NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

( حساب مغلق ) دمتم بخير والقاكم على خير
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ما الذ يجذبك فى الفتاة بشكل عام تخطفك احداهن
الصفات العامة الشخصية.. الصفات الشكلية .. الصفات الجنسية

على سبيل المثال
١-الصفات الشخصية.. انا تخطفنى البنت المثقفة و الى عندها رأى بتعرف تتكلم كويس و لبقة .. بتحب تتناقش و تعبر عن رأيها بصراحة .. مجنونة بعض الشئ و مختلفة .. شخصيتها فريدة .. و تكون مرحة ايضا

٢- الصفات الشكلية .. تكون جمالها مقبول بالنسبة ليا و برتاح لما ابص لوشها و اسرح فى تفاصيلها .. و يكون شعرها لايق عليها

٣- الصفات الجنسية .. احب البنت الى عندها جرأة مع شريكها بعض الاحيان و احيان اخرى بعض الخجل لكن بتعرف و تحب تعبر عن مشاعرها و رغبتها و تقول احتياجتها

انتم بقى كرجالة و ستات تحبوا ايه المواصفات فى الطرف الاخر .. حلو لو كل حد عبر عن رأيه و مشاعره

• عجبني
التفاعلات: jjojja و غريب عن العالم
بكرة تتجوز وتعدل تلات تربع اهتماماتك 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Sososex666 و ابو اسكندر السندباد
بكرة تتجوز وتعدل تلات تربع اهتماماتك 😂
اشمعنا 😅😅
تانى حاجة انا بتكلم عن الفتاة الى تجذبنى بشكل عام و على فكرة دى كلها امور بسيطة يعنى .. 😅😅

اشمعنا 😅😅
تانى حاجة انا بتكلم عن الفتاة الى تجذبنى بشكل عام و على فكرة دى كلها امور بسيطة يعنى .. 😅😅
اشمعني عشان بعد الجواز هتكتشف ان متطلباتك مثلا كانت محتاجة تتعدل فى نقط اهم
يعني مثلا طباخة وست بيت شاطرة احسن مليار مرة من مرحة وكدا
ست تتحمل المسؤلية معاك وعقلانية اجمل بكتير من دلوعة وعلى قدر من الجمال والتفتح
ست بتنام كتير احسن من واحدة بتحب تحكى كتير
انا معنديش اى مشاكل نحمد **** بس فى وجهات نظر كتير اختلفت بعد الجواز

بحب الست الطبيعيه مش المتكلفه
ويكون جمالها هادي مش ملفت
وبالنسبه للجنس بحب الجريئه

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
اشمعني عشان بعد الجواز هتكتشف ان متطلباتك مثلا كانت محتاجة تتعدل فى نقط اهم
يعني مثلا طباخة وست بيت شاطرة احسن مليار مرة من مرحة وكدا
ست تتحمل المسؤلية معاك وعقلانية اجمل بكتير من دلوعة وعلى قدر من الجمال والتفتح
ست بتنام كتير احسن من واحدة بتحب تحكى كتير
انا معنديش اى مشاكل نحمد **** بس فى وجهات نظر كتير اختلفت بعد الجواز
يعنى الحاجات الى انا قلتها متتعارضش كتير مع الى انت قلته و مش حاجة مستحيلة انها كلها تتجمع فى شخصية
بالعكس انا كل الى قلته فى الصفات الشخصية مثلا لا ينطبق الا على ست مسؤولة ... و الى عنها حوار و ثقافة و بتتناقش احسن بالنسبالى من الى مش واعية عشان الحياة ميبقاش فيها رتابة و تحس انك لوحدك

بحب الست الطبيعيه مش المتكلفه
ويكون جمالها هادي مش ملفت
وبالنسبه للجنس بحب الجريئه
جميل جظا يا صديقى .. فعلا اهم حاجة البساطة فى الانثى

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
يعنى الحاجات الى انا قلتها متتعارضش كتير مع الى انت قلته و مش حاجة مستحيلة انها كلها تتجمع فى شخصية
بالعكس انا كل الى قلته فى الصفات الشخصية مثلا لا ينطبق الا على ست مسؤولة ... و الى عنها حوار و ثقافة و بتتناقش احسن بالنسبالى من الى مش واعية عشان الحياة ميبقاش فيها رتابة و تحس انك لوحدك
انا وجموع الشعب السكندرى نتمنى انك تلاقي اللى بتتمناها يا صاح
وصدقنى الجواز دا اجمل حاجة ممكن تتخيلها
اوعى تفكرنى متشائم

• بيضحكني
انا وجموع الشعب السكندرى نتمنى انك تلاقي اللى بتتمناها يا صاح
وصدقنى الجواز دا اجمل حاجة ممكن تتخيلها
اوعى تفكرنى متشائم
يا سيدى مفيش تشائم احنا بنعبر عن مشاعرنا مش اكتر
و اغلب الى حيردو المتجوزين اصلا 😅😅😅

• عجبني
التفاعلات: مملول

على سبيل المثال
١-الصفات الشخصية.. انا تخطفنى البنت المثقفة و الى عندها رأى بتعرف تتكلم كويس و لبقة .. بتحب تتناقش و تعبر عن رأيها بصراحة .. مجنونة بعض الشئ و مختلفة .. شخصيتها فريدة .. و تكون مرحة ايضا

٢- الصفات الشكلية .. تكون جمالها مقبول بالنسبة ليا و برتاح لما ابص لوشها و اسرح فى تفاصيلها .. و يكون شعرها لايق عليها

٣- الصفات الجنسية .. احب البنت الى عندها جرأة مع شريكها بعض الاحيان و احيان اخرى بعض الخجل لكن بتعرف و تحب تعبر عن مشاعرها و رغبتها و تقول احتياجتها

انتم بقى كرجالة و ستات تحبوا ايه المواصفات فى الطرف الاخر .. حلو لو كل حد عبر عن رأيه و مشاعره
لا انا بحب البت الي ازمرلها تزمرلي كده يعني اضربها تضربني اروح كاسر دماغ كسمها 😀
تكون كيرفي بس ع خفيف من غير كرش
تكون شرسه ف الجنس و حاميه

• بيضحكني
لا انا بحب البت الي ازمرلها تزمرلي كده يعني اضربها تضربني اروح كاسر دماغ كسمها 😀
تكون كيرفي بس ع خفيف من غير كرش
تكون شرسه ف الجنس و حاميه
بنت شبح يعنى 😅😅
المهم تكون مبسوط يا سيدى

• بيضحكني
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

على سبيل المثال

شوف حساك بتكلم عني
لا انا بحب الراجل المثقف مش الجاهل ف العلم مش الجنس بس ويكون فاهم وواعي ومش مهم صفات الشكل بصراحه في ناس شكلها حلو ودمها عرض فأنا اتعاملت كتير مع ناس شكلها مش عاجبني بجد بس روحها ودمها خفيف وقعدتها حلوه ومسليه
صفاته الجنسيه مش لازم بتاعه يبقي بيتقاس يالمسطره واالهبل دا هو المهم يعرف يكيفنيي ويشبعني وشكرا😂❤️👌

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد، غريب عن العالم و Ahmed Zoro

على سبيل المثال

1- الصفات الشخصية : الأنوثة ثم الأنوثة و بتعرف ترسم حدود مع الرجالة و الستات
2- الصفات الشكلية : تكون مقبولة بالنسبة لي و الصفات الشخصية تاتي قبل الشكلة
3- الصفات الجنسية : مش مهم أسلوبها سواء خجولة أو جريئة المهم يبقا باين أن هي مشتهية تنام معاك مش بتخلص واجب

• أتفق
شوف حساك بتكلم عني
لا انا بحب الراجل المثقف مش الجاهل ف العلم مش الجنس بس ويكون فاهم وواعي ومش مهم صفات الشكل بصراحه في ناس شكلها حلو ودمها عرض فأنا اتعاملت كتير مع ناس شكلها مش عاجبني بجد بس روحها ودمها خفيف وقعدتها حلوه ومسليه
صفاته الجنسيه مش لازم بتاعه يبقي بيتقاس يالمسطره واالهبل دا هو المهم يعرف يكيفنيي ويشبعني وشكرا😂❤️👌
احنا لازم نتكلم خاص وش ....
اصل دى نفس نظرتى للست ...
تكون مثقفة وحبوبة ومش فارق معايا الشكل اوى ... المهم انها تكون قابله نفسها
روحها خفيفة وتحب الناس وتحب تساعد الناس
بس بصراحه عندى تفصيله صغننه انها تكون شاطرة ف الطبخ
وتكون أنثى ف صفاتها طيبه ورقيقة ... حاجه كده زى اللى بنسمع عنها دى

• أتفق
شوف حساك بتكلم عني
جميل اوى شخصيتك حلوة و مميزة و اختياراتك عقلانية 🌹🌹

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%