتله جسمه وهوا كمان عمل ده قالي انا نفسي اتناك ف البحر قولتله صعب واخاف اعمل ده قالي مالكش دعوه بكره ننزل بليل كان الجو حر جدا الفتره دي قولتله خلاص ماشي خرجنا قعدنا علي الكنبه قعد علي رجلي وقالي اتبسطت قولتله جدا قالي ايه رأيك نرتبط انا وانت قولتله مش عارف ازاي قالي هنقول أننا مرتبطين وانت متعملش مع حد غيري وانا كمان مش هعمل مع حد غيرك قولتله موافق جه عمرو وأصحابه من بره احمد حكاله كل حاجه وانا قولتله يا عمرو انا عاوز ارتبط باحمد قالي انا موافق بس انت مش المفروض مسافر دلوقتي وغمزلي حسيت أنه عاوز يقولي حاجه قولتله اه عادي قالي اوك لما تيجي بعد بكره نتكلم تعالي اجهزلك الشنطه قام وقالي ده كداب بيعمل كده مع كل الناس وعاوز يضحك عليك علشان ياخد فلوس منك انا مكنتش اعرف الا لما صاحبه اللي من بلده قالي ده
كده الجزء الاول خلص وبكرر كلامي القصه دي حقيقيه ودي كانت بدايتي قبل اما ابقي aketa
 
  • عجبني
التفاعلات: el-korsan, سيف بتااار, طيزي لبوة اوي و شخص آخر
مستنين الأجزاء الجديدة
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مستني الجديد بفارغ الصبر
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%